همه جای ایران امن و امان است ولی بیچاره مردم فقیر اروپا و آمریکا !!! + عکس

       

 همه جای ایران امن و امان است ولی بیچاره مردم فقیر اروپا و آمریکا !!! + عکس

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 3433    خوانده شده : 7128 مرتبه     انتشار :    ساعت : 10:43


    

بارش سیل ‌آسای باران باعث شد تا خسارتهای فراوانی به سرمایه های طبیعی، مزارع کشاورزی، تاسیسات، ابنیه های فنی و راههای شهرستان فومن وارد شود.
 
یکی از مظلوم ترین و بی صدا ترین ملت های جهانیم
 
رسانه غیر ملی صدا و سیما یک تصویر از این فجایع را نشان نداد . درست زمانی که داشت تظاهرات مردم اروپا را برای افزایش قیمت بنزین روزی دهها بار پخش می کرد که بگوید آی مردم به خدا همه جای دنیا وضعشون بد تر از ایرانه. انگار که این جا بنزین لیتری چهار ریال سال 1354 است یا مردم با اتومبیل بنزشون تو هتل 7 ستاره زندگی میکنند. اگر سونامی ژاپن در این مملکت بیاید برمی گردیم به زمان آشور و بابل و قبل از مهاجرت ایرانی ها از بین النهرین به ایران
 
بله نمیشه که از بلایای طبیعی بطور کامل سالم عبور کرد ولی میتوان اثراتش را کم کرد ، میشه تو رسانه مثلا ملی غصه مردم وطن را تقسیم کرد ، یعنی مردم ما از مردم سیل زده پاکستان بی اهمیت تر هستند ؟ یا خون کارت خوابهای اروپا رنگین تر از ماست ؟ بی علت نیست که رحیمی معاون اول احمدی نژاد در عراق گفت هر وقت بحث منافع ایران و عراق بین اعضای دولت پیش می آید اعضای دولت ارجح بودن منافع عراق را تائید میکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
این عکس آخر یه دنیا حرف میزنه با آدم...
 
 
منبع عکسها : www.salijoon.info