برنامه جدید بهاییت در جهان فاش شد

       

 برنامه جدید بهاییت در جهان فاش شد

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 3098    خوانده شده : 5226 مرتبه     انتشار : 6/7/1390    ساعت : 01:07


    به گزارش شیعه آنلاین پس از تجزیه کشور سودان، با همکاری مقامات اوگاندا و اتیوپی، اسراییلی ها در حال گسترش بهاییت در قاره آفریقا هستند.

بهاییان که اغلب آنها فارسی زبان هستند با توزیع پول های فراوان در کشورهای فقیر آفریقایی از محبوبیت و قدرت قابل توجهی برخوردار شده اند.

گفتنی است این محبوبیت به گونه ای است که کشور"بوتسوانا" واقع در شمال آفریقای جنوبی که یکی از بزرگ ترین مخازن الماس جهان را در خود جای داده، ریاست رادیو و تلوزیون را در اختیار یک ایرانی بهایی قرار داده است.

ناگفته نماند تسلط بهاییان بر ذخایر الماس کشورهای فقیر آفریقایی، انحصار اين فرقه ضاله در صنعت الماس را روز به روز گسترش می دهد. بهاییان در نظر دارند اوگاندا را به مرکزیت دینی بهاییان در قلب آفریقا تبدیل کنند.

در پایان گفتنی است بسیاری از هزینه های بازسازی رژیم صهیونیستی پس از حنگ 33روزه با حزب الله لبنان توسط بهاییان و از درآمدهای ناشی از فروش الماس کشورهای فقیر آفریقایی پرداخت شد

بهائیت و بابیت ، بدعتی انحرافی است که می‌کوشد با تفاسیر به دور از واقعیت از اسلام،‌ محرمات اسلامی را حلال جلوه دهد و از این رو، به شدت مورد حمایت کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی است
 
قبر رهبر این فرقه در اسرائیل است و طرفداران این فرقه به سمت قبر او در اسرائیل نماز میخوانند ، رهبر این فرقه که به حشیش معتاد بود در توهمات حشیشی ابتدا خود را امام زمان و پس از قدرت گرفتن خود را خدا معرفی کرد ، پس از آنکه از او پرسیدند شما خودت هم مناجات میکنید خدا که مناجات نمیکند جواب داد این فضولی ها در کار خدا به شما نیامده است !!!! تا وقتی من زنده هستم به سمت من و وقتی از دنیا رفتم به سمت قبر من سجده کنید و البته طرفداران او فکر نمیکنند که مگر خدا میمیرد یا امام زمان که قرار است تمام جهان را با عدالتش پر کند چرا دار زده شد و جنازه اش توسط روس های ملعون به اسرائیل برده شد !!!!!