پاسخ عجیب و مشکوک احمدی نژاد به مرتضی حیدری

       

 پاسخ عجیب و مشکوک احمدی نژاد به مرتضی حیدری

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 3550    خوانده شده : 7395 مرتبه     انتشار :    ساعت : 15:49


    

عصرایران - یکی از نکات قابل تأمل در مصاحبه دیشب رئیس جمهور با شبکه یک سیما ، واکنش احمدی نژاد به یکی از سوالات مجری برنامه - مرتضی حیدری - بود.

وقتی مجری برنامه گفت و گو ، در اواخر مصاحبه ، به احمدی نژاد گفت که سال آخر دولت است ، احمدی نژاد ، لحظاتی مکث کرد ، چهره اش  دگرگون شد و سپس با خنده ای خطاب به حیدری گفت: شما از کجا مطمئنید؟!

حیدری که در برابر این سوال عجیب و غریب رئیس جمهور متحیر مانده بود ، لبخندی حاکی از شگفتی زد و سپس احمدی نژاد که گویا متوجه شده بود نسنجیده پاسخ داده است در صدد توجیه برآمد و گفت: دولت هیچ وقت تمام نمی شود ، چون متعلق به ملت است و ملت هم همیشگی است.

ابراز تردید احمدی نژاد خطاب به مجری تلویزیون که از کجا معلوم که سال آخر دولت است؟ ، همزمان با انتشار خبرهایی در رسانه هاست مبنی بر این که احمدی نژاد ، برخی افراد پیرامونی اش را مهیای کاندیداتوری کرده و شخصاً قصد دارد برای پیروزی کاندیدای نهایی اش تلاش کند تا بعد از رأی آوردن او ، خودش به عنوان معاون اول ، عملاً دوران ریاست جمهوری اش را ادامه دهد و دولت را با همین ترکیب کنونی و با اندکی تغییر ، برای 4 و سپس 8 سال آینده حفظ کند.

همه اذعان دارند احمدی نژاد آدم حاضر جواب و باهوشی است و حرف هائی که میزند بی علت و پشتوانه نیست هر چند در عمل بسیاری از تز هایش به غیر از ضرر چیزی برای ایران و مردم نداشته است ، پس وقتی میگوید شما از کجا میدانید امسال سال آخر دولت من است ذهن انسان سه گزینه را برای خودش تصور میکند که عبارتند از :
 
یک : تغییر قانون اساسی برای مادام العمر شدن ریاست جمهوری احمدی نژاد ، که هر چه وی دارای نفوذ در بین صاحبان قدرت در ایران باشد این تز او قطعا با وتوی آقای خامنه ای مواجه خواهد شد
 
دو : اجرای مدل روسی پوتین ، مدودوف که در اصل پوتین همه کاره است و مدودوف راه فرار قانونی پوتین برای ریاست جمهوری مادام العمر است و هر چهار یا هشت سال یکبار جای خود را با هم عوض میکنند
 
سه : کودتا ! که این خواب پریشانی بیشتر نخواهد بود
 
مخلص کلام اینکه شاید بهتر و مطلبوتر باشد اینگونه نتیجه گیری کنیم که احمدی نژاد حرفی را نسنجیده زده مانند برخی ادعا و تز های قبلی اش که فاقد پشتوانه کارشناسی و حساب شده بود ولی خودش تصور میکرد چون مهندس است عقل کل است و تصوراتش صد در صد کارشناسانه و جامع
 
در غیر اینصورت وای به حال ما مردم