ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي

شماره خبر : 1515    خوانده شده : 47789 مرتبه     انتشار : 8/8/1387    ساعت : 17:26


فتواهاي يکي از ديگري مسخره تر علماي وهابيون دستمايه تمسخر مسلمين در جهان شده و همه آنها به پاي اسلام نوشته ميشود ، که خوانندن برخي اين فتواها براي خنديدن بد نيست پس با ما همراه باشيد در تمسخر احمقان

با مروری سریع و گذرا به فتواهای صادر شده طی چند سال گذشته توسط مفتیان و علمای وهابیت، می‌توان به راحتی به تو خالی و پوچ بودن این مکتب فکری منحرف که توسط ایادی صهیونیستی بنیانگذاری شده، پی برد.

به گزارش شیعه آنلاین، واژه وهابیت و القاعده که مدافع اندیشه وهابیت است، ياد آور مفاهيم بيشماري بوده که اصلي‌ترين آن افراط گرايي ، حماقت و خشونت است. در بیشتر حالات مخاطبان اوليه آن زنان هستند. زنان در طول دهه‌هاي حاکميت افراط گرايانه در کشورهاي اسلامي انواع محدوديت‌ها را تجربه کرده اند. چندی پیش نيز نوبت زنان عراقی بود تا با اينگونه احکام وهابی و القاعده‌اي مواجه شوند. در یکی از جديدترين احکام القاعده‌اي که بيشتر به يک شوخي مي‌ماند حکم ممنوع بودن خريد خیار براي زنان صادر شده است.

روزنامه "ديلي تلگراف" در یکی از شماره های خود در این‌باره نوشت: خريد خيار براي زنان عراقي ممنوع شده است. اين حکم توسط يک مفتي وابسته به القاعده صادر شده و زنان را از خريدن خيار منع کرده و استدلال وي نيز مردانه بودن آن است!

صدور چنين فتواهايي از جانب برخي مفتي هاي افراطي پيش از اين نيز ديده شده است. در يکي از مواردي که خبرگزاري رويترز به آن پرداخته نيروهاي شبکه القاعده بزهاي ماده را به دليل مؤنث بودن به قتل مي رسانده‌اند. براي جلوگيري از اين اقدام حکم مفتي بر اين قرار گرفته که براي اين حيوانات نوعي پوشش تهيه شود تا از پيش آمدن چنين حالتي جلوگيري بنمايد.


در آوريل سال 2007 خبرنگار آسوشيتد پرس گزارش داد شبکه القاعده در شهر بعقوبه عراق قرار گرفتن جعبه ها و ظروف حاوي گوجه فرنگي را در کنار ظروف خيار ممنوع کرده و ميوه فروشان ملزم شده اند چنين دستوري را اجرا نمايند.

اين گزارشها نشانگر اوج افراط گرايي و اجبار براي نشان دادن آن در شئونات زندگي از سوي وابستگان به اندیشه وهابیت و شبکه القاعده است.


در فتوای دیگر از یک مفتی عربستانی برگزاری جشن‌ تولد و سالگرد ازدواج باطل‌ و حرام اعلام شده است.

در همین راستا شيخ عبدالعزيز آل شيخ، افزود جشن تولد خلاف حق است. اگر فرزند انسان سالم به دنیا آمد و یا زندگی زناشویی سالها ادامه پیدا کرد مسلمان بايد تنها خدا را شكر كند.

وي كه در پاسخ به سوال يك روزنامه درباره جواز برگزاري جشن تولد و سالگرد ازدواج سخن مي گفت ادامه داد: مسلمانان تنها دو عيد دارند عيد فطر و عيد قربان، كه از پايه هاي اسلام هستند و همچنين روز جمعه كه عيد هفته محسوب مي شود. اما به جز اينها عيد ديگري در اسلام نيست.

عبدالعزیز آل شیخ البته اشاره اي به عيد غدير در بين شيعيان و سيره مسلمانان در برگزاري و بزرگداشت ايام مبارك سال نكرد.

وی در ادامه گفت: این مسيحيان هستند که اعياد زيادي دارند. عيد مادر، عيد شجره، عيد براي هر چيز ديگر، هرسال هم عيدي به مناسبت سالروز تولد فلان شخص دارند و در اين روزها شمع روشن مي‌كنند و غذا پخش مي‌كنند.

این در حالی است که اندكي پيش يكي از علماي عربستان در تلویزيون اين كشور گفته بود اگر جشنهاي تولد بدون اطلاق اسم عيد بر آنها باشد جايز است.

افراط و تفریط اندیشه وهابیت را می‌توان به راحتی در این فتوا مشاهده کرد. برخی مفتیان وهابی اعلام کرده‌اند: ممكن است بر اثر كرامت يكى از اولياء با آنكه مسافت بين زن و شوهر زياد است آن دو به ديدار يكديگر رسيده باشند و از اين راه فرزندى به وجود آمده باشد.

آنان می‌افزایند: اگر مردى دخترش را كه در شرق جهان با وى زندگى مى‌كند به همسرى پسرى در آورد كه او در غرب جهان با پدرش زندگى مى‌كند و هيچگاه آن دو يكديگر را نبينند و از محل زندگى بيرون نروند، سپس شش ماه از ازدواج آنان بگذرد و آن دختر صاحب فرزند شود پدر او همان كسى خواهد بود كه در غرب دنيا زندگى مى كند، اگر چه هيچگاه همسرش را ملاقات نكرده و حتى نديده باشد. همچنين اگر كسى را از لحظه عقد ازدواج به مدّت پنج سال زير نظر نگهبانان زندانى كنند، سپس آزاد شود و به منزلش برود و تعدادى فرزند در كنار همسرش ببيند همه آنان فرزندان وى خواهند بود اگر چه فرصت يك لحظه ديدار و ملاقات با همسرش را پس از عقد نداشته است. اين امر امكانش دور از واقعيّت نيست، زيرا ممكن است بر اثر كرامت يكى از اولياء با آنكه مسافت بين زن و شوهر زياد است آن دو به ديدار يكديگر رسيده باشند و از اين راه فرزندى به وجود آمده باشد.

در جاي ديگري فتوائي صادر شده بود که اگر مرد بالغي از سينه زن نامحرم و بالغ شير بخورد بر هم محرم ميشوند و اينکار شهوت انگيز نيست!!! که البته ما پس از خنديدن بسيار پيشنهاد داديم مرد بودن اين مفتي عربستاني بررسي شود و شايد هم عقلش در حد همان نوزادان باقي مانده است

در فتوای دیگر از مفتیان وهابی اهداي گل به بيماران حرام اعلام شده است. این فتوا در پي افزايش گل فروشي‌هاي اطراف بيمارستان‌ها و اهداي گل از سوي عيادت كنندگان به بيماران، توسط مركز پژوهش‌هاي علمي و دفتر افتاء عربستان سعودي صادر شده است.

اين مركز همچنين با اشاره به دلايل صدور اين فتوا تصريح كرد: با توجه به اينكه آيين اهداي گل به بيماران سنتي است كه مسلمانان جهان از كشورهاي غربي اتخاذ كرده اند، لذا عمل كردن به آن غير مجاز است.

مركز مذكور همچنين در اين بيانيه آورده است: اهداي گل به بيمار علاوه بر اينكه از سنت هاي بلاد كفار است، هيچ منفعتي براي بيمار نخواهد داشت، لذا اهداي آن امري بيهوده است.

علماي مذكور در ادامه عنوان كردند: مصرف كردن اموال مسلمانان در راه هاي بيهوده اي همچون اهداي گل به بيماران، امري غير مجاز بوده و به جاي اين امر دعا كردن براي بيمار و آموزش راه هاي درمان الهي به آن امري پسنيده تر است.

علماي عربستان سعودي همچنین اهداي گل سرخ در روز والنتاين را حرام اعلام كردند كه فروش گل سرخ در آن روز به طور كلي ممنوع شد.

در یکی دیگر از فتاوی علمای وهابیت که در الجزایر صادر شد، پرداخت نقدي زكات فطريه را حرام اعلام کردند.

اما فتوای بسیار تأسف برانگیز وهابیت در مورد ازدواج مجاهدین با دختران کوچک بوده که در عراق و برای جنگجویان القاعده صادر شده است.

طی چند ماه اخیر چندین خبر در مورد ازدواج اجباری دختران کوچک و کم سن و سال با مردان بزرگ و پیر در برخی کشورهای عربی مانند عراق، عربستان، یمن، اردن، مصر و مراکش شنیده شده است. در بیشتر اینگونه ازدواج ها نیاز مادی پدر دختر و فقر شدید خانواده وی موجب شده که او را به ازدواج مردی ثروتمند در آورند که دهها سال از او بزرگ تر و حتی گاهی بسیار پیر است.

طی سال‌های اخیر که آمریکا عراق را به اشغال خود درآورده، گروه‌های مسلحی که خود را مجاهد می نامند، خانواده های عراقی را وادار و قانع می کردند که دختران کم سن و سال خود را به ازدواج آنان در آورند. این افراد به اصطلاح مجاهد، این خانواده های عراقی را با استفاده از فتواهایی که توسط شیوخ صادر شده بود، فریب می دادند. بیشتر جنگجویان این گروه‌های مسلح از کشورهای اردن، افغانستان، یمن، عربستان، الجزایر، مراکش و غیره بودند که برای مبارزه علیه اشغالگران به عراق آمده اند. اینگونه ازدواجها توسط مجاهدین بیشتر در شهرهایی مانند فلوجه و دیالی صورت می گیرد.


در همین راستا شیخ "کامل الجبوری" از شیوخ عشایر عراقی سرشناس در شهر فلوجه در این باره می گوید: خانواده های عراقی از سوی این افراد که خود را مجاهد می نامیدند تهدید می شدند و به اجبار با دخترانشان ازدواج می کردند.

وی در ادامه می افزاید: آنان حتی ائمه مساجد فلوجه، بعقوبه و برخی دیگر مناطق را فریب داده بودند که فتواهایی صادر کنند و بر اساس آن اهالی این مناطق را به این کار دعوت و آنرا فریضه ای دینی معرفی کنند که ثواب زیادی هم در پی خواهد داشت.

در پایان گفتنی است خبرهاي چنين فتواهایی که امروز با نام مفتیان وهابی و یا شبکه القاعده در رسانه هاي غربي منتشر شده و به اسلام منتسب مي‌شود به روايت‌هايي مضحک در مورد القاعده تبديل شده است، با اين حال نوک پيکان تمام چنين تبليغاتي مسلمانان هستند که در بيشتر کشورهاي غربي با نام تروريست و خشونت طلب از آنان ياد مي‌شود.

و خدا را شکر که پروردگار جهان دشمنان شيعه را از احمقان قرار داد تا خودشان آبروي خودشان را ببرند و باعث خنده و شادي شيعيان را فراهم کنند و البته اي علي مظلوم هم اکنون درک ميکنيم که با چه قومي مواجه بودي و از دست جهل و حماقت آنها چه کشيده اي

الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذلک ، الهم العنهم جميعا


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 ...... : مرتکه های خدا زیه

 منتظرالمهدی : سلام دوستان من شیعه هستم وتمام برادران و خواهران اهل تسننم رو دوست دارم به کوری چشم وهابیون بیشعور

 حسین جهانبخشیان : برادران اهل سنت سلام لطفا بروید قصیده عینیه ابن ابی الحدیدمعتزلی و شرح نهج البلاغه اورا بخوانیدتامقداری به حقیقت دست یابید یانه اصلا ببینید جرج جرداق مسیحی در باره وصی برحق پیامبر آقاامیرالمومنین چه می گوید. الحق مع علی و علی مع الحق احادیث پیامبرمنقول ازابوبکر و عایشه هم درباره امام علی (ع)جالبه.در جنگ خیبرروزاول و دوم چه کسانی برای فتح قلعه رفتند و دست خالی برگشتند تاروز سوم پیامبر پرچم رابه کرار غیر فرار دادو در خیبر راکه چهل مرد جنگی ازحرکت دادن آن عاجزندبادست یداللهی خود کند و قلعه را فتح کرد فاعتبرو ایااولی الابصار

 ایرانی غیور : وهابيت دشمن انسانيت . تمدن است
وهابيت لکه ننگ بشريت . اين حيوانات اسم انسان را گند کشيدند با مغز منجمدشان .واقعا که ... اند . پست تر از حيواناتند . ولي مسلمانان بايد متحد شوند


 mahtab : این یارو هر خری که می خواهد باشه .....باید بگم بدبخت دیوونه ی روانی بی همه چیزه که با زر هاش کاری می کنه که مسلمانان از دین اسلام زده شوند....الهی بمیره.....که این جوری الکی زر مفت در مورد دین اسلام و زن ها نزند....دیوونه ی کثافت

 فرزند آدم : بانام آفریدگار
باسلام واحترام به همه
اولا من ازمدیر سایت هم تشکر میکنم که جای بحثی را فراهم کرده وبعدش از ایشان گله میکنم که بدون مطالعه متنها آنها را ارایه میکنند چون اگه ادعای هرکدام از عزیزان درمورد مذهب خودشان بوداشکالی نداشت اماتوهین به مذهب همدیگر خوب نیست وباعث ایجاد تفرقه میشود من به شخصه وقتی این توهینها وفحاشیهارامیبینم از اینکه خودم را مسلمان بدونم خجالت میکشم جای بسی تاسف است رسول خدا آمدتاتعصب را ریشه کن کنه اما ما به اصتلاح مسلمانها آبروی دین وپیامبر رو بااین رفتاها میبریم تو که ادعای شیعه بودن میکنی کجاشنیده ای که حضرت علی (ع) یا ائمه به حضرت عمر یا ابوبکر توهین کنندنه اینکه هردوی این بزرگان جان ومال خود را فدای دین اسلام کردن آیاخودت چنین کاری برای اسلام کرده ای هرکس عشق علی در قلب او باشدشیعه چه سنی باش چه یهودی وچه به قول ما شیعه؟ .ویا تو برادر سنی در کدام کتاب اهل سنت دیده ای که به عاشقان اهل بیت کافر یا اهل جهنم گفته باشندشیخ شلتوت از علمای بزرگ الازهرومفتی اعظم آن: شیعیان را مذهب پنجم مسلمانان معرفی کرده وآن وقت توآنها را کافر مینامی بزرگان دین سعی در ایجاد وحدت دارند آن وقت من وشما فقط بخاطرتعصب آبروی اسلام را میبریم در حالی که شاید کافر بت پرست دلش پاکتر از من وشما باشد ونزد خدا محبوتر فقط بخاطردوست داشتن انسانهای دیگر ومهربان بودنش چون حداقل به یکی از صفات پیامبرعمل کرده وان محبت ودوست داشتن دیگران...پیامبرو دین از ما عمل کردن از آنها(کافران)


 اشکان : واقعا مشنگ تر از این مفتی های مفت خور نبوده-نیست-نخواهدبود

 حمیدمسیحی تازه مسلمان شده : باسلام شیطان دشمن قسم خورده توانست تقریبا زحمات پیامبر گرامی را با دینهای منحرفی منحرف کند وقتی که بااین همه دلایل تاریخی تفکر می کنی به خداقسم به راستی دین شیعه پی می بری ومی بینی شیعه علی واقعا مظلوم شده ومعجزات امامان رامی بینی همانطوری که بیماری سرطانی دختربچه هم فامیلمان راشفا داده یا پسرخاله ام که صرعی بود یا دختر عمه ام که میگرنی بود شیعه تنها راه نجات است

 امیر عباس : الهی برید زیر تریلی مفتی های زحمت کش وهابی.با اون قیافه هاتون هروقت میبینمتون نماز وحشت میخونم...ادم اینقدر سوژه خنده خوب؟!!!

 رئوفی : سلام.موضوع پابان نامه ام مقايسه فتاوا شيعه و وهابيت در مورد زن هست اما دسترسي به مطالب وهابيت ندارم. ميشه لطفا منابع فتاواي مربوط به زن از سوي وهاببت رو که بالا مطرح کرديد بفرستيد.واقعا به کمکتون احتياج دارم.سپاسگزارم.

جواب سوني کارت بيست : چون اين مطلب مربوط به چند سال پيش است منابع آن را بخاطر ندارم ولي در سايتهائي مانند شيعه نيوز که مستقيما به تقابل با وهابيت ميپردازند يا با سرچ در گوگل به منابع اصلي فتواها ميتوانيد دست پيدا کنيد


 ابو عمار : سلام خدا بر سید حسن نصرالله -اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک بحقک و عظمتک و وجهک یا قاضی الحاجات

 سجاد کفی : شيعه وسني برادر نمي تونن باشن تا وقتي که اربابم علي (ع) رو امام ندونن و ابوبکر و عمر و عثمان را غاصب نداند

جواب سوني کارت بيست : دو تا راه داريم ، يا همديگر را برادر بدانيم و کاري به کار هم نداشته باشيم و هر کس به دين و مذهب خودش باشد و اينکاري است که خدا دستور داده حتي در برابر يهودي و مسيحي و کافر غير حربي ،‌ و يا ميتونيم تو روي هم بايستيم و خون هم را بريزيم و اونا بگن سني حق است و ما بگيم شيعه حق است و مدام جنگ و ترور و خونريزي ،‌ طبق خواست شيطان مکار که نابودي همه انسانها خواست او است ، انتخاب عاقلانه با شماست


 عباس 55 : بد نشون ميدن تا بدشون خوب جلوه کنه - علماي شيعه هم دست کمي ندارن.

جواب سوني کارت بيست : لطفا پنج تا مثال واقعي در مورد علماي شيعي بزنيد که مشابه اين فتوا ها را داشته باشند


 رسول قربانی : جالب است که فرقه ها را بشناسيم جون وهابيت از فرق اهل تسنن نيز محسوب نميشود بلکه ضاله است

 محمد. ب.ک : بسم رب الحسین
دوستان گرامی نظرات شما رو کم وبیش خوندم
وراضی کننده هم بود
ولی بعضی از برادران سعی کنند تو نظر دادنشون منصفانه نقد کنند وهمدیگررو تخریب نکنند!!
واینو باید هممون بدونیم که حق یکی بیشتر نیست!


 ابوالفضل : دوستان نظرات شما رو خوندم
نکته اي که وجود داره اينه که بجاي نشستن و بحث کردن بفکر عمل باشيد
شيعه باشي يا سني عمل انسان است که معيار سنجش قرار ميگيره
شما يک کتاب داريد و آن هم قران هست
پس قران را بخونيد و به آن عمل کنيد
اگر فرقه هاي شيعه و سني نبودن قران دچار تحريف ميشد بايستي دو گروه وجود داشته باشه که اين وسط کسي دست درازي نکنه
نمونه تحريف رو ميتونيد از چهار شاخه بودن اهل سنت يا وجود داشتن مراجع مختلف فهميد
اگر به فتواها نگاه کنيد همه متفاوت هست
همه گرد قران جمع شويد و از فرامين قران استفاده کنيد
اگر شيعه هستيم که افتخار ميکنيم که مولايي مثل علي داريم پس رفتارمون رو مثل علي کنيم
اگر اهل.تسنن هستيم که ميگوئيد ما فقط قرآن را قبول داريم پس به قرآن عمل کنيد
قرآن و اهل بيت از هم جدا نيستند
اين حديث پيامبر هست که هم در کتب شيعه و هم در کتب اهل تسنن وجود داره
پس بايستي پيرو قرآن و رهرو ولايت باشيم تا با اتحاد و برادري آخرت خود را آباد کنيم
شيعه اگر تند رو باشد ميشود افراطي
سني اگر تند رو باشد ميشود وهابي
هيچکدام مورد قبول نيست
تبليغ کنيم و بر داشته هاي خود با استدلال حرف بزنيم ما اجازه توهين به کسي رو نداريم طبق آيات قران
خداوند به نبي اکرم ميفرمايد که شما فقط پيام رو به مردم برسان
به اميد اينکه روزي سرباز واقعي امام زمانمون باشبم


 سعید عزتی : هرچه قدر به اين عُمَر پرستا بگيم آقاجونم؛ مولا علي رو با خلفاي ضعيفتان يکي نکنيد!!! نخواهند فهميد...
ولي نهايت عمرشان 80 يا 90 سال که بيشتر نيست!!1
وقتي مُردن ميفهمند که از کي دفاع ميکردند!
تا نفس در سينه دارم ميگويم علي ولي الله
( اهل سنّت بيدار بشيد تا کي ميخواهيد به خرافات و بدعت متوسل بشيد ؟
يه بار با خلوص نيّت بگيد يا علي مدد
و نمازتون رو با وضوي شيعه بخونيد ببينيد چقدر نورانيت ميگيريد!!
تا به حال ديديد يه سنّي چشم بصيرت داشته باشه؟
اهل سنّ اين رو انکار ميکنن...
چون ندارند.
اما علماي شيعه اکثرشون چشم بصيرت دارن؛ چون متوسل شدن به حق و حقيقت...
چون متوسل شدن به علي و اولاد علي.
چون به ريسمان خدا چنگ توسل ميزنند.
.
.
.
.
راستي يادم رفت اين رو بگم که شب اوّل قبر ياد اين ديدگاهي که گذاشتم مي افتيد و اشک ميريزيد
اهل سنّت تا فرارسيدن روز مرگ... خداحافظ


 محمد : سلام دوستان.من شيعه هستم و افتخار هم ميکنم ولي قبل از عرايضم،يک گلايه از برخي دوستانم دارم که نظراتشون رو ثبت کردند و اون هم توهين و فحاشي به اهل سنت است.
اي بچه شيعه ها!مگر نبود در جنگ صفين که سپاه امام علي (ع)،به سپاه دشمن فحاشي کردند ولي امام(ع)با ايراد سخناني آنان را نهي فرمودند؟؟
مگر نيست آيه 107 سوره انعام که از فحاشي نهي فرموده؟؟
اين ايراد بنده به دوستان شيعه ام.با فحاشي و توهين فقط چهره ي مولاي خودمان رو نزد اهل سنت خراب ميکنم
اما خطابم به اهل سنت:
به جان خودم قسم،اهل سنت واقعي ما شيعيان هستيم.من از اهل سنت ميپرسم:آيا همان پيامبر(ص)که شما خود را پيرو سنت او ميدانيد نبود که مدام به تبعيت از علي عليه السلام سفارش و امر ميفرمودند؟؟؟
آيا پيامبر (ص)در غدير نفرمودند علي را با "اميرالمؤمنين خطاب کنيد؟؟؟
مگر پيامبر (ص)نفرمودند هر که من مولاي اويم ،علي مولاي اوست؟؟؟
پس ما شيعيان اهل سنت واقعي هستيم که از سنت رسول خدا(ص)يعني سفارش پيامبر،يعني علي بن ابيطالب(ع)پيروي ميکنيم.
حالا از شما اهل سنت سوال ميکنم
مگر اطاعت از امر پيامبر(ص)واجب نيست؟
بله واجب است
قرآن مي فرمايد
انّما وليّکم ا... و رسله و الّذين آمنوا.....
علماي خودتان اذعان دارند اين آيه در مورد امام علي (ع)است
حالا يه جمع بندي
1.پيامبر (ص)فرمودند هر که من مولاي اويم علي مولا اوست
2.قرآن هم ميفرمايد انّما وليّکم ا...و رسله و الّذين آمنوا...
3.علماي سني هم اذعان دارند اين آيه در مورد علي (ع)است
4.اطاعت از امر پيامبر(ص) هم واجبه.
نتيجه:اطاعت از علي (ع) واجب است
چرا که خداوند ميفرمايد
{يآ ايّها الّدين آمنوا اطيعوا ا... و رسوله و أولي الأمر منکم...}
پس اطاعت از فرمان رسول(ص) اطاعت از خداست
حالا خودتون بگيد؟؟پيامبر در غدير به چه امر فرمودند؟؟؟؟
افلا يتدبّرون القرآن....

جواب سوني کارت بيست : مشکل اينجاست که اهل سنت عموما غدير را منکر هستند چون اثبات غدير يعني تکذيب همه باورهايشان و همچنين ساير قضايا مانند فدک و شهادت حضرت زهرا ، چون اثبات قتل دختر رسول خدا توسط خلفا و يارانشان يعني اينکه خلفا از اول و پيش از شروع خلافتشان فاسق بوده اند و صلاحيت رهبري حکومت اسلامي را نداشته اند يا تولد حضرت علي در کعبه و شکافته شدن ديوار کعبه و..... پس بهترين راه تکذيب همه اين اتفاقات است هر چند علامه اميني در کتاب مفصل ، بزرگ و ارزشمند الغدير اثبات ميکند غدير را از خود اسناد و کتب اهل سنت ولي کو گوش شنوا و قلبي که حقيقت را بپذيرد


 محمد : اگر عمر نبود ما هنوز مجوسی بودیم و آتش میپرستیدیم
به جان فاطمه قسمتون میدم بجای تفرقه به وحدت باندیشید
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس


 عاشق حضرت حیدر(ع) : برادران اهل سنت برن مطالعه کنن
واگر مشگلی پیدا کردید از علمای شیعه بپرسید یا به علمای سنی بگید با علمای شیعه مناظره کنن
ماجرای عبدالباسط رو میدونید دیگه
التماس دعا
ایشالله اقامون میاد


 محسن : من خودم یه مسلمان شیعه هستم و فقط یه چیز در مورد دست بسته نماز خوندن میگم:
اهل تسنن میگن وقتی ما جلو آدمای بزرگ و پادشاهان و کلا کسایی که میخواهیم بهشون احترام بذاریم دستمونو میذاریم روی سینه چرا جلوی خدا اینکارو نکنیم که از همه بزرگتره...
در جواب اونا بگم که مگه نشانه ی احترام به خدا و بنده ی خدا یکی میتونه باشه... انوقت که نعوذ بالله خدا هم مثل آدماست...
تازه شما که دست رو سینه نمیذارین که یکی میذاره روی ناف یکی زیر ناف یکی بالای ناف...تازه مگه شما که میگین ما پیرو سنت رسول خدا (ص) هستیم مگه پیامبر سه جور نماز میخونده که حنفی یه جور دستشو میبنده شافعی یه جور و مالکی یه جور دیگه تازه اینا سه تا هرکدوم عین شرکتهای هرمی زیرشاخه هم دارن..
همین


 به برادران سنی : برادران سنی عزیز. این که می گوییم خدا دهنده است و از امامان چیزی نخواهید،‌شیعیان برایش پاسخ فلسفی دارند.به حکمت متعالیه ملا صدرا سر بزنید و آن را بخوانید متوجه همه چیز خواهید شد. در چند جمله بگم،‌آیینه برای نشان دادن یک حقیقت،‌باید به اندازه کافی بزرگ باشد. برای رسیدن فیض خداوند نامحدود به موجودات محدود، نیاز به واسطه ای با حد و اندازه وجودی کافی است. این واسطه های فیض،‌ وجود مبارک نبی اکرم (ص) و معصومین اند.

 بی طرف : سلام دوستان من مطالب شما رو خوندم در هر سه مذهب تحقیق کردم وهابیت رافراموش کنید اینان حیوانات درقالب انسانند که سگ مسیحیت بر آنها شرف دارد اما برادران اهل سنت ،چرا کمی درکتب تشیع مطالعه نمی کنیدواز عقلتان کمک نمیگیرید به خدا حیف است اگر بدون تعصب مطالعه کنید به نتایج باور نکردنی میرسید قبول دارم در بین مردم عامه شیعه افکار خرافی هست اما اینها ربطی به تفکر ناب شیعه ندارد این افکار رامردمی عامی درذهن خود ساخته وبه شیعه نسبت دادند شیعه ناب انگشت شمار است اینها که می بینیداز محبان اهل بیت هستندتاجایی که بر اساس روایتی امام صادق ع از پذیرفتن 3تن که خود راشیعه می خواندند تا 3 روز امتناع کردند وسپس به آنها اجازه ورود دادند ویادآور شدند که نگوییدما شیعه هستیم چراکه شیعه علایمی داردکه درشما نمی بینم

 محب علی : لعن علي عدوک يا علي اولي و دومي و سومي

 من : در هند 500 دین وجوددارد که بعضی از آنها واقعا خنده دار هستند آیا ما مجازیم آنهارا مسخره کنیم ؟اینها حداقل خداوپیغمبر وقرآن رو قبول دارن >مگر خداوند نفرموده به خدای کافرا و مشرکا اهانت نکنید تا به خدای شما نعوذ بالله اهانت نکنند آنها هم اگه بخوان از ما ایراد بگیرن میتونن .

 شیعه واقعی : شیعیان و برادران اهل سنت ما باید با هم وحدت داشته باشیم این انگلیس است که با دستان پنهان به نام وهابیت نمی گذارند که شیعه و سنی با هم وحدت داشته باشند .
شیعیان , شما هم باید با اخلاق علوی با برادران اهل سنت سخن بگویید و تفاوت سنی و وهابیت را بدانید و وهابیان را مورد لعن و نفرین قرار دهید
به امید آن که یوسف زهرا نور حقیقت را بر تمام بشریت روشن کند (((آمین))))


 رونالدو : دین اسلام واقعا دین حقیقت است


 غلام عباس : با سلام سني اگر طالب حقيقت هستي يه سر به کتب معتبر خودتان بزنيد ان وقت وجدانتان را قاضي قرار دهيد ازعلمايتان بپرسيد اين همه احاديث در مورد شيعه ها در کتب شما نشان دهنده چيست چرا کسي را وانهاده که حتي يک آن بت نپرستيده و کساني را برگزيده که نيم بيشتر عمرشان را بت پرستيده اند برويد و سخنان خود انها را در مورد خودشان و بدعتهايي که بوجود اورده اند را بخوانيد لحظاتي چند تعصب را کنار و عقل و وجدان رادر نظر بگيريد شايد به حقيقت برسيد

 سارا : با سیم سیم موافقم

 طاقبستان/بیستون/بازارسنتی کرمانشاه : مطالب شما بسیارعالی هستند.سپاس

 سرباز آقامون بقيه الله : برادران وخواهران اهل تسنن دقت داشته باشيد مگر خداوند در قرآن مجيد وجود امام را اثبات نکرده اند پس خواهش ميکنم کمي تفکر در آيات قران نهج البلاغه را نميگويم قبول کنيد (سوره بقره را با دقت بخوانيم)
پس چرا اين همه ...
آقا اينم مال وهابيون ...لعنت خداوند و اوليا مقربه اش از آدم تا خاتم بر شما باد اگر خدا بخواهد...


 کریم(سنی مذهب) : عزیزم اشتباه نکن خداشفا دهنده است نه امامان وخلفا درست است انان مسلمان واقعی بودندمثل مامشغول تفرقه اندازی نبودندیاخودرابردیگران برترندانستند چون برتربودن انسهانها رافقط خدای متعال می داندیادنبال این نبودندکه فقط تعدادشان زیاد باشدکافی است انان درعمل ثابت کردندکه بنده مخلص وصادق خداهستندزیادی درضمن وهابیون راباسنی هااشتبانگیریدوهابیها مسلمان نیستند

 واقعيت يا حقيقت : من نمي دانم بعضي از اهل تسنن(وهابي) دوستي با اهل کفر و عناد را بر شيعه ترجيح مي دهند براي نمونه عربستان در سطح بسيار وسيع به هماري با اسراييل(يهود -صهيونيست) و امريکا (مسيحي) همکاري بهتر از کشور هاي اهل تسنن دارد در حالي که از نظر اعتقاد شيعه و اهل تسنن از يک خدا و از يک پيامبر پيروي مي کنند اونوقت با کشتن يک شيعه چندين نسل انها بهشتي مي شوند
در حالي که ايران و 2و سه کشور يک تن دارند از فلسطين که سنني هاي تندرو هم دارند حمايت مي کنند اصل را ول کرديم چسبيديم به فرع
خانه از پاي بست ويران است خواجه در فکر نقش ايوان است
البته نبايد زياد ناراحت بشيم هرکسي به اندازه عقل و شعور اش درک مي کنند


 حسین : در مورد ازدواج با دختر بچه ها تو همین ایران چند وقت پیش تو مجلس قانونی تصویب شد و ازدواج با بچه ها قانونی شد!! من نمی دونم بعضی ها کی میخوان بفهمن بعضی از قوانینی که صدر اسلام بوده الان دیگه قابل اجرا نیست و اگر هم انجام بشه چالش برانگیز خواهد بود. مثل اینکه بگیم چون اون موقع برده داری آزاد بوده و پیامبر هم برده داشتن برده داری آزاد بشه. از خواب بیدارشید خیلی از قوانین قابل اجرا نیستن. تلویزیونو خاموش کنید یه چرخی تو دنیا بزنید ببینید واقعا چه خبره.

 ابوعمر : خدا شما را هدايت کند با توجيهات بي پايه واساستان. با دروغ به جايي نمي رسيد. بيش از يک ميليارد اهل سنت در جهان داريم وبدانيد با وق وق سگ در روي زمين ار ارزش وعظمت خورشيد در آسمان چيزي کاسته نخواهد شد........ حق داريد به خاطر پوشش ضعفتان به همجين حيله هايي متوسل شويد از خدا بترسيد

جواب سوني کارت بيست : اول اينکه اگر احمق در بين علماي وهابي دارد به حد وفور ميرسد تقصير ما نيست ، دوم اينکه وهابيت با اهل سنت دو تا چيز متفاوت هستند مگر اينکه شما بخواهيد خودتان را يا اهل سنت را به وهابيت بچسبانيد که اگر اين چنين باشد در نظر شخص من از سگ کمتريد چون ضربه اي که وهابي به چهره اسلام شيعه و سني وارد کرده هيچ دشمني نکرده است ، و سوم اينکه کثرت باعث اثبات صحت نيست همانطور که قرآن متذکر ميشود اکثر مردم نميفهمند و به ريسمانهائي غير از ريسمان خدا و رسول و اهل بيت رسول چنگ ميزنند چون ميزان و خط کش راهشون صحيح نيست


 اسماعیل : وهاوبيها مصداق فرمايش خداوند هستند که فرمود: دشمنان شما در برابر شما .. هستند

 سعید : خاک بر سر شما مثلا بچه شيعه ها کنن که هنوز نمي دانيد فرق سني با وهابي چيه

جواب سوني کارت بيست : اولا اينجا اکثر ذکر کرده اند که حساب وهابي و اهل تسنن جداست و من نديدم که کسي بگويد هر دوشون يکي هستند ، دوما شما که مطلع هستيد تفاوتشان را براي بقيه توضيح دهيد


 سهند : باسلام من با اين چيزاکارندارم چون تو اين زمونه پروپاگانداهاي زيادي رو ميشه پيداکرد اما چيزي که هست و واقعيته اينه که شيعه داره روزبه روز بالا مياد و طرفدار پيدا ميکنه حالا کارندارم حقه غير حقه چون هر چي بگم يکي خوشش مياد اون يکي ترش ميکنه ولي چيزي که بايد بگم ولازم مي دونم چون بهش اشاره شداينه که يکي از چيزايي که خدا بهمون داده وکمترازش استفاده مي کنيم عقلمونه هيچ معصومي نمياد امتش رو به صيغه کردن تشويق کنه و تک همسري رو که بهترين نوع زندگي مشترکه از رونق بندازه بلي قبول دارم لازمه که باشه اما براي مواقعي که لازمه نه اينکه ثواب باشه هرکي ميگه ثوابه مخش تاب برداشته ازدواج موقت مثل يک شيراطمينانه يا بهتر بگم آب آبياريه که واسه خاموش کردن آتيش گذاشتن حالا بياي بخوريشو بگي فايده هم داره!!!!!!!

 علی د : من شیعی هستم و به شیعی بودنم افتخار میکنم ولی هیچ وقت به خودم اجازه نمییدم به برادر سنی ام توهین کنم جون همه ما مسلمانیم و پیرو خدا و پیغمبرش

 آناهيتا : دردناکه.نشستم و تک تک نظراتتون رو خوندم.بعضياش واقعا ..انه و کوته فکريه.
اولا اينکه آدم متعصب اول مطالعه کن.با دليل و مدرک حرف بزن...
دوم اينکه واسه همتون متاسفم.اونايي که اين فتواها يا بهتر بگم اراجيف رو صادر ميکنن همين الان نشستن دارن به ريش همه ي ما ميخندن.
دوست سني دوست شيعه کجاي کاري؟
انداختنتون به جون هم که به مقاصد شومشون برسن که اتفاقا دارن ميرسن.
ديگه بسه.هرچي سند و مدرک بود واسه هم رو کرديد.بريد مطالعه کنيد.تحقيق کيند.فقط توروخدا بي قضاوت قبلي.
بابا به خودتون بياييد.شمارو انداختن به جون هم واسه نابوديه خداپرستي.
اسلام.شيعه.سني.مسيحي.زرتشتي... اصلا هرديني که ازسمت خدا اومده از نظر اونا بايد نابود شه.
شمارو به مقدساتون به خودتون بياييد.متحد شيد.
نذاريد پيش خدا شرمنده شيم...


 عباس : برادران چه شيعه يا سني همه باهم برادريم. شيعه وسني بايد متحدبشود تااين وهابيون رانابود سازند.فراموش نکنيدهمه شما مسلمانيدولي وهابي ها چه. تلاش کنيم اختلافات را کنار گذاشته وبا اتحاد نيروي عظيم مسلمين رابه مستکبران نشان دهيم. والسلام.

 محسن : عمر مرگ بد در انتظارته

 محمد جواد : اين فتواها رو خودشون عمل ميكنند؟

 علی : اخوي بد نيست يک مرتبه رساله علماي اعلام خودمان را بخواني البته کامل ، هر 2 تا شيعه و سني چه علوي و چه وهابي از يک قماش هستند و بايد به يک نظر ديده شوند

جواب سوني کارت بيست : ما که تاکنون موارد اين شکلي در رساله علماي شيعه نديده ايم اگر شما سراغ داريد اطلاع دهيد ، البته ممکن است شما علما را قبول نداشته باشيد يا حتي قرآن و خدا را ، پس هر چه به آنها وصل بشود در نظر شما غير منطقي جلوه ميکند همانطور که قرآن براي مومنان باعث راهنمائي و براي مخالفين آن باعث گمراهي بيشتر ميشود و اين بخاطر حس و موضعي است که در برابر آن ميگيريم


 کوردستان : از نظره من شیعه وسنی هردو در یک قالب واسه رسیدن به قله هستن وهر یک راه جدا گانی را برایه رسیدن به قله انتخاب کرده اند ومهم این است به قله برسی تو از ان طرف من از این طرف مهم رسیدن است که به امیده خدا هر دو تا مان به فله میرسیم پس این همه بی احترامی چیه اصلا فک کن سنی در اشتباه است ونمیخواد بدانه به تو چه تو چکاری مگه من حق انخاب ندارم

 تارا : سلام دوستاني که واقعا دغدغه يافتن حقيقت رادارند لطفا کتاب شبهاي پيشاور نوشته سلطان واعظين شيرازي ناشر دارالکتب الاسلامي رامطالعه نمايند همه مسلمانان چه سني وچه شيعه ولطف کنيدبعد نظرات خودرابنويسيد ومن الله توفيق

جواب سوني کارت بيست : سرچ گوگل براي اين کتاب
https://www.google.com/search?q=%D8%B4%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D9%BE%D9%8A%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1&rls=com.microsoft:fa&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1


 روح الله : این مفتی ها از اسمشون معلومه که همش حرف مفت زن هستند.بی شعورها.کسی که خون کفتار وخوردن سوسمار را جایز می دونه .چه انتظاری باید ازشون داشت.

 صادق : بدون مطالعه در هيچ مذهبي نمي توان در آن نظر داد بهتر است ما شيعه ها اول کتب اهل سنت را مطالعه کنيم و سني ها نيز کتب ما اهل تشيع را مطالعه کنند آنجاست که حق و باطل به وضوح رخ نشان ميده
اينطوري هر کس با تعصب به قضيه نگاه ميکنه ...مگنه

جواب سوني کارت بيست : اتفاقا شايد حدود شصت درصد کتابخانه علماي شيعي از کتب اهل سنت است اما از آنطرف علماي سني و وهابي فتوا ميدهند که خواندن کتب شيعي حرام است حتي فيلم و سريال هاي شيعي !!!! چرا ؟؟ چون ميدانند جوان صاحب شعور و فهم وقتي هر دو مدرک سني و شيعي را بخواند پي به حقيقت برده و شيعه ميشود مانند کتاب الغدير علامه اميني که يک کتاب حجيم از اسناد خود اهل سنت است در تائيد واقعه غدير و حقانيت جانشيني حضرت علي عليه السلام


 شروین : ما با اهل سنت تا جایی که خون کسی رو حلال نکنن مشکلی نداریم اما متاسفانه اهل سنت مثل دین مسیحیت کلی زیر شاخه واسش درست شده شافعی و حنفی . هنبلی . مالکی و...... از نظر من این خودش نشونه بی ثباتیه یعنی 1 جورایی خودشونم قبول ندارن

 محمد : دوستان عزیز شیعه سلام.من خودم شیعه ام و پروردگار رو برای شیعه بودنم شاکرم.فقط یک نکته.این وهابیها منتظر آتو گرفتن از شیعیان هستن.اونها با تسلط کامل بر(ظاهر)قرآن بر ما ایراد میگیرن
در قرآن آیه ای داریم:
و لا تسبّوا الّذین یدعون من دون اللّه فیسبّوا اللّه عدوّا بغیر علم
(سوره انعام آیه 108)
به آنچه (مشرکان) غیر از خداوند میخوانند دشنام ندهید تا مباداآنها هم خداوند را از روی ظلم وجهالت دشنام بدهند
پس اینکه ما مفتی های ملعون وهابی رو فحش بدیم یا اونها رو به القابی چون سگ و میمون و... لقب بدیم درست نیست
در یکی از جنگها افراد سپاه مولا أمیرالمؤمنین(ع)به لشکر دشمن فحش دادن و حضرت اونها رو نهی فرمودند
اما لعن مشکل ندارد چرا که پروردگار هم در قرآن گروهی را لعن فرموده
یا علی(ع)....


 احمدرضا : عرب جز .....و ..... چيز ديگه بلد نيستن عمر هم انسان بي..... بود که حضرت مهدي انتقام مادرشو ازش ميگيرد

 علی سرافرازاردکانی : قران شرح و بيان هر چيز است. هيچ مرد و زن مومني را نرسدکه چون خدا و رسولش به کاري حکم دهند اختياري باشد. سخنان را گوش کنيد و بهترين ان را انتخاب کنيد.(قران کريم) با تدبر آشکار مي شود دانش جامع اسلام خالص در جهان وجود ندارد. در بسياري موارد افراد نظر خويش را که خلاف اسلام است را به نام اسلام به جوامع ارائه مي دهند .قران کريم اشتباهات علمي را به صورت موضوعي و جامع اصلاح مي کند و آن با ارجاع موضوع ذي ربط در قران کريم حاصل مي شود. مثلا خريد و فروش حلال و ربا حرام است لکن با عدم شناخت و شناخت اشتباه در بسياري از بانکها ربا رايج است و از خريد و فروش بعضي اجناس ممانعت مي شود که آن خلاف اسلام است.

 آصف 1000 : يعني مخشون تعطيله تعطيله!!!!!!!!!!

 ساسان امیری : خيلي براي شما متاسفم که حرف اين آخوند هاي مکار رو سر لوحه خودتون قرار دادين و حرفاشون رو باور ميکنيد اميدوارم روزي برسه که شيعه و سني يکي بشند و اين اختلافات مذهبي با ريشه کن شدن اين آخوندها به پايان برسه صلوات بر رسول خدا و خاندان پاک و ياران باوفايش ابوبکر عمر عثمان

جواب سوني کارت بيست : اين قسمت از حرفتون در مورد متحد شدن شيعه و سني را قبول و دوست دارم ، اما درباره مواضع ديگه بايد بگم اول اينکه آنچيزي که اينجا هست فتوا هاي علماي وهابي است نه علماي شيعي يا سني و احمق بودن برخي از آنها ربطي به ما ندارد

اما در مورد ياران با وفا ، اول اينکه آنها اگر يار با وفائي بودند هنگامي که پيامبر در آخرين روزهاي عمر پر برکتشان دستور اکيد دادند که به جهاد بروند از جنگ فرار نميکردند و در شهر نمي ماندند تا بر سر غضب حکومت جنجال کنند ، دوم اينکه اگر يار با وفا بودند هنگامي که پيامبر در بستر بيماري درخواست کاغذ و قلم کرد و فرمود قلم بياوريد تا برايتان چيزي بنويسم تا بعد از من منحرف و متفرق نشويد عمر بن الخطاب فرياد نميزد قلم لازم نيست او هذيان ميگويد و پيامبر ديد وقتي هنوز او زنده است حرفش را نميپذيرند چه سود به کاغذ و قلم و از آنها با ناراحتي روي برگرداند ، سوم اينکه آنها اگر يار بودند ( با وفايش به کنار ) وقتي پيامبر فوت کرد بجاي جدل براي کسب حکومت به فکر کفن و دفن پيامبر مي بودند و به قول عايشه آنقدر سرگرم بحث خلافت بوديم که دفن پيامبر را فراموش کرديم تا صداي کندن زمين را در نيمه شب از خانه پيامبر شنيديم !!! ، چهارم اگر آنها يار پيامبر بودند جانشين بر حق پيامبر که آن همه تاکيد روي او شده بود را پس نميزدند و در يک شوراي چند نفره يک اسلام و دين را غصب و منحرف نميکردند ، پنجم اينکه اگر آنها يار با وفائي بودند اينهمه تحريف و بدعت در همه شئون دين وارد نميکردند خلاصه کلام اينکه برادر ، مذهبي مملو از بدعت خلفا را به اسم سنت پيامبر به شما معرفي کرده اند که دوايش مطالعه و کشف حقانيت است که با مطالعه وب سايت و کتب مراجع شيعي که اتفاقا اکثر مدارک اثبات حقانيت شيعه و اثبات انحراف از سنت پيامبر را از خود منابع و کتب اهل سنت به شما نشان ميدهند ميتواند راه دين خدا را به شما نشان دهد

راستي ميدانستيد که شايد شصت هفتاد درصد کتابهاي کتابخانه هاي علماي شيعي از منابع اهل سنت است چون هر چه آنها را مطالعه ميکنند به اثبات حقانيت شيعه بيشتر نزديک ميشوند اما علماي اهل سنت از ترس آنکه حقيقتي را بفهمند که مايل نبودند بفهمند معمولا هيچ کتاب مرجع شيعي را مطالعه و نگهداري نميکنند

و يک امتحان مجاني : در يک مسئله مهم امامان شيعه را واسطه و شفيع در خانه خدا قرار دهيد و از آنها بخواهيد که واسطه خير شده و از خدا فرج کار شما را بخواهند و نتيجه آن را ببينيد و سپس در امر ديگري خلفاي خود را خطاب قرار داده و از آنها بخواهيد اگر آبرو دار در خانه خدا هستند شفيع شما نزد خدا باشند تا گره کار شما باز شود اگر باز شد .....


 مجيد تکريمي : ان شاالله امام زمان (عج) بياد و سر همتون رو بزنه اون وقته که ديگه ماهم نياز نيست تقيه کنيم خدا عذاب همتون رو زياد کنه

 احمد : من فکر ميکنم خداوند بزرگ هيچ مسلماني را به خاطر اينکه در نماز دست خود را روي سينه بگذارد يا آويزان کند توبيخ يا تشويق نمي کنند و فقط به اصل و فلسفه نماز (اعمال و عبادات)هر شخص و نيت آنها توجه ميکند.

جواب سوني کارت بيست : اگر اين جزئيات مهم نبود خب ميگفتند تسبيحات اربعه را بجاي 34 الله اکبر و 33 سبحان الله و الحمدلله هر کس هر چي بيشتر ميتونه بگه يا رندش کنند 40 تا بگويند ، يا اگه کسي حالش را داشت نماز مغرب را 4 رکعت بخونه که بيشتر ثواب داشته باشه يا اگه فکر ميکنه سحر بيدار نميشه شبش نماز فردا صبح را بخونه براي خدا که فرقي نميکنه اون ميخواهد نمازي و عبادتي خوانده بشه و ......... آيا واقعا اينطور است و فلسفه نماز اينگونه است ؟


 زردشت : وهابي ...... - تو را چه كه بياي اسم زرتشت و رو به زبون بياري تو لايق ايني كه بري دنبال مولوي هاي وهابيتون ارتزاق كني

 انا : يني تا حالا هرچي تولد گرفتم حروم بوده عمو وهابي هي واي من

 محقق دینی : اقاي عمر که نظر ميدي من دانشجوي دکترا در رشته الهيات هستم مثل شما بيسواد نيستم به اينجا رسيدم که سني ها و وهابيها هنوز نمي دانند که الف گرده يا دراز اگه مرد هستيد بيائيد با دو تا از دانشمندان شيعه مناظره کنيد من که حاضرم با اون کله گنده هاتون مناظره کنم شما که سوادي نداريد

 منصور .Z.H : شماها كه دم از وحدت ميزنيد چرا كسايي كه حقيقت را ميگويند يا كشته ويا زندان و يا وهابي مي ناميد

جواب سوني کارت بيست :

اهل سنت براي ما شيعيان محترم هستند و برادر ديني ما محسوب ميشوند و ما دلايل خود را ميگوئيم و آنها دلايل خود را بيان ميکنند و نهايتا آنکه قضاوت کننده حق و باطل است حضرت حق است آنهم در روز قيامت ، اما هرگز و هرگز وهابي را نه تنها برادر خود نميدانيم بلکه اين جنايتکاراني که دستشان تا مرفق به خون شيعه و سني آلوده است و حماقتها و خشک مغزي آنها تماميت ندارد را انسان هم نميدانيم چه برسد به برادر و حتي آنها را جزو برادران معقول اهل سنت هم نميدانيم

ما بيخيال پهلوي شکسته مادر نميشويم .............. ما با وهابي خونخوار برادر نميشويم


 علی : من از سنی ها میپرسم یه دلیل بیارید اون هم از قرآن یا منبع معتبر که شما سنی واهل سنت هستید

 smm : سلام عليكم.
ما شيعيان را امام صادق(عليه السلام) از قول خداون متعال رافضي خواندند اما نه به معناي جدا شده از دين بلكه به معناي جدا شده از باطل.
كتاب فضائل الشيعه


 محمد : سلام به همه ي خواهر و برادرهايم چه شيعه و چ سني.عزيزان ببينيد باور کنيد شيعه و سني هيچ گونه تفاوتي با هم ندارند.اسلام تنها يک مذهب بوده و اسلم حقيقي هم همين است واژه ي سني همان سنت و رفتار و گفتار پيامبر است و واژه ي شيعه يعني پيرو و از زمان حضرت علي رضي الله عنه پيدا شده.کساني از خوارج حضرت علي را در حد خدا مي ديدند و اين قدر او را دوست داشتند در حاليکه حضرت علي هيچ وقت به همين چيزي راضي نبوده و آنان را از همچين عملي به شدت نهي مي کرد.هدفم از اين حرفا اين نيست که خواهرها و برادر هاي شيعه رو دوست ندارم و به اون ها توهين کنم منتهي هدفم اين است که عقيده تون سالم باشد ما هم حضرت علي رو خيلي بيش تر از شماها دوست داريم و براي تمام امان و خاندان رسول اکرم(ص) ارزش و احترام ويژه اي قائليم اما آن ها ب

 حسین . بخونید بخونید برادر های شیعم. : به نام خدا . من خودم خيلي از سني هاي متعصب و جاهل تنفر دارم اما به فرموده رهبرم بايد تحمل کنيم و با اونها وحدت داشته باشيم اما اين به اين معني نيست که با اونها برادريم و نميدونم از اين حرفا. خلاصه بر همه کساني که امامان بر حق معصوم رو قبول ندارن .....
بر هر که بود ضد ولايت لعنت
ميگم عيد غدير هم نزديکه خدا ان شاء... به حق همين روزهاي قشنگ اين سني ها رو هدايت کنه ...... بگيد انشاالله


 عثمان : پرويز وقتي چيزي نميداني شرو ور ننويس انهاي كه لخت شدن زنان ودختران يهودي بودن كه جلوي موسي وسربازانش لخت شدن
مرگ بر منافق آخه چرا بين ما وبرادران شيعه اختلاف ميندازي


 فرشاد : خيالتون راحت تا چند سال ديگه ما هم به اين سرنوشت دچار ميشيم

 امیر منصور : با سلام عزیزان: ما امید به رحمت و بخشش خدا داریم چه در دنیا چه آخرت اما در قرآن در سوره اسرا آیه 71 آمده یوم ندعوا کل اُناس بامامهم یعنی در قیامت مردم با پیشوایانشان خوانده شده و در برابر خداوند قرار میگیرند وبنابر حق با آنان محاسبه میشود حالا خود را با این شعر بسنجید ما زمحبان علی و عمر هیچ نگوییم زخیر و ز شر حشر محبان علی (کرم الله وجهه) با علی (کرم الله وجهه) حشر محبان عمر (رضی الله عنه) با عمر(رضی الله عنه) ان شا الله جزء مرحومین باشیم نه از محرومین والسلام علی من اتبع الهدی

 صمد : سلام
ما شیعه ها با سنی ها کاری نداریم و به قول خودمون چاکرشون هم هستیم ولی این جناب وهابیون و مفتی هاش واقعا مفتکی حرف می زنند


 فاطمه : خدا همه ي بدخواهان دين اسلام جه شيعه جه سني و نابود کنه مخصوصا وهابيها و بهاييها...ما با اينکه شيعه هستيم ولي حق توهين به اهل سنت و نداريم مخصوصا تو اين برهه ي زماني ...همين که به جون هم افتادين هم يکي از نقشه هاي وهابي هاست ...از مسئول اين سايت خواهش ميکنم نظراتي که توهين آميز حذف کنن...آقاي خامنه اي چندين بار فرمودند اتحاد را حفظ کنيد..توهين شما به هم جز دسيسه ي بهايت و وهابيت و اسرائيل نيست...ممنون

 علی اصغر گاموری ارشدی فر : در یمن می کشند مردم را
گنده بک‌های چاق وهابی
چون کاشی دیواره قصابی‌ها
مشغول نگاه قتل مرغابی‌ها
سرگرم خطای هَند هستیم
غافل زگناه دست وهابی‌ها


 ایرانی : باسلام من دارم درخصوص مذهب تحقیق میکنم. میخواستم بگم عمر بن خطاب هیچ گاه وارد ایران نشده و به شدت از ایرانیان میترسیده است. اگه کسی همچین ادعایی داره آدرس بده ما هم ببینیم/ والسلام علیکم.

 جواد : برادران عزیز شیعه و سنی . در دنیائی که استکبار جهانی کمر به نابودی تمامی اسلام ( اعم از شیعه و سنی ) بسته است بهتر است تمامی مسلمانان دست به دست هم داده و به مقابله با آنها بپردازد و بحث های جانبی را در یک فضای آرام و بدون توهین به طرف مقابل مطرح نماید . بخدا قسم یکی از حربه های دشمنان دین ، انداختن شیعه و سنی به جان همدیگر است . یادمان نرود که در دوران دفاع مقدس هم شهید شیعه داشتیم و هم شهید سنی و حتی هم شهید زرتشتی و اگر نبود وحدت شیعه و سنی در دوران سی ساله نظام اسلامیمان ، استکبار مدت ها پیش ریشه شیعه و سنی را قطع کرده بود .
به امید نابودی کفر جهانی و حاکمیت اسلام بر پهنه گیتی .


 ناشناس : اي کسي که اسمت عمر...... برا خودت شعر نگو

 آریایی : ايرانيها پيش از حمله اعراب از متمدن ترين و پيشرفته ترين ملل دنيا بودند. قوميتها در ايران عامل وحدت بود ولي با ورود وحشيهاي عرب ايران روز خوش نديد و آتش قبيله گرايي عرب دامن ايران را هم گرفت. دوستان بهتره کتابهاي راجع به حمله اعراب را بخونيد. ملتي که تا به حال به چشم خود کتاب و فرش نديده بود چه بر سر تمدن هزاران ساله ايران اورد. و امروز تنبلي? دزدي? کثيفي و چشم ناپاکي و شکم پرستي بخشي از يادگارهاي حمله اونهاست. قطعاً بعد از پيامبر اسلام، از اسلام جز شعار و دستمايه هايي براي قتل و غارت چيزي باقي نمونده و عدالت حضرت علي هم نسيم خنکي در ميان طوفان کينه و توحش اعراب بوده

 یا زهرا یا علی یاحسین : وهابی ها امروز روز شماست و فکر می کنید حق یا شماست ولی دنیا همیشه امروز نیست
پس
دیدار به قیامت


 پرويز : اگر ايراني الان مسلمان است به خاطر فتح ايران به دست عمر است زيرا وقتي علي به ايران حمله کرد‘ ايرانيان زنان و دختران خود را لخت مادر زاد کرده و در جلوي سپاه ايران قرار دادند که در نتيجه علي بدون مبارزه شکست خورد و به کشورش بازگشت اگر ادعاي مسلماني داريد به کسي که شما را به زور شمشير مسلمان کرد اهانت نکنيد

جواب سوني کارت بيست :
اين استدلال شما کاملا مضحک و کذب محض است زيرا اولا پس از فوت پيامبر و تا زمان خلافت خود حضرت علي عليه السلام ، ايشان در هيچ جنگي شرکت نکردند زيرا خلفا را مشروع نميدانستند و فقط هرگاه اساس اسلام را در خطر ميديدند مشاوره ميدادند و حتي در تاريخ هست که موکدا عمر بن الخطاب را از حمله به ايران منع کردند زيرا معتقد بودند ايراني ها انسان هاي با فرهنگي هستند که اگر حقيقت اسلام بر آنها عرضه شود آنان حرف حق را ميپذيرند و نياز به هجوم نظامي نيست و پس از حمله هم بسيار با ايراني هاي اسير خوشرفتاري و مراعات کردند تا جائيکه زير انداز کف خانه خود را که يادگار حضرت زهرا بود به اسرا دادند و خود بر زمين مي نشستند و دوم اينکه ايراني ها هميشه تاريخ با حجاب و با غيرت بوده اند و حتي در مجسمه هاي تخت جمشيد تنها زن منقوش روي سنگها با پوشش کامل و روسري ديده ميشود پس هيچگاه ايراني هائي که بخاطر ناموس جان ميدهند زنان خود را سپر جنگ نميکردند آنهم بصورت برهنه و سوم اينکه اين دلايل شما باعث طهارت اشتباهات مکرر و فاحش خلفا نخواهد شد


 الم : اقاي محمد رضا فقط اقاي خامنه اي نيست که فرزند زهراست.بنده هم فرزند زهرام.مرگ بر ظالم.

 محمدرضا : لعنت بردشمنان سيدعلي خامنه اي فرزندزهرا
هرکس به ولايت علي شک دارد/بامادرخويش درميان بگذارد
قطعاحروم زاده است کسي که دشمن ولايت اميرالمومنين باشه
لعن علي عدوک ياعلي/اولي ودومي وسومي


 محمد : سگ زرد برادر شغال است

 مجتبي : اللهم صل علي محمد و آل محمد
برادراي سني ما هم نسبت به ائمه اطهار ارادت ونسبت به مهدي موعود(عج) عقيده دارند. حساب وهابي ها با اين عزيزان جداست!


 عمر : وهابيت كي باشه كه فتوا بده

 حيدرمدد : اخه شما که از ترس حيدر تو سوراخ موش قاييم ميشيد اينجا ايران سرزمين حضرت مهدي و حيدر کرار است شما عرضه داريد عراق و عربستان رو جمع کنيد که نفت آن رو دارن ميبرن يا زهرا يا حيدر يا مهدي يا حسين سالار شهيدان ! .......

 انوری : افکار خشک و بی مغز صدمات جبران ناپذیری به اسلام وارد میکند.از دوستانی که از وهابیت حمایت میکنند خواهش میکنم خاطرات مستر همفر را بخوانند تا ببینند وهابیت ازکجا آمده.

 علی : خدایا فرج اقامون برسان تا شک وتردید از دین بیرون رود و مسلمانان با هم متحد شوندتا دیگر وهابین فتوا از جانب دین خدا ندهند خدا همه انان را لعنت کند که با افکار مردم بازی میکنن به حق علی

 عمر : خدا به شما رافضی ها عقل دهد فقط دنبال قبر پرستی و گریه برای حادثه 1400 سال پیش باشید .چون بویی از اسلام ودین نبرده اید .

 ایلدریم : علمای هر دو مذهب دور از هرگونه افراط بیاند مناظره بکنند در مقابل دیدگان یک میلیارد مسلمان هر که کم آورد به مذهب دیگری وارد شود ویا مردانه از مردم عذر خواسته وخودش راهلاک سازد. چطوره؟تا کی به طبل رسوایی خودتان می کوبید دشمنان عترت. همه علمای بی سوادتان که به حدیث کسا یقین دارند ویا آیه مبارکه مباهله که دروغ نیست در این آیه فرزندان پیامبر اعظم چه کسانی بودند.

 فلاني : من الان متوجه شدم که متاسفانه اسم امام حسن(ع) را بعد از اسم چهار خليفه ديگر(حضرت ابوبکر و حضرت عمر و حضرت عثمان و حضرت علي(رضي اله عنهما)) ننوشتم و از اين بابت از تمامي اهالي سنت عذر ميخواهم و اميد وارم که سوني کارد اين مطلب را روي سايت بکذارد بدور از تعصب.

 فلاني : در جواب سوني کارد:شما که اعتقادات اهل سنت چيزي نميدونيد حداقل انچه را که نميدونيد نسخه نکنيد.خلفاي ما حضرت ابوبکر و حضرت عمر و حضرت عثمان و حضرت علي (رضي اله عنهما)هستند که گويا با شما پسر خاله اند که اسمشون رو خشک و خالی میاورید.بعدش بهتر که بدونی که اهل سنت هم حتی همین مشهد خودمون هم میرن.بعدش اگه هر انچه که می خواهی بگی صرفا به این جهت که کم نیاری من راستهای زیادی دارم که بگم.

 مهدی : ده قرن قبل عمر که يکي از اين ها بود ازدواج موقت را تحريف کرد و زن را محدود کرد الان زن تنها بصورت غير اسلامي ميتواند ارضا شهوت شود
که مثل يک فاجعه ده قرن است و ثبت ازدواج نتها براي انحصار است و دايم ، که زن بايد قبل ان حسابي سيراب ميشد نه با فاحشه مسلکي که هر روز در بغل کسي باشد ...... خدايا مهدي را برسان


 فلاني : در جواب به سوني کارد :الان ميگيد تو قران چند بار کلمه شيعه امده حتما فردا هم ميگيد ان المذهب عند الله(عز و جل)شعيه.نه خدايي راحت باشيد.


جواب سوني کارت بيست :
اتفاقا به اين کاملا معتقد هستيم که مذهب مقبول نزد خداوند شيعه واقعي 14 معصوم است و دليلمان هم همان کرامات و معجزات متعددي است که با توسل به امامانمان که هزار و سيصد سال پيش از دنيا رفته اند نصيبمان ميشود از شفاي کور مادر زاد تا محو کامل سرطان خون پيشرفته ، تا راه افتادن فلج مادرزاد و حل مسائل ريز و درشتي که در دنيا با آن مواجه ميشويم ..... اگر مذهب شما بر حق است نذر ابوبکر ، عمر ، عثمان ، ابوسفيان بکنيد ببينيم يک سرما خوردگي را شفا ميدهند يا اينکه بهانه مي آوريد انسان نبايد به غير خدا متوسل شود


 فلاني : در جواب به اقا محمد:داغ نکن داداش ببين اتصال کردي ها اون بخاطر استقلال طلبي بود ربطي هم به شيعه يا سني بودن نداشت .حالا يه ليوان اب بخور.

 فلاني : در جواب به دوستي از شيراز بايد بگم که تو بهتر بود همون زردشتي ميموندي !که يه دفعه کرور کرور فرهنگت زير سوال نره!

 عليرضا گله داري : انشالله خداوند ريشه انها را بکند و برادران سني با انها فرق دارند لذا هر سني وهابي نيست و هر وهابي نيز سني نيست

 دوستت : مگر برادران اهل سنت پيرو همان خليفه ي ناحقي نيستند که به ايران يورش برد و به بهانه ي گسترش اسلام با اخلاق بدش فرهنگ ايراني را تا سالها به بوته ي فراموشي سپرد ،آيا شايسته است پيرو اين خط ناسازگار با ملت ايران باشند و از غاصبين ايران زمين پيروي کنند ،در حالي که امام اميرالمومنين علي (ع)و خاندان آن بزرگوار هميشه طرفدار ايراني ها بوده اند ؟ به نظر شما پيروي از اين خلفاي ناحق و بد اخلاق به نوعي دشمني با ايران زمين نيست ؟ دوستتان از فارس هميشه جاودان -شيراز شهر راز

 محمد : ملا نصر حالا ما تو ضلالتیم و تو تو راه حق اصلا تو بیا حق رو واسه من تعریف کن حق چیه به نظر تو حق با کسی نیست که سر نماز شهیدش کردن ها یا نه حق با کسانی که اول پیامبری محمد رو قبول نداشتن و به زور مسلمان شدن به نظر تو حق با کسی نیست که اولین نفری بود که با پیامبر بیعت کرد اونم توی نوجوونی

 محمد : از وهابيا و هر بني بشري که با اونا باشه ميکشم شما ها بودين که وقتي عراق به ايران حمله کرد از موقعيت سو استفاده کردين و با همکاري غربيا يه گروه درست کردين خيانت شما اگه مردين الان دوباره اون کار رو بکنين اسم گروه تون چي بود اها کوموله و دموکرات خوب الان اين کمولتون کجاس خيانت کارا ........ لا الله الا الله بي خيال دهنم رو باز نکنين

 محمد : من محمدم شيعه اهل ايران کرنامشاه يه رگم لک هستش در جواب به ملا نصر ميگم مواظب اون دهن کثيفت باش که چه گهي ميخوري ما لب پرتگاهيم که به پيامبر و اهل بيتش خيانت نکرديم .علي اولين نفري بود که به اسلام ايمان اورد اصلا ايمان اوردن بقيشون از سر زور بوده و اين که هيچ کدومشون عرضه نداشتن جلو پيامبر بايستن نخوندي توي يه جنگ اون سردار سپاه مقابل قل دري ميکرد کي جلوش ايستاد پاش رو قطع کرد مگه علي نبود چرا عمر و بقيه ي همراهان پيامبر نرفتن .دهنم رو باز کني .به همون مولا علي که به قول شهريار :نه خداتوانمش گفت نه بشر توانمش خواند متحيرم چه نامم شه ملک لا فتي را: الان اين قدر از اين وهابيا کينه دارم که اگه يکي از اخوندا که خودمم قبولشون ندارم فقط فتواي جهاد بدن که گناه قتل رو به دوش نکشيم تا اخرين لحضه ي عمر ....

 منتظرلقائ الله : ببينيددوستان عزيز,اولاخداي بزرگ به اسمهاوبرچسبهاکاري نداردوفقط براساس اعمال انسانهاست که ارزش انسانها مشخص ميشود (ومن الناس من يعبدون الله علي حرف...وبعضي ازمردم خدا فقط باحرف(ظاهري)عبادت ميکنند)
برهمين اساس امروزه ودر چنين دنيايي تنهاراه نجات انسانهاعقلگرايي ديني است يعني سنجيدن ارائ مختلف پس از تحقيق کافي براساس صداقت نه اينکه تقليد محض ازفرد يامذهبي خاص.
وظيفه امروز عاشقان خدا ورسول تلاش براي نزديکي فکرهاي ديني در راستاي جلوگيري از حکومت ظالمان ومنافقان است(درهرلباسي که باشند.)
من يک نمونه ازاين عقل گرايي را خيلي ساده مثال بزنم: مطمئنا زنا با گفتن چند کلمه ساده باز هم زناست و نميتوان ان را مثل ازدواج قلمداد نمود واين چنين است صيغه
يا گرفتن واسطه براي سخن باخدا, چون در هر صورت خدا با آن فرد طرفه

جواب سوني کارت بيست :
دوست من احتمالا شما نميدانيد در ازدواج دائم هم همين چند کلمه را براي محرميت ميخوانند و همين چند کلمه دهها مورد مسئوليت براي دو طرف ايجاد ميکند و بقيه حرفها و مراسم فقط تشريفات است ، اين استدلال شما مانند اين است که بگوئيم هيچ کس بخاطر چک بلامحل زنداني نشود چون چک يک تکه کاغذ است که روي آن را خط خطي کرده اند و ارزشي ندارد يا مگر ميشود انسان با گفتن چند کلمه شهادتين مسلمان شود و مستحق بهشت يا با گفتن چند کلمه کفر آميز کافر شود و مستحق جهنم ؟ پس حجم و تعداد کلمات مهم نيست و ارزش آنها بر اثر باري است که آن کلمات بر دوش ميکشند و ارزشي که به آنها تعلق گرفته است
در مورد شفاعت هم چندين بار در قران به آن اشاره شده است که ميتوانيد با مراجعه به يک عالم با سواد و فهميده شيعي ( نه هر کسي ) شبهات و سئوالات خود را مطرح کنيد و جواب منطقي و حقيقي کسب کنيد ، اگر خواهان يافتن راه حق هستيد اينکار ضرري ندارد


 مهدیه : اينا همشون از رگ و ريشه همون کثافتن
ايشالله امام زمان بياد و دست همشون رو کوتاه کنه
ذکر ما اين است دائم الاوقات بر دشمن لعنت و بر آل محمد صلوات يا علي


 رضا : عرب هر کجا باشه عربه.

 حمید : لعنت به وهابی لعنت به سنی نیست وهابیت ساخته انگلیس است حالازمانی نیست که مابه تفرقه دامن بزنیم وحدت مهمترین نیاز زمان ماست من یه دوست اهل سنت دارم که خیلی هم دوستش دارم رابطه خانوادگی هم داریم

 سهراب : حساب وهابیت از اهل سنت جداست
-وهابیت،بهائیت،القاعده،طالبان و...
همگی زائیده فکر وپول غربیها وسلاطین بی دین عربنداما برادران اهل سنت خصوصا شافعیه همگی از برادران عزیز ما شیعیانند وتاریخ گواه این مطلب است واما راجع به عقیده -همه انسانها باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشند که از چه شخصی بعد از پیامبر اکرم پیروی کردند و چرا؟


 احمد : با عرض کنم علماي سعودي بروند گذشته حاکميت حکمان خود را مرور کنند که با سرمايه کشور انگليس به حکومت رسيده اند واز انجا که بنيان گذار اسرائيل انگليس است و تمام بدبختي عراب و مسلمانان موجب شده آيا بايد اين گونه با ..ي به انان کمک کنيد و موجب خشنودي آنان شويد

 حسين : اون فتوا دهنده ها هم به قول خودمون روحاني نماها هستند که بروز رساني شده اند همون آپديت مفتي هاي لعنتي

 سفير : راستي اگه پاپ به جاي واتيكان در مشهد و از پدر و مادري شيعه متولد ميشد بازهم پاپ ميشد؟ اگه ما به تقدير خداوند به جاي تهران در بلوچستان متولد ميشديم بازهم از شيعه دفاع ميكرديم ؟ ارثيه هاي اجباري مثل زبان ، رنگ ، نژاد و مذهب كه قبل از تولد ما انتخاب شدند تا چه اندازه قابل دفاع هستند ؟چند درصد از مردم دينشون رو با آگاهي انتخاب كردن؟تند روي و تعصب قومي ، نژادي و مذهبي ناشي از عدم بلوغ فكري است و در خانواده ها و جوامع سطح پايين تر بيشر رواج داره . اجازه بديم هركسي با آزادي و اختيار روش زندگيش رو انتخاب كنه و خودسازي رو از خودمون شروع كنيم تا سزاوار شفاعت باشيم نه لعنت .


 يک سنی : برخي از نظرات و نقل قولهاي دوستان شيعه و سني نشان از بي سوادي و بي مطالعه بودن آنها مي باشد. هيچ کس نمي تواند خطبه هاي 19 و 27 نهج البلاغه را در خصوص مدح حضرت عمر انکار کند. اما مي توان نقل قول پسر قنبر قليخان را دروغ دانست. به غير از کتابهاي جديد و جهت دار هيچ کتاب و نوشته معتبري را از 200 سال قبل نمي توان پيدا کرد که به اين غلظت توصيفات شما باشد. از سياست دولتهاي محلي و خارجي غافل نباشيد. اسلام راستين و مذهب به حق را از بعد از فوت پيغمبر در 1400 سال قبل و سينه به سينه شدن رسومات و شيوه نماز و وضو و دست گرفتن و... در کشورهاي شرق و غرب جهان که هنوز هم هست جستجو کنيد و مقايسه کنيد با واقعيات موجود در ذهنتان. يادتان باشد که در گذشته شما يک سني بوده ايد و بعد شيعه شديد. جاي تعجب نيست.

جواب سونی کارت بيست :

دوست عزيز و مسلمان من ، دو خطبه مورد اشاره شما را بررسی کرديم يکي در مورد ماجرای نيرنگ اشعث است و ديگری در مورد فرار کنندگان در جنگ با معاويه است و هيچ تعريفي در مورد خلفای قبلی در آنها نيست که لينک اين دو خطبه 19 و 27 نيز در لينک های زير موجود است

http://www.rahpouyan.com/ramazan84/Khotbe4_20.htm

http://www.rahpouyan.com/ramazan84/Khotbe21-39.htm

اما شما را به خواندن خطبه شماره 3 امام علی عليه السلام که به شقشقيه معروف است در مورد نکوهش اعمال خلفای قبلی توصيه ميکنم که متن آنرا برای شما مينويسم :

1- شِکوه از ابابکر و غصب خلافت : آگاه باشيد! به خدا سوگند! ابابکر، جامه ي خلافت را بر تن کرد، در حالي که مي دانست جايگاه من نسبت به حکومت اسلامي، چون محور آسياب است به آسياب، که دور آن حرکت مي کند. او مي دانست که سيل علوم از دامن کوهسار من جاري است، و مرغان دور پرواز انديشه ها، به بُلَنداي ارزش من نتوانند پرواز کرد. پس من رَداي خلافت را رها کرده و دامن جمع نموده از آن کناره گيري کردم و در اين انديشه بودم که آيا با دست تنها براي گرفتن حقّ خود به پاخيزم ؟ يا در اين محيط خفقان زا و تاريکي که بوجود آوردند، صبر پيشه سازم ؟ که پيران را فرسوده، جوانان را پير، و مردان با ايمان را تا قيامت و ملاقات پروردگار ا‍‏ندوهگين نگه مي دارد! پس از ارزيابي درست، صبر و بردباري را خردمندانه تر ديدم. پس صبر کردم در حالي که گويا خار در چشم و استخوان در گلوي من مانده بود و با ديدگان خود مي نگريستم که ميراث مرا به غارت مي بردند! تا اينکه خليفه اوّل، به راه خود رفت و خلافت را به پسر خَطاب سپرد.

2- بازي ابابکر با خلافت : سپس امام (ع) مَثلي را با شعري از أَعشي عنوان کرد: مرا با بردار جابر، «حيّان» چه شباهتي است؟ (من همه ي روز را در گرماي سوزا‏‏ن کار کردم و او راحت و آسوده در خانه بود!). شگفتا! ابابکر که در حيات خود از مردم مي خواست عذرش را بپذيرند، چگونه در هنگام مرگ، خلافت را به عقد ديگري در آورد ؟ هر دو از شتر (خلافت) دوشيد‏ند و از حاصل آن بهره مند گرديدند.

3- شِکوه از عمربن الخطاب و ماجراي خلافت: سرا‏نجام اوّلي حکومت را به راهي در آورد، و به دست کسي (عمر بن الخطاب ) سپرد که مجموعه اي از خشونت، سخت گيري، اشتباه و پوزش طلبي بود. زمامدار مانند کسي که بر شتري سرکش سوار است، اگر عَنان محکم کشد، پرده هاي بيني حيوان پاره مي شود، و ا‏گر آزادش گذارند، در پرتگاه سقوط مي کند. سوگند به خدا ! مردم در حکومت دومي ، در ناراحتي و رنج مهمّي گرفتار آمده بودند، و دچار دو رويي ها و اعتراض ها شدند، و من در اين مدت طولاني محنت زا و عذاب آ‏ور، چاره اي جز شکيبايي نداشتم، تا آن که روزگار عُمَر هم سپري شد.

4- شِکوه از شوراي عُمَر : سپس عُمَر خلافت را در گروهي قرار داد که پنداشت من همسنگ آنان مي باشم! پنا بر خدا از اين شورا ! در کدام زمان در برابر شخص اوّلشان در خلافت مورد تردید بودم، تا امروز با اعضای شورا برابر شوم ؟ که هم اکنون مرا همانند آنها پندارند و در صَف آنها قرارم دهند. ناچار باز هم کوتاه آمدم، و با آنان هماهنگ گردیدم. یکی از آنها با کینه ای که از من داشت روی بر تافت، و دیگری دامادش را بر حقیقت برتری داد و آن دو نفر دیگر که زشت است آوردن نامشان.

5- شِکوه از خلافت عثمان : تا آن که سومی به خلافت رسید. دو پهلویش از پرخوری باد کرده، همواره بین آشپزخانه و دستشویی سرگردان بود، و خویشاوندان پدری او از بنی امیّه به پاخاستند و همراه او بیت المال را خوردند و بر باد دادند، چون شتر گرسنه ای که به جان گیاه بهاری بیفتد، عثمان آنقدر اسراف کرد که ریسمان بافته او باز شد و اعمال او مرد‏م را برانگیخت، و شکم بارگی او نابودش ساخت.

6- بیعت عمومی مردم با امیرالمومنین (ع) : روز بیعت، فراوانی مردم چون یال های پر پشت کفتار بود ، از هر طرف مرا احاطه کردند ، تا آن که نزدیک بود حسن و حسین (علیهما السلام) لگد گردند، و رَدای من از دو طرف پاره شد. مردم چون گله های انبوه مرا در میان گرفتند. امّا آنگاه که به پاخاستم و حکومت را به دست گرفتم، جمعی پیمان شکستند و گروهی از اطاعت من سر باز زده از دین خارج شدند، و برخی از اطاعت حق سر بر تافتند، گویا نشنیده بودند سخن خدای سبحان را که می فرماید : « سرای آخرت را برای کسانی برگزید‏یم که خواهان سرکشی و فساد در زمین نباشند و آینده از آن پرهیزکاران است» آری ! به خدا آن را خوب شنیده و حفظ کرده بود‏ند، امّا دنیا در دیده ی آنها زیبا نمود، و زیور آن چشم هایشان را خیره کرد.

7- مسئولیت های اجتماعی : سوگند به خدایی که دانه را شکافت و جان را آ‏فرید، اگر حضور فراوان بیعت گنندگان نبود، و یاران حجّت را بر من تمام نمی کردند، و اگر خداوند از علما عهد و پیمان نگرفته بود که برا‏بر شکم بارگی ستمگران، و گرسنگی مظلومان، سکوت نکنند، مهار شتر خلافت را بر کوهان آن ا‏نداخته، رهایش می ساختم، و آخر خلافت را به کاسه ی ا‏وّل آن سیراب می کردم. آنگاه می دید‏ید که دنیای شما نزد من از آب بینی بزغاله ای بی ارزش تر است.



 bina : شما اولا یک سنی به من نشان بده که سنت رسول الله را انجام می دهد.
دوم مطالبیکه در بالا ذکر نموده اند در برابر حرف احمدبن حنبل که به نقل از پدرش می گوید خدا قدش 60 ذراع است هیچ است .
این ایام ایام ختم بخاری است دارید ختم می کنید چرت نزنید گوش کنید چی می گن دوزاریه می افته


 سیروان : با سلام خدمت همه بجاي دعوا بر سر فرعيات مواظب اصوليات دين باشيد بقول قديمي ها زاغ اومد راه رفتن کپک رو ياد بگيره . نتونست و راه رفتن خودش هم رو فراموش کرد . فقط خدا و بس از ته دل عاشق بشين هر جوري مي خواد باشه از روي عقل حرکت کنيد اول فکر کنيد چرا دنبال انسان هستيد و بجاي آن خدا رو فراموش کرده ايد فقط و فقط به فکر خدا و خدا و خدا باشيد تا رستگار شويد

 فرزاد : اگر رفتار وهابيون را به كودكان 3ساله بگوئيد قبول نخواهند كرد پس از طرفداران آنها بپرسيد مشكل دنباله روي شما ازاين كوته نظران چيست ؟

 حسن : قدرت يافتن شيعه و انتخاب مذهب رسمي در ايران در زمان شاه عباس بود

 سيد سليمان هاشمي : وقتي كه انسان هايي عقب مانده از فرهنگ اسلامي و باافكار كودكانه طرفدار اين مفتي ها باشند از اين بهتر نمي شه

 بجستاني : وهابيت آبروي سني را برده و بهاييت آبروي شيعه را !هر دو گروه دست نشانده انگليس مكارند اونا با دين ما بازي ميكنند و برخي ابلهان دنيا پرست هم باور كرده اند . اگر چه بين مسيحيها گرايشهاي زيادي است اما آنان اين اختلافها را به روي خود نمي آورند.

 ٍٍسید مهدی : این وهابیت اثری نه از دین دارند و نه ترسی از خدا و باید عین خودشان با این ها عمل کرد

 سارا بزي : مطلب شما واقعا خوب بود .


 م س : سلام بر جميع دوستان لطفا تهمت نزنيد به يک ديگر دوم درمورد شبهات درمورد اهل سنت مي توانيد به سايت نور تي وي ويا شبکه جهاني نور که از ماهواره بخش مي شود نگاهي بياندازيد در ثاني به قول برادر ارمني شما که ادعا مسلماني مي کنيد کدام يکي تان هر شب نماز شب ميخوانيد فرقي نمي کند سني يا شيعه ------ يکي گفته کلمه شيعه در قران امده کلمه شيعه در عربي به معناي پيرو مي باشد نه اسم گروه خاصي در ثاني شما برويد خطبه ازدواج را کوش کنيد ومعني ان که هر کس از سنت من پيروي نکند از من نيست را درک کنييد که در خطبه ازدواج هر سني وشيعه ميايد

جواب سونی کارت بیست :

از جمله شما به نقل از حضرت رسول اکرم بسيار لذت بردم ( هر کس سنت من را پيروی نکند از من نيست ) به همين خاطر پيشنهاد ميشود بجای تبعيت از سنتها و بدعتهای خلفای راشدین ، از سنت های رسول الله الاعظم پيروی نمائيد و البته برای مثال قابل توجه است هنگامی که پس از فوت عمر بن الخطاب حکومت به حضرت علی پیشنهاد شد به شرط آنکه از قانون خدا و سنت پیامبر و خلفای بعد از پیامبر تبعیت کند آن حضرت حکومت جهان اسلام را رد کردند و فرمودند من فقط از قانون خدا و سنت رسول الله تبعیت میکنم و به همین خاطر حکومت به عثمان رسید که پذیرنده سنت های خلفای قبلی نيز بود و این نشان میدهد که هم عثمان و هم دو خلیفه دیگر سنت ها و بدعت هائی در دین داشتند که مغاير با قانون خدا و سنت رسول الله بودند ....... راستی مگر پیامبر دست به سینه نماز میخواند که شما دست به سینه نماز میخوانید ؟ و بدعت هائی چون حذف حی علی خیر العمل از اذان به بهانه آنکه جهاد از نماز افضل تر فرض شود ، يا دست به سینه نماز خواندن به بهانه اينکه انسانهائی به احترام سران و شاهان سرزمینشان دست به سینه می ایستند پس چرا انسان پیش خدا دست به سینه ناایستد ، يا تحريم ازدواج موقت که باعث زناهای بسیاری در تاريخ اسلام شد ، که به قول حضرت علی علیه السلام اگر عمربن الخطاب متعه را تحریم نمیکرد کسی به زنا نمی افتاد جز انسانهای بسیار بدبخت .... که من نمیدانم گناه این همه زنا به عهده چه شخصی خواهد بود ، يا حذف طواف نساء از حج که وضعیت محرمیت زوج و زوجه حاجی را تا ابد و تا زمانی که طواف نساء جبران نگردد بر هم میزند ، یا تغيير برخی حدود و تغيير برخی پيمانه های شرعی و دهها و صدها مورد ديگری که اگر واقعا دنبال رو سنت رسول الله باشيد و نگران از اینکه پيامبر اسلام از شما تبری بجويد یک لحظه هم در مذهب بدعتها باقی نمي مانديد و فکری به حال آخرت خود ميکرديد



 علي : به وهابيها چه ربطي داره ما چه نظري داريم و به ما شيعيان چه ربطي دارد آنها چه غلطي ميکنند پس خدا خودش حاکم بزرگي است.

 يک مسلمان : 1.همه اين فتوا ها يي که چاپ کرديد اولا بايد صحتش ثابت بشه الکي که نميشه چيزي رو قبول کرد.
2.آيا شما هيچ در مورد فتوا هاي علماي خود تحقيق کردين؟ خميني فتوا داده که اگه کسي زنش در حال حيض باشه مي تونه با مادر زنش جماع کنه براي اين چه جوابي دارين ؟
3.در زمان جاهليت چندين نوع ازدواج بودن که يکي از آنها صيغه بوده که پيغمبر اسلام همه رو بجز اين ازدواج دائم رو تحريم کردن وشما الان اين رو ثواب هم مي دونيد
4.شما ادعا مي کنيد دوست دارد اهل بيت هستيد در حالي که آيا مي دانيد دو تا از امهات المومنين دختران ابوبکر صديق(عايشه صديقه) و عمر بن خطاب (حفصه) بودن و و تا از دختران رسول الله همسران عثمان ذي النورين بودن مثل علي بن ابي طالب
5.آيا در مورد چگونگي مذهب شيعه تحقيق کردين که از چه سالي تشکيل شده؟

جواب سوني کارت بيست :

اول اينکه شما معتقيد نبايد چيزي را قبول کرد تا از صحت آن مطمئن نشد ولي خودتان فتواي مضحکي را به نقل از آيت الله خميني نقل ميکنيد که در هيچ کتابي و رساله اي وجود ندارد و ساخته ذهن هاي بيمار و مغرض است ولي چرا آن را بيان و قبول کرده ايد ؟ در حاليکه خود ميدانيد نزديکي با محارم حرام است

دوم اينکه طبق روايات و اسنادي که از معتبر ترين کتب دوستان اهل سنت نقل شده است ازدواج موقت مانند بسياري از احکام شرعي اسلام در زمان عمر بن الخطاب تغيير کرد و مسلمانان آنروز از ترس مجازات مجبور شدند طبق نظر خليفه وقت عمل کنند چون خيلفه وقت صيغه کنندگان را به سنگسار تهديد کرد که فقط چهار نمونه از اسناد کاملا معتبر ( ويژه اهل سنت ) آورده ميشود

1 - صفحه 535 جزء اول صحيح مسلم بن حجاج باب نکاح المتعه : نقل است که جابر ابن عبدالله انصاري براي عمره به مکه آمد مردمان از او مسايل مي پرسيدند تا صحبت به متعه رسيد گفت : ما در زمان رسول خدا و هم در زمان ابوبکر و عمر متعه مي کرديم .

2 - صفحه 467 جزء اول همان کتاب چاپ مصر باب المتعه بالحج و العمره از ابي نضره روايت نموده که گفت من نزد جابر بودم شخصي بر او وارد شد و گفت عبدالله ابن عباس و عبدالله ابن زبير در موضوع دو متعه اختلاف دارند (متعه نسا و متعه حج) جابر گفت ما در زمان رسول خدا هر دو را بجا مي آورديم پس عمر آن دو را نهي کرد و ما هم ديگر پس از آن بجا نياورديم .

3 - احمد ابن حنبل در صفحه 25 جزء اول مسند خبر ابي نضره را به طريق ديگر نقل مي کند و نيز روايت ديگري از جابر نقل مي کند که گفته ما در زمان رسول خدا و ابي بکر متعه مي کرديم به قبضه اي از خرما و گندم خرد شده و آرد تا آنکه عمر نهي کرد در مورد عمرو بن حريث

4 - حميدي در جمع بين الصحيحن از عبدالله بن عباس روايت کرده ما در زمان رسول خدا متعه مي کرديم تا آنکه عمر بخلافت رسيد و گفت خدا براي پيغمبر خود هر چه مي خواست حلال مي کرد اکنون که او در گذشت قران بجاي خود باقي است چون به حج و عمره شروع کرديد آن را تمام کنيد و توبه کنيد از متعه زنان و هر مردي را نزد من آورند که او متعه کرده باشد
سنگسارش مي کنم
 

سوم اينکه همسر پيامبر و امام بودن مدرک صداقت و درستي کسي محسوب نميشود چنانچه پيامبران و فرستادگان بسياري بودند که همسران آنان باعث اذيت و شهادت آنها را فراهم ميکردند و حتي برخي همسران امامان شيعه نيز از چنين جناياتي بر حذر  نبوده و همسر خود را آزار و به شهادت ميرساندند

چهارم اينکه شما بگوئيد مذهب سني از کجا آمده است ؟ در حاليکه در قران کلمه شيعه چندين بار تکرار شده است و تاريخ آغاز آن نيز از عيد غدير سال آخر عمر شريف حضرت نبي بوده است و مومنين و وفاداران به بيعت خدا و پيامبر آنرا ادامه داده اند و اما ديگران آنرا نقض کردند



 رضا : در جواب عبد الله
ميتوني تحقيق کني.ما تحقيق کرديم.درست بود.در جواب سيم سيم:ما همچين چيزهايي نداريم


 رضا : سلام برتمامي دوستان انشاالله نسل وهابيون منقرض ميشه يا اومدن مهدي موعود عجل لوليک الفرج

 جانم : خداوند رسول فرستاد تاانسانها راهدايت ورهبري كند به رستگاري وامام رارسول تعيين نمود براي ادامه وماراهي بجز ولايت نداريم پس امام رااطاعت وخداراعبادت وازسلاح دشمن يعني تفرقه پرهيزكنيم وخدا رحمت كند كسانيراكه حلال خداراحلال وحرام خدارا حرام ميدانند ومرگ برامريكا واسرائيل

 فرهاد : لعنت بر هرچي وهابي کثيفه

 رضا : سلام به تمامي شيعيان حق جو و سلام به تمام كساني كه اين سايت را راه اندازي كردند
من فقط اينو ميدونم كه وهابيت يك خطر برا ي تمامي جهانيان است و مخصوصا براي شيعه ها انشا الله كه نسلشان با آمدن مهدي موعود منقرض خواهد شد مانند دايناسورها


 رضا : متاسفم برای ..هایی که فتواهایی می دهند که معلوم نیست تو چه حالتی به یادشون می افته کسانی که دستور تخریب حرمین عسکریین رو می دهن در واقع وهابی که نه بلکه شیطان پرستند

 ملا ناصر : چون شما شيعيان همه رسانه ها در دستتون هست مزخرفاتي رو سر هم ميکنيد و به تنها دين بر حق اسلام (سني) توهين ميکنيد خدا خود شاهد است که سني بر حق و شيعه بر ضلالت ، خودتون هم مي دانيد که لبه پرتگاهيد حداقل در ايران سني به شما کمي آبرو داده اونو از دست نديد

جواب سونی کارت بيست :

بر حق بودن يا نبودن مذهبی با تعارف و حديث و داستان تائيد نميشود ، امامان ما معجزه بسيار دارند حتی هم اکنون هم معجزه زنده دارند و بسيارند کسانيکه از امام رضا يا امام حسين يا ساير ائمه که درود خدا بر آنان باد  شفای بيماران دم مرگ خود را گرفته اند و حتی شل و کور مادرزاد .... و شخصا چندين مورد آنرا با چشمان خودم ديده ام و نه اينکه از کسی شنيده باشم ....... حالا شما اگر راست ميگوئيد و بر حق هستيد بگوئيد خلفای شما دعای چند نفر را به حضرت حق رسانده اند و جواب گرفته اند ؟ بی تعارف کدام سرطانی با توسل به عمر و ابوبکر و عثمان شفا يافته است ؟ آيا علت آنکه اهل سنت و وهابيت ادعا ميکند که نبايد متوسل شد و فقط مستقيم در خانه خدا ، اين نيست که حنای مقدسين شما پيش خدا رنگی و اجر و قربی ندارد ؟ خودمان را گول نزنيم برادر ، روی همين مثال مختصر من عميق فکر کنيد و بیطرفانه قضاوت کنيد اگر طالب رستگاری هستيد



 رضاا : فكر كنم چند روز ديگه در مورد خيار و گوجه و...

 هرماس 0312 : چرا دينهاي ديگه از اين مشکلا ندارن؟

 مسلمان تفکر کن : ببينيد اصلا وهابيون مسلمان نيستند که بعضي ها بر مي خورد آنها يک دين ساختگي دارند که حتي پيامبر و خاندانش و صحابه اون را قبول ندارند بهتر است وهابيت را با مسلماني جدا بدانيد نه اينکه اين حرفها را اهانت به سني بدانيد

 سعيد اقازاده : خدايا در نسل ما مسلمانان دشمن دين قرار نده

 وحیده : خداهمه دشمنای مسلمونارولعنت کنه.اینام مسلمونن!؟ازآدمای عصرجاهلیت نفهمترن.بقول آقای محمدرضاواقعاگریه داره نه خنده.اللهم عجل لولیک الفرج

 مسلمان : شيعه يا سني بودن مهم نيست مهم مسلمان بودن است ولعنت خدا بر كساني كه ميخواهند وحدت را از بين ببرندخوشبختانه در استان سيستان و بلوچستان برادران سني و شيعه يار وبرادر هم هستند به اميد آن كه در كل ايران اين حرف ها پوچ وتهي باعث اختلاف نگردد.

 حسين قربانپور : در مورد بادمجان وكدو تنبل چغندر هويج ...چه فتوائي دادند؟ يا هست؟؟؟

 حسين : شيعه وسني برادرند. ولي برادران سني بايد مثل شيعه مواضب وهابيون باشند چون تيشه به ريشه اسلام مي زنند و خدا لعنت پايه گذار اين فرقه افراطي وهابي را.

 بی طرف : من ارمنی هستم .اما نمی دانم شیعه بر حق است یا سنی ؟شیعه درلغت به معنی گروه است و سنی هم به کسی اطلاق میشودکه راه و روش پیامبر را پیش می برد و شیعه راه رسم علی رادارد {علی هم دنباله رو پیامبراست}.
پس خودتان بگویید آیا واقعا شما در اصل با هم تفاوت دارید ؟
یا شما {شیعه و سنی}می کوشید با بر حق نشان دادن خود برتر بودن خود رانشان دهید که این منافی با دینتان است.
لطفا کامل توضیح دید.


 اريا بابايي : الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد واخر تابع له علي ذلک
تاريخ خود نشان داده که مقصود راوي از اين بند چه بوده هم اکنون هم ادامه اين ظلم ها در گوشه گوشه جهان در حق شيعه ودوست داران ان حضرت ادامه دارد مانند يمن کنوني


 احمدی : توهین به ادیان گناه کبیره است ونشان از حماقت است زیرا اهت سنت واقعی هیچگاه این ایده را قبول ندارند

 مهدی : سلام اقا يا خانوم سيم سيم ميشه شما يه مثال بزنيد روشن شيم .

 سيد جلال جلالي کاشاني : شما شيعه ها مثله اينکه يادتون رفته که کي امامتونو 10 روز شاهد بدترين صحنه هايي کرد که شماها نمي تونيد حتي شاهد درد دست مادر خود باشيد اما اون همه خانوادشو چندتا سونيه ... از بين بردن(جلوي چشمش).حالا هي بگيد شيعه=سوني.من واسه هر شيعه اي متاسفم که اين حرفو ميزنه.به خودتون بيايد.يا علي

 ابطحي : در حيرتم که چرا بعضي از اهل سنت هر چه ما به وهابي ها انتقاد مي کنيم را حمل بر خود مي کنند. آيا همه سني ها وهابي هستند؟

 عمرعثماني شنويي : برادران توهين به هيچ مذهبي نشانه ي کمال نيست نه شيعه سني مي شود ونه سني شيعه مي گردد نگه داشتن کرامت انسان ارزش است وظيفه ي ماست که همديگررا به عنوان ملل نيازمند پيشرفت دوست داشته باشيم وانسانهاي مريض وفرصت طلب را دوراندازيم دين اسلام با شفافيت کامل در قرآن آمده است به اين معجزه ي خدارجوع کنيم درد ما درد افترا واتهام است درد بزرگي که دواي آن بالارفتن سطح آگاهي مردم يک جامعه است با اميد شنيدن سخنان بي غرضانه

 @@@اعظم@@@ : شیعه و سنی برادر×××لعنت هردو بر وهابیت
شیعه و سنی برادر×××لعنت هردو بر وهابیت
شیعه و سنی برادر×××لعنت هردو بر وهابیت


 رضا : لعنت ابد الدهر بر انگليس کثيف خبيث که وهابيون لجن را پديد آوردند
يا مهدي دلمان سخت تنگ شد ، جان زهرا بيا.


 حق : در واقع اين شماييد كه خيلي ..يد. شما به بهانه وهابيت مي خواهيد به اهل سنت ضربه بزنيد. اين هايي كه گفتيد دروغ محضه. اين مذهب شما است كه زنا شرعي (صيغه) رو درست كرده، مجاهدين سني در عراق و جاهاي ديگر از عزت مسلمانان دفاع مي كنند. جواب سوني کارت بيست :

 ما نميخواهيم به اهل سنت ضربه بزنيم بلکه اهل سنت بايد از وهابيت فاقد فهم برائت جسته و خود را از چنين فجايع حماقت باري جدا و مبرا اعلام کند و اگر وحشيگري القاعده دفاع از عزت مسلمانان است ميتوانيد گشتي در دنيا بزنيد تا بفهميد القاعده چه به روز آبروي اسلام آورده و عزت آن را لگدمال کرده است ...... اگر صيغه زناي مدت دار است پس لابد ازدواج ، زناي مادام العمر است و احتمالا ميدانيد که اين به قول شما زنـا قبل از آنکه توسط عمربن الخطاب ممنوع شود سنت پيامبر اسلام و صحابه پيامبر بوده است ، اگر شما واقعا اهل سنت پيامبر هستيد چرا سنتهاي پيامبر را نقض ميکنيد ...... اي اهل سنت پيامبر ، آيا پيامبر يا صحابه يا حتي ابوبکر هنگام نماز دست بر سينه و شکم ميگذاشتند که شما هنگام نماز دست بر سينه و شکم ميگذاريد و آنگاه خود را اهل سنت پيامبر ميدانيد ..... آيا سنت رسول الله محترم و سنت است بشرطي که صحابه آنرا تغيير نداده باشند ؟ پس نگويد سنت رسول الله بگوئيد سنتي که ما دلمان ميخواهد



 وحيد از شيراز : لعنت خدا بر وهابيت وعلماي .. ونفهم آنها

 محمد : لعن و نفرین خدا و اهل بیت تا قیامت بر بهایی و وهابی

 صدرا : ما شيعيان به برادران و خواهران اهل تسنن لعن نمي فرستيم بلکه به ظالماني که بر محمد(ص) و آل او ظلم کردند و اهل تسنن از ظلمشان بيخبرند لعن ميفرستيم

 زرینا : به همه بچه هایی که از این درج این فتواها ناراحت شدند و اعتراض کردند . لطفا به این آدرس برید http://magnon.parsiblog.com/ و عکسهای وحشتناکی را که در باور قرن 21 نمی گنجد، ببینید.
در ضمن اگه وقت کردید حداقل قبل از نظر دادن در مورد هر مذهبی چند خطی در باره اش بخونید تا براتون این شبهه ها پیش نیاد!!!!!!!


 محمد رضا : سلام بر تمامی منتظران مهدی سلام بر تمام نیک اندیشان جهان مهدی ومحمد که درود خدا بر انان باد جز نیکی و صلح برای بنده ای نخواسته اند و جز رحمت چیزی دیگر نیستند اگر وهابیها به درستی حرف خود اطمینان دارند به خونهای که از بیگناهانی در مساجد ریخته اند بیندیشند ایا شیعیان انسان نیستند ایا انان در خانه خدا نماز نمیخوانند بس چرا خون انها حلال است چرا راه دور میروید و به حرفهای انان میخندید انها خود باید به اعمال خود بیندیشند و گریه کنند

 عبدالله : برای شما متاسفم از کجا معلوم این نوشته های شما مزخرفاتی که خودتان بافته اید وسر هم کرده اید نباشد نمیدانم در کدام مسلک به یاران پیامبرشان توهین ولعن میفرستند بجز مسلک شما که آنهم مطمئنم شما یک شیعه نیستید زیرا شیعه ی واقعی پیرو علی است و او هیچوقت ناسزا و ناروا نمیگفت درپایان لطف کنید اول ظالم ظلم فی حق محمد و آله را بصورت کامل نام ببرید

 منتظر : وای بر شیعیانی که به خود نیز خیانت میکنند


 علی محمدی : جواب اقای فردی. در این لعن ظالمان به حق (حضرت محمدصلواه الله علیه و اهل بیت گرامیش)ذکر شده است .چرا به گوشه قبای شما برخورده؟!

 م م : شمایاخیلی کودن هستیدویاسوگندخودیدتاقیامت خدانفهم بمانید.

 ساجده : اگر برخی از فتواهای شیعه در حد درک من توی چون خانم سبم سیم! نیست اما این وهابی ها که بیشعوریشون تابلو

 ًاصغر : انشا الله که خداوند دشمنان اسلام را محو نابود کند ودر ظهور آقا تعجیل فرماید تا جهالت رااز بین ببرد

 فرامرز : شماها این فتواهارو به پای سنی های واقعی نزارین.سنی ها هم وهابیون رو قبول ندارن

 نارون : به قول يکي از اعمه دشمن دانا بهتر از دوست نادان است.اين جماعت .. گرگن توي لباس ميش.دل حضرت محمدوعلي بقيه اعمه ازدست اين قوم جاهل خونه.اي خدا اگه قابل هدايت,هدايت .واگر قابل هدايت نيستن نابودشان بگردان.انشاالله

 فردي : همين لعنتي كه بر بيش از 900 ميليون سني مي فرستيد از فتواهاي علماي وهابي عاقلانه تر نيست .

 سهيل : بد نبود

 سيم سيم : آدم بايد يک سوزن به خودش بزند يک جوال دوز به مردم . به خودمان و گفته هاي خودمان هم نگاهي بندازيم بد نيست . شايد خنده دارتر از اينهام پيدا کرديم

  : Dast marizad >

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 147

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،