رضا صادقی: كليپ هايم را پخش نكنيد

       

 رضا صادقی: كليپ هايم را پخش نكنيد

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2510    خوانده شده : 3872 مرتبه     انتشار : 30/1/1389    ساعت : 09:08


    رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ از پخش صدایش در شبکه های ماهواره‌ای انتقاد کرد و از این شبکه ها خواست تا کلیپ‌هایش را پخش نکنند.

به گزارش جهان، او در این باره می‌گوید: «من شدیدا به این کار آنها (یعنی پخش ویدئو کلیپ‌هایم) اعتراض دارم. از مسؤولان شبکه‌های ماهواره‌ای تقاضا می‌کنم که این ویدئوکلیپ‌ها را روی آنتن نفرستند. من اگر قصد چنین کاری را داشتم، این همه هزینه نمی‌کردم و اصلا پیش از آنکه پخش کلیپ بعضی‌ها از شبکه ماهواره‌ای برایشان دردسرساز شود کلیپ‌های خود را در اختیار شبکه‌های مورد نظر می‌گذاشتم، پس وقتی این کار را نکرده‌ام، یعنی نخواسته‌ام چنین اتفاقی بیفتد.»

رضا صادقی که با وطن امروز مصاحبه کرده در پاسخ به سؤالی که آیا از آنها شکایت نکرده‌اید، گفته است: «آقای حسین‌خانی این قضیه را پیگیری کرده است. او طی درخواستی از مسؤولان این شبکه‌ها خواسته که این کارها را پخش نکنند اما متاسفانه آنها به هیچ صراطی مستقیم نیستند.

من نمی‌دانم دیگر با چه زبانی با آنها صحبت کنم تا به حرف‌هایم گوش کنند. امیدوارم خودشان متوجه حساسیت موضوع باشند. اگر قرار بود من کارهایم را به این شبکه‌ها واگذار کنم که به دنبال گرفتن مجوز برای آن نبودم.»