آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم

شماره خبر : 1567    خوانده شده : 78039 مرتبه     انتشار : 7/9/1387    ساعت : 23:13


سطحی نگری که تقریبا قریب به اتفاق همه ما به آن مبتلا هستیم یکی از آفت های فکری جامعه ماست
در این داستان جالب شما با وقایعی آشنا میشوید که ذهن هر ایرانی و دوستدار امام زمان مشتاق به پذیرفتن فوری آن است بدون آنکه آن را با عقل هوشمند و یا شرع شریف مقایسه کند

سطحی نگری که تقریبا قریب به اتفاق همه ما به آن مبتلا هستیم یکی از آفت های فکری جامعه ماست
در این داستان جالب شما با وقایعی آشنا میشوید که ذهن هر ایرانی و دوستدار امام زمان ، مشتاق به پذیرفتن فوری آن است بدون آنکه آن را با عقل هوشمند و یا شرع شریف مقایسه کند

از جمله داستان‏هایی که تحت تاثیر حوادث زمان خود شکل گرفته و پس از مقداری تحریف، تطبیقی بی‏جا در مورد آن صورت گرفته، و در برخی مجامع روایی شیعه نفوذ کرده است، داستانی ‏ به نام «جزیره‏ی خضراء» است. از آن جا که در دو دهه‏ی گذشته با قلم فرسایی برخی افراد بی‏اطلاع از تاریخ، این داستان منتشر شده و به علاوه، در تکلفی ناشیانه، آن را بر "مثلث ‏برمودا" و حوادث آن تطبیق کرده‏اند، لازم شد در اطراف این واقعه، کنکاش بیشتری صورت گیرد تا اذهان ارادتمندان به حضرت ولی عصر (عج) از این گونه خطاها پیراسته شود.

خلاصه‏ی داستان
مرحوم علامه مجلسی‏(ره) در بحارالانوار، ج 52، ص 159 می‏نویسند:

رساله‏ای یافتم مشهور به داستان جزیره‏ی خضراء ... و چون آن را در کتاب‏های روایی ندیدم، عین آن را در فصل جداگانه‏ای آوردم .

یابنده‏ی آن متن می‏گوید: در آن متن چنین آمده است:

من (فضل بن یحیی کوفی) در سال 699 ه.ق در کربلا از دو نفر، داستانی شنیدم . آنها داستان را، از زین الدین علی بن فاضل مازندرانی، نقل می‏کردند. داستان مربوط به جزیره‏ خضرا در دریای سفید بود. مشتاق شدم داستان را از خود علی بن فاضل بشنوم. به همین دلیل به حلّه رفتم و در خانه‏ سید فخرالدین، با علی بن فاضل ملاقات کردم و اصل داستان را جویا شدم .

او داستان را در حضور عده‏ای از دانشمندان حلّه و نواحی آن چنین بازگو کرد: سال‏ها در دمشق نزد شیخ عبدالرحیم حنفی و شیخ زین الدین علی مغربی اندلسی تحصیل می‏کردم . روزی شیخ مغربی عزم سفر به مصر کرد. من و عده‏ای از شاگردان با او همراه شدیم . به قاهره رسیدیم . استاد مدتی در الازهر به تدریس پرداخت، تا این‏که نامه‏ای از اندلس آمد که خبر از بیماری پدر استاد می‏داد. استاد عزم اندلس کرد. من و برخی از شاگردان با او همراه شدیم .

به اولین قریه اندلس که رسیدیم، من بیمار شدم. به ناچار، استاد مرا به خطیب آن قریه سپرد و خود به سفر ادامه داد .

سه روز بیمار بودم، پس از آن، روزی در اطراف ده قدم می‏زدم که کاروانی از طرف کوه‏های ساحل دریای غربی وارد شدند و با خود پشم و روغن و کالاهای دیگر داشتند. پرسیدم: از کجا می‏آیند؟ گفتند: از دهی از سرزمین بربرها می‏آیند که نزدیک جزایر رافضیان است .

هنگامی که نام رافضیان را شنیدم، مشتاق زیارت آنان شدم. تا محل آنان، 25 روز راه بود که دو روز بی‏ آب و آبادی و بقیه راه آباد بود، حرکت کردم و به سرزمین آباد رسیدم. به جزیره‏ای رسیدم با دیوارهای بلند و برج‏های مستحکم که بر ساحل دریا قرار داشت. مردم آن جزیره، شیعه بودند و اذان و نماز آن‏ها مانند شیعیان بود .

آنان از من پذیرایی کردند. پرسیدم: غذای شما از کجا تامین می‏شود؟ گفتند: از جزیره‏ خضراء در دریای سفید که جزایر فرزندان امام زمان (عج) است که سالی دو مرتبه، برای ما غذا می‏آورند.


منتظر شدم تا کاروان کشتی‏ها از جزیره‏ خضراء رسید. فرمانده‏ آن، پیرمردی بود که مرا می‏شناخت و اسم من و پدرم را نیز می‏دانست . او مرا با خود به جزیره‏ خضراء برد.

شانزده روز که گذشت، آب سفیدی در اطراف کشتی دیدم و علت آن را پرسیدم. شیخ گفت: این دریای سفید است و آن جزیره‏ی خضراء . این آب‏های سفید، اطراف جزیره را گرفته است و هرگاه کشتی دشمنان ما وارد آن شود، غرق می‏گردد. وارد جزیره شدیم. شهر دارای قلعه‏ها و برج‏های زیاد و هفت ‏حصار بود. خانه‏های آن از سنگ مرمر روشن بود ... .

در مسجد جزیره با سید شمس الدین محمد که عالم آن جزیره بود، ملاقات کردم. او مرا در مسجد جای داد. آنان نماز جمعه می‏خواندند (واجب می‏دانستند) از سید شمس الدین پرسیدم: آیا امام حاضر است؟ گفت: نه، ولی من نایب خاص او هستم. به او گفتم: امام را دیده‏ای؟ گفت: نه، ولی پدرم، صدای او را شنیده و جدّم، او را دیده است .

سید مرا به اطراف برد. در آنجا کوهی مرتفع بود که قبه‏ای در آن وجود داشت و دو خادم در آنجا بودند . سید گفت: من هر صبح جمعه آنجا می‏روم و امام زمان را زیارت می‏کنم و در آنجا ورقه‏ای می‏یابم که مسایل مورد نیاز در آن نوشته شده است .

من نیز به آن کوه رفتم و خادمان قبه از من پذیرایی کردند ... در مورد دیدن امام زمان (عج) از آنان پرسیدم، گفتند: غیر ممکن است .

درباره‏ سید شمس الدین از شیخ محمد (که با او به خضراء آمدم) پرسیدم. گفت: او از فرزندان فرزندان امام است و بین او و امام، پنج واسطه است .

با سید شمس الدین، گفت و گوی بسیار کردم و قرآن را نزد او خواندم. از او درباره‏ ارتباط آیات و این ‏که برخی آیات، با قبل بی ارتباط هستند، پرسیدم . پاسخ داد: ... مسلمانان پس از رسول خدا و به دستور خلفا، قرآن را جمع‏آوری کردند. از همین رو، آیاتی که در مذمت ‏خلفا بود، از آن ساقط کردند. از همین جهت، آیات را نامربوط می‏بینی، ولی قرآن علی علیه السلام که نزد صاحب الامر(عج) است، از هر نقصی مبراست و همه چیز در آن آمده است .

در جمعه‏ دومی که در آن جا بودم، پس از نماز، سر و صدای بسیار زیادی از بیرون مسجد شنیده شد . پرسیدم: این صداها چیست؟ سید پاسخ داد: فرماندهان ارتش ما هر دو جمعه‏ میانی ماه، سوار می‏شوند و منتظر فرج هستند. پس از این‏ که آنان را در بیرون مسجد دیدم، سید گفت: آیا آنان را شمارش کردی؟ گفتم: نه. گفت: آنان سیصد نفرند و سیزده نفر باقی مانده‏اند.

از سید پرسیدم: علمای ما احادیثی نقل می‏کنند که هر کس پس از غیبت ادعا کند مرا دیده است، دروغ می‏گوید. حال چگونه است که برخی از شما، او را می‏بینید؟


سید گفت: درست می‏گویی، ولی این حدیث مربوط به زمانی است که دشمنان آن حضرت و فرعون‏های بنی العباس فراوان بودند، اما اکنون که این چنین نیست و سرزمین ما از آنان دور است، دیدار آن حضرت ممکن است .

سید شمس الدین ادعا کرد که: تو نیز امام زمان(عج) را دو مرتبه دیده‏ای، ولی نشناخته‏ای. هم ‏چنین گفت که آن حضرت، خمس را بر شیعیان خود مباح کرده است و آن حضرت هر سال حج می‏گزارد و پدرانش را در مدینه، عراق و طوس زیارت می‏کند .

این خلاصه‏ای از داستان بود. البته کسانی که خواهان اطلاع دقیق‏تری هستند، می‏توانند داستان را در بحارالانوار یا منابع دیگر مطالعه کنند .


بررسی داستان از نظر متن و محتوا :

1- دلالت قصه بر تحریف قرآن:
از جمله مطالبی که در ضمن گفت‏وگوی علی بن فاضل (مجهول) با شمس الدین (مجهول) آمده است، تصریح به تحریف قرآن است. یعنی کسی که این داستان را بپذیرد، بایستی با یک خبر که مجهول الراوی و نهایتاً خبر واحد است، قایل به تحریف قرآن باشد، حال آن که نقل قرآن، متواتر است و نص قرآن نیز به حفظ آن از هرگونه تحریف، تصریح دارد.(4) مگر آن که کسی مسلک اخباریون را داشته باشد، که با یک سری اخبار ضعیف و بی‏اعتبار همچون حدیث مذکور، مهم‏ترین سند اسلام و متقن‏ترین آن را تحریف شده بداند که این نهایت ‏بی‏فکری و کم خردی و دوری از عقل و منطق است .

آری، شمس الدین مذکور در قصه، به صراحت می‏گوید که قرآن جمع‏آوری شده در زمان خلفا، تحریف شده است .

و جمعوا هذا القرآن و اسقطوا ما کان فیه من المثالب التی صدر منهم بعد وفاة سید المرسلین صلی الله علیه و آله فلهذا تری الآیات غیر مرتبطة . (5)

چگونه می‏توان قرآن متواتر و تضمین شده را که همه‏ ائمه علیهم السلام به آن استناد می‏کردند، با چنین اخباری زیر سؤال برد؟! و آیا کسانی که چنین مجعولاتی را رواج می‏دهند، به توابع آن توجه دارند؟!

2- راوی مجهول این خبر (علی بن فاضل) که با نسبت مازندرانی از او یاد می‏شود در ضمن داستان، خود را عراقی الاصل معرفی می‏کند. گرچه محتمل است که اشتهار یک نفر در انتساب به شهر یا منطقه‏ای با اصالت او متفاوت باشد، ولی به نظر می‏رسد سازنده‏ این داستان، دچار اندکی کم حافظه‏گی شده است که یک بار، او را به نام مازندرانی و بار دیگر، عراقی الاصل معرفی می‏کنند .

3- در متن داستان آمده است:

هذا هو البحر الابیض و تلک الجزیرة الخضراء و هذا الماء مستدیر حولها مثل السور من ای الجهات اتیته و جدته و بحکمة الله ان مراکب اعدائنا اذا دخلته غرقت ... .

ولی علی بن فاضل به هنگام گزارش از جزیره، آن را دارای هفت ‏حصار می‏داند و از برج‏های محکم دفاعی آن یاد می‏کند. حال اگر این جزیره به وسیله‏ آب‏های سفید و نیروی غیبی، محافظت می‏شده، به حصارهای محکم چه نیازی داشته است؟

این مطلب وقتی بیشتر اهمیت پیدا می‏کند که توجه داشته باشیم سید شمس الدین و چندین نسل از اجداد او در آن سرزمین زندگی می‏کرده‏اند؟!!

4- در ضمن داستان، به نقل از خادمان قبه می‏نویسد: «رؤیت امام غیر ممکن است‏»، ولی در گفت وگوی با سید شمس الدین، او سخن دیگری بر زبان می‏راند و می‏گوید: «ای برادرم! هر مؤمن با اخلاصی می‏تواند امام را ببیند، ولی او را نمی‏شناسد.» حال چگونه بین غیر ممکن بودن رؤیت و دیدن مشروط می‏توان جمع کرد؟

5- در یکی از روزهای جمعه، وقتی علی بن فاضل، سر و صدای زیادی از بیرون مسجد می‏شنود و علت را از سید شمس الدین جویا می‏گردد، وی اظهار می‏دارد که سیصد نفر از فرماندهان، منتظر ظهور حضرت هستند و منتظر 13 نفر دیگرند .

بر این اساس، بایستی این سیصد نفر که از خواص حضرت هستند، نیز دارای عمرهای طولانی باشند و تا اکنون نیز در قید حیات بوده و پس از حال نیز به زندگی ادامه دهند، تا زمان ظهور فرا رسد .

آیا ما بر چنین سخن گزافی، دلیلی داریم؟ دلایل تنها در مورد امام زمان و برخی دیگر از انبیای الهی است، ولی در مورد سیصد نفر که آنان نیز چنین عمرهایی داشته باشند، دلیلی در دست نداریم .

6- به مقتضای این خبر، خمس بر شیعیان حضرت، حلال است و ادای آن واجب نیست. این مطلب، خلاف نظر فقهای اسلام از آغاز غیبت تاکنون است كه ادای خمس را واجب ذكر كرده‌اند. زیرا که خمس به نیابت از امام به مصرف ترویج دین خدا میرسد و مطمئنا امام از ترویج خداپرستی و دین اسلام جلوگیری نمیکنند

7- علی بن فاضل از سید شمس الدین می‏پرسد: آیا تو امام علیه السلام را دیده‏ای؟ گفت: نه، ولی پدرم به من گفت که سخن امام را شنیده، ولی شخص او را ندیده و جدم سخنانش را شنیده و شخص او را دیده است. ولی سید شمس الدین در جای دیگر همین داستان می‏گوید:

«هر مؤمن با اخلاصی می‏تواند امام را ببیند، ولی او را نشناسد. گفتم: من از جمله‏ مخلصان هستم، ولی او را ندیده‏ام: گفت: دو بار او را دیده‏ای؛ یک بار در راه سامرا و یک بار در سفر مصر ... .

حال سؤال این است: چگونه کسی که ادعای نیابت ‏خاص دارد و از ملاقات‏های امام علیه السلام مطلع است، خود، آن حضرت را ندیده است و اظهار می‏دارد که پدرش، سخن آن حضرت را شنیده است؟

در جای دیگر داستان، ادعا می‏کند که او (امام زمان عج) پدرانش را در مدینه، عراق و طوس، زیارت می‏کند و به سرزمین ما برمی‏گردد .

معنای این سخن آن است که سید شمس الدین از سفرهای امام زمان و ورود و خروج آن حضرت نیز مطلع بوده و آن حضرت خود در جزیره‏ خضراء ساکن است. حال چگونه است کسی که چنین اطلاعات دقیقی از امام علیه السلام دارد، آن حضرت را ندیده است .

8 - آیا عدم امکان رویت امام مختص زمانی است که دشمنان آن حضرت و فرعون‏های بنی العباس فراوان بودند و هم اکنون برخی از افراد جزیره امام را میبینند ؟ مگر امامی که طی الارض است یا میتوانند فورا از نظرها ناپدید شوند ترسی از وجود افراد دارند که بود و نبود افراد دشمن باعث شود که امام از مخفیگاه خود خارج شود یا مخفی شود

9 - اگر چنین خبری و چنین جزیره ای وجود داشته و خبر آن هم به آن سرعت پخش شده چرا شیعیان و حتی دشمنان آن روزگار به محل مورد نظر هجوم نبرده اند آیا در صورت صحت داستان ، حداقل صد نفر دوست و دشمن دیگر نباید به آنجا سری زده باشند ؟



خدشه بر چهره مهدویت و امام زمان :

گذشته از اشکالات متعدد و تاریخی داستان «جزیره خضراء» ، تطبیق آن بر «مثلث ‏برمودا» علاوه بر آن که ترسیمی نادرست و غیر معتبر است؛ چهره امام زمان (عج) را نیز مخدوش می‏سازد .

آنچه در داستان «جزیره خضرا» آمده، آن است که کشتی‏های دشمنان غرق می‏شود؛ نه این که تعداد زیادی هواپیما و کشتی مسافرتی و تجاری آن هم بدون آن که خصومتی داشته باشند به قعر دریا فرستاده می‏شوند و یا از صحنه روزگار محو می‏شوند .

چنین تصوراتی، اساسا با رسالت امام زمان (عج) و سیره مهربانانه آن حضرت و پدران گرامی‏اش، در تضاد کامل است. چه این که غرق و نابود کردن اموال کسانی که خصومتی با خداوند و آن حضرت ندارند، کاری نیست که در شان پیشوایان معصوم علیهم السلام باشد .


از جمله گناهان بسیار بزرگ، در واقع نسبت دادن دروغ و افترا، به خداوند و اولیای او است . قرآن مجید در موارد متعددی، این حقیقت را بیان فرموده است: «و من اظلم ممن افتری علی الله کذبا»؛ «چه کسی ستمکارتر است از کسی که به خداوند دروغ ببندد.»

اساس داستان «جزیره خضراء»، چیزی نیست که بتوان آن را به امام زمان(عج) نسبت داد و بر حسب موازین شناخته شده، به هیچ وجه قابل اعتماد و استفاده نیست .

با وجود این همه ضعف و کاستی، متاسفانه برخی افراد ساده لوح و سطحی‏نگر، نه تنها به این نکته توجه ندارند؛ بلکه با تطبیقی بی‏جا و نامعقول، چهره امام زمان (عج) را مخدوش نموده و آن را به گونه‏ای ترسیم می‏کنند که هیچ نسبتی با شخصیت آن حضرت و پدران گرامی‏اش ندارد .

منبع : تبیان
با اندکی ویرایش


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 اصغر حسینی : من میگویم یک کشتی بدون سرنشین بسازیدویک دوربین به ان متصل کنید و از کنتراز راه دوران را کنترل کنید و از راه دور از او خبر دار شوید

 ناشناس : من شنيدم ميگن پيامبر گفته واقعه منا به ظهور ربط داره
.

جواب سوني کارت بيست : مطلقا نبايد هيچ حرف فاقد سند معتبري را از اهل بيت بدانيم چون گاهي ممکن است نقل اين سخنان از مصاديق دروغ بستن به خدا و پيغمبر و امامان معصوم باشد که حتي باعث ابطال روزه ميشود


 گیسو قاصدی : ای امام کی می ایی مارا چقد چشم انتظاری گویی ما را با این احوال نمیبینی مایی ک در انتظار فرج شما هستیم ای امامم ای امام جهانیان ظهور کن و مارا از این سرگردانی بیرون اور

 ... : دووَنه ها چی هی الکی بری خُدتَ نظر مِدِن
ای بندی خدا که حدیث رَ رد کِد
یَعِنِ حقیقت نِدَرَ
علامه مجلسی هُم مِگه ایجوری نِس که هرچه دِ ای کتاب نویشته بشوم دُرُس بَشَ
پس باید اینها برسی روَ


 جواد : عالى بود

 بیب بیب : باید بگویم واقعا خرافاتی هستید. وقتی که همه ی این چیزها به صورت علمی قابل اثبات است چگونه چنین خرافاتی می سازید.کمی به جای این کارها فکر کنید و دلایل این اتفاقات را به طور علمی اثبات و مطالعه کنید.

 رعنا : خوب بودولی میدونیدکه خرافات زیاده ونمیشه زیاد اعتمادکردبه این حرفا

 سالارمرادی : فکر می کنم به علت این که هر کسی به جزیره برمودا می رود وبرنمی گردد این داستان های خیالی نوشته وچاپ می شود تا ادم نبیند باور نمی کند

 عاطی : سلام جالب بود مطلب....

 RAHA : سلام من باوردارم وکسی که باورنداره کافره یاامام زمان منتظرتیم

 ذکیه مظفری : سلام اقا ، ما شعيان باور دارم که يک روز آن اقا مياد انشالله دور نيست هرکس که بخواهد خود را از اتش دوزخ نجات بدهن بايد منتظر امام زمانش باشد حضرت محمد گفته هرکسي اما زمانش را نشناخته باشد مردنش مانند زمان جاهليت است

 منتظر : من از یک منبع معتبر شنیدم که وقتی امام زمان ظهور میکنند ، همه به نظرشان میرسد که این فرد را جایی دیده اند همه ی ما حتی خود تو که در حال خواندن این مطلب هستی هم ممکن است ایشان را دیده باشی ولی در آن روز همه حسرت میخورند که چرا او را نشناختند با این که دیده بودن و یکی از مراجع تقلید قبل از مرگش ایشان را با شناخت هویت خودشان دیده و به نقل از شاگرد آن بزرگوار امام زمان فرموده اند که ظهور نزدیک است و پیران ما نیز آن را درک میکنند پس ظهور خیلی هم دور نیست ...
حال اگر شما در آن زمان که امام ظهور کنند فرمان یاری ایشان را شنیدید به کدام طرف میروید حق یا باطل...


 سعید : سلام این اتفاق شاید برای شما باورکردنی نباشه ولی هست وماشیعیان بایدان را باورکنیم به نظرمن این همه اتفاقات بی حکمت نبوده

 ناشناس : اقا بیا اخه کی باید منتظر بمونیم عمرمون که تموم شد شما هنوز نیومدین

 gh : همش دروغه برای دزدیدن وغارت این ملت

 هديه جووووون : اسلام و عليک يا صاحب الزمان .مولاي من چرا نمياي ؟؟؟تا کي چشم انتظار ديدن صورت ماهت باشم؟؟؟ خداااااايااااا تو دنيا فقط ارزو سلامتي امامم رو دارم و اينکه بتونم قبل مرگم اونو ببينم و از يارانش باشم.......دوستاي گلم واسه ظهورش دعا کنيد

 ا.م : عالی

 رضا000 : گاهي وقتا فکر ميکنم اقا دلشو به کي خوش کنه ظهور کنه اگه بياد مثل امام حسين ع غريب ميشه ما فکر ميکنيم خوبيم اگه به اعمالمون فکر کنيم حتي 1درصد اعمالمون براي امام زمان عج نيست اگه بياد خدا نکنه پشتشو خالي ميکنيم اگه ايمانمون ضعيف باشه جز 313 نفر اللهم عجل لوليک الفرج

 ممیش : خوب است که افسانه از واقعيت تفکيک گردد تامردم به دنبال اوهام نباشند زيرا که اسلام علم روز است

 م کاظمی : درجواب آنهایی که اعتقادبه ظهورآقارو خرافات می نامندواعتقادات دینی راباعلم ودانش امروز بشرمغایرمیبینند ،بایدگفت،بر عکس هرچه دانش انسان ازجهان هستی بیشتر میشه،باور به اسلام عمیق ترمیشه وبویژه نیازبه ظهور منجی بیشتراحساس میشه،مگه میشه خداوندجهان هستی رابااین همه پیچیدگی خلق کنه وبی هدف رهاکنه؟هدف بسیاربزرگی پشت این آفرینشه وراه رسیدن به آن ادیان الهی هستندکه یکی دیگری را کامل میکنه،که درنهایت به اسلام می رسیم،وچون همه ادیان،پیروانش را به درستکاری و نوع دوستی ودوری کردن ازحرام دعوت میکنه،ودرعمل مامیبینیم که آنهایی که به دین عمل نمیکنندیعنی دزدی وجنایت میکننداز نظر مالی و دنیایی رشدکرده وبرخلق عالم مسلط میشوند،اینجاست که خداوندمومنین رابه ادامه راه ومقاومت دعوت میکندومژده منجی اخرالزمان رامیدهد

 بنده ذلیل خداوند مهربان : مهدی جان ای کاش میدیدمت ای کاش لیاقت داشتم که دوستم داشته باشی مهدی جان من عاشقت هستم دوست دارم نوکر و خدمتگذارت باشم چه کنم که نوکریت رابکنم یا مهدی جان ای جانم به فدایت ادرکنی

 هوادار خدا... : به نام الله...مهدی جان بیا که انحراف و فتنه ها و ناآگاهی ها آنقدر زیاد شده که خودبه ظاهر شیعیانت(نه همه ی مسلمین) هم تورا با علائمی که دشمنانت میگویند میخواهند بشناسند...بیا به حق منتظران و مظلومان حقیقیت

 سارا : اللهم عجل لولیک الفرج
راستش من که اول این داستانو شنیدم تقریبا باور کردم ولی اون داستانی که من شنیدم درباره تحریف و ... نبود فقط درباره این که الان ایشان در جزیره خضرا است
خیلی برام عجیب بود چون اصلا نشنیده بودم!
آدم دیگه نمیتونه هیچی رو باور کنه.... حالا که اصل داستانو فهمیدم متوجه این حرف نا به جا شدم....
فقط خود خد بهمون رحم کنه.....
به امید ظهور آقا که صد البته نزدیک است.....


 فاطمه عبدیان : الهم عجل لولیک الفرج اقا جان وقتی شما در قلبم جای دارید مثلث برمودا دیگر چیست

 شادی جون : خوندنش خیلی برام جالب بود ولی همه شون خرافات تازه من خیلی دوست دارم برم اونجا ممنون جالب بود

 آسانا رضایی : امکان نداره.چرا حرفای بی منطق میزنید.اگه امام زمان اونجا باشه این همه آدم نمیمیرند از اونها محافظت میکنه امام زمان.

 صدرا : «دریا شباهتی به دریاهای دیگر ندارد»، «ما بر فراز آب‌های سفید رنگی هستیم»، «ما بر فراز جزیره کوچکی هستیم.» جملاتی که قبل از ناپدید شدن فرمانده ستون پروازی به برج مراقبت گفت حادثه ۵ فروند هواپیمای نظامی آمریکا از نوع «تی‌بی‌ام افینگر ۳» در تاریخ ۵ دسامبر ۱۹۴۵ برای یک عملیات اکتشافی همزمان به سمت مثلث برمودا به پرواز در آمدند، ساعاتی پس از پرواز ستوان یکم چارلز تیلور با برج مراقبت تماس برقرار کرده و وضعیت خود را به طرز عجیبی تشریح کرد، پس از آن‌که برج مراقبت توصیه کرد تا هواپیماها ۱۸۰ درجه تغییر مسیر دهند تا در جهت فلوریدا قرار بگیرند صدای خلبانان ضعیف و ضعیف‌تر شد تا به‌کلی قطع شد و هواپیماها برای همیشه ناپدید شدند.

 مهدی : یا مهدی ادرکنی

 ساحل : سلام ممنونم ازاطلاعاتتون .کافی بودن

 ♥erfan : انا لله و انا اليه راجعون

 یه بد بخت : اقا کاوه وقتی میای تو یه جامعه ی مجازی یکم شعور با خودت بیار.ممکنه دفه بعد کسی مثل من اینطوری بهت نگه

 جوادی : آرزوي ما ظهور امام است و برقراري عدالت

 نازنین : اخه ما ایرانیا که اعتقادمون به خدا بیشتر هست چرا باید باور کنیم جای امام زمان (عج) میتونن تشخیص بدن

 نسرین گشتاسبی : اللهم عجل لولیک الفرج......صلوات

 یلدا : من تابه چشم خودم نبینم باورنمی کنم ارزوی قلبی من اللهم عجل لولیک الفرج.اقاجون بیادیگه بی تونمیتونیم,ادامه بدیم.

 حسین : اولا اتفاقاتی که در مثلث برمودا افتاده بیشتر مربوط به دوران جنگ جهانی دوم و دوران جنگ سرده و کاملا موضوعش سیاسی و جاسوسیه. دوم اینکه آیا کسی تا بحال شنیده که لااقل در این چند سال گذشته از اینجور حوادث در مثلث برمودا پیش بیاد؟ به نظر من همش چرت و پرته و برای منحرف کردن ذهن عوامه.

 اصغر خانی پور : خدایا ظهور فرجمان رابرسان وراه همه ی مردم را به سوی مهدویت هدایت کن

 سراب نیلوفر/طاقبستان/بیستون کرمانشاه : بسیارعالی.میلاد

 نفس : کاش می شد ای کاش را تفسیر کرد. آدما خیلی عجیب اند کاش می شد اون ها رو فهمید... اما من دلم به حال آقام مهدی می سوزه که یه عمری منتظر ماست اون وقت ما ادعای انتظار کشیدن می کنیم////////

 علیرضا (ر) : انشاالله دعات مستجاب میشه گوگولی

 حسین هزاره : سلام خدمت آقا زمان (عج) و تمام دوستداران آن حضرت آنچه خواندم که غلط بود

 محمد :
عمريست که از حضور او جا مانديم در غربت سرد خويش تنها مانديم او منتظر است که ما برگرديم ماييم که در غربت کبري مانديم اللهم عجل لوليک الفرج والعافية و النصر و جعلنا من انصاره واعوانه والمستشهدين بين يديه ، التماس دعاي شديد براي ادم شدن


 امیر حسین رضایی : خیلی عالی بود ولی اگر عکس هم داشت خیلی بهتر بود

 شقایق فرجاد : من یه دختر 22ساله هستم و بی ربط حرف نمیزنم.از بچگیم تو خانواده ای بزرگ شدم که بهم گفتن:شقایق به خدا,پیامبر خدا,امامان و ائمه اطهار,کتاب خدا و دین خدا اعتقاد داشته باش ولی به خرافات و حرف های غیرمنطقی هیچ اعتقادی نداشته باش.من هیچوقت این داستان ها و هزاران داستان دیگه رو باور نمیکنم چون همه ی اینها دروغ و خرافاته که دارن تو مخ جوونای مردم میکنن


 masome : khak bar saretanyani che doroghe?

 سيد حسين رحماني : اللهم عجل لوليک الفرج

 الییییییییییییییییییی : فقط خدا میدونه لازم نیست به دنبال این باشیم که حضرت کجا ساکن هستن بهتره سعی کنیم با دعا و مناجات درکشون کنیم وتوی قلبمون حسشون کنیم

 علی : سلام اينها همه داستان و خرافاته منم شک دارم و حرف هيچکي رو باور نميکنم چه عالم باشه چه نادان فقط منتظر يه اتفاقم که بيوفته

 امیر : سلام سلامی به گرمی آفتاب خدمت همه شما دل آقای ما مولای ما مهدی (عج) از من گناهکار گرفته تا مسئولان روحانی ها غیره خونه. لب های ما میگه مهدی بیا دلای ما نمیگه آهای مسئولی که دم از حسین میزنی و زندگیت مثل معاونیه تو ناز ونعمته آهای کسی که دم از مهدی میزنی ولی حقوق همدیگرو تو هیچ جا رعایت نمی کنیی.آقای ما دلش از ریاکاریهای ما خونه .اینقدر دین و اهل بیت قاطی زندگی روز مره کثافت کاریهامون نکنیم اگر یکی به دین ما به اهل بیت ما بدبین شده نباید بگیم اون مشکل داره (البته در زمان غیبت)بلکه من شیعه منه به ظاهر بچه مسلمون با کارای که یه کافر نمیکنه باعث ذهنیت خراب نسبت به شیعه میشم تا کی اسم اهل بیت تو زبانمون باشه دلامون کارای غیر خدایی کنه بسه زیا بسه ریا بهم دیگه رحم کنیم تا خدا بهمون رحم کنه.با تشکر

 سیدحمیدطباطبایی : راست وجالبه کسی ام که باورنداره لیاقتشوودرک وفهم چنین مسایلی رو نداره

 کاظم باباخانی : مطالب جالبی بود

 محمدعلی عسکری : جانم فدایت یامهدی ادرکنی .خدایاماراازپیروان ان حضرت قراربده

 جواد836 : نمیدونم اینا چه فکری میکنن با خودشون.اون کسانی رو میگم که امامو قبول ندارن.خدا لعنت کنه اونایی که دل امام رو میشکنن.البته من خودم هم زیاد این کار روکردم.خوبه که اینو در ذهنمون تصور کنیم که شکستن دل یه مرد پاک و خوش قیافه و کامل و قوی وچهارشانه و خداشناس و از همه مهمتر اولاد پیامبر چه حسی به آدم میده.امیدوارم که با این حرفام تونسته باشم یه گامی هر چند کوچک در تعجیل ظهور آقا داشته باشم.
اللهم عجل لولیک الفرج


 اللهم عجل لولیک الفرج : خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع می کند
یا مهدی(عج)! ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق!
میلاد تو، قصیده بی انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را می داند؛ بیا و حُسن ختام زمان باش


 صبرا : عالي بود الهم عجل الوليک الفرج
يا مولاجانم مهدي جانم ادرکني جان مادت زهرا ادرکني
التماس دعا


 علیرضایادگارپور : سلام علیکم,تشخیص حق ازباطل یعنی همین

 هادی : ببخشيد من يه سوال دارم ميشه بفرستيد به ايميلم hadimodish@rocketmail.com
(جزيره اي که به نام برمودا معروفه چه جايي هست ؟ با دليل)

جواب سوني کارت بيست : تا آنجا که بنده اطلاع دارم و معروف است برمودا جزيره نيست بلکه يک منطقه وسيع بين سه نقطه دريائي است که اتفاقا يکي از پر رفت و آمدترين مسيرهاي دريائي و هوائي است ولي گاهي اتفاقهاي عجيبي در آن رخ ميدهد مثلا ناگهان يک کشتي عظيم يا يک هواپيما بدون آنکه اثري يا حتي درخواست کمکي از آن باقي بماند غيب ميشود


 مریم ایزد پناه : عالی بود کاش گسترده تر بود


 محمد ب : سلام دوستان بین امام زمان و زمان امام چه فرقی هست؟
برادران حضرت مهدی به مکان و زمان خاصی محدود نمیشن.هرکس خدایی باشه کارهای خدایی و توان خدایی داره البته به اذن مرجع که همون خداوند جلیل است.
امام زمان بین ماست و مثل ماست ولی ما از ایشان و خدا دوریم.


 نیلوفر.ح : خيلي ممنون که ديد من رو نسبت به مطالب بي پايه و اساس باز کرديد. اي کاش در چاپ کتاب هايي که مختص امام زمان است و به اين صراحت مطلبي رو بدون تحقيق و کنکاش با سنديت نامعتبر بيان مي کنند بيشتر دقت ميشد و عوام به اين راحتي هر حرفي رو باور نمي کردند . به سخن علما که نشه اعتماد کرد به چه بايد اعتماد کرد.؟
به اميد روزي که با ظهور امام زمان همه از سردرگمي نجات پيدا کنيم.
اللهم عجل لوليک الفرج

جواب سوني کارت بيست : اتفاقا بايد به حرف علماي اعلام و متخصصين باسواد ديني اعتماد کرد نه به حرف هاي کوچه بازاري و کتابهاي نامعتبر و آخوندهاي کم سواد ، اگر ذهنم ياري کند اين مطلب از سايت آيت الله العظمي مکارم شيرازي برداشته شده است


 بهمن : تا نبینم باور نمی کنم.!

 نالایق نمک نشناس : باسلام-توجه کردید ؟مردم در نقاط مختلف چند بار انقلاب کردند -توجه داشتین هیچ کدوم هم به هدف انقلابشون نرسیدن-اما ای کاش این مردم به جای اون همه انقلابها بر ضد دیگران یک بار بر ضد خودشون قیام میکردن -یک سوال واقعا ما منتظریم ؟ما که حتی بعضی اوقات به اندازه یک 1000تومنی گم شده دنبال امام زمانمون نمیگردیم یا کشور ما یک کشور اسلامی و مورد پسند امام زمانه من فکر نمیکنم شاید اگه به اندازه پیامهای بازرگانی تلویزیون درباره مولا صاحب الزمان تبلیغ میکردیم کمی از غربت مولا کاسته میشد یا حتی خود ما امام زمانییم؟نه اونم نه میخوای اثباتش کنم؟چند نفر تو خیابونا ناموسمونو فروختیم؟چند نفرمون مال مردمو خوردیم؟چند نفرمون به خاطر کوچکترین مسائل به جون هم افتادیمو به ناموس هم بدترین تهمتهارو زدیم؟
ما شیعه ایم؟


 ح ش : با عرض سلام خدمت شما می خواستم نکته ای را متذکر شوم که مثلث برمودا
چیزی شگفت انگیز نیست وعجیب هم نیست وهمان اندازه که در آنجا اتفاق می افتد در بقیه اقیانوس اطلس نیز می افتد واینکه بسیاری از چیز هایی که برخی مستندبه حوادث غیر طبیعی می دانند هرگز درست نیست بلکه برای مثال یکی از کشتی های معروف که گفته شده ناپدید گشته غلط است چون
آن کشتی به صورت تخریب شده در یکی از سواحل همان اقیانوس یافت شده پس از افسانه ای کردن این مثلث
جدا بپرهیزیم.


 علی سرافرازاردکانی : قران شرح و بيان هرچيز است. و برکساني که نمي انديشند پليدي را قرار مي دهد. هيچ مرد و زن مومني را نرسد که چون خدا و رسولش به کاري حکم دهند اختياري باشد. سخنان را گوش کنيد و بهترين آن را انتخاب کنيد. پيوسته به عدالت قيام کنيد و به انچه امر شده استقامت کنيد. روزي همه موجودات عالم را در چهار روز تنظيم کرديم.زمين را جامع حوائج خلق افريديم. زمين خدا وسيع و بسيار وسيع است. اب مورد نياز بشر و چهار پايان را از اب باران تامين مي کنيم.(قران کريم)با تدبر اشکار مي شود دانش جامع اسلام خالص درجهان وجود ندارد. قران کريم اشتباهات شناختي را به صورت موضوعي و جامع اصلاح مي کند و ان با ارجاع موضوع ذي ربط درقران کريم حاصل مي شود. خداوند متعال نياز جامع احاد بشر را به زمان تنظيم فرموده و در قران کريم ان را بيان فرموده است لکن دانش ان وجود ندارد .

 معصومه مصطفوي : (الهی!چه کنم تا کنون از بیرون می جستمت و در درون بودی اکنون از درون می جویمت و بیرون شدی)

 یک ایرانی : فلسفه وجودي پيغمبران و در مذهب شيعه امامان اثبات وجود خدا و چنگ زدن به ريسمان الهي ميباشد من يه آدم معمولي کم سوادم که معتقدم به زبان باخدا و بدون واسطه حرف بزني جواب ميده و بر خلاف نظر سوني کارت هر نيت خوبي ولو به عمل هم نينجامه اجر داره و هر فکر پليدي بشرطيکه عملي نشه خدا از کيفرش ميگذره ميخوام بگم خدا آنقدر قشنگ و مهربانه که حدي براش نميشه تصور کرد من خودمم به ائمه احترام ميذارم وحتي معتقدم کسي مثل حضرت علي بينظيره ولي حاضرنيستم طبق قرآن به اختصاصات الهي برسانم اميدوارم که بيشتربه کلام وحي بيانديشيم تااينگونه موارد موفق باشيد

 عبل کوتنایییی........................... : با تشکر از اطلاعات مفیدتان..................................پیروز باشید...

 منتها : راست گفتی

 مهدي ب : خرافات بود

 مرضیه : عالی بودبخداخیلی دوس داشتم

 دستجردی : ای میردنیازمان مهدی مدد مهدی مدد.ما جمله جمیم و تو جان مهدی مدد مهدی مدد..ظلم شد عیان و تونهان اخر تویی صاحب زمان.دشمن عیانی میکندماقفل لالی بر زبان مهدی مددمهدی مدد.گرد جهان غوغانگرهرفتنه هابر بانگر..دستجردیت نالان بود ازدوریت گریان بودمهدی مدد مهدی مدد.التماس دعا

 محمد : دروغ دروغ دروغه

 فهيمه : اللهم صل علي محمد وال محمد

 احمد بدبخت : نمیدونم چی بگم خودم اینهمه گناهکارم که جایی برای نظر دادن ندارم

 کوثر.ع : تامردم خودشونو درست نکنند امام زمان نمیاد.حالا هی بشینید بگید چرا نمیای بعدشم از اون طرف گناه کنید

 فرهاد شمس : توجيهات شما بر رد داستان جزيره الخضراء خيلي بيشتر از اصل داستان ايراد روايي و کلامي و منطقي دارد . يک روايت ان هم پس از چند دست واسطه و با توجه به توصيف و انتقال ان با درک راوي از شنيده ها و ديده هايش به اين سادگي قابل رد و تمسخر و به بازي گرفتن نيست

جواب سوني کارت بيست : اگر قرار باشد هر حديث و روايت و داستاني که اسم امام معصوم عليه السلام در آن برده شده مستند محسوب شود ديگر چيزي از دين باقي نمي ماند و اصلا علم حديث و رجال در علوم اسلامي کاربردي پيدا نميکند ، گاهي وجود داشتن راوي يک داستان مورد بحث است چه برسد به سنديت حرف آن راوي خيالي ، متاسفانه حجم زيادي از تاريخ و شرع توسط تخيلات تاريخ نويسان جعل و ساخته شده است که فقط متخصصين فن ميتوانند دروغ و راست آنها را تشخيص دهند ، حتي همين کتاب شعر حافظ هم واقعي نيست و شعرهاي تقلبي زيادي در آن هست چون جناب حافظ بخاطر شعرهايش در مورد شراب و زنان مدتي زنداني بود و پس از آزادي کتاب را به رودخانه انداخت و گفت کتابي که باعث رنج آدمي شود به کار نمي ايد و حدود چهل سال بعد اين شعر ها از حافظه مردم جمع آوري شده است نه از روي اصل سند


 فاطمه : خيلي عالي بود

 سید علی : همه ی این ها تخیلاته امام زمان هم مثل بقییه مردم در بین مردم زندگی میکنه امام زمان جن و پری نیست که در جزیره متروکه ای مثل برمودا باشه (به امید تعجیل در فرجش صلوات)

 باران : اين بخش فوق العاده بود و ميتوان گفت که اطلاعات خوبي را به فرد خواننده مي آموزد و من که ميخواهم درباره ي اين موضوعات بيشتر بدانم خيلي مفيد بود...

 ج : خیلی خوب بود

 مژده : خيلي جالب بود

 ییک بنده ی حقیر : منم داستانیکه میناگفته شنیدم و باور دارم . خدا بزرگ است

 يه گناه كار از كرج : سلام به هركسى كه اين نوشته هارو ميخونه
من وقتى 20سالم بود بازن شوهردارى رابطه داشتم
ودچار.....شدم
اينو بگم كه من توعمرم بايه دخترهم رابطه نداشتم
ولى اون من رو گول زد
الان28سالمه وهرروز عذاب وچدان امانم رو ميبره
نميدونم خدا منا مىبخشه يانه
اگرهم خداببخشه شوهر اون زن چى
اينم بگم كه اون زن بخاطر اينكه ديده بود شوهرش زنا ميكنه خودش هم ميخواست انجام بده
بخدا قسم من خدارو ميشناسم
پيامبر و ائمه اطهار رو ميشناسم
من شيعه على ام
كمكم كنيد

جواب سوني کارت بيست : اگر واقعا توبه کرده باشيد تا حدي که خاطره آن گناه نيز براي شما شيرين نباشد و ديگر هم آن را تکرار نکنيد خداوند بخشنده اي کريم و واسع است يعني علاوه بر اينکه با توبه واقعي گناه شما را ميبخشد بلکه آن گناه را هم تبديل به حسنه ميکند تا پاداشي بر بازگشت شما باشد ، حتي آنقدر خدا ستارالعيوب است که دو فرشته مامور شما هم فراموش ميکنند عمل شما را ، بشرط آنکه تکرار نشود چون آمده است که کسي که مدام گناه ميکند و توبه ميکند و دوباره گناه ميکند نعوذبالله گوئي خدا را به تمسخر گرفته است


 بي نام : به والله تمام داستان واقعيه بنام اگاه کردن گول نخوريد.اين بار با فکر بخونين چرا چشماتونو بستين وعين .. ها تعريف ميکنين اي بدبخت ما ايرانيا عين بز اخوش هر که هر غلطي کرد دنبالش ميريم

 سحر.ز : سلام سوني کارت بيست نمي دانم کي هستيد ولي مي دانم که نسبت به دين معرفت بسيار داريد زکات اين معرفت راهنمايي ديگران است من تشنه معرفتم به کسي اعتماد ندارم نمي خواهم چيزي را بياموزم و اعتقاد به چيزي پيدا کنم که دست پرورده کساني باشد که با اسحله اسلام بر ما حکومت مي کنند و هر چه که خود بخواهند به خورد ما بدهند من مي خواهم مومن باشم نه فقط مسلمان از جوابهاي مناسبتان پي به معرفت شما بردم اگر قابل بدانيد لطفا مثل يک خواهر کوچکتر مرا راهنمايي بفرمائيد. آدرس ايميلم .....@yahoo.com

جواب سوني کارت بيست : با سلام ، ضمن تشکر از شما بنده سواد و معرفت چنداني در زمينه مسائل شرعي ندارم و هر چه که هست از همين منابر روحانيون و مطالعات جسته و گريخته که از اينطرف و آنطرف انجام شده جمع شده است ، من نميدانم بتوانم راهنماي خوبي براي شما باشم ولي اگر چيزي بلد باشم را دريغ نميکنم ، ضمنا کتاب کيمياي محبت شيخ رجبعلي خياط کمک بسياري به جويندگان حق حقيقي و عرفان الهي ميکند آنرا خريده و مطالعه کنيد قدم بسيار مثبتي است
کل معرفت اين يک جمله است : ( معصيت خدا نکنيد ) ، اين آخر معرفت خداست ، نه حلال خدا را حرام کنيد و نه حرام خدا را حلال و اگر آنقدر مومن و عارف شديد که شما را به عرش هم بردند به عمل خود مغرور نشويد که همان لحظه از همان بالاي عرش شما را به زمين مي اندازند که هر عمل نيکي در برابر خدا ناچيز و هر معصيت کوچکي بزرگ است و بدانيد ايمان شما حقي براي شما ايجاد نميکند که با آن به ديگران ظلم و تندي کنيد
به هر حال اگر سئوالي داشتيد ميتوانيد به اين ايميل ارسال فرمائيد info {at} esfahanhost.com


 زري : سلام متاسفانه در بين شيعيان و افراطي هاي ساير دينها اين قبيل داستان پردازي زياده منجي خود مائيم که با کارامون ميتونيم دنيا را بهشت يا جهنم کنيم مثل ان ادماي ناداني که فيل را در تاريکي ديدند و بالمسش ميگفتند چيه يکي گفت ستون دومي به گوشش دست زد گفت بادبزن و هر کسي با عقل ناقص خودش داستاني گفت که از اصل واقعيت خيلي دور بود حالا حساب امام زمان ، همه منتظرند کسي بيايد و دنيا را نجات دهد در حاليکه ناجي اصلي خودمان با قدرت پاک خدايي هستيم

جواب سوني کارت بيست : اتفاقا همين حرف شما بيش از هزار سال پيش توسط معصومين جواب داده شده است ، در احاديث هست که غيبت آنقدر طولاني ميشود تا همه جور فرقه و گروهي به حکومت برسند و خود را نشان دهند که نميتوانند بشر را نجات دهند و مردم به اين نتيجه برسند که نجات جهان و بشريت کار آنها نيست و يک نيروي بالاتري نياز است تا وقتي که امام زمان ظهور کردند کسي مدعي نشود که اگر به ما ميگفتند ما بهتر از اين ميتوانستيم حکومت کنيم و مردم را به فلاح و رستگاري برسانيم ، مثل حکومت کليسا ، کمونيست ، مارکسيست ، سوسياليست ، ليبراليست و غيره و حتي همين حکومت اسلامي کشور خودمان که مثل همه فرقه هاي ديگر نقايصش از حد شمارش خارج است ، و البته حضرت مهدي عجل الله زماني ظهور خواهند کرد مردم از لحاظ ايماني و عملي و عقلي و احساسي به حدي رسيده باشند که پذيراي دين خدا باشند و گرنه مانند امام غريبمان حسين با لب تشنه همين من و شما که دعوت به حضورش ميکنيم سرش را خواهيم بريد


 ابراهيم : ميترسم ظهور كنه وما لياقت ديدنش ونداشته باشيم حالا بياين داستان بخونيم كيست مرا ياري كند.


 عکاشه : بدبخت من گمراه *که اونقدر ندیدمت آقا که گمراه شدم به دادم برس

 عرفان : ببین خدا چی خلق کرده،خیالاتش تا کجا میره

 نسرین م : خوب بود ممنون از شما

 عليرضا ظ_ انزلي : خداوندا منو ببخش
خيلي گناه كارم


 حبیب الله صابری : بیا ای گل محمدی مامنتظرانیم
به مانند کوفیان نامردمی نتوانیم
بیا مهدی فاطمه (س)جهان شیعه
به زیر بیرق توست ماهمچنان منتظریم


 علي ا : امام زمان (عج) احتياج به پنهان شدن در جزيره اي دور افتاده ندارد اگه خواستي امتحان کن از ته قلبت صداش کن (هر جايي که هستي) اگه جواب نگرفتي به من نفرين کن ولي اگه جواب گرفتي برام دعا کن

 کوثر.عباس زاده : به جاي بحث در مورد اينکه حضرت کجا زندگي ميکندبياييد کاري کنيم تا دنيا را مکان امن وسرشار معنويت براي حضور وظهور آن حضرت بسازيم

 رضا.ت : سلام،کژال خانم راجع به مقاله مهدویت تان میتونم تاجاییکه اطلاعات راجعبه حضرت صاحب الزمان دارم به شما کمک کنم.
ایمیلم و شماره همراهم:
reza.toof@yahoo.com
09178763625


 اقا حسين : برترين جمله و راه که انسان رو به کمالات ميرسونه پاکيه پاک شو اول و پس ديده برآن پاک انداز

 م : عسکر در عربي معناي زندان ميدهد امام حسن عسکري به دليل اينکه در تمام عمر زندان خليفه وقت بودند اين لقب را گرفتند ودر تمام عمر شريفشان زن عقدي نگرفتند فقط دو کنيز داشتند وبس از وفاتشان آن دوکنيز را به کاخ خليفه بردند تا تحت نظر باشند ودر مدت دو سالي که در دار العماره زنداني بودند کودکي متولد نشد تا کشته شود حالا عقل سليم چطور امام زمان را باور کند.؟؟؟

جواب سوني کارت بيست :

هموطن ، احتمالا شما تحت تاثير مطالعات و تز هاي وهابيت قرار گرفته ايد بدون آنکه اسناد قاطع تشيع را مطالعه فرمائيد ، مطمئنا هر کس يکطرفه به قاضي رود راضي برميگردد حتي اگر حق با اون نباشد

از حقانيت شيعه همان بس که درحاليکه علماي وهابي و اهل سنت خواندن کتابهاي شيعي را حرام ميدانند ( چون به نتيجه آن واقفند ) شايد هفتاد هشتاد درصد کتابخانه روحانيان و علماي شيعه را کتب اهل سنت تشکيل داده است و اتفاقا از همين کتب اهل سنت حقانيت شيعه استخراج ميگردد مانند کتاب الغدير علامه اميني که يک کتاب قطور از اسناد اهل سنت است در باب اثبات حقانيت غدير و ولايت حضرت اميرالمومنين علي عليه السلام

در باب امام زمان هم همين مورد تکرار شده است


 حسين : يه سوال:اگه داستان واقعي باشه چي؟حالا اگه داستان واقعي نبود چي؟ حالا اگه فقط بخشي ازون واقعي بود چي؟سوال اصلي من اينه تاکي ميخواهيد اصلو ول کنيدو فرعو بگيريد تاکي مخوايد خود اقارو ول کنيد ويه داستان روبچسبيد چندبار سراغ اقارو از "خودتون"(منظورم خود خودتونه )گرفتيد؟

 اجمل فرزند فیروز خان از افغانستان : این راز حقیقت دارد ولی که چرا جهان یان آنرا بشرح عوام نشر نمی کنند .اثر وافر آن بالا ی جهان کفر است که آیا با شنیدن این حقیقت تعداد زیاد انرا مسلمان خواهند کرد ..از علما اسلام خواهانم تاد رمورد چنین حقایق در رسانه هابحث های خاص داشته باشند .از موضع برمودا تا هنز تمامی مردم خبر ندارن

 عبدا... : بسي جاي تاسف دارد که چنين مزخرفاتي را به قائم آل محمد نسبت مي دهيد مگر ايشان بقول شما شيعه ها امام نيست وکار امام هم هدايت مردم است ژس بايد در بين مردم باشد اگر نمي توانيد اورا ببينيد بايد به خودتان رجوع کنيد وبدانيد شمر وابن ملجم وخوارج هم زماني شيعه مرتضي علي بوده اند شما داستان اهل کوفه را بخوانيد تا بدانيد چرا از وجود فرزند زهرا مرضيه محروميم

 حدیث : آقا بين ما هستن و دارن با ما زندگي ميکنن ما قادر و لايق به ديدن و شناختشون نيستيم،هروقت صداشون کنيم حاضرن، درد و رنجاي ما را ميبينن و حس ميکنن،براي ادامه دادن به زندگيشونم احتياج به پنهان شدن تو هيچ جزيره و پناهگاهي ندارن چون محافظشون همون کسيه که به خاطر حفظ زمين و زمينيان هزاران سال عمر بهشون داده،جايگاه اصلي و امن آقا تو همه ي دنيا فقط يه جاس اونم توقلب ما عاشقاي بيقرارش،درسته لايق نيستيم ولي آقا شبيه اون کسايي نيست که واسه باور کردنه عشق عاشقاشون دنبال لياقت ميگردن هممونو با همين بي لياقتيامون دوس دارن و هوامونو هميشه دارن،واسه سلامتي و ظهور نزديکشون دعا کنين

 حسن ---- آ..... : از سایت بسیار زیبا و پر محتوی شما کمال تشکر را درم دست شما عز یزان را می بوسم خــــــــــــدا خیرتان بدهد .

 مجید : فقط باورش دارم چشم به راه ظهور

 کله سکسی : عجب داستان تخیلی بود اااااااه !!!
رو دست ارباب حلقه ها رو هم زده_|_


 مالک : ارزوي ما ظهور حضرت مهدي است ولي ما ظرفيت انجام احکام بدون چون چراي اسلامي آقا را نداريم پس دعا کنيم که اي خدايا انچه که به مصلحت اسلام است وحکمتت ايجاب مي کند بر ما روا دار که مبادا امام خود را به عاشورايي دگر واگذاريم

 حميد : آقا من يکي که از خودم شرمنده ام چون فکر مي کنم يه منتظر واقعي نبودم ,منتظر واقعي بودن خيلي سخته .اميدوارم که بتونيم منتظر واقعي باشيم.

 ماهان : نه امام زمان در ان جا نيست بر مودا يک دليله علمي دارد بزودي کشف مي شه به دست يک ايراني؟


 حسن محمدي : من اطلاعي در مورد حقيقت يا دروغ بودن برمودا ندارم ولي اگر چنين منطقه اي وجود دارد در زمان ما بسيار حيرت انگيزو جالبه. درمورد امام زمان هم اصلا دليلي نداره که ايشان در چنين جايي پنهان شده يا اقامت داشته باشند

 حامدکوچک نیا : باسلام/اگردراین سایت اگرتصویرهم باشد:مخاطبین بیشتر میشود


 محمد : عالی بود ولی چرا عکس نمی زارید

 رضا.ت : دوست عزيز اقاي جمشيد.آ قران کليات را مورد خطاب قرار داده است, پس از جزئيات حرفي نيست خودم به شخصا ايه اي راجع به خوابيدن حضرت علي بجاي پيامبر راديده و خوانده ام درصورتي که نام حضرت در ان نيست , و ايه اي راجع به اينکه حضرت علي ع در حال نماز و حال رکوع انگشتر با ارزش خود را صدقه داده اند و ايه اي راجع به اين که اهل بيت پيامبر از ديگر مردم و بخصوص خلفاي اهل تسنن بالاترند را خوانده و تفسير ان را هم خوانده ام که اين ايه از سوره مباهله ميباشد حالا دوست عزيز اين اطلاعات مفيد را به دوستان اهل تسنن باز گو فرماييد اطلاعات بيشتري خواستيد در خدمتيم.09178763625

 از شهداي گمنام : اين ها داستانهاي حسين کرد شبستري هست که فقط بعضي از ملا نماها يا به اصطلاح مسلمان براي ايجاد اختلاف بين مسلمانان از خود مي سرايند . خدوند شعور به اين مسلمانان بدهد که ندارند.!!

 بهاره : عالي بوووووود.


 hamidnet : اقا دمت گرم
خیلی جالب بود.کلی حال کردم
www.hamidnet.blogsky.com


 مريم اسلامي : اصلا تصوير ندارين ؟

 دریا : خیلی خیال بافی نکن برای قلبت ضرر داره
امام زمان (عج) اون چیزی نیست که شما به بازی گرفتینش
امام زمان (عج) را هر وقت صدا کنی با تو استش


 مهدي : تا وقتي شيعه وسني بگيم غير مسلمون ها راحت تفرقه مياندازن بگين مسلمونيم تمام شد رفت پي كارش

 علي قمصري : ممنون از مطالب مفيد و خوبتان

 fm_1373 : 17سالمه به نظرم دروغه اگه میخوای بحث کنی 09383605007

 شقایق : عالی بود

 محمد حسن بردبار : عالی بود

 عزیز : جالبه ، تخيل انسان تا کجا که نمي ره ......

 کژال : باسلام
من یه تحقیق دارم باعنوان «مهدویت و جزیره حضرا،مثلث برمودا»لطفا بهم کمک کنید.........


 محسن : يه مارکس به نام چه گوارا پا ميشه ودر مقابل ستم قيام مي کنه و کشته مي شه ومن محب علي با يه تکون تمام عقايدم ميره روهوا بعد جمعه ها داد ميزنم اقا بيا اقا بيا.
کجابياد اين اخرين پس انداز خدا براي انسانها؟بياد پيش ما ؟امام حسيني تا اخرش پاش مي ايستيم؟الان هر روز که از خواب پا مي شيم خدا وکيلي به چي فکر مي کنيم؟ به اقا؟
به جاي اينکه دنبال اين باشيم که اقا کجاست بهتره فکر کنيم ما کجاييم.
با امام علي و امام حسن وامام حسين و بقيه ائمه چي کار کرديم؟
نه ابجي ها وداداشاي گلم ماها که با يه سوال به اعتقادهامون شک مي کنيم هنوز لياقت ديدن اقا رو نداريم.
به شعارها نگاه نکنيد. دو صدگفته چون نيم کردار نيست.
يا علي


 ارسلان : ممنون خيلي جالب بود

 خسرو : صد تا دانشمند فیزیک و شیمی منتظرن که شماها براشون توضیح بدید علت شگفتی برمودا چیست . جالبه امان از جاهلیت

 نازيلا : اميدوارم زود تر بيادو خيلي هارو بيدار کنه


 نا.يلا : سلام خوب خانم يا اقايي که اعتقاد نداري الکي عقايد مسخرتو تو مغز ديگران فرو نکن

 محمد حسين فرهاديه : به نامه خدا
16سال بيشتر ندارم اما فکر نمي کنم چنين واقعياتي باشه ميگيد چرا برا اين که امام زمان فکر نميکنم يجا ساکن بمونه ميگند امام زمان طي الارض ميکنه پس يجا ساکن نيست پس لطفا دروغ وخرافات نبافيد حسين هستم از اصفهان 16 ساله اگه دوست داري بحث کنيم 09318168430


 سليمان زاده : بهتر است حقايق را واقعي بيان كرد نه با داستان پردازي

 محمد كريمي : اي مهدي زود ظهور كن وما را از اين جامعه ي گراني نجات بده

 ع -ع : اي کاش ميامد انتظار سخته


 علی قاسمی : امام الان دربین ماست فقط یک دل روشن می خواهد که بااو ارتباط برقرار کند.(ممنون)

 فاطمه : من 9- ساله ام کتابي که خواندم مي گفت هيچ کس تا به حال وارد آن نشده باورم نمي شه با عرض تشکر

 سجاد ن : ايشاا... زود تر ظهور کنند

 میر حمید موسوی : پاسخ به نظر برخی از دوستان:
طول عمر از دو جهت قابل بررسی است عقلی و نقلی ، عقلی: عقل می گوید اگر انسان از نظر قوای بدنی سالم باشد و از هرگونه بیماری وفاقد باشد و در محیط مشکوک به بیماری حیات نداشته باشد این انسان می تواند سالها عمر کند و نسلهای قبل را اگر مشاهده کنید با این در محیط خیلی تمییز و بهداشتی زندگی نمی کردند ولی کمتر افرادی پایین تر از سن 100 سالگی به مرگ طبیعی می میرد - از نظر نقلی هم عمر حضرت نوح که تمام ادیان قبول دارند که بیش از 950 سال فقط مدت نبوت ایشان بود ذی القرنین و... نیز در تاریخ است که دوستان می تواند برای مشاهده اصل ادله به کتاب منتخب الاثر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مراجعه نمایند/ باتشکر


 ميثم سيلاوي : اللهم صلي علي محمد وال محمد وعجل فرج ال محمد . اللهم احفظ الجمهورية الاسلامية و قائدنا السيد علي الخامنئي حفظ اللة

 شهرزاد : باتشکر ازشما که من وهمه رو با اطلاعات کامل اگاه کردین

 کوروش : آقای سونی : چقدر توهم وهابیون داری ؟
هر یک خطی که مینویسی 6 خط به وهابی ها گیر میدی !
فکر نمیکنی زیادی در بند فرافکنی هستی ؟
به جای فرافکنی به پرسشهای دوستان درست پاسخ بده ، بلد هم نیستی کسی بهت ایرادی نمیگیره
بهروز باشی


 زهرا : حالا ما مسلمونا چند فرقه ودسته هستيم كه بماند در اصل ايراني بوديم و برا خودمون كسي بوديم هم بماند يه نماز عربي ميخونيم مثلا داريم با خدامون راز و نياز ميكنيم اما هيچي ازش نميفهميم هم بماند ميخوام بدونم تكليف اون خارجيها چيه كه امام زمان ندارن ؟اقا جون يه سند قرص و محكم بهم نشون بده كه بايد منتظر باشم و فقط شاهد ظلم و ويراني ايرانم
جواب سوني کارت بيست :
در مورد اينکه اکثرا نمي فهميم در نماز چه ميگوئيم که مشکل از بي سوادي نمازگزار است و بس مگر آن شخص خارجي مسيحي که زبانش انگليسي است در کليسا انگليسي دعا ميخواند ؟ جواب منفي است او هم به زبان ارمني مراسم اجرا ميکند و بايد خودش معني دعايش را ياد بگيرد و دوم ما عادت کرده ايم بدون آنکه چيزي بفهميم حرف بزنيم و فارسي و عربي آن خيلي توفير ندارد و سوم اينکه در تمام اديان الهي منجي آخرالزمان وجود دارد اما با اسامي مختلف ولي وجود دارد و اگر واقعا جوينده باشيد در همين اينترنت توضيحات مفصلي در تائيد وجود امام زمان و رد شبهات وهابيون و دشمنان شيعه وجود دارد که اکثرا هم منطقي و عقلي هستند و قابل درک براي جوان امروزي البته اگر جوينده باشيد نه فقط بهانه گير


 ملیکا : خدا شفاتون بده يکي يه داستاني نوشته يکي تحليلي کرده کي باباش ديده يکي نقل شده يکي فلاني گفته چرا سندي نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا همش نقل قول اما در مورد مثلث برمودا بخاطر موقعيت جغرافيايي خاصي که دارد ميدان مغناطيسي قوي حاکم بر محيط که تا دهه هاي قبل هم اين ميدان با تداخل در بي سيم و مخابرات هواپيما و کشتي ها باعث غرق شدن ان ميشده و دليل ان هم ترس خدمه ذکر شده و خود باختگي

 یه بنده شرمنده : نيا گل نرگس ، جهان که جاي تو نيست
دو صد ترانه به لبها ، يکي براي تو نيست
نيا گل نرگس نيا به دعوت ما
هزار نامه کوفي يکي براي تو نيست
نيا گل نرگس به جان تشنه عاشق
دعا دعاي ظهور است ولي براي تو نيست


 عاشق گناه کار : سحر خیز مدینه پس کی میایی

 محمد : آقا در بین ما ادماست اینو قبول دارم
شماها هم نمیخواد خودتون و سطح سوادتون رو با کسی مثل علامه مجلسی محک بزنید
بهتره بجای اینکه قضاوت نادرست کنین
خودتون رو اصلاح کنین
هرکه میخواد آقا رو ببینه باید دلش رو پاک کنه مطمئنا میبینش


 وجدان : مگه نميگن وقتي ظلم و ستم زياد شدامام زمان ميادبراي اصلاح امور پس ديگه کي ميخواد ظهور کنه ستمگري و ظلم ديگه بيشتر از اين؟ زمونه بقدري بد شده که من که عاشق درس خوندنم به خاطر بي پولي نميتونم درس بخونم ديگه دارم به همه چيز شک ميکنم حتي به اعتقاداتم آيا واقعا اين چيزا حقيقت داره ؟ راسته ؟؟؟؟؟؟؟
جواب سوني کارت بيست :
آيا فکر ميکنيد ظلم در نهايت خودش است ؟ نه اينطور نيست ، هنوز ظلم تا نهايتش بايد خونهاي به ناحق بسيار ديگري بريزد و حق هاي بسياري را لگدمال کند و ما هنوز در وسط راهيم آري آمدن ايشان آنقدر طول ميکشد که حتي منتظران آن حضرت هم مايوس ميشوند و خسته از انتظار .... ولي اي خوش آنکس که بداند خبري در راه است ولي براي شنيدن آن خبر تعجيل نکند بلکه واستعينوا بالصبر و صلاه ( از صبر بسيار و نماز کمک بگيرد )


 فاطيما : اين ما هستيم که با گناهان بسيار مانع ظهور اون حضرت ميشيم .هرچند ظهور حضرت به اذن خداست .اما آيا ما واقعا منتظريم؟؟؟؟از ته دل؟متوجه باشيم که عمل مهم نه حرف...

 بهمن م : بیا که رودخانه زندگی ما دیگه تاب مرداب شدن راندارد

 جمشيد.آ : بنام خدا.دوستان اهل سنت ميگويند: اگر داستان امامان شيعه و امامت آنها از جانب خدا باشد پس چرا خدا در قرآن حتي يک کلمه هم ذکر نکرده تا خيال همه راحت شود و امت اسلامي متفرق نمي شد؟ خداوندي که نام پشه و زنبور و... را درقرآن آورده آيانمي توانست نام چند نفر(ائمه) را يا حداقل امام علي و امامت او را ذکر کند؟در پاسخ ميتوان گفت که مگر خداوند در قرآن ازخليفه اول و دوم و سوم و حضرت عايشه (رضي اله عنهم) نامي برده که دليل قاطع برحقانيت آنها باشد؟ در آنجا هم که قرآن مي فرمايد: پيامبر(ص) و همراهش (ابوبکر)در غاربودند پيامبر به او تسلي خاطر مي داد و ميفرمود: نترس و اندوهگين مباش که خداوند با ماست مي بيند و مي شنود. سوال اينجاست که دلداده واقعي آنهم در حضور دلدار و تحت حمايت خداوند چرا بايد بترسد که پيامبر مجبور به دلداري او شود؟ و در آن شب چه کسي در رختخواب پيامبر بود و نترسيد؟

 سجاد.الف : اولا در زمان اقاي مجلسي مثلث برمودا ناشناخته بود . دوما ورود به جزيره خضرا براي همه ممنوع است نه فقط براي دشمنان.

 راشاهی : خدایا ! منو لایق انتظارش کن.

 آرش علي زاده : بابا عالي بود دمتون گرم

 زهرا : اولن از شما ممنونم ثانیا طبق تحقیقات گسترده ای که در مورد برمودا داشتم نمی توان شواهد موجود را با حضور امام زمان دراین منطقه توجیه کرد چرا را که درخواست های کمک قربانیان حاکی از چنین نشانه هایی نبوده.

 حمید از زنجان : مردم فقط بخواهید و بخوانید یا الله یا
صاحب الزمان


 م.ش. : اللهم عجل لولیک الفرج اقا زودتر ظهور کن تا غافلان حیران بمانند.

 احسان : حتما احمدي نژاد هم اونجا رفته چون بقول خودش هاله اي از نور اورا احاطه کرده خوب سوار مردم ميشيد بابا دست برداريد بسه چطور روتون ميشه اين چرندياتو بنويسين بابا دست خوش

 ارش : واقعاً متأسفم از جواب سونی کارد .يک ذره عقل خوب چيزيست .
يک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است چرا؟
شما بفرماييد . در جايی که خدا عقل را به انسان داده انتظار معجزه توهم و
ناشکريست. خداوندا دعای کسانی را که دنبال اعجوبه هستند را مستجاب و قدرت
عقلشان را پس بگير چون ناشکر عقلشانند.


 هرماس 0312 : چرا نمياي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 رضا ص : آقا بيا

 منتظر : آقاجان در نبودت سينه ها فراخ گشته و دلها تنگ .درياب ما را اقا . درياب ما را که درياي ما بي وجود تو مرداب است . ترا را به ناله مادرت زهرا(س) در پشت در ولايت که ترا به نام خواند و از تو مدد خواست در آمدنت تعجيل فرما

 علی نقدی : یا مهدی منتظر فرجت هستیم

 معین ام بی اچ : لعنت بر منکرش

 حسین : انشاالله امام عج جواب بی حرمتی های توطئه گران را بدهد و از احمدی نژاد محافظت کند

 نن : نمیدونوم قوه ققضائیه چرا سران فتنه یعنی هاشمی وموسوی وکروبی را نمیگیره و مجازات نمیکنه.تا اونا هستن همین اش هست وهمین کاسه.اونا اعدام بایدشن.نکنه با هاشون همدسته.چرا دانه درشتا ی مواذ مخدرو اعدام نمیکنه

 اميد خوري : با سلام يا مهدي موعود ظهور كن و ما را نجات بده آقا

 امیدد : بسیار خوب

 جواد378 : خیلی جالبه روی اینترنت راجع به امام زمان صحبت کردن. یک جو عقل و شعور هم خوب چیزیه !
هفتصد سال پیش که هنوز علم تکلیف دنیارو روشن نکرده بود بکسی حرجی نبود که به موهومات و خرافات اعتقاد داشته باشه.تازه اون موقع پانصد سالشون بود و لابد عقل اون موقع مخالفتی با عمر پانصدساله نداشت. امّا امروز ......

جواب سونی کارت بيست :

اول اينکه طول عمر قبلا هم در فرستادگان  الهی وجود داشته است و عمر چيزی است که فقط در دستان خداست ، همانگونه که گاهی کسی از چندين طبقه ساختمان سقوط ميکند و زنده ميماند و گاهی کسی از فاصله سی سانتیمتری زمين ميخورد و فوت ميکند يا کسی از شدت بيماری و کهولت سن هر روز آرزوی مرگ ميکند ولی نميميرد و در جائي ديگر کس ديگری در اوج لذت دنيا و در يک لحظه در دام مرگ ناگهانی گرفتار ميشود .

ضمن اينکه خود رسول الله و ساير ائمه طاهرين چندين هزار حديث در مورد طول عمر ، غيبت و ظهور امام زمان از خود باقی گذاشته اند و حجت شرعی آن را تمام کرده اند

همچنين امکان طول عمر در صورت فراهم بودن شرايط از لحاظ علمی نيز ثابت شده است و اين علاوه بر استثنا و معجزه بودن اين امر است و همه فهمیده ايم که اجرای همه امور به دست خداوند مقتدر است که قادر به انجام هر کاری هست

آيا طول عمر از زنده کردن مردگان يا تولد انسانی از هيچ يا نگهداری نظم کرات و ستارگان برای خدا سخت تر است ؟



 مریم : واسه ظهورش دعا کنیم امام زمان خیلی مظلوم واقع شده

 م.ب : امام زمان کسی نیست که در یک محدوده جای داشته باشد همانطور که خداوند محدود به مکان و زمان و... نیست .او از ما دور نیست ما از او دوریم پس به جست وجوی خود بپردازیم ((نحن اقرب الیه من حبل الورید))

 سعيد عمراني هرزند : انقدر دروغ شنيده ايم كه حرف راست هم باورمان نمي شود ديگه وقاهت به جايي رسيده كه در باره امام و جاي او سخن مي گويند اعوذ بالله

 فاطمه : برای شیعه چه فرقی میکندکه ایشان کجاباشندمهم انجام اموری است که برعهده هرمسلمانی است

 جابر از رستمکلا : خداوند خودش به ما رحم کند

 نازنین م : آقا کاوه این مساله چه ربطی به احمدی نزاد و طرفداراش داره؟؟؟!!!

 مهسا (زنجان) : اين چرت وپرت ها چيه مسلمونا هر اتفاقي مي افته ميگن يا امام زمان اونجابوده يا...

 مهندس جاويد : خدا سرزمين پاک ايران را از شره دشمنان حفظ کند

 شيعه : خدايا برس به داد ما شيعه ها

 مهدی از تبریز : من نیز سالها قبل کتابی بدست آوردم ودارم که ادعا میکند این جزیزه محل سکونت امام زمان (عج) است.
شما ببینید همیشه همه چیز شیعیان را مشکوک کرده اند. قبر فاطمه (س)
هم اینگونه شد.خدا به داد شیعیان برسد


 افتخاري : هر کس عمل زشت ديگري را در دهانها اندازد گويي خود کننده آن کار است.(حضرت محمدص)

 EDRIS : اللهم عجل لولیک الفرج

 حسن صابری : خاک پای اقا

 اسماعیلی : یا مهدی فرج کن

 خراسانی زاده : الهم عجل لولیک الفرج(133)

 اکبر : گلهای امیدم به امید تو میروید.

 عاشق امام زمان : مشتاق دیدن رویت

 نازنين : باور ندارم!

 فریدون نیازی : خداوندشیعیان رامشمول دعای امام زمان(عج)قراردهد.وخودش مقدمات ظهورآقارافراهم بکند.

 داوود : دمت گرم تحقیقم کامل شد

 افشین دهقانی : به نظر من اگر مطالب بیشتری و مضوعات مرتبط بیشتری می بود بهتر بود.

 منتظر : بسیار عالی بود

 نیما امیری : اینا همه قصه های وهابیت هست که میخوان فرقه مارو خراب جلوه دهند که از طرف یهودیان خائن ساپورت میشن. بزرگان یهود به ظهور مهدی ایمان دارند و از هم اکنون به فکر دشمن تراشی برای امام حاضر کرده اند که در زمان ظهور حضرت دشمنان ایشان همان کسانی باشند که جدشان آنان را مسلمان کرده اند ولی ما باید هوشیار باشیم و فریب این قبیل حرفا رو نخریم شاید در ظهور امام زمان جز یاران آن امام باشیم
امیدوارم همه ما جز یاران او باشیم نه اینکه با فریب دادن خودمان از خواب بیدار نشویم


 حسين : فقط بايد منتظر ماند .

 مسعود : این داستان به خاطر این سوال به وجود امد که اما زمان کجاست؟

 rs : خيلي جالبه مسلمانان (شيعيان)با اينگونه خرافات زمينه نابودي اسلام رو دارن فراهم ميکنن . البته تا حالا هم چيزي از اين گوهر باقي نگذاشته اند. به واقعيات بينديشيد.

 عليرضا : اللهم عجل لوليک الفرج


 اميد.ز : ما خود را شيعه ميناميم در حالي که تنها دوستار ايشان هستيم نه شيعه مثلا کداميک از ما تا به حال دشنام نداده ....ما از شيعه بودن فقط نام ائمه(ع) رابلديم در حالي که کتاب خدا وسيره حضرت محمد(ص) وحضرت علي(ع)وديگر ائمه معصوم(ع) که ما را به بندگي خدا مي خوانند را حتي مطالعه نمي کنيم چه برسد به عمل و اين باعث شرم ساري مسلمانان شيعه است ما ادعاي شيعه بودن داريم ولي کداميک از ما يک حديث از هر امام بلد است و ما چه بد شيعيان ومنتظران ظهوريم

 ياسر : ممنونم انشاا... كه زود تر ظهور ميكنه


 یه بنده خدا : اللهم عجل لولیک الفرج

 سروش رضايي : الهم عجل لوليك الفرج

 مسافر : میگم جای خدا در اسلام و مذهب شیعه کجاست اصلا به خدا ایمان دارید یا به بت های که خود ساختید امید دارید .مهدی یک بهانه است تا من و تو به امید باشیم و خودمون کاری برای عدالت نکنیم
جواب سونی کارت بیست : کسي که خواب است را ميتوان بيدار کرد ولي کسي که خود را بخواب بزند بيدار نميشود .... شما را به تحقيق حقيقي در مورد مذهب تشيع دعوت ميکنيم و نبايد کارهاي اشتباه عوام و افراط گرايان را با اصل مذهب تشيع اشتباه گرفت ..... در مورد حقانيت مذهب شيعه همان بس که امامان شيعه همه داراي معجزات و کرامات خاص هستند و براي ديدن يکي از اين معجزات زنده (نه فقط ادعا و داستان) شما را به کنار پنجره فولاد امام رضا در مشهد دعوت ميکنم و اگر چند روزي مهمان امام باشيد خواهيد ديد که چگونه فلج مادرزاد و کور مادرزاد از امام شهيد شفا ميگيرند و سرطاني دم مرگ کاملا بهبود مي يابد ، آيا اين به غير از قدرت و خواست خداست و آبروئي که اين امامان در پيش خدا دارند ؟ ، پس نبايد شفاعت و توسل به آبروداران نزد خدا را با شرک و بت پرستي يکسان دانست ، چون شيعه هم معتقد است امامان از خودشان کاري نميکنند و همه با اجازه و قدرت خداوند است همانگونه که براي رسول اکرم و همه فرستادگان و مقربان عرش الهي اينگونه بوده است .... براي يافتن حق تحقيق کنيد اگر خود را بخواب نزده ايد


 مهسا : امام زمانم با این حرفها دلش از ما گرفته و ظهور نمی کنن

 ناشناس9136 : الهم عجل لوليک الفرج
براي تعجيل در فرج آقا صلوات


 محمدرضا شیرازیان : حداقل در اين ايام ماه مبارک رمضان با ائمه چنين شوخيهاهايي نکنيم از من کوچکترين فقط گفتن است ما بقيش با کرام الکاتبين

 ...... : الحق که ملت ما خرافاتی ترین مردم کره ی زمینند.
همین چیز ها را میگوییم که به ما میگویند چهان سومی


 روناک : امام زمان در هر جایی که هست قطعاً بین شیعه ها و شیفته هاش خواهد بود و قطعاً آگاه به حال و روز مردمی که مشتاقانه درانتظارشن نه در مثلث برمودا!

 مريم مرادي : اين چرت و پرت ها چيه ميگيد شرم كنيد از اسلام براي مردم قول ساختيد

 پيمان : الهم عجل لوليک الفرج

 جوادکاظمي بستان اباد : لطفامطالبی درج نماییدکه باعث شبهه نشود. جالب بود

 شهرام : مطلب مفيدي بود.
اگر در مورد دجال كه همزمان با امام زمان ظهور ميكند و طبق خوانده هايم چنان تعريفي از اسلام ارائه ميكند كه اكثريت جامعه روايت او از اسلام را در مقابل روايت امام زمان مقبولتر تلقي ميكنند نيز مطلبي بنويسيد و يااگر مرجعي داريد لطفاً معرفي
كنيد.
نظرشما در مورد اين آقاياني كه داعيه ارتباط با امام زمان و به تبع آن اصلاح امور جهاني را دارند چيست؟
نظر شما در مورد نامه فيروزآبادي به امام زمان چيست؟


 زرینا : با تشکر از زحمات شما
1. در مورد قرآن گفته شده بعضی از سوره ها کامل نیست یعنی برخی از آیات به دلایل متعدد در قرآنی که توسط خلفا جمع آوری شد نیامده است اما این به معنی غلط بودن قرآن کنونی نیست ناقص بودن به معنای دروغ بودن نیست، پس قرآن کنونی هم درست است. لطفا کتاب سلیم بن قیس را بخوانید
2. امام زمان فرموده : هر که گفت که مرا مشاهده کرده و مرا می شناسد و با من ارتباط دارد ، دروغ می گوید. ماهم به این معترفیم ، اما رویت با مشاهده متفاوت است. مشاهده یعنی تو کسی را می بینی و می شناسی و به او دسترسی داری و هر وقت بخواهی می توانی به او مراجعه کنی، در حالی که رویت یعنی فقط او را میبینی و دیگر از جا و مکان و چگونگی زندگی و چگونه پیدا کردنش خبر نداری. چرا که اختیار در دست امام است نه در دست بیننده.
جواب سوني کارت بيست :
دوست گرامي ، قراني که هم اکنون در دست است بصورت کامل بوده و هيچ ازدياد و کم شدني در آن وجود ندارد و همين قرآن مورد تائيد و استفاده حضرت علي و تمام ائمه بعد از ايشان بوده است ، دلايل ضعيفي هم که گاهي بيان شده در فقه شيعه اصلا قابل استناد نبوده و معتبر نيستند ، البته اين تفکر توسط وهابيون تبليغ ميشود تا بيان کنند شيعيان به هيچ قسم از اسلام معتقد نيستند و قرآن را تحريف شده مي پندارند و منظورشان فقط ايجاد تفرقه و جنگ و خونريزي است که بايد هوشيار بود و در دام وهابيون و سلفي ها نيفتاد


 گنهاهکارشرمنده ازآقا : الهم عجل لوليک الفرج. محمود احمدي نزاد که باحرفاش امام زمان راتخريب کرد. يا امام زمان ما را در پيشگاه خداوند تبارک و تعالي ضامن شو و از گناهان ما در زمينه غفلت از عزيزي چون خودت بگذر

 محمد.پ : شايد اين جمعه بيايد شايد ، الهي به اميد تو
اللهم عجل لوليک الفرج


 کاوه : به احمدی نژاد و طرفدارانشان پیشنهاد میکنم که یه سری به مثلث برمودا بروند تا شاید همان جا ماندند ....

 یوسف : مطلبتان عالی ومفید بود الهم به حق عقیله العرب عجل لویک الفرج

 محمد هادي محمدي از شرفويه : براي تعجيل در فرج آقا صلوات

 جعفري فرد : من روزي خلافي كرده بودم همان روز به همراه خانواده ام در جاي ديگري مهمان بودم ناگهان يكي از اقوام نزدم آمد وگفت بيا برويم آقاي جمكران را زيارت كنيم من هم از اشتباه خودم غافل و گفتم برويم )در آن خانه كه من مهمان نشان بودم چند تا خانم از جاههاي مختلف جمع شده بودند كه از نظر روحي حال روز خوبي نداشتندآنها هم گفتند ما هم مي آئيم مسير كرج تا آقا خيلي طول كشيد بالاخره ساعت 4 صبح به مسجد جمكران رسيديم يكدفعه يادم آمد كه خطاي كرده من گفتم من نمي توانم وارد مسجد شوم ولي آن چاهي كه هست مي روم و آنجا بر مي گردم وقتي برگشتم ديدم اين خانمها با خودشان مرافعه دارند پيشنهاد دادم كه برگرديم. ادامه دارد....

 الناز : امام زمان می تواند در هر مکان و زمانی در بین مردم حضور داشته باشد

 فاطي : فقط خدا ميدونه کجاست اصلا اون هر جا باشه ان شاا...زودتر ظهور کنه

 منتظر : این بزرگترین توطئه بود که گفتند آقا در جایی خوش آب و هوا هستند
بلکه ایشان در سخترین شرایط هستند و در بین ما
در ضمن نیازی نیست خداوند با ساقط کردن هواپیما از ایشان محافظت کند
جزیره خضرا آن دلی است که ایشان در در آن دل تاب بیاورند
اللهم عجل لولیک الفرج http://mouood.org


 اکرم مظفري : خرافات ريشه ي اسلام و شيعه را مي سوزاند . متشکرم

 اسماعیل نورایی : اللهم عجل لولیک الفرج

 مینا : جزیره خضرا که با اب سفید محافظت می شود هیچ کس نمی تواند وارد شود چون هر کشتی یا هواپیمای که نزدیک وی شود ناپدید می شه

 رز.س : غمگين مباش، اين را غنچه اي كه مي شكفت نه من گفت؛"بهار هيچ وقت دير نمي كند"
مرسي از مطالب.برا يه تحقيق كوچولو تو وقت خيلي كم به كارم اومد حسابي!!!


 مليكا نرجس : مطلب خيلی خوبی بود متشكرم

 حسام عليزاده : از مطا لب خوبتان ممنون


 نفر : خداوند همه را به راه راست هدايت و مقدمات ظهور آن حضرت را فراهم فرمايدانشاالله


 محمودميرزايي : ممنون ازروشنگريهاي شما

 ابراهيم ايزي : من هم از خيلي ها شنيدم که ميگن امام زمان تو جزيره ي برمودا هستش.
اعصاب آدم خرد ميشه.
آخه از چيزي که نميدونيد چرا ميگيد.
مگه مثلث برمودا چي داره. ملت دارن ميرن و ميان.
پس همه امام زمان رو دیدن دیگه.
این حرفها رو باور نکنید. همین حرفها رو مردم ما میزنند که به ما میگن خرافاتی.
ممنون از مطلب خوبتون


 سید حسین داورپناه : اللهم عجل لولیک الفرج

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 158

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،