آیت الله مکارم شیرازی: مسوولان احترام خود را حفظ کنند/نمی گذاریم مساله حجاب زیر سوال برود

       

 آیت الله مکارم شیرازی: مسوولان احترام خود را حفظ کنند/نمی گذاریم مساله حجاب زیر سوال برود

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2615    خوانده شده : 3955 مرتبه     انتشار : 9/4/1389    ساعت : 14:52


    مهر: آیت الله مکارم شیرازی حفظ ارزشهای اسلامی را خواسته مردم و هدف شهیدان انقلاب عنوان کرد و گفت هیچ مقامی حق ندارد این ارزش‌ها را کمرنگ کند.

آیت اللَّه ناصر مکارم شیرازى صبح چهارشنبه در دیدار علما و امام جمعه و مسئولین شهرستان میانه ضمن بیان حدیث معروفى از پیغمبر اکرم (‏ص) درباره عوامل پیروزى امت اسلامى و شکست احتمالى آنها گفت: مردم کشور ما انقلاب کردند و صدها هزار شهید و اسیر و جانباز دادند تا ارزش‏هاى اسلامى را زنده کنند.

وی افزود: هیچکس در هر مقامى باشد حق ندارد این ارزشها را کمرنگ یا بیررنگ کند.

وی اضافه کرد: مسئولان مراقب سخنان خود باشند و بدانند خانواده شهدا و نیروى بسیج مخلص، حوزه‏هاى علمیه و تمام وفاداران انقلاب اجازه نخواهند داد مسئله‏اى مانند امر به معروف که از مسلمات قرآن مجید است و به خصوص مسئله حجاب که از ضروریات اسلام است و امروز به عنوان رمزى از اسلام در همه جا شناخته مى‏شود، زیر سئوال برود.

این مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: اگر بى‌تدبیرى‏ها از حد بگذرد مردم شهیدپرور با زبان دیگرى سخن خواهند گفت، مسئولان محترم احترام خود را حفظ کنند و اجازه دهند هر نهادى به وظیفه خود عمل کند.

وی افزود: قانونگذاران قوانین شفاف و حساب‏شده بر وفق ارزش‏هاى اسلامى تنظیم کنند و قوه قضائى به مقابله با جرائم برخیزد و مجریان به وظیفه اصلى خود که اجراى قوانین است بپردازند و از قلمرو خود خارج نشوند تا همان‏گونه که رهبر انقلاب فرمودند ملت مسلمان و انقلابى ما آسوده خاطر با اتحاد و انسجام وضع داخلى به مقابله با تهدیدات خارجى بپردازد.