دو شغله‌هایی که باید تکلیف خود را مشخص کنند

       

 دو شغله‌هایی که باید تکلیف خود را مشخص کنند

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2545    خوانده شده : 3793 مرتبه     انتشار : 20/2/1389    ساعت : 10:12


    سرویس فرهنگی ـ حمید شاه آبادی خطاب به مدیران معاونت هنری ارشاد تأکید کرد: همه دو یا چند شغله‌ها تنها باید به یکی از مشاغلشان بپردازند و هر چه سریعتر برای دیگر امور از مدیران دیگری استفاده شود.

به گزارش «تابناک»، شنیده ها حاکی است معاون هنری وزیر ارشاد در جلساتی که با مدیران میانی وزارت ارشاد داشته، تأکید کرده است که هر چه سریعتر تکلیف مدیران چند شغله روشن شود و به این ترتیب برخی از این مدیران به زودی باید تعیین تکلیف شوند.

بر این اساس، شالویی باید بین مسئولیت دفتر تجسمی و موزه هنرهای معاصر، محمد حیدری بین ریاست تئاتر شهر، عضویت در هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و دبیری جشنواره تئاتر فجر سال جاری، صادق موسوی بین مدیری نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی و مدیریت تالار وحدت، شهرام کرمی بین مدیریت تالار هنر و مدیریت امور نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکی را برگزینند.

در این شرایط، به نظر می‌رسد به زودی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برای روشن شدن وضعیت این مدیران چند شغله، شخصا وارد میدان شده و به طور خاص، سمت هر کدام را تعیین و به ایشان اعلام کند.

البته این کار تقدیر شدنی در شرایطی است که شاه آبادی هنوز وضعیت مسئولان بخش‌های سه‌گانه آن معاونت ـ موسیقی، تئاتر و تجسمی ـ را مشخص نکرده است.

گفتنی است، وی در روزهای گذشته نشست‌هایی با هنرمندان در این زمینه، داشته است. نظرات کاربران: