فيلم رامبد جوان نيز اخراجي هاي ده نمکي را پشت سر گذاشت

       

 فيلم رامبد جوان نيز اخراجي هاي ده نمکي را پشت سر گذاشت

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 2999    خوانده شده : 4654 مرتبه     انتشار : 14/5/1390    ساعت : 12:59


    با اعلام آمار رسمی فروش سینماهای تهران، فیلم رامبد جوان توانست با تعداد سینماهای كمتر ظرف 46 روز به ركورد 67 روزه فیلم مسعود ده نمكی دست یابد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، سایت آینده 20 روز پیش در گزارشی با مقایسه فروش فیلم های «ورود آقایان ممنوع» و «اخراجی ها 3» پیش بینی كرده بود فیلم رامبد جوان كه هیچ یك از امدادهای غیبی و حمایت های خاص فیلم های ده نمكی را ندارد، بتواند به راحتی ركورد اخراجی های 3 را بشكند.

در واكنش به این گزارش، تعدادی از رسانه های متملق ده نمكی، با حمله به آینده اعلام كردند چنین اتفاقی نمی افتد و با افت فروش فیلم رامبد جوان، ركورد فیلم اخراجی های 3 شكسته نمی شود، اما «ورود آقایان ممنوع» توانست ظرف 46 روز به ركورد اخراجی های 3 در 67 روز برسد و در تهران از مرز فروش 2 میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان عبور كند.

این در حالی است كه اخراجی ها 3 در تعداد سینماهای بیشتری از «ورود آقایان ممنوع» نمایش داده شد و از امدادهای خاص نظیر تماشای اخراجی ها توسط سرباز وظیفه ها و پخش تیزرهای بی شمار تلویزیونی بی نصیب نبود.


اكنون كه فیلم رامبد جوان 21 روز زودتر از فیلم ده نمكی به ركورد نمایش او دست یافته است، سازندگان و حامیان پنهان و آشكار اخراجی ها كه فروش آن را به معنای تایید محتوای فیلم توسط تماشاگران سینما دانسته و آن را سندی بر حمایت اكثریت مردم از فكر و مواضع سیاسی خود قلمداد می كردند، باید اعلام نمایند كه آیا می توان نتیجه گرفت كه حمایت مردم از محتوای فیلم رامبد جوان بسیار بیشتر از فیلم مسعود ده نمكی است؟

البته مراد تایید محتوای "ورود آقایان ممنوع" نیست، بلكه به نظر می رسد ارائه شرایط و تسهیلات ناعادلانه به برخی آثار گیشه پسند و نورچشمی سازی از آنها، نه تنها به زیان فضای هنری كشور، بلكه حتی به زیان خوداست. این آثار است.

vista.ir/855348