مطالب جالبي که هرگز نميدانستيد و نشنيده بوديد

       

 مطالب جالبي که هرگز نميدانستيد و نشنيده بوديد

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2753    خوانده شده : 4656 مرتبه     انتشار : 21/6/1389    ساعت : 12:57


    آيا مي دانيد بدن جوجه تيغي در هنگام تولد حالت ژله اي دارد و حتي ممكن است در حين تولد نيمي از بدنش توسط تيغهاي بدن مادر كنده شود اما به مرور بدن كاملاً ترميم مي شود؟


آيا مي دانيد سگ از نژاد اسب است و خود اسب هم از نژاد ماموت يا همين فيلهاي امروزي است؟

آيا مي دانيد ضريب هوشي نوزاد انسان در سه روز اول تولد بيش از هفتصد و پنجاه است اما اين مقدار در روز چهارم به سرعت پايين مي آيد؟ و آيا مي دانيد با كمك اين هوش نوزاد سينه مادر را به روش استنتاجي پيدا مي كند و در واقع به اين نتيجه مي رسد كه بايد سينه را بمكد؟

آيا مي دانيد يك نوع سمندر در آفريقا وجود دارد كه تحمل شانزده هزار ولت برق با شدت جريان پنجاه هرتز را دارد و در اين حالت بدنش تنها نوري معادل يك لامپ 70 وات توليد مي كند؟

آيا مي دانيد زرافه ها در اصل گوشتخوار هستند اما به دليل عدم توانايي در بلعيدن غذا از روي زمين به دليل مري طولاني و نداشتن اندام مناسب شكار گياه خواري مي كنند و به همين دليل يك زرافه در تمام طول عمر خود سوء هاضمه دارد؟

آيا مي دانيد در قطب شمال تنها دو ماه از تابستان امكان آتش روشن كردن وجود دارد و در بقيه ايام سال به دليل سرماي شديد آتش به صورت تكه هاي بلور در آمده و خرد مي شود؟

آيا مي دانيد اگر سر خود را هفت بار آهسته و يکبار محكم به ديوار بكوبيد اصلاً دردتان نمي گيرد؟

آيا ميدانيد عقل تنها چيزي است که عادلانه بين همه تقسيم شده است چون هر کسي خود را به اندازه کافي عاقل ميداند

آيا مي دانيد اگر انگشت انداخته چشمتان را از حدقه دربياوريد چهل روز بعد بدن دوباره يک چشم جديد جايگزين ميکند چون چشم و کبد تنها اعضائي هستند که دوباره جايگزين ميشوند ؟

آيا مي دانيد اگر بياييد من يك تيپا به شما بزنم كليه سموم بدنتان دفع مي شود؟

آيا مي دانيد كه همه اينها چرت و پرت بود؟

آيا مي دانيد هرچه در اينترنت به دستتان رسيد را نبايد باور كنيد چون شما شعور و عقل داريد