جزئیات حادثه تروریستی چابهار + عکس تروريستها

       

 جزئیات حادثه تروریستی چابهار + عکس تروريستها

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2783    خوانده شده : 5108 مرتبه     انتشار : 26/9/1389    ساعت : 09:53


    مهر: معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام جزئیات حادثه تروریستی چابهار گفت: تروریستها قصد داشتند خودشان را به داخل مسجد امام حسین (ع) برسانند تا در اجتماع گسترده و به هم فشرده مردم عزاداران بیشتری را شهید کنند اما با تدابیر امنیتی در اصل هدف خود ناکام ماندند.

جلال سیاح اظهار داشت: این اقدام کور دشمن مقارن ساعت 10 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه (تاسوعاي حسيني ) و به دست يزيدي صفتان حرام زاده زمان رخ داد که متاسفانه تاکنون 39نفر شهید شدند.

وی گفت: 55 نفر زخمی در لحظات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: حال برخی از مجروحان این حادثه تروریستی وخیم است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تروریستها چند نفر بودند و یکنفر از آنها جلیقه انفجاری مخفی شده زیر لباس خود را در مسیر هیئت عزاداری منفجر کرد.

سیاح افزود: بعد از انفجار اول، تروریست دوم قصد نزدیک شدن به محل ازدحام جمعیت را داشت اما توسط ماموران شناسایی و قبل از هر اقدامی به هلاکت رسید.

عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: تعدادی از مردم اهل سنت چابهار، سه زن و یک نوزاد نیز در بین شهدا هستند.

وی با بیان اینکه یک گروه پزشکی متخصص برای درمان مجروحان به محل اعزام شد گفت: همچنین یک فروند هواپیما به چابهار پرواز کرد تا مجروحانی که نیاز به تجهیزات و مراقبت بیشتری دارند را به زاهدان منتقل کند.