عملكرد افراطيون منجر به شكاف در اصولگرايي شده است

       

 عملكرد افراطيون منجر به شكاف در اصولگرايي شده است

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2621    خوانده شده : 4177 مرتبه     انتشار : 12/4/1389    ساعت : 01:22


    ایلنا: عضوشوراي مركزي خانه احزاب گفت: عملكرد افراطيون كه اهل هيچ بحث و منطقي نيستند در جريان اصولگرايي شكاف ايجاد كرده و خود آنها نيز 2دسته شده‌اند.

حجت الاسلام محمداشرفي‌اصفهاني در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در خصوص هشدارهاي اخير برخي از مسوولين و بزرگان نظام نسبت به حفظ وحدت در جامعه گفت: وحدت يكي از ضروريات جامعه است كه بايد وجود داشت باشد به نحوي كه اگر به اين موضوع بي‌توجه باشيم، خيلي آينده خوبي نخواهيم داشت.
وي با بيان اين‌كه وحدت يكي از عوامل مهم پيروزي انقلاب بود، گفت: امروز نيز اگر به اين عامل مهم كه در تداوم انقلاب نيز نقش داشته؛ توجه نشود ممكن است دچار مسائلي شويم كه نشود آن را جمع وجور كرد.
عضو شوراي مركزي خانه احزاب تاكيد كرد: برخي افراد كه بي‌نهايت افراطي هستند، بايد به خود بيايند و بايد آنها را شناسايي و از جامعه طرد كرد.

وي با انتقاد از گروهي كه آن را تندرو مي‌ناميد، گفت: اين گروه به هيچ فرد و شخصيتي اعم از كوچك و بزرگ، مسوول و غير مسوول و حتي بيت امام رحم نمي‌كنند، البته ممكن است اين روش از خارج نيز به آنها القا شود.
اشرفي‌اصفهاني با بيان اين‌كه اين گروه متشكل از افرادي است كه نه اهل منطق هستند و نه گفت‌وگو كه كوركورانه پيش مي‌روند، گفت: هر جامعه و نظامي ممكن است به خاطر عملكرد گروه‌هاي افراطي به بن‌بست خطرناكي برسد.

وي همچنين نسبت به واكنش برخي چهره‌هاي اصولگرا نسبت به عملكرد طيف تندرو در جناح اصولگرايي، گفت: اين نشان‌دهنده آن است كه عملكرد افراطيون كه اهل هيچ بحث و منطقي نيستند، در جريان اصولگرايي شكاف ايجاد كرده و خود آنها نيز 2 دسته شده‌اند.
اين استاد دانشگاه ادامه داد: اگر واكنش جدي به عملكرد اين طيف نشان داده نشود ممكن است عواقب نامطلوبي در پي داشته باشد.

وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري نيز بايد برخورد محكمي با اين جريان داشته باشند،گفت: اين گونه اقدامات به ضرر اصل نظام و انقلاب است.
اشرفي اصفهاني در پايان تصريح كرد: امام (ره) نيز در سال‌هاي پيش از انقلاب همواره احزاب، گروه‌هاي مختلف و مردم رابه وحدت فرا مي‌خواند تا اينكه انقلاب به پيروزي رسيد امروز نيز تندروهاي جناح حاكم يا بايد به خود بيايند و يا بايد آنها را از جامعه حذف كرد.