دهمين متجاوز حادثه خميني‌شهر دستگير شد

       

 دهمين متجاوز حادثه خميني‌شهر دستگير شد

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2952    خوانده شده : 4513 مرتبه     انتشار : 5/4/1390    ساعت : 14:35


    فارس: فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: دهمين متجاوز فراري خميني شهر در خوزستان دستگير شد.

سرهنگ حسين حسين‌زاده با اعلام اين خبر اظهار داشت: يكي ديگر از جنايتكاران‌ فراري باغ خميني شهر به نام روح‌الله ـ م 30 ساله در خوزستان دستگير شد.

وي افزود: اين متهم فراري كه در مخفيگاهي در اهواز مخفي شده بود با تمام تمهيدات امنيتي مبني بر عدم دسترسي پليس به او و با تلاش ماموران انتظامي استان خوزستان و نيز استان اصفهان به دام افتاد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اينكه با دستگيري اين متهم فراري تعداد متجاوزان متواري به دو نفر رسيده است.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: به زودي ساير متهمان اين پرونده دستگير مي‌شوند.

بيان داشت: نخستين جلسه محاكمه دستگير شدگان پرونده باغ خميني شهر پنج شنبه دوم تيرماه جاري در اصفهان و در دادگستري برگزار شد.

چهارم خرداد پنج نفر از متهمان اين پرونده و پس از يك روز از حادثه در خميني شهر دستگير شدند.

پس از انتشار متواري شدن هفت نفر از ديگر متهمان اصلي اين پرونده و احتمال خروج از كشور اين تجاوزگران تلاش براي دستگيري اين افراد با جديت بيشتري به صورت كشوري دنبال شد، به نحوي كه پنج شنبه هفته بعد از اين ماجرا از سوي فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان اعلام شد كه سه نفر از متهمان اصلي پرونده باغ خميني شهر در حالي كه قصد خروج از مرزهاي شرقي كشور را داشتند در حاشيه شهر توسط نيروي انتظامي اين شهرستان دستگير و تحويل مراجع قضايي شده‌اند.

اين سه متهم 19،26 و 27 ساله قبل از اينكه موفق به خروج از كشور شوند، دستگير شدند؛ اين افراد در پرونده خود سوابق كيفري چون نزاع، اخلال در نظم عمومي شهر و قاچاق مواد مخدر را داشته‌اند.

پس از دستگيري اين سه متهم تلاش براي دستگيري ساير اين متهمان ادامه دارد، رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در روز 30 خرداد از دستگيري يك متهم ديگر از اين پرونده خبر مي‌دهد.

اين فرد كه در مخفيگاهي در يك گاوداري اطراف مباركه به سر مي‌برده است، توسط نيروي انتظامي با هماهنگي مقام قضايي به محل اعزام و طي يك عمليات غافلگيرانه متهم منصور-پ، 24 ساله را دستگير كردند كه نام‌برده در بازجويي‌هاي اوليه به بزه ارتكابي خود اقرار كرد.