12 کشته و مجروح خیابانی نتیجه توهم فرد معتاد به شیشه

       

 12 کشته و مجروح خیابانی نتیجه توهم فرد معتاد به شیشه

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 3611    خوانده شده : 4553 مرتبه     انتشار : 24/7/1391    ساعت : 20:23


    

فارس: سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اقدام جنون آمیز فردی در مجروح کردن ۱۱ نفر از شهروندان و کشتن یک نفردر محدوده خیابان شهید مدنی خبر داد.

سرهنگ عزت الله عزتی گفت:‌ امروز دوشنبه 24 مهر در ساعت 11:36 فردی که بنا بر اظهارات مردم، مصرف کننده مخدر شیشه بوده است با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه در کمتر از 5 دقیقه و به فاصله 700 متر به طرز جنون آمیزی 12 نفر از شهروندان شامل 4 زن و 8 مرد را مجروح و بلافاصله متواری شد که متاسفانه یک نفر از مجروحان فوت کرده است.

وی در ادامه افزود:‌ به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110،‌ماموران ظرف مدت 5 دقیقه در محل حاضر و ضمن هماهنگی با اورژانس جهت انتقال مجروحان به بیمارستان امام حسین (ع) اقدام ضربتی خود را برای دستگیری این ضارب آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ‌فرد ضارب شناسایی شده و تلاش‌ها جهت دستگیری وی ادامه دارد ضمن اینکه در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس انگیزه فرد مشخص نشده است که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

 
یک شاهد عینی اعلام کرد: در حادثه حمله یک فرد شرور به عابران در خیابان شهید مدنی وی قصد داشت به زور وارد یک مدرسه دخترانه شود که مسئولان مدرسه اجازه ندادند.

به گزارش مهر، یک شاهد عینی حادثه امروز در خیابان شهید مدنی  اظهار داشت: آنچه که من دیدم یک جوان حدودا 22 ساله بود که بر ترک موتورسواری در خیابان جولان می داد و قصد داشت به زور وارد یک مدرسه دخترانه شود که مسئولان مدرسه اجازه ندادند.

وی افزود: این فرد شرور یکی از اولیای مدرسه گلستان را زخمی و پسر بچه 9 ساله ای را هم با چاقو زد و مادر این پسر بچه هم از پشت مورد ضربات چاقوی این فرد قرار گرفت.

بعد هم در وحیدیه یک فروشنده را با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار داد.