سایت الف به شريعتمداری کیهان: مردم به شما نه گفتند و در حال طرد کردن شما هستند

       

 سایت الف به شريعتمداری کیهان: مردم به شما نه گفتند و در حال طرد کردن شما هستند

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 15969    خوانده شده : 4533 مرتبه     انتشار : 10/4/1392    ساعت : 03:27


    

سایت الف در مطلبی با انتقاد از روزنامه کيهان نوشته است: امروز در حال طرد کسانی هستند که در چهارسال یکه تازی با بی اخلاقی هرچه تمام تر به رقیب خود تاختند و از هیچ اقدامی برای کنار گذاشتن وی از صحنه و تصاحب کامل قدرت دریغ نکردند. امروز کسانی دارند حذف میشوند که به شعور ملت بی احترامی کردند و قصد تصمیم گیری به جای آنها را داشتند.

به گزارش کلمه، یادداشت نویس این سایت با انتقاد از موضع گیری های اخیر حسین شریعتمداری افزوده است: این حال سخنان اخیر شما در رابطه با پیروزی اصولگرایی در انتخابات جای بسی شگفتی دارد و ناخودآگاه مثال میرزا قلی خانی را به ذهن می آورد که پس از شکست از حریف حالت ظفرمندانه به خود میگرفت و به تمسخر رقیب می پرداخت!

میرزایی که با همراهی صداوسیما و صد البته اسناد متقنش ، انگ جاسوسی به این و آن میزد و حریف را عامل دست موساد و سیا میخواند. میرزایی که حرف مخالف خود را به مثابه بی بصیرتی میدید و گوینده اش را عینیت ضد ولایت فقیه بودن….

میرزایی که پس از شکست مفتضحانه از رقیبی که حتی فرصت دفاع از اتهامات وارد شده به خود را نداشت, سرش را بالا گرفته وبا صدای رسا میگوید “فرد پیروز ادامه دهنده راه اصولگرایی است با کمی اختلاف سلیقه!” و گواه خود را سخنان فرد منتخب در کنفرانس خبریش عنوان میکند. برادر عزیزم, یقین کنید فرد انتخاب شده با هر گرایش سیاسی که باشد نماد ” نه ” بود به شما و همه ی آنهایی تحت لوای شما مشغول سینه زنی میباشند. با صراحت میگویم که آراء فرد منتخب با هر گرایش سیاسی به معنای حذف شدن امثال حضرتعالی از مناسبات سیاسی کشور است پس لطفا قصد در مصادره ی انتخابات نفرمایید.

سایت نزدیک به احمد توکلی نوشته است: نکته ی بعدی خود نظرسنجی هاست. شما که به نظرسنجی ها قائل میباشید چرا زمانی که صدرنشین بودن آقایان هاشمی و خاتمی را نشان میدادند, در رابطه با پایگاه مردمی اصلاح طلبان سخن به میان نمی آوردید و از پیروزی قطعی اصولگرایان دم می زدید؟

یادداشت نویس با انتقاد از اصولگرا خواندن حسن روحانی توسط کیهان افزوده است: مطلب بعدی این که با وجود صحبت های جنابعالی, پس دقیقا پایگاه اصلی رای فرد منتخب کجا می شود؟ آیا رهروان پایداری ایشان را اصلح یافتند و یا اینکه جامعه روحانیت و حزب موتلفه از وی حمایت کردند؟