چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟

شماره خبر : 137    خوانده شده : 634661 مرتبه     انتشار : 29/6/1385    ساعت : 17:42


بسياري از زنان جامعه و حتي در مواردي مردان ، مورد تجاوز جنسي همکاران ، دوستان ، اقوام و افراد جامعه قرار ميگيرند و بخاطر نداشتن آگاهي و آمادگي لازم در هنگام مواجه شدن با چنين حادثه اي ، دچار مشکلات روحي و رفتاري شديدي ميگردند و گاهي اين فشارهاي عصبي تا حد جنون و خود کشي نيز پيش ميرود. ما در اينجا توصيه هائي براي شما داريم و از شما براي خواندن اين مطلب دعوت ميکنيم.

یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسي و سکس خشونت آميز ، نه تنها در ایران ، که در تمام کشورهای دنیا ، اقدامات نادرست یا ناکافی قربانیان است که کار دفاع از آنان را برای وکلا سخت و گاه غیرممکن می کند ( موارد متعددی مثل افسانه نوروزی و مریم عابدی از جمله این موارد است).

این امر ناشی از ضربه و شوک شدیدی است که اینگونه جرایم بر قربانیان وارد می کنند و آنها را در وضعیت مبهم و منفعل قرار می دهند ؛ به طوری که گاه قربانیان از بازگویی این واقعه برای نزدیکان خود نیز خودداری می کنند (این مشکل در جوامع ايراني بسیار حادتر و بغرنجتر است) بنابراین بهترین راه حل ، دادن پیش آگاهی در این زمینه و اقدامات حمایتی برای قربانیان، پس از تجاوز است واین کار سازمانهای غیردولتی است که با الگوگیری از سازمانهای مشابه که در سرتاسر دنیا به این منظور تاسیس شده اند ، و با بهره گیری از وکلا ، مددکاران و مشاورین داوطلب اقدام به تاسیس مراکز اینچنینی در ایران نمایند.


اگر مورد تجاوز واقع شدم ، چه کنم؟

• محل امنی برای خود بیابید ( هر جایی که دور از متجاوز باشد). از یک دوست مورد اعتماد بخواهید که برای دادن آرامش روحی ، نزد شما بماند.

• هرگز سعي نکنيد متجاوز را به قتل برسانيد و فقط از دست او بگريزيد ، زيرا پس از قتل ، اولين متهم شما خواهيد بود.

• قانون ( مخصوصا در ايران ) بشدت در اين مورد حساس است و از شما حمايت همه جانبه خواهد کرد و متجاوز به عنف به اشد مجازات محکوم خواهد شد. (بشرطي که قتلي رخ نداده باشد)

• مدارک و شواهد تجاوز و سکس اجباري را از بین نبرید . حمام نروید و دندانهای خود را مسواک نزنید و لباس خود را نشوئيد اگر امکان دارد به دستشوئي نيز نرويد تا پليس و پزشک قانوني مدارک باقي مانده را از روي بدن و لباس شما جمع آوري کند.

• تمام جزئیات حمله و حمله کننده را تا جایی که امکان دارد ، یادداشت کنید.

• بدون معطلي با مراکز حمایت از زنان و دختران خشونت دیده و پليس تماس بگیرید. دقت کنيد هرچه ديرتر اين اقدامات را انجام دهيد اثبات جرم سخت تر خواهد شد . پس حتي دقيقه ها را هم از دست ندهيد و به اعصاب خود مسلط باشيد

• تحت معاینه پرشکی قرار بگیرید. حتی اگر جراحت فیزیکی پیدا نکرده باشید، باید خطر بیماریهای مقاربتی و بارداری را در نظر بگیرید.

• برای جمع آوری مدارک قانونی از بیمارستان بخواهید سری آزمایشهای مربوط به تجاوز را در مورد شما انجام دهد.

• اگر شک دارید که به شما مواد مخدر داده شده باشد، از آنها بخواهید که آزمایش ادرار از شما بگیرند. این نمونه ممکن است بعدا در دادگاه به نفع شما مورد استفاده واقع شود.

• موضوع را به مقامات مسئول گزارش دهید. یک مشاور می تواند شما را از مراحل قانونی کار مطلع کند.

• به خاطر داشته باشید که شما به هیچ وجه مقصر نبوده اید و شما همواره پاکدامن هستيد.

• آگاه باشید که التیام یافتن عوارض تجاوز و سکس خشونت آميز نیاز به زمان دارد، پس به خود فرصت بدهید.

• این را بدانید که هیچگاه برای گزارش یک تجاوز سکسي و تقاضای کمک دیر نیست ،حتی اگر سالها از آن گذشته باشد. بسیاری از قربانیان نمی دانند تا ماهها و حتی سالها ، بعد از تجاوز نیز نیاز به کمک دارند .



چگونه می توانم به دوستی که مورد خشونت جنسی واقع شده کمک کنم؟
• در کنارش حضور داشته باشید ، گوش کنید اما قضاوت نکنید.

• دوست خود را به طور جدی تشویق کنید که موضوع را گزارش کند. یک مشاور می تواند اطلاعاتی را که او برای انجام این تصمیم نیاز دارد در اختیارش قرار دهد.

• صبور باشید و بدانید دوست شما برای کنار آمدن با این آسیب به زمان نیاز دارد.

• او را از کمکهای تخصصی موجود مطلع کنید اما بپذیرید که او خود باید تصمیم نهایی را در این مورد بگیرد.



چگونه می توانم خطر آزار جنسی را در مورد خود کاهش دهم؟
• مراقب لیوان نوشیدنی خود باشید و از افراد ناشناس نوشیدنی و خوراکي نگیرید.

• وقتی به مهمانی می روید با تعدادی از دوستان خود بروید، مراقب یکدیگر باشید و با هم مهمانی را ترک کنید.

• کمي بيشتر مراقب اطراف و اطرافيان خود باشید.

• با کسی که نمی شناسید یا به او اعتماد ندارید تنها نمانید.

• مردان با کمترين حالتي که دختران فکرش را هم نميکنند ميتوانند تحريک شوند ، پس وقار ، ادب و سنگيني دائم شما ميتواند بسياري از سوء نيت ها را قبل از آنکه به عمل برسد در نطفه خاموش کند. دقت کنيد بسياري از تجاوزات در محل کار و فقط در چند لحظه اتفاق مي افتند.

• به میزان صمیمیتی که در روابط خود مد نظر دارید توجه کنید و حدود مورد نظر خود را رعایت و بازنگري کنید.

• حجم بسياري از تجاوزات از طرف آشنايان و اقوام بسيار نزديک و حتي مورد اعتماد مانند پسر عمو ، شوهر خاله ، همکلاسي ، همسايگان ، عاشقان سينه چاک ، استاد دانشگاه ، مدير و همکاران محل کار و ..... اتفاق مي افتد. پس از پوششي استفاده کنيد که تحريک آميز نباشد و با افراد غير همجنس در فاميل و محل کار و تحصيل ، با احتياط و وقار بيشتري معاشرت کنيد

• اگر کسي ميخواهد با شما ازدواج کند يا ادعاي عشق پاک دارد شما را به خانه خالي براي صحبت !! دعوت نميکند

• به غریزه و حس خود اعتماد کنید و اگر غریزه و حس شما به شما می گوید ایرادی در کار وجود دارد آن را جدی بگیرید و خود را از محل ريسک خارج کنيد.

• اگر کسي به شما ابراز علاقه و عشق کرد و پيشنهاد دوستي و ازدواج داد تاکيد کنيد که بايد اين رابطه را همين ابتدا به خانواده تان اطلاع دهيد و کسب تکليف کنيد .... اگر ريگي در کفش نداشته باشد از اين حرف شما عصبي و ناراحت نميشود و به هم نميريزد

• فکر نکنيد با اجازه رابطه جنسي ميتوانيد عشق مردي را بخريد و آن را همسر آينده خود کنيد ، معمولا مردان دوست دختر خود را که با آن رابطه جنسي داشته اند رها کرده و با دوست دختر ديگران ازدواج ميکنند !!


چگونه می توانم فرزند خود را از آزار جنسی حفظ کنم؟
• ارتباط ، ارتباط ، ارتباط

• با فرزندان خود صحبت کنید و نامهای مناسبی را برای اعضای بدنشان برای آنها بکار برید. کودکان آگاهتر بهتر می توانند درباره آزاری که نسبت به آنها صورت گرفته توضیح دهند يا از آن جلوگيري کنند

• کودکان شما باید بدانند که احترام به بزرگترها به این معنی نیست که بزرگترها باعث شوند آنها احساس ناراحتی کنند و هیچ ایرادی ندارد اگر به آنها ( نــه ) بگویند و محل را ترک کنند.

• بدترين کار و تصميم اين است که بخاطر حفظ آبرو متجاوز به عنف را رها کنيد يا از شکايت چشم پوشي کنيد


فيلم زير نحوه آموزش به کودکان را توضيح ميدهد
 
 
 


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 نفس : سلام از طريق پيامک با يه پسري اشنا شدم بعدسه ماه ديدمش توي اين مدت عاشقش شده بودم فکر ميکردم عاشقم اون بهم گفت زن داره اما برامن سخت بود جداي ازش بهم گفت بيا خونه خواهرم ببينمت به خيال اينک زن داره و نياز نداره رفتم و مورد تجاوز قرار گرفتم دوم دبيرستان بودم جاهل و اولين عشق بود تا چندوقت باهش بودم هردفعه قول ميداد هيچي نشع اما بازهم تکرارميکرد دلم نميخواست عشقم ناراحت کنم نزديک بيست بارسکس و اخر تمام شد اما دوسال طول کشيد جنگ و دعوا و... گناه کبيره و من با تني دست خورده حالم از خودم بهم ميخوره اما چه سود دست خورده هستم بچه ترک بودم خواهرم يه بار باهام حال کرد گهگاهي هم خودارضايي ميکنم
اميدم به خداست که ببخشم و رسوام نکنه ازجهل اينکارها کردم
شما که اين پيام را ميخونيد مطمئنن ميگيد خيلي بد و خرابم ، حق داريد
برام دعا کنيد خدا ببخشتم و از اين بعد خوب زندگي کنم


 😢 : من تمام صحبت ها رو خوندم..واقعا گریم گرفته..من خودم واس این ک نمیتونم حس جنسیمو کنترل کنم ی کارایی کردم ولی هنوز دخترم...خدا کنه بتونم ترک کنم


 داداش مهدی : من 17 سالمه یک دقیقه اگر خدا و دین رو بذاریم کنار و به صورت این مثئله نگاه کنیم میبینیم(فقر/مشکلات اقتصادی/دین/فرهنگ/نیاز جنسی) با هم جور در نمیان که ما بخوایین مثلا این جامعه رو بسازیم اگه قرار باشه چیزی درست شه باید از ریشه تغییر پیدا کنه،طرف میاد به راحتی اینجا میگه برین ازدواج کنین با این خرج مخارج بالا و گرونیا و گرگایه بازاری کدوم پسر 15 ساله از پس زن و زندگی برمیاد؟فقط دارین مردم رو از جهنم و خدایی که بنده هاشو خیلی دوست داره میترسونین هه واقعا خنده داره مشکل ما تجاوزات نیست مشکل ما عامل تجاوزاته شما بجای اینکه مثئله رو حل کنین دارین صورتشو پاک میکنین نه تنها شما تمامه (بالاییا...) تا ریشه تغیییر نکنه همین آشو همین کاسه است

 داداش مهدی : من 17سالمه،کلا خدا و دين رو که بذاريم کنار از عقل استفاده کنيم دلخوري پيش نياد اما به صورت مثئله نگاه کنيم فرمول ها(دين،فقر،فرهنگ،کشور)اصلا باهم جور در نميان تا ما بخواييم چيزيو حل کنيم،تا وقتي اين فرمول ها باهم همخواني نداشته باشن همين آشو همين کاسه است از 10نفر توي ايران 7نفرش منفي رو به مثبت ترجيح ميدن و دوتا چيز ديگه بگم و برم،تويي که متاهلي چون شريک جنسي داري نميتوني حال يک آدم مجرد رو درک کني پس نظر الکي نده و حرف آخرم اينه که اگه به پي پول و فقر و قشر ضعيف و اين خرج و مخارج خرج زندگي نگاه کنيم هيچ پسره 15ساله ايراني نميتونه از پس زن و زندگي بر بياد تازه باباشم که پولي نداره کمکش کنه پايين شهرو نديدين که ي وقت دلخوري پيش نياد

جواب سوني کارت بيست : آن کسانيکه متاهلند که از روز اول تولد متاهل نبوده اند ، همه افراد دوران پر تنش نوجواني و جواني و مجردي را تجربه کرده اند و شايد از هزار تا جوان يکنفر پدرش پولدار و دست به جيب است و بقيه مثل هم از صفر شروع کرده ايم و نبايد نااميد بود و البته کسب معاش حلال تلاش زيادي ميطلبد تلاشي مثل ژاپني ها ، مکرر و مداوم


 فاطمه : من بابام برام تلگرام حذف کرده من هم چون نتونستم خودم رو کنترل کنم اينستاگرام براي خودم دانلود کردم داخل اينستاگرام عکس هاي لخت و پختي زن و مردهاست. چي کار کنم حذفش کنم؟

جواب سوني کارت بيست : خب چرا ميرويد دنبال ديدن همچنين تصاويري و در چنين گروهها و کانال هائي عضو ميشويد که باعث آبرو ريزي شما نزد پدرتان بشود ؟ اگر غريزه جنسي را کنترل نکنيد روز به روز بساطش را در ذهنتان گسترده تر ميکند


 فاطمه : من خيلي مي ترسم که اين کارهاي بد همين خودارضايي يا همجنس گرايي کنم ??سالمه. ميشه راهنمايي کنيد چي کار کنم که از اين کارم پيشگيري کنم.

جواب سوني کارت بيست : چشمتان را ببنديد تا آسوده باشيد و از ديدن صحنه هاي تحريک آميز از طريق رسانه ها يا در سطح جامعه و اقوام پرهيز کنيد و دوست نامناسبي که در پي اين جور کارهاست را ترک کنيد چون آنقدر که دوست در هدايت يا گمراهي انسان نقش دارد ساير موارد نقش ندارد ، خدا ميداند هر بار که چشمتان را از گناهي بر ميگردانيد چقدر در پيش خدا ارج و قرب دارد


 خسته دل : سلام من يه جمله مي گم وسلام چرا پسر به دختر تجاوز مي کنه چون خرج عروسي ها زياده اگه دولت ايران بتونه به يه پسر کار مناسب خودش را بدهد از نظر من همه پسر ها به دختر مورد علاقه اش مي رسه در ضمن تجاوزي هم در کار نيست عيب کار را پيدا کنيد بايد تجاوز را از ريشه قطع کرد نه از برگ درخت

جواب سوني کارت بيست : واقعا ديگر حس ميشود سهل انگاري و اشتباه سهوي وجود ندارد و سوء رفتار برخي مسئولان در از هم پاشيدن آرامش روان و خانواده و اقتصاد و جامعه و فرهنگ و يکپارچگي ملي و گسترش فساد اداري و جنسي عامدانه تر است تا سهوي ،‌ آنوقت انتظار داريد به جوانان کار مناسب بدهند تا به دختر مورد علاقه اش برسد و فساد ريشه کن شود ؟ به اميد چنين روز زيبائي در محضر دولت امام زمان عج الله


 انتقام جو : وقتی سیزده چارده سالم بود یه پسر بم گف خاطر خاتم خامش شدم از اونجایی ک رابطه عاطفی با خانوادم خیلی ضعیف بود هف هشت بار با اون پسر که سنشم بیشتر از خودم بود رابطه داشتم بعدش اون به یکی از گنده های محل گفت و اونم چند بار با من زوری رابطه برقرار کرد و همینطور یک نفر دیگه که اونم این جریانارو فهمیده بود باهام زوری اینکارو کرد چون شهر کوچیکه خیلیا فهمیدن چون پشت سرم حرف زده شده بود خیلی اذیت شدم بخاطر این موضوع خیلی فشار روحی رومه اصلا نمیتونم به نیاز جنسی فکر کنم غرورم شکسته شد. الان که 19 سالمه با هرکی دوست میشم بعد از مدتی بخاطذ حرفایی که پشت سرم زده شده میدونه باهام اینکار شده یا دوستیشو بام قط میکنه یا تیکه میندازه هر جا میرم احساس میکنمم به این چشم بهم نگاه میشه اعتمادمو به همه از دست دادم زندگیم جهنم شده از وقتی که باهام اینکار شده.نمیتونم حتی به دوستی با دختر و ابراز علاقه هم فک کنم چون غرورم شکسته.میخام اون سه نفرو بکشم چند بار پیش خودم بخشیدم ولی پشیمون شدم نمیتونم واگذار کنم بخدا واگذاری بخدا همینه که اینو امداخته به دلم که قصاص کنم من وسیله قصاصم نه کس دیگه نفر اولو آتیش میزنم نفر دومو اعدام میکنم نفر سومو با شمشیر میکشم شایدم مجبورشون کنم بیان دادگاه اعتراف کنن دعا کنید برام بتونم کارمو درست انجام بده همش غصه میخورم زندگیم نابود شد بخاطر هوس اونا

 بنیامین بهادری : هر کسي نظري داره ،‌اما تجاوز کار جالبي نيست ، ..... زنده و سلامت باشيد

 تجاوز شده 2 : سلام من وقتی دانششگاه قبول شدم عاشق یه پسر تهرانی شدم که به بهانه ازدواج من و کشوند خونشون و بهم تجاوز کرد ولی بخاطر ابروم سکوت کردم از اون ماجرا 6 سال گذشته با این که پردمو از دست داده بودم و سکوت کرده بودم اماشوهرم نفهمید لانم زندگی خوبی دارم علتش این بود بعد از تجاوزم باهیچ پسری دوست نشدم وتوبه کردم خداهم کمکم کرد الانم همزمان دارم دکترا میخونم همش کمک و لطف خدا بود

 هعععععععی... : 16سالمه...چادري نيستم اما پوششم مناسبه چندهفته پيش ک داشتم ميرفتم خونه ي دوستم مورد تعرض يه اشغال از پشت قرار گرفتم. اما دراون لحظه انقد ترسيده بودم و تلاش ميکردم از دسش فرارکنم که چيز زيادي يادم نمياد.. به کسي بجز دوستم نگفتم... ميترسم پردم پاره شده باشه اما من بعد اين تجاوز خوني نديدم... ميترسم آيندم نابود شده باشه ...نميگم با پسري رابطه نداشتم اما فقط درحد پي ام بوده... الان احساس ناپاکي ميکنم حتي توبه کردم اما فکر ميکنم آلودم.. جراتم ندارم به مامانم بگم ميترسم طردم کنن کمکم کنين لطفا

جواب سوني کارت بيست : گفتن يا نگفتن شما بستگي به ميزان شناخت شما از واکنش مادرتان دارد ، برخي مادران منطقي اند حتي اگر خشمگين شوند و برخي ديگر در حال عادي نيز منطقي برخورد نميکنند ، گفتن شما بسيار بهتر از نگفتن است حتي اگر مورد بي احترامي قرار بگيريد زيرا فقط مساله بکارت مطرح نيست مسئله بيماري هاي واگيرداري که از طريق تماس جنسي منتقل ميشوند هم هست که گاهي سالها در بدن مخفي مي مانند بدون هيچ علائمي ، خيلي نترسيد اين موارد گسترده نيستند ولي منتفي هم نيستند ، پس بهتر است توسط متخصص معاينه شويد


 ایمان : سلام دوستای گلم. اگه به خود ارضایی معتاد شدید،‌حتما به وبلاگ توبه94 البته به انگلیسی مراجعه کنین. خیلی خوبه.و کتاب های راز کنترل شهوت بخصوص جلد سومشو بخونین. این کتاب بدرد کسایی که تحریک میشن و یا خود ارضایی می کنن می خوره. حرفاش قشنگ به دل میشینه. چون زبون کتابشم محاورست راحت میتونی حرفاشو درک کنی. تجربه نویسندش تجربه بالای بیست هزار نفر از ماست که اومده و در اختیار همه قرار داده. امیدوارم همه موفق باش

 مهدی : من يک پسر 13ساله هستم من تا وقتي ازدواج نکردم سکس نميکنم

 فاطی : سلام دوستان من فاطمه ام و14سالمه من خیلی از تجاوز میترسم وپسر عموم بارها ازم خواسته که بدنمو ببینه اما من گفتم نه وتهدیدش کردم و گفتم به خواهرت میگم که اون به مامانت بگه الان هم زیاد دور ورش نمیرم در ضمن میدونم زیاد فک زدم اما حاضرم قسم قران بخورم که هیچ مرد پاکی وجود نداره و نگید این بابقیه فرق داره یا نگید عاشقمه ومیخواد باهام ازدواج کنه پس باهاش رابطه جنسی داشته باشم اولا اگه اون شخص واقعا دوستتون داره بهتون درزمان فعلی یه همچین پیشنهادی نمیده و میذاره واسه بعد از ازدواج راستی به هیچ مردی اعتماد نکنید چون مردها همه متل هم اند مردها حتی به مردهای دیگه تجاوز میکنند چه برسه به ما دخترا این حرفو هم باور نکنید که مرده وتحریک میشه اگه واقعا مرده جلوی خودشو بگیر من بارها پدرم بهم گفته به هیچ مردی حتی پردت اعتماد نکن فکر کنم زیادی پروفسر بازی در اوردم به هر حال فعلا بای

 آیسان : خوب بود

 شکیلا : سلام من روي جوابم با اوناست که ميگن خانوما لباس تنگ و نازک نپوشن نشانه با کلاسي نيست نشانه ي جندگيه.اول که خودم اعتقادي به همچين چيزي ندارم.مگه همه مردا هم با هم برابر نيستن.مگه کشواري ديگه مرد ندارن يا اونا ادم نيستن.درسته تجاوز تو هر کشوري پيش مياد اما مگه خارجيا همه لخت و پتي تو خيابون راه نميرن.ببينيد کسي که شخصيت داشته باشه ربطي به اين چيزا نداره مرد اگه مرد باشه خودشو کنترل ميکنه اگه نباشه که سر خواهر مادر خودشم نميگذره.بعدم کشور جمهوري اسلامي فقط قصد داره بي حجابا رو جمع کنه يه ذره سعي ندارد باز مثل قديم مکان هايي مثل روسبي خانه را باز کنه که مرد هايي که خيلي آتيششون تنده خودشونو اونجا خالي کنن که اينقد تجاوز بيداد نکنه.بخدا کاري به پوشش زن نداره مرد خودش بايد مرررررررررد باشه. اميدوارم فهميده باشيد منظورمو.به اميد روزي که اصلا چنين چيزي نبينيم و نشنويم.

جواب سوني کارت بيست : خود شما که ميفرمائيد روسپي خانه باز کنيد که اين نظر بر خلاف دستور خداست وقتي بهتون ميگن ازدواج موقت که خدا اجازه داده را گسترش دهيد جيغ ميکشيد که اي واي اسلام به زنها اهانت کرده و اينکارا فاحشه گري است و آخوندا براي خودشون اين حرفها را ساخته اند و اينجور و اونجور


 h.gh : سلام من ?? سالمه تو يه بچگي با دوستانم نزديکي داشتم و با دختران و بعد از اون هم به گناه کبيره خودارضايي آلوده شدم تا اين مشکل حافظه پيدا کردم و ضعف چشم و کمر درد و خيلي مشکل هاي ديگه الان به لطف خدا ارادمو قوي کردم و تونستم توبه کنم هرچند توبه خود ارضايي سخت بود ولي تونستم توبه کنم و کلا زندگيم تغيير کرد با ويديو هاي استاد علي اکبر رائفي پور اميدوارم خدا توبه ام رو بپذيره و از گناهانم گذر کند.

 شکنجه های باستانی خشن : من پسر بد و به ظاهر خوبم يه ادم مغرور يه عصبي از دخترا خوشم نمياد ولي بايد غريزه ي جنسي ک تو اين جامعه حرامه رو جبران کنم من سمت تنها کسي ک هستم همين روزا يا از سکس راضي ميشه يا قرص برنج واسه هردو امون گزاشتم کنار.... اينم ختم کلامم بود ياعلي زندگي با اين همه بن بست حال نميده يا بمير يا حال کن

جواب سوني کارت بيست : کسي که تو کلامش يا علي هست سمت خودکشي و اين حرفا نميرود ، خودکشي اينقدر در اسلام بد و زشت و نهي شده است که حتي توصيه شده مجلس ختم چنين کسي نرويد چون اين شخص از رحمت خدا نااميد بوده و از بزرگترين گناهان قتل نفس و نا اميدي از رحمت خداست ، پس با همون ذکر ياعلي اجازه ندهيد شيطان سوار افکارتون بشه و طبق قسمي که خورده شما را با اين فکرها و اعمال به خودکشي و نابودي بکشونه ، دنيا واسه همه سخته و فقط شما اين مشکل را نداشتي ، ميلياردها آدم قبل از شما و ميلياردها آدم بعد از شما بايد با اين سختي ها مبارزه کنند و از راه خدا دور نشوند که فرموده اگر تقوا پيشه کنيد برکات را از زمين و آسمان بر شما نازل ميکنيم ، و خدا دروغ نميگويد


 منم : هه..جالبه همه اومدن از عوم تجاوز صحبت میکنن...همه دارن راه حل درمان ارائه میدن..هیچکس فک نمیکنه چرا اصلا تجاوز جنسی صورت میگیره...وقتی کسی که نه شرایط ازدواج دائمی و موقت رو نداره...تو این جامعه ای هم که بیشتر دخترا لباس سکسی میپوشن راه میره چجوری خودشو بچسبه تجاوز نکنه؟

 ساره محمدی : باسلام من یه مدت تحت تاثیر دوستانم قرارداشتم باپسرا فقط در حد صحبت بودم ولی بعد ازاون که میدیدم دوستام اینقد باپسرا راحتن منم همین تصمیمو گرفتم تویه چندماه من باچند نفر دوست شدم و فقط حتی درحد دست بوده ونه بیشتر فقط بایکیشون که خیلی دوسم داشت درحد فراتر بوده ولی نزاشتم دستش به بدنم بخوره حالام باهیچکس نیستم فقط خیلی عذاب وجدان دارم و ازایندم میترسم خیلی پشیمونم واقعا افسرده شدم ولی بعد ازاینکه ازدوستام جداشدم به هیچ پسری فکر نکردم نمیدونم باید چیکارکنم توروخدا دارم دیوونه میشم

 بدبخت : تو 5سالگی بهم تجاوز شده ممکنه پردم پاره شده باشه


 کمر شکسته : با سلام بنده پسر17ساله هستم یکمی خوشکل یه رفیقی داشتم که چند ساله باهم هستیم یعنی خیلی بهش اعتماد دارم یه شب حرفون میشه بعد چند ماه زنگ میزنه که دعوتم کنه وقتی باهاش رفتم داخل یه اتاق بود که چهار نفر بودین مشروب هم بود خوردیم که سنکوب کردم بعد رفت یه مرد 26ساله اورد در حالی که تو اتاق افتاده بودم در اتاق را بست و منو بلند کرد و زد زمین مشتو لگد میزد بهم تا وقتی که زیر دستش غش کردم وقتی که بیدار شدم خواستم فرار کنم که در بسته و لباسم کنه بود بعد بهم گفت که این کار را باهام بکنه راضی نشدم از دستش که نمیشد فرار کرد سرمو گرفت کوبوند به دیوار مجبور بودم این کارا بکنم بعدش رفیقاشو صدا زد و همشون که پنج نفر بودن افتادن به جونم فیلم هم دارن بعد یه مدت چنتا از رفیقای صمیمی فهمیدن ولک ابروم رفته بود حتی به سرم زده بود خودکشی کنم از ترس هم یه کسی نگفتم نه به اقام نه به عموم چون تهدیدم میکردن الان حدود سه ماه میگذره بازم اونارا ببینم دوست دارم خودمو دار بزنم هر کی هم بهم رسیده بهم میگه فلانی اینکارت کرد روحیه که صفر است چکار کنم که ابروم حفظ بشه و اونا راباشدید ترین عقوبت مجازات کنم لطفا کمک کنین تو را خدا

 وفا : اسلام دین کاملی است ما کوتاهی میکنیم . چرا در حدیث امده که هر زنی که خود را خوشبو کند و از خانه بیرون بره تا وقتی برگرده ملایکهاو را لعنت میکنند .
زنان حجاب مردان نگاه را حفظ کنند . حجاب و نگاه را از شش سالگی به کودکان یاد دهید با اهل مسجد انها را اشناکنید


 یونس : سلام من??سالمه. من يه روز با يکي از دوستام البته پسره توي کوچه بوديم که يه مردي رو ديديم که مشکوک بود. رفيقم فهميد به من يک چيزايي گفت من اهميت ندادم ولي اون مرد دنبالمون راه افتاد بعد دوستم فرارکرد و به ? مرد خبر داد تو اون لحظه من توسط اون مرد مورد تجاوز کوچيکي قرارگرفتم نه زيادکوچيک چون دوستم کمک اورد از اون روز تو جامعه يا تو کوچمون يا وقتي ميرم مغازه ياد اون روز ميفتم هي ميگم نکنه کسي بهم تجاوز کنه مورد عذابم اون مرد رو ديگه نميشناسمش و به مادر و پدرم نگفتم فقط دوستم ميدونه نميدونم چيکارکنم لطفا بگيد

 مبینا : سلام
من دختري 14 ساله هستم که قبلا خود ارضايي داشتم......دو روزه که توبه کردم و ديگه اصلا اين کارو نميکنم...ممکنه پرده ام پاره شده باشه؟؟؟
آيا وقتي 18 سالم شد دکترا براي آزمايش تناسليمو نگاه ميکنن؟
من دختري باحجاب و سنگين هستم ولي واقعا از مسائل جنسي بعد از ازدواج ميترسم...هنوزم پريود نشدم...آيا پرده ام پاره شده؟؟؟ ممنون ميشم جواب بدين...دو تا خواهر 6 و 10 ساله هم دارم که دختر خوبين...

جواب سوني کارت بيست : اگر ورود به داخل آلت تناسلي نداشته ايد احتمال پاره شدن پرده بکارت بسيار ضعيف است ، به خدا توکل کنيد و از وسوسه شيطان با دوري از خلوت کردن رها شويد


 افسوس : یادی بکنیم از شهیدان امر به معروف و نهی از منکر مانند شهید خلیلی که برای دفاع از ناموس مردم جونشو از دست داد .

 ss501 : آقا من ديگه دارم شاخ در ميارم با اين چيزايي که خوندم و اااااااااي خدا ما انسانها داريم به کجا ميريم آخه چرا خدايا مارو هدايت کن من که حق رو به هيچ کس نميدم چون با اين چيزايي که خوندم هيچ کس حق نداره ولي همين الان شاخ در آوردم

 یگانه : سلام. من سال گذشته هم واستون گفتم که پسرخالم اذيتم ميکنه متاسفانه هنوزم که هنوزه اس دادنش ادامه داره من به مامانمم گفتم مامانم گفت که جوابشو ندم الانم جواب نميدم ولي بازم اس ميده ولي اينبار ديگه از سکس و....حرف نميزنه همش ميگه به جون مامانم من تورو واسه ازدواج ميخام...ميگم واسه چي من ؟ اين همه دخترهستن! ولي ميگه من تورو واسه حيايي که داري ميخام و ادعاي عاشقي ميکنه همه اس هايي که ميده رو هم به مامانم نشون ميدم مامانم بااين ازدواج مخالفه من خودمم مخالفم چون همين ديشب يه بنده خدايي گفت که پسرخالم رفته خونه خالي .ازاينکه هنوزميره خونه خالي مطمئنم واسه همين تن به اين ازدواج نميدم بنظرشماچيکارکنم؟؟؟

جواب سوني کارت بيست : شما وقتي ميدانيد او چکاره است حتي اگر تن به ازدواج بدهيد در آينده همواره نگران اين هستيد که الان کجاست و با کيه ، نکنه با همکاراي مونثش ريخته رو هم نکنه منشي شرکت را مخش را زده ، نکنه زن گرفته و مدام استرس و جنگ اعصاب ،‌ مگر اينکه بتوانيد صد در صد مطمئن شويد که توبه کرده و مرد زندگي شده است ولي اگر ميدانيد اهل توبه و اينجور کارها نيست بلاکش کنيد و وقتتان را هم براش تلف نکنيد و خداوند هم در قرآن مومنين را از ازدواج با بدکاران منع کرده است


 کمالی یوسف : با سلام من يه پسر 13.5 ساله هستم از حدود يک سال پيش که احتمال زياد بيشتر هم هست نا خواسته براي اولين بار ارضاء جنسي کردم و يه جور خوشم اومد تا اين که دو ماه پيش با يه دختر 3 4 سال از خودم بزرگ تر سکس کردم و اون چون مي ترسيد که پدرش بفهمه اين کار و بامن ديگه انجام ندارد اما بعد اون از اول ارضاء جنسيمو شروع کردم دارم ديونه ميشم امسالم نزديک بود بخاطر اين کار به درد نخور يکي از درسامو بيوفتم که معلممون نمره قبولي رو داد 3تا دوست دختر دارم که براي اينکه سمت ابروريزي با اونا نروم مدرسه مو کامل عوض کردم ولي هر وقت مي بينمشون دوباره حال اين غلط نکنم بهم دست ميده اما از اينا گذشته فکر مي کنم با اونا از دواج کردمو هيچ چيزي بين ما نيست ولي شب موقع خواب ياد بدن اونا ميوفتم و بايد ارضا جنسي بکنم کمکم کنين

جواب سوني کارت بيست : سايت ( حجره مجازي ) يکي از سايتهاي خوبي است که در رابطه با درمان مذهبي خودارضائي و استمنا فعال است و اگر به نکبت اين کار آگاه شده ايد ميتوانيد از مطالب اين سايت کمک بگيريد
http://www.hojrehmajazi.ir


 محراب : من پسري هستم که خيلي خاطر خواه دارم ولي يه دختري توي فاميلاي دور اصلا روي من هيچ علاقه اي نشون نمي ده نمي دونم چرا من16 سالمه اون 15 سال


جواب سوني کارت بيست : مراقب حيله هاي شيطان باشيد که جذابيت شما سبب جهنمي شدن شما نشود ، زندگي کوتاه تر از آن است که به صرفه باشد بخاطر اين چند ده سال عمر کوتاه براي هميشه در جهنم و غضب خدا دست و پا زد


 شیوا : نهههه اوضاع از اونی که فکر میکردم خیلی خیلی بدتره.خداقوت😣

 افسرجنگ نرم : اعوذبالله من نفسی...یاحضرت زهرا(س)زنانمان رانجات ده.
یاعلی المرتضی(ع)مردانمان رانجات ده


 shiva44 : man 15salame.vaghean khejalat mikesham ke dokhtaram .chon dokhtara shoresho dar ovorean.man aslan betin chiza fekr nemikonam o ta hala b hich kas dost nashodam va nemikham o be hadafam fekr mikonam.

 UNKNOWN : سلام. سوني کارت بيست خيلي خوشم اومد از جواباتون. لطفا منو هم راهنمايي کنين.
دختري ?? ساله هستم که نزديک پنج سال با پسري به قصد ازدواج رابطه کلامي داشتم. البته دستم رو هم مي گرفت و يک سري شيطنت ها داشت. ولي خوب حداقل رابطه جنسي نداشتيم. هر چند که حرفشو مي زد و من در طول پنج سال که تو موقعيت بودم و دوسشم داشتم دووم اوردم و اجازه ارتباط جنسي ندادم. اين آقا بعد پنج سال اومد خواستگاري ولي چون خانواده ي من بسيار مذهبي و سنتي ان و اونا بسيار به اصطلاح اپن اين ازدواج سر نگرفت. دو ماه تمام افسرده بودم و حتي چند بار زير سرم رفتم. ولي الان هم خوشحالم که همسر اون آدم با فرهنگ بسيار جلف و مثلا اروپايي نشدم و هم ناراحتم, به خاطر دست زدن ها و حرفاي جنسي که بين ما رد و بدل شده بود, البته حداقل ميتونم بگم قصد من ازدواج بود و جز اون آدم انگشت کسي هم بهم نخورده. ولي با همه ي اينا الان يادم ميوفته عذاب ميکشم و از خدا و همسر آيندم خجالت مي کشم.

جواب سوني کارت بيست : هر انساني ممکن است در دوراني از زندگي اش فريب نفس ،‌ دنيا يا شيطان را بخورد ولي مهم اينه که اگر خدا بهش اين فرصت را داد که بفهمه راهش اشتباه بوده برگردد ، ما همواره و در تک تک ساعات زندگي داريم در يکي از اين دو مسير راه ميريم ( ظُّلُماتِ إِلَى النّورِ و يا مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ ) يا از ظلمت به سوي نور و يا از نور به سوي ظلمت ( برداشتي از آيت الکرسي ) حالا خوش بحال کسي که وقتي مردم بالاي سرش ايستادند به نماز ميت و گفتند الصلاه الصلاه ببيند در اين چاه تاريک دنيا به سمت نور و رهائي نزديکتر است تا به قعر چاه
خدا هم ستارالعيوب است و دوست دارد عيب بندگان پوشيده بماند و لازم نيست ديگر به آن فکر کنيد يا براي ديگران و حتي همسر آينده تان مطرح کنيد و فقط بين خود و خدا توبه کنيد


 بدبخت. : سلام من يه دختر18ساله هستم، من اونقدر از اين جور کارا بدم مياد.....من هميشه هم پوشيده مي پوشم ، يه روزي من شب خوابيده بودم پدرم يواشکي اومد پيشم و اذيتم کرد يه لحظه چشمامو باز کردم گفتم چرا اين کارو مي کني؟؟مگه من دخترت نيستم خجالت نمي کشي پدرم معذرت خواهي کرد و گفت که تو از اين به بعد اتاقتو قفل کن بخواب و.. اين کار 3 روز قبل اتفاق افتاد و من اصلا باهاش حرف نمي زنم.. شبها هم نگران مي خوابم نمي دونم چي کار کنم لطفا کمکم کنيد؟

جواب سوني کارت بيست : مردها گاهي ناخواسته چنان تحريک جنسي ميشوند و چنان شيطان عقلشان را ميپوشاند که نميفهمند چه ميکنند ، شايد سرد مزاجي مادرتان باعث اين موضوع شده يا ميخواسته به شما ابراز محبت يا شوخي کند که ناگهان شيطان وضعيت را تغيير داده و به سمت ديگري برده است ، ولي هر چه که بوده من حس ميکنم پدرتان از اين موضوع شرمنده و پشيمان است ، البته شما هم توصيه ايشان را عمل کنيد و درب اتاقتان را قفل کنيد و از شر شيطان و وسوسه هاي اين ملعون از جانب خودتان و پدرتان به خدا پناه ببريد

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ، به نام خداوند رحمتگر مهربان

قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ .... بگو پناه ميبرم به پروردگار سپيده صبح

مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ .... از شر تمام آنچه آفريده است

وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ .... و از شر هر موجود مزاحمي هنگامي كه وارد مي‏شود .......


 دنیز : من ??سالمه.مردي در خيابان کمر مرا جور بدي لمس ميکرد.آيا اين تجاوز است؟دو سال است که بسيار از اين موضوع ناراحتم.

جواب سوني کارت بيست : متاسفانه آزارهاي کلامي و لمسي در همه جاي دنيا براي زنان يک مسئله آزار دهنده است ولي تجاوز محسوب نميشود ولي مخصوصا در محل هاي خيلي خلوت يا خيلي پر ازدحام احتمال اين گستاخي ها مخصوصا براي خانم هائي که پوشش تحريک کننده اي دارند بيشتر است ،‌ اگر پوشش گشادتر و ساده تري و رفتار متين تري داشته باشيد ميتواند در حد زيادي مواجه با اين موارد را کم کند هر چند صفر نميشود چون آدمهاي پست و بي شخصيت همواره در سراسر جهان وجود داشته و دارند


 یه افسرده : سلام من پسري 22 ساله هستم که سر فحش دادن من و چندين نفر به هم در يک شب و تهديد کردن اونا به زدن من بود که شب بعدش اومدن و منو از محل کارم بردن توي کوه هاي تو شهرمون.... بعد کلي لگد به شکم و رون و کمرم زدن و بعد از اون بهم تجاوز کردن و فيلم گرفتن و تهديدم کردن که اگر کاري کنم فيلممو پخش ميکنن و ابرومو ميبرن دو روزه زندگي برام جهنم شده و هر روز حس ميکنم دارم ميميرم ديگه نميدونم بايد چيکار کنم و چجوري بخندم و زندگيمو کنم تا وقتي جواب اين کارشونو ندم زندگي برام جهنمه اما نميدونم چطوري و چيکار کنم که ابروي خودم نره لطفا کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : در اسرع وقت و همين امروز به پليس مراجعه کنيد آنان خودشان مشکل را برطرف ميکنند


 112 : خدا یا رحم کن
هیچ وقت اونهایی رو که مورد تعرض قرار گرفتن مسخره نکنید و یا حتی کسانی که خودشون به میل خودشون این کار رو کردن ،همیشه آسونه بیرون گود نشست و حرف زد ولی زمانی که در موقعیت باشیم مرد میخواد که فرار کنی . واقعیت اینکه غیرت از جامعه رفته چون اگه مرد غیرت داشته باشه نه خودش اینکار رو میکنه نه میزاره ناموسش با وضع اسف بار بیاد تو جامعه بچرخه. زن و مرد با هم دلمون برای هم بسوزه ان شاالله خدا رحم کنه. اینها رو میخونم میفهمم که چقدر منبع اطلاعاتی مسائل جنسی زیاد شده که یه بچه 12 ، 13 ساله دارن دربارشون حرف میزنن. خانواده ها صمیمیت ندارم . ماهواره اطلاعات بد به بچه ها میده غیرت مردا کم شده حیاوعفت از زنها دور شده .خدا رحم کنه امیدوارم روزی بیاد پاکی جامعه رو ببینیم همه با هم. آمین


 یی انسان : من که افغانم الانم افغانستانم خیلی شوکه شدم با خوندن این نوشته ها واقعا جامعه ایران خراب شدی من میگم اول والدین بیشتر فرزند نیارن اگه نمیتونی تربیت کنی اصلا فرزند نگیرن دوم مقصر 99% اینجور موارد دخترا هست زیرا دخترا حرف والدین رو گوش نمیکنی خودسر تن به ازدواج های خیابانی که الان فکر کنم تویی ایران دیگی مود شدی میزنی من میخام به خواهران گلم میگم قدر خودیتونو بدونید خودیتونو تسلیم کسی نکنید که اصلا نمیشناسید کنترول به نفس داشته باشید وقتی یی پسر بهت گفت دوست ات دارم اینکه نمیشی همه چی تموم بشی تویی مهمترین چیز تویی زنده گی مشترک و عشق کلمه یی به اسم اعتماد هست اگی کسی این کلمه رو نداشت دیگی اصلا ازدواج نکنید خیلی خوبی تا بشی بدبخت هیچ چیز دنیا به آبرو انسان نمی ارزی از اونهایی که بهشون به زور ویا فریب تجاوز شدی خواهش میکنم بری به دولت شکایت کنی من نمیدنم چرا برادان پدر تون هیچ کمکی تون نمیکنی تویی این موارد اگی تویی افغانستان منظورم همین شهری که من زنده گی میکنم به یی دختر تجاوز بشی فکر نکنم برسی دست پولیس خود برادر پسر رو تکه تکه میکنی هدف ام اینی که والدین محترم لطفا از دخترا تون حمایت کنید همین الان دخترا زیادی هستن بهشون تجاوز شدی ولی سکوت کردن که خیلی وحشتناکی💔

 ی هموطن : سلام رفقا چي بگم ولي اصلا يهويي اين مطلب رو ديدم و خيلي ناراحت شدم هيچ وقت فکر نکنيد کاري که انجام شده دير شده ديگه زمان براي جبران کردنش نيس تو رو خدا خوب بحرفام گوش بديد ميتونه خيلي بهتون کمک کنه
در زماني همه دم از اسلام ميزنن تو مملکتمون که اگه راهبرد خوبي بود ديگه چنين چيز هايي رو نميديديم !!! شهوت توي هر موجودي که آلتش رو داره وجود داره و نکته ي مهم تر اينه که به جز انسان 26 نوع جانور ديگه هم داراي برده بکارت هستن منحصر به انسان نميشه جالبه بدونين اون يک بافتي هستش که اگه مدتي دخول پيدا نکنه دوباره ترميم ميشه در يک چند سال شايدم کمتر من يک آدم لاشي بودم ک همش فکر گرماي تن طرف بودم زندگيم هر روز تو يک منجلاب ديگه فرو ميرفت بچه ها من يک روز که مست بودم جلوي يکي از نوادگان اهل بيت شرمنده شدم تو حالت مستي ازشون خواستم که کمک کنن و واقعا کمکم کردن بچه ها هرکسي فکر ميکنه اين دنيا گذشته اس ميخوام بتون بگم اين طور نيس من خودم رو پيداکردم ، نم نم با اهل بيت اشنا شدم يکي دوسال که گذشت مني که کسي سلام بهم نميکرد يا با منت ميذاشت رومون و اکثر مدت ها داشتم تو رويا ي خودم دود ميکردم با دوست شدن با اهل بيت مخصوصا حضرت زهرا مورد احترام همه قرار گرفتم اينه کرامت اهل بيت ، ماها که داعشي نيستيم راهمون روشنه ماها که وهابي نيستيم ماها که سني نيستيم ما اهل بيت داريم ماها نبايد هيچ وقت خودمونو ببايزيم چون زينب کتک نخورد ک ماها الاان ناراحت باشيم اونا خودشون رو ذليل ما کردن که ماها پرواز کنيم ادم خودشو خوب پيدا ميکنه رفقا خودتونو نبازيد اين خدا خيلي مهربون تر از اين حرفاست يک قدم شما بريد اون خودش عزيزتون ميکنه تو همه جا تو نمازا براش اشک بريزيد اگه اشکتون نمياد عيب نداره خوتونو بزنيد به گريه خدا بتون اشک ميده و به اين ايمان داشته باشيد ک در مسير اهل بيت باشيد هرجاي دنيا که به مشکلي بر بخوريد خودشون دستون رو ميگيرند و هرجا توي تجاوزي قرار بگيريد ياد علي بکنيد ازش خواهش کنيد ماها شيعه علي ايم علي پدر ماست و يقين داشته باشين که اين کار را براتون انجام ميدن من چندين مورد اينچنينيني رو ديدم ک اهل بيت کمکشون کردن فکر کردين حتما بايد يوسف باشيد نه علي رو دوست داشته باش براش اشک بريز ببين به چه سلاحي تجهيز ميشي نمونه ي بارزش رجب علي خياط نمونه ديگه اش واسه ي دختر خانومي تو نجف پيش اومد واسه حجله عروسي داشت ميرفت مرقد امام علي تو را مورد تجاوز قرار ميگيره ميبينه هرکاري ميکنه مرد داره او را عريان ميکند رو مرقد امام علي ميکند با امام خويش نجوا ميکند و به چشم امامش رو ديده بود و امام با شمشير به فرد متجاوز ميزنند و ...... عارف زاهد لازم نيست باشيد اما از اهل بيت فاصله هم نگيريد راه روشن و هميشه با گارانتي اهل بيت هستند


 زهرا : این اصلا عادلانه نیست که حتی به بچه های کوچک هم تجاوز میشه!چرا آخه مردم از این کارا میکنند!ولی ممنون که دخترا و حتی بعضی پسرا که به اونها هم تجاوز شده را آگاه میکنید.

 پری.. : سلام
من13سالمه همه جا نجابتمو حفظ کردم و هرگز با پسری دوست نبودم ولی چند وقتیه متلک ها تو خیابون اذیتم میکنه باید چی کار کنم؟


 بی نام : خیلی اتفاقی با این سایت روبرو شدم ...
انسان ... اگر کسی روش انسانی رو پیش بگیره مثل حیوان برخورد نمیکنه...
و اما... غرور... سعی کنید هر چند خیلیا میگن غرور بده...اما سخت و مغرور باشید تا مورد سو استفاده قرار نگیرید ...
اگه شما دختری جدی و محکم و تابع آبرو باشید هیچ وقت مورد سو استفاده قرار نمیگیرید ...
همینطور شما پسرا ...اگه کمی موقع دست درازی فقط کمی به ناموس خود فکر کنید هیچ وقت دست به همچین عمل های وحشیانه ای نمیزنید...
فرهنگ تو بی حیایی نیست .... تفکراتتونو فرهنگی کنید ..


 مینا : یا خدا یا امام زمان این چ وضعیه یعنی چی این چ وضعیه دخترا خودشونو عرضه میکنن بابا شماها عزت نفس ندارین؟؟شخصیتتون خورد نمیشه؟؟ب شخصه برام پیش اومده پسری خیلی ابراز عشق بهم کرده منم بعد از مدتی عاشقش شدم ولی به روش نیاوردم بعدا ک فهمیدم خیلی ناراحت شدم و احساس حقارت کردم حالا دخترای فامیلشون میاد ب زور بهشون میگه بیا سکس کنیم!!واقعا ک!!پسرا ک جای خود دارد از قدیم الایام شنیده بودیم ولی نمیتونم بپذیرم دخترا اینقد خودشونو خوار و خفیف میکنن...حالم به هم خورد..من خودمو پاک نمیدونم بالاخره هرکسی گناهانی داره ولی توروخدا بیاین خودمونو درست کنیم..همیشه جوون نخواهیم بود..ی روزی قراره بمیریم..کاری نکنیم ک وقتی گذاشتنمون تو قبر و با اعمالمون تنها شدیم دیگه هیچ معصومی نتونه شفاعتمون کنه..خدا همه مونو هدایت کنه ان شاالله

 دخترتنها : اینها همش ی مشت حرفه وقتی تو موقعیتش بیوفتین میفهمین یعنی چی

 پشیمون : 22سالمه متنفرم از اینکه پسری ازم سواستفاده کنه با چند نفر ک اشنا شدم فهمیدم قصد بد دارن تموم کردم ولی دو تاش با اجبار لب گرفتن ایناا.فقط در این حدود هر بار یادم افتاده گریه کردم وای ک اونروزا چقد گریه میکردم.الان دوساله با یکی دوسم همچین سخصیتی نیس.بهشم گفتم همه چیو ولی هیچوقت خودمو نمیتونم ببخشم این حس خیلی اذیتم میکنه

 یه .. : سلام من 20 سالمه يه .. هستم که اميد به زندگي نداره وقتي 17 سالم بود بهم تجاوز شد يه هفته قبل از اينکه بهم تجاوز بشه توي مدرسه عضلات صورتم ميلرزيد درست نميتونستم بخندم ازطرف پدرم محبت نميديدم و مدام با پدرم مشکل داشتم يه روز روي نيمکت نشسته بودم يه آقا گفت قصد مزاحمت نداره و ميخوادباهام صحبت کنه وقتي گفت روانشناسه پيش خودم گفتم درموردپدرم باهاش صحبت کنم چندروزي ميديدمش توي ماشين پاهام ميلرزيد بامادرم پشت موبايل صحبت کردم قطع که کردم گفت امروزناهارماکاذوني دارين وقتي اومدم خونه درست گفته بودواين شدکه به نيروهاي ماوراي طبيعت اعتقادپيداکردم و يه روز توي ماشين گفت برو صندلي عقب بشين کتشم انداخت روم گفت اينجاحس ميکنم پليس وايساده وقتي گفت بيابالا توي پارکينگ يه آپارتمان بودم ازترسم صدام بازنميشدجيغ بزنم ياکمک بخوام دستموسفت گرفته بودوکشوندم توي انبار من قبل از تاريکي هواهميشه بايدخونه ميبودم و ميخواستم فرارکنم گفت ميزنم به ديوارکه بقيم بيان ديوارش از چوب بودگفت اگه همينطوري برام قسم بخوري بيشترو بيشترنگهت ميدارم و من دچار دوگانگي شخصيت بودم نميدونم تقصيره خودم بود که اينکاروبامن کرديا اون من واقعانميخواستم وازونروزبه بعدپرخاشگرو عصبي شدم عضلات صورتم ميلرزه نگاه ميکنم توچشم دوستام چشام ميسوزه حرفي براي گفتن ندارم و اون دختري که هميشه شادبودديگه نيستم بعضي موقع هاهرچقدرفکرميکنم اونروزادرموردچي بادوستام حرف ميزدم تاالانم بتونم صحبت کنم بادوستم ولي يادم نميادبعدازيه سال خودخوري و هرشب گريه به مادرم گفتم و رفتيم دکترولي از نظره روحي داغونم ديگه بريدم بايدچيکارکنم همه ي اون اتفاقات الان سه ساله همراهمه نه اشتها دارم براي خوردن غذا و نه کلا زندگي کردن چه برسه به ازدواج

جواب سوني کارت بيست : سخته ،‌ خيلي سخته ،‌ ميدونم ،‌ ولي تنها کسي که ميتونه بهتون کمک شاياني بکنه خودتون هستيد ،‌ سعي کنيد به خودتون کمک کنيد و افکار ناخوشايند را از خودتون دور کنيد ولي دقت کنيد اين دور کردن باعث نزديک شدن يک اشتباه ديگر مانند مصرف الکل يا مواد مخدر يا جمع هاي انحرافي نباشد ،‌ سرتون را به يک کار مفيد گرم کنيد ، کاري که بازده داشته باشه و احساس خلق کردن بهتون بدهد مثلا گل کاري يا حتي بافتني ، کاري که خوشتون بياد حتي اگه سخت باشه ولي در آخرش يک خروجي داشته باشه ، مثلا سرگرمي با گوشي موبايل و اينترنت خيلي براي صرف وقت خوبه ولي خروجي ندارد و نهايتا به پوچي و بي خاصيتي منجر ميشود ، يک کار مفيد و داراي خروجي قابل لمس


 .... : سلام من دختری 12 ساله هستم
چند وقته که مادرم دوست 14 سالشو دیده
و اون یه پسر داره
هر وقت اونا میان خونمون یا ما میریم خونشون پسرش همش سعی میکرد به من نزدیک بشه
یه بار اومدن خونمون و بعد نیم ساعت رفتن بیرون ولی دوست مامانم پسرشو نبرد اون پیش من موند اون 14 سالشه)
وقتی که اونا رفتن منم رفتم تو اتاقم و دراز کشیدم
که یهو صدای در اومد اومد تو اتاقم یهو خوابید بغل من من جا خوردم یهو پاشدم منو گرفت بزور خوابوندم لبمو گاز گرفت جیغ زدم ولی هیشکی نبود داشت بزور لباس هامو در میوورد که هولش دادم بعد همونموقع مامانم رسید میخواستم سریع موضوع رو بگم ولی نمیتونستم
الان هم اومدیم خارج از کشور
حالا هم همش با اس ام اس واتساپ ایمو وایبر تلگرام پی ام میده از هر جا بلاک میکنم
اصن ازون موقع حالم بده میخوام بگم به یکی


 Anis : سلام من انيس هستم و 17 سالمه ، پارسال خونواده خالم از تهران به شهر خودمون اومدن ،يک پسر 19 ساله دارند که اسمش سهيل .من از بچگي از سهيل خوشم ميومد .14 ساله که بودم واسه کار شوهر خالم رفتن تهران.چند ماه پيش که اومده بودن خونمون ،وقتي داشتم چايي تعارف ميکردم و خم شده بودم ،يه نگاه به سينه هام کرد بعدش به خودم نگاه کرد و خنديد .بعد از چند دقيقه به بهانه دستشويي بلند شد و به من چشمک زد که بيام اونطرف . چون خيلي دوستش دارم هرکاري که بگه رو انجام ميدم اصلا هم دست خودم نيست .

جواب سوني کارت بيست : وقتي او از شما سوء استفاده اش را کرد آيا هيچگاه حاضر ميشود با شما ازدواج کند ؟ بسياري از پسرها دختر را فقط جهت تخليه خود ميخواهند ، يک دختر نبايد هرگز خودش را محل تخليه نامشروع ديگران قرار دهد


 عرف : من وقتی 19سالم بود تو یه پارتی رفتم ویعد از ان مهمانی یه خانومی من رو با الکل گیج کرد بعد. در خانه اش چون من گیج بودم توسط خانوم و یک مرد دیگر موردتجاوز جنسی قرار گرفتم وتا امروز. که 22 سالمه کابوس میبینم .و هر شب اذیت میشم .و خیلی ترسو شدم. چی کار کنم

 بشر : چگونه خود ارضايي را ترک کنيم

جواب سوني کارت بيست : در سايت حجره مجازي کليپ و مطالب مفيدي در اين باره وجود دارد که در منوهاي بالا و تبليغات سمت چپ صفحه اين سايت ميتوانيد به آنها دسترسي پيدا کنيد
http://hojrehmajazi.ir


 ی ادم : واقعا ک برا همه متاسفم

 ... : سلام من حدودا يک سال با يک پسري دوست شدم هفته پيش منرو به مهموني دعوت کرد و بهم تجاوز کرد تنها کاري که ميتونستم بکنم اينکه نزارم با دوستاش لباسم روي در بيارن . عمل دخول هم انجام داد ولي هيچ دردي توي ناحيه تناسليم حس نکردم . هيچ خوني هم ازم نيمد . خيلي ميترسم چيکار کنم . خانوادم مذهبي ان براي همين به اون ها هم چيزي نگفتم .الآن هم دوباره چند وقته آويزونم شده تو راه اومدن به خونه از دانشگاه به زور سوارم کرد و ميخواست دوباره بهم تجاوز کنه که زودي فرار کردم . حتي کثافت به خواهرم هم رحم نکرده . به اون هم تجاوز کرده و پرده بکارتشرو پاره کرده . من فقط از قضيه خواهرم خبر دارم تورو خدا کمکم کنين

جواب سوني کارت بيست : اگر به پليس شکايت نکنيد اون پسر که احتمالا دختران زيادي را از هستي ساقط کرده بعد از شما هم اينکار را ادامه خواهد داد ، پس بخاطر انتقام تمام دختراني که توسط اين شخص هتک حيثيت شده اند بر شما واجب است که به پليس گزارش دهيد و او را به سزاي اعمالش برسونيد تا دختران ديگري آينده شان خراب نشود ، حتما به يک پاسگاه پليس مراجعه نمائيد و اگر مدرکي هم داريد به پليس ارائه دهيد ، خدا و قانون پشتيبان شما هستند


 AKo.M2.IR : اصلا با ادماي عقده اي حال نميکنم چون مردي و مردانگي و زيره سوال ميبرن به نظر من نبايد به خانوما نبايد نگاه ابزاري داشت زن خيلي لطيفه بايد بالطافت باهاش برخورد کرد تجاوز زورکي وحشيانس کاره حيووناس. اخخخخخخ اگه يکي از متجاوزا گيرم بياد .....

 11000000000 : سلام من پسرم از 14سالگي باپسرهايي بزرگ شدم که هم جنس باز بودن الان 24سالم نه مفعولم و نه فاعل فقط دوست دارم آلت پسران خوشگل رو ببينم که سننشون بين 17 الي 20 باشه بعد ديدنشون بيخيال مشم فقط دوست دارم ببينم ، توبه ميکنم هم نميشه و...صدها راه رو امتحان کردم کمکم کنيد.

جواب سوني کارت بيست : اگر به زشتي کارتان پي برده ايد و ميل به پاک شدن در شما زنده شده است به انجمن معتادان جنسي گمنام بپيونديد ، آدرس سايتشون اين است : http://www.sa-iran.org


 مهدی : واقعا این آدمایی برای ارضای شهوتشون حاضر میشن شادی معصومانه و وصف ناپذیر کوکان را از بین ببرن چه آدمایی هستن؟

 مهدی از کرج : سلام بر دوستان ببینید تمام نظرها شما شاید ازدید چند نفر درست باشه اما بنظر من ان دختری بهش تجاوز میکنند خودش نمیخواد ان کس تجاوز کرده انم نمیخواد اما یک لحظه شهوتش میزنه بالاجای برای تخلیه پیدا نمی کنه اینه یک ادمه روانی میشه چون میخواد تخلیه کنه دست به هر کاری میزن اول کسی احلشه دوم میفته توی خیابون سوم مادر وخواهر ودخترش اره دوستان درسته ما مسلمانیم اما به هر حال جایرو برای ادمهای چه از مرد وزن ضعیف شهوت ران بالا باید ساخت اطمینان داشته باشید ۸۰ یا۹۰ ٪ تجاوز یا خیانت به همسرها کم میشه ممنونم ازهمه اگر خودشونو یک لحظه جای انها بزارند

 علی : هانیه جان
سلام
فرض کنیم آقایون خودشون رو نگه دارند اونوقت بد حجاب ها خودشون رو واسه کی بزک بفرمایند نکنه واسه خانم ها ............ مگه همجنس بازند


 امیررضا : سه سال عاشق دختر همسايمون بودم از 16 سالگي 2 سال از من کوچکتر بود حتي مامانمم مي دونست !
2 سال پيش فهميدم دوس پسر داره صميمي ترين دوستم !
دوستم ولش کرد و با چند نفر ديگه دوس شد ... اما چون مي خواستمش تو جريان بودم فقط حرف مي زد تا من اطلاع دارم !
دردم اينه تو کوچه همه فهميدن حرف مي زده حتي مامانم !
مامانو خواهرم مخالفن ولي من دوسش دارم !!!!!!!!!!
بخدا تا به حال با دختري حرف نزدم !
حالا دانشجو هستمو کنارش کارم مي کنم وضع ماليمم بدک نيس !
به خاطر بيش فعاليم مي خوام زود ازدواج کنم ولي مي ترسم با اون ازدواج کنم مي ترسمم با هاش ازدواج نکنمو بعذا به خانوادم خيانت کنم ! چيکار کنم؟؟؟؟؟

جواب سوني کارت بيست : هر کسي ممکن است در زندگي راه خطا برود و باز گردد و توبه کند ولي مشکل اصلي اين است که همه ميدانند طرف شما دوست پسر داشته و ديد خوبي نسبت به آن ندارند ،‌ راستي مگر چقدر دوستي آنان علني بوده که همه خبردار هستند ؟ خود شما هم در آينده ممکن است همواره در اين فکر و نگراني باشيد که نکند همسرم باز هم با کسي رابطه داشته باشد و اين فکر خوره روح و روانتان ميشود ، در جائي سخني به نقل از معصومين خواندم که فرموده بودند زني که حيا و عفت داشته باشد به دنيا مي ارزد و زني که حيا و عفت نداشته باشد به خاک هم نمي ارزد


 پسر از همه چی بریده غمگین : باعرض سلام و خسته نباشيد . من پسر 15 سالم هستم و يک سال پيش فهميدم که دوستي که خيلي دوستش دارم از لحاظ قيافه و خوشگلي و معرفت به چند تا از دوستام که باهاشون دعوام شده بود سکس ميکنه و اون 14سالشه و بهش گفتم که يا من يا اونا اونم خودش فهميده بود که من ميدونم قضيه سکس اش را و اون در جواب گفت هم به تو ميدم هم به اونا . من هدف ام سکس با اون نيست . فقط ميخام اونو به سمت خودم بيارم و اونو دور از سکس نگه دارم لطفا کمک کنيد باتشکر.

جواب سوني کارت بيست : اگر حمام هاي قديمي را ديده باشيد يا در برخي روستاهاي فعلي هم رفته باشيد ميبينيد که يک حمام عمومي است با سوخت چوب يا گازوئيل و نفت که همه براي پاک کردن خودشان به آنجا ميروند ولي از قضا کثيف ترين آدمي که آنجا ميبينيد مسئول حمام است که هميشه دوده کشيده و چرب و سياه است چون مدام بايد پاي کوره باشد که آب يخ نکند ، حالا قضيه شماست ، نبايد براي تميز کردن ديگري خودتان را در اين فاضلاب همجنس بازي و لواط باندازيد که گفته ميشود هنگاميکه دو نفر لواط ميکنند عرش خدا از بزرگي اين گناه و خشم خدا به لرزه در مي آيد و مورد لعنت و غضب خداست تا در دوزخ فرو رود ، ضمنا مجازات قانوني لواط اعدام است ،‌ لينک زير را بخوانيد

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=160377


 عرفان : سلام مطالبتون خوندم چراهرچی میشه میاین پخشش میکنین ب همه میگن
اصن کرم ازدختراس مثه بچه همسایمون خرابین دیگه


 لیلا : سلام
واقعا که وا اسفاه...چطور دختران 13 تا 15 ساله بفکر سکس و اينطور روابط کثيف و وحشتناک ميوفتن
متاسفم برا والدينشون بااين روش تربيتي شون.
ومهم تر ازهمه بسيار سپاس گزارم از کارشناس يا همون جواب دهنده که بسيار کامل ودقيق ، بويژه از نظر شرعي جواب داده اند.
خوشا بحال شما که ابتدا نظر خدا رو ميگيد بعد نظر خود و خلق خدارو
اميدوارم خداوند بهترين هاشو نصيبتون کنه،
مخصوصا اولاد سالم و صالح
و اسکن زياد ان شاءالله تعالي


 پروا : خوب بود

 اسمموندونین بهتره : سلام من 15سالمه و پسرخاله اي دارم که ادعا ميکنه که دوسم داره تا حالا هيچ وقت هم بهم پيشنهاد سکس يا کار ديگه اي نداده ولي برادري داره که از خودش بزرگتره و تا حالا چند بار سعي کرده يه جايي تنها گيرم بياره من فکر ميکنم هر دوتاشون دستشون تو يه کاسس و اوني که ميگه دوست دارم دستش با دادشش تو يه کاسس تا داداشش به هدف کثيفش برسه و با من سکس کنه ولي نميدونم که اينا چه ربطي با هم داره به نظرشما من چجوري بفهمم که واقعا دوسم داره ياهمه ي اينا نقشس؟ با ابنکه ميدونم اوني که ميگه دوسم داره اصلا تو فکر سکس نيست حتي به امام علي و جون خواهر زادش و خدا قسم ميخوره که دوسم داره ولي من باور نميکنم از کجا بفهمم که راست ميگه يا دروغ ؟ به نظرشما چجوري امتحانش کنم؟

جواب سوني کارت بيست : امتحان و طعمه شدن لازم نيست ، او اگر عاشق شماست صبر ميکند تا به سن مطلوب ازدواج برسيد و با شرايط مطلوب به خواستگاري شما مي آيد اگر هم قصدش چيز ديگري باشد براي رسيدن به مقصودش عجله ميکند چون هدف فقط دفع شهوت يا دوستي نامشروع است نه ازدواج ، وقار ، متانت و عفت شما باعث ميشود اگر هدف شيطاني است به مقصودش نرسد و اگر الهي است عقت و خويشتنداري شما روز به روز بر عشقش به شما مي افزايد و ازدواج مستحکمتري را شکل ميدهد


 ساقی : سلام من دختري 12 ساله هستم من سکس داشتم حتي پردمم دوس پسرم 10 سالم بود زده الان من عاشقه پسر عمم خيلي دوسش دارم باهاش دوبار رابطه داشتم ولي مي خام ازش حامله شم چيکار کنم

جواب سوني کارت بيست : هر چند که فکر ميکنم اين متن را جهت طنز نوشته باشيد و اصلا دختر 12 ساله و داراي آن شرايط نيستيد ولي اگر اين مطالب واقعي است راهش اينکه همينطور ادامه بدهيد تا پسر عمه و بقيه پسرا خودشون را روي شما تخليه کنند و بعد هم مثل يک دستمال کاغذي دورتون باندازند


 یگانه : دوباره سلام من پسر خالمو تهديد هم کردم و بهش گفتم که اگه به کاراش ادامه بده همه چيز رو به پدر و مادرم ميگم ولي اون گوشش بدهکار نيست ميگه فقط يه بار با هم سکس کنيم ديگه دست از سرت برميدارم ولي من راضي نميشم با اينکه من با ادب و خيلي جدي باهاش اس ميدم ولي اون همش اس هاي خيلي ناجوري ميفرسته توروخداکمکم کنين من به جز شما و خدا کسي رو واسه درد دل کردن ندارم.......

جواب سوني کارت بيست : چرا خودتان را زجر ميدهيد ، شماره اش را در گوشي بلاک کنيد و هيچ جوابي به او ندهيد و پيغامي هم اگر رسيد بدون خواندن حذف کنيد ، گاهي بي محلي از صدتا فحش بدتر است ، اگر دست بردار نيست نهايتا به پدر يا مادرتان يا خاله در لفافه بگوئيد و تقاضاي کمک کنيد يا همين پيغام تهديدتان را به والدينتان نشان دهيد که بدانند شما از اين کارهاي غير اخلاقي و نامشروع بيزاريد ، نترسيد ، پدر مادر هر چي هم ايده آل نباشند بي خيال شرافت و ناموس دخترشان نميشوند


 يگانه : سلام من نميتونم مشكلم رو با مادرم در ميون بذارم چون هم خجالت ميكشم و هم تموم اعتبارم پيشش تموم ميشه و مادري دارم که مطمئنم اگه بهش چيزي بگم خودم رو تقصير کار ميدونه بخدا تا حالا حتي دست يه پسر هم بهم نخورده دوس ندارم باهاش رابطه داشته باشم لطفا راه حل ديگه اي بگيد ممنون

جواب سوني کارت بيست : پس بايد خودتان از پس کار خودتان بر بيائيد ، اول اينکه هيچ پسري در جمع نميتواند کاري بکند پس دقت کنيد و شرايطي فراهم نياوريد که بتواند شما را در خلوت گير بياورد و سعي کنيد در جمع باشيد يا اگر در اتاقتان هستيد در را قفل کنيد که وارد نشود ، ضمنا اگر اس ام اس ناجور زد در جواب تهديدش کنيد که موضوع را به بزرگترها مثلا پدر و مادرتان اطلاع ميدهيد و حسابش را کف دستش ميگذاريد ، قاطع باشيد و ترسي از برخورد تند با وي نداشته باشيد و توکلتان به خدا باشد


 یگانه : سلام من 14سالمه و پسرخاله اي دارم که به شدت شهوتيه وتاحالا چندبارسعي کرده تابهم نزديک بشه به صورت اس ام اسي هم خيلي تحريکم ميکنه خيلي ازش ميترسم وميدونم دوسم نداره چي کارکنم که دست از سرم برداره؟

جواب سوني کارت بيست : با مادرتان مشکل را مطرح کنيد


 masume khanoome : Salam.Aliiiii booooooood.shak nakon,,khoda bakh shande va mehr ban ast

 حمیدرضا : سلام
تمام نظرات رو خوندم واقعا برای هممون متاسفم آخه یه دختر 12_13 ساله که هیچ چیزی از زندگی نمیدونه با چند نفر سکس کرده!!!!یا با برادر و خواهرشون رابطه جنسی داشتن!!!!
نمیگم پاکم اتفاقا خودم رو از همه کثیف تر میدونم اما تا حالا به خودم اجازه ندادم که به هیچ دختری دست درازی کنم من مرکز شهر کار میکنم جایی که همه جور دختری میگذره چه با چادر چه بدون چادر چه بی حجاب چه بد حجاب اما اصلا تحریک نمیشم که بهشون دست بزنم یا سعی کنم باهاشون رابطه برقرار کنم الانم با خوندن این مطالب یه جورایی استرس گرفتم که دیگه دختر سالم پیدا میشه یا نه!!!؟؟؟
اگرم بهونتون برای سکس با بقیه عشقه و از این چیزا باید بهتون بگم هیچ پسری با عشقش قبل ازدواج سکس نمیکنه اتفاقا من خودمم عاشق بودم اونم دیوونه وار به یکی از دخترای فامیل و اینو اصلا به روش نیاوردم بهش محبت میکردم ولی اصلا نزاشتم دستم هرز بچرخه و وقتی سربازی بودم یکی اومد و زودتر از من اینکارو انجام داد و با اون ازدواج کرد ناراحت بود خییییلی ولی بالاخره بیخیالش شدم من خوشیش رو میخواستم که اونم خوشه هیچ وقت سکس و ... رو با عشق قاطی نکنین.


 سونیا : سلام خواستگاري دارم که قبلا به خودش تجاوز شده اما همه چيز تمومه نميدونم چيکارکنم لطفا راهنمايي کنيد

جواب سوني کارت بيست : اگر وي مبتلا به روابط همجنس گرايانه است از وي دوري کنيد و خود را گرفتار چنين ملعوني نکنيد ولي اگر اجبارا و ناخواسته مثلا يکبار به زور به وي تجاوز شده است بايد به روي وي نياوريد و کمک کنيد که وي هم فراموش کند چون گاهي اگر بخاطر تجاوز دچار تنش روحي و رواني شده باشد چندين سال طول ميکشد تا فراموش کند ،
ضمنا اگر متجاوز از نزديکان دختر باشد در شرايطي به حرمت ابدي مي انجامد مثلا اگر دو نفر با هم رابطه دخول هم جنس گرايانه داشته باشند دختر يا خواهر مفعول نميتواند با فاعل ازدواج کند و حرام ابدي ميشوند که بايد به نظر مراجع محترم تقليد مراجعه کرد


 عاشق : سلام من عاشق يه پسريم که واقعا ديوونشم.نميدونم حسي بهم داره يانه همش به فکر ازدواج وسکس با اونم خيلي ام از رابطه جنسي خوشم مياد البته با اون وقتي ام ازدواج کرديم.چيکار کنم اونم عاشقم بشه.توروخدا بگيد

جواب سوني کارت بيست : دختر اگر خودش را براي پسري عرضه کند ارزش خود را از دست داده است و پسران اگر با او رابطه برقرار کنند معمولا هرگز وي را براي ازدواج انتخاب نميکنند چون تصور ميکنند او که با وي سکس داشته معلوم نيست به چند نفر ديگر هم سرويس داده است و او را يک دختر فاحشه تصور ميکنند ، جلوي خود را بگيريد و به احساسات خود دامن نزنيد ، اگر او مايل به شما باشد خودش بحث ازدواج را پيش ميکشد و اگر مايل نباشد خودتان را سبک نکرده ايد و دامن شرافت خودتان را لکه دار نکرده ايد ، عشق بايد خودش بياد هيچکس را نميتوان به عشق مجبور کرد


 Nima : سلام.خودارضایی که ضررداره میگن صیغه موقت کنید.خب من روم نمیشه به خانمی همچین پیشنهادی بدم.اصلا نمیدونم کی اهلش هست؟کی نیست؟

 کشتی گیر : بدبختیه جامعه مارو نیگا بیشتر سکساتو سن نوجوونیه دختر 13ساله 14ساله15ساله آخه بدبختا بزاریدشاشتون کف کنه بعد خودتونو خراب کنید واقعا دیگه نمیشه اعتماد کرد ب هیچکس فاجعه ب توان بی نهایت

 يه دختر : سلام من دختر دوازده ساله هستم تا الان هيچ رابطه اي نداشتم ولي با دوستان ناباب به اين كار ها علاقه مند شدم لطفا كمكم كنيد كه وارد اين مسائل نشم

جواب سوني کارت بيست : براي خاموش کردن آتش کافيست يکي از شرط آن را حذف کنيم يعني‌ اکسيژن ، ماده سوختني و حرارت ،‌ شما وقتي ميدانيد مشکل از رابطه با دوستان ناباب است بايد از آنها فاصله بگيريد و گرنه شرافت و ناموس شما را لکه دار ميکنند و روزي چشم باز ميکنيد و ميبينيد دهها پسر هرزه و زبان باز خودشان را روي شما تخليه کرده اند ، به قول عارف بزرگ شيخ رجبعلي خياط وقتي شما به نامحرم نگاه ميکنيد اگر خوشتان نيامد که مريض هستيد و بايد پيش دکتر برويد. ولي اگر بخاطر خدا از آن چشم پوشيديد و مسير نگاه و رفتارتان را عوض کرديد آن موقع است که خدا برايتان کارهائي ميکند شيرين تر از گناهي که ترک کرديد ، پس خودتان شرايط آلودگي خودتان را فراهم و تکميل نکنيد ،‌ شيطان که کسي را هول نميدهد و اجبار نميکند فقط پيشنهاد ميکند


 سارا 777 : سلام.من باکره هستم.ميتونم با دوس پسرم صيغه بخونيم که محرم بشيم؟فقط براي بغل و بوسه.در ضمن پدر و پدربزرگم فوت کردن.ميدونم از نظر شرعي ميشه.ولي آيا از نظر اخلاقي هم درسته؟به کسي که ميخوام بعدا باهاش ازدواج کنم ظلم نميشه؟

جواب سوني کارت بيست : به مرجع تقليدتون بايد مراجعه کنيد و کسب تکليف کنيد ، نظرات متفاوت است مثلا برخي مراجع کلا اين موضوع را نفي ميکنند و عقد را باطل ميدانند و برخي ديگر عقد را باطل نميدانند ولي الزام به اذن پدر هست و اگر پدر و جد پدري زنده نيست و سن دختر مثلا زير 35 سال است اذن مادر يا ولي را لازم ميدانند پس از مرجع خودتون کسب تکليف کنيد که مرتکب گناه نشويد ، ضمنا عقد بدون اذن دختر غير رشيده بايد به مصلحت او باشد ولي در اين حالت چون علاقه زيادي ايجاد ميشود و قرار هم نيست به ازدواج ختم شود پس از جدائي ضربه روحي سنگيني به دختر وارد ميشود که گاهي سالها گريبانگير دختر ميشود و کلا خودتان آلوده اين جور روابط جنسي نکنيد براي منافع خودتان بهتر است


 .. : چندی پیش به پسری اعتماد کردم و سوار ماشینش شدم.منو به یه خونه بردو من نتونستم فرار کنم.بعد از چند دقیقه شروع به کارای بد کرد رابطه کامل تا جایی که تونستم نزاشتم بشه اما هیچ فرقی با تجاوز نداش. الان زمان گذشته و اون پسر از من خواسته دوباره برم خونش و باهاش سکس چت کنم. من قبول نکردم و تهدید کرد که به پدرم میگه.از طرفی من نمیدونم تواون خونه فیلمی از من گرفته شده یانه.فیلم دست و پا زدن من برا فرار از دستش،تلاش برا اینکه نزارم لباسم رو در بیاره.
دخترا به هیچ وجه به پسری اعتمادکامل نکنید،باهیج پسری خونه نرین خیلی مواظب باشین.مواظب داداشی شبیه این بی ناموس باشین.


 تینا : سلام من يه دختر 12 سالم يه پسره 17ساله منو خيلي دوست داره من باهاش دوست نشدم بعد فهميدم ميخواد ازم سواستفاده کنه حالا خيلي ناراحتم که دروغ گفته چيکار کنم باهاش

جواب سوني کارت بيست : اگر از اين سن دنبال اين موارد برويد خيلي زود نجابت و پاکدامني خود را در فريب زبان بازي پسران هرزه از دست ميدهيد ، پاکدامني خود را براي عشق و همسر واقعي تان در آينده پس انداز کنيد ، اگر حس ميکنيد بخاطر ديدن برنامه هاي ماهواره به اين کار علاقه مند شده ايد از ديدن ماهواره دوري کنيد چون هر آنچه ديده بيند دل کند ياد ، چشمانت را ببند دلت آزاد ميشود


 ترنم : واقعا متاثر و متاسف شدم از خوندن خيلي از پستها .
زندگي و وجود آدمي قشنگي و ارزشش به حفظ حرمتهاست وقتي در بين نباشد واي از
آن روز.
زن عظمتش به حفظ زنانگي اش هستش ولي اگه خدايي نکرده از بين رفته .راه توبه بازه مطمئن باشين خدا کمکتون ميکنه تا جايي که خوشبخت بشين از همين ساعت و دقيقه و ثانيه طناب فساد و گمراهي رو قطع کنين قطع کنين .برا همه زنان روي زمين خصوصا زنان سرزمينم بهترينها رو آرزو مندم بانو مواظب خودت باش.
ولي در جواب مردها و زنايي که علت فسادشون و پوشش و يا رفتار زن و مرد مقابل خود ميدانند بايد عرض کنم که اين دليل بيجايي ه و تو هيچ دادگاه دنيوي و اخروي قابل قبول نيست و مجرميد چون خدا انسان رو داراي اختيار آفريده .و خود شما ميزان و طرز رفتارتون رو اتخاب ميکنين .

جواب سوني کارت بيست : بخاطر ابراز نظر شما متشکرم ، ولي لازم است ذکر کنم غريزه مردانه راه شروع و استارتش ديدن است در حاليکه در زنان ديدن نقش کمرنگتري دارد و احساسات دريچه آن است ، به همين خاطر بانوان با نگاه به قاعده تحريک خود تصور ميکنند پوشش آنان نبايد تاثير زيادي در قليان هيجانات جنسي مردان داشته باشد در صورتيکه کاملا اشتباه است ، بدپوششي و زيادي خود را راحت کردن مثل گازي سمي اطرافيان يک زن را درگير ميکند و وقتي کسي مسموم شد فقط خداست که ميتواند وي را نجات دهد چون ساير اراده ها و افکار و عقلانيت در اثر اين گاز سمي مختل شده و ديگر کار نميکنند ، اگر به آمار اعدامي هاي بخاطر تجاوز و سخنان آنان دقت کنيد ميبينيد که غريب به اتفاق آنان بخاطر پوشش نامناسب طرف جوري از خود بي خود شده اند که منجر به تجاوز و چوبه دار شده است ، شيطان با توجيهات ، ضرافت و نيرنگ هاي فراوان و هزاران سال تجربه در حال فريب ماست و خطرناکتر از آنچيزي است که تصور ميشود و يکي از ترفندهاي اصلي وي توجيه رفتارمان است مانند توجيه در مورد نوع پوششمان


 علی : آهای دختر ها و زن هایی که لباس های ناجور وتنگ میپوشین-فکر میکنین که خیلی با کلاسین ولی خیلی جنده این-لباس تنگ نپوشین-وگر نه اگه مورد تجاوز قرار گرفتین حقتونه

 بی کلک : من عاشق یکی از فامیل های دور بابام تو تهران شدم ولی هنوز هم نتوانستم بهش بگم من چون بابام خیلی گیر میده که من با کسی دوسشم نمتونم کاری کنم وهر شب از درد دوری گریه میکنم من خیلی دوسشدارم خواسته ام از شما اینه کمکم کنین تورو خدا.

 sadaf : من دختري 13 ساله هستم پسر خاله ي من خيلي به جاهاي خصوصي من نگاه ميکنه يه روز نشسته بودم سر سفره اومد نشست کنارم بعد به شکمم دست زد بعد از اون هم من رفتم توي اتاق که به درسم نگاه کنم داداشمو دختر خالم هم اونجا بود بعد دستشو زد به پشتم من گفتم چي کار ميکني هيچي نگفت محکم دستشو نگه داشت بعد دخترخالم فهميد ميخواست بگه به مامانمينا بعد دستشو ول کرد از اون روز به بعد هم ميخواد اون کارشو تکرار کنه حالا چي کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب سوني کارت بيست : سعي کنيد در موقعيت تنهائي با او قرار نگيريد ، مثلا اگر او منزل شماست در اتاق را قفل کنيد که وارد نشود يا اگر وارد شد پيش خانواده برگرديد ، کاملا جدي و تند با او برخورد کنيد و اصلا به او رو ندهيد که روز به روز پر رو تر و گستاخ تر ميشود ، اگر هم ديديد به کار زشتش اصرار دارد تهديدش کنيد که به خانواده ميگوئيد و اول به مادرش و اگر اثري نداشت به پدر خودتان بگوئيد ، نگذاريد هيچکس شرافت و ناموس شما را لکه دار کند هر کس که باشد


 مريم خانم : من يه بار اومدم امتحان کردم.يعنى يه بار ارايش کردم و مانتو تنگ پوشيدم رفتم بازار اقايون نگاه ميکردن و حرفاى ناجور ميزدن.بار بعد چادر زدم و اصلا ارايش نکردم کسى اصلا بهم نگاه نميکرد ولى تماساى بدنى به شدت زياد بود.به باسنم دست ميزدن و...حتى وقتى مانتو تنگ پوشيدم کسى اينجورى بهم دست نميزد.حجاب تو تحريک اقايون تاثير داره اما ادماى مريض رو نميشه درست کرد الان کاملا معمولى ميگردم و راضى ترم.

 علیرضا : خیلی عالی بود

 پرىساپرىسا : خدا رو شکر تا الان حتى به مسايل جنسى حتى فکر هم نکردم بابا

 katherine : دخترا نباید خیلی آرایش کنن و همه جاشونو عمل کنن،اینو برای شهوت مردا نمیگم برای خود دخترا میگم که یه دختر هر چقدر هم زشت باشه با آرایش غلیظ و عمل هیچکس دیگه نمیتونه تو صورتش نگاه کنه،لطفا صورت زیبا تون رو با این چیزها خراب نکنید.پسر هاهم همینطور دیگه واقعا خیلی زشته که پسر آرایش کنه یا عمل کنه....
توی رابطه های جنسی هم همیشه پسرا مقصرن چون پسرا چن تا دختر رو بدبخت میکنن،بعد دختر ها میشن هرزه ولی هیچکس نمیتونه ثابت کنه که پسر چه شیطانیه،بعد همون دختر ها که هرزه میشن میرن دنبال سکس و دوباره پسرا میگن دخترا خودشون میخوان ...
این بی انصافیه
دختر نباید خودشو بپوشونه تا مرد ب گناه نیوفته،درضمن خیلی از دخترا هم با تیپ زدن پسرا تحریک میشن پس چرا هیچکس نمیگه پسرا خوشگل نکنن تا دخترا ب گناه نیوفتن؟؟؟؟؟


 کتنها : من پردم ارتجاعيه، با يک پسر صيغه خوندم، باهم رابطه داشتيم،اما حس بدي دارم، با اينکه صيغه کرديم همش فکر ميکنم اشتباه کارم، صيغم قبول نيس، الان پشيمونم، اماحس ميکنم خدا نمي بخشتم

 جوجه : سلام دخترا من الان 17 سالمه دوس پسرم داستم چهار ساله پا عشقم نشستم اما تو اين مدت اين چيزايي که شما ميگين نداشتم اوني که بخادت مطمئن باش نيازشو با تو برطرف نميکنه اگه يه بار يه اشتباه کردي تو رابطه اولت اين دليل نميشه تو تمام رابطه هاي بعديت همچين ضعفي نشون بدي ...............

جواب سوني کارت بيست : پس دوست پسرتون تو اين سالها نيازشو با دختراي ديگه تامين ميکنه يا فاقد غريزه جنسي است يا خيلي تقوا پيشه ميکنه ؟ اميدوارم مورد اولي و دومي نباشد


 مهدی : من قبلا با دوستم کار ميکردم . کارمون اين بود که دخترايي خيلي فقير بودن يا به پول احتياج داشتن به دبي ميفرستاديم . پول خوبي هم داشت . بعد فهميدم اين دخترايي که ميفرستيم به دبي تو فاحشه خانه ها مشغول کار ميشن و يا به مردان عرب فروخته ميشن . در بين دخترا گاهي دختر بچه 7 يا 6 ساله هم بود. من الان با وجودي که توبه کردم ولي بازم عذاب وجدان دارم. کمکم کنيد.

جواب سوني کارت بيست : گاهي برخي گناهان با توبه هم حل نميشوند و مانند آبي که در زمين فرو ميرود از دست رفته است و جبرانش آسان نيست ، شما دو برابر پولي که گرفته ايد هم پس بدهيد نميتوانيد به نقطه صفر برسيد و نميتوانيد نواميسي که پرده عفتشان لکه دار شده است را جبران کنيد ، اما حالا چاره ديگري نيست پس اکنون که نادم و پشيمانيد از خدا عاجزانه و با چشماني اشک بار و نگران از عذاب تقاضاي بخشش کنيد ، مثل گدائي که از شدت گرسنگي شديدا التماس ميکند در خانه خدا التماس کنيد و بخواهيد تا خدا خودش جبران مافات کند و آن دختران را نجات دهد ، خودتان هم تلاش کنيد که از تکرار اين فجايع توسط ديگران جلوگيري کنيد و اگر ميتوانيد آنها را برگردانيد و نجات دهيد تلاش مداومي براي جبران اشتباهتان بکنيد حتي اگر دهها سال طول بکشد شايد خدا درگذرد ، خدا سريع الرضاست ولي بايد بتوانيد رضايت او را جلب کنيد و البته جبران کار پرزحمت و سختي است ولي مايوس نشويد که ياس کفر است در بارگاه الهي


 کوه گناه : سلام من دختري بودم که با خواهرم هم جنس گرايي داشتيم راستش بچه بودم واصلا نميدونستم اينکار يعني چه و حتي فکر نمي کردم گناهه بعد از اينکه دانشگاه رفتم با پسري آشنا شدم و باهاش رابطه برقرار کرديم و يواش يواش اين کار برام عادي شد و بعدها با پسر ديگري از روي لباس رابطه داشتم الان ازدواج کرده ام و مثل سگ پشيمانم ديگه تو چشم خواهرم نميتونم نگاه کنم و هميشه ميترسم و اينکه چرا به دختر فاميلمان گفتم که با پسري لب گرفته ام .از خودم متنفرم وکل زندگيم با گناه سپري شد .کمکم کنيد تا راه حل اين شب گريه ها و بر احساس پوچي خودم را غلبه کنم.

جواب سوني کارت بيست : گناهانتان را ديگر به کسي نگوئيد و توبه کنيد و هيچگاه به آن فکر نکنيد ، خدا همانگونه که بر گناهکاران سخت ميگيرد با توبه کنندگان مهربان است و ميبخشد ، خوشحال باشيد که خدا اين درک را به شما داده که متوجه اشتباه خود شويد و آن را جبران کنيد


 دختر خوب .. : سلام من در ادامه کامنت قبلي گه گذاشته بودم اين متن کامنتم بود ( سلام من دختري چادري هستم يک اقايي ازم خواستگاري کرد ولي من چند جلسه خواستم باهاش صحبت کنم تا بيشتر باهاش اشنا بشم هفته اي يکبار بيرون از خونه با هاش صحبت ميکردم اظهار عشق و علاقه زيادي بهم ميکرد....)
ميخاستم بگم که اون اقا دست بردار نيست همش با تلفن تهديدم ميکنه ميگه اگر قبول نکنم باهاش ازدواج کنم مياد همه چيزو به بابام ميگه ... اگر اين اتفاق بيفته خيلي برام بد ميشه آبروم ميره :(((( اگر هم من بخام تهديدش کنم بدتر عصباني ميشه و مطمعنا مياد براي اينکه عقدشو خالي کنه مياد به بابا مامانم همه چيو ميگه چه بسا بياد در خونه توي محل با دادو بيداد ابرو ريزي کنه چي کار کنم تو رو خدا راهنماييم کنيد چه جوري باهاش حرف بزنم که دست ازين کارش برداره شماره تلفن خونمون و بابام رو هم داره هر لحظه ممکنه تلفن هم بزنه همه چيو بگه .. تو رو خدا کمک کنيد همش ميگه بهم علاقه داره و نميتونه منو فراموش کنه .. ميترسم تو رو خدا کمکم کنيد :((((


جواب سوني کارت بيست : پيش دستي کنيد و خودتون به مادرتون بگيد تا او هم به پدرتون بگه که به بهانه ازدواج در حال اذيت و تهديد شماست و به اون پسر هم موضوع را بگوئيد که اگر دست برندارد به پليس اطلاع ميدهيد و واقعا اطلاع دهيد ، کسي که اينقدر عوضي است مطمئنا وقتي خرش از پل گذشت و ازدواج کرد عوضي تر ميشود ، گاهي چنين کنه هائي نياز به آفت کش قانون دارند


 دختر خوب : سلام من دختري چادري هستم يک اقايي ازم خواستگاري کرد ولي من چند جلسه خواستم باهاش صحبت کنم تا بيشتر باهاش اشنا بشم هفته اي يکبار بيرون از خونه با هاش صحبت ميکردم اظهار عشق و علاقه زيادي بهم ميکرد و واقعا هم دوسم داشت ولي من فعلا نمي خواستم که اون اقا برا خواستکاري رسمي بياد ميخاستم يکم زمان بيشتري بگذره و لي قصد داشتم که جواب مثبت بهشون بدم بعد از يه مدت هر وقت که توي يه جاي خلوت که قرار ميگرفتيم ازم ميخاست که بهم دست بزنه و بدنمو ببينه ( بزور لباسمو بالا ميزد روي بدنمو ميبوسيد با زور و تهديد اينکارو انجام ميداد منم از روي ترسم و با اصرار و تهديداش قبول کردم تاکيد ميکنم از روي ترس وتهديد قبول کردم يه چند باري کارش همين بود ولي اصلا دوست نداشتم همش به گناهش فکر ميکردم .. ازين کاراش فراري بودم کم کم احساس بدي پيدا کردم ازينکه چرا مردا همه فکرو ذکرشون سکس و اين جور کارا شده در حالي که خانوم ها اگر قصد ارتباط با مردي رو داشته باشن اصلا هدفشون سکس نيست صرفا يک رابطه در حد دوست داشتن و محبت هست ... کاراي اون اقا واقعا عذابم ميداد احساس کردم به حرمت و زنانگي و عفتم تجاوز شده اولش ميخاستم جواب مثبت به اون اقا بدم ولي حالا ديکه با اين کارا روحو روانم ريخته بهم احساس ميکنم در ذهن اون اقا ديگه به عنوان يه دختر پاک ونجيب نخواهم بود فعلا که ديگه ارتباطمو با اون اقا قطع کردم و ديگه نميخام اون اقا رو ببينم ولي در خودم احساس خوبي ندارم اين همه سال يه دختر پاک و نجيب بودم حالا خدا منو ميبخشه ؟ چي کار کنم :(

جواب سوني کارت بيست : چهار قانون آخر ذکر شده در همين مقاله شبيه مورد شماست و بهترين کار شما همين بوده که با او قطع رابطه کرده ايد ، اين موضوع را به کس ديگري نگوئيد و از خدا طلب بخشش کرده و توبه نمائيد و هيچوقت ديگر به هيچ مردي جز شوهرتان اجازه وارد شدن به حريم ناموستان را ندهيد ،‌ دقت داشته باشيد غريزه جنسي براي مردان اهميت زيادي دارد و نبايد آن را جوري سرکوب کنيد که در زمان ازدواج هم از آن متنفر باشيد وگرنه زندگي زناشوئي تان از هم مي پاشد ، آنرا نکُشيد مديريت کنيد و براي زمان ازدواج زنده و پاک نگه داريد و اما برخي از قوانين :

• اگر کسي ميخواهد با شما ازدواج کند يا ادعاي عشق پاک دارد شما را به خانه خالي براي صحبت !! دعوت نميکند

• به غريزه و حس خود اعتماد کنيد و اگر غريزه و حس شما به شما مي گويد ايرادي در کار وجود دارد آن را جدي بگيريد و خود را از محل ريسک خارج کنيد.

• اگر کسي به شما ابراز علاقه و عشق کرد و پيشنهاد دوستي و ازدواج داد تاکيد کنيد که بايد اين رابطه را همين ابتدا به خانواده تان اطلاع دهيد و کسب تکليف کنيد .... اگر ريگي در کفش نداشته باشد از اين حرف شما عصبي و ناراحت نميشود و به هم نميريزد

• فکر نکنيد با اجازه رابطه جنسي ميتوانيد عشق مردي را بخريد و آن را همسر آينده خود کنيد ، معمولا مردان دوست دختر خود را که با آن رابطه جنسي داشته اند رها کرده و با دوست دختر ديگران ازدواج ميکنند !!


 علی : سلام من 14 سالمه يکي از دوستام رو تو مدرسه لو دادم بيرون از مدرسه منو تهديد کرد که تجاوز ميکنم ازت فيلم ميگيرم که آبروت بره منم خيلي فکرمو مشغول کرده تورو خدا راهنماييم کنيد

جواب سوني کارت بيست : کسي که ميخواهد جرمي را مرتکب شود تهديد نميکنه مگر اينکه فقط تهديد زباني باشد ، بعدا مگر شما هم سن و سال نيستيد چطور ميخواهد به شما تجاوز کند اگر شما اجازه وقوع جرم را ندهيد شما که بچه دو ساله نيستيد و او آدم بزرگ که بتواند شما را بدزدد و تجاوز کند و فيلم بگيرد و پخش کند ، چرت و پرتي گفته که شما را بترساند چون خودش هم ميداند که اين کار باعث اعدامش ميشود حتي اگر زير 18 سال سن داشته باشد و همان موقع به پليس مراجعه کنيد و آثار جرم را از بين نبريد ، پس به خدا توکل کنيد و راحت زندگيتان را بکنيد او به شخصه هيچ غلطي نميتواند بکند


 س : سلام من دختري 23 هستم هر وقت ميرم خونه ي پدربزرگم اگه يه اتفاقي بيافته منو داييم تنها باشيم ميخواهد به اعضاي بدنم نگاه كنه چند بارم اينكار رو كرده و من به شدت از اين موضوع ناراحتم نميدونم چيكار كنم كه ديگه اين كار رو نكنه

جواب سوني کارت بيست : اولين راه حل اين است که خودتون را در شرايطي قرار ندهيد که تنها شويد و دوم اينکه بايد برخورد تندي با وي بکنيد و تهديد کنيد به پدربزرگ و مادرتان موضوع را ميگوئيد ، اين موضوعات چيزي نيست که رودرواسي بکنيد ، اگر پس فردا بخاطر رودرواسي شما به شما تجاوز کرد چکار ميخواهيد بکنيد ، پس کاملا جدي و بدون در نظر گرفتن نسبت فاميلي از حيثيت و ناموس تان دفاع کنيد و اجازه دست درازي احدي را ندهيد ، بدن يک زن فقط متعلق به شوهر اوست نه هيچ شخص دوم ديگري ، کاملا جدي و قاطع و با حساسيت بالا با وي برخورد کنيد


 شیما : سلام من یه بندی دارم خواهران گلم نباید یه جور لباسای ببوشیم که باعث تحریک بسرا بشه بعد گناه رو به گردن ما بیندازن

 یه بنده خدا : سلام
من مطالب این بحثو خوندم....
میخوام براتون یه چیزیو از زندگیه خودم بگم.من یه دختر معمولیم خیلی ساده اما تو فامیل خاطرخواهای زیادی دارم یک بار عاشق شدم یه عشق یکطرف!!!!نابودم کرد روحمو!!من نه باش ارتباطی داشتم نه تاحالا داشتم!!خواستم یه مدت باش تلفنی حرف بزنم شاید اونم مثل بقیه بم علاقه مند بشه اما نشد....اخر بم گفت دوستم باش که یروز از کسی خوشم اومد بت بگم...من یکم باخودم کلنجار رفتم اخر بش گفتم من نمیخوامت چون اگر بخام بات دوست بشم میشه خیانت به همسر ایندم ....اونم رفت
خیلی زجر کشیدم اما فراموشش کردم و الان به خودم میبالم :)
خدا خیلی بزرگه...
بچه ها ما با بقیه موجودات فرق داریم چرا خدارو فراموش میکنیم بعضی اوقات:(
شاید باورتون نشه خدا روز به روز داره منو بالاتر میبره
اگر شمام بخواین میتونین بچه ها...


 یه دختر : من قبلا سکس داشتم ولي نه درد داشتم نه خون ريزي ميخواستم ببينم امکانش هست که زن شده باشم؟ 14 ساله

 مینا : سلام من يه دختر سيزده ساله ام. و از آينده و ازدواج و رابطه جنسي ميترسم. حتي اقدام به خودکشي هم کردم در حالي که همه ي دوستام براي اين کارا لحظه شماري ميکنن.خواهش ميکنم راهنمايي کنيد ممنون


جواب سوني کارت بيست : نه آينده ترس دارد نه ازدواج ،‌ انسان اگر با فهميدگي و عقل و دانش و با قاعده تلاش براي هر روز بهتر از ديروز عمل کند همه طول زندگي برايش شيرين و جالب و آموزنده و لذت بخش است ، اما اگر حماقت و باري به هر جهت عمر را گذراندن قاعده زندگي وي باشد نکبت و بدبختي دست از سر وي بر نميدارد ،‌ رابطه جنسي اگر نامشروع باشد در منابع ديني داريم که باعث فقر ، باعث کم باراني آسمان و باعث گسترش جوان مرگي ميشود يعني هم اثرات شخصي دارد هم اثرات جمعي و اجتماعي ،‌ حالا از آنطرف چقدر ثواب براي رابطه جنسي مشروع بين زن و شوهر نقل شده است که حتي از هر قطره آب غسل فرد فرشته اي خداوند مي آفريند که تا قيامت براي فرد دعاي خير ميکند و در قيامت هيچ چيز مانند شفاعت شوهر براي همسرش سودمند نيست ، يعني مشروعش آن همه خير و ثواب و نامشروعش آن همه نکبت و عذاب ، پس با عقل و نيکي زندگي کنيد و ديگر سراغ خودکشي و اينگونه کارهاي شيطاني نرويد که قتل نفس است و عقوبت سنگيني دارد که حتي ميفرمايند مجلس ترحيم چنين شخصي هم نرويد ،‌ يعني تا اين حد زشت و ناپسند و به دور از رحمت الهي است ،‌ زندگيتان شاد و پسنديده و عاقبتتان به خير و الهي


 مهدیه حسینی : من دختري هستم ک ازعشق زياد شکست خوردم و رابطه جنسي داشتم و خيلي پشيمونم ازخودم بدم مياد پسرايي که باهاشون بودم هيچکدومشون ادم نبودن فقط واسه سوستفاده کردن خيلي گول خوردم

 زیبا طیف : سلام زني?? ساله هستم که با وجود تلاش زياد با داشتن دو دختر بزرگ دانشگاهي از زندگي مرفه خويش بعد از ??سال خداحافظي کردم نميخواهم به دنبال مقصر باشم تنها ميگويم همسر سابق بعد از سه سال متارکه همچنان پيگيرم هست ولي درجه تنفر من انقدر زياد است که توان برگشت ندارم اما نياز به همسري محترم دارم براي افراد ميانسال خصوصا بانوان تنها سکس مسئله نيست بلکه آينده نامشخص و تنهايي و ترس از افتادن به گناه و ناامني مهمه من زني بي نياز به ماديات هستم منزلي ابرومند دارم و مشکل مالي ندارم زيبا هستم همه فکر ميکند زير چهل سال دارم با روش زندگي مشترک آشنايم و از خانواده اصيل تهراني تحصيل کرده و نجيب فرزندانم با پدرشان هستند وتحت تکفل ايشان توانايي خوشبخت کردن همسر دلخواهم را دارم اما موردي براي ازدواج نميابم درعرف مابه دنبال شوهربودن پسنديده نيست محيطي که بتوان در تعامل با آقايان واجد شرايط بودنداريم آيا بايدامثال مابه صيغه و يا روابط نامشروع تن بدهيم يا عامل فساد شويم يا براي هميشه تنها بمانيم ؟ هر کسي مراميبيند براي کامجويي است اين باعث تاسف و نا اميدي من از مردان جامعه ام شده کجايند مردان فهيم کشورمان؟ لطفا بگوييد چه کنم تا همسري هم کفو خودم بيابم قبلا از شما سپاسگذارم

جواب سوني کارت بيست : بهترين کار بازگشت به زندگي قبل و رفع نواقصي است که باعث جدائي شما شده است ، روزي ديدم پشت اتومبيلي نوشته بود ( بي تو بهتر نشد ) و واقعا در اکثر مواقع بي او بهتر نميشود ، اگر مردي با شرايط ايده آلي وجود داشته باشد مطمئنا همسرش دو دستي آنرا چسبيده و مطلقه نيست يا اگر به علت ديگري مجرد شده باشد معمولا چند فرزند دارد که ارتباط مناسب پيدا کردن با فرزندان وي خودش همت بلندي ميطلبد و آخرش هم معلوم نيست آنها شما را بپذيرند يا نه ،‌ اگر هم بخواهيد مجرد بمانيد فکر ميکنم به اين نتيجه رسيده ايد که هر ننه قمري تقاضاي رابطه جنسي حلال و غير حلال ميدهد و آرامش روحي انسان را مختل ميکنند ، بالاخره وقتي 22 سال با کسي زندگي کرده ايد ميتوانيد چند سال ديگر را نيز با او مدارا کنيد ،‌ مطمئنا هم شما و هم او متوجه بدي زندگي مجردي شده ايد و ميتوانيد با گذشت بسيار بيشتري اينبار عمل کنيد و فکر کردن بر روي مواردي که شما را به جدائي کشانده است و اصلاح آن اشتباهات که قطعا دو طرف در بوجود آمدن آنها مقصرند ميتواند زندگي را بر روي ريل صحيح و عاشقانه خود قرار دهد ، هيچ چيز عشق اول نميشود


 علیرضا جوانمرد : سلام وقتی تمام این مطالب رو خوندم دردم بیشتر شد هر چند میدنستم این چیزا رو ولی نه تا این حد واقعا واقعا متاسفم خیلی بی نهایت متاسفم از اینکه دنیا و حتی ایران به تباهی و فساد کشیده شده که کار به جایی رسیده که حالا بچه های زیر ده سال باهم سکس میکنن در کشور های غربی سالیانه چند هزار دختر زیر 14 سال بر اثر سکس باردار میشن و در ایران هم که دارد اینطوری میشود البته به صورت مخفیانه واقعا متاسفم اگر خود کشی مجاز بود من خیلی وقت بیش خودم رو از این همه ننگ فسادی که میبینم خلاص میکردم من 25 سالمه تا الان هیچ سکسی نه با دختر و یا پسر نداشتم و مجردم چند سالیه که وقتی به دختر یا پسرای نوجوون نگاه میکنم میتونم عمق وجودشون رو ببینم انگاری اعمال زشتی که انجام دادن رو حس میکنم و این باعث رنج ناراحتیم شده و افردگی گرفتم

 رها : ببخشيد من با دوست پسرم تا حالا بيش از شش هفت بار سکس از جلو داشتيم و من تو اولين رابطه پرده ام را از دست دادم ولي بعد از از دست دادن پرده مجبورم هرشب زير يکي باشم. لطفا کمکم کنيد.

جواب سوني کارت بيست : شما چه اجباري داريد هر شب به يک پسر هرز سرويس بدهيد و پشت سرتان هم راحت به شما بگويند (‌ با عرض معذرت )‌ دختره جنده !! آيا اين آينده شماست ؟ يک زن خياباني و هرزه و آلوده به انواع بيماري ها ؟ نگذاريد خدا از زندگي شما بيرون برود و شيطان جايگزين شود ، توبه کنيد و به درگاه خدا زاري کنيد تا خدا شما را ببخشد و به پاکي و نجابت باز گرديد ، سنگ بگذاريد روي همچين پسرهائي و خودتون را طعمه جنسي اونها نکنيد ،‌ آن پسر آنقدر نامرد و نانجيب است که در اولين جلسه بيخيال از آينده شما ،‌ شما را هتک حرمت کرده و بکارت و آينده شما را نابود کرده است ،‌ او دوست نيست يک کثافت هرزه است يک شيطان در لباس انسان ،‌ به سوي خدا باز گرديد و دنبال پزشکي بگرديد که تا خيلي دير نشده است در صورت امکان بکارت شما را جراحي کند ،‌ فريب شيطان هاي جني و انسي را نخوريد که براي جبران و توبه وقت هست ،‌ گاهي يک روز ديرتر ديگر فايده اي ندارد چه از لحاظ پزشکي و چه از لحاظ اعتقادي


 ستایش : سلام


 کرمانشـاه 5000 اثر دیدنی دارد : در جواب دختر 13 ساله بگم:من خودم کمکت می کنم چه جوری بهت چند راه حل می گم فقط عمل کن(این نکته نه فقط برای شما بلکه برای همه ی کسانی که خود ارضایی می کنند می گم):
سلام به همه برادران وخواهران پاک خودم...برای جلوگیری از خود ارضایی و گناه(صلوات)زیاد بفرستید/ورزش زیاد کنید/خودتون رو به هیچ وجه در تنهایی قرار ندهید چون شیطان در یک قدمی ماست و هر آن ممکنه ما رو وسوسه کنه/سعی کنید خودتون رو با تلویزیون یا با کامپیوتر یا با صلوات فرستادن یا با ورزش کردن مشغول کنید.
اگه مشکل هر روز خود ارضایی دارید یک هفته خود ارضایی نکنید سپس یکبار این کار رو انجام دهید سپس دو هفته خود ارضایی نکنید سپس یکبار انجام دهید بعد از دو هفته/حالا کم کم خودتون می فهمید که خود ارضایی نگردن و گناه نکردن چقدر لذتش بیشتر تا خود ارضایی وگناه کردن.(آدمی که خود ارضایی و گناه می کنه دلش بیشتر می گیره تا آدمی که گناه نکنه پس بیایید همه با هم گناه نکنیم خدا بزرگه دستمون رو می گیره)


 سامان : من سامان 17 ساله دو همجنسگرا هستم اين کارو دوسال انجام ميدم ادم هاي ودوستان خودم را گول ميزدم معتادشون ميکردم و تجاوز ميکرد خيلي حال ميداد وقتي تجاوز ميکردم و از نشئگي شيشه حال ميبردم

جواب سوني کارت بيست : شايد خيلي دور نباشد که بر روي چهارپايه اعدام تمام نئشگي ها يکجا از سرتون بپره ، مگر اينکه توبه کنيد و از دامن شيطان به سوي خدا باز گرديد و البته چه بسيار جواناني که در گورها هستند و شيطان به آنها از فرصت بسيار براي توبه سخن ميگفت


 دختر : سلام من 13،سالم هست و به خودارضايي معتاد شدن خودم ميدونم كارم زشتو كثيفه و هربار اينكارو ميكنم از خدا طلبه بخشش ميكنم لطف كمكم كنيد چجورى مىتونم خودمو ترک بدم

 محمد : من تاحالا هيچ کاري نکردم وپاکم و بادختري دوستم که وادار اين کار ميکنه لطفا کمکم کنيد من خيلي نمي تونم اين جا بيام

جواب سوني کارت بيست : خب باهاش دوست نمانيد ،‌ وقتي شما علت رفتن به سوي تاريکي را ميدانيد خب به آنسو نرويد و به عامل گمراه کردنتان کمک نکنيد


 افسوس : من 15سالمه يك روز تواتاقم خواب بودم كه با تكون خوردن از ازخواب بيدارشدم وقتي چشمام روباز كردم ديدم شلوارم پايين است و اين كار دختر خالم بود الان يك ماهه كه ما باهم سكس مي كنيم ولي من خوشم نمي ياد من از شما مي خوام كه كمكم كنيد

جواب سوني کارت بيست : ما چه کمکي ميتونيم بکنيم خودتون بايد به خودتون کمک کنيد و به درگاه خدا التماس کنيد تا از گناه نجات پيدا کنيد ،‌ رابطه نامشروع و زنا هم فقر و بي برکتي مي آورد هم جوان مرگي ، به خودتون رحم کنيد ،‌ در جواني پاک بودن شيوه پيغمبري است ،،، ور نه هر گبري به پيري ميشود پرهيزکار


 مائده : سلام مگه زن وسيله اس که اين قدر راحت در موردش حرف مي زنيد يه جوري ناموس ناموس مي کنيد انگار نه انگار ما هام ادميم من ?? سالمه با اين چيزا و مسائل جامعه هم خيلي خوب اشنايي دارم ممنون از اين حرفا اما من اصلا با اين حرفتون که ميگيد هر کي به ناموس هر کي نگاه کنه ناموسش در امان نيست اصلا موافق نيستم
زن يک انسان والاست با هر سر و شکلي هم که باشه ريحانه است اگر مرد ها بد رفتار نکن هيچ مشکلي نيست


 سارا : سلام من 12سالمه و معلم رياضيم که مرد هست همش بهم دست ميزنه و نميتونم به مامانم بگم

جواب سوني کارت بيست : حتما به مادرتون بگين حتي در لفافه ،‌ مثلا بهشون بگين من نميخوام تنها پيش اين معلم باشم و مرد خوبي نيست ،‌ خودشون متوجه ماجرا ميشوند و عذرش را ميخواهند ،‌ آفرين به شما که مراقب نجابت و ناموستان هستيد


 تینا : من دختري 47ساله بيوه هستم افسردگي شديد داشتم تا اينکه با يکي از همکاران مرد که متاهل است اشنا شدم مرد خيلي خوب وقابل اعتمادي است با هم رابطه جنسي نداشتيم اما مادرم تهديدم کرده اگه باز ببينمش من رو از خونه بيرون مي کنه ولي اون رو نمي تونم ترک کنم کمک کنيد

جواب سوني کارت بيست : يک فرد متاهل چه مرد باشد و چه زن نميتواند شريک خوبي براي عشق انسان باشد چون به هر حال تارهاي نامرئي رابطه رسمي بسيار قوي تر از روابط يواشکي و غير رسمي است و مطمئنا اگر هر مردي در موقعيت انتخاب اضطراري قرار گيرد آبرو ، خانواده و رابطه رسمي خودش را فداي عشق بي غل و غش يک دوست دختر دلسوخته نميکند و آن چيزي که باقي ميماند هوسي است که از مرد ارضاء شده و دل شکسته اي است که از دختر باقي مانده است ، اگر قرار است همدمي وجود داشته باشد يک همدم واقعي ، مجرد و از راه حلال بهتر از يک مرد لرزان و نگران از آبرو ريزي است که لو رفتن اين رابطه علاوه بر ايجاد مشکل براي شخص شما و آن مرد ، يک زن ديگر و احتمالا فرزندان او را نيز درگير ميکند ، مطمئنا مردي که حس خيانت به همسر در او زنده است به راحتي ميتواند پس از استفاده از شما ، شما را هم کنار بگذارد و زير همه چيز بزند
يادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ، طلب عشق ز هر بي سرو پائي نکنيم


 نیلوفرنیلون : اشهدالله اله الله خدایا ماه محرم نزدیکه تو رو به محرمت قسم. آدم ناپاکه هدایتش کن یا رب العالمین. هر چی آدم غافله هر چی

 بچه : سلام دخترا چرا با خودتون اينکارا رو ميکنين من 13سالمه تا حالا اينارو نميدونستم ولي از طريق دوستاي نابابم به اين مطالب روي آوردم
من نه خود ارضايي ميکنم نه هيچي چرا شما اينقدر منحرفيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که


 سام : این کارا نکنید بعدان یه موقعیت شغلی یا معروفیت براتون پیش میاد اما نمیتونید ازش بهره ببرید.نمونه هاش زیاده و دیدم.مخصوصا پسرا که همجنسگرا هستن ب

 رضا : اگر میخواهید خود ارضایی رو ترک کنید هیچ وقت تنها نباشید و از خوردن چیز های گرم و دیدن عکس سکسی پرهیز کنید.

 راحیل : اگه اون غریزه جنسی تو هر آدمی زمانی به وجود میومد که ازدواج کرده بود هیچکدوم از این مشکلات رو نداشتیم نه تجاوزی بود نه گناهی

 رضا : من رضام 17 سالمه و 4 سال بود که به استمنا معتاد بودم ولي خدا رو شکر ترک کردم و توبه کردم و پاکم خواستم بگم که تو اين جريان هردو مقصرند مردايي که چشاشون عين دم سگ اين طرف اون طرف ميره و دختراي جنده اي که لباساي تنگ ميپوشن و مرداهم تحريک ميشن اهاي خانوما چرا اخه لباس تنگ ارايش غليظ ميکنيد که چي بشه که ثابت کنيد خيلي خوشگلي پس حقته که ....... و مردا اگه ناموستو جلو چشات بکنند حالت جا مياد....افتاد ؟؟؟؟!!! ببخشيد بابت لفظم آخه اعصاب نميزارن که !!!!! بهرحال سعي کن آدم باشي

 lili13 : سلام
من 13 سالمه متاسفانه يک مرد 38 ساله با رفتار و حرفاش منو به خودش جذب و عاشق کرد (اون زن و بچه داره )وهمسايمونه
بعد که من بهش گفتم دوستت دارم خودشو برام گرفت و هميشه قيافش رو برام عصباني ميگيره و حتي همسرش ديگه نميزاره با بچش بازي کنم همه اينا منو افسرده کرد چون اون مرده همه چيز رو انداخت تقصير من با اينکه خودش هم مقصره که عاشقش شدم ..ميدونم اين موضوع ربطي به اين پُستتون نداره ولي واقعا نياز به کمک دارم ممنون ميشم اگه جوابم رو بدين اگه جواب بدين خيلي بهم کمک کردين
لطفا بم بگيد چه رفتار هايي داشته باشم (جديدا باها ش خشن رفتار ميکنم)
بگين چ رفتار هايي داشته باشم که بياد سمتم يا اگرم نياد تو روم اخم نکنه چون خيلي عذاب ميکشم و هر روزم ميبينمش .زنش اونو ارضا نميکنه و 1دوست دختر دراه .ج بدين

جواب سوني کارت بيست : خودتان چي فکر ميکنيد ، رابطه يک دختر 13 ساله که هنوز کودک يا حداکثر نوجواني نورس محسوب ميشه و حتي تا سن راي دادن 5 سال ديگر لازم دارد با يک مرد 38 ساله متاهل !! هر کسي که حرفهاي قشنگ ميزنه يا رفتارش جالب است که عشق حساب نميشه ،‌ احتمالا شما تحت تاثير فيلم هاي ماهواره اي و رفتار دوستان به اين حس رسيده ايد که نياز به عشق و دوست غير همجنس داريد ، يک کم در گوگل سرچ کنيد ببينيد افراد با شرايط مشابه شما به چه بدبختي و فلاکتي خودشان و اطرافيانشان را دچار کرده اند ، اگر آن آقا به شما روي خوش نشان ميداد ميخواستيد با او رابطه جنسي برقرار کنيد چون زنش ارضاش نميکنه ؟ وقتي بيست سالتون شد چند نفر ديگه به اسم عشق ناموس شما را لکه دار کرده اند ؟ جلوي اين نفس و غريزه را بگيريد که بزرگان را به زمين زده شما که نوجواني نورس و پاک هستيد و خودتان را از اين فکرها دور نگه داريد و خودتان را به چيزهاي مفيد ديگري سرگرم کنيد ،‌ رفتن به سمت عشق و سکس در اين سن ميتواند شما را به يک معتاد جنسي تبديل کند مراقب باشيد

يادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ،،،،،،،، حاجت عشق ز هر بي سر و پائي نکنيم


 اهل تسنن : اولا که خدا همه رو به راه راست هدايت کنه, من اتفاقي وارد اين پيج شدم, دارم شاخ در ميارم از اين مطالب
دوما به شدت براي شما که همچين ديد سطحي و غير منصفانه اي در مورد مذهب ما دارين متاسفم.
اصلا به من چه, شما بفرماييد همچنان به صيغه هاي ساعتي تون ادامه بدين و توقع اجر و پاداش داشته باشين.

جواب سوني کارت بيست : البته ازدواج موقت شيعيان که در صدر اسلام هم وجود داشته و توسط عمر بن الخطاب ممنوع شد و منعش باعث گسترش زنا و فحشا در بين مسلمانان شد و داراي مهريه و عده پس از جدائي است بهتر از جهاد نکاح است که بدون طي شدن مدت عده و شرايط ، يک زن را چند جنگجو روزانه دست به دست ميکنند براي رضاي خدا !!!!! و اين قانون هرزگي از کجاي فقه اهل سنت در آمد را خدا ميداند


 توسکا : حالا جداازاين بحثا،اگر کسي هيچ اشتياقي براي اين عمل (رابطه ) نداشته باشه بايد چيکارکنه؟

جواب سوني کارت بيست : اين شخص بيمار است و لازم است به پزشک مراجعه کند ، در غير اينصورت و ناديده گرفتن مشکل و ازدواج با شخصي که شرايطي عادي و حتي گرم دارد بلاشک با مشکلات مختلفي روبرو خواهد شد که طبق نظر کارشناسان حجم عمده طلاق ها بخاطر عدم رضايت از زمان همبستري است که در جاها و موارد ديگر بروز علني پيدا ميکند مگر اينکه همسر نيز مانند وي بشدت سرد مزاج باشد


 با خدا : سایت خوبی بود

 یه دختر : من 13سالمه و تا حالا نه دوستي داشتم نه رابطه اما نميدونم حرا اين قدر علاقه دارم رابطه داشته باشم اما من اصلا اهل اينا نيستم لطفا كمك كنين الانم هنوز پاك پاكم

جواب سوني کارت بيست : مراقب افکارتان باشيد که رفتارتان ميشود ، بهش فکر کنيد آلودتون ميکنه ، خودتان را سرگرم کارهاي مفيد و جمعي (‌ نه هر جمعي )‌ بکنيد و بگذاريد پاکي در تمام جريان عمرتان جريان داشته باشد


 یه مسلمون : سلام.سایتتون حرف نداره(البته قسمت نظراتش)بعضی خانوما اگه ادبو رعایت کنن به جایی بر نمیخوره

 باوند : چرا ما ایرانی ها همیشه ذهن خود را
درگیر مسایل جنسی مکنیم


 رها : سلام. من 25 سالمه نزديک 5ساله ازدواج کردم يه بچه1ساله دارم. الان 1سال و 9 ماهه که با شوهرم نزديکي ندارم يعني اون نميخواد چکار کنم؟ خواهش ميکنم کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : از نظر شرع مقدس اسلام ترک دخول براي همسر دائمي بيش از چهار ماه حرام است ، اما از نظر باليني سرد مزاجي ممکن است جسمي يا رواني باشد که هر دوي آنها قابل درمان است ، ضمن اينکه احتمالا کم کاري شما در تحريک همسر مزيد علت شده باشد ،‌ معمولا زنان جوان بر اثر بي تجربگي وقتي که باردار و صاحب فرزند ميشوند تمام احساسات و توجهات خود را معطوف نوزاد ميکنند در حاليکه همسر آنان نيز شايد به اندازه همان کودک نياز به احساسات و توجه دارد ، شما اگر خود را سکسي و جذاب کنيد و به همسرتان ابراز کنيد احتمال آنکه بتواند خود را کنترل کند و نزديکي نکند کم است و شما بايد هنرمندي زنانه خود را دوباره بکار بگيريد و حس جنسي همسرتان را برانگيخته کنيد ، اگر هم مشکل حاد بود مشاوران خانواده و پزشکان روانشناس ميتوانند کمک خوبي باشند ضمنا برخي خوراکي ها مانند دارچين و عسل و زنجفيل و تخم مرغ و ..... در گرم کردن مزاج جنسي ظاهرا موثر هستند که با سرچ در گوگل موارد دقيق تري از خوراکي هاي تحريک کننده جنسي را پيدا خواهيد کرد


 مهدی : نخوندم ولی خوب بود ه ه ه ه ه

 پارسا : من 13 سالمه که تا الان يک سال هست سکس با همجنسگر رو شروع کردم کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : هيچکس هيچ کمکي به تو نميکند تا وقتي خودت بخواهي به خودت کمک کني و يک راه بيشتر نيست توبه واقعي و ترک هميشگي اينکار ، فقط تصور کن دوستان هم سن و سال و همکلاسي ات بفهمند تو مفعول هستي يا فاعل ، چقدر زشت و خجالت آور و شکننده است ، با کسانيکه اينکار را ميکنن تنها نشو اين بهترين درمان است ، شرايط خلوت را خودت مهيا نکن ،‌ انسان در جمع بهتر از پس شيطان بر مي آيد


 جیم.الف.تا : سلام من مشکل دارم آلت من خود به خود هي بلند ميشه چيکارکنم تا اين مشکل برطرف بشه خواهشن کمک کنيد .

جواب سوني کارت بيست : در نوجواني و اوائل جواني اين مشکل براي بعضي افراد وجود دارد که به مرور برطرف ميشود ، بهترين کار اين است که حرفهاي تحريک کننده نزنيد و صحنه هاي تحريک کننده نبينيد و در فکرتان به آن صحنه ها پر و بال ندهيد و تصوير ذهني ايجاد نکنيد تا ذهنتان و غرائزتان آرامتر شود ، ضمنا خوراکي هاي گرم مانند برخي ادويه جات ، عسل ، موز ، انبه و گوشت کمتر مصرف کنيد و غذاهاي با طبع خنک مصرف کنيد


 علی رضایی : تورو خدا خانما اينقد خودتونو تنگ نکنيد که اندامتون ميخاد مانتوتونو پاره کنه لللللطفا اينجوري ظاهر نشششيد بخدا همين تو ذهن ادم حک بشه نميشه هيچ کاريش کرد..ولي من مطمينم خانماااا بعضيشون دلشون ميخاد که اينطوري ظاهر ميشن ، نمييدونم غيرت شوهراشون کجا رفته

جواب سوني کارت بيست : بسياري از اين شوهران همون کساني هستند که اينجور زنان و پوشش را دوست دارند و حالا زن و دختر خودشون يکي از همونهائي است که مردهاي هرزه ديگه دوست دارند ، اونها زن هاي ديگه را ميچرند و مردان هرزه ديگه ناموس اونها را ، عدالت يعني همين ، اگه يک سوزن به ناموس مردم زدي احتمالا يک جوالدوز به ناموست ميزنن


 رها : سلام
من دختري هستم که در تمامي حرکاتم و رفتارم و صدام ذاتا ناز هست به خاطر اينکه اذيت نشم از نگاه پسر ها مجبورم يک اخم روي صورتم داشته باشم چون خوش هيکلم مجبورم چادر سر کنم ديگه خسته شدم به تازگي متوجه شدم عاشق شدم نميدونم چيکار کنم چه جوري به طرف مقابلم عشقمو نشون بدم بدون گناه تا حالا با هيچ پسري هم دوست نبودم کمکم کنيد.

جواب سوني کارت بيست : شُکر و زکات زيبائي پاکدامني است ، پس شاکر باشيد ، اولين قانون عشق آن است که يکطرفه نباشد ، اگر شما ابراز عشق کنيد و طرف عشقي در دلش نداشته باشد سوخت ميشويد و طرف در جواب عشق شما ميگويد دختره کنه است ، بندال است ، پيله است ، آويزون است حتي اگر به ازواج منجر شود طرف احساس ميکند چه خبر است که شما از او طلب عشق و ازدواج کرده ايد و بسياري از پسران از دختري که پيشنهاد دهنده است فرار ميکنند ،‌ شما در واقع بايد ضمن حفظ کرامت و پاکدامني خود جوري که دوست بفهمد دشمن نفهمد با دست پس بزنيد با پا پيش بکشيد ولي آنقدر نامحسوس و زيرکانه که اگر نشد شکست نخورده باشيد و انگشت نما نشويد و اگر شد احساس ظفر و پيروزي کنيد ، ضمنا سن خود را نيز مد نظر داشته باشيد آيا شما در سن مطلوب ازدواج هستيد يا زود است ، آيا از لحاظ مادي ، معنوي ، خانوادگي و موارد ديگر شما هم تراز و مناسب هم هستيد ؟ ، همه موارد را عاقلانه و همه جانبه مد نظر بگيريد و فقط ايده آل ها را حساب نکنيد بدترين حالت ها را هم در حساب بياوريد


 بدبختى : من يه پسر 19ساله هستم ده سال پيش که من هشت سالم بود توسط افراد که هفت هشت سال تو محلمون بودن مورد سو استفاده جنسى قرار گرفتم الان بعد ده سال من جائى ميبينمشون به بقيه که نميدونن ميگن بچگى اينو کرديم من چکار کنم حق ندارم بکشمشون ديگه چرا به بقيه ميگن الهي همشون بميرن

جواب سوني کارت بيست : اين اعتراض را به خودشون بگو ، اگه نفرينشون ميکني تو صورتشون نگاه کن و بگو الهي سر زن و بچه تون بياد الهي سر خواهر مادرتون بياد بگو تلافي اش باشه با دست خدا ، تهديد کن بگو يکبار ديگه جائي نقل کنيد تلافي اش را سر بچه و خانواده خودتون در ميارم ، سفت و محکم بگو تا خودشون را جمع کنن ، البته فقط تهديد کن و اشتباه و گناه اونها را تکرار نکن ، اگه با پدر يا بزرگترت رفيقي و ميدوني از پس اونها بر مي آيد با اونها در ميان بگذار ، گاهي نياز است ، ضمنا نرو تو جمعي که اون کثافت ها هستند تا روحتون آزار نبيند


 امیر علی : غزل خانوم زنا به دلایلی بدبخترند

 یوسف : لذت ترک گناه:
من در محیط کار عاشق یک دختر خانم شدم
دو سال طول کشید تا یک جایی با کنایه به او گفتم که تو را دوست دارم و او هم با کنایه به من گفت که متاهلم
شب سر به مهر گذاشتم و از اینکه به یک خانم متاهل فکر کرده بودم مثل ابر بهاری اشک ریختم
شب خواب دیدم همان خانم به من گفت ببین و صورتش مثل شیطان شد
الان هر وقت او را می بینم اگر بخواهم شیطان را در چهره او می بنیم و هیچ علاقه ای به او ندارم
لذت این لطف الهی از لذت هر گناهی بیشتر است. الحمدلله
انسان از هر لحظه ای که تصمیم بگیرد می تواند پاک بماند و اگر پاک بماند خداوند به او لطف می کند و لذتهایی را نصیب او می کند که با لذتهای پست این دنیا قابل مقایسه نیست.


 مذهبی : سلام. من 13 سالمه من توي همين سال از طريق دوستم با اين مطالب اشنا شدم.من و دختر خاله ي 9 سالم بعضي از جمعه ها در خانه مادر بزرگم بازي لب دادن ميکرديم بس از چند مدت که نديدمش ديگه به برادرم علاقه جنسي نشون ميدادم برادرم 7 سالشه البته همون لب دادن وبغل کردن هاي طولاني با بوشش ميخوام بگم که من توبه کردم ولي خيلي سخته مهارت کنترل کردن اين علاقه جنسي همين طور که گفتم فقط لب دادن وبغل کردن ساده بود با پوشش حالا ميخوام شما منو راهنمايي کنيد. باتشکر

جواب سوني کارت بيست : از اينکه فهميديد کارتان اشتباه بوده و جبران کرده ايد بسيار سپاسگذار خدا باشيد ، شما نبايد در اين سن به غريزه جنسي ميدان بدهيد چون چند سال بعد مانند اعتياد جبران آن مشکل تر ميشود ، سعي کنيد تنها نمانيد و با آن کسي که مشترکا گناه ميکرده ايد خلوت نکنيد و موقعيت هاي گناه را براي خودتان فراهم نکنيد ، وقتي در جمع باشيد شيطان هم نميتواند شما را به زور به گناه وادار کند و کم کم از ذهنتان پاک ميشود ، سعي کنيد نماز بخوانيد و ذکر صلوات و لاحول و لاقوه الابالله را تکرار کنيد که در دفع شيطان موثر است ، ماهواره نبينيد ، کليت ماهواره بيشتر از آنچه فکر بکنيد باعث سُر خوردن فکر به سمت مسائل جنسي ميشود ، کلا به گناهتون فکر نکنيد و روزهاش را هم نشماريد که چند روز است پاک شده ايد چون قرار نيست تکرار کنيد که براش شمارشگر بگذاريد و بخاطر پاکي شاکر خدا باشيد و از مکر شيطان که بدترين دشمن است غافل نشويد


 متاهل : سلام به همگي.مطالبتون رو خوندم جالب بود.اما بزاريد من يه چيزي بگم من متاهلم هجده سالمه يه بچه هم دارم.پانزده سالگي ازدواج کردم چون گرم مزاج بودم.حالا شوهرم به زور من باهام رابطه برقرار ميکنه خداروشکر هم خوشگلم هم خوش اخلاق و هم جذاب.اما شوهرم برا من وقت نداره.با اينکه متاهلم ولي به عکس،و فيلم خيلي علاقه دارم چون کمبود دارم وتامين نميشم از طرفي هم عاشق همسرمم با اينکه چهارده سال ازم بزرگه.حالا من چيکار کنم؟ شما ها که برا همه چي راه حل داريدو فتوا ميديد برا منم راه چاره بگيد ممنون.


جواب سوني کارت بيست : شما بايد کمي عطش جنسي خودتان را کم کنيد و کمي به عطش جنسي همسرتان اضافه کنيد ، براي خودتان بهترين کار اين است که فيلم ها و عکسهاي سکسي را مشاهده نکنيد چون احساس کردم به اين موارد اعتياد نامحسوسي پيدا کرده ايد ، مشاهده چنين صحنه هائي دواي درد شما نيست بلکه مشکل را شديدتر ميکند و هيجان بيشتر جنسي بوجود مي آورد ، همانطور که قبلا هم گفته ام غريزه جنسي حالت دريا صفتي دارد و هر چه بيشتر اطاعت شود سرکش تر ميشود و هر چه به آن بي محلي کنيد آرامتر ميگردد ،‌برخي خوراکي ها باعث ميشود کمي از شدت تمايل جنسي شما کم شود و بهتر بتوانيد آنرا مهار کنيد ، با سرچ در گوگل ميتوانيد آنها را پيدا کنيد ، همچنين برخي خوراکي ها هم هست که مخصوص گرم کردن مزاج آقايان است ، يک قانون مهم هم اين است که زن پيشنهاد دهنده نباشد چون در شرع به زنان توصيه شده که آغازگر و پيشنهاد دهنده نباشند و علوم امروزي مشخص کرده که در اين حالت مرد پس از مدتي دچار عدم تمايل جنسي ميشود و اين مشکل بزرگتر ميگردد ، مراقب شيطان هم باشيد که از راه به درتان نکند و زندگيتان را به خاطر غريزه اي نابود نکند


 عبرت بگیر....حتما بخونید دوست من : اقا پسرا گل از هردست بدید از همون دست پس میگیری .توکه دخترو گول میزنی میکنیش .فردا عاشق دختری میشی که گول خورده زیر چند نفر خوبیده .اون موقسکه دیونه میشی دلت میخواد قلبتو از سینه در بیاریو فراموشش کنی اما نمیتونی .چوب خدا صدا نداره بترس از اعمالت پاک باشی پاکش گیرت میاد .خدا شهوتو داده ولی عشقم داده به شهوت بها دادی فردا عشق یه دختر نا پاک دیونت میکنه شایدم خود کشی کردی .این تجربه خیلی پسرای عین منه حالا وقت توبس نزار دیر بشه نا پاکیتو به حساب زرنگیت نزار که بد جور تاوانشو میدی.همرو نا موس خودت بدون تا ناموست حفظ بشه .انشا ... توبه منم خدا قبول کنه

 بهراد فراهانی : سلام واقعا سایتتون خیلی خوبه از ادمینشم واقعا ممنونم که جواب من و ب این خوبی داد
اجرتون با خدا


 جاوید : سلام به هم تون شما دوستان ایرونی عجیبید, همش دغدغه ها تون همین چیزها و موارد جنسی و شهوانی استش , حیرونم بابا این چی جامعه ی است؟

 بهراد فراهانی : من بهرادم يه پسر ?? ساله قيافه شاخي ندارم ولي با يه دختر خيلي شاخ بودم که تو رابطه باش هيچي کم نذاشتم يبارم دستم بش نخورد خيلي دوسش داشتم ولي وقتي ميگفتم دوست دارم هميشه با مرسي تمومش ميکرد از لحاظ مالي ام هيچ مشکلي نداشتم عاشقونه دوسش داشتم ولي اون نميفهميد فک ميکنم ب قيافش خيلي مغرور بود بهد يه مدت باهم بهم زديم کلا افسردگي گرفتم کلا زندگيم بهم ريخت
الانم حس شهوت زيادي دارم ولي جلو خودم و ميگيرم
در عين حال که شهوت دارم به هيچ دختري علاقه ندارم يجورايي حس ميکنم بعد اون عشقي تو وجودم نيس به خالم گفتم ولي نتونست کمک کنه اگه ميشه شماها کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : متاسفانه عشق هاي زودگذر و دوستي هاي خياباني بشدت در کشور ما رواج يافته است و حتي در برخي مناطق والدين فرزندان خود را بسوي اين کار تشويق ميکنند و اگر دختر يا پسري دوست غير همجنس نداشته باشد به ديدن بي عرضه به او نگاه ميکنند در چنين فضاي مسمومي اين دوستي هاي مضر شکل ميگيرد و اگر قبل از اين کسي به شما ميگفت سمت اين روابط نرويد در دلتان به او بد و بيراه ميگفتيد ولي اکنون که صدمه اين کار را خورده ايد متوجه شده ايد اين گونه روابط حتي اگر به ازدواج هم منتهي شود براي سن شما مناسب نيست چه برسد به اين که به گناه و روابط غير اخلاقي هم برسد و بهره نهائي آن اين حس بدي است که شما از شکست عشقي خود خورده ايد ، دوست من ، عشق بايد خودش بياد و اکنون اين تجربه را داريد که عشق يکطرفه اسراف محبت است ، چاهي که خودش آب نداشته باشد را نميتوان دستي در آن آب ريخت و اگر کسي شور و عشقي در دلش نداشته باشد هر چه براي او خرج کنيد فايده ندارد و آخرش خواهد رفت
گذشته ها ديگه گذشته تجربه معلم بي رحمي است که اول امتحان ميگيرد بعد درس ميدهد ، به زندگي عاديتان برگرديد و توکلتان به خدا باشد و با خودتان عهد ببنديد از اين پس فقط خودتان را براي همسر آينده تان حفظ کنيد و بر روي خوش اخلاقي خود کار کنيد البته ساده و گولو نباشيد ، کسي که اخلاق داشته باشد اگر پول هم نداشته باشد ، اگر چهره زيبا و تيپ آنچناني هم نداشته باشد اطرافيانش دوستش دارند وبه او عشق ميورزند ، کسي که رابطه اش را با خدا درست کند ، خدا رابطه مردم با او را درست ميکند


 بهزاد کریمی : من تا حالا سکس نداشتم اما تمايل زيادي داشتم ک بادخترداييم رابطه داشته باشم اما دارم خودموکنترل ميکنم ولي شهوت زورش بيشتره چکار کنم

جواب سوني کارت بيست : شيطان که دست کسي را نميگيره و کشان کشان به محيط گناه ببره ، انسان خودش ميره دنبال آن و اگه شرايطش را ايجاد نکنيد گناهي هم صورت نميگيرد ، يادتان باشد زنا جوان مرگي را در جامعه زياد ميکند


 دختر عاشق : سلام.مشکل من اين مسايل نيست.مشکل من اينه که با عشقم هشت ماهه عقد کرديم.و از وقتي که عقد کرديم هروز رابطه جنسي از معقد داريم.دوتايي معتادش شديم.
ميخوايم به طور کلي کنارش بزاريم اخه من از اين دل درد و کمر درد و شکم درد خسته شديم مخصوصا مجبورم هروز برم حموم غسل بدم واسه نماز.چيکار کنم تورو خدا بگيد

جواب سوني کارت بيست : نزديکي مقعدي هم از لحاظ پزشکي منع ميشود و هم از نظر شرعي کراهت شديد دارد و اگر با عدم رضايت همسر باشد کلا حرام است ، با اين روش هم مجاري ادراي مرد آلوده شده و به کليه ها آسيب ميزند که خيلي خطرناک است و هم زن دچار برخي مشکلات مانند همان مواردي که به آن مبتلا شده ايد يا حتي عدم نگهداري مدفوع دچار ميشود که شديدا آزار دهنده است و فرد ناخواسته لباسش آلوده شده و مکررا بوي مدفوع از وي به مشام ميرسد ، ضمن اينکه شايد يکي از دلائل وجوب غسل اين است که فرد دچار افراط در رابطه جنسي نشود چون علاوه بر اعتياد آور بودن آن بنيه و سلامتي مرد را مختل ميکند و کلا افراط و همچنين تفريط در هر کاري مذموم است و اسلام دين تعادل است


 فاطمه : سلام من دختري پانزده ساله هستم که ازسيزده سالگي بالغ شدم مدتيست که گرايش شديدي به جنس مخالف وازدواج کردن دارم. از. دوس پسر واين چرت وپرتهاهم خوشم نمياد دوست دارم از راه ازدواج رابطه. داشته باشم. به مادرم که يکبار گفتم خنديد وگفت توهنوز خيلي بچه هستي ظاهرت هم از سنت کمتر نشان ميدهد راست هم ميگويد اما ممن نميتوانم اين احساس را مهار کنم بطوري که هنگام خواب بالش بغل ميکنم از خودارضايي هم بدم ميايد شما ميتوانيد مرا راهنمايي کنيد؟

جواب سوني کارت بيست : غريزه جنسي قابل کنترل است و بايد آنرا مديريت کرد ، نه سرکوب آن صحيح است نه پر و بال دادن به آن ، سعي کنيد خود را از حالات و موقعيت هاي تحريک کننده دور کنيد ،‌ مثلا برنامه هاي ماهواره بدون آنکه حس کنيم بر روي عقايد ما و ترويج آزادي جنسي ، رابطه با جنس مخالف و تحريک غريزه اثر گذار هستند ، برخي خوراکي ها و برخي لباسها و دوست بودن با برخي آدمها ميتواند تحريک را مضاعف کند پس بايد از آنها دوري کرد تا باعث گسترش اين حالت نشويم ، مشاوران متخصصي هستند که بهتر به شما کمک ميکنند و اولياي مدرسه آدرس و مشخصات اين مراکز و اشخاص را دارند ، البته لازم نيست براي اولياي مدرسه مشکل را توضيح دهيد فقط آدرس يک مشاور امين و خوب ( الزاما خانم )‌ را بخواهيد


 تانیا : من که این مطالب رو خوندم واقعا حیرت زده شدم یعنی مات و مبهوت شدم این کارا چیه واقعا . نه معنیش چیه بنظرتون ؟؟؟؟؟ پسرایی ک خودشون خواهر و مادر دارن چ جوری این کارا رو انجام میدن و ابروی ی دختر رو میبرن . بنظر من هم تقصیر پسرا ست هم تقصیر دخترا البته پسرا هم میتونن جلوی خودشونو بگیرن ولی دیگه اونم دست خودشونه من وضع مالی خیلی خوبی دارم و تا حالا هیچی کم نداشتم و از همه نظر هم ازاد بودم و هرچی ک خواستم برام فراهم شده و تو بهترین مدرسه شهر مونم درس میخونم و واقعا هم به درسم علاقه دارم اما این میون رابطه ای دارم که خیلی پاکه و واقعا هم نمیخوام از دستش بدم یک ساله که با پسری دوست شدم و من الان تقریبا 17 سالمه . اون پسری که من باهاش دوستم از همه نظر عالیه از خونواده بگیر تا وضع مالی اخلاق شعور معرفت و حتی تو درساشم عالیه و الان هم پشت کنکوریه و به شدت هم داره درس میخونه و هفته ای یه بار با هم حرف میزنم تا کنکور شو بده . من طی این یک سال که با این پسر دوست بودم تنها یه بار دستامون بهم خورده دیگه حتی از نزدیکم با هم حرف نزدیم و خیلی هم دوسش دارم چون پسر خیلی پاکیه پسرا میتونن جلو خودشونو بگیرن اما نمیخوان . من که بهترین ادم رو تو زندگیم دارم وقتی بهم میگی تو ناموس منی و نمیزارم بهت بی احترامی بشه و کسی چپ نگات کنه بیشتر بهش امیدوار میشم وقتی یک سال تونسته جلوی خودشو بگیره حتما چند سال دیگه هم میتونه . البته شاید دلیل دیگه شم اینه که تو شهر بزرگی نیستیم . اینجا پر از دختره و تا حالا هیچ گونه دختر بدی رو تو شهر کوچیکمون ندیدم و امیدوارم پیدا نشه . من که به زندگی م افتخار میکنم چون تاحالا تونستم بهترین ادم رو داشته باشم و خودمو از این بلا ها نجات بدم . امیدوارم تا اخرش بتونم اینجوری ادامه بدمو یه کسی بشم که مثل همیشه تو فامیل و خونواده بهم افتخار کنن . دخترا حواستون باشه شیشه که شکست میشه چسپش زد اما نمیشه مثل اول صاف و سالم درستش کرد

 مشاور : با سلام وادب و احترام به همه کساني که در جستجوي فهم دست حقيقت و زيبايي هستند.بنده سالهاست در زمينه نوجوان و جوان و روابط زناشويي مشاوره دادم.خواهشا مشاوره را جدي بگيريد.تکرار ميکنم کنم مشاوره را جدي بگيريد.ممنون.

 رز : سلام من با اين صحبت برخي از دوستان که مي گن چادر مانع از تجاوز نيست موافقم . قانون چندان هم طرف خانم ها نيست .
من يه دانشجوي چادري هستم که دو سال پيش يکي از خدمه دانشگاه بيش از حد بهم نزديک شد و چيزي نمونده بود که به زور منو ببوسه .
وقتي رفتم شکايت کنم ، قاضي گفت بايد شاهد بياري . آخه کدوم متجاوزي براي کارش شاهد جور مي کنه .
تو دانشگاه هم بهم گفتن باهاش برخورد مي کنن ولي يه ترم فرستادنش دانشکده ديگه و الان سه ترم برگشته و هر روز با پر رويي بهم زل مي زنه ، انگار نه انگار اتفاقي افتاده .
من سالها بود که رزمي کار مي کردم . ولي از وقتي فهميدم قانون هيچ جوري باهام راه نمياد ، تصميم گرفتم به هيچ عنوان از اين فنون استفاده نمي کنم .
پس شما هم مراقب باشيد .
با تشکر

جواب سوني کارت بيست : شما هم طرف را سير بزنيد و بگوئيد برو شاهد بيار ، کلوخ انداز را پاداش سنگ است ،‌ ضمن اينکه اتفاقا مردان قانون در اينگونه موارد خيلي طرف خانمها را ميگيرند و حق دفاع مشروع هميشه محفوظ است


 آرام : من 25 سالمه و تا حالا با چند نفري رابطه داشتم و از هيچ کدومشون خوشم نيومده ميدونم من مشکل دارم فکر کنم تنوع طلبم يا تو سکس دير ارضام و بعدش پس ميزنم تا حالا عاشق نشدم شايد فکر ميکنم کسي عاشق من نيست عجيبه من پسر رو تحريک ميکنم نميدونم چرا با بقيه ي دخترا فرق دارم فکرم و عقايدم درواقع عاشق سکسم ولي گير کردم بين سنت و مدرنيته نميدونم چه جوري يه رابطه ي سالم داشته باشم و بدون سکس اين قسمت سنتيه شخصيتمه و از يه طرف ديگه اعتقاد دارم بايد با کسي که ازش خوشت مياد سکس کني بي دغدغه و زندگي ارزش غصه خوردن نداره و بايد لذت ببري در ضمن درسمم خوندم و شاغلم هستم و يه چيز ديگه نميتونم به طرف مقابلم دروغ بگم به هيچ عنوان مثلا اگه از من بپرسه سکس داشتي ميگم اره و به نظر خيلي ها اين ..انه است ولي من معتقدم مرد ايده الم منو بايد بخاطر خودم دوست داشته باشه بخاطر اون چيزي که هستم نه اون چيزي تظاهر ميکنم به نظرتون بايد چيکار کنم چه جوري اين تناقضات رو با خودم حل وفصل کنم چه جوري ؟

جواب سوني کارت بيست : اولين قدم مهمترين قدم است و همين که فهميده ايد مشکل داريد و به دنبال جستجوي راه رفع آن هستيد مهمترين قدم را برداشته ايد ، اينکه انتظار داشته باشيد مرد واقعي زندگيتان از شما بپرسد سکس کرده اي و شما بگوئي بله و او همچنان شما را دوست داشته باشد و مرد زندگيتان باقي بماند انتظار مطلوبي نيست ، متاسفانه غريزه جنسي به قول بزرگي حالتش دريا صفت است و هر چه اطاعت شود سرکش تر ميشود و تنوع طلبي بدترين آفت رابطه جنسي محسوب ميشود و يکروزي حس ميکنيد تبديل به يک معتاد جنسي شده ايد و حتي همان مردان بي بند و باري که از شما سوء استفاده ميکنند با عرض معذرت به شما ميگويند زن جنده !! و اين بدترين حرفي است که به يک زن ميتوان گفت ، پس قبل از آنکه در اين گرداب فرو رويد ترمز را بکشيد و با کمک مشاوره اين مشکل و تضاد را برطرف کنيد و خدا را وسيله اصلاح خودتان بدانيد ، دنيا و زندگي آنقدرها هم ارزش ندارد که بخاطر هر لذت زودگذري انسان هر کاري را انجام دهد


 ممد آقا : سلام من متاهلم ولي اصلا حالم خوب نيست اين دخترا رو تو خيابون ميبينم مخم هنگ ميکنه هر روز هم دارم بدتر ميشم برام دعا کنيد اون دو رکعت نمازي هم که به کمرم ميزنم فايده نداره جديدا هم که به اين داستانهايه سکسي معتاد شدم. قبلا هم يه کار خيلي بدي کردم که وقتي بهش فکر ميکنم..... زندگيه گندي دارم بچه ها.

جواب سوني کارت بيست : هر کسي ممکنه يک جائي پاش بلنگه و مدتي کارهاي اشتباه بکنه ولي مهم اينه که بدونه کارش اشتباه است و از خدا بخواد نجاتش بدهد و خودش هم يک کاري ،‌ تلاشي ،‌ حرکتي چيزي انجام بدهد و برود به سمت توبه ، مهمترين کار اين است که ابزار گناه را از خودتون دور کنيد ، اگه ماهواره است نفروشيد به يکي ديگه بلکه بدون تامل و خيلي راحت بشکنيدش چون بد براي همه بد است ،‌ اگه اينترنت است فيلترشکن نخريد و اگه داريد حذفش کنيد ،‌ اگه تنهائي است خودتون را بندازيد وسط جمعهاي خانوادگي و فاميلي ، اگه چشم چروني است بدونيد که خدا وعده داده چشم گنهکار را از آتش پر ميکنم پس بترسيد از خشم خدا و در عوضش گفته به ازاي هر چشمي که از نامحرم ميبنديد اگه چشم به زمين دوختيد به اندازه ريگهاي زمين ثواب و حسنه براتون مينويسم و اگر به آسمان چشم دوختيد به اندازه ستارگان آسمان ، خودتون ببينيد چقدر ميشه ، اگر هم به حد اعتياد رسيديد علاوه بر انجام اين کارها به ( انجمن معتادان جنسي گمنام )‌ بپيونديد که کارشون درمان اين موارد است ،‌ تو گوگل اين اسم را سرچ کنيد نمايندگي شهرهاي مختلف را پيدا ميکنيد


 بنده‏ ‏بی‏ ‏سر‏ ‏و‏ ‏پا‏ ‏خدا : یاحسین‏ ‏‏(‏ع‏)‏‏ ‏این‏ ‏چیزها‏ چه‏ ‏که‏ ‏شما‏ ‏برادرا‏ ‏خواهرا‏ ‏میگید‏ ‏چه‏ ‏فرهنگیه‏ ‏برامون‏ ‏ساختن‏ ‏‏ ‏بیشتر‏ ‏به‏ ‏یک‏ ‏محیط‏ ‏حیوانی‏ ‏میمونه‏ ‏حتی‏ ‏بد‏‏تر‏ ‏از‏ ‏حیوانات‏ ‏میمونه‏ ‏چون‏ ‏حیوان‏ ‏هم‏ ‏این‏ ‏کارهارو‏ ‏نمیکنه‏ ‏مثلا‏”‏‏ ‏کدوم‏ ‏حیوانی‏ ‏خود‏ ‏ارضای‏ ‏میکنه‏ ‏اینا‏ ‏همش‏ ‏به‏ ‏خاطر‏ ‏اینه‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏خدا‏ ‏دو‏ر‏ ‏شدیم‏ ‏از‏ ‏دین‏ ‏وفرهنگ‏ ‏اسلامی‏ ‏دور‏ ‏شدیم‏ ‏از‏ ‏قرآن‏ ‏دور‏ ‏شدیم‏ ‏از‏ ‏شهدا‏ ‏دور‏ ‏شدیم‏ ‏از‏ ‏امام‏ ‏زمان‏(‏عج‏)‏‏ ‏دور‏ ‏شدیم‏ ‏از‏ ‏مساجد‏ ‏و‏ ‏بسیج‏ ‏وههیئتها‏ ‏دور‏ ‏شدیم‏ ‏از‏ ‏‏ ‏دین‏ ‏داری‏ ‏دور‏ ‏شدیم‏ ‏بچه‏ ‏تورو‏ ‏به‏ ‏خدا‏ ‏بیاییم‏ ‏‏ ‏برگردید‏ ‏دنیای‏ ‏که‏ ‏یه‏ ‏روزی‏ ‏همه‏ ‏‏خوشی‏ ‏هاشو‏ ‏‏همه‏ ‏همه‏ ‏مدارک‏ ‏دانشگاهیشو‏ ‏همه‏ ‏پولشو‏ ‏باید‏ ‏بزاریم‏ ‏ببریم‏ ‏با‏ ‏یک‏ ‏کفن‏ ‏ارضششو‏ ‏نداره‏ ‏تو‏ ‏رو‏ ‏خدا‏ ‏به‏ ‏دین‏ ‏برگردید‏ ‏به‏ ‏مساجد‏ ‏برگردید‏ ‏دستتان‏ ‏تو‏ ‏دست‏ ‏شهدا‏ ‏بزارین‏ ‏الهم‏ ‏دور‏ ‏الله‏ ‏العان‏ ‏هم‏ ‏که‏ ‏شهدای‏ ‏گمنام‏ ‏خودشون‏ ‏اومدن‏ ‏تو‏ ‏شهر‏ ‏برین‏ ‏باشون‏ ‏رفیق‏ ‏بشین‏ ‏وقرار‏ ‏بزارین‏ ‏به‏ ‏خدا‏ ‏کمکتون‏ ‏می‏ ‏کنند

 ماهرخ : هر دو طرف مقصرن. ولي من هرگز به خاطر ارضا جنسي پسرا چادر به سر نميکنم. اين حق دختراست كه هرجور دلشون ميخواد لباس بپوشن. ممنونم

جواب سوني کارت بيست : وقتي هم شوهر کردي و سر و بدن عريان دخترا عقل شوهرت را دزديد و زندگيت از هم پاشيد همين قدر شجاعانه ابراز عقيده ميکني ؟ وقتي بفهمي شوهرت مدتهاست يکجا قلبش گير اين عشوه هاي دخترهاي بي حيا شده باز هم با اين طرز فکرت حال ميکني ؟ شما حق نداري هر جور دلت خواست لباس بپوشي اونکه تو را آفريده و اسمش خداست حق داره تعيين کنه چطور بپوشي ، مردها هم بگويند ما نميخواهيم شورت و شلوار بپوشيم و همينطور عريان دوست داريم بيائيم تو خيابون و زنها نگاه نکنن ، اين کار عاقلانه است ؟ اينطوري که ديگه بهش نميگن دنيا و اجتماع ميگن طويله


 دنیا : من يه دختر 15 ساله ام يکيو دوست دارم که 20 سالشه تا حالا هم باکساي زيادي بوده اما من با وجود دونستنش چند هفته باهاش دوست بودم تا اينکه گفت نميتونم جلوي نيازامو بگيرم منم وقتي بهش جواب منفي دادم تموم کرديم من بابت اين موضوع خييييييييييلي اعصابم داغون بدتر از اون اکثرا به طور تصادفي ميبينمش خواهش ميکنم کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : شما اگه بر اثر احساسات پاک و عاشقانه تو پانزده سالگي وارد اينکارها بشويد تا اون پسر از شما خوشش بياد که نخواهد آمد وقتي بيست ساله شدين ميبينيد احتمالا شدين يک فاحشه و بين دوستان همون آقا دست به دست ميشويد ، اگه اين فرد که ميدانيد تو بغل زنهاي هرزه مختلفي خوابيده ايدز و هپاتيت را بهتون منتقل کرد ديگر چه کار ميتوانيد بکيند يا اگر بکارت تان را از بين برد چطور ميخواهيد ازدواج کنيد ، چنين آدمهاي هرزه اي لياقتشان همان زنهاي هرزه هستند نه دخترهاي پاکي که بخاطر عشق و احساسات تو دام اين مردان هرزه و لجن مي افتند ، خداوند در قرآن براي اکثر کارهاي بد ميفرمايد آنرا انجام ندهيد ولي براي رابطه نامشروع ميفرمايد نزديکش هم نشويد چون مثل گرداب آدم را تو خودش ميکشه


 reza : چند روز قبل در اتاق نشسته بودم وبازي دانلود مي کردم ان روز فقط مادرم ودختر داييم در خانه بود مادرم براي ملاقات همسايه مان به خونه انها رفته بود وفقط من و دختر داييم در خانه بوديم من نشسته بودم که يک دفعه دختر داييم وارد اتاق شد ودرخواست سکس کرد من گفتم نه در اتاق را بست و مجبورم کرد من نمي دانستم چي کار کنم من12 سال دارم ونمي خواستم والدين من چيزي بدانند مجبور شدم بله را گفتم ، من بايد حالا چي کار کنم

جواب سوني کارت بيست : سعي کنيد از او دوري کنيد و با او تنها نمانيد اگر درخواست زشتش را تکرار کرد تهديد کنيد که آبرويش را ميبريد و به پدرش و مادرتان موضوع را ميگوئيد ، اگر مانند حضرت يوسف و ساير عرفائي که بخاطر مقاومت در مقابل همين کار به مقامات بالاي الهي رسيدند فکر کنيد از تهديدات او نميترسيد و به خدا توکل ميکنيد ، از مکر و دشمني شيطان بترسيد که قسم خورده همه ما را با آلودگي گناهان نابود کند و نزديک زنا نشويد که فقر و مرگ جواني از عواقب اين گناه زشت است ، و بابت اين گناهي که کرده ايد از خدا مصرانه تقاضاي بخشش کنيد ، فقط خدا خدا خدا ، او کمک ميکند


 ملیکا 16 ساله : من خودم چادریم فوق العاده اممعمولی میرم بیرون ولی خداییش مردا غیرتشون یادشون رفته دمشون گرم اونایی که ناموس محلشون ناموس خودشونه به هرحال هرجایی خوب وبد هست خدا به هممون رحم کنه

 پروانه : سایت خیلی خوبیه فقط ای کاش چند تا هم عکس کنار این مطلب ها می گذاشتید.

 ساغر............. : سلام من17سالم ازدواج کردم ولي عاشق شوهرخواهرشوهرمم 4بار بدنم را لمس کرده اخه همو دوست داريم رابطمون مخفيه خيلي دوستش دارم نميتونم فراموشش کنم کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : اگر نفستان را مهار کرديد که به نفع خودتان و همسرتان و آن آقا و همسرش و آبروي پدر و مادر خودتان است ولي اگر به دنبال دل بخواه هاي خودتان آنهم اينجور موارد بسيار زشت رفتيد خدا اول فرصت ميدهد تا توبه کنيد و با شرمندگي به درگاه خدا برگرديد و پس از ناگهان چنان آبرو ريزي و بلائي به سر شما نازل ميکند که نه راه پس داشته باشيد نه راه پيش ، پس از خدا پروا کنيد و به زندگي خود بچسبيد و کلا فکرتان را تا آمد به سمت آن آقا برود به چيز ديگري سريعا مشغول کنيد که آلوده اين کارها نشويد ، در همين حد رابطه نيز گناه فاحشي مرتکب شده ايد که حد شرعي شلاق دارد و بترسيد از اينکه خدا پرده آبرويتان را بريزد ، خدا در قرآن مي فرمايد به فحشا نزديک نشويد ؛ نميگويد فحشا نکنيد ميگويد حتي نزديک نشويد چون شيطان که قسم خورده انسانها را نابود کند با تحريک احساسات و به روشهاي ماهرانه انسان را به سمت اين گرداب ميکشد و ناگهان متوجه ميشود که آلوده به گناه بزرگ و فاحش زنا شده است ، از خدا و نابود شدن زندگيتان و رفتن آبروي خود و خانواده تان بترسيد


 سجاد : اگه دخترا حجابشون رو رعايت كنندهم براي خودشون در اين گونه مواردخوبه وهم پسرا تحريك نميشن

 فائزه : من با پسري که قبلا دوست بودم و الان 13روزه که باهاش تموم کردم اون پسر دوست برادرم بوده من ميترسم که از گوشي برادرم عکس هايم رابرداشته و پخش کرده چيکار کنم؟

جواب سوني کارت بيست : آخر عاقبت دوستي هاي نامشروع اين مکافات ها و دردسرها است و حتي چه خونهائي که سر اين رابطه ها به زمين ريخته نشده است ، اگر الان فهميدين که کار خوبي نيست اول اينکه سعي کنيد رابطه تون را با خدا نزديک کنيد و از اينگونه رابطه ها خودتون را پاک کنيد و دوم اينکه تهديدش کنيد که اگر اين کار را بکنه در اداره آگاهي ازش شکايت ميکنيد و واقعا روزگارش را سياه ميکنند


 فائزه : من 15سالمه و 5 ساله که با يه پسره دوستم و اون هي ميگه بيا با هم سکس کنيم و من اصلا از اين کارا خوشم نمياد. لطفا بگيد چيکار کنم؟

جواب سوني کارت بيست : خدا در قرآن ميفرمايد نزديک زنا و روابط نامشروع نرويد ، دقت کنيد نميگه زنا نکنيد ميفرمايد حتي نزديکش نرويد چون مثل يک گرداب آدم را تو لجن خودش ميکشه ، شما اگر در اين سن کم به سمت اين روابط برويد چند سال بعد متوجه ميشويد با عرض معذرت مثل يک فاحشه با شما برخورد ميکنند و هر کس وقتي سوء استفاده اش را از شما کرد شما را دور مي اندازد و از شما فرار ميکند و اين براي کرامت و شخصيت بانوئي چون شما جالب نيست ، اگر در همين اينترنت جستجو کنيد خاطرات بسياري مانند داستان خود پيدا ميکنيد که با کلک و ترفندهاي مختلف دختري که مايل به اينکار نبوده توسط دوست پسرش به محلي کشانده شده و چندين نفر از دوستان آن پسر به آن دختر خانم تجاوز گروهي کرده اند و شخصيت و حيثيت او را لکه دار کرده اند ، پس بهترين کار اين است که اينگونه روابط را از زندگي خود دور کنيد تا زماني که با همسر واقعي خود شرافتمندانه و با عشق رابطه جنسي داشته باشيد


 حجاب : این همه گفتیم خواهرم حجابت یک بار هم بگیم برادرم نگاهت.......

 مشاور من : با سلام و ادب خدمت همه کساني که به اين سايت سر ميزنن.يه جمله هميشه يادتون باشه اونم اينکه.آيا کاري که ميکنم درسته؟؟؟
از خودتون بپرسيد بذاريد وجدانتون بهتون جواب بده .اگه خلافش عمل کني صد در دصد پشيمون ميشي.حالا براي اينکه از سرسره بدبختي لذت نبري .ميتونم دوستانه به عنوان يه مشاور بهتون کمک کنم.موفق باشيد.


 سارا : خطاب به اقای فرهاد اولا همه دخترا این طوری نیستن دوما شما پسرا هستید که ول کن دخترا نیستیدو همیشه فکرای شیطونی دارن اصلا استاد شیطونن سوما قبل ازاین که این مزخرفاتو مینوشتی میشستی قبلش فکر میکردی که یعنی خواهرومامانت هم اینطورین.چهارما اگر این چیزا تو خونواده شما هست چرا فکر میکنید همه هم مثل خودتونن پنجما واقعا برات متاسفم

 مجید خ : واقعا جالب هست دخترا لباسهای بدن نما می پوشند و پسرها را متهم میکنند

 حمید : خیلی خوبه

 سحر : سلام من چند وقت پيش با پسري دوست بودم من از را تلفني دوست شدم... او شب ها با دادن پيام هاي سکسي تحريک ميکرد و ادعا ميکرد که نماز خوان است....واين کار گناهي ندارد.... الان ازش جداشدم ولي ديد بدي نسبت به افراد نمازخوان و مومن دارم....

جواب سوني کارت بيست : اول از همه بايد بدانيد کسي که گناه ميکند مومن محسوب نميشود به قول آيت الله بهجت که مي فرمودند در قرآن هست که نماز از فحشا و منکر باز ميدارد ولي کسي که نمازش او را از فحشا و منکر باز نميدارد نمازش نماز نبوده است وگرنه مومن حتي از فکر گناه هم حذر ميکند و مراقبت ميکند چه برسد از اينکه مرتکب گناه شود و گناه را هم کوچک بشمارد


 م : وقتی فقز نباشه ....... بگین

 فرهاد : خوددخترا پاميدن و با پسرا ميرن جاهاي خلوت خوب کمتر پسري ميتونه جلوي خودشو بگيره دخترا کثافتن که باعث تحريک شدن پسرا ميشن وقتي هم که اتفاقي ميوفته مظلوم نمايي ميکنن و همشو به گردن پسر بخت برگشته ميندازن خيلي شيطون صفتن اينجور دخترا

 ح مزادیمن : عالی بود

 فرزانه : سلام ي مدت هست که وقتي بسر عموم رو ميبينم به چشمام زول ميزنه تا نگاش کنم بعد زبونشو ميارخ بيرون دور لبش ميچرخونه نميدونم چه مفهومي داره نميدونم به کي بگم به دختر عموم بگم؟چطور بگم؟کمکم کنيد واقعا ناراحتم بوششمم هم بد نيست

جواب سوني کارت بيست : سعي کنيد از او دوري کنيد و فقط در جمع خانواده باشيد تا عفت شما لکه دار نشود


 افسرده : سلام من دختري26ساله وشاغلم تو22سالگي پسرجووني که همسن خودم بودتومحل کارم مشغول به کارشدهردومون دورازخانواده هامون بوديم اون پسربعداز2ماه پيشنهاددوستي دادکه باهاش بدرفتارکردم که روبه پيشنهادازدواج دادکه بازم جدي نگرفتم اين کاراش به واسطه گري همکارفاميل دوست واشناادامه داشت دراين ميان همش بهم به بهانه هرچي مسيج ميدادهمکارخوبي بودنمازخون بااخلاق منم متاسفانه به رابطه تلفني باهاش ادامه دادم چندبارکه باهاش تنهابودم چه سرکارچه جاي ديگه رفتاراي بدي ازخودش نشون ميدادولي من حتي جلوش چادرمودرنمياوردم خيلي نصيحتش ميکردم که اين کارش گناهه ولي اون ادامه ميدادکه من محل کارموتونستم عوض کنم متاسفانه فکرميکردم اون عاشق منه ومن عاشق اون.به رابطه تلفنيمون ادامه ميداديم اونم چندباراومدخاستگاري که خانواده خودش بيشترمخالف بودنداوناتفاوت فرهنگي زيادي باماداشتن ولي من فکرميکردم چون اين پسربهم دست زده ومنوبوسيده محکومم که باهاش ازدواج کنم اون پسرچندباراصرارميکردکه منوببينه منم متاسفانه بااصرارهاوتهديدهاي زيادش قبول ميکردم که هربارکارش همين بوددست زدن بوسيدن.درسته منم عاشقش بودم دوست داشتم ببوسمش ولي هميشه به گناهش فکرميکردم وازاين کارفرارميکردم ديگه عذابم ميدادبهم مسيجاي سکس ميدادروانم روبهم ميريخت همش فکرميکردم بهم تجاوزشده تصميم کرفتم فقط باخودکثافتش ازدواج کنم بلاخره خانوادم رضايت به ازدواج من واون رودادن 2روزقبل عقداونابه بهانه مهريه زيادبهم زدن همه تعجب کردن من واقعه چيزي کم نداشتم خيلي بهم ريختم برام نميتونستم بپذيرم وبدتراطرافيانم که ازاين مساله استافاده بهينه ميبردن پسره يکماه بعدنامزدکردودوباره بهم زد.ولي من هنوزنتونستم خودم روبخاطراين اشتباهم ببخشم فرصت ازدواج خوب برام هست ولي من همش فکرميکنم لياقت يه زندگي خوب روندارم ويه ادم خيانت کارم وکاراي اون پسره روهم نتونستم کامل ازيادببرم اون چسره هنوزبهم مسيج ميده وحالم روميپرسه بااينکه بدجوابش روميدم ولي نميتونم اصلابهش جواب بدم احساس ميکنم غرورم روشکسته دوست دارم تلافيشوسرش دربيارم توروخداراهنماييم کنيدچيکارکنم؟

جواب سوني کارت بيست : هر کسي ممکن است دچار اشتباهاتي بشود ولي مهم اين است که اشتباه را با اشتباه جبران نکند ، بگذاريد و بگذريد و از درگاه خدا طلب مغفرت کنيد که او آمرزنده و بسيار مهربان است و آن شخص را هم کلا کنار بگذاريد و حتي به او فکر نکنيد انشاالله خدا يکي بهتر از اون نصيبتون ميکنه ، به خود خدا توکل کنيد نه به بنده هاي خدا


 فرشته خاکی : خاک برسرتون که نميتونين جلوتونو بگيرين من از اين متنفرم که ارتباطي جنسي زياده بعد پسراي بيشعور چطور ميتونن با اين که مادر و خواهر دارند تن به اين کار بدهند ......

 :( : اخه چرا باید اینجور باشه ای کاش خدا هیچ وقت همچین حسی رو به ادم نمیداد تا ادم بخاطرش دست به هر کاری نزنه و کلی گناه نکنه اخه واسه چی؟؟؟خداییش خودتون بگین پاک ترین ادما هم فکرشون بعضی وقتا منحرف میشه چون یه غریزه هست کاریش نمیشه کرد

 ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ : سلام بچه ها منم دخترم 13 سالمه يه روز يه پسره از بغلم رد شد دوباره دو روز بعدش هم همينطور يه روز يه اتفاقي افتاد كه اون و من شمارمونو بهم داديم حالا اون بهم پيشنهاد داد كه ........... منم قبول نكردم و باهاش قهرم منم عاشقشم نميتونم تركش كنم كمكم كنيد

جواب سوني کارت بيست : مراقب باش فريب نخوري چون پس از استفاده مثل يک دستمال چرک پرتت ميکنند از زندگيشون بيرون ، دختري را ميشناختم که در سن و سال تو با پسري حدود بيست ساله دوست شده بود و اين دوستي به سکس کشيده شد و بعد بين دوستان پسر دست به دست ميشد و آخرين خبري که از او دارم اين است که فاحشه شده است ، همان دوست پسر نارفيقش ميگفت آنقدر چهره اش شکسته و زشت شده است که حالم به هم ميخورد نگاهش کنم ، اين نتيجه شروع با يک هوس و ادامه راه کج و عادت به اينکه هر شب در آغوش هرزه اي بخوابد ، دوست داري فاحشه شوي بفرما راه باز است ، اگر هم هنوز به اين راه قدم نگذاشته اي حتي نزديکش هم نرو و اگر قبلا گرفتارش شده اي خودت را سريعا بيرون بکش که روز به روز بد از بدتر ميشود


 ahmadreza : من ميگم دخترا بدن چون پسرا رو تحريک ميکنن بعدشم تو که پسر رو نميشناسى باهاش جاى نرو که بهت تجاوز بشه...

 ایراندخت پارسا : من در خانواده ازاد و غبر مدهبي ولي پايبند به اصول اخلاقي بزرگ شدم. تا به حال به من تجاوز نشده و به مردهاي هوسران باج ندادم. (نه به حجاب و نه به ظاهر ربط داره ) چرا تو استخر هاي عمومي اروپا تجاوز نميشه به کسي؟(اروپا هم زياد رفتم) /////////تقصير مردهاي کثيف و هوسران وعقده اي و حيوان صفت که از اعتماد دختران جوان سوء استفاده ميکنن.(که خدا جوابشون رو ميده و ممکنه سره خواهر و مادرو دخترشون و خودشون بياد) مهم اينه که انسان چه قدر فرهنگ و شعور داشته باشه.(اخه مرتيکه کثافت مياد ميگه من به يکي تجاوز کردم.(خاک برسرت حيوان) راستي وکيل هم هستم و تا حالا چند تا مرد متجاوز رو هم بردم بالاي دار / و حال بقيشون رو هم ميگيرم.(خواهرهاي گلم به اکثريت مردها نميشه اعتماد کرد) براي خودتون ارزش قائل باشيد

 سامان رشیدی : من عاشق دونفرشدم 16سالمه به بلوغ زودرس رسيدم نميدونم چيکارکنم شب وروزم شده گريه من عاشقم عاشق چيکارکنم

جواب سوني کارت بيست : شانزده ساله که بلوغ زود رس نيست ، ضمن اينکه بلوغ 15 سال قمري است يعني حدود 150 روز کمتر از 15 سال شمسي و اکثر افراد هم معمولا بين سن 13 تا 15 به بلوغ ميرسند و بستگي به محل زندگي ، نحوه زندگي ، عوامل ارثي و نژادي دارد و ثابت نيست ، زود عاشق شدن و زود فارغ شدن در اين سنين عادي و قابل رخ دادن است و جاي نگراني نيست فقط بايد مواظب باشيد به گناه و راههاي نامناسب کشيده نشويد همواره از خدا بخواهيد خودتون و دينتون را حفظ کنه و خيلي هم فکرتون را درگير اين مسائل نکنيد ،‌اين چيزها براي همه بوده و تا آخر دنيا هم خواهد بود ، کاري هم به بدي ها جامعه نداشته باشيد و سعي کنيد خودتون را حفظ کنيد در جواني پاک بودن شيوه پيغمبري است ، ورنه هر گبري به پيري ميشود پرهيزکار


 سلام : سزای زنا کار آتش است توبه کنید و از امام حسین(ع) کمک بگیرید رد خور نداردخیر دنیا و آخرت بر سرتان میبارد.موفق باشد براتون دعا میکنم.

 تلسفتاسف : خیلی ناراحت شد فکرشم نمیکردم اوضاع اینققدر خراب باشه شکر خدا هرگز تو این 30 سال واسم اتفاقی نیوفتاده البته هم خیلی مواظبم هم جای نادرستی قرار نمیگیرم که بعدش پشیمون بشم شما هم جای نادرست موقع نادرست قرتر نگیرید

 فففف : تجاوز خیلی بد امیدوارم عبرت بگیرید

 اسدی : زشته نکنید ازاین کارا آخروعاقبت نداره

 مهدی ناری : من یباربه کسی تجاوزکردم الان میبینم چگونه معذرت بخوام که ناراحت نشه خیلی وقته توبه کردم

 فاطمه ... : واقعا که اين چه حسيه که برا ما انسانا گذاشتن؟من هميشه با خود ارضايي درگيرم حتي چند بار به سکس با بابام فک کردم اخه چرا با داداشم توي بچگي يه کارايي ميکرديم از اون وقت.....

جواب سوني کارت بيست : خيلي مراقب خود باش ، چندين بار به نقل از بزرگواري گفتم بازهم تکرار ميکنم ، غريزه جنسي غريزه اي دريا صفت است و هر چه اطاعت شود سرکش تر ميشود ، مبادا با محارمت رابطه جنسي برقرار کني که عقوبت سختي دارد و حکمش هم مرگ است ، اگر واقعا فشار روت هست زودتر ازدواج کن يا اگر سن و شرايطت اجازه نميدهد با مرجع تقليدت هماهنگ کن براي ازدواج موقت و اگر اجازه دادند اينکار را بکن ولي نه به شکلي که آينده و ازدواج دائمت مورد خطر قرار بگيرد و مشکل دو تا شود ، به هر حال با توکل واقعي و عميق به خدا مراقب شيطان و رابطه نامشروع با محارم باش که بدترين راه ممکن است


 سهند اورمیه : سلام من خودم بقدري حشريم که الان ي دختر سوار ماشينم بکنم همونجا مي...... تقصير من نيس حشريم فقط فرهنگ جامعه

جواب سوني کارت بيست : اگر اين غريزه مفيد که در شما سرکشي ميکند را جمعش نکنيد دير نخواهد بود که سرتان را بالاي دار ببرد و دنيا و آخرتتان را نابود کند ، خود دانيد


 ارزو : کی میگه تجاوز تو ایران کمتر از کشورای دیگست؟؟؟ اصلا هم اینجور نیست منبع دقیقی وجودداره؟تو ایران بخاطر ابرو و اینکه نشون بدن کشورمون مردم دینداری داره سرپوش میزارن.شما واقعیتو نمیدونی چون اماردقیقو نداری

 مهشيد : جند روز بيش بسر دايم با بسر خالم به زور به من تجاوز كردن ميخام خود كشي كنم

جواب سوني کارت بيست : موضوع را با يک کارشناس و مشاور خانواده خانم مطرح کنيد هر چند نظر شخصي من اين است که سکوت افراد را جري تر ميکند اگر از کار خود پشيمان نباشند و حتي بخواهند آنرا تکرار کنند


 زیبا : نظرات خيلي خوبي بود من خودم به دليل اينکه خوشگل وزيبا هستم بهم پيشنهاد ميدن ولي من قبول نمي کنم ومي ترسم برم با اينکه خيلي دوست دارم سکس با کسي که دوستش دارم داشته باشم وخيلي دختر داغي هستم اميداوارم هميشه دختر بمونم وپسرا براي سکس طرف من نيان

جواب سوني کارت بيست : مطمئن باشيد پسراي اطرافتون فقط با ذهنيت سکس دور و بر شما پر پر ميزنن و اگر اين نبود کسي حال شما را هم نميپرسيد ، زودتر ازدواج کنيد و خودتان را نجات دهيد و حتي تا قطعي نشدن ازدواج و عقد هم با طرفتون رابطه جنسي پيدا نکنيد چون بسيار هستند دختراني که فريب وعده هاي ازدواج را خوردند و بکارت خود را از دست دادند و هم اکنون عزا گرفته اند که ديگر نه راه پس دارند نه راه پيش و نه مايلند رابطه نامشروع داشته باشند و نه ديگر ميتوانند ازدواج کنند ، به خدا پناه ببريد و زودتر ازدواجي مناسب کنيد


 هانا : سلام اول مرسی از توصیه های خوبتون که اگه بهمون تجاوز شد چیکار کنیم از صمیم قلب ارزو میکنم خدا اون روزو برای کسی نیاره....
اکثرا تقصیرو انداختین گردن دخترا اما بی انصافی نیست؟
خدا تو قران اول به مرد میگه نگاتو نگه دار.قبول دخترا هم باید پوشش متعارف و مقبولی داشته باشند اما اقایون نیز...
دیگه اینکه من سالها اسیر دست خ.ارضایی بودم...هنوزم شاید اما یجورایی تو ترکم..لذتی دیگه نداره برام..از سکس و رابطه زناشویی چندشم میشه...
این خیلی بده...اما واقعا نمیفهمم چرا این کارو میکنم...
فکر رابظه داشتن با یه مرد دیگه یا با کس دیگه حالمو بهم میزنه اوقت با خوندن داستان سمسی
هر سری از بین میبرمشون اماوقتی اون حس دیوونه وار میاد از خود یخود میشم و بعدش ....
فقط خدا کمکم کنه
برام دعا کنین


 بیست : بده


 مهندس مکانیک 26ساله : براي تمام عزيزاني مورد اين مسائل قرارگرفته اند کمال تاسف دارم و اين را بدانيد هيج انساني اجتماعي بدون خطا نيست حتي خود بنده مهم اين است که بفهميم اشتباه کرديم و حالا تو مسير درستش قرار بگيرم و تاحمل و صبر براي جبرانش داشته باشيم .حتما بخشيده ميشيم خداند خودش وعده داده که همانا خداوند هرگز در وعده اش تخلف نميکند دوستان من مطمئن باشيد

 دختران درمانده :

???? ???? ???? ???? :


 رضا : سلام.
من وقتي يه طفل بودم حدود سه ساله، مورد تجاوز پسر همسايه که همکلاس برادر بزرگم بود قرار گرفتم.
سال ها بعد که به سن بلوغ رسيدم تازه فهميدم چه بلايي سرم آمده. و اين موضوع را اخيرا فهميدم که چقدر موجب آسيب فيزيکي ، رواني ، عزت نفس و .. ميشه. غير از اون احتمال تجاوز دوباره در بزرگسالي هم به همين دليل بسيار زياده. طوري که من تو 29 سالگي وقتي براي آشنايي با يه زن که داشت متارکه ميکرد و به دروغ اول مدعي شده بود که فقط نامزد بودن طي حدود شش ماه بالاخره مقاومتم درهم شکست و از سوي اون مورد تجاوز قرار گرفتم. بلافاصله بعد از اون ازدواج کردم و اين بار کسي که همسرم شد منو فريب داد . او هم توسط پدرش در کودکي مورد تجاوز قرار گرفته بود ولي با همدستي پدرش سر من رو شيره ماليدن. طلاقش دادم و الان نميدونم چکار بايد بکنم . با يه روحيه خراب و احساس عفت و عزتي که هيچ وقت درکش نکردم .

جواب سوني کارت بيست : زياد به خودتون سخت نگيريد ، شما که مقصر نبوديد و گناهي گردن شما نيست و احساس عفت و عزت هم چيزي نيست که خيلي قابل درک باشه پس غصه اش را نخوريد ، شما اگر بيش از حد به تاريکي ها نگاه کنيد تاريکي هم نظرش به سمت شما جلب ميشود ، پس ولش کنيد و بيخيالش بشويد ، بعد از يک مدت ميبينيد جان و روحتون آزاد شده از اين بندهاي نامرئي ، توکلتان به خدا باشد و حتي اگر شخص شما هم عمدا تن به اين کار داده بوديد هم خدا ارحم الراحمين است و بخشنده ، ديگر چه برسد به اينکه شما در خردسالي و ندانسته يا بر اثر فريب به اين سمت کشيده شده باشيد ،‌پس لعنت به شيطان و يا علي جوون


 سامان : سلام . من سامان هستم. 19سالمه و 3ماه بيش داشتم ميرفتم خونه ي دختر خالم .. وقراربود باهم به ويلايي برويم وآنجا تک وتنها کنارهم باشيم وخوش بگذرانيم. تازه قرار بود تابستان باهم اذدواج کنيم. توي راه بودم که چراغ قرمز شد ومن ترمز گرفتم. کنار ماشين من يک دختر باوضع آنچناني بارک کرده بود. ماشين آن دختر زورلت آمريکايي بود وماشين خيلي بهني بود ميخواست بيايد جلوي ماشين من که من نذاشتم واون يک لگد به ماشين من زد.
من نفهميدم که اون لگد زد وگرنه بشت سرم را نگاه نمي کردم. من سرم رااز شيشه بيرون آوردم تا ببينم صداي چي بود. همين که سرم را از شيشه بيرون بردم برادر هاي آن زن يک مشت به دماغم زدند ومن بي هوش شدم . من از آن زن و برادرهايش شکايت کردم وآن زن مي گويد که من در آن شلوغي بهش تجاوز کردم. حالا من نه شاهد دارم نه چيزي. اما بدبختي من اين است که دخترخالم حرف هاي آن زن کودن را باور ميکند ! من الان نمي دانم به آن شکايت رسيدگي کنم . يادوباره (که امکان ندارد) دل دختر خالم سارا را بدست بياورم. تورا بخدا کمکم کنيد که چطور از دست آن زنيکه راحت شم و دل سارا را بدست بياورم. کمک ميخواهم کمک کمک

جواب سوني کارت بيست : معلوم نيست شايد در نرفتن شما با دختر خاله تان خيري وجود داشته است ، خيلي از کساني که در حادثه يازده سپتامبر زنده ماندند کساني بودند که به يک علت شايد ساده دير به محل کار خود رسيده بودند يا اصلا آنروز اتفاقي افتاده بود که نميتوانستند بروند ، يکي خوابش برده بود ، يکي حال مادرش خوب نبود و آن يکي از اتوبوس جا مانده بود به همين سادگي از مرگ جسته بودند

در مورد تجاوز آن خانم بايد بتواند ثابت کند و الکي نميشود به کسي تهمت زد ، شما اگر تجاوز کرده باشيد بذاق دهان يا ترشحات آلت يا تارهاي مو يا اثرات نزديکي مطمئنا باقي ميماند که با يک آزمايش و بررسي ساده پزشکي قانوني قابل اثبات بود ، پس اگر نتوانند ثابت کنند شما ميتوانيد از آنها شکايت کرده و اعاده حيثيت کنيد و آنها را به دردسر بياندازيد

پس از اثبات بي گناهي کمي روي ازدواج با ايشان هم تامل کنيد ، آيا واقعا او زن زندگي شما است يا نه ، اگر به علت ازدواج فاميلي ، فرزندان معلول پيدا کنيد بايد تا آخر عمر زجر بکشيد و آن کودکان نيز زجر بکشند ، من دوستي داشتم که نابينا بود چون پدر و مادرش فاميل بودند و او هميشه ناراحت بود که چرا بخاطر عاشق معشوقي پدر و مادرش او بايد يک عمر زجر بکشد و آخرش هم متاسفانه در جواني سکته کرد و از دنيا رفت


 SAMIN : CHE bad.benazare man tanhai ba khoda va hejab behtarin kare.hata ba dokhtaram dos nashin

 نیلسون دروازه بان پرسپولیس : تمام اين مشکلات و بدبختي ها نه از پسر است و نه از دختر بلکه از ذات ميل جنسي است.

جواب سوني کارت بيست :


 سارا : جواب كاربر س.م
سلام خانم گلم مگه تو چند سالته كه دو تا خواستگاريت بهم خورده ناراحتي؟ كلاً بيست سالته گلم . حيف نيست خودتو ، آبروتو ، همه چيزتو در اختيار كسي بزاري كه از تو بهره برداري جنسي بكنه .فكر كن ببين اگه رابطه شما بهم بخوره كيه ضرر ميكنه ؟ اگه اون يه دختر ديگه رو ديد و از اون خوشش اومد تو رو خيلي راحت فراموش ميكنه و بعدش ميزن زير همه چيز. فقط تو پدر و مادرت ضرر ميكنن. بعد از اون يك عمرپشيموني سراغت مي ياد.
وابستگي هاي كه گفتي عشق نيست بلكه يه هوس زود گذر هست. اگه واقعاً دوستت داره بگو با خانوادهاش بيان خواستگاريت و بهترين رابطه جنسي رو بعد از ازدواج مي توني بدست بياري.
تو اين موارد با افراد امين مشورت كن . هيچ كسي مثل خونواده خودت به فكر آينده تو نيستن. دوست يا همكار هميشه براي ما مشاور خوبي باشن.
خلاصه عزيزيم شرعاً عرفاً منطقاً سريع به رابطه ات پايان بده و فراموشش كن. حتماً حتماً حتماً با يه مشاور خوب تماس بگير. اون راهنمايت ميكنه. من يه مشاور خوب سراغ دارم.
عزيزم رابطه خودتو با خدا قوي كن. نمازتو بخون از خودش كمك بگير. نتيجه رو زود مي بيني. اگه تونستي يه زيارت امام رضا (ع) برو. همه مشكلات ما از دور شدن از خداست.


 س.م : دختري هستم20 ساله حدود يک سال بيش 2تا خواستگار با فاصله زمانيه 4ماه برام اومدکه تاسر عقد باجفتشون رفتيم که بهم خوردکه از اون به بعد به خودم اجازه دادم با يکي رفيق بشم اما انقدر بهش دلبستم حاضرم هرکاري حتي سکس انجام بدم که اونو از دست ندم ولي باهر بار سکس کلي عذاب وجدان ميگيرم ترو خدا کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : من فقط يک چيز ميتونم بهتون بگم :‌ از مکر شيطان غافل نشيد و مراقب امتحان خدا باشيد

شما اونو از دست نميدين دارين خودتون را از دست ميدين ، مطمئن باشيد همونکه اينهمه بهش دلبستگي پيدا کردين تو اعماق ذهن و وجودش شما را بعنوان يک طعمه جنسي و با عرض معذرت خيلي بسيار ، يک دختر جنده به حساب مياره ، ببخشيد اگر حرفم بي ادبانه و رُک بود ولي خواستم اصل واقعيت را بدايند نه حرفهاي مودبانه تلطيف شده را

توبه کنيد و از خدا معذرت بخواهيد و با کمک از صبر و نماز خودتون و تربيت و آيندتون را بدين دست خود خدا تا بهترين ها نصيبتون بشه ، تو ازدواج هم نه خيلي سخت بگيريد نه خيلي سهل ، ازدواج ده بخشه يک بخشش عشق است و نُه بخشش گذشت است ،‌اگر گذشت بسيار زيادي پيدا نکنيد حتي اگر به عقد هم برسيد به آخر عشق نميرسيد


 کیمیا : ببینید به نظر من تقصیر پسر و جامعه است .پسر به خاطر اینکه کنترل روی خودش نداره و جامعه هم به خاطر اینکه اصلا کاری به خاط تفریح سالم جوونا نمیکنن.پسرا خواهش میکنم یک ذره فقط یک ذره به دخترا فکر کنید.خوب ما دخترا اگر تو خیابون تیپ مورد علاقمون رو نزنیم کجا بریم.هان؟؟؟؟.....

 ترانه : بنده در زمینه مشاوره نوجوان و جوان ده سال است که کار میکنم و با خواندن نوشته های دختر ها و پسر ها تصمیم گرفتم اگر کسی دچار مشکل جنسی و روحی وروانی شده از طریق ایمیل به او کمک کنم.Tarane73@gmail

 سارینا : من هچ اظلاعاتی در این موارد ندارم ولی شما ها {جامعه .پسر ها} انتظار ندارید که ما بمیریم که شما یه وقت تحریک نشید ما تو تابستون خودمون رو لا چادر مشکی بپوشونبم که یه وقت خدایی نکرده شما تحریک بشد اقایون تر خدا خودتون رو یه دیقه جا ما قرار بدین ما چه گناهی کردیم شما مردا هم اگه یه جو غیرت داشته باشید هیچی نمی شه

 بيچاره : من يه پسر18ساله هستم توي بچه گي زماني كه حدودا 5سالم بود بادوستم روابط سكسي داشتيم ومن دلم ميخواسته هميشه مفعول شم كم كم به جايي رسيد كه ديدمنزديك 20نفربامن رابطه داشتن البته بعضياشون بالغ نشده بودندوبعضياشونم...حالااگه يه پسر خوشگل ميبينم بلافاصله دلم ميخوادباهاش رابطه داشته باشم ازطرفي هم بسيار استمناميكنم ديگه بريدم كمكم كنيد به والله هركس كمكم كنه پاداش70روزنمازم براي اون فقط به دادم برسيد

 09362260014 : سلام به تمامي دختر خانومهايي که به زور مورد تجاوز قرار گرفته ايد من خودم جايي کار ميکنم که روزانه چند نفر مثل شماهارو ميبنم و واقعا اعصابم خورد ميشه ما وقتي کسايي مثل شما ميان پيشمون دراولين قدم بهشون اطمينان ميديم که آبروشون کاملا حفظ ميشه شما ها ناخواسته مورد تجاوز قرار گرفته ايد شما ناموس اين مملکتين و ما خدمتگذار شما از شماها که به زور مورد تجاور قرار گرفته ايد و به شما گفته اند اگه شکايت کنين فيلمتو پخش ميکنه خواهش ميکنم التماس ميکنم بيايد شکايت کنين چون ما تو يه چشم به هم زدن ميگيريمشون و تمام چيزهايي که ممکنه فيلم شما توش باشه رو ضبط ميکنيم و وقتي ببريمش اداره به يک ساعت نميرسه به همه چي اعتراف ميکنن و مطمئن باشيد فيلم شما پخش نخواهند کرد چون با اين کار حکم اعدام خودشونو امضا ميکنن پس نترسيد بيايد جلو خواهراي گرامي

 علی : من ميخوام با دختر خاله خود سکس کنم ولي نميدانم اينکارا انجام بدهم يا نه او هم ميخواهد ، يه شب که خونه ما بودند امد اتاقم و پيشنهاد سکس داد من هم هم از جلو وهم از پشت سکس کرديم وبعد از ان شب هر وقت که ميايد دوباره ان کارا انجام ميدهيم نميدانم چکار کنم هم اين کارا دوست دارم هم نه لطفا کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : با خدا باش و پادشاهي کن ، زنا و رابطه نامشروع باعث بي برکتي مال و عمر ميشود و هر چه ميدويد به جائي نميرسيد همچنين روايت داريم که باعث شيوع جوانمرگي در جامعه ميشود ، غريزه جنسي ، غريزه اي دريا صفت است هر چه اطاعت شود سرکش تر ميگردد ولي اگر مهارش کرديد ميبينيد به آن سرکشي هم نيست فقط اولش سخت است و توکل به خدا را طلب ميکند ، شما ميتوانيد مثل يوسف با خودداري از زنا و پس زدن شيطان به مقامات بالاي دنيوي و اخروي برسيد يا مثل شيخ رجبعلي خياط که بخاطر فرار از زنا ، خدا به او مقامي داد که ظاهر و باطن آدمها و دنيا و برزخشان را ميديد يا مثل داستان آهنگري که بخاطر ترک معصيت با دستش آهن گداخته را از کوره خارج ميکرد و آتش دنيا و آخرت برايش سرد شده بود ،
در جواني پاک بودن شيوه پيغمبري است ، ور نه هر گبري به پيري ميشود پرهيزکار


 سارا : چی بگم به اونها که حجاب را کرده اند بهانه...

 مهدی ضیایی : بعد از شنيدن درد دل دخترها من ديگه زن نمي گيرم :))

 ترانه : مدتي هست که نياز به رابطه جنسي دارم ولي ....... مجبورم روي به خود ارضايي با دست يا اشيائ ديگر هستم لطفا" راهنمايي . باتشکر

جواب سوني کارت بيست : خودارضائي نابود کننده آينده شماست ، اگر شرايط ازدواج دائم را نداريد ولي شرعا و قانونا شرايط ازدواج موقت را داريد ميتوانيد به لينک زير مراجعه فرمائيد

http://www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=812 



 يک ايراني شيعه : به نظر شما آيا همه چيز به حالت اول برميگردد؟ چه کسي مسئول اين اتفاقات است ؟

 پری : من مدتي خود ارضايي داشتم والان هم مدت يکسال هر از چند گاهي با پسر هماسايمان ارتباط داشتم ولي از پشت لطفا" مرا راهنمايي کنيد

جواب سوني کارت بيست : هم خود ارضائي و هم رابطه جنسي نامشروع از پشت علاوه بر اينکه حرام است و حرام علاوه بر عقوبت اخروي نکبت و بدبختي و مشکلات دنيوي را سبب ساز ميشود براي سلامتي روح و روان و جسم نيز بشدت مضر است ، کسانيکه خود ارضائي ميکنند در آينده ميل جنسي خود را از دست ميدهند يا در حداقل حالت مختل ميشود و تبديل به يک ماشين جنسي براي همسر خود ميشوند که هيچ حس مطلوبي از همخوابي با همسرش به او دست نميدهد و چون حسي ندارد از رابطه جنسي چندشش هم ميشود و اذيت هم ميشود و متاسفانه بسياري از طلاق ها بعلت راضي نبودن از اتاق خواب است ، ضمن اينکه اگر الان توبه کنيد و نفس وحشي را لجام بزنيد و خودنگهداري کنيد شايد ماهها و حتي سالها طول بکشد تا روح و روان شما از دست آن آزاد شود ، پس هر چه زودتر توبه کنيد هم براي دنيا و هم براي آخرت شما بهتر است ، در مورد رابطه جنسي نامشروع ( زنا ) ،، رابطه از پشت حتي براي همسران هم کراهت شديده دارد زيرا بر روي ماهيچه هاي مقعد اثر نامطلوب گذاشته و انواع بيماري هاي مقعد و روده اي را سبب ميشود که يکي از آنها عدم نگهداري مدفوع است که واقعا باعث زجر و شرمساري خواهد بود ، و از لحاظ دنيوي هم انسان به فقر و فلاکت دچار ميشود ،

ضمن اينکه رابطه از پشت احتمال بارداري آن صفر نيست و مطمئن هم نباشيد که آن پسر فقط با شما رابطه دارد و اگر ندانسته آلوده به ويروس ايدز باشد شايد هشت سال ديگر شما متوجه بشويد که ايدز داريد چون اين ويروس بسيار مخفي کار بوده و تا هشت سال هم هيچ علامتي از خودش بروز نميدهد و در اين هشت سال احتمالا شما ازدواج کرده ايد و صاحب فرزند شده ايد و هر دوي آنها را نيز آلوده کرده ايد

توبه کنيد که خدا توبه کنندگان را دوست دارد ، اما شيطان هميشه انسان را اميد ميدهد که الان براي توبه زود است و خدا هم بخشنده و آرام آرام آنرا عقب مياندازد ولي ناگهان مرگ انسان را مي بلعد


 رضا چنانی : اگر خود دختر شهوتی نباشد هیچ اتفاقی نمی افتاد!!!!!!!!!!!!!

 علي : الهم عجل لوليك الفرج

 (((کرمانشاه پایتخت گردشگری وتاریخ))) : مطلب خوبی بود.سپاس
(((امیرعلی فرهمند از کرمانشاه پایتخت گردشگری وتاریخ وتمدن کهن)))


 مرضيه : من از سن چهارده سالگي توسط پسر همسايمان مورد تجاوز قرار گرفتم و از اون به بعد دارم خود ارضايي ميکنم ونميتوانم خودم را کنترل کنم . لطفا" مرا راهنمايي کنيد

جواب سوني کارت بيست : اگر دلتان براي خودتان ميسوزد خودتان را در معرض انجام گناه قرار ندهيد و در محلي نمانيد که بتوانيد خودارضائي کنيد ، شيطان که يقه شما را براي گناه نميگيرد خودتان به آن سمت ميرويد و اگر انجام ندهيد هيچ اتفاق مهمي رخ نميدهد ، دائما به خدا پناه ببريد از شر شيطان رانده شده و از شر نفس هوسران و اين ذکر را تکرار کنيد


 آرین : ميدونيد همش عقده هست بي فرهنگي کثيفي سياست و انسانيت نيست اصلا آدم نيستيم....قبل از انقلابم اينجوري بوده.....

 رها : من 14ساله هستم پسرا عوضي هستن و فقط به دخترا براي سکس نگاه ميکنن بهم ثابت شده بست و کثيف ترين ادم ها پسرا هستنننننن

جواب سوني کارت بيست : البته همه پسرها اينگونه نيستند و ثانيا رابطه جنسي يکي از ملزومات ادامه نسل بشر است اما رابطه مجاز و تعريف شده در دايره زناشوئي وگرنه در دايره غير مجاز و فحشا به جز آدمهاي هرزه و کثيف کسي را پيدا نخواهيد کرد


 امیر : کمی فکر ! کمی تحقیق به راحتی راه را برای زندگی سالم باز میکند . اکثر افرادی که از دین گریزان شدند به خاطر این هست که یا دین را اشتباه فهمیدند و یا اینکه دین درست معرفی نشده . اصلا نیازی به کارهای سخت نیست فقط یک فکر باز و بدون غرض میتونه به مفاهیم عمیق دین پی ببره . ضمنا اعتقاد به مرگ و دنیای پس از مرگ خیلی برای جلا دادن ذهن و فکر انسانها موثر است . بعضی از افراد فکر میکنند هر کس به خدا و قیامت ایمان داشته باشه نمیتونه از این دنیا لذت ببره !!! ولی باید به اطلاع عزیزان برسونم که لذتهایی که تا عمق جان نفوذ میکنه تنها نزد اونهایی پیدا میشه که خدا را شناختند و بهش ایمان آوردند . زندگی بدون خدا یعنی پوچی و بی برنامه بودن . یعنی بدون هدف نفس کشیدن . بدون عشق واقعی درس خواندن و کار کردن . اصلا بدون

 میلاد از کرمانشاه : سلام-من پسري هستم 20ساله متولد کرمانشاه وقتي که به مهماني ميروم و وقتي که زني از فاميل رو ميبينم که کمي وضعيت لباسش نامناسبه يا با من گرم ميگيره تحريک ميشوم و وقتي که شب همه خوابن تواتاقم تنها خودم رو ........ اين کار بيشتر وقتهاست که به مهماني ميروم اما خداشاهده اصلا دوست ندارم که چشم ناپاکي در بيارم اما اين وضعيت خيلي آزارم ميده مثلاوقتي که به تفرجگاهي ميريم يکم اين دخترهايا زنهاي فاميل که بامن شوخي ساده در حد يک خيس کردن از اب سراب يا چشمه اين وضعيت بيشتربه من اجازه ميده که اومدم خانه با اوني که با من اين شوخيو کرده خودمو تحريک کنم. اما بعد از چند روز که ميگذره و اون شخصي که بامن شوخي کرده رو نميبينم ديگه اصلا به اون فکر نميکنم و رو اون خودمو ارضا نميکنم چکار کنم که به اين ناپاکي کشيده نشم.عذابم ميده

جواب سوني کارت بيست : ز دست ديده و دل هر دو فرياد . هر آنچه ديده بيند دل کند ياد . بسازم خنجري نيشش ز فولاد . زنم بر ديده تا دل گردد آزاد

نظر ناپاک اعمال خير انسان را نابود ميکند و شما که ميدانيد با شوخي و نگاه کردن دچار مشکل ميشويد خب انجام ندهيد ، شيطان که يقه کسي را نميگيرد و او را کشان کشان به محل گناه نميبرد ، شما خودتان ميبينيد ، شوخي ميکنيد و شب هنگام هم شرايط انجام گناه را محيا ميکنيد ، اگر خودتان دلتان به حال خودتان بسوزد ميتوانيد با تحمل سختي هائي نه چندان زياد به مرور خود را از اين گناه رها کنيد و گرنه خدا صبرش زياد است براي ملاقات شما و عذاب ، کسي که به خدا توکل کند براي ترک گناه خدا او را ياري ميکند


 بهراد : من 1سال پیش دخترخالم بهم پیشنهاد سکس در اتقشو قفل کرد لباسشو دراورد من تو شرایط سخت قرار گرفتم اصلا دلم نمیاد به دختر خیانت کنم ولی شیطان اون بود نه من الانم مثل چی پشیمونم


 مجرد : من خودم يک مرد هستم
يادتان باشد ناموس ديگران ,ناموس خداست خدا از ناموس خودش نمي گذرد حداقل اش اينکه رسوا شوي يا يکي به ناموس شما تجاوز مي کنه ويا در روز قيامت جواب بايد بدهي
به آن اقاياني که همش دختران مقصر مي دونند بايد بگم يکي از راهاي کنترل غريزه دقت در نوع غذا هاي است که ميل مي کنيد( گردو-گوشت- پياز -و...) و افکار نامربوط را دور کردن


 مجرد : در پاسخ به الهام خانم
اینکه زن محجبه مورد تجاوز قرار می گیره بعید نیست اما اینکه اکثریت زنهای مورد تجاوز غیر محجبه هستند مساله است
مقصر هر پدیدهای در این رابطه لقمه حرام از نظر فکری - فیزولوژی و....در زندگی است
سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
انچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد


 مهسا : دخترا ذاتشون احساساتي هست پسرها هم فرصت طلب ولي تا دختر سكس نخواد پسر نميتونه كاري كنه دخترا مواظب باشين مرد روياها يعني كشك دروغ تو اين زمونه كسي كسي رو دوست نداره فقط به فكر خودتون باشين خدا بزرگه

 ابجي مينا : بهنظر من چندين عامل باعث اين موذل شده1پسرا دير به فكر كاركردن ميفتن بعد ميگن با جيب بي پول چه جوري زن بگيريم 2ايراني ها واقعا تجمل گران و ازدواج رو مشكل ميكنن 3 دخترا بابدحجابي و رفتارهاي زننده پسرارو تحريك ميكنند4پسراكه قدرت كنترل خودشون رو ندارند وخيلي هم تو نخ اينجور چيزاند 5 دولت كه امكان ازدواج جوونا رو فراهم نميكنه

 masoud : وممکنه دو طرف یا یکی مقصر باشه.چیز ثابتی نیست.بی حجابی هم توجیهی بر گناه ما آقایون نیست.ازدواج بعنوان راه حل تو سنی که فرد به بلوغ عاطفی نرسیده نه تنها خوب نیس که بیشتر مشکل سازه.آموزشها باید متناسب سن از کودکی اجرا بشه.استفاده از اینترنت وبرنامه های تلویزیون باید گروه بندی سنی داشته باشه.چون بحث تجاوزه از نظرم برقرای رابطه با دختری که نسبت به مسایل جنسی ناآگاهه،حتی اگر دختر اون لحظه بخاطربی اطلاعی یاباوعدههای دروغین یا از زور بی پولی حتی با صیغه هم راضی بشه من اونو یجورتجاوزمی دونم.اگه با کسی دوست شدید حتما شرط بگذارید خونواده هاتون بهم معرفی شن اونجوری جلوی سو استفاده رو می گیریدو طرف اگه مشکل داشت پا پس میکشه.حتما به اطلاع والدین برسه و تعصبی برخورد نکنن که مخفیکاری شه.ممنون بابت مقالتون

 masoud : هرشهري همچين جايي ميخواد. وقتي جوون راهي براي تخليه احساسش نباشه به کثيفترين کارا متوسل ميشه. چرا پسر و دخترو تو خيابون ميگيرند که کارشون به خونه کشيده شه. وقتي خونه ناامن ميشه قراراي خونگي يواشکي بدون حضور والدين شه و..فرقي نداره مثل دوستاي همجنستون حتما خونواده ها در جريان دوستي قراربگيرند . تو هدايت اين نياز لازم راهنماييتون کنند.حسو کنارش نذار کنترلش کن. يه سري ديگه هم از زور عقده بيمارگونه ساعتها مشغول تماشاي کليپو عکس سکسي اند و آينده شونو تباه کردن و درسته سکس ندارند زندگي عاديم ندارند. اينکه بگيم جيزه درمون نيست! در جواب دوستمون ازدواج موقت پروسه زمان بريه. بري و بياي و يکيو پيدا کني تازه اون راضي باشه.اما محلي باشه با ضوابط انتخاب که افرادش راضي به ازدواج موقتند و در دسترس کاربردي تره.

 پسري 17 ساله : من بخاطر نرفتن سوي دختر هاي نامرد استمنا انجام مي دم البته اشکال از نفس ضعيف من است من خسته شدم ولي هر کاري مي کنم ديگه نمي تونم ترک کنم دخترا و پسراي عزيز ما همه پاک بدنيا اومديم و برتر از همهي موجودات پس بايد فرقي با ديگر موجودات داشته باشيم به نظر من يک گروه بايد تشکيل بديم وعلاوه بر مبارزه با اين اعمال خودمونو حفظ کنيم من يک شعر ميگم ودوست دارم پزشک بشم ولي با اين شرايط هرگز نمي تونم چون دارم از اين رفتارم عذاب ميکشم


 سعيد جعفريان : جناب شادمهر احتمالا شما زير 20 سال هستيد و يك سرى كمبودهايى هم داريد. احساس ميكنم خودت در كودكى مورد تجاوز قرار گرفتى

 پژوهش گر : سلام
نظرات رو یه مقدارش رو خوندم مطلب هم مطلبه عالی هستش
راحت بگم تا کی باید بهم دروغ بگیم و به اسم حیا و اینجور چیزا حرف نزنیم
من خیلی خوشحالم که از سایتی بازدید کردم که توش همه جور هست ولی همه دست به دامن دعا هستن و همینطور از صاحب سایت تشکر میکنم
ندیده بودم هیچ سایتی اینجوری جواب های منطقی بده
مهمترین دلایل تجاوزها الان در جامعه ما یدحجابی و دوتی بیش از حد و فارسی وان می باشد.
یه دختر بدحجاب مرد رو بیشتر از دختر لخت تحریک میکنه به خاطر همینه که تو ایتالیا70 درصددخترا بارداری باره اولشون توسط پدر و برادرانشونه حجاب مثل قفل گاو صندوق هستش بهتره کلیدش رو ب هرکسی ندیم
من پسرم ولی دختر خانما بدونید به هیچ پسری اعتمادنکنیدهرچقدردوستون داشته باشه نمیتونه جلوی خودش رو بگیره
بیاییددر این شبها دعا


 حامد. : همیشه برای روابط جنسی به هیچ عنوان به کسی پیشنهاد ندهید! اگه به دختری علاقه مند هستید یا به پسری علاقه مندید. فقط پیشنهاد سکس ندهید. هر کاری دلتان میخواهد انجام دهید.
اینو باور کنید که اکثر این جدایی ها و جنگ و جدالها 99% سر همین رابطه جنسی است
عشقتان را برای یک رابطه جنسی از دست ندهید.
09196211065


 غیر فمنیست : اقا یا خانم انسان به نظر من شما اصلا هم انسان نیستید من قصد توهین ندارم اما اگه که یه ذره فکر کنید میبینید که ایا این انصافه که ما دخترا به خاطر این که شما پسرا قدرت کنترل خودتونو ندارید خودمونو بپوشونیم ؟ چرا همیشه ما کوتاه بیایم شما پسرا یه ذره خوددار باشید لعنت به مردایی که مثل شما انتظار دارند که همه طبق میل اونا رفتار کنند ل ع ن ت

 شادمهر : من پسری 24 ساله هستم وهمیشه قانونی و شرعی پیش میرم اگر کسی از دخترا بخواد به صیغه خودم درش میارم من کاملا از نظر روانشناسی افراد در سطح بالایی هستم اگر کسی نیاز به مشاوره داره یا از مطرح کردن مشکلاتش با پزشک خجالت میکشه میتونم کمکش کنم.09302742353

 reza100tir : اگرمكاني براي تمام قشر مختلف سني باشه كه بتونن در اون مكان به نيازهاي طبيعي شون كه خداوند در وجودشون قرار داده نهايت استفادرو بكنن به هيج وجه به اين وضع گدفتار نميشن

جواب سوني کارت بيست : خدائي که اين غريزه و نياز را گذاشته راه آسان ارضاي آنرا هم گذاشته و نياز به مکان عمومي مانند فاحشه خانه ها نيست ، ازدواج موقت حساب شده ، دستوري است که خدا براي کسانيکه مشکل ازدواج دائم دارند داده است و فقط احمق ها و ياران شيطان هستند که با آن حکم الهي مخالفت ميکنند


 ناشناس : من یه دختر 13 ساله ام...من با نظر رضا موافقم که اگه پسری واسه سکس باهات دوست شد ولش کن...اما خدایش آقا پسرا ما دخترا چه گناهی کردیم که باید مورد آزار و اذیت شدید شما پسرا قرار بگیریم؟؟شما پسرا دوست نمی خواید یه عروسک خیمه شب بازی می خواید یه سوژه واسه خنده وما دخترا بدبختیم که با شما دوست میشم و خودمون رو ولو میکنیم تا هر کاری باهامون بکنید اما شما بی احساسید و بی عاطفه و اگه علاقه ای بین یه دختر و پسر باشه از جانب دختراست..من امتحان کردم و دیگه عشقی از جانب پسر رو باور نمی کنم... موفق باشید پسرررراااودخترررااا

 شاهین : آقا ما یه دوستی داشتیم اتفاقن با ده میلیونم نرفت صدا وسیما فرارکرده الان اومده اینجا حرف زورنمیخورن قیاس ابادیا

 سارا : به نظر من واسه يه سري موارد خدا مقصره
يكي از دوستاي من خيلي دختر پاك و سنگيني بود طفلكي خيلي ام دلش ميخواست زود ازدواج كنه اما قسمت نشد تا 22سالگي ام با كسي دوست نشده بود تا اينكه با يكي دوست شد و اولين باري كه قرار گذاشتن اون دست داده بود اومده بود پيش من بخدا دستش ميلرزيد خيلي محجوب بود
الان 28سالشه و خودش فكر ميكنه كه ترشيده اينم بگم كه خيلي خيلي دختر خوشگليه
چند وقتي ازش خبر نداشتم تا اينكه بهش زنگ زدم طفلكي افسرگي گرفته پشت تلفن گريه ميكرد و ميگفت يادته هميشه دختراي جنده رو مسخره ميكردم من خودمم جنده شدم داشت از گريه ميتركيد دلم واسش سوخت خوب اگه دوستم تو سني كه دلش ميخواست ازدواج ميكرد هيچوقت به گناه كشيده نميشد ميدونم الان يه سري ميگن خوب دير ازدواج كردن كه دليل نميشه آدم پاكدامنيشو ا

جواب سوني کارت بيست : تقصير خدا چيست ؟ مطمئنا ايشان اگر زيبا و محجوب بوده اند خواستگاران زيادي داشته اند اما هر کدام را به بهانه اي قبول نکرده اند و به اين مرحله رسيده اند پس تقصير خدا نيست ، خدا حداکثر لطفش را شامل حال ايشان کرده که زيبا و محجوب باشند بقيه موارد به عهده خودشان و خانواده بوده است ، ضمنا 28 سال خيلي هم دير نيست هر چند به موقع نيست ولي زنان شصت ساله هم گاهي خانه بخت ميروند پس کمکشان کنيد که نااميدي که ابزار شيطان است از ايشان دور شود و به زندگي عادي برگردند ، ضمنا قسمت قسمت جنبان ميخواهد و همت اطرافيان را ميطلبد تا دختر و پسري خانه بخت بروند ، کمکشان کنيد اما پيش داوري ، قضاوت و عجله نکنيد تا به حالت عادي و پاکي برگردند


 انسان : لعنت به هرچي زنه بي حجابه ......

 شهرام.ع : انسان ذاتا موجودي عاشقست حيف كه عشق با غريزه يكي شود زهره خانوم

 غریبه : سلام ممنون از مطالبتون من پسري 17 ساله هستم که مورد تجاوز پسري 20 ساله شدم حالا نميدونم چيکار کنم و اون دست از سرم بر نميداره!تو رو خدا بگين چيکار کنم...

جواب سوني کارت بيست : حتما حتما با خانواده مطرح کرده و اگر شواهد دادگاه پسندي داريد يا اگر مجددا سعي در ايجاد مزاحمت ميکند حتما از او شکايت کنيد ، سکوت و رودرواسي شما باعث نخواهد شد نجات پيدا کنيد چون غريزه جنسي غريزه اي درياصفت است هر چه اطاعت شود سرکش تر شده و بيشتر باعث آزار شما ميشود ، حتما با خانواده تان مطرح کنيد زيرا شرم داشتن و نگفتن اين مورد باعث بي شرمي و گستاخ شدن متجاوز ميشود و کودکان ديگري در دام او مي افتند


 سعید : اگر زن بد نباشه مرد بد تیست بخدا اگر زن نخواهد مرد حتی جرات نگاه کردن نداره

 hasti : سلام. من 2 بار تقريبا تجربه اش کردم اونم با کسي که قرار بود باهم ازدواج کنيم البته به قول خودش! تو رو خدا دخترا حواستونو بدين هر کي گفت بيا خونم فاتحه اشو بخونين چون اگه چبزي اتفاق بيفته حتي به زورکي.شما وابسته ميشين اينو تجربه کردم.بعد از 6 ماه تازه دارم فراموشش ميکنم.وابسته شدنش مثه اعتياده خودت ميدوني بده ولي...!

 بهناز : تا قانون فکر درستی برای این مسایل نکنه وضع همینه فقطم با اعدام درست نمیشه باید فرهنگ جامعه بالا بره و بدترین کار پنهان کردن این موضوع هست .درسته که میگن نجابت بیش از حد کثافت میاره

 آرزو : به نظرمن بهترين مجازات براي پسران متجاوز اعدامه يااينكه به زور به عقد همون دختردرشون بيارن وتاابد هم مواظب رفتارش بادخترباشن كه خطانكنه

 ارین : سلام . من خودم یک پسر هستم . مجردم هستم گاهی هم شیطون توی جلدم میره . ولی یه روز اگه مجبور بشم توی خیابون یا یه کوچه خلوت به یه زن یا دختر دست درازی کنم ، روزیه که به یه مرد دیگه اجازه دادم به ناموس خودم و خواهر و مادرم دست درازی کنه . خیلی بیشرف و بی غیرتن اونایی که به خودشون اجازه میدن به کسی که هیچ تقصیر و گناهی نداره حمله کنن و خودشونو خالی کنن و یه انسان مظلوم و بی گناهو به حد جنون بکشونن . یه لحظه به ناموس خودشون ( البته اگه دارن ) فکر کنن بعد این کارو بکنن . اگه دوس دارن با ناموس خودشون همین کار بشه ، هر کاری دوس دارن بکنن . با هر دست بدن با همون پس میگیرن ، این قانون طبیعته

 سارا : من نمیدونم اونایی که میگن مقصر دختران چرا اینو میگن ... تجاوز یعنی رابطه ای روبه زور برقرار کردن ... به زور یعنی اینکه طرف مقابلت نمیخواد رابطه برقرار کنه و تو به زور متوسل میشی ... مقصر طرف مقابله ؟؟؟ میشه گفت که عامل اینکه تجاوز به وجود میاد بعضی وقتا طرزرفتار و پوششه ولی آمار نشون میده اکثر مردابب که تجاوز میکنن به این و اون مربضن و تا یه طعمه میبینن میرن سراغش و ربطی به حجابش نداره . مثلا یه نفر توخیابون با پوشش یه خانم تحریک میشه و وقتی شهوتی میشه کنترل کردنش خصوصا واسه آقایون سخته و مجبورمیشه یه جوری آزادش کنه ... ازقضا تو کوچه خلوت یه دخترتنهارومیبینه ونقشه شومش رو عملی می کنه ! مقصر دختره ؟ اشتباهه اگه بخواین بگین تو تجاوز دختر مقصره ... پسرا هم باید درمقابل کنترل شهوت داشته باشن همه

 اميررضا : كرم ازخوددخترهاست.اگردخترهابابسرهادوست نشندوگول نخورندبه بهانه درس خوندن ياابرازعلاقه ويا حرفهاي عاشقانه توخالي به خونه خالي نرونداگه فيل هم باشه نميتونه بهشون دست بزنه چه برسه به تجاوز.دخترها نازند وبسرها نيارند بس اگربسري درخواست كرددخترنبايد قبول بكنه.بس خوددخترميخادكه بسرهم كوتاهي نميكنه وبراش بدتموم ميشه.اگه نيتشون ازدواجه ازراه قانوني جلو بروند.به نظرمن بدحجابي دختر استارت جلب توجه دوستي با بسرهستش يا عقده ايي هستن.اميدوارم خداوند همه مردم رابه راه راست هدايت كندالبته اگه بندگانش بخواهند


 شیطان : ها ها ها ... ای فرزندان آدم من قسم یاد کردم که همه شما رو تا جایی که در توانم هست به فساد و بدبختی دنیا و آخرت بکشونم به جز بندگان مخلص خدا رو . و از این بابت خیلی خوشحالم که کتاب الهی قرآن رو کنار گذاشته اید. چون حتی قرائت متنش از طرف بنی آدم منو به وحشت میندازه. من از این بابت خیلی خرسندم که شما فقط نظرات خودتون رو میگید و به نظرات خداوند و کلام او توجهی ندارید و از برنامه کامل زندگی که در قرآن هست غافلید. ها ها ها... دمار از روزگارتان در میارم... در ضمن شما حجت الهی و ولی خداوند در زمان فعلی رو یا نشناخته و یا کم اهمیت گرفته اید. به خدا قسم اگه خیلی از بلاها از شما گناهکاران دور میشه به خاطر وجود مبارکه ایشونه که خدا تا الان گذاشته زنده بمونید و گرنه به قول قرآن اکثریت مردم مستحق عقابند.

 مجیدددنمتنرذنص،ـذتنتنن : واقعا از همه دوستان ممنونم که اين پيام هاي آموزنده و بعضا تلخ رو بيان کردند چون باعث ميشه عده ي کثيري به مشکل دچار نشند ......

 درجواب: طاهره.ج : خانم طاهره.ج حرفاى شما باهم مغايرت داره!اصلا با عقل جور نيست! 1:يه دختر باحيا و باوقار هيچ وقت تن به دوستى خيابانى نميده.2:شما كه هيچ وقت صورتشو نديدى چطور باهاش رفيق شدى؟3:به نظر شما يه آدم باشخصيت توخيابون بايكى دوست ميشه وباهاش دست ميده!؟4:براى شما شعر مي نوشت؟مثل اين فيلم هنديااا؟ من احساس ميكنم شما فقط تخيلات خودتون رو نوشتين!

 طاهره . ج : من با کسی دوست بودم آدم محترمی بود خیلی و باهام ازدواج کرد اما جالبه بدونید حتی نگاهش نمی کردم و خیلی رفتارم باحیاو درست بود حجابم هم همینطور اما واقعا دوستش داشتم برایم شعر می نوشت هر وقت می دیدم لپ هاش دقیقا گل می انداخت چند باری اصرار کرد فقط نگاهش کنم اینکارو نکردم یک بار بار اولی که دیدمش دستهاش رو جلوم کشید و رنگش زرد شد وقتی جوابی ندید و فوری گفت می خواستم امتحانت کنم برای من اهمیتی نداشت امتحان یا غیر امتحان صدبار هم اینکار رو می کرد بهش دست نمی دادم حتی راجع به ازدواج هم حرفی نمی زدم فقط دیوانه وار دوستش داشتم اما غرورم اجازه نمی داد حرفی از ازدواج بزنم تا خودش به صدا درآمد و بار اول هم گفتم باید فکرهامو بکنم !! البته از خجالتم بود نمی تونستم فوری بگم آره !

 نیلوفر.ح : من دختر متديني هستم و هرروز براي خواند نماز به مسجد ميرفتم هم ظهر هم شب حتي اگر خانوادم منعم نمي کردن حتي نماز صبحم مي رفتم چون معتقد بودم خدا مراقب انسان هاي پاکه و تا وقتي کسي نخواد مشکلي براش پيش نمياد اما يه روز که داشتم از مسجد برمي گشتم يه پسر قصد داشت به من تجاوز کنه که از دستش فرارکردم.
چند روزي نرفتم مسجد اما دلم تنگ شدو از راه ديگه اي رفتم.ولي بازم اون پسرو ديدم اين دفعه هم کارخيلي زشتي کرد که شرمم مياد بگم.از اون روز ديگه مسجد نرفتم و کارم شده نفرين کردن پسره.اميدوارم هرچي پسر اينطوريه بره زيرخاک.بيرون رفتن از خونه برام عذاب شده و مدام پشت سرمو نگاه ميکنم که کسي دنبالم نباشه.هرلحظه دلم ميريزه.بدتر از همه نااميدي از خداست که هنوز جوابي براي اين اتفاق پيدا نکردم.من سعي کردم پاک باشم

جواب سوني کارت بيست : با يک بزرگتر در ميان بگذاريد تا با هماهنگي پليس آن فرد دستگير شود ، بي تفاوتي و غصه خوردن شما باعث ميشود دختران ديگري به وضعيت شما و حتي بدتري دچار شوند و نهايتا آن شخص بخاطر عادت به آزار زنان کارش به حدي برسد که به چوبه دار سپرده شود ، اما اکنون با يک دستگيري و تشر پليس هم دختران ديگري را نجات داده ايد و هم آن جوان بدبخت و آلوده را


 رضا : به نظرمن هم دخترا هم پسرا هردو مقصر هستند من بادختراي زيادي رابطه ي دوستي سالم داشتم وتابه حال سکس نداشتم دخترا چرا اينقدر راحت خودشونو در اختيار پسرا قرار ميدن 90درصد پسرايي که بادخترا دوست ميشن دنبال سکسن چرا سکس؟بابا عروسي کن بگير هرشب زنتو بکن هم گناه نيست هم اينکه دختر مردموبدبخت نميکني دخترا چرا بادوست پسرتون حرفاي سکسي ميزنيد ديگه تاکي؟؟؟تاکي ميخواين قبل ازدواج سکس کنيد؟؟؟؟بابا بسه ديگه بيچاره شوهرتون که باکلي عشق مياد خواستگاري بعد ازدواج ميفهمه دختره باکره نيست.دخترا باهرکي خواستين دوست شين اما اگه فهميدين دنبال سکس هستش باهاش بهم بزنيد حتي اگه دوست پسرت بخواد باهات ازدواج کنه باهاش سکس نکن بگو هروقت عروسي کرديم سکس کنيم مواظب خودتون باشيد دخترا

 فکم اومد پايين!!! : من يه دختر 12 سالم... درسته پسرا خيلي تحريک پذيرن ولي آدماي خوب هم شااااااااا يد بينشون پيدابشه!!!!
آخه اگه کسي چادري باشه تو خيابون هم جلف بازي در نياره بعد پسره (خيلي خيلي ببخشيدها...!) بيشعور باشه بعد دختره بايد چيکار کنه؟؟؟؟
فقط از من يه چيزي رو بشنوين دخترا تو مکان هاي شلوغ سعي کنين خودتون رو به کنار بکشين و از اون محل دور بشين چون تو محل هاي شلوغ...


 سعيد جعفريان : خدايا چه خبره اينجا... بخدا نميتونم جلوى اشكامو بگيرم..... د آخه لامسبا چطون شده شماها؟؟؟آخه يه دختر بچه راهنمايى چرا بايد رابطه نامشروع داشته باشه؟؟؟؟ شمارو به خدا قسم، به اون كسى كه ميپرستين قسم، يكم غيرت داشته باشين،يكم رو ناموستون تعصب داشته باشين....يكم خونتون بجوشه واسه مردم

 يکي : من يه شوهر خواهر دارم که در مواقعي که من تنهام زود مياد و به من ميگه دوست دارم و ميخاد که به من دست بزنه من چيکار کنم به خاطر خواهرم صدام در نميارم ولي اون از کارش دست نميکشه تازه دو تا بچه هم داره من چيکار کنم تو رو خدا کمکم کنيد کمک

جواب سوني کارت : گاهي لازم است جواب برخي ها را محکم و قاطع داد تا کاسه کوزه اش را جمع کنه و برود ، رودرواسي آدم را خانه خراب ميکند مخصوصا الان که بحث آخرت هم هست، پس محکم باهاش برخورد کنيد چون اگه اون رو پيدا کرده شما باهاش شل برخورد کردين و اجازه ندين در تنهائي شما را گير بکشه و هميشه با جمع باشيد و شوخي و خنده و روي باز را هم باهاش کنار بگذاريد و با اخم باهاش برخورد کنيد ، نگذاريد زندگي خودتان و خواهرتان اسير هوسراني بشود


 شيوا : سلام دوستان من شيوا هستم 15 سالمه من تا 1 راهنمايي نخبگان رياضي بودم ولي از سال دوم با بسر هاي زيادي اشنا شدم و با دوتا از اونا رابطه داشتم و حالا بشيمونم ولي فقط ميخواستم بهتون بگم که من الگوي فاميل بودم و حالا هم هستم ولي خودم قبول ندارم وتمام حرفم اين بود که بگم کرم از خود دختراست

 حامد : من میگم که همین قد که پسرا به سکس احتیاج دارن دخترا هم دارن پس پسرا رو مقصر ندونین

 آرين : هميشه به ياد خدا باشيد واينو تو دهنتون جا بدين که بالاخره همگي تون ميرين سرخونه وزندگيتون وزير يک سقف و مجاز به هر کاري پس به خودتون و پاک بودنتون ايمان داشته باشين درضمن بايد به همه چيز احترام بذارين بخصوص چشمانتان و قلبيتان به اميد پاکي دختر پسراي عزيز هموطن...

 عقاب كوهستان : ما چه قدساده ايم، خود دخترها واسه كيف مد روز و هم چشمي، با پسر ها (بعضى ها بامردان متاهل) جور ميشن و باهاشون خونه خالي ميرن بعدا ميگن بهمون تجاوز شده و ميرن در نظام القضات شكايت ميكنند .....
ضمنا در مورد حجاب: حالا من نميگم آفا يا خانم يه آدم يقه باز كه لباس هاش به بدنش چسپيده وآرايش كامل كرده يه لحضه نگاهت كنه از نگاهش چه برداشتي ميكني


 شیطان : ها ها ها ... ای فرزندان آدم من قسم یاد کردم که همه شما رو تا جایی که در توانم هست به فساد و بدبختی دنیا و آخرت بکشونم به جز بندگان مخلص خدا رو . و از این بابت خیلی خوشحالم که کتاب الهی قرآن رو کنار گذاشته اید. چون حتی قرائت متنش از طرف بنی آدم منو به وحشت میندازه. من از این بابت خیلی خرسندم که شما فقط نظرات خودتون رو میگید و به نظرات خداوند و کلام او توجهی ندارید و از برنامه کامل زندگی که در قرآن هست غافلید. ها ها ها... دمار از روزگارتان در میارم... در ضمن شما حجت الهی و ولی خداوند در زمان فعلی رو یا نشناخته و یا کم اهمیت گرفته اید. به خدا قسم اگه خیلی از بلاها از شما گناهکاران دور میشه به خاطر وجود مبارکه ایشونه که خدا تا الان گذاشته زنده بمونید و گرنه به قول قرآن اکثریت مردم مستحق عقابند.

 سعيد جعفريان : با بعضى از آدما كه راجع به تجاوز بحث ميكنم بهم ميگن بايد يه سرى مراكز براى ارضاى غرايز جنسى جوانها باشه؛ ديدم اينجا هم بعضي ها همين نظر رو دارن! خطابم به همچين آدمايى اينه كه: حرف شما مثل اين ميمونه كه مثلا بگين چون تو مناطق مختلف شهرمون مردم غذاى فاسد ميخورن، ما بياييم تو مركز شهر جايى رو بسازيم كه اونجا همه با خيال راحت بيان غذاى فاسد بخورن!!!!! اونايى كه ميگن اين يه حس خداداديه و بايد ارضا بشه بدونن كه خدا كنار اين حس بهتون فهم و شعور داده تا اين حس رو كنترل كنين و جاى درست استفاده كنين. كسى كه نميتونه جلوى خودشو بگيره و ميره سراغ ناموس مردم هيچ فرقى با يه حيوان نداره،چون حيوان هم هروقت اين حس به سرش زد ميره سراغ يه حيوان ماده! حيوان شعور نداره و بى فهمه اما انسان كه شعور داره....

 در جواب masoud : طرز تفکر شما غلطه میل جنسی چیزی نیست که با ایجاد مراکز فساد یا به قول شما محلی که بتونه احساساتش رو تخلیه کنه بشه اون رو کنترل کرد این میل مانند آب شور می مونه هرچی بیشتر بخوری تشنه تر میشی اگر این حرف درست بود توی کشور های غربی که این مراکز وجود دارن نباید هیچ تجاوزی اتفاق بیفته در حالی که آمار نشون میده در این کشور ها میزان تجاوز بسیار بالا تر از ایرانه به این نکته هم توجه کنید که بعضی از افرادی که مرتکب تجاوز شده اند متاهل بودن و به راحتی میتونستند این نیاز رو برآورده کنن

 علی : دخترا مواظب باشین


 عشق واقعی دوای درد ماست : آموزش عشق واقعی وظیفه مسئولین و والدین
بدون تردید ما خدایی داریم
خدایی که خالق ما ست
عاشق عاشق شدن ماست


 این عادلانست؟ : من با اينکه کاري نکردم وقتي حرفاي شماهارو ميشنوم ميترسم و به خودم شک ميکنم خيلي جالبه اگه پسره ادکلن بزنه دختره بو کنه دختره گناه کرده و اگر دختره ادکلن بزنه پسره بو کنه بازم دختره گناه کرده همه چيز بر ضرر دخترهاست زايمان و...هم که جاي خود داره

جواب سوني کارت بيست : کجا نوشته که اگه دختري بوي ادکلن پسري به مشامش رسيد گناه کرده است ؟

اتفاقا اسلام يک دين کاملا طرفدار زنان است و اگر کسي واقعا متضرر و محجور مانده باشد مرد است نه زن ، ميپرسيد چرا ؟ ..... زيرا : 1 - مرد بايد به زن مهريه بپردازد در صورتيکه هر دو انسان هستند و به اميد يک زندگي راحت و شيرين ازدواج ميکنند و شايد به نظر شما برابرند ، پس اين چه فشاري است که بايد مرد براي يک موجود برابر با خودش تحمل کند 2 - مرد بايد به زن نفقه بپردازد يعني کليه هزينه هاي عرف زندگي شامل مسکن ، لباس ، خوراک ، درمان و غيره ( که اين غيره بسيار گسترده و بدون انتهاست ) را بپردازد فقط به بهانه آنکه زن ضعيفتر است ! 3 - اگر زن کسي کُشته شود نصف ديه ، نصيب مردش ميشود ولي اگر مردي کشته شود ديه کاملي به زنش ميرسد ، پس دوبرابر بودن ديه مرد در اصل در حمايت از زن است وگرنه مرد بيچاره که در قبرستان خوابيده است 4 - در بحث ارث که ظاهرا مردان و برادران دو برابر خواهرانشان ارث ميبرند در اصل باز هم به نفع زنان است چرا ؟ چونکه کليه هزينه هاي کفن و دفن و قبر و مراسم ترحيم و هفت چهلم و سال همه اش بعهده پسران و افراد ذکور متوفي است و معمولا دختران و خواهران فقط ناراحت از دست دادن پدرشان هستند در صورتيکه در همان موقع برادرانشان علاوه بر ناراحتي مرگ پدر ، عزاي آبرويشان را هم دارند که مبادا مجلس آبرومند برگزار نشود و علاوه بر حرص و جوش پول هنگفتي را نيز بايد هزينه کنند در صورتيکه خواهران کل ارث را درستي ميل ميکنند همچنين در صورتيکه متوفي بدهي داشته باشد گردن پسرهاي بيچاره است و اگر نماز و روزه هم بدهکار باشد که ديگر وامصيبتا و باز گردن پسران و با اولويت پسر ارشد است و در کل چيزي از يک ارث معمولي ( نه خيلي ثروتمندانه ) براي برادران باقي نمي ماند 5 - در اسلام اگر زن نخواهد هيچ کاري انجام ندهد مجاز است و مرد بايد برايش کلفت استخدام کند 6 - در اسلام ميگويد اگر خواستيد هديه به افراد خانواده بدهيد اول به زنان و دخترانتان هديه بدهيد و سپس به پسران 7 - اگر جنگي رخ دهد اين جهاد است که گردن مردان مي افتد و بايد کشته و زخمي شوند و در عوض زنانشان در خانه و زير کولر براي مردانشان دعا ميکنند ، اين تقسيم کار منصفانه است مگه نه


 masoud : واسه کسي که شهوتش تا حد جنون فوران کرده محلي اختصاص نميدن تا طرف که تو اون لحظه باحجاب و بي حجابو محرم و اعدامو..بخاطر تعطيل شدن مخ فرقي براش نداره نزديک ترين شخص دم دستشو بيچاره نکنه.هرشهري همچين جايي ميخواد.وقتي جوون راهي برا تخليه احساسش نباشه به کثيفترين کارا متوسل مي شه.وقتي پسرودخترو تو خيابون ميگيرند کارشون به خونه کشيده ميشه وقتي خونه ناامن ميشه قراراي خونگي يواشکي و بدون حضور والدين ميشه و..فرقي نداره مثل دوستاي همجنستون حتما خونواده ها در جريان دوستي قراربگيرند تعصب لعنتيو کنار بذارند تو هدايت اين نياز لازم راهنماييتون کنند.حسوکنارش نذار کنترلش کن.يه سري ديگه هم از زور عقده بيمارگونه ساعتهامشغول تماشاي کليپو عکس سکسي اند و .. به هر حال زندگي عادي ندارند.اينکه بگيم جيزه درمون نيست!

 00000002 : سلام.من دختر شوخی هستم و اگر قرار است از رفتارهای من برداشت دیگری شود حاضرم به طور کل رفتارم را تغییر دهم ممنون از نوشته هاتون تا حالا به این قسمتش فکر نکرده بودم.

 پروانه 7 : سلام من یک دانشجو هستم و کلاسامون مشترکه من نسبت به هیچکدوم از پسرای کلاسمون حسی ندارم ولی یکیشون که از من بزرگتره دیدنش باعث تحریکم میشه خدایی من به پسرا نگاه نمیکنم ولی چون چند بار اتفاقی چشم تو چشم شدیم همچین حسی پیداکردم دلم نمیخواد ببینمش چیکار کنم؟

 ویولنیست زیر شیروانی : سوره ی نور را بخوانید و ومداومت کنید هم برای خودمان خوب است هم برای اهل خوانواده.از قران باید کمک گرفت.به تنهایی نمیتوانستم..با کمک یس...یوسف...اما اینو بگم که زجر کشیدما و باور کنید که به خود می پیچیدم از تنهایی اما یاد حرف های خدا توی ذهنم ...صبور باید بود ...خدا پاداش نیکوکاران را هرگز ضایع نمیگذارد.

 erfan : والا من نظری ندارم ...هیچی فقط خواستم راجع به ارتباط و زناشویی یه مقاله و تحقیق بنویسم که سر از اینجا در اووردم...واسه درس تنظیم جمعیت خانوار...آخه میدونین استادمون خیلی سخت گیره...باشه حالا نظرمو میگم...به نظر من خدا انقد چیزای خوب و خوشکل و جذاب آفریده که دیگه غریزه جایی تو اون زیبایی ها نداره...خداییش یکم فکر کنیم...واقعا ارزششو داره که به خاطر لذت بردن یه عضو از بدنمون فردای قیامت تمام بدنمون تو آتیش بسوزه؟؟واقعا ارزش داره؟؟...خدا بهمون عقل داده...بهتره حداقل از یه درصدش نهایت استفاده رو ببریم...ببخشید که مزاحمتون شدم

 مهرداد : ببخشيدا ولي اين حرف همش مزخرفه فقط آدم درگير ميکنه

 یاسمین : ميتونين راجب به دوختن پرده بکارت توضيحي بدين سايتي در اين رابطه وجود داره اگه هست خواهش ميکنم کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : گيرم که پرده بکارت را دوختيد با پرده حيا و شرافتي که پاره شده است چه ميتوان کرد ، بهتر نيست قبل از افتادن در دام شهوت و روابط نا مشروع و خارج از چهارچوب ازدواج به اين موارد فکر کرد ، هر چند که نصيحت يا سرزنش آب رفته را به جوي باز نميگرداند


 عسل 19ساله : سلام من دردانشگاه شهرستاني که خانواده عمم ساکن اونجان درس ميخونم يه پسرعمه17ساله دارم تو يک ترمي که خونشون بودم هرشب يواشکي مياد اتاقمواذيتم ميکنه روزهاهم دورازچشم پدرومادرش بوسو...حتي چندبارکه عممينا خونه نبودن خواسته اذيتم کنه واسه همين چندباردورخونه دنبالم کرده يکي دوبار عمم زوداومد خونه وتونستم ازدستش فرارکنم امابيشتروقتها, بدبختي اينجاست زورم هم بهش نميرسه ولي خوشبختانه هنوزدخترم ولي اونم باهزارگريه والتماس,البته بااينکه اينکاراروباهام ميکنه ولي نسبت بهم بدجور غيرتيه هميشه گوشيمو چک ميکنه اکثراخودش منوميبره دانشگاه ومياره حتي يه باربايه پسردعواکردسراينکه چرابه دختردايي من نگاه کردي درضمن روحجابم خيلي حساسه ميگه بخاطرازدواج بامنه منم مسخرش کردم ولي درعوض کتکمم خوردم نميدونم باهاش چيکارکنم

جواب سوني کارت بيست : از آنجا که اين پسر دو سال از شما کوچکتر است اکثر کارشناسان توصيه به ازدواج نميکنند چون عواقب آنرا ديده اند و اگر هم بخواهد به سن و شرايط مطلوب ازدواج برسد حدود ده سال ديگر لازم دارد فکر نميکنم رابطه شما به ازدواج ختم شود ، براي خير دنيا و آخرتتان بهتر اين است که از آن خانه برويد و روي خوش به او نشان ندهيد چون معلوم نيست که در کدام رابطه ، شما بکارت خود را از دست بدهيد و گاهي طرفين اصلا نميفهمند چگونه اين اتفاق پيش آمد و معمولا در چنين شرايطي اين دختر است که روح و جسمش اذيت ميشود و گرنه پسرها معمولا عين خيالشان نيست و دبه ميکنند ، همواره کساني بکارتشان را از دست داده اند که فکر ميکنند مواظب هستند ، کساني در دريا غرق ميشوند که فکر ميکنند شناگران ماهري هستند و اکثرا هم هستند و کساني در تصادفات جان ميبازند که اصلا تصور نميکردند در جاده بميرند ، به نظر من حتي نهايتا اگر نتوانستيد از آن محل برويد يا رابطه را قطع کنيد قيد دانشگاه را هم بزنيد سود کرده ايد


 كوله بار درد : از همتون ميخوايم واسمون دعا كنيد كه اين فكرا به سرمون نزنه.توروخدا دعا كنيد التماس ميكنم دعا كنيد

 سیدرزاق : به نظر من تادختر نخواهد کسی جرات نمیکنه نگاه چپ هم بکنه .اونهایی هم که موردتجاوز قرار میگیرن یا بی حجابی میکنندکه با زور مورد تجاوز قرار میگیرن یا اینکه خودشون میخوان .
باتشکر


 جف ایرلند : سلام من واقعا متاسفم این حرفرو میزنم اما خودتون به حرفهای این دوستان توجه کنید تو ایران چه خبره ؟سکس چیز ساده ای هستش مثل اب خوردن اما راه داره واسه تشنه بودن یه لیوان اب و برای شهوت ازدواج مراقب خودتون باشید دوستون دارم

 نوید : باورتون نميشه من پسري هستم که ازديدن هيچ دختري به اندازه همکلاسيم که دختري باحجاب و سر به زيره هوسي نميشم باور کنيد از ديدن بدحجابهاي کلاس اينطوري هوسي نميشم نميدونم چرا اينطوريم شايد بخاطر علاقه اي که بهش دارم يا شايد هم بخاطر اينه که هر وقت ميبينمش اندام زيباشو از زير چادر تصور ميکنم, تو کلاس همه هواسم به اونه, يه بار با هزار مصيبت شمارشو گير اوردم وبهش اس ام اسهاي سکسي فرستادم واسه مدتي احساس کردم حالم بهتره اما بعدش بدتر شد بخدا پشيمونم ازاينکه اون طفلي رو اينقدر اذيت ميکنم دلم ميخواد اين عادت بد رو ترک کنم امانميتونم امکان ازدواج بااون روهم ندارم چون ازخانواده پولداريه فکرنکنم اونو بهم بدن خواهش ميکنم يه راهي جلوي پام بذارين

جواب سوني کارت بيست : سعي کنيد با اون و در کلاس متشخص رفتار کنيد تا دلش بسوي شما معطوف شود چون خانمها واقعا از پسرهاي با قيافه و رفتارهاي جلف متنفرند ابتدا بصورت غير مستقيم به او محبت کنيد و ارام آرام حرفتان را به او بزنيد ، دقت کنيد که کشتي عشق ماهها طول ميکشد تا به ساحل برسد و اگر هم نه شنيديد خيلي خرد نشويد و با احترام معذرت خواهي کنيد و اين باز ميتونه نظرش را نسبت به شما مثبت تر کنه و باز چند ماه بعد حرفتون را تکرار کنيد و اگر ديديد قسمتتان نيست با قسمت نجنگيد و روح و روان خودتان و او را آزار ندهيد چون عشق نه زوري است نه خريدني ، ضمنا متشخص بودن با خشک و عصا قورت داده بودن متفاوت است ، متشخص مودب اجتماعي و خوش برخورد


 گمنام آشنا : فقط بايد به خدا توکل کرد وهيچ وقت فراموش نکنيم
الم يعلم بان الله يري مگر نمي داني که خدا هميشه ناظر ماست
پس بدانيم عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنيم


 شهره خانی : من 16سالمه و با مردي که دوستش داشتم دوست شدم اون زن و يه بچه داره بعد از اينکه به من تجاوز کرد به من ميگه دامادمون از رابطه من و تو خبر داره و ميخواد بره به بابات بگه هر چي اصرارش ميکنم ميگه تا حالا جلوي دهنشو گرفته دامادشون ميگه يا با من دوست شو يا ميرم به همه ميگم کمکم کنيد نميخوام شکايت کنم و به کسي بگم چون خودم خواستم ميخوام خودمو بکشم کمک کمک

جواب سوني کارت بيست : اکثر اوقات بهترين دفاع حمله است ، شما هم تهديدش کنيد که اگه اين بازي و رابطه را تمام نکنه شما هم به همسرش ميگوئيد تا زندگي اش از هم بپاشه هم براش پرونده قضائي درست ميکنيد و حتي حاضريد خودتون مجازات شويد و صد ضربه شلاق بخوريد ( چون مجرد هستيد ) ولي اون را سنگسار ميکنند چون با آنکه همسر دائمي در دسترس داشته باز هم زنا کرده است ، اينطوري حتما حساب کار دستش مي آيد و اين بازي شيطاني را تمام ميکند ، از فکر مرگ و کشتن هم بيائيد بيرون و به خدا توکل کنيد و نذر کنيد اگه اين مشکلتون حل شد ديگه هيچ وقت دنبال زنا و دوست پسر نرويد و توبه واقعي کنيد و بدانيد اگر توبه کرده و تقوي الهي پيشه کنيد خدا همواره در تمام زندگي و مشکلات از راههائي که انتظارش را نداريد براي شما راه فرج و گشايش باز ميکند و اين قول و وعده خداوند است و خدا بد قول نيست


 سحر : سلام من سحرهستم 22ساله يه پسرخاله دارم که يک سالي از من کوچکتره چندسالي ميشه که متوجه شدم طرز نگاهش رفتارش نسبت به من عوض شده حتي چند بار يواشکي بهم گفت دوستم داره و ميخوادم اما من اهميت ندادم تا اينکه سال پيش اومد خواستگاري اصلا باورم نميشد حتي خانواده هامونم انگارازخداشون بود بعدکلي اصرار خودش و مامانم قبول کردم تو اين يک سال کلي اذيتم کرد حتي يک بار باردار شدم اون ميخواست نگه داريم ولي من نذاشتم حتي نذاشتم کسي چيزي بفهمه حالا احساس ميکنم تنفرم ازش بيشتر شده راستش اصلا خجالت ميکشم پيشش بشينم يا باهاش بيرون برم چون ظاهرش ازمن کوچکتر نشون ميده و اين عذابم ميده حالا نه ميتونم باهاش ادامه بدم و نه ازش جداشم يعني اصلا طلاقم نميده نميدونم چيکارکنم ممنون ميشم اگه راهنماييم کنيد

جواب سوني کارت بيست : دو نصيحت به شما و همه جوانان دم بخت ميکنم : اول اينکه تا وقتي ازدواج نکرديد خوب چشمهاتون را باز کنيد ببينيد با کي دارين ازدواج ميکنين ولي وقتي ازدواج کرديد ديگه چشمتون را ببنديد و مقايسه نکنيد و نگين اين چرا اينطوري چرا اونطوري ، پيش خودتون نگين همسر دوستم بهتره ، خوشگل تره ، فهميده تره و .... همينه که هست بايد باهاش کنار بيائيد ، بايد قبل از ازدواج به اين موضوعات فکر ميکرديد و الان بايد ازش بگذريد و بهش توجه نکنيد و گرنه وسوسه شيطان خردتان ميکند
دومين نصيحت اينکه زندگي ده بخش است يک بخشش عشق و نه بخش آن گذشت است ، اگر گذشت نداشته باشيد و مرتب بخواهيد خودتان را اثبات کنيد و تو سر طرف مقابل و حتي تو سر احساسات خودتون بزنيد از زندگي خوش دنيا فقط تلخي و جنجالش نصيبتون ميشه پس شيطان را لعنت کنيد و با عشق و گذشت به زندگيتون بچسبيد آنهم دو دستي که شيطان از هيچ چيز به اندازه نگاه محبت آميز زن و شوهر خشمگين نميشه و از چيزي به اندازه دعوا و نفرت زن و شوهر خوشحال نميشه


 رها : سلام من توسط یه خواستگارم که معتاد بود و کار و تحصیلات هم نداشت مورد تجاوز قرار گرفتم به کلانتری رفتم ولی اینقدر بین ما اختلاف بود که بهم پیشنهاد کردن شکایت

 بدبخت : سلام من يه موجود بدبختم که دحتر روستايي زرنگ از دوستي من سو استفاده کرد چندين دفه با وسوسه کردن من همبسترم شد حتي چند دفه دعوتم کرد خونشون و بلاخره اتفاقه شومه زندگيم افتاد و دختريشو برداشتم اون که خيالش از بابت من راحته که مجبورم باهاش ازدواج کنم بلاخره به مقصودش ميرسه اما منه بدبخت چکنم باوجوديکه يبار رفتم خاستگاريش نزاشتم خانوادم چيزي بفهمن خانوادم فکر کردن من ديونه شدم که رفتم خاستگاري همچين دختري بقران مرگ و به ازدواج با دختري که بزور سيکلشو گرفته و اصلا خوشکل نيست ترجيح ميدم چکار کنم خدايا کسي هست نجاتم بده ترو خدا راهي جلوم بزار

 جواب سونی کارت بیست : تو قرآن اول به مرد گفته نگاهتونو حفظ کنید و دامنتون رو از گناه پاک نگه دارید!حرف خدارو هم جابجا میکنید؟حجاب خوبه واسه دختر اما وقتی مردهای جامعه ای چشم و دلشون هرز شده دیگه حجابم جواب نمیده!نمیدونم چرا نسل انقلاب از کافه کاباره و...دراومد و ناموس دار شد اما نسل ما که تو پستو چپوندیمشون هرروز بدتر میشه!خدا که قربونش برم دیگه شده فقط یه اسم!هیچکس نمیبیندش.همه شعار میدن و میگن خانوم حجاب..نظران بالا رو بخونید میبینید که دخترای چادریم مورد آزار بودن.داستان حضرت یوسف نشون داد که اگه مرد نخواد هیچ اتفاقی نمیفته!اما ما فقط دوتا زن داشتنش رو دیدیم نه پاکدامنیش رو.مگه مرد نبود؟هوس نداشت؟پدرای ما مگه مرد نبودن؟هوس نداشتن که زنای لخت و تو کافه کاباره میدیدن و بازم پاکدامن؟مشکل حجاب نیس مشکل جای دیگه س!

 علیرضا : سلام من يه پسر22ساله اهل تسنن هستم مدتي هست که با يه دختر چادري 19ساله شيعه دوست شدم البته بعد کلي سماجت, 3 بار تونستم برم شهرشون و ببينمش دختر فوق العاده زيبا و جذابيه بعد مدتي فهميدم که به حد مرگ دوستش دارم و مي خوامش اما اون به خاطر تفاوت مذهبمون قبول نميکنه بامن ازدواج کنه البته اونم منو خيلي دوست داره اما ميترسه خانوادش قبول نکنن يه بارسرهمين قضيه بحثمون شد زد به سرم راه افتادم طرف شهرشون با اين فکر که اگه بکارتشو ازش بگيرم ديگه حتما قبول ميکنه باهام ازدواج کنه تو مسير همش باخودم کلنجار ميرفتم گاهي اوقات منصرف ميشدم گاهي هم مصمم به اين کار اما وقتش که رسيد نجابتشو که ديدم دلم نيومد اذيتش کنم باور کنيد حتي از يه روحاني هم سر تفاوت مذهبمون کمک گرفتم اما جواب بدرد بخوري نداد حالا من چطور ميتونم دلشو بدست بيارم راهنماييم کنيد

جواب سوني کارت بيست : اگر در مورد مذهب شيعه بواسطه يک استاد فهيم و ارزشمند تحقيق کنيد آنقدر مجذوب حقانيت آن خواهيد شد که تاسف خواهيد خورد چرا زودتر در پي کشف حقيقت آن نبوده ايد و فقط به تصورات مذهبي نزديکان بسنده کرده بوديد ، با اين کار هم انشاالله راه صحيح تري براي آخرت خود پيدا خواهيد کرد و هم به مراد دل دنياي خود ميرسيد و اين همان فيض دنيا و آخرت است که رو به شما کرده است اگر قدر بدانيد ، از فکر تجاوز و نا مردي هم بيرون بيائيد که فيض دنيا و آخرتتان به نکبت و عذاب دنيا و آخرت تبديل ميشود


 گ5554 : چگونه مي توانم که هميشه با خدا و از کارهاي سکسي جلوگيري کنم؟

جواب سوني کارت بيست : با مسجد و اهل مسجد رفت و آمد کنيد و انس بگيريد و مراقب باشيد اگر بدي يا اشتباهي از اهل مسجدي ديديد از خدا و مسجد نبريد و آنرا به حساب آن شخص بگذاريد نه مسجد نه اسلام و نه همه اهالي مسجد


 سارینا : من یه دختر چادریم همیشه تو دانشگاه و محل کارم ساده اومدم و ساده رفتم اما تو محل کارم بهم تجاوز کردن ازش شکایت کردم گفت خودش منو مجبور کرده
حجاب عامل بازدارنده برای تجاوز نیست
حتی تو خیابون هم بارها مردها و پسرهای کثیفی دست مالیم کردن این در مورده دوستای دیگم هم صدق می کنه
کدوم دختریه که تا حالا تو خیابون مالیده نشده؟؟؟؟؟


 مهسا ترک : سلام من دختري هستم16ساله که يک بار دوست پسرم منو به اجبار مورد تجاوز قرار داد البته خودش ميگفت مي خواد باهام ازدواج کنه و خوشبختانه سرحرفش هم موند و واسه خواستگاري اومد اما خوانواده ام قبول نکردند چون بيکار بود منم موندم هاج و واج اونم قسم خورد هر جور شده منو با خودش ميبره بعد مدتي اومد و جلوي چشم همسايه ها منو به زور سوار ماشين کرد و برد توي دو روزي که پيشش بودم تا خوانواده هامون به توافق برسند بازم اذيتم کرد اما بازخونوادم منو ازش گرفتند اونا مي خوان که با پسرخالم ازدواج کنم اما اونا نميدونند که من دختر نيستم حالا ميگيد من چيکار کنم

جواب سوني کارت بيست : من برداشتم از حرفهاي شما اين است که آنفرد بخاطر رفتارهاي نه چندان نرمالش نميتواند همسر خيلي مناسبي باشد و بيشتر احساساتي عمل کرده است تا معقولانه و احتمالا پس از ازدواج هم با يک مشاجره و بحران روحي به اين نتيجه ميرسد که بايد شما را از زندگي اش بيرون کند ، البته توصيه اکيد ميکنم با يک مشاور مجرب مشورت کنيد و حرفهاي بنده را نيز در حد همصحبتي قلمداد کنيد نه حرف کارشناسانه و حدسم اين است که مشاور به شما پيشنهاد کند که اين موضوع ازاله بکارت دخترانه را با خانواده مطرح کند ، البته اگر مشاور اينکار را بکند بهتر از اين است که خودتان عنوان کنيد


 بد نام : من مدتي قبل با دختري معمولي از يه محله دور افتاده دوست شدم خيلي از دوستيمون نگذشته بود که رابطمون به جاهاي باريک کشيد تو يکي از رابطه هام متوجه شدم بکارت دختر رو برداشتم اما خودش متوجه نشد راستش بخاطر عذاب وجدانم رفتم خاستگاريش اما خونوادم که از همه چيز بي خبرن بشدت اختلاف طبقاتيمونو همينطور ظاهر سادشونو بهونه کردن بخدا قسم درمونده ام کمکم کنين نميخام شونه خالي کنم اما هم از نظر زيبايش و فرهنگ خونوادم قبولش نميکنن من ازدواج با اونو تنبيه خداوند واسه خودم ميدونم شما بگين چه کنم ؟

جواب سوني کارت بيست : بهتر است با يک مشاور مشورت کنيد ، اما راهي که بنظر من ميرسد اين است که مشکل را با همه سختي اش با خانواده خودتان مطرح کنيد و اگر آنها راضي به ازدواج دائم نشدند يک ازدواج صوري ترتيب دهيد يعني اينکه با دختر هماهنگ کنيد که اين ازدواج واقعي و دائمي نيست و فقط براي اين است که آبرو ريزي نشود و شما به خواستگاري رفته يک مدت صيغه محرميت بخوانيد که بتوانيد با اخلاق هم آشنا شويد و اگر نهايتا خانواده شما پسند نکردند به بهانه عدم تفاهم از هم جدا شويد و اينطوري دختر ميتواند بهانه داشته باشد که در زمان محرميت موقت شما رابطه داشته است و از بين رفتن بکارت او بر اثر رابطه نامشروع نبوده و آبروي او از اين لحاظ حفظ شود ، البته هر دو طرف مراقب وابستگي هاي عاطفي باشيد که مشکل دو چندان نشود


 زخم خورده : سه ماه هست که مورد تجاوز قرار گرفتم هيچ شاهدي ندارم ايا با گذشت سه ماه ميتونم ثابت کنم کار اون مرد بوده

 بد شانس : سايتي هست که بتونه در رابطه با جرائم سکس کمکم کنه ؟

 اروین : ممنون از مطالبتون

 غریب : من 17سالمه موردتجاوز ي پسر20ساله قرارگرفتم ازشم شکايت کردم امانميدونم چه جوري بايدثابت کنم اخه يک ماه ازاون ماجراي ميگذره. ميشه بگيدچه جوري بايدثابت کنم مرسي.

جواب سوني کارت بيست : با مشاوران نيروي انتظامي و حتما با يک وکيل مجرب مشورت کنيد ، بدون آگاهي جلو نرويد


 ستاره کوچولو : نظرهمه قابل قبول امابعضي اوقات اگه عشق باشه همه ي افکاروتمايلات جنسي به يک حس زيباي دوست داشتن تبديل ميشه من يه دخترچادري هستم و22سالمه تاحالا باهيچ پسري دوست نبودم تااينکه يک سال پيش بايک پسرازاهل بندرترکمن دوست شدم توي اين يک سال نشدحرف بدبه هم بزنيم پسره باادبيه من خودم هم تعريف نباشه دختر خوبي هستم ماحالا همديگرو خيلي دوست داريم اماخونواده هامون باازدواج ما مخالفن چون بنظراونا ماخيلي تفاوت داريم امااين وسط دل ماچي ميشه ميدونم الان حال اون بدتراز منه خواهش ميکنم کمکم کنيد

جواب سوني کارت بيست : عشق براي زندگي لازم است ولي کافي نيست ، انسان پس از طي دوران خوش نامزدي با درگير شدن در واقعيات سخت زندگي تا حدودي عشق را فراموش ميکند و واقعيتها جاي آنرا ميگيرد و اگر کشتي زندگي شما با لنگرهاي ديگري محکم شده باشد ميتوانيد کشتي زندگي را در طوفان لحظات سخت فکري و رواني به سلامت حفظ کنيد وگرنه لنگر عشق به تنهائي قادر به تحمل وزن سنگين واقعيات زندگي روزمره نيست و همان لنگر عشق نيز کنده ميشود ، پس به حرف بزرگترها گوش کنيد و از افراد معقول نظرخواهي کنيد و به نامزد خود نمره بدهيد مثلا قيافه ايده آل من 10 نمره ، تحصيلات 5 نمره ، فهم و شعور 10 نمره ، خانواده 15 نمره ، امکانات مالي 15 نمره ، همساني اعتقادات مذهبي 10 نمره ، عشق متقابل 10 نمره ، آداب اجتماعي و شخصي 10 نمره ، خلق و خوي مهربانانه شرافتمند و با گذشت 15نمره
ببينيد آيا طرفتان ميتواند حداقل 70 از 100 بگيرد ، امتياز کاذب هم ندهيد واقع بين باشيد تا بتوانيد 50 - 60 سال با خوشي با او زندگي کنيد
همچنين سعي کنيد با رضايت خانواده ازدواج کنيد و با ملاطفت و ترفندهاي زيرکانه زنانه نظر آنان را جلب کنيد ، يک دختر بدون پشتوانه خانواده زندگي چندان آسوده و لذت بخشي نخواهد داشت


 حسین امینی : سلام.خسته نباشید مطالب فرزندان عزیزم را خواندم نظرات آنهامتفاوت بوداما ماخدا رافراموش کرده ایم واصالت مسلمان بودنمان وایرانی بودنمان رااز یادبرده ایم بکجا میخوهیم برسیم عزبزان لحظه ای بیاندیشیدوخدارا ناظر براحوالتان بدانید.آن دختروآن پسر چه گناهی کرده اند.عزیزان مواظب خودتان باشید به هیچکس اعتمادنکنید.توکل بخداوندو حمایت پدرومادر.

 سرباز وطن : سلام.نميدونم چرا اينجوري هستم.دلم نمي خواهد ولي بيشتر روزها ميرم سراغ عکس وفيلم سکس.اين در حالي هست که من عاشق امام حسينم.الان هم که دارم مينويسم، دقيقاً 5 دقيقه پيش داشتم عکس نگاه ميکردم.بعداز اينکه جلق زدم، مثل هميشه ناراحتم.آخه چه کار کنم؟ من الان سه ساله که اينجوري شدم.قبلا از اين بچه مثبت هاي درجه1 بودم.
جدي ميگم به فکر من هم باشيد.وقتي نماز ميخونيد، دعا ميکنيد من رو هم به عنوان يک جوان گناه کار که هرچقدر دعا ميکنه، نماز ميخونه، گره کارش باز نميشه و بازهم سراغ گناه ميره.
شما را به خاطر خدا دعايم کنيد.من حتي قسم خورده بودم که تا آخر ماه صفر اين کارهارا نکنم ولي...
از تمام شما دوستان، چه پسرهاي عزيز و چه دختر خانم هاي با حجاب و مورد لطف بانوي دو عالم حضرت فاطمه الزهرا خواهش ميکنم من را دعا

جواب سوني کارت بيست : سعي کنيد تمام عکسها و فيلمهاي خودتون را بين ببريد تا دسترسي تون به آنها کم بشه و حتي الامکان سعي کنيد از جمع دور نشويد چون شيطان و تنهائي رفاقت زيادي با هم دارند و براي خودتون يک جريمه قرار بدين مثلا اگر من اينکار را کردم هشت رکعت نماز قضا ميخونم ، اينکار هم باعث ميشه نماز هاي فوت شده تون جبران بشه همه خود نماز ذاتا شيطان را از آدم دور ميکنه ، البته نه نماز از روي اجبار و رفع تکليف بلکه نمازي که حس کنيد واقعا داريد خدا را پرستش ميکنيد چون واقعا تنها کسي است که لايق حمد و سبحان الله است ، شيطان بيشتر از لحاظ فکري انسان را وسوسه ميکنه و گرنه دست شما را نميگيره زوري ببره سمت گناه بلکه اون خود شما هستيد که محيط را آماده گناهتون ميکنيد ، اگر امکان ازدواج دائم داريد سعي کنيد شرايط آنرا آماده کنيد و گرنه ازدواج موقت ميتواند راه حل خوبي باشد بشرط آنکه از اين شاخه به آن شاخه نپريد و خودتان را هوسباز نکنيد فقط در حد رفع نياز طبيعي و مشر وع آنهم حتي الامکان با يک نفر نه گزينه هاي متعدد


 حالم بهم ميخوره : حالم از مطالب اين صفحه سايت بهم ميخوره. مخصوصا از اين: فکر نکنيد با اجازه رابطه جنسي ميتوانيد عشق مردي را بخريد و آن را همسر آينده خود کنيد ، معمولا مردان دوست دختر خود را که با آن رابطه جنسي داشته اند رها کرده و با دوست دختر ديگران ازدواج ميکنند !!

 Ayna : همه دخترا رو مقسر میدونن و وقتی نوبت به پسرا میرسه میگن پسرا طبیعتا هوس بازن ولی مگه دخترا هوس ندارن؟! پسرا میگن دخترا با بی حجابی باعث تحریک ما میشن اما خودشون با اون شلوارای تنگ لباسایی که تکمه هاش تا وسط بازه باعث تجریک دخترا نمیشن؟! دخترا به کلمات تحریک آمیز و لمس حساسن اما کسی نمیگه چرا پسرا هی به دخترا تیکه میندازن و...؟!!!

 مهدیه : من یه دخترم و میگم این دخترها هستند که با بدحجابیشون زمینه تحریک پسرهارو فراهم میکنند.
پس خانم ها حجاب خودتونو درست کنید.وگرنه قبل از پسرها شماگناهکار محسوب میشید.اون موقع هست که جلوی خدا جز شرمندگی و سرافکندگی جوابی برای گفتن ندارید.
برای خودتون ارزش قائل بشید...


 جواد اصفهانی : سلام. به نظر من هر کسی خودشو درست کنه الکی هم از این حرفهای بیهوده نزنید چون همتون دارین همدیگه را مقصر میدونین


 ااااا : فقط دم .... گرم


 <<دراکولا>> : سلام.
ميشه واسه دختر خانومها بگين اصلا حجاب يعني چي؟
راستي از سايتتون ناراحتم که به سوالات قبليم جواب ندادين.

جواب سوني کارت بيست : حجاب در يک کلمه يعني قفل يعني گاوصندوق ، ميدوني کي از قفل و گاو صندوق بدش مياد ؟ فقط دزد بدش مياد و گرنه صاحب مال که بخاطر قفل کردن و مواظبت از مالش ناراحت نميشه ، حجاب در اصل محدوديت براي مرد است تا هر کاري که دلش ميخواهد با ناموس زن انجام ندهد و اگه زني عاقل باشه ناموسش را حراج چشم آدمهاي هرزه نميکنه


 مهران : فداتون شم میدونین نماز خوندن خیلی ادمو از این کارا دور میکنه امتحانش ضرر نداره

 فرشته قلی زاده : در سال 1390 به من تجاوز شد الان من دختر نيستم بلکه من يک زن بيوه هستم من 16 ساله هستم

 اصلاح شده : انسان با تمام غرايز آفريده شده هم براي مرد و هم براي زن اين احساسات وجود داره. اما اگر خودمان را كمتر در معرض تحريك شدن قرار دهيم دفعاتي كه تحريك مي‌شيم كمتر خواهد شد. در ضمن ازدواج مهمترين راه جلوگيري از فساد است.

 <<دراکولا>> : دوباره سلام.
ممنون از اينکه به سوالهام جواب دادين.اما اين درسته که يک دختر رضايت داشته و با پسر رابطه برقرار کرده و بعدم ثابت شده که با رضايت اين کارو کرده،اونوقت مجازاتش با پسر يکيه؟
خوبه که 90% نظرهايي که توي سايتتون زدين چه دختر چه پسر،نظرشون اينه که الان دخترا بيشتر باعث اين روابط و مشکلات توي جامعه ميشن.
من با نظر محمد که در مورد حجاب نوشته موافقم. من خودم به عنوان يک مرد تا اندام ي دختري رو نبينم تحريک نميشم .اما متاسفانه الان دخترا چادر که نميپوشن هيچ،لباسايي ميپوشن که تمام اندامشون کاملا مشخصه که اگه نپوشن و بيان بيرون سنگينترن. تورو خدا يک فکري کنين که فرهنگ حجاب به معناي درست تو جامعه رواج پيدا کنه.
ممنون منتظر جوابهي منطقي و خوبتون هستم.
فعلا باي باي


 حاج رضا رمضانی : ای بابا در سایت هنرمندان این دختر ها انقدر حرف های عاشفانه به هنرمندان مرد می زند به اینکه خیلی اط مطالب هم سانسور مبشود دختر ها همیشه دنبال بچه خوشگل و بی سرپا هستند و وقتی مورد تجاورز و یا سو استفاده قرار گرفته حساب کار می اید دستتان چرا یک دختر به بک هنرمند این همه ابزار علاقه کذب می کنند حرف های خیلی زشت اکثر موقت ها ایراد از دختر ها خانم است یک بیشتر دنبال ادم های بی سر پا هستند نه دنبال یک مرد و انسان انها همه چیز را در چهره و خوش تیپ بودن می دانند مکه اخر ان یا ازداوج به طلاق و یا تجاورز و یا سو استفاد ه و یک عمر بدبختی برای شما دختر ها با این افکار ناراحت هستم شما ها خیلی انسان ها بدبختی هستنی باور کننی چون خودتان می خواهی این سرنوشت را ..........

 حسی : دختر خانومها همه جاشون شهوت انگيزه به ما چي ....

 <<دراکولا>> : سلام.
الان که کار از کار گذشته ميخواين درموردش نظر خواهي کنين؟حالا که از بچه شش ساله تا آدم صد ساله همه معلم اين کارا شدن؟
يه سوال دارم:اگه دختري با پسري دوست بشه و بعد از مدتي باهم سکس داشته باشند،در صورتي که دختر با رضايت سکس کرده باشه ، بعد از مدتي دوستيشونو بهم بزنن ، دختر بره و ادعاي تجاوز بکنه چي ميشه؟
يه سوال ديگه:به سکس از عقب هم تجاوز ميگن يا فقط سکس از جلو؟
يه نظر هم دارم : يه خورده سعي کنين توي جامعه بيشتر مراقب دخترا باشين،مقصر 99% بي بند و باريها دخترا هستند.
اميد وارم به سوالهام جواب بدين.
باتشکر.

جواب سوني کارت بيست : ادعاي تجاوز بايد اثبات بشه و اگر پسر بتواند ثابت کند که دختر خودش با رضايت اينکار را کرده صد ضربه شلاق نصيب دختر ميشه و البته پسر هم از صد ضربه شلاق بي نصيب نميمونه به اتهام رابطه نامشروع ، و اگر هم همسردار باشه در حاليکه همسر دائمي سالمي که در دسترسش بوده و ميتوانسته با او رابطه داشته باشد اما به خطا برود که اعدام ميشه

بستگي دارد که پزشکي قانوني يا قرائن ديگر ثابت کنند که چقدر دخول صورت گرفته است و آيا با رضايت بوده يا به اکراه و اجبار و تجاوز ميتواند از شلاق و زندان تا اعدام را شامل شود


 صبا : من كه از همه بدبخت ترم 6 سالم كه بود پسردايي ام لهم تجاوز كرد من هم الان كه 13 سالمه فهميدم باكره نيستم .چه خاكي توي سرم بكنم؟

 الهه : سلام. واقعا درسته که پسرا زود تحريک ميشن. چون من يکبار با دوست پسرم قرار داشتم.البته حواسم هست چون فقط کنار ساحل ک همه هستن و جاي خلوتي نيس قرار ميزاريم. داشتم ميگفتم.يبار تو چشاش چند ثانيه يکسره خيره شدم. خودش گفت که با نگاهم داره تحريک ميشه. پس معلوم ميشه که بايد ما دخترا بيشتر مواظب حرکاتمون باشيم. منم ديگه تو چشاش زل نميزنم

جواب سوني کارت بيست : فقط بدونيد همين که باهاش قرار ميگذاريد اتوماتيک تحريک شده است و نياز به زل زدن شما ندارد چون اگه تحريک نميشد اصلا محلتون نميگذاشت ، پس دختر خانمها مراقب باشيد شيطان و بي آبروئي از آنچه فکر ميکنيد به شما نزديکتر است


 زهرا : هر روز سوره ي ياسين بخونين و به خدا توکل کنين و خودتون رو در شرايط تحريک آميز قرار ندين چون عدم ورود از چنين محيط هايي راحتتر از خروج اون هاست.موقع نگاه کردن به جنس مخالف به جاي نگاه مستقيم به چشاش از نگاه غير مستقيم مثل نگاه به ساير اعضاي چهره استفاده کنين.
مطمئن باشيد اگر غريزه خودتون رو کنترل کنين خداوند خودش بهترين رو هم در دنيا و هم در آخرت نصيبتون خواهد کرد.و آخر چنين صبري خيلي نيکوست به ياد حضرت يوسف


 احسان شیاسی : دخترها شهوت انگیز هستند

 کریم : راه جلوگیری از بی بند وباری فقط ازدواجه و متدین بودن

 سمیرا : سلام. ای بابا.چرادنبال مقصرمیگردید؟ایناهمه تومجردی رخ میده .من نفرمیشناسم که ازدواج کرده ولی ازتمام این مسایل سکسی حتی باهمسرخودش دوره.کدوم مردهارو باورکنیم؟این که عذابه اون ک عذابه!!!!!

 سعيد 70 : سلام من يه پسر 21 سالم.اما با اينکه ي پسرم فقط ميتونم بگم مرده شور پسرايي رو ببرن که باعث شدن من وقتي دارم واسه يه نفر خودمو تيکه تيکه ميکنمو اصلا حس سکسيم بهش ندارم کاراي همين کثافتا باعث ميشه اون هيچوقت طرف من نيادو بهم اعتماد نکنه.چاکر همتون... فقط بازم به خانوما توصيه ميکنم مثل عشق من سادگيتونو کنار بذارين......تنکيو

 neda : اصلا با بي بند باري و بد حجابي موافق نيستم چون خودم يك دختر آزاد و راحتي هستم خدارو شكر تا بحال هم مورد تجاوز قرار نگرفتم تا خود دختر نخواد پسر هيچ كاري انجام بد پس دخترا خودشون بايد مراقب خودشون باشند

 ادريس : من اعتقاد دارم تا دختر سرو گوشش نجنب براش هيچ اتفاقي نمي افت

 فائزه : سلام مطالب جالب بود به نظر من دختر و پسر نداره و اگه دختر خودش نخواد پسر کاري نميتونه بکنه يا اينکه بعضي دختراي دانشجو سوار ماشيناي شخصي ميشن ميگن ما نميخواستيم ولي اگه اين دختر سوار ماشين شخصي نميشد اين اتفاق براش پيش نميومد پس بايد فکر اينارو کرد من خودم شبها امکان نداره باشخصي بيام خونه. يا اينکه دختره با دوست پسرش پا ميشه ميره خونه ميگه تجاوز کرد . يکي ازدوستاي من 3 روز پيش بهم زنگيد گفت بيا بريم با دوست پسرم و دوستش باغ منم نرفتم ولي اون رفته بود به خدا اگه دروغ بگم شبش بهم اس ام اس داد که مياي بريم آزمايش سلامت بديم ولي بهم نگفت که کاري کردن يا نه شصتم خبر داد يه دختر با يه 2تا پسر تنها مگه ميشه کاري نکنن. اره پسرا بدن نامردن ولي باورکنيد اگه شما دخترا زرنگ باشيد و کم عقلي نکنيد هيچ کدومشون نميتونن از اين کارا کنن

 مریم : من الان13 سالمه ولی وقتی کلاس سوم ابتدایی بودم مورد تجاوز قرار گرفتم خودم بخدا نمیخواستم الان چندین سال از ائن موضوع میگذره بد تر اینکه همسایه مونه

 بهناز : به نظر منم خوبه با حجاب بودن و اينکه با هرکسي ادم دوس نشه ولي وقتي اين اتفاق برا دختر افتاد .....

 الي : خدا لعنت کنه زنهاي بي بندو بار-من زندگيم واسه همين نابود شد مردها تا چشمشون به يکي ديگه ميوفته همي چي رو فراموش ميکنن

 م گ : چه خبره اينج واااااي

 محمد : خانمهاي محترم ما آقايون فطرتا مجذوب خانمهاي برهنه و نيمه برهنه ميشيم پس اگه ميگيم با حجاب باشين همينطوري يه چيزي نميگيم نظرات آقايون رو بخونين چرا از خودتون نميپرسين که چرا اکثر آقايون حرفشون مسئله حجابه اونم حجاب برتري مثل چادر

 bahar : از نظرات شما ممنونم واینکه داداشای گلم میدونم مامقصریم اماشماهم یه کم اقاباشید

 اکبرم : هم تقصیر دختراست هم پسرا . دخترای مست پسرا رو تحریک می کنن پسرام با دخترای مظلوم سکس می کنن .

 پشيمان : فقط به آدمايي که مذکر هستند اعتماد نکنيد همين

 صابر : بنام خدا
سلام
پيغمبر اسلام هزار و اندى سال پيش راه حلشو ارائه کرد اما هيچ کس به اون توجه نکرد بافت فکرى و رفتارى جامعه هم بهمين شکله.
مضمونهائى که بيادم مياد اينان:
جوان نبايد عذب بمونه
کنج خانه امن ترين جا براى زنه
زنان مثل عورتند هر وقت از خانه بيرون بيان مثل اينه که عورت آشکار شده
حتى گفته شده سوره يوسف رو بزنان ياد ندين ندونن زنى با او شرائط هم بوده
و خيلى چيزاى ديگه. خوب در جامعه کدومشون رعايت ميشه؟


 ابی جون : یه روزخوب میاد!!!

 ناشناس : واقعا جای تاسف داره که بعضی از اقایون دنبال این کثافت کاریا میرن چن نفرو بدبخت میکنن حالا طلب کارم میشن خدا به همه عقل بده

 عادل : بيش ترين مشكل به وجود اومدن اين موضوع بخاطر رابطه هاي دوستيه كه از نظر همه ساده!
اما مهم!؟


 رویا : به نظر من هم پسرا و هم دخترا باید از لباسای مناسب استفاده کنند و رفتاراشون تحریک کننده نباشه .ممنون مطالب جالب بود.دعا میکنم خدا خودش باید مارو از شر این حیوونای انسان نما حفظ کنه.

 روح : آقا من نه خوب نه بد.کاري هم تاحالا نکردم.ولي دخترا به خاطر هرکسي که دوست داريد حتي اگر روسري نميپوشيد آرايش تند ميکنيد لااقل لباس تنگ نپوشيد.تازه به نظر من ايراني ها در چادر زيبا تر هستند چادر را اسلام نياورده کوروش آورد برويد مطالعه کنيد تا خودتان متوجه شويد.

 محمد ياسين : خاک توسر هرچی دخترشیطان

 مريم : بد بخت تر از من نيس به من تجاوز شد و هيچ کاري نکردم از ترس اينکه خوانوادهامبفهمن هنوز با يادش حالم بد ميشه

 ابی : فقط میگم یه روز خوب میاد!!!

 فاطی : پسري که مشروب ميخورد و بصورت مست و به زور وارد خانه همسايه ميشود و اون شخص را به ضربه سر و يا هول دادن و زدن سر به ديوار بصورت بيهوش در مي آورد و معلوم نيست که به آن شخص تجاوزکرده يا نه که از فرط مشروب خودش هم بيهوش افتاده چيست

جواب سوني کارت بيست :

شخص مورد حمله واقع شده ميتواند با شکايت از شخص متجاوز درس خوب و فراموش نا شدني به او بدهد ، يک تجاوز جنسي از لحاظ قانوني و پزشکي چندين نشانه باقي ميگذارد که به راحتي توسط پزشکي قانوني قابل تشخيص است پس محل زخمها و تجاوز مخصوصا اگر اسپرمي باقي مانده باشد را نشوئيد و در اولين فرصت پس از حمله يا تجاوز به پليس و مشاورين نيروي انتظامي مراجعه نمائيد


 حسین اکبری : نمیدونم ولی کمکم کنید بتونم جلوشو بگیرم

 baharak : من دوستایی دارم که مورد آزار جنسی قرار گرفتن چه تو خیابون جلو پولیس چه تو خونه به وسیله مرد آرزوهاشون ...........من فقط فقط از همه پسرا میخوام تورو خدا بسه هرچی نگاه هوس انگیز به دخترا چرا ماها نتونیم باهم خوب باشیم بدور از فکرای ناجور.از دخترام میخوام که خدا وکیلی توری رفتار نکنین که شخصیتتون یک جور دیگه توسط پسرا برداشت بشه...

 علی : من چون خیلی خوش گل بودم ی بار یکی از هم کلاسی ام تو دوم راهنمایی منو برد خونشون و تقریبا" با کلک چرت و پرت گفتن لای پاهام از جلو گذاشت خدا رو شکر میکنم که فقط همین اتفاق کوچیک افتاد چون اگه ی ضرره دیگه وای میستادم و به اراجیفش مثل این که اگه من مال خودم رو به ماله تو بمالم از جلو هرمون به لای پاهات تزریق کنم گوش میدادم علان دیگه حتما" کارم به خود کشی میکشید ولی به هرفاش گوش ندادم از اونجا اومدم بیرون نمیدونم شاید اگه علان بعد این همه سال که از اون مدرسه محل فاصله گرفتم ببینمش حتما" خفتش کنم با این که در موقابل تجاوز این کارش در حد حدود شوخی هم حساب نمیشه .01 اونم نمیشه برای همین میدونم دخترایی که کاری باهاشون شده چی میکشن من که تا علان به جز دو تا از دوستا همون مدرسم موضوع رو به کسی نگفتم با

 سعید لاری : یه نصیحت به دخترا من پسرم ولی پسرا ناتو هستند پیش خودتون فکر نکنید اینا فرهادند گول نخورید روباه مکار اند

 مریم : سلام افرين به شماهايي که دخترا رو اگاه ميکنيد اهاي خانواده هامواظب دختراتون از بچه گي باشيد

 محیا : جناب سونی کارت من رشتم ماماییه و خوب میدونم این گند کاریا چیه. فکر نکنید از اون سر کوه اومدیم. ما درسشو خوندیم شما حرفشو میزنید

 خاک تو سر پسرای ناجور : شما که نمیتونید جلوی غریزه تونو بگیرین فکر کردین ازدواج کنید میتونید زن و بچه نگه دارید؟ باز میرین پی کثافت کاری
به این ایمان دارم
فقط دخترا.... به هیچ جنبنده ای اعتماد نکنین


 محیا : اگه به بي حجابيه پس بايد خارج از کشور مردم از تجاوز و سکس وقت نکنن سرشونو بخارونن. در ضمن آقايون: بد حجابي با بي حجابي فرق داره. هنوز فرق چادر سر کردن رو با شخصيت واقعي نميدونين؟ يکي ميتونه تيپ بزنه خوشگل کنه اما پاکم باشه. چرا چرت و پرت ميگين خوذتونو قانع کنيد؟ چشم پاک داشته باشين چه فرقي ميکنه دخترا چه جوري ميان بيرون؟ ما با شما چه فرقي داريم؟ شما چادر سر نميکنين کي بهتون تجاوز ميکنه؟ شما مانتو نميپوشين کي يقتونو چسبيده؟ بريد افکارتونو عوض کنيد... به گند کشيدين جامعه رو... دخترا عقده اي شدن پسرا حشري. چرا؟ مقصر خودمون و فرهنگ غلطمونه

جواب سوني کارت بيست :

احتمالا چون شما خانم هستيد اصلا نميتوانيد درک کنيد که غريزه مردانه چه حالت تهاجمي دارد ، بسياري از دختران هستند که تا سالها و گاهي بالاي 25 سال اصلا مفهوم غريزه جنسي را حس نکردند و برخي خانمها هستند که براي اولين بار در کلاسهاي تنظيم خانواده دانشگاه چيزي در مورد دستگاه تناسلي مردانه و زنانه به گوششان خورده است چون هيچ حسي در مورد آن ندارند ( دختران کم سن و سال فاحشه يک استثنا محسوب ميشوند ) اما کمتر پسر 14 ساله اي را ميتوان پيدا کرد که از همون روز اول بلوغ بارها در خواب و بيداري جُنب نشده باشد و اين را خدا اينگونه آفريده است و آن را آنگونه و هر دو حکمتي دارند ، بدانيد که اگر دختري به قول شما تيپ ميزنه و خوشگل ميکند و حس ميکند که هنوز پاک است بايد بداند با يکبار به خيابان رفتن دهها نفر را ناپاک ميکند يا جسمشان را ، يا روحشان را و يا چشمشان را چون همه پيغمبر و خدا ترس و مومن و معتقد نيستند که بتوانند جلوي خودشان را بگيرند ....... پس پيشگيري بهتر از درمان است


 رعنا : 16 سالم که بود...
اما نذاشتم هیچ پسر آشغال دیگه ای بفهمه و الان 21 سالمه. نذاشتم تو زندگیم تاثیر بذاره. اینا که نوشتین خوبه. دخترا باید بدونن. من ندونستم. اما الان موفقم. دانشجوی داروسازی ام. اینو نوشتم دخترا بدونن حتی اگه یه مشکلی داشته باشن نباید بذارن پسری بفهمه و الا بدبخت میشن. از رک بودنم عذر میخوام


 نی نی : البته که دلیل اصلی تجاوز بی حجابی نیست اما بد حجابی یکی از دلایلشه،من با م ح ح خیلی خیلی موافقم اما ازدواج زود با چشم باز نکه هر کی اومد ندیده و نشناخته ... هرچقدر به فرزندانتون محبت کنید کمتر به جنس مخالف میل پیدا میکنند دختر خانوما شما غنچه هستید پس تا شکفتن مراقب باشید دوست بد زیاده دختر و پسر نداره

 پاوه؛ا؛ر : اول و آخر اين حرفاهمش به درجه ايمان آدم ختم ميشه چه دختر چه پسر وقتي خودشو در محضر خدا تصور کنه و وجودخداي متعال و بي شريک رو حس کنه هيچوقت حتي يه ثانيه هم فکر نميکنه که دست نامحرم بهش برخورد کنه و از پاکي و عفتش با همين فکر قلبش به لرزه درمياد و به گريه ميافته؛ خدا خودش بهمون رحم کنه؛آمين

 از ديو و دد ملولم و انسانم آرزوست : مطلب خوب بود و نظرات بينهايت چرند و مسخره!!! شما بگيد کجاي دنيا اومده که اگه دختري حجاب(که احتمالا از نظر آقايون نظردهنده چادر يا لباس گل وگشاد است) نداشت يعني من آماده ام به من تجاوز بشه... به نظر من اگر کسي اينقدر خودداري نتونه بکنه حتما مريض جنسيه و بايد خودشو به دکتر نشون بده.....به اين فکر کنين که ما انسانيم و قدرت فکر داريم و نبايد مثل حيوونا اسير غريزه بشيم و بدتر اينکه بعد هم توجيه کنيم و گناه رو بندازيم گردن دختر بيگناه بدبخت بي پشتيبان

 بشر دوست : هرکس قبل از این کارها فکر کنه کسی اگر باخواهرومادرش همچین رفتاری میکرد اون وقت میفهمه که کارش چقدر زشته بزنی میزنند این قانون طبیعته یه قدری فکر کنید

 دوست : خانم های که می گویند این آزار و اذیت ربطی به بد حجابی ندارد
خدمتشون عرض کنم که اگر جرات دارد یک روز لخت بیرون بیاید و اوضاع را ببیندکه چه می شود و مطمئن باشد که در همان ثانیه ی اول چندبار مورد سکس قرار می گیرد.
پس حجاب نقش کلیدی در تجاوزهای جنیس دارد.


 محمد : خانمها توجه مساله تجاوز 70 در صد به حجاب مربوط نیست ولی رعایت حجاب میتونه به شما در این مورد کمک کنه من واکثر اقایون هیچ وقت برای ازدواج به دنبال دختر بد حجاب نمیریم بس با بد حجابی فرصت ازدواج تونو نسوزونید

 مرگ : من نمیدونم چکار کنم که بچم از این

 سینا : من فکر می کنم که 60درصد دخترا مقصر اند 40درصد پسرا ...اگه دخترا عین یه آدمیزاد لباس بپوشه مرد ها کمتر تحریک میشن ولی به هر حال دختر ها هم باید مراقب باشن و با هرکسی رابطه چه دوستی چه.....برقرار نکنن

 نیوشا : همگي خسته نباشيد.... رابطه سکسي ربطي به بدحجابي نداره پسرا براي ارضاي خودشون همه چيزو بهانه ميکنن.. دختري هم که سکس رو دوست داره کاملا مشخصه و ...

 در جواب مسام : در جواب کاربري با نام مسام بايد بگم دختري که يکبار يا چند بار رابطه جنسي برقرار ميکند به قول خود شما ميشود آدم کرمو و با عرض معذرت از کاربران در تصور همه ما ميشود جنده و فاحشه ولي کسي که 13 دختر را به رابطه جنسي کشانده است به نظرم من ميشود زالو ، ميشود لجن ، ميشود خود ميکروب که فقط چوبه دار ضد عفوني اش ميکند

 ر.ج : به قول اقاي قرائتي:دوستي پسر و دختر يا از اول گناهه يا اخرش به گناه ميکشه
ما چرا از حضرت علي ياد نگيريم.کساني که ميگن دوستييه دختر و پسر اشکالي نداره چرا حضرت علي وقتي يه نامحرم ميديد فرارميکرد
به نظر دوستان نهار خوشمزه تره يا افطار
اگه ما هم بخواهيم ماننده کشورهاي خارجي بي حجابي رو رواج بديم .پس کي زنو شوهر از ديدن هم لذت ببرن
من خودم جونم و تجربه بهم نشون داده که اگه با نا محرم دوست بشم اخرش به گناه کشيده ميشه .هيچ کس نميتونه بگه من جنبشو دارم.هميشه ادم بايد مراقب باشه.تو قران اومده (سوره نسا/ 102) در لحظه جنگ هيچ گاه لباس جنگ و اسلحه خود را کنار نذاريد.ما هميشه در حاله جنگ با شيطانيم اگر لحظه اي غفلت کنيم ممکن است براي هميشه پشيمون بشيم.التماس دعا


 مسام ع.م : من تا حالا 13تا دختر رو که خودشون کرم داشتن ترتيبشون دادم به نظر من دخترا بايد خودشون درست کنن پسرا گناهي ندارن با

 AmirSam : نمیشه گفت که پسر یا دختر مقصر هستند اما به نظر من بیشتر دخترا مقصرن چون اگه اونا واسه پسرا اشوه نریزن پسرا هم هیچ کاری نمیکنند ...اما در هر صورت بیشترین تقصیر بر سر جامعه هستش ...دخترای عزیز من پسری 19ساله هستم تو فکر این کار ها بودم اما دیگه اصلا نیستم پس مواظب دل های پاکتون باشید عزیزان من در ضمن سارا جان شما که میگی دزدینت پس چرا تجاوز گران شما رو آزاد کردند؟؟شاید هم شمارو...کردند وشاید هم بدتر... موفق باشید

 dorood_ezrail@yahoo.com : اینجا هرکس برای خودش نظری داره میده ولی ای کاش کسی قدمی برای بهبود این رفتارها و ناهنجاری ها برداره نه اینکه فقط حرف بزنه

 سحر : من با قمه زير گلوم مجبور شدم يه كارايي بكنم از ترس آبرومم نميتونم به كسي بگم يكي هست هست جواب قلب شكسته و روحيه خراب منو بده

جواب سوني کارت بيست :

در نيروي انتظامي مشاوريني هستند که ميتوانند به شما هم کمک رواني و هم کمک انتظامي و مشاوره اي بدهند ، مورد را با آنها در ميان بگذاريد و اگر مشاورين نيروي انتظامي به شما گفتند که امکان پيگيري قضائي آن و محکوم شدن متجاوز هست حتما آنرا پيگيري نمائيد تا دختران ديگري در دست آنان گرفتار نشوند ، مطمئنا اگر قربانيان قبلي از آنها شکايت ميکردند امروز شما به اين وضع دچار نمي شديد و اگر شما به بهانه هاي مختلف و وسوسه هاي مختلف شيطان گوش داده و از شکايت صرفنظر کنيد در بي آبرو شدن دختران بعدي مقصريد


 علی ملایری : ایران بر بد پایه ای بنا شوده مشکل از پسر بودن یا دوختر بودن نیست

 سجاد : اين دنيا محل گذره کاري نکنيم که بعدا...

 محمد : اشتباه

 آرزو : این مشکل 2 طرف چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی کرم از دختراست عشوه نریزند پسرا کاری باهاشون ندارند.

 نينا : به نظر من تقصير بسراست كه با حرفاشون و قول ازدواجي كه ميدن دخترا رو خر ميكنن

 لي لي : ای کاش نبود ادم بد روی زمین

 مروارید : نظرات متفاوته اما نوشته هاش ججالب بود بنظرم تنهاییاتون با توکل بخدا و بچیزای بهتری فکر کنید خدا دوستون داره همیشه کنارتونه دختر پسرا شما باید خودتونو کنترل کنید و بایددر این راستا اول خدارو بشناسید بعد خودتونو وقتی اون تو وجودتون باشه هوس از دلتون میره فقط به عشقتون که خداس فکر کنید اگه خدا رو بشناسید ادم بدو از خوب راحت میتونید تشخیص بدید قران قران بخونید دعاها اروم میکنه کسی که روحشون اروم نیس برید توطبیعت خدا بگردید باهاش حرف بزنید نزارید هوس بوجودتون اسیب برسونه بموقعش ازدواج کنید صبور باشید امیدوار

 ترک باهوش : با سلام.به نظر من تمامي مشکلات هاي جنسي ما چه مرد و چه زن به فرهنگ و باور هاي پوچ و بي اساس ما برميگرده و هيچ کس مقصر نيست بلکه فرهنگ ناقص ما باعث شده که در جامعه ما افراد به صورت عقده اي وشهوت ران بار بيان اينطور نيست؟خودتان قضاوت کنيد.

 اسماعيل-اليگودرز : دختراگه حجاب داشته باشه هيج کسي فکربدنميکنه،بايداول دخترهارو حالي کردبدهمه چيزکم کم درست ميشه

 پسر کرمانی : من خودم یکی رو مورد تجاوز قرار دادم تقصیر خودش بود مبایست با من دوست نشه

 حیات ما : به نظر من بهترین چیز ورزش است چون ادم را انقدر خسته می کند که کمتر به فکر هوس بازی می افتد.و بعد از ورزش کارهای فکری است پدر و مادرها مواظب رفتار جنسیتان باشید.بچه ها از شما می بینند و تاثیر گذار می گیرند

 عباس : به نظر من بايد زود ازدواج کرد در غير اين صورت خيلي خطرات هم براي دخترا و هم پسرا وجود دارد و در اين ميان هم حکومت و هم خانواده ها مقصر هستند

 محمد س : یا علی . خدا به مردم جهان رحم کند .

 یا حسین(علیه السلام) : تو رو به خدا این نظر را اول بذار و اسمم اگه خواستی عوض کن نگی میخواست خودشو گنده کنه.
4سال پیش دانشگاه مشهد قبول شدم در آنجا با خانمی آشنا شدم که چند سال بودشوهرش را از دست داده بود من هم جوان.به ایشان پیشنهاد ازدواج موقت را دادم(بنده تمام شرایط وقوانین ازدواج موقت را میدانستم سو برداشت نشه) او گفت صیغه میغه نه!!!!!!!ولی اگه همینطوری میخوای قبوله!!!!! به خدا اونی که حرامه سکس وتجاوزهست نه عقد موقت!! چرا قبح حرام ریخته اما حلال خدا حرام شده؟؟؟!!!! به راحتی در بیشتر نظرات میگن سکس سکس اما در مورد ازدواج موقت میگن کثافت کاری!!!!


 حمید : واقعا عجیب دنیای کریح و مسخره ایه
ما هستیم بین آدم های گرگ نمی دونیم چیکار کنیم...
ولی باید به خدای متعال توکل کرد..........


 مشاور خانواده ام : نظرات همه ی شما جالب بود!
اما آیا اگر همه ی دخترا وپسرا پوشش مناسب داشته باشند مشکل حل میشود!
آیا تو روستا ها که امکانات کم هست .از مد ،تیپ،اینترنت و... خبری نیست مشکلی نیست!نه دوستان ،چرا برخی این مسایل و خطرات را جدی نمیگیرند
من مشاوره کوتاه را در این زمینه خصوصا بعد از اتفاق را خیلی مفید نمی دانم اما بی ارزش هم نمیدانم.
سری بعد توضیحاتی بیشتری میدهم.


 امير : سلام
نه تقصير دختره نه پسر....
تو کشور ما فرهنگ لخت بيرون اومدن نيس که...؟
تازه کاواره يا همون کازينو هم که نيس...؟
درسته...؟
پس خانوما نخوايد پسرا مون مث اونا رفتار کنن...
و اقايون نخوايد که خانوما چادر چاق چوق کنن تا شما هشري نشيد....
راه حل فرهنگه داداشي ....
بعدش شما ها بايد به هم مث يه دوست نگاه کنين...نه يه پسر به دختر يا برعکس...
خلاصه هر کي ميگه تجاوز زوري نيس دروغه ....
من خودم تو تاکسي نشسته بودم يه خانوم سوار شد اول پاشو به من مالوند بعد دستشو گذاشت رو پام...بعد خواست بره پايينتر نزاشتم..
تازه طلبکار شد شروع کرد داد بيداد.....
بريد مشکل رو اصلاح کنيد.....


 ˙·٠•●✿امیر خان✿●•٠·˙ : وای خدایا کمک کن.....حرفایی که میشنوم اصلا خوب نیستند....یکی تو نظرات گفته تن فروشی میکنم....یکیم....ای خدا! آبروی ما جوونا رو حفظ کن! تو رو به مولا.....چون چیزیه که اگه بره عمرا دیگه بر نمگرده!.....روحمون رو پاکیزه گردان!....این چیزا هیچ موقع خود به خودی رخ نمیده! باور کنید که راست میگم....آدمی که هدفمند باشه و به چیزا خوب فکر کنه اصلا چنین کثافت کاری هایی پیش نمیاد!

 بيطرف : مقصر خودشه كسي به زور بهش تجاوز نميشه

 وحید : فقط توي جامعه بياييد و ببينيد مقصر اصلي کيه

 الهام : با سلام من خودم مورد تجاوز قرارگرفتم فقط ب خاطر اينکه هميشه خانوادم ب چشم يه آدم هرزه منوميديدندواز دست همشون خسته شدم وفقط ب دنبال يه مرد ميگشتم ک بتونم بهش تکيه کنم وکنارش آروم بشم وبهش بگم ب خدادختر بدي نيستم.البته من دنبالش نرفتم اون اومد طرفم ووقتي گفت ازت خوشم مياد داشتم شاخ در مياوردم چون برام يه مرد خيلي محترم بودخلاصه باهاش دوست شدم وبعداز4ماه چهره ي واقعيش معلوم شدبايه بوس شروع شد و بعد تجاوز بعد از اون قضيه چون بهش عادت کردمو واقعا درکنارش احساس آرامش ميکردم به خواسته اش جواب دادم. در کل هدفم از نوشتن اين بود که ببينيد من به خاطر يه ذره محبت حاضر شدم بدنمو بدم

 كوثر : من همش 15 سالمه واين فكرها تو سرم نيست اما جدي جدي از خوندن اين مطالب ترسيدم وسعي ميكنم از امروز واز حالا مواظب تر باشم مرسي

 کم : دين اسلام به عنوان قانوني کلي براي همه چيه. يه لحظه فکر کنيد همه چه مرد و زن به اين دين عمل کنن دنيا چه خواهد شد...تا جايکه تو هيچ مکتبي همچين کليت و حرييتي نيست

 ياسمن : وا مگه ميشه جلوشو گرفت!!!!!!!؟

 شيلا شيراز : من دختر خوبي هستم اميدوارم براي هيچ کسي اين مسئله پيش نيادممنون اطلاعات همه خوب بود

 امير طا ها : به نظر من تمام مشکلات جامعه از طرف پسرها سرچشمه ميگيره


 ستایش : تف به روی اون پسرای بی غیرت که خودشونو خوش تیپ می کنن ودخترا را شهوتی می کنن

 يوسف : مگه ميشه جلوي شهوت را گرفت همه دوست دارند ام راهش را نميدونند حلال يا حرام بودنش فرق ميکنددرضمن جوان لذت رابا وحشي گري اشتباهي گرفته

 علی رضا : اشيل دمت گرم حال کردم با اين نظرت

 غمگینکده : اولا اینقد با حرفهاتون چهره ی مردهارو بد نکنید درسته قبول دارم کسا ئی هستن که مثل حیوون پستن اما شما دخترا نظراتون جوری میگید که همه ی مردارو پست جلوه میده. بنظر من مقصر مال خود خانومایه بد (حجاب), کسی که با حجاب کامل بره تو جمعیتی که پر از مرد باشه هیچ مردی با چشم هوس رانی بهش نگاه نمیکه من مردهارو میشناسم چون خودم از جنسشونم مردها ابتدا با نگاه شوفاژی میشن کسی که لباس بدن نمایی تنش باشه خوب مسلما مرد تحریک میشه و...!!!
من خواهشم از خانومایه بد حجاب اینه که واسه ی چند روزم شده فقط چند روز با پوشش مناسب بیرون برن بعد خودتووووووووون قضاوت کنید که فرق بین شخص با حجاب با شخص بی حجاب چیه.
خواهش منو رد نکنید با تشکر.
حمید 17ساله از


 م.ظ.17ساله : دوستان عزیز بهتراست پیش از هر قضاوتی به تاریخ 2500سال پیش خودمان نگاه کنیم در آن زمان حجاب خیلی سفت وسخت بودو تمدن ما نامش تاآسمان رفته بود پس آن هایی که می گویند باید فکررا بازکردوروش تمدن های غربی کرد بد نیست یک نگاهی هم به تاریخ بکنند

 مهرشاد : نميشه کنترلش کرد من با دوتا ..... زنا کردم

 دختر 16 : به نظر من اصلا ربطي به حجاب نداره پسرا يا مردا بايد بتونن خودشونو كنترل كنن و گرنه كه ................................
ولي اگر ما ميخوايم يه عمر حسرت نكشيم بهتره كاره درستو انجام بديم اينجام بجاي اين مسخره بازيا دعا كنيم به مشكل بر نخوريم


 زینب 1 : به نظر من، آموزش خطرات اجتماعی خصوصا جنسی، از اهمیت بالایی برخورداره. ولی متاسفانه مثل خیلی دیگه از آموزه هامون، چیزایی که اینجا گفته شده خطر، عواقب و راهکارهای پیگرد قانونی بعد از وقوع اون رو بصورت افراطی بیان کرده. به طوری که یه خانم، موجودی ترسان و لرزان تنها برای دفاع از عفتش تلقی میشه، که بعدش هم به خوبی مورد حمایت قرار می گیره. قطعا یه همچین زنی برای حضور در جامعه از همون اولش با یه فکر مسموم آماده میشه. در حالی که اگه یه زن با عفت و بدون دفاع لایق هر نوع حمایتیه، پس چرا باید این قدر محتاطانه وارد اجتماع بشه. من بیشتر از هر چیزی به رعایت کردن حجاب بر اساس عرف، مذهب و شرایط مکانی (از قبیل محیط کاری، خانوادگی و ...) اعتقاد دارم.

 110 : مطالب خیلی خیلی خوب بود

 دختر : بهترین کار اینه که اصلا به روی خودتون نیارید ولحظه اول باید تا سفت شد بشکنیدش که دیگه از درد شاید بمیره اگرم زنده موند نمیتونه تکون بخوره!

 سیما : واقعا مزخرفه چطور جرات میکنید فقط به خانومها بتازید که مواظب لباس پوشیدنتون باشید مردا تحریک نشن چرا به این مردای کثیف و هرزه از هر نوعش با کلامتون تلقین میکنین که اشکال نداره شما غریزه دارین باشه تجاوز کنین دخترا باید مراقب باشن آخه این بلاهت رو کی میخواهید رها کنید توی خیابونهای اروپا و آمریکا اونوقت هر روز باید هزار نفر هونجا مورد تجاوز واقع بشن چون بیشتر مردم لباس نازک و تاپ و شلوارک و... میپوشن چرا فکر میکنین مردا هر غلطی دلشون خواست میتونن بکنن و تازه این طرز فکر رو گسترش میدین ننگ بر شما

 حبیب سهرابی : باسلام وتشکر از نظرات دوستان،به نظر من چه دختر وچه پسر باید خودشان مواظب رفتارشان باشن.وخودرا به خطر نندازندچون شیطان همیشه همراه انسانه.دریه جامعه 70میلیونی ازاین موارد طبیعی ست.

 ققق : پسر ها ازدواج موقت کنند با زنان ثروتمند

 الهه عشق : یه سلام گرم به همه. من واقعا نمیتونم بین دخترا و پسرا قضاوت کنم .اما میخوام به حرفام گوش بدین . من خودم یه دختر مانتویی هستم اما مانتوهام همیشه بلند بوده طبق میل خودم نه به اجبار خانوادم . آدمای اطرافم میگن من خیلی زیبا هستم چشام سبزه(گاهی اوقات به غیر از پسرا حتی زنا و دخترا هم بهم تیکه می اندازن) و هیکل خوبی هم دارم . شلوارام هم همیشه بلنده آرایش نمی کنم و موها م زیاد معلوم نیت خانواده ی خوبی هم دارم.با توجه به دلایلی که گفتم خیلی ها خواهان دوستی و.... با من بودن !!!!!!!! میشه چند لحظه فکر کنین که چی باعث شده من با کسی دو ست نشم و یه دختر باقی بمونم؟؟ به نظر خودم لباس پوشیدنم تاثیر خیلی زیادی داشته و همچنین نوع رفتارم با پسرای اطرافم و مزاحم هام. خانوما دیدن نوع لباسا چقدر تاثیر داره!

 مهدیه : بعد خوندن این مطالب فقط از خدا میخوام که این طور اتفاقات رو از باحجابش گرفته تا بدحجابش که اصلا چنین نیت و میلی به این کار ندارندرو دور کنه

 سحر : سلام مطالبتون خيلي جالبه.بنظرمن تقصيرهم دختروهم بسره دوتاشون مقصرن.دختري كه خودش نخواد هيچكس نميتونه دست بهش بزنه و بسرا هم ميتونن جلوي خودشونو بگيرن.ممنونم

 محمد سعيد : همه جور آدم هست. اما با وجدانش کم شده.

 سارا : سلام من دو هفته پيش توسط 4پسرجوان دزديده شدم وبا هزار التماس وگريه به پرده من كاري ندشتن اما ........ الان افسرده ام حتي آزمايش ايدز دادم من ظاهر خيلي خوبي دارم و مورد تحسين همه ام همه بلايي كه سرم اومد نامردي بود حلال نميكنم از خدا ميخام مجازتشون كنه كه به ادماي پاك دست ميبرند تامرز خودكشي رفتم وخيلي اذيت شدم يك هفته غذا نخوردم يواش يواش روحيم بهتر شد
خدايا من به كسي بدي نكرده بودم از دانشگاه برميگشتم
ادم بايد از زيباييش مراقبت كنه شايد حجابم ايراد داشت اما من دنبال سكس نبودم و نيستم
خدايا مثل قبلا شادم كن اي خداا آه منو بگير

جواب سوني کارت بيست :
سعي کنيد به خودتون زمان بدهيد تا از لحاظ روحي بهبود پيدا کنيد ، انشاالله از لحاظ سلامتي و ايدز هم مشکلي پيدا نکرده ايد البته تست ايدز به اين زودي مشخص نميشود و دوره مخفي بودن بين چند ماه تا هفت سال را دارد که انشاالله مشکلي نيست چون آنقدر ها هم ايدز در ايران همه گير نيست
زکات زيبائي عفت است و سعي کنيد بخاطر آنکه ظاهر شما جذاب است با حجاب بهتري افراد بيمار دل را از حريم خود دورتر نگه داريد فکر کنم الان متوجه شده ايد که حجاب براي محدود کردن زن نيست براي محدود کردن شهوت مرد است و همه مردها آدمهاي با تقوائي نيستند


 ازطرف یه مرد : سلام دوستان
يه روز با يه آدم سن بالا صحبت ميکردم که از زيارت خانه خدا برگشته بود و ميگفت خوش بحال کسي که تو جووني پاک بود و خودشو از منجلاب و گناه بيرون ميکنه بعد تو پيري ميفهمه چه کار بزرگي انجام داده يادتون باشه پشيماني و روسياهي تو دنياي برزخي خيلي سخت خدا بدادمون برسه واي به حال ادماي بوالهوس و شهوت ران يعني يه روز نمي ميرين پس انجام بدين ؟


 پارمیدا : بد بود

 رسول : تمامی این مشکلات بر میگرده به خانواده ومحیطی که تو ادم تربیت میشه...........


 شهرام : مشکل خود دختر ها هستند نه پسرها درست فکر کنید با این رابطه ها

 بهناز : قبول دارم که زن با پوششي که داره مرد رو تحريک ميکنه اما به نظرم اين مسئله تو جامعه ي ما خيلي مرسومه اخه تو جوامع غربي به خاطر ازادي که از اول دارن خيلي راحت با پوشش هم کنار ميان نميدونم شايدم من اشتباه ميکنم اينجا بيشتر مردم عقده اين چه دختر چه پسر تا يه ذره از ساق پاي همو ببينن مي خوان ...

 نيکا : اينجا فقط و فقط جامعه مشکل داره

 ستاره محبوب : صدالبته این غریزه باید ارضا بشه .ولی از راه
حلال- اگر مورد حلال در دسترس نبود باید این نیروی درونی را کنترل کرد که 7تا اصل داره که 3تاش اصول اصلیند و4تاش اصول فرعی-اصول اصلی 1-فکر 2-چشم 3-شکم که میتوان با تمرین آنها را کنترل کرد-دوستدارشمایم که صفا از نوشته هایتان می بارد


 امین آواره : تا نکند دخترکی بازی..کی کند پسر دست درازی...منه پسر حد اقل اینو میدونم بخوام بین 2 دختر ساده و تیپ فشن کاری بکنم میرم سراغ فشن..چون اون جرات این رو داده که خودشو آزاد کنه و منم دنبال آزادیم..خانوما اول خودتون رو آدم کنید بعد به پسر تهمت بزنید...


 باسط : همه اينايي که گفتين ممکنه درست باشه ممکنه نادرست. آفرينش طوريکه هر عملي عکس العملي داره. خدا بهمون صبر بده چون تشکيل خونواده خيلي خرج داره وسخته. آرزوي توفيق برا همه جوونا.

 زهرا : تف به اين پسراكه واسه هوس هركاري ميكنن مثلا شماآدمين حيوون نميتونه مقابل هوس بايسته خاك توسرتون

 ايمان بيكس : رابصه هاي سكسي در كشوره ماااا بايد با قانون اجرا بشه تا كسي به كسي ديگه تجاوز نكنه چون همتون دوست داريد با يكي سكس كنيد؟اين طورررر نيست؟!؟!؟!؟؟؟؟!!!!

 جواد : خیلی هاتون گفته بودین تقصیر پسراست،آخه چرا؟مگه پسرا با مانتو کوتاه میان تو خیابون؟مگه پسرا شلوار تنگ و کوتاه می پوشن؟مگه پسرا این قدر غلیظ خودشونو آرایش میکنن؟ نمی گم تقصیر پسرا نیست ولی دخترا خودشونو کنترل کنن ببینن چقدر این کثافت کاری ها کمتر میشه!

 یه پسر 15 ساله : درسته که من یه پسرم ولی بیشتر یه دختر میترسم که بهم تجاوز کنن. یکی از همکلاسیام مثل یه دیوونه همش باهام شوخی های جنسی میکنه. قبلاً هم میومد و از رابطه هاش برامون ( منو همکلاسی هام ) تعریف میکرد. دیگه واقعاً ازش میترسم. دنیایی شده که هیچ کس نمیتونه یه هیچ کسی اعتماد کنه... ای کاش این مشکلات حل میشد...........
ای کاش...........


 پيما : متاسفانهدر دوستي هاي جنس مخالفي دردومين روز صحبت سر سکس و اين جور مسايل ميشه!مخصوصا اون اس ام اس بازي هاي شبانه!ديگه خود کنترلي خيلي سخت ميشه!مخصوصا ما پسرهاي بد بخت که با اين وضع جامعه و هزينه هاي سنگين ازدواج پدر مون در مياد

 .jahanam. :
سلام بچه ها من همه ی تاپیک ها رو خوندم اگه خودتون دقت کنید می بینید که دختر ها می گند تقصیر پسر هاست و پسر ها هم می گند تقصیر دختر هاست ولی باید گفت در بیشـــر موارد تقصیر هر دوطرف هستش یکی از شما ها گفت که دوست پسر م خواست بهم تجاوز کنه و من هم با مشت و لگد زدمش و اون هم تو این اوضاء به ارضاع رسید خب اینجا تقصیر پسر هستش ولی خب من یه نفر رو هم می شناسم که اینقدر دوست داشت با یه پسر بره............که اخرش پسره سیمکارتش رو عوض کرد این دوره زمونه دوره ای هستش که دخترها دنبال پسرها می رند و دخترها پسر سوار ماشین می کنند پس چه انتظاری از کارهای دیگه هستش


 جفا : منم یه بار این فاجعه واسم پیش اومده.دوست پسرم این بلا روسرم اورد اون لحظه هیچی حالیش نبود.بعد تا خورد زدمش.خدارو شکر دخترم.ولی من همیشه فک میکردم اون یه فرشتست ولی افسوس.....

 محسن : هیچ کدوم از حرفاتون و قبول ندارم .لطفا اسم خدا رو نیارین.به قول بعضیا بازی بازی با دم شیرم بازی

 سیا : تفو بر تو ای دنیا تفو

 سعيد : من قبلاَ خيلي دچار مشکلات مهار شهوت بودم و گناهي نموند که مرتکب نشدم البته (هيچ وقت تجاوز نکردم) اما خداروشکر با توکل به خدا و توسل به ائمه تونستم مهارش کنم الان هم با يک فرشته ازدواج کردم تمام نمازهاي قضامو دارم ادا مي کنم نماز شبو شروع کردم و خيلي خوشحالم . توصيه من هم توسل توکل و مبارزست .تا وقت داري خودتو نجات بده.

 محمدرضا همتي فر : سلام.آشفتگی الان جامعه ما نه تقصیر پسر نه دختر،تقصیر پدر و مادرهاس.دختر یا پسر تو سن بلوغ خیلی‌ کنجکاون،سوالات زیادی دارن که نمی‌تونن از کسی‌ بپرسن،برای همینه که خودشون اقدام به تجربش می‌کنن،ولی‌ نمی‌دونن این راه چقدر میتونه زندگیشون رو تغییر بده،پدر مادر‌ها باید دوست و رفیق بچه‌هاشون باشن تا بچه‌ها بتونن باهاشون در مورد سوالاتشون صحبت کنن،
در کلّ برای شروع یه زندگی‌ جدید هیچوقت دیر نیست،کافیه بخوای تا ببینی‌ که می‌شه


 سربلند : همه چیز ناشی از سستی عقیده است ناشی از سطحی نگری است. هنوز باور دارم که یک انسان پاکدامن هرگز در چنین دامهایی گرفتار نخواهد شد.

 مهسا : بچه ها تو اين زمونه هرچي کمتر تو اجتماع بتابي پاکتري من از اون وقتي پام تو اينترنت باز شد و دانشجو شدم گندي نبوده ک بالا نيارم از دروغ و دوستي تلفني شروع کن تا سکس!واسه خودم متاسفم که توبه ميکنم ولي باز برميگردم توروخدا واسم دعا کنيد من ي روزي عاشق امام زمان بودم دوسش داشتم ولي حالا شرمندشم من به خاطر شرايط بد اقتصادي پدرم امکان ازدواجو از دست دادم کاش وضع ماليمون خوب بود که هيچوقت گناه نميکردم،به خاطر اينکه پدرم نميتونست جهيزيمو تهيه کنه راهو به روي خواستگارام بست و شهوت منو به فساد کشوند تورو خدا کسايي ک پاک و بي گناهن و اينو ميخونن واسه ما گناهکارا از خدا عفو بخوان من از زندگيم خسته شدم از خودم متنفرم و شرمنده خدا امام زمان و پدر مادرم هستم...

 منذر : تو رو به جون مادراتون دنبال این کثافت کارییانرین پسر عموی رفیقم رو حکم اعدامیش صادر شده...

 گیتا : به نظر من اگر هرکی مواظب خودش و رفتارش باشه و از خداهم یک مقدار بترسه دیگه این مسائل پیش نمیاد .باباجون حد اقل یک ذره به فکر خودتون باشید !!!!!!!!!!!!!!!!!

 من : سلام.به نظر من تر وخشک با هم مي سوزن.
از پدر و مادرمون بخوايم تاواسمون دعا کنن .تا از همه بلا ها در امان باشيم.
اما در جواب به _پاتريک):هر موقع اين دوست داشتن اومد سراغت,انگشتتو رو شعله آتيش نگه دار,مي فهمي که اي دوست داشتن تاوانش سنگينه وخودتو نابود ميکنه.


 به تو چه : جهوری اسلامی اگه اسلامیه وضع اینطور نمی شد

 آرمين : با عرض سلام/بايد قبول کنيم اين احساسي که درون مردها وجود داره زايده خلقت خداست و اجتناب ناپذيره پس نميتونيم بگيم هميشه جنسيت مرد مقصر از نظر من جامعه بيشترين تقصيرو داره من پسري هستم 25 ساله و عاشق تشکيل خانواده چندين ساله ميخوام با دختر مورد علاقم ازدواج کنم ولي به علت وضعيت بد اقتصادي نتوستم به اهدافم برسم و اينو ميدونم خيلي ها همچين وضعيتي مشابه من رو دارن /يکي از ريشه هاي اصلي فساد و بي بندوباري همين اقتصاد ميتونه باشه اينو براي افرادي که وضعيت مشابه من رو دارن عرض کردم(برام دعا کنين مشکلم حل بشه هر چه زودتر بتونم زندگيمو تشکيل بدم)

 دالتون :
=با سلام=
اينا رو ميگيد کي گوش ميکنه %خدا رحم کند
دمتون گرم ولي نظر من اينه که دختر ها مانتو کوتاه نپوشيد و شلواره تنگ تن نکنند که مردمو به هوس بندازيد ×فافافافافاجعه است ،اينا رو ميگيد کي گوش ميکنه
^ ببينيد شما دير دست به کار مي شيد
واقعا که خجالت داره !!
اما در کل بازم خوبه حداقل بقيه بدونن چه خبره عجب دنيايي ها!!!


 Zariiii : چرا همه ي تقصيرا گردنه دختراس؟كسي كه اين حرفو ميزنه خودش از همه بدتره!مگه وقتي من مورد تجاوز قرارگرفتم بدحجاب بودم؟نه اصلا اينطوري نبود اتفاقا خيلي سنگين رفتارميكردم و همه ي جوانبو درنظر ميگرفتم.فقط با دوست پسر دروغگوم رفته بودم بيرون. مگه من خواستم؟؟ تا قبل از اون هم اصلا از اين حرفا بينمون نبود. من اشك ميريختم! تا حالا بايه پسر دست هم نداده بودم. ولي اصلا براش مهم نبود! داد،اشك، گريه،تقلا...! ولي نشد زورم بهش نميرسيد. فكرشو كنين با همين وضع إرضا هم شد. من هنوز دخترم ، شانس آوردم! ولي كي ميدونه سراحساساتم چي اومد! وليييي!كمي بعد فهميدم زن داشت.حالا ببينين مردا و پسرا چه جونورايين. با چه شرايط و افراطي، إرضا ميشن. باز بگين تقصير دختراس!! نميگم همه مثل همن،خوب هم وجود داره ولي خيلي كم! ولي خطاب به دخترايي كه نميخوانو اهلش نيستن بگم مواظب خودتون باشين توروخدا. بميرين ولي حرف پسرارو باورنكنين. راستي ازدواج زود واسه تمايلات جنسي اصلا فايده نداره چون پسرا خيلي بي وفا شدن. فقط تنوع ميخوان چه باحجاب چه بي حجاب. كاش حل شه.كاش يكم به خودمون بيايم...!

 مغز متفکر : به نظر من اگر اتفاقی هم می افته کرم از خود درخته

 بنده اي گناه کار : سلام به نظر من خوب است اما تا کي بايد اين مطالب را گفت خود انسان بايد برسد به اينجا که از هر گناهي بدش مي آيد چه کبيره و چه ضغيره
با لذت ترين ارتباط ها ارتباط با معشوق حقيقي خود است


 اشکان مهردادی : متاسفم که همه به صورت سطحي به اين معضل نگاه کردند و هيچ کس به دنبال ريشه ها و علت اصلي نرفت!!! من اينقدر از دخترها نارو خوردم که کارم به خود ارضايي کشيده . . . ديگه هيچي برام مهم نيست! مثل بقيه که من براشون مهم نبودم

 سلام= : بايد در مدارس ايران مانند اروپا پسر و دختر با هم در کلاس باشن تا براشون عادي بشه.

 امیر کبیر : با سلام به با خیالها و بی خیالهای مجلس از اونجایی که دیدم مجلس بی ریاس منم گفتم نظرمو بدم .
تا خودت نخوای هیچ چیز اتفاق نمیوفته .هرکی میخواد این عمل رو انجام بده میده از دست وقتی دو طرف راضی باشن از دست هیچ کسی کاری بر نمیاد.پس بهتره بذارین تو حال خودشون باشن.یه روزی که همین ماجرا برای ناموسش پیش اومد اونوقت متوجه میشه که دیگه دیر شده.دنیا محل طلافیه
بیست وشش دی 89


 کیمیا : مطلب قشنگی بود..
ممنون از حرف هایی که زدی...
بلکه کمی این آقاییون آدم شن....!
که من میدونم نمیشن!
البته عشق من اصلا این طور نیست....
حتی مخالف بوس کردن قبل از عقده


 كيش : سلام من يه بار موردتجاوز قرارگرفتم فقط بايد ايت الكرسي روخوند

 علي : بابا از خدا بترسید
دنبال سکس نرید
جون مادراتون


 ر-محمدي : مطالب جالبي بود ولي بايد بگم که تمام تقصير دختر ها است خدايا .......

 شرور : ج فرهنگ خانوم
تا وقتی که دندوناتونو از رو پسرا بردارید


 شرور : عامل بدبختی؟؟؟همین دخترای نجس فراری ازهمشون متنفرم

 ميترا : مردا ديگه كلن مسخرشو دراوردن وقتي تو مترو بلوتوثتو روشن مي‌كني تو سايتاي مستهجن ميري هزار تا كار ديگه هم مي كني انتظار داري تو اين موقعيت ها قرار نگيري.من تو اين موقعيت قرار گرفتم ولي در رفتم دقيقا از وقتي نماز شب مي‌خونم هيچ كس جرات نكرده بهم نگاه كنه چه برسه به چرتو پرتاي ديگه.پسر ها هم همين طور. يه چيزه ديگه اگه با چشم هات و زبانت گناه كني از نماز شب محروم مي‌شي.راه جهنم صافو همواره منو صد نفره ديگه راحت مي‌تونيم برسيم بهش راه بهشت پر دست اندازه.بهاي ما چيزي جز بهشت نيست به كمتر از اون خودمونو نفروشيم

 خانم فسقلی : ای بابا عجب دوره ای شده،تقریبا حرفای همهتون درسته.ولی به نظرم آدم تا خودش نخواد بلایی سرش نمیاد.حالا بعضی موارد استثنایی هستن که با وجود حجاب زنه بهش تجاوز میشه.اما به نظرم همه چیز به 1 زن بستگی داره که باید سیاست داشته باشه با هوش باشه که اسیر این اتفاقات نشه.واقعا واسه خودمون متاسفم به جای پیشرفت داریم روز به روز پس رفت میکنیم و باید در مورد این مسائل بحث کنیم!!!

 مصطفی : خانم ها تمايل دارند که رابطه برقرار کنند روزي من در دانشگاه با يکي از دختران دانشگاه اشنا شدم اون مرا به خونه دانشجويي دعوت کرد کم کم به من نزديک شد و درخواست رابطه کرد (ميگفت کم آوردي)

 رها : : اگه من بودم تا طرفو پيدانميکردم و خواجه اش نميکردم ول کن نبودم تا درس عبرتي بشه براي ديگران

 رضا زرچي : ((بسم اله الرحمن الرحيم))
يکي از نشانه هاي آخرالزمان همين تجاوز به عنف و زنا هست که رواج زيادي پيدا خواهد کرد مراقب خودتون باشيد که جزو دشمنان حضرت حق نشويد.


 محمد : چگونه میتوانیم این حس را برطرف کنیم

 اشكان : به نظر من اين دختر ها هستن كه باعث تحريك ما پسر ها مي شوند.اگر يه خورده دختر ها مراعات كنند هيچ پسري به آنها نگاه بد نمي كنه اينو قول ميدم
پس دختر هاي عوضي باعث بد شدن پسرها مي شوند.


 مهدي : سن ازدواج بايد 16 بشه تا شهوتا تو نتفه خفه كرد.

 علي : با سلام /بحث بسيار خوبي پيش امده از همه ممنون.
خانوم پاتريک من کسي را ميشناسم که اتفاقاتي مثل شما براش پيش آمده و به اين کار ادامه داد .حالا وضعيت بسيار بدي داره به جايي رسيده که زندگي و زنده موندن براش معني نداره


 نوشين : خيلي جالب بود مرسي ..واقعا تکان دهنده بود..من فکر ميکردم تجاوز نميتونه از افراد شناس باشه ...فکر ميکردم افرادي که تجاوز ميکنن بايد انسانهايي وحشي باشن..متاسفم که همکار يا استاد يا ...واقعا جاي تاسفه
..تجاوز يعني سکس بدون رضايت ..اين ازار دهنده است ..چرا بعضي پسرها ميگن تخليه راهي جز اين نداره تخليه و عدم تخليه بهانه است..انساني که تجاوز ميکنه چه زن باشه چه مرد انسان نيست حيوانه ، حيواني که فقط خواسته اون زمانشو بايد انجام بده ..همه اين حرفها هم بهانه است
متشکرررررررم از مطالب زيباتون


 رادمهر(معلم) : جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون نیافتند حقیقت ره افسانه زدند


 دريا : بعضي پسرا چقدر بد هستن

 دختر پسرها : به نظر من ما نبايد دنبال مقصر دختر ياپسر باشيم بايد به دنبال راهکاري بينديشيم تاحدامکان از اين کارها جلوگيري شود

 سيب سرخ : سلام.ببخشيد ميخواستم بدون خوندن داستان هاي...هم گناه محسوب ميشه و بايد نخوند؟خيلي خوشحال ميشم اگه به سوالم جواب بدين

جواب سوني کارت بيست :
تاثيري که داستانهاي مستهجن بر مغز و قدرت تفکر انسان ميگذارند بسيار بدتر از فيلمهاي مستهجن بوده و آثار تخريبي آن بسيار بيشتر است زيرا مغز در حال مطالعه دقت بيشتري نشان ميدهد و به همين دليل نفوذ تخريبي اين آثار شديدا بالاست و سند اين حرف احساس شرم و پشيماني افرادي است که بخاطر مطالعه اين آثار قدرت فکرشان مختل شده و حتي به مادر و خواهر خود تجاوز کرده اند يا گريه هاي پدري که دختر و پسر وي بر اثر مطالعه سايتهاي آويزون و ايکس پرشيا و شهوت سرا کنترل خود را از دست داده و با هم رابطه جنسي برقرار کرده بودند و از آن نيز باردار شده بودند يا خاطرات صدها نفري که زندگي و عمر خود را بر اثر مطالعه اين آثار سخيف نابود شده ميبينند که همه اين موارد را ميتوانيد در سايت گرداب دات آي آر مشاهده فرمائيد ، به خدا پناه ببريد از شر شيطان رانده شده که قسم خورده است نسل بشر را نابود کند اين دشمن خدا و انسان


 شيما : سلام به دوست هاي خوبم
به نظر من همه شماها يك جوراي درست ميگيد اما همه اين ها منشاء ان بر ميگرده به اينكه ما خدا رو فراموش كرديم چون اگر يكم به خدا ايمان داشتيم هيچوقت يادمون نمي رفت كه خدا داره رفتار هاي ما رو نگاه ميكند و بايد مواظب رفتارمون باشيم
حالا ميخواد جامعه بد باشه يا افراد جامعه.
در ضمن سايت خيلي خوبي داريد
با تشكر


 اميروف : خدائيش اين جواب هايي كه دادي به مردم چقدر روشون فكر كردي؟؟؟؟
يارو ميگه بهم تجاوز شده شما به عالم متافيزيك حواله ش ميدي؟؟؟
خوبه توكل اما كافي نيست، راهنمائي هاي ديگه اي هم مي خاد كه شما سوادشو ندارين متاسفانه
اين سايت رو يك نفري مي چرخوني؟ خوب يه متخصصي روان شناسي چيزي پول خرج كن مشاوره بگير فقط بلدي عطر جنيفر لوپز بفروشي؟؟

جواب سوني کارت بيست :
از هشت سال پيش که ما اين سايت را اداره ميکنيم تاکنون يک ريال هم کسي به ما کمک نکرده است ، اگر شما همتش را داريد خوشحال ميشويم به خرج شما انواع کارشناسان را در سايت به کار بگيريم و در همه جاي سايت هم اسم و تصوير شما را بعنوان يک آدم خير و دست به جيب که دلش به حال معلومات عمومي جامعه جوش ميزند و براي آن حاضر است کاري بکند معرفي کنيم ........... همتش هست ؟


 مظلوم : من الان پسر 25 ساله هستم 3 سال پيش توسط يك مرد 45 ساله به شدت مورد تجاوز قرار گرفتم از اون وقت از نظر روحي به هم ريخته هستم . راهنماييم كنيد

 ميتي كومان : به نظر من درسته كه تقصير از هر دو طرفه و وقتي شهوت ميفته جون آدم ، آدم قفل مي كنه ولي بيشتر تقصير از دختر خانم هايه . چون اگه دختر ها با اون تيپ هاي فجيع نيان بيرون و داد نزنن كه بيا منو ببر ... ، پسر ها هيچ غلطي نميكنند

 ممد17ساله : به نظر من دختر ها به هيچکس اعتماد نکنند چون روحانيا هم حتي خطرناک ميشن............

 اوباما : متاسفانه افراد ضعیف نفس چه دختر چه پسر
در برابر وسوسه ها و لذت هایی که شیطان به فکر آنها می آورد در نگاه اول تسلیم می شوند....
ولی پس از ارتکاب تجاوز سخت پشیمان شده
و اگر هم پشیمان نشوند خود را فریب می دهند
غرور خود را بشکنید نماز بخوانید تا مانند شیطان نشوید
او با ماست!


 ستاره : هم نفس دمت گرم با لاخره يکي حرف حساب زد

 صادق : به نظر من اگر خانمها با حجاب اسلامي و به موقع از خانه بيرون بروند بعيد ميدانم قرباني چنين جناياتي شوند0

 VAHID : همه ازدم جهنمی

 سارینا : اصلا نم تقصیر دخترا نیست چرا باید ازادی فقط واسه پسرا باشه ما هم ومی خوایم زندگی کنیم چرا ما باید همش تو خونه باشیم به خاطروجود شما مردا وپسرا این یه ظلم من باسکس و تجاوز مخالفم ولی نمیشه که شما ازاد باشین وهر کاری می خواین بکنین بعدم بندازین تقصیر ما یکم به خودتون بیاین

 .Ham..nafas. : هيچ ربطي به حجاب زن نداره وقتي مفهوم حجاب رو نميدونيد بيخودي راجبش صحبت نكنيد زنهاي چادري هم مي شه پيدا كرد كه زير
همون حجاب كامل اسلامي هزار جور كثافت كاري ميكنن.مرد اگه مرد باشه و چشاشو جمع كنه زن هاي بي قيدو بند هم دست از هممچين كارهايي بر ميدارند


 امير : تا دختر نکنه بازي...پسر نميکنه دست درازي

 شقايق : البته با عرض پوزش مطلباتون خيلي چرتو مزخرف بود ديگه يه بچه ي 5 سالم ميدونه با يکي که بش تجاوز شده چيکار کنه و چه جوري کمکش کنه،در ضمن خيلي ابتدايي مينويسين سعي کنين يه 4 تا دونه کتاب بخونيد تا مجبور نباشيد اين اراجيفو تحويل مر2م بدين ديگه حرفي ندارم

 مهشيد : مشکله من جنس موافقه نه مخالف. چند سال پيش يه سوئ تفاهم منو به اين جايي که الان هستم رسوند.
استادم فکر مي کرد من شيفته رابطه باهاشم در کمال ناباوري تسليمش شدم .چون نمي خاستم ضاييع بشه.خيلي برام محترمه. 5سالع که باهاش رابطه دارم<همجنس بازي> . اوايل احساس گناه مي کردم اما حالا نه. زياد نه. خيلي بهش وابستم. دوستشم دارم.مساله الان نياز روحي منه. والبته حس وفا داريم به استادم .که فکر ميکنه همه چيزه منه .که هست. ولي من ميترسم از اينکه اين وابستگي زندگيمو نابود کنه.چون الان که به فکر افتادم ميبينم جز اون کسي رو نديدم و همه ي سکوهاي پرتابمو بخاطر اون از دست دادم. هنوز نمي دونم چيکار کنم

جواب سوني کارت بيست :

دوست گرامي : شما همانطور که خودتان هم فهميده ايد سکوهاي پرتاب و موفقيت زندگي تون را از دست داده ايد و ما به شما ميگوئيم که حتي در جا هم نزده ايد بلکه سقوط کرده ايد و مطمئنا کسي که از ياد خدا غافل شود و به خاطر احترام به کسي مانند استادش احترام به خدا را زير پا بگذارد روزگار نامرادي در پيش خواهد داشت و نکبت و گرفتاري ها گوناگون گريبانش را رها نخواهد کرد و روي آرامش نخواهد ديد ، بهتر است فورا کنار بکشيد و خود را اسير احساسات اينچنيني نکرده و بيشتر از اين روح و زندگي خود را گرفتار نکنيد و اگر همت کنيد خدا هم کمک رسان خواهد بود و از لعن شيطان غافل نشويد


 رها : آداما نياز دارن با هم ارتباط برقرار کنند و اين الفاظ که تقصير اين يا تقصير اون زشته بعضيها طي اين رابطه نيازشون را بر طرف مي کنند که اين به ما ربط نداره اما بدترين حالتش با دروغ و زور هست

 تك ستاره......... : به نظر من اين دخترا هستن كه بازدن حرفاي سكسي به پسرا اين اجازه رو ميدهن.كه مقصر اصليشم جامعه اي هست كه ما توش قرار داريم...هر حال دختر وپسر بايد مواظب خودشان باشن.

 س س : واقعا ديگه اصلا چيزي نميشه گفت

 علی : هرکي بايد مواظب خودش باشه


 فرشاد 1373 : سلام و خسته نباشید چگونه می نوان همسر خود رو به سکس دعوت کنیم خجالت میکشم

 دختر ناز : سلام : چیز هائیکه نوشتین خیلی جالی بود اما کو گوش شنوا امیدوارم که در فرهنگ ما تغییری وارد شود که دیگر شاهد هچین کارهائی نباشیم

 »ن : چگوته همسر خود را از تفکر به رابطه با ديگران باز داريم


 ازسهلوان(م)شهربهاران : درود بر ايرانيان پاک دامن
مرگ بر تمام کساني که گذشته ي ايران و ايراني را از ياد بردند!!!!


 ا.م : شهوت تو دخترا و پسرا زیاد شده تقصیر کسی نیست مقصر والدین هستن چون خودشونم هنوز نمیدونن سکس چیه و چطوری میشه کنترلش کرد وقتی تو سن پایین عاشق میشن همینه تازه بدترم میشه خودشون راهنما میخوان چیزیه که خدا تو وجود همه گذاشته باید استفاده کرد یکم تقصیر دخترا هم هست اینجوری که اینا لباس میپوشن بچه 4 یا 5 ساله هم نگاه میکنه

 سر در گم : من یه پسرم از بچگی(حد اقل از وقتی که چیزی فهمیدم) با تعصب هم به ناموس دیگران نگاه میکردم.حتی بارها به خاطر ناموس دیگران با دوستان خودم دعوا کردم وقتی میدیدم یه دختر داره خراب میشه و هیچی هم حالیش نیست و از دست منم هیچ کاری بر نمیاد حتی گریه میکردم ولی تا کی؟
وقتی میبینم دختره انقدر خره که با دوتا تیکه انداختن شماره میده با سه چارتا دوست دارم میاد خونه طرف تا کی سری که درد نمیکنه رو دستمال ببندم؟
وقتی میبینم یکی مزاحم ناموس مردم شده و میرم کمکه دختره ذختره خودشمیگه به تو چه تا کی سری که درد نمیکنه رو دستمال ببندم؟
تا وقتی دختره نمیخواد بفهمه بابا هیچ پسری دوست نداره با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج کنه چی بگم؟


 ليلي : همش تقصير دخترهات البته پسرها هم مقصرن

 مجتبی محمدی : کسانی که از کوچکی خوب تربیت نشوند چنیین مشکلاتی دارند
تمام این رفتارها بر می گردد به تر بیت این فرد توسط پدر و مادر
بعداز تربیت بقیه مسائل مثل بیکاری و ارایش و ...


 یاسین : قربونت برم خدا چقدر غرررريبي رو زمين ...

 مجبت : فقط از بين برده شود متجاوز فقط از بين برده شود ديگر راهي وجود ندارد .

 h : دختران اگر طرز لباس بوشيدن خود را بلد باشند مشكلات تا حدي كم ميشود.

 نسرين : به نظر من خانمها اونقدر توانايي دارن كه هم خودشون عفيف باشن و هم آقايون رو به عفت وپاكي راهنما باشن. جامعه پاك محصول زنان پاك

 ع : گر بر سر نفس خود اميري مردي........

 عماد : میخواین واقعیت رو با همه ی تلخیش بهتون بگم؟
واقعیت اینه که ما با سیستم آموزشی و تربیتی ناکارامدمون ، نبودن شغل و درست تقسیم نشدن سرمایه توی کشورمون ، بالا رفتن سن ازدواج جوونا و فشارها و بدعت های دینی و سیاسی از اجتماع جوونی که خودمون هم جزئش هستیم یک مشت بیمار روانی تحویل جامعه دادیم...
حقیقتا یکبار خودتون نگاه کنید
بعد با صداقت به این سوال جواب بدید که اجتماع شمارو عقده ای کرده یا نه؟


 سارا : مطالب خوبي بود

 عرفان14 : به نظرمن باید سن ازدواج را از15سالگی بکنند تا این مشکلات به وجود نیاید

 علي : حجاب حجاب حجاب

 مهدی : تورم-گرونی-سواستفاده ازعندالمطالبه ومهریه های سنگین-بن بست فرهنگی-درحریم بودن جوانان-رسم و رسومات الکی-نداشتن اطلاعات جنسی واجتماعی وبی عدالتی-توقعات سربه فلک کشیده باعث این مشکلاته عزیز....از من نشنیده بگیرید

 شيما : به نظر من نه دخترا مقصرن نه پسرا اينا همش تقصيره اين جامعه اس كه همه چيزو محدود كرده و باعث اين همه بدبختي شده!!!!!!!!!

 دوست : ببينيد اينکه ميگيد تقصير دختراست اين کاملا اشتباست چون تجاوز يک بحث جداست من زمانيکه 14 سال داشتم عمه ام که دختر نداشت منو بطور مهمان برد خونه اش خلاصه يک شب که عمه ام رفته بود خونه اي مادربزرگم ..... نصف شب هنگاميکه خواب بودم ديدم يکي مرا لمس ميکند از شدت ترس ازخواب پريدم ديدم شوهر عمه ام که 50 سال داشت را کنار خودم ديدم يهو زدم زير گريه به زور به بدنم دست ميزد اينقدر گريه کردم بلندشدم زود بطرف قران دويدم همونجام دنبالم اومد منو قران نجات داد البته شايد از مهمونا ترسيد همه بد نيستد

 مونا مشهدي : در کل تجاوز در هيچ فرهنگي کار خوبي نيست يک بار به من تجاوز شد اولش پشيمان شدم ولي يکي از دوستانم بابت دلداري به من گفت که چيزي از تو کم نشده و نبايد خودتو سرزنش کني منم باور کردم و حالا نتيجه اين که من به بيراهه رفتم و نميتونم خودمو نجات بدم شما راهنمايي کنين

 مريم : من يه دختر 23 ساله هسنم, يه روز در يک مکان عمومي پرجمعيت و خيلي شلوغ متوجه شدم که بدم به بدن يه مرد بطور تحريک آميزي در تماس هست منم خيلي تحريک شدم طوري که به اون آقا اجازه دادم که انگشتش را از پشت به آلت من داخل کند که بعدش بکارتم را از دست دادم حالا آش نخورده دهن سوخته شدم شما بگين براي جيرانش من چي کار کنم

 محمد از شیراز : سلام به نظرمن تجاوز یعنی زیر پا گذاشتن انسانیت وحقوق شهروندی ولی درجواب اون دختری که گفته هرچی میکشیم ازدست پسرهاست باید بگم طبق تحقیقات من بیشتر خیانت ها وجدایی ها از طرف دخترهاست

 نيلوفر : پسراي زيادي ديدم که خودشون مي گن واسه انتخاب دختر اول به هيکلش نگاه مي کنيم بعد به تيپ بعد قيافه...
دوستاي زيادي دارم که مورد تجاوز قرار گرفتن واقعا دوستشون دارم و دلم براشون مي سوزه


 افسانه : دنیا خیلی کوچیک شده دوستان مواظب خودتون باشید .با تشکر بای

 سميرا تجاوز شده : پارسال من براي عروسي دوستم مانتو تنگ وشلوارتنگ پوشيدم و بدنم كامل معلوم بود و سوار تاكسي شدم هر چهار نفر توي تاكسي به زور به من تجاوز كردند و از من عكس گرفتند

 باران محمدی : به همه زبانهای دنیا ازتون تشکر میکنم مطالب واقعا امو زنده بود

 جعفر : تجاوز کار خوبي نيست - انجام ندين

 آرزو m : من دختري تنها و بدون دوست هستم چندي پيش توسط شخصي مورد تجاوز قرار گرفتم و حتي از ناحييه پشت توسط چاقو اسيب ديدم از انروز به بعد هر وقت ان مرد را ميبينم به من لبخند مي زند و ميگوييد از من عکس و فيلم دارد همچنين او مرا تهديد کرده که به کسي نگوييم وگرنه عکس و فيلم مرا پخش ميکند خواهش ميکنم کمکم کنيد.

جواب سوني کارت بيست :

قوانين ايران بشدت با متجاوزين به نواميس و عنف بر خورد ميکند و اگر شخصا و با رضايت به اين کار دست زده ايد که فقط توبه کنيد و سعي کنيد از او دوري کنيد و ديگر اين اشتباه را تکرار نکنيد حتي اگر شما را تهديد به انتشار عکس و فيلم کرد ، زيرا با اين کار حکم اعدام خودش را امضا کرده است و آسيبي به شما انشا الله نخواهد رسيد اما اگر شما فريب خورده و در واقع مورد تجاوز قرار گرفته ايد و حتي علامت زخم چاقو به بدن داريد بهترين کار اينست که بدون مکث به پليس مراجعه نمائيد ، در آنجا کارشناساني هستند که هم از لحاظ ضربه روحي ميتوانند شما را ساپورت کنند و هم از لحاظ قانوني با متجاوز برخورد عبرت آموزي ميکنند ، فقط دقت کنيد در صورت تصميم براي حضور نزد پليس ، شخص مجرم را تهديد به حضور نزد پليس نکنيد زيرا هم ممکن است به شما آسيب برساند و هم ممکن است امکان فرار از قانون براي وي فراهم شود ، به خدا توکل کنيد و با پليس 110 مشورت کنيد


 ُعرفان : همه ي مردها مثل هم نيستند توهين نکنين 2خترا .ولي خدايي اگه خودتون نمي خواين چرا ميياين تو ان مبلاگ .بازم نميخواستم توهين کنم.


 مهدي ج : حال اگر اين تجاوز جنسي توسط ماموران دولتي و در محلي(مثلا بازداشتگاه كهريزك)بوقوع بپيوندد چه بايد كرد؟فكر نكنم در نظر متجاوزان دختر و پسر فرقي داشته باشد!!!

 ِاسمال : واقعا متاسفم

 ..... : من مردم اما دلیلی ندارد چون یک زن حجاب ندارد یا اصلا لخت است من به دنبال او بروم. واگر این کار را کنم یعنی عرضه کنترل خودم را ندارم و فقط غرایض حیوانی ام رشد کرده است. در ضمن از جواب سونی کارت می خواهم به جای خدا تصمیم نگیرند و فقط جواب را به عنوان یک انسان دهند.

 12358132134 : برو بابا
گند زديد تو جامعه
با اون کاراي ..انه تون همه رو يا متجاوز کردين يا دزد يا معتاد.
حالا ميخوايد يادمون بديد چه جوري با اين موضوع مقابله کنيم؟


 نگین رحیمی : واقعا مسخره است

 پوريا کيانتاژ : متاسفانه جامعه ما جوري شده که همه تو اين فکرن مي دوني چرا؟چون آدما رو از هر چي منع کنن بيشتر به سمتش کشيده ميشن,من مردم رفتار بي پرواي خيلي دخترا منو تحريک مي کنه فرق نميکنه مجرد باشم يا متاهل مهم نيس زن چه پوششي داره بايد اگه منه مرد خواستم نزديکش بشم به شدت باهام رفتار کنه اينجوري به خودم ديگه اجازه نمي دم....البته فهم و درک آدما فرق داره بستگي به خانوادشونم هس جالبيش اينه که من عکس اين اتفاق برام افتاد همسرم به من خيانت کرد ولي بازم هيچوقت نخواستم همه زنا رو اينجوري نگاه کنم....فقط اينو مطمين باشين که خود کرده را تدبير نيست.منه مرد تو زن اگه نخوايم هيچ اتفاقي نمي افته...بهتر از خودمون شروع کنيم و دست از شعار دادن بر داريم

 هرماس 0312 : ازدواج - ازدواج - ازدواج ... البته از نوع دائمش

 ايمان ميشي : همش تقصير دختراست اگه اونا هميشه چادر بپوشند رو به پسرا رو ندن سنگين باشن کي از اين اتفاقات مي افته

 م : برای مقابله بااین کار یک راه هست

 سوگند : به نظر من به دختر ربط نداره، یعنی یه مرد اونقدر عرضه نداره که خودش رو کنترل کنه

 گل پسر : در جواب خانومايي كه از مردا بد ميگن و ميگن كه مردا حيوونن بايد بگم كه عزيز كرم از خوده درخت هست.ادم بايد منصفانه و منطقي قضاوت كنه.دخترا ازون جايي كه خيلي احساستي هستند بيشتر اوقات )نميگم هيچوقت ( نميتوتن خوب قضاوت كنن.جلف نباشيد تا مشكلي پيش نياد.من خورم شخصا تالا با كسي سكس نداشتم.

 پریسا : ما دخترها هرچی میکشیم از دسته این پسرهاست ، تا مجردی یه جور بدبختی داریم ، وقتی متاهل هم می شیم باز ...... هـــــــــــــــــــــی ...

 مينو : خدا نيامرزه هر جي مرد جشم ناباك رو

 دست و پا چلوفتي : ايول
خاك تو سر مرد ها


 ايراني : به نظر من وجود خانه های عفاف یک ضرورته و به عنوان سوپاپ در جامعه عمل میکنه و باعث ارضای صحیح غریزه می شود .در هر کشوری که بروید از این مکان ها موجود است حتی عربستان شهر ریاض.ما نمی توانیم با غریزه جنسی انسان مقابله کنیم.در ایران تحرک هست ولی ارضا نیست ولی در غرب اگر تحریک باشه ارضا هم هست.کسی که غریزه ی جنسی اش ارضا باشد با فکر آسوده می تواند زندگی کند همراه با پیشرفت در غیر این صورت می شود جامعه کنونی ایران.

 نازنین م : وافعا این مردا چقدر میتونن پست باشن که با یه دختر پاکدامن یه همچین کاری بکنن؟؟؟
آخه چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


 علي با عشق : به نظر من 250 گرم ارزش خاري و بدبختي نداره 1 دونه داشته باش براي هميشه با اجازه

 شاپرک : برای شهریار ق.... متاسفم خیلی آدم بدختیه با اینکه ازدواج کرده ولی باز دست از تجاورز کردن به دخترای بیچاره بر نمی داره دلم برای زنش مژده می سوزه دعا میکنم خدا خودش رسواش کنه ...........

 ناصر : باسلام-من یک مرد هستم یک عرض داشتم به نظر دهندگان عزیز:ن یلوفری و تارو که کمی در هنگام نظردادن منصف باشیدشما متاسفانه همه رو با هم قاطی کردید همه مردها که بد نیستند کمی انصاف داشته باشید ببینیدهشت سال جنگ ناجوانمردانه را چه کسانی اداره کردند همه خوب نیستندوهمه بدنیستند من خودم متاهل هستم ولی متاسفانه گاهی اوقات صحنه هایی می بینم دخترها و زنهای برهنه که واقعاً از راه به در می شوم پس نتیجه می گیریم که همش مردها مقصر نیستند زن یا دختر اگر خوب باشند هیچ احدی نمی تواند به چپ نگاه کند به آنهایی که تجاوز می شود بیشتر خود شان مقصرند انشاء الله که خدا ماراببخشد0

 نیما : تکراری بود بچه هم این چیز ها رو میدونه

 ريبوار از كوردستان : اي ول بابا اي ول!!
به قول كوردها؛ شا او بزمه ي!!


 02122222222 : من برای اینکه تجاوزی نداشته باشم راه خوبی پیدا کردم رفتم زن گرفتم ولی حالا داریم جدا میشیم ناقابل400سکه مهر این خانم دادگاه پاسگاه میرفتم تجاوز میکردم حکمم کمتر از این بود دختر هم دختر نبود انداختنی بود

 پيمان : اگه گوشت رو جلوي گربه بندازي مي خورتش!!! چرا عاقل کند کاري که باز آيد پشيماني. در ضمن اين دختره که عرضه ي خودشو با باحجاب بودنش ثابت ميکنه!!

 فرداي آزاد : مشکلات اقتصادي بزرگترين عامل فساد جوانان هستند چراکه ازدواج را غيرممکن مي سازد پس مسئولان مقصراند..........

 مسیحا : واقعا متاسفم برای پسرهایی که با آبروی یه دختر بازی میکنه.واقعا....

 یک سهلوانی : زدست دیده و دل هر دو فریاد که هر چه دیده بیند دل کندیاد
برادرم نگاهت را خواهرم حجابت را ....


 مريم آ : نمي دونم چرا از خواندن واقعيت هايي كه خودم وجودشو در جامعه قطعي مي دونم اينقدر ناراحت مي شم من تازه سايت شما رو مي خونم ما ايراني ها داريم به كجا ميريم بر سر غيرت مردان ايراني و عفت زنان ايراني چي اومده مگر غريزه جنسي مدتي كه در ايراني ها بوجود امده از اول بوده پس چرا از اول اين همه تجاوز نبوده

 شاهین : نفرین بر انسانهای حیوان صفت

 دختري از جنس باران : خاک بر سر هر چي مرد حيوان صفت

 سجاد : فقط توکلتون به خدا باشه همه چی حل میشه البته اراده قوی فراموش نشه

 نيلوفري : اين مردها حيواناتي هستند که دمشان جلويشان به اشتباهي خلق شده است اينان اشتباه و تصادف خلقتند...حتي به همجنسهاي خودشان هم رحم نمي کنند فرقي نمي کند پير يا جوان يا نوجوان و کودک بهر حال حيوان هستند از دست قوانين اخلاقي ديني و اجتماعي هم بيشتر از اين بر اي مهار اين حيوانات ناطق چيزي بر نمياد...حتي اگر خانمها زره اهني بروي بدنشان بپوشانند باز هم در امان نخواهند ماند...

 سياوش : مقصر دخترها هستن من ازدواج کردم ولي دختر خاله بنده به من پيشنهاد داده و ميگه اگه نياي به زنت ميگم مجرديت بامن سکس کردي حالا شما تصميم بگيرين مقصر کيه
جواب سوني کارت بيست : پيشنهاد ميکنيم به آرامي و با آماده سازي فضا ، مشکل را با همسرتان در ميان بگذاريد و به او بگوئيد که در دوران مجردي مرتکب خطا شده ايد ولي الان به خانواده پايبند و وفادار هستيد و اين وفاداري باعث بروز اين مشکل شده است که نياز به حمايت او دارد و هرگز مايل نيستيد او را با کسي عوض کنيد و به او خيانت کنيد ،،، همچنين ارتباط خود را با دختر خاله خود کلا و هميشگي قطع کنيد و توکل بر خدا داشته باشيد و مطمئنا او هم آبروي خود را نخواهد برد و انشاالله مشکلي براي شما پيش نخواهد آورد ...... ولي اگر خيانت کنيد مطمئن باشيد کمترين عقوبتي که در انتظار زندگي شما خواهد نشست فقـر ، شکست و گرفتاري است


 zds : اگر زن بامرد نامحرمي در جايي تنها باشند و بتوانند خود را هوا و هوس شيطاني نگه دارند ثوابي به اندازه پيامبر دارد (رسول اكرم) درضمن هم زنه وهم مردا هر دوباد هم به يك اندازه مقصر هستند

جواب سوني کارت بيست :

ببخشيد منبع اين حديث شما کجاست چون تا حالا چنين چيزي نشنيده بوديم و با موضوع حرام بودن خلوت زن و مرد بشکلي که کسي نتواند وارد آن حريم شود تضاد دارد

 مليکا : بي توجهي و مقصر شمردن برخي از خانواده ها به هر نحوي زمينه اين کار را اماده ميکند
مطالب عالي بود
با تشکر


 بهنام 2 : من با نظر بهنام موافقم(اگه كسي نياز به دستشويي داشته باشه و نتونه جاي مناسب پيدا كنه حتما كنار خيابون يا جلوي خونه هر كسي خودشو راحت ميكنه).افراد افراطي! مگر شما خودتان جوان نبوده ايد؟ قبول کنيدبعضي از ادم ها تحمل کنترل اش راندارند.بايد مسايل را ريشه اي حل کرد.


 غزل : بدبخت تر از مردا پیدا نمیشه

 تارومار : تنها یک راه برای از بین بردن این مشکل وجود داره : اینکه همه ی مرد ها رو یک جا جمع کنند و آتیششون بزنند .

 شهاب : سلام من وقتي 14 سال داشتم توسط يک خانم که اون موقع همسايه ما بود تحريک شدم وبه زنا با اون مجبور. من اون موقع حتي فرق بين زن ومرد وخوب بلد نبودم.منوبه اين کار مجبور کرد .من بعد از اون رابطه دچار مشکلات زيادي شدم چون مزش رفت زير زبونم و علاقه مدام براي رابطه با جنس مقابل دارم و از طرفي وجدان حالا ديني من درد ميکنه به خاطر گناه حال شما قضاوت کنيد ايا من گناه کارم؟
جواب سوني کارت بيست : اگر ادامه دهيد مطمئنا گناهکاريد و عقوبت دنيوي زناکاران فقر و گرفتاري است و اگر توبه واقعي کنيد و آن را کنار بگذاريد خداوند از سر تقصيرات شما گذشته و از باب رحمت خود گناهان شما را به حسنه و خير مبدل ميکند و توبه زماني محقق ميشود که شيريني و خاطره گناه از ذهن شما خارج شود و به آن فکر نکنيد و چون توبه نصوح ديگر آنرا تکرار نکنيد ، داستان توبه نصوح اثر گذار و مفيد است آنرا در اينترنت سرچ کنيد


 مینا : به زهرا ص : شما لطفا ادبیات خود را قوی کنید .

 مهدی تنها : تمام نظرها درسته به نظر من اونهای که مر تکب چنین کارهای که میشن اگر قانون سخت بگیرد بیشتر جلوی این همه کثافت بازیهارو میتونه بگیره حتی اگر هم شده برای یک بار اینجور ادمها رو در جلوی چشم مردم سنگ سار کنند برای دیگران درس عبرت میشه و حواس خودشون رو جمع میکنند ومرتکب چنین کاری نمیشن

 كارو مهربانيان از پاوه : كاش حكم انهايي را كه به ناموس مردم تجاوز مي كردند را به من مي دادنند

 بهنام : خيلي جالب و مفيد بود.بايستي با واقعيات جامعه روبرو شد

 مسلمون: : آيا فکر کرديد چند درصد مسجديها اينطورند؟
آيا مي دانيد چند درصد علما اينطورند؟
دقت کنيد چند درصد دانشمندان وقت اين فکرها رو دارند؟
عاقل به جاي اينها به سوي ازدواج راحت و اشتغال و مطالعه مطمئن براي ارتقاي اراده مي ره.
شک نکن.


 تنها : دخترا مواظب خودتون باشيد, پسرا خيلي عوضي شدن , با قولهاي دروغ با جسم و روح دخترا بازي ميکنن,لعنت به هرچي پسر عوضي,لعنت.


 ستاره : واقعا شرم اوره.من موندم با اينكه اين همه زن خود فروش هست چرا ديگه ميرن به زور متوسل ميشن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اين درست نيست كه همش تقصير ما خانومها باشه.

 خاموش : همه ي ما نياز جنسي داريم ولي بعضي ها که عقدهاي دروني و دوست ناباب دارن ودرخانواده هاي ناسالم بزرگ شدن اين کارا رو ميکنن بايد خجالت بکشن خدا نشناسا مخصوصا پسرها که دخترها رو تحريک مي کنن

 شذس : همش تقصیر دختراست اگه پوشش شونو درست کنن همچنین لحنشونو این اتفاقا نمی افته مگر اینکه دختره خودش بخواد

 مسافر : خیلی بد نبود خوب هم نبود خلاصه بکنم به نظر من 99درصد مقصر خود دختره اگه اون نخواد کسی غیر از شوهرش بهش نزديک نميشه ، دوستدار همه ی ایرانی
از طرف کسی که غریبه


 بیژن داراب : متجاوزاعدام شود

 مريم : خانم ها خيلي بدبخت هستند هر كسي هم كه مورد تجاوز قرار بگيره مي گن خودت خواستي هيچ كس باور نمي كنه دلم براي اين آدم ها مي سوزه

 زهرا ص : آهاي دختر ها بياييد در رفتارمان تجديد نظر كنيم لباسهاي زننده و بدن نما نپوشيد واز اشوه آمدن در مجامع عمومي
بپر هيزيد . لطفا...


 سمين : خوب بوداماکمي ضعيف!
چون ايناراهمه ميدونن وعمل ميکنن مگراونايي که تنشون مي خواره


 لوسی : زیاد به درد دختر های 15 سال به پایین نمی خورد و موجب منحرف شدن ذهن ان ها می شود شما هم که نمی تونید از ورودشان جلوگیری کنید ولی با این حساب خوب بود موفق باشید

 ايراندخت : خيلي مطالب مفيدي بود بهتر تا وقتي كه عاشق نشدين به روابط جنسي فكر نكنيد........عشقي كه درپي آن يك عمر زندگي باشه

 محمد-بندر عباس : اینها همش حرفه تا دختر خودش نخواد کسی نمیتونه بهش تجاوز کنه

 فاطمه محمدي : کاش اطلاعات اين سايت به گوش تمام دختران برسه

 اشکان : همه در اين مورد اشتباه ميکنند چون فقط فارسا اينجوري شهوت بازي در ميارن چرا هيچ خطاي از کردا رخ نميده همش تقصير خودتونه

 روناک : من نظرم اينه که آدم مردن داره يکي نيست بگه دنيايه ديگه اي هم وجود داره نکنين اين کارارو زشته به خدا

 جواد : دست شما درد نکنه که این اطلاعات را به مردم میدهید

 کارشناس : من کارشناسه مامای هستم متاسفانه خیلیها به طوره خوصوصی به من مراجعه می کنن و خواستاره کمک هستن بیشتره اونها به خاطره نداشتنه اطلاعاطه کافی مورده تجاوز قرار گرفتن من از شما ممنونم که این اطلاع رسانی رو انجام میدین در ضمن من خودم یه دختر هستم وا به اون شخصی که خودشو با نامه ناشناس معرفی کرده میگم فقط از خدا مدد بخواه

 وحید.م/یزد : اگر دختران وپسران خودنمائی نکنند وپایبند به اصول اخلاقی باشند ونفس ضعیف نداشته باشد(تاگول نخورد)هیچ وقت مورد آزار جنسی قرار نمیگیرد.

 ليلا_از لندن : به نظر من تقصير زنان است جون اكه اونا بخوان مرد حتى نميتونه نكاش كنه

 علی : پس ما پسرها چگونه حال کنیم

 حميد رضا عليخاني : سلام واقعادنياي بي وفائي؟؟؟؟؟!!!

 شفيعي : اين اطلاعات بسيار براي من آموزنده بود
اميدوارم كه اين سايت به طريقي بين مردم توزيع گردد كه همه استفاده نمايند


 محمد .ک : از اینکه به مردم اطاعات می دهید بسیار تشکر می کنم

 محبوبه : دست شما درد نكنه كه جوانها را آگاه مي كنيد

 ک . ب : آقاي رضا سادات شما دختر نيستي پس الکي قضاوت نکن . درسته که اگه دختر خودش خوب باشه هر جا بره سالم بر ميگرده ولي بقيه جوانب و شرايط جامعه رو هم در نظر بگيريد . من خودم دخترم و بيرون کار ميکنم خيلي از مردها ميان و قصد مزاحمت دارند امام من محترامانه طوري اونها رو از مغازه بيرون ميکنم که از خجالت روي برگشتن دوباره رو ندارن نمي خوام به همه مردها توهين بشه ولي خيلي از اونها به اندازه اي پست هستند که حتي به زن شوهر دار رحم نميکنند .

 رضاسادات : دختراگه دخترباشه لای صدتا گرگ هم بفرستی میره وسالم برمیگرده

 سلطان : خوب جذابيد ديگه

 ساحل : به نظرمن تقصير ما دخترهاست

 حميد : فقط ازدواججججججججججججج کنيد خيلي زود حتي همين الان

 رحيم : خداهميشه ناظرکارهاست

 مهدخت : راستش من با نظر اكثريت موافقم و اما نظر بعضي ها كاملا غير منطقيه ببنين درسته كه تجاوز ميتونه از به اصطلاح كرم ريزيه دخترهام باشه ولي به هر حال اگه فرهنگ درست باشه مطمئن باشين كه چنين چيزي اتفاق نميفته اين كه خودمون رو توي هفت لايه لباس قايم كنيم تا اقايون تحريك نشن اصلا منصفانه نيست اگه كسي رفتار مناسبي داشته باشه مطمئنا اون شخص( اون اقاهه) جرات نميكنه توي اون ذهنش افكار پليد راه پيدا كنه بنابر اين وقار و ادب و سنگيني جاي خودش حجاب اسلامي هم جاي خودش اگه دختري توي قيد و بند حجاب ( البته نه قيد و بند ) به هر حال به هر صورتي زياد نسبت به اين جور مسايل حساس نباشه

 فرشید×کرمانشاه : دنیای بی وفایی$$

 رحمان : ريشه بيشتري از اين معضلات بي عاطفه بودن خانواده هاست

 چکار داري : خيلي خوبه که مردم رو آکاه مي کنيد باز هم بيشتر توضيح بدين من اصلا بلد نيستم يعني تا حالا با هيچ پسري ارتباط نداشتم


 سعید.ف. : چوب خدا صدا نداره مطمئن باشین یه روز همین بلا سر تجاوز کننده یا اطرافیانش در می اید حتی خیلی خیلی بدتر

 داریوش_قم : بیشتر این تجاوزها از زن ها ناشی میشود_چرا فقط بعضیها مورد تجاوز قرار میگیرند زن اگه خوب بگرده 80درصد از تجاوزها کم میشه.


 حميد : واقعا مفيد بود

 مهتاب2008 : موضوع خيلي جالبي بود خدا به داد دختر بچه ها برسه ....

 مهدي اراک : کاربسيار مثبت وارزنده اي دراطلاع رساني به هموطنان عزيز مي باشد فقط من يک توصيه به خانومهاي محترم دارم واون اينه که فرصت فکر بد راهم با رفتار وپوششان از مردان پست هوسباز بگيرند چه رسد به عمل.....@

 نيلو کرمي : اين که به هرکي اطمينان نکن و در مواقعي که خلوت مواظب خودشون باشن

 شهاب : خدايي بيشتر اين اتفاق هاي ناخوش آيند به علت پوشش نامناسب خانم ها است . به اميد آن روز که همه بانوان ايراني حجاب را کاملا رعايت کنند و از پوشش کاملا اسلامي استفاده کنند.

 جلال : به خدا ،اگر شما دخترا پا ندين،حداقل 90درصد ،تجاوزها هانجام نميشه.

 ريما : من بانظر همه موافقم

 م.پارسه : مشکل ما فقر فرهنگییه - باید بزرگترها همیشه کوچیکترا رو(به خصوص دخترای نوجوون رو) از دنیای اطرافشون مطلع کنند - به روزی که به گفته کوروش کبیر دنیایی خال از دروغ و دشمن داشته باشیم ...

 ابي : به نظر من يکي از عوامل مهم تجاور بر ميگرده به در دست رس بودن فيلم هاي مبتذل و ماهواره

 اسماعيل : عمر سراچه خياله بهش فكر نكن غم غصه مي ياره

 ّاّسيه : فکر کنم بهتره نه از جامعه ايراد بگيريم نه از دختر پسرها يه نگاه به دور و برمون بکنيم فحشا همه جا را گرفته حتي به نزديک ترين کس خودت نبايد اعتماد کني بهتره ادم تو 15 سالگي ازدواج کنه که دچاره چالش جنسي نشه که بخواهد به زنا و... رو بياره به اميد ديدن ايراني خالي از اين معضلات اجتماعي

 فتاح : مشکل ما مرد ها رو حل کنيد تا به شما خانمها تجاوز نکنيم اخي ضرورت داريم ديگه

 مسافر شب : من در سن بيست سالگي براي مدت يك هفته به كشور تركيه مسافرت كردم و در شهر استانبول هتل علي بابا اين مدت را سپري كردم يكي از اين روزها در حالي كه براي تفريح به بخش اروپايي حوالي پل بوغاز رفته بودم با دختري بسيار زيبا وملوس آشنا شدم و بنا به دعوت او با هم به خانه مجردي او رفتيم موقع برقراري ارتباط جنسي در كمال ناباوري متوجه شدم او علي رغم چهره وبدن زنانه اش داراي آلت مردانه است او با ديدن عكس العمل من كه جا خورده بودم با در آوردن يك چاقوي ضامن دار از زير تخت متوسل به زور شدوهم نقش مفعول وهم فاعل را بازي كرد و براي من فكر اينكه بخواهم در چنين موقعيتي قرار بگيرم هم دور از ذهن مينمود چه رسد....

 یک منتظر، : مشکلات بشر فقط تجاوز نیست، فقر، اعتیاد، الکل ، بد رفتاری در خانواده، دزدی، کلاهبرداری ، قتل و ...
تنها یک راه حل برای اینکه از این بلایا محفوظ باشیم وجود دارد که آن را خداوند متعال در پیش روی ما قرار داده و آنهم توسل به ائمه اطهار و متابعت بی چون چرا از ایشان میباشد و در حال حاضر نیز بدانیم که امام زمان(ع) صاحب اختیار و مولی و آقا و پناهگاه قدرتمندی است که از جانب خدا برگزیده شده است و بر احوال ما آگاه و بر درخواست های ما شنوا و تنها امید همه دردمندان می باشند.
باید امام زمانمان را بیشتر و بیشتر بشناسیم و بدانیم که با هر قدم که به ایشان نزدیک می شویم ، هزارها فرسخ از بدی دور می شویم


 مهدي شکاري : خداوندخيرتان دهد اجرتان باآقا امام زمان اميدوارم هميشه موفق و پايدار باشيد خداقوت. الله يارتان باشد.

 بهنام : اگه كسي نياز به دستشويي داشته باشه و نتونه جاي مناسب پيدا كنه حتما كنار خيابون يا جلوي خونه هر كسي خودشو راحت ميكنه .
بايد مكاني مناسب براي اين موارد تعيين گردد .


 صدر : ما ادما کثافتيم به خدا

 فرهنگ : ما دخترا تا کي بايد تو اين جامعه دندون رو جيگر بذاريم ؟

 ل .ا : يعني چه
بيخودي
الكي
آخرش هيچي
نابودي
به تباه كشيده شدن
براي اطلاعات بيشتر به دکه هاي روزنامه مراجعه كنيد؟!


 سجاد : خدا به دادتون برسه

 نازی : خیلی کار بدی کرده

 احمد : خب شما در مورد زنان آزار دیده حرف زدین ولی هیچ کس در مورد مردانی که باید در کوچه و خیابان شاهد اعمال جنس مخالف در ملا عام باشند چيزي نگفت

 طناز . ب : سلام .من هم مورد تجاوز قرار گرفتم . اون هم از طرف داْيي شوهرم . واقعا الان نميدونم اين بچه ماله کيه؟ چطور ميتونم بفهمم. ؟

 الهه : بد نيست بدونيد که 68% از تجاوزها توسط افراد فاميل نزديک (پدر , برادر ,....) صورت مي گيره و در بقيه موارد هم متجاوز آشناست (مانند همکار , همسايه و....) و يا حداقل مدتي طرف رو زير نظر گرفته و فقط 2% از تجاوزات ، متجاوز کاملا بيگانه است. (امارها ازکتاب تمايلات و رفتارهاي جنسي انسان دکتر بهنام اوحدي) بنابراين توي خانواده بيشتر مراقب خودتون باشيد زياد با برادراتون تنها نمونيد وقتي تنهاييد مرداي فاميل رو راه نديد. اگر توي کوچه و خيابون ادم مشکوکي رو چند روز پشت سر هم ميبينيد حتما مواضب باشيد.در ضمن بد نيست اين مطالب رو به خونوادتون هم بگيد. اميدوارم که اين اتفاق براي هيچ دختر و پسر و زن و بچه و مردي نيفته


 صحرا : شما که اين بخش رو براي حمايت از دختران گذاشتيد.لطفا يک پايگاه اينترنتي هم جهت رسيدگي به اين شکايات و مسائل معرفي کنيد تا دخترا ني که مورد تعرض واقع شدند با حفظ ابرويشان اين اشخاص رو معرفي کنند تا از اشاعه ي اين جريانات جلوگيري بشه.

 مريم : اگر پدر و مادرها با بچه هاشون بيشتر رفيق باشن و سعي کنن اونا رو درک کنند, باهاشون صحبت کنند مثل دو تا دوست...همش نبايد توقع داشته باشيم که بچه ها با ماها سرحرفو بازکنن...خودپدرمادرا بايد اين جو صميمي و قابل اعتماد را براي بچه ها بوجود بيارن...اگه اين کارو بکنند مطمئنا امن ترين و با صفا ترين جا براي بچه ها خونه هاشونه...و وقتي اين اطلاع رسانيها صحيح و به موقع باشه ..از خيلي بي بندو باريها و مورد سو نظر قرار گرفتن ها جلوگيري ميشه...مطمئن باشيد


 بچه + : تعارف را کنار بگذاريم وقتي هيچ جايي براي تخليه اميال جنسي مردان و زنان هرزه به رسميت شناخته نمي شود اين مسئله همچنان به صورت يک معضل باقي خواهد ماند

 سعيد : افرين به شما با اين اگاهيتون براي ما

 ايراني : هموطن عزيزي که با نام ( تحت تجاوز ) پيامت را نوشته بودي ....
من برات دعا ميکنم که خودت را از دست اين کثافتها نجات بدي و آينده خوب و پاکي داشته باشي ...... اگه از خدا از ته دل بخواهي و واقعا تصميم به توبه داشته باشي خدا با معجزات و از راهي که فکرش را نميکني کمکت ميکنه
موفق باشي و مقاوم - داداش ايراني تو


 تحت تجاوز : من يکبار پارسال تحت تجاوز قرار گرفتم.اون موقع کسي نبود که اين حرفها رو بهم بزنه واسه همين بعد از اون مجبور شدم واسه حفظ آبرو و جلوگيري از پخش شدن قضيه باز هم خودفروشي کنم.الان با اين حرفها پشيمونم و ميخوام ترک کنم.
برام دعا کنين .....


 الناز کريمي : مطالب جالبي بود

 و- لطفي : خوب است اما بايد کمي هم به فرهنگ جامعه بپردازيد...

 محمود : در سوره فرقان آيات 68 و 69 مي فرمايد و هرگز گرد عمل زنا نمي گردند هر كه اين عمل را انجام دهد كيفرش را خواهد يافت و عذابش در قيامت مضاعف شود و با ذلت و خواري بدوزخ مخلد گردد

 سمانه : دستتون درد نکنه.مطلب خوبي بود.


 مَکي تهران albirt_Asl : آقا بد نبود ، خوبه ، ولی ضایع بازیه

 هايره : آگاهي مفيدي است. ارامه برهير

 بنده خدا : اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.
همیشه ذکر بگویید بخدا توکل کنید به ائمه توسل کنید. از محیطهای آلوده و فاسد دوری کنید خدا نگهدار و پشتیبان شما خواهد بود


 سارا ازاد : خيلي مطلبه خوبي بود
بابا دمتون گرم
دست مريزا


 محمد ساکارز : شما که حرفتون همه مي شنون بهتره يجوري به جوونا بفهمونيد درمون همه ي اين درد ها ازدواج بموقس بموقع .بابا جون لابد اسلام يچيزي دونسته که اينو گفته ديگه. مخصوصاَ اينو به دخترا بگن که بنظر من 90درصد تقصير ها گردن خودشونه اگه اونا شرايط ازدواج رو سخت نکنن لااقل 90درصد اين اتفاق ها نمي افته.جونتون دراد حقتونه..............

 حاجي خانوم : اين مطالب رو بايد با آب طلا نوشت.
بسيار ممنونم.


 ايران : درباره بيماري دو جنسي مي خواستم بدانم ، غريزه جنسي چيزي است در پسرا که دخترا به آن شعله ميزنند

 من منم : اينکه عالي هست ممنونم خيلي خوبه که همه بدونن.

 تاتا : اينه ديگه


 ناشناس : متاسفانه 90 درصد مشکل از خانم هايي ناشي ميشه که سوار هر ماشيني ميشن. اگه يکم دقت کنن و اين مسايل خيلي ساده ذو جدي بگيرن و سوار هر ماشيني نشن جلوي خيلي از اين تجاوزها گرفته مي شه. ممنون

 آقاي تجاوز : من معتقدم دوستان سعي کنند کارايي از قبيل تجاوز رو کمي به چالش بگذاريم .

 متجاوز : دروغ مي گن

 بابك اكبري : چگونه ميتوان از فقر وبيکاري جلوگيري کرد اين از همه مهمتر است؟

 حميدرضا نوحه گري : بايد عاملان آزار جنسي در حضور مردم مجازات شوند.

 بي صدا : حرفاتونو بايد با آب طلا نوشت.

 احسان : از مطالبتان ممنونم اموزنده بود و ميخواهم كه مفصل تر وبيشتر توضيح بدهيدومطالب بيشتر وجالب تري ارائه بدهيدوباتوجه به نكات ومطالب روز دنياباشد.
باتشكر


 س ـ ش : ممنون از مطالبي که گفتيد اگه آدمي باشه که نه گفتن به آدمها براش سخت باشه و زود تسليم خواسته ديگران بشه وقتي تو اين شرايط قرار ميگيره واقعا نميدونه بايد چيکار کنه با اينکه نميخواد ولي بازم قبول مي کنه و تا مدتها از اين اتفاق زجر مي کشه تکيليف اين آدما چيه؟

 سجاد-ني ريزي : نقطه ظعف گرفتن فقط براي اينکه بعدها که ان بزرگ شد نتواند در مقابل انها ايستادگي کند

 سوزي : اين کارا خيلي حال ميده اشتباه نشه منظورم کار شماست نه اون تجاوز گرا خيلي خيلي مر30

 سعید : مطمئن باشید تجاوز کننده حتما به سزای عمل خود خواهد رسید
امیدوارم هیچ کس به این بلا دچار نشود


 دخترنازه : فافافافافاجعه است

 کامران : دستتون درد نکنه اطلاع رسانی خیلی خوبی انجام میدین ما باید از این جور چیزها خیلی دقیق تر اطلاع داشته باشیم تا بتوانیم با ان در مواقع لزوم مبارزه کنبم

 ح=ی : ممنون ازاینکه اطلاع رسانی خوبی انجام می دهید.ای کاش مسئولین کمی احساس مسئولیت می کردن.

 رها زاده : شهوت چيزي هستند که هميشه طمع مي اورد چه بهتر که ما غرق اين نيروي غير قابل کنترل نشويم در راه شرعي و سن مناسب با ازدواج اين مشکل خود به خود حل ميشود. چه بسا مسئولين به فکر راه حل باشند براي ازدواج جوانها

 قلي : سلام تشکرازاطلاعات رساني شما ولي خدايي خانم ها بيشتروبهترميتونن اين قضيه رو کاهش بدهند اگه بيشتر وبهترپايبند يه سري چيزا باشن اگه يه باحجاب هم مورد تجاوز واقع ميشه کبريت اونو يه خانم بي حجاب يا بدحجاب زده يعني هم خودش وهم اونو توخطر انداخته تو رو خدا بيشتررعايت کنين خانم ها

 مرتضي : 90درصد از تجاوزات ناشي از عدم اطلاع رساني وبي بندوباري والدين وخانواده وفقرسواد ناشي مي شود....

 صالح : خوب بايد جايي باشه که انسانها خودشون رو تخليه کنن وگرنه کمتر کار به تجاوز مي کشه من يک جوان 22 ساله چه کاري بايد انجام بدم تا از اين نياز که در وجود انسان هست تخليه بشم البته من خودم هم از ادم متجاوز متنفرم و کسي که متجاوز هستش بيشتر مريض تا يک مجرم به هر حال در ايران ازدواج سخته پس بايد به فکر اين نياز جوانان بودش چه پسر چه دختر

 حجاب : بهترین راه برای جلوگیری از این کارها پوشش است. اگر در خانواده ای دختری یا حتی خود مادر پوشش درست نداشته باشد مورد تجاوز فرزند خود قرار می گیرد. این یه مثال کوچک بود. باید در جامعه پوشش وجود داشته باشد.


 يه دوست: : اي بابا !!!

 الهام : به نظر من بی حجابی یا بد حجابی هیچ تاثیری در این رابطه نداره. ادم مریض همه رو به یک چشم نگاه میکنه داشتیم خانمهایی رو که حجاب کامل داشتند ولی متاسفانه مورد تجاوز قرار گرفته اند.


 کوشا ايروني : ببينيد شما دير دست به کار مي شيد
واقعا که خجالت داره !!
اما در کل بازم خوبه حداقل بقيه بدونن چه خبره


 مهدي عاببري : دمتون گرم ولي نظر من اينه که مانتو کوتاه نپوشيد و شلواره تنگ تن نکنيد که مردمو به هوس بندازيد

 هانيه : مطلب خيلي جالبي بود. قبول دارم بعضيا بد لباس مي پوشن ولي بدم نيست که مرداي ما خودشونو کنترل کنن، به جايي بر نمي خوره

 مسافر : سلام
اين کار شما اجر معنوي زيادي دارد اميدوارم خداوند به شما در اين راه خير (اطلاع رساني و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در مسايل جنسي) کمک و پاداشي عظيم اعطا بفرماييد
يک سوال : در برخي کشور هاي غربي نظير انگليس و غيره ، همجنس بازي و ازدواج مرد با مرد را رسمي شمرده و در مجلس براي اين گونه موارد قانون وضع کردن خواهش مي کنم در صورت امکان در اين مورد توضيحاتي بدهيد و از مضررات آن بيشتر توضيح بدهيد


 تجاوز شده : تجاوز کار خوبي نيست - انجام ندين .

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 173

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،