بیانیه سپاه: 70 کشته از منافقین در عملیات نیروهای عراقی/ این انتقام الهی از وعده های خداوند است

       

 بیانیه سپاه: 70 کشته از منافقین در عملیات نیروهای عراقی/ این انتقام الهی از وعده های خداوند است

سايت سونی کارت بيست     شماره خبر : 55988    خوانده شده : 5831 مرتبه     انتشار : 11/6/1392    ساعت : 12:44


    

بسیاری از بدبختی ها و مشکلاتی که مردم امروز ما بخاطر تحریم و دشمنی غرب دارند بخاطر کارشکنی های منافقین ملعون در سطوح جهانی است که از هر حربه ای برای ضربه زدن استفاده میکنند و هدفشان دیگر نه تنها نظام بلکه کل مردم سرزمین مادری خودشان است ، آنها بهانه ها و سند سازی ها را ترتیب میدهند و غرب فشارش را بیشتر و بیشتر میکند


سپاه پاسداران در واکنش به عملیات روز دوشنبه نیروهای نظامی امنیتی عراقی علیه اعضای منافقین در پایگاه اشرف عراق، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش "
عصر ایران"، در بیانیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: بی تردید سرنوشت اجتناب ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود. 

متن کامل این پیام به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
إنّ المنافقین فی الدّرک الأسفل من النّار و لن تجد لهم نصیراً 
 
سرانجام تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که فرزندان رشید مجاهدان شهیدِ عراقی با اقدامی انقلابی، انتقام تاریخی خود از جنایت مشترک صدام و منافقین در انتفاضه شعبانیه که در آن هزاران زن و کودک بی گناه عراقی به شهادت رسیدند را در لانه عنکبوتی منافقین رقم زده وعبرتی جاودانه و رشادتی ماندگار را به اثبات رسانند. 
 
در این اقدام که منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات سازمان منافقین با بیش از 30 سال سابقه جنایت گردید، یقیناً مایه تشفی خاطر امت اسلامی و خانواده های معظم شهدا خصوصا خانواده های معزز شهدای ترور خواهد شد. 
 
بدون تردید دو ملت مسلمان ایران و عراق خاطرات تلخ خیانت ها و جنایت های منافقین پلید را هرگز فراموش نکرده و سرنوشت اجتناب ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود. 
 
سپاه این انتقام الهی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی می داند که در سالروز شهادت صالحان این امت، شهیدان رجایی و باهنر عنایت فرمود. 
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 
دهم شهریورماه 1392