طبق هماهنگیهای انجام شده در شبکه بانکی کشور، تمامی پایانههای فروشگاهی بانک ملت از روز 7 آذر ماه 1391 به شبکه شاپرک متصل شدند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با ورود پایانههای فروشگاهی این بانک به طرح شاپرک، از این پس فرآیند تسویه با پذیرندگان که پیشتر به صورت آنی صورت میپذیرفت، با استفاده از بستر سامانه پایا و به تناسب نزدیکی زمان انجام تراکنش به سیکلهای سامانه مزبور (در 7 سیکل سامانه پایا) طبق جدول ذیل پیادهسازی شده است.
بانک ملت اعلام کرد: ضمن سپاس از تعامل و همکاری در خور قدردانی مشتریان در زمینه مشکلات حادث شده به سبب پیادهسازی طرح مذکور، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب و دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک خواهد بود.
در این راستا، مرکز تماس بانک ملت با شماره تلفننهای 1556 در تهران و 82488 - 021 در شهرستانها و همچنین مرکز تماس شرکت به پرداخت ملت با شماره تلفنهای 27312731 و 22770970 - 021 آماده پاسخگویی به ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود.
شماره سیکل |
زمان انجام تراکنش
(تجمیع تراکنشهای فیمابین هر سیکل) |
آغاز واریز به حساب پذیرندگان |
1 |
از ساعت 18 روز قبل تا ساعت 4 صبح |
ساعت 6:05 |
2 |
از ساعت 4 تا ساعت 8 |
ساعت 9:35 |
3 |
از ساعت 8 تا ساعت 10 |
ساعت 11:35 |
4 |
از ساعت 10 تا ساعت12 |
ساعت 13:35 |
5 |
از ساعت 12 تا ساعت 14 |
ساعت 15:35 |
6 |
از ساعت 14 تا ساعت 16:30 |
ساعت 18:05 |
7 |
از ساعت 16:30 تا ساعت 18 |
ساعت 20:05 |
معمولا پس رفت بجای پیشرفت یکی از قواعد جامعه ایرانی است
|