ويراژهای خطرناك 3 زن تبهكار طایفه فیوج

       

 ويراژهای خطرناك 3 زن تبهكار طایفه فیوج

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 16970    خوانده شده : 4775 مرتبه     انتشار : 10/4/1392    ساعت : 16:56


    

سه زن تبهكار از طايفه فيوج كه در قالب باندي دست به سرقت هاي ماهرانه از مغازه ها مي زدند از سوي پليس دستگير شدند.
    
به گزارش ایران، در خردادماه سال جاري ماموران كلانتري 44 ولدآباد هنگام گشتزني گزارشي از يك سرقت در مغازه اي در جعفرآباد دريافت كردند و براي بررسي هاي پليسي وارد عمل شدند. در مسير به رفتارهاي غير عادي سرنشينان يك ماتيز برخورد كرده و دستور ايست دادند.سه زن مرموز كه حركات مارپيچي داشتند با بي اعتنايي به دستور ايست پليس با سرعت اقدام به فرار كردند و با ويراژ هايي رانندگان رهگذر را به خطر انداختند.
    
ماموران با مشاهده اين فرار به تعقيب سايه به سايه زنان پرداختند و پس از تعقيب و گريزي كوتاه موفق شدند شيرين، سحر و سيما را به دام اندازند.اين سه زن كه از دزدان حرفه اي طايفه فيوج بودند اعتراف كردند در مغازه ها با سرگرم كردن فروشنده اقدام به سرقت مي كردند.با اعترافات اين سه زن، پليس به بازرسي خودروي آن ها پرداخت و توانست پنج گوشي تلفن همراه، دو كارت عابر بانك و دو شناسنامه دزدي به دست آورد.

سحر در بازجويي ها گفت: من به همراه عمه ام و سيما سوار بر خودروهاي مدل بالاكه استفاده از آن ها در طايفه فيوج رواج دارد به مغازه ها مي رفتيم و در حالي كه مي دانستيم فروشنده هيچ شكي به ما ندارد من و عمه ام با سوال هايمان حواس مرد مغازه دار را پرت مي كرديم و سيما مي توانست دست به سرقت بزند.

بنابر اين گزارش، تحقيقات براي رديابي طعمه هاي ديگر اين سه زن ادامه دارد.