گستاخی فروشنده و تعرض به حریم بانوی محجبه در مانتو فروشی

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 گستاخی فروشنده و تعرض به حریم بانوی محجبه در مانتو فروشی

شماره خبر : 73019    خوانده شده : 24660 مرتبه     انتشار : 24/10/1392    ساعت : 01:27


برخی فروشندگان آنچنان گستاخ شده اند که درب اتاق پرو بدن مشتريان خانم را مشاهده و لمس میکنند و در مورد آن ابراز نظر میکنند ، واقعا زن ایرانی میداند که فاحشه های اروپا و تایلند هم اجازه چنین کاری به افراد نمیدهند ؟

فروشنده فروشگاه "ع" وقتی با اعتراض بانوی محجبه مبنی بر هتک حرمت و لمس نکردن بدن وی هنگام پرو لباس و همچنین عدم دخالت در روند خرید مواجه می شود، شروع به فحاشی به بانوان محجبه می کند.

چهارشنبه شب گذشته در یکی از مانتو فروشی های معروف خیابان هفت تیر تهران که شعب دیگری نیز در سطح شهر دارد، به سه بانوی چادری و یک بانوی محجبه فحاشی و هتک حرمت می شود.

 

فروشنده طبقه فوقانی از خلوتی فضا سوءاستفاده کرده، از همان ابتدا شروع به بکاربردن الفاظ ناشایست می نماید که با بی محلی بانوان محجبه مجبور به سکوت می شود.

 

در زمان پرو (سایز کردن) مانتو وقتی بانوان چادری در حال بررسی مانتوی پرو شده بانوی محجبه هستند و راجع به مدل مانتو نظر می دهند؛ فروشنده بی هیچ اطلاع قبلی، خود را به درب اتاق پرو نزدیک کرده و بدن وی را از ناحیه زیر بغل به منظور نمایش میزان گشادی مانتو لمس می کند و شروع به اظهار نظر می نماید که "لابد الان لباسش نازکه یه لباس زخیم بپوشه..."


فروشنده با اعتراض بانوی محجبه مبنی بر عدم لمس بدن وی برای سایز کردن لباس و همچنین اعتراض بانوی چادری مبنی بر عدم دخالت در روند خرید مواجه می شود اما بجای عذرخواهی و پذیرش نهی از منکر، شروع به آسمان ریسمان بافتن برای توجیه نوع شغلش و بدو بیراهه گفتن به بانوی چادری می کند.


بانوی چادری با مراجعه به طبقه پائینی از مدیر فروشگاه در رابطه با برخورد ناشایست فروشنده توضیح می خواهد اما مدیر فروشگاه با معذرت خواهی سوری وعدم برخورد با فروشنده اش باب فحاشی و لفاظی را باز کرده و فروشنده جوان در حضور مدیر فروشگاه اقدام به توهین های بیشتر و فحاشی می نماید و بانوی چادری را " زنیکه بی حیا" خطاب می کند.


هرچند با دخالت پلیس و همچنین وساطت یکی از مدیران فروشگاه، فروشنده جوان بطور ضمنی از بانوان عذرخواهی می نماید اما به عقیده شاهدان عینی ماجرا، غفلت دایره منکرات در زمینه مشاغل مربوط به حوزه زنان و الزام فروشندگان به استفاده از فروشنده زن و همچنین عدم پاسخگویی مناسب مسئولین باعث می شود هر از چند گاهی چنین اتفاقاتی بیفتد که دل هر مستمع با غیرتی را به درد می آورد.


روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست می زنم
خانم م .د از شهود عینی ماجرا می گوید: وقتی دوستم به همراه فروشنده برای اعتراض به مدیر فروشگاه به طبقه پایین رفت و فروشنده در حضور مدیر فروشگاه اقدام به فحاشی به وی کرد و وی را " زنیکه بی حیا" خطاب کرد، مدیر می توانست با یک تشر فروشنده را به سکوت فراخواند اما سکوت کرد تا فروشنده هرچه می خواهد بگوید.

 

وقتی فروشنده بالا آمد، هنوز ما در پرو بودیم تا لباس خود را عوض کنیم. فروشنده بعد از فحاشی به دوستم، به طبقه بالا برگشت و هر چه دلش خواست به ما گفت.


وی می افزاید: گفت یک لچک به سر انداختید فکر کردید کی هستید و همه چیز تمامید؟ خیلی خوشگلید؟ روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست می زنم تازه خوششان هم می آید! من و دوستم دیدیم شان ما اجازه نمی دهد با این جوان که هم سن و سال خودمان است دهن به دهن بدهیم، پس سکوت کردیم.


عدم امر به معروف عامل رواج بی عفتی است
خانم ع که مورد هتک حرمت قرار گرفته می گوید: گرچه من چادری نیستم ولی محجبه ام و حجابم را به نشان اعتقاد اسلامی ایرانیم انتخاب کردم و اجازه نمی دهم کسی به من و حجابم توهین کند. هرچند این آقا نیازی به اجازه نداشت و هرچه دلش خواست به دوستانم گفت و من با سکوتم مثل بقیه خانم هایی که در مقابل این مواضع سکوت می کنم باعث پررو تر شدن این دست فروشنده ها شدیم تا جایی که دست زدن به نوامیس مردم را نه تنها بد و غیر اخلاقی ندانند، بلکه به آن افتخار هم کنند و بخاطر همین عمل ما را نیز تحقیر کند، سکوت عامل ترویج بی عفتی است. در جامعه ای که امر به معروف بمیرد، بی عفتی جایش را می گیرد... فروشنده بجای آنکه ما را ناموس خود بداند، دشمن خود می دانست و به عمد کاری کرد که عصبانیت من و دوستانم را در بر داشت."


بیرق حضرت زهرا را سر کرده ام تا چشم امثال تو کور شود
خانم ف.م می گوید: وقتی صاحب فروشگاه در مقابل هتاکی و فحاشی فروشنده اش سکوت کرد، فروشنده ترغیب شد که آزادانه توهین کند و حتی در بیرون از فروشگاه نیز اقدام به فحاشی علیه چادری ها کرد و من را مورد بدترین خطابه ها قرار داد؛ من هم به او گفتم " این بیرق حضرت زهرا رو سرم کردم تا امثال تو چشمشون کور شه"...

 

هر چادر پرچمی برای جمهوری اسلامی است
وی که از آن ماجرا به شدت ناراحت است و مشخص است یک دل سیر اشک ریخته، با چشمانی اشک بار و صدایی لرزان می گوید: شهید آوینی فرمودند "در جمهوری اسلامی همه آزادند جز بچه حزب اللهی ها" و من واقعا امشب این جمله را درک کردم. کجای دنیا وقتی از مقدساتت دفاع می کنی، نهی از منکر می کنی و می خواهی بر باورت استوار باشی بجای معذرت خواهی به تو فحاشی می کنند جز کشورهایی که ظاهر دموکراتیک دارند ولی در باطن...؟ مگر ما به بی ریش بودن آن آقا یا لباس ایشان توهین کردیم که ایشان اقدام به فحاشی علیه چادری ها کرد و بدترین الفاظ را در حق این عزیزان بکار برد؟ غیر از این است که هر چادر پرچمی برای جمهوری اسلامی است و تحقیر چادر و چادری عملا تحقیر پارادایم های این نظام است ؟! آیا نباید دفاع از پرچم نظام یکی از وظایف مسئولین نظام باشد؟ پس چرا سکوت کرده اند تا هر کس هر چه دلش می خواهد به پرچمشان توهین کند؟! یک مرد در آن جمعیت نبود که تودهنی به این پسر بزند و او را مجاب کند که کارش ناشایست است. مردان ما به تماشا ایستاده بودند و زنان هم سرشان را به نشانه تاسف تکان می دادند وعبور می کردند. باز خوب است که فحاشی این آقا بعدها بولوتوث نشود!

 

حرمت از دست رفته ام را چه کسی به من بر می گرداند؟
ف.م می افزاید: اگر چه این فروشنده در نهایت مجبور به عذرخواهی لفظی شد اما آیا عذرخواهی ظاهری وی که قطعا کوچکترین باوری پشت آن نبود، برای من می شود حرمت از دست رفته ام؟ می شود پاسخ صدایی که بلند کردم و فریادی که تاکنون نزده بودم؟ ایشان آنچنان مرا به خشم آورد که من مجبور شدم برای دفاع از خودم داد بزنم؛ کاری که تابحال نکرده بودم! اصلا چرا نباید اداره منکرات، فروشگاه را ملزم کند که فروشنده لباس زنانه حتما زن باشد یا اصلا دخالتی در خرید نکند؟! می گوید شغلش این است؟ خیلی خب، لااقل ببینید چه کسی نیاز به مشورت دارد به او کمک کند نه اینکه همان برخوردی را که به قول خودش با دختر خوشگل ها می کند با بقیه نیز تکرار کند! چرا نیروی انتظامی ارشاد را از همین مغازه ها شروع نمی کند؟ چرا به این مغازه ها سرک نمی کشد و نمی بیند که در خلوت این مغازه ها چه آسیب هایی منتظر جوانان محجبه ما است؟ وزارت فرهنگ کجاست که ببیند جوانانی را که همه جوره پای اعتقاداتشان مانده اند و بدترین هجمه ها را به جان می خرند تا یادآور سیلی مادرمان زهرا(س) باشند و به انتظار "ایستادن" را بیش از پیش به منصه ظهور بگذارند؟

 

این رفتار باز هم تکرار می شود
خانم م .ک از دیگر شهود عینی ماجرا می گوید: آنقدر سکوت کردیم و امر به معروف نکردیم که حالا توهین به محجبه ها نه تنها عادی شده، از سوی بی غیرتان نیز مورد استقبال هم قرار می گیرد، خودمان شده ایم مایه خرسندی دشمنانمان، این پسر اگر پول نگرفته باشد که عقده گشایی کند، بی شک نوکر بی جیره مواجب دشمن شده است. چندی پیش نیز در تاکسی تنها به این دلیل که به یک بانو تذکر دادم که وزنش را موقع نشستن روی من نیندازد، بدترین الفاظ ممکن را در حق چادری ها بکار برد و این یعنی ...؟

 

تذکر دوستم چه ربطی به چادر ما داشت؟
وی معتقد است: این فروشنده امروز با من و دوستانم این کار را کرد، فردا با دیگر بانوان محجبه و قص علی هذا... و این می شود که سرانجام جامعه ما بسمتی کشیده می شود که تلقی افراد از ارزش ها تغییر می کند. من هنوز نمی دانم آن تذکر دوستم که ایشان در خرید ما دخالت نکنند چه ربطی به چادر ما داشت؟! انگار دوستم به او گفته باشد چرا لباست زشت است یا در شان تو نیست؟!


تنها به احترام بچه های جبهه از شکایتمان صرفنظر کردیم
وی همچنین می افزاید: پاشنه آشیل بچه حزب اللهی ها بچه های جبهه و جنگ اند. مدیر فروشگاه بجای آنکه تو دهنی محکمی به فروشنده اش بزند یا او را به سکوت دعوت کند، دائم از اینکه در جنگ حضور داشته و حتی آزاده هم بوده صحبت می کرد تا دل ما را به رحم بیاورد و از شکایت صرف نظر کنیم و همین هم شد؛ تنها به احترام ایشان از شکایت مان گذشتیم.


م.ک می گوید: دوستم به مدیر گفت"شما جبهه رفته اید، اسارت را تحمل کرده اید که امروز هتک حرمت نوامیس مردم را نبینید، که حرمت چادر من و امثال من حفظ شود، پس چه شده که سکوت کرده اید و می گذارید فروشنده تان به ما توهین کند؟" اما مدیر که ظاهرا کارکشته حل و فصل اینگونه مناقشات بود و هتک حرمت نوامیس دیگر برایش عادی شده بود، بر آزاده بودنش! اصرار و ما را مجاب کرد که از شکایت صرف نظر کنیم. درواقع نقطه ضعف ما را نشانه گرفت و گرنه گذشت ما از فروشنده بی فرهنگ این فروشگاه "ترحم بر پلنگ تیز دندان" بود.


امید است با پیگیری مسئولان مربوطه کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. اتفاقاتی که هر از چندگاهی دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و با مشاهده اشک های دختران نجیب سرزمین مان روح هر باغیرتی را خدشه دار می کند. امید است دایره اصناف و منکرات این حوزه با برخورد مناسب با این مانتو فروشی مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شوند.

 
راستی زنان و دختران بی حیا و بی شرافتی که زمینه ساز این اتفاقات هستند و فکر میکنند لمس بدنشان توسط مردان غریبه و فروشندگان طبیعی است و به قول این مردک حتی خوششان هم می آید میدانند حتی فاحشه های اروپا و کاباره های تایلند و بازیگران فیلم های غیر اخلاقی هم اجازه هتک حرمت توسط مردان غریبه و متفرقه را نمیدهند ، آيا ميدانند بازیگر زن همین فیلمهای غیر اخلاقی بخاطر اینکه مرد طرف مقابل بیشتر از حد فیلمنامه از وی بهره جنسی برده از وی شکایت کرده یا پسر دانشجوی ایرانی را بخاطر متلک جنسی به یک فاحشه معروف اروپائی در خیابان از دانشگاه و کشور مذبور بخاطر عدم رعایت اخلاقیات بیرون کرده اند ، متلک هائی که تکیه کلام بسیاری از جوانان هرزه این مملکت شده و نادیده گرفته میشود  
 
یعنی به اندازه یک زن فاحشه فیلمهای پورنو هم در برخی زنان وطن ما حیا و شرافت و غیرت نیست ؟ چرا این بی غیرتی همچون ویروسی محله به محله ما را آلوده کرده و گسترش می یابد ؟ بی غیرتی نه شخصیت است نه به روز بودن 
 

منبع : صراط نیوز با ویرایش مجدد


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 بانو ارام : دولت پس چه غلطی میکنه؟؟؟؟؟چرا نظارت نداره!!!!!!

 جواد : مرگ بر هر چی بی ناموس بی غیرت

 داوود : اين موضوع چه ربطي به ترکها داره؟؟؟؟
اگرهم مربوط باشه بايد گفت که تهران الان پر از ترک شده و بيشتر اين بي غيرتي ها را ما از همين ترکها مي بينيم. يعني چه که ترکها با غيرتند و تهراني ها بي غيرت؟؟؟ مگه الان در تهران فقط تهراني ها زندگي مي کنند؟؟؟
تهراني اصيل ديگه الان کيميا شده و اتفاقا رفتارهاي درست را بيشتر از همين آدمها خواهيد ديد. وقتي مي گويند تهراني با معرفت منظور همان تهراني هاي اصيل چندين سال پيش بوده نه تهراني رنگ وارنگ الان.
از مزخرفات ترک و فارس که بگذريم به قبر پدرومادر و هفت جدش مي خنده کسي که به ناموس مردم توهين کنه. کافيه نشاني مغازه را بدهيد تا همين تهرانيها به اون بي غيرت نشان بدهند که يي غيرتي و هتک ناموس چه عواقب دردناکي دارد.....


 اکبر : آذربايجان يعني نگين ايران اگر ترکها تواين جغرافيا نبودن ايران ميشد افغانستان کما اينکه هم زبون وهم فرهنگيد اين همزيستي باترکها وکردها افتخاريست براي وجهه فارس قدرش رو بدونيد تا دير نشده

جواب سوني کارت بيست : ترکها هم بايد قدر ايران را بدونند و در ورزشگاه شعار ندهند خليج عربي ، کسانيکه بخاطر يک طنز کودکانه فيتيله اي ها وطنشون را به عربهاي خليج فارس ميفروشند حتما خيلي کارشون درسته


 وهاب : دوست عزیز از ناكجا آباد:شماكه ادعای اصالت دارين چرا به اقوام وشهرستانی ها توهين ميكنيد؛عاشق اصالتت شدم خدا وكيلی اصيل, اصلی؛

 زن ایرانی : روزي هزار بار اتفاقات بدتر از اين در ايران عليه خانوم ها مي شوند و متاسفانه همه سکوت اختيار کردند و اگر دوست عزيز از اين وضعيت ناراحتيد از پدر و برادر و شوهرت خودت بپرس چند بار مزاحم دخترا قبلا شده فرهنگ را خودمان مي سازييم همه مردا از اينکه مزاحم خانوم ها شوند احساس غرور ميکنند.

جواب سوني کارت بيست : البته نه همه مردها ، کسي که مرد است مزاحم يک بانو نميشود و از آزار يک خانم احساس لذت نميکند مگر اينکه از لحاظ عقلي و شخصيتي مريض باشد


 عباس : فروشگاه پوشاکي در پرديس کيش هم دقيقا همين گستاخي را دارد مخصوصا پسر صاحب مغازه

 مجيد ج ط : واقعا براي چنين مملکتي متاسفم که همچنين کرگهاي درنده اي دارند که بره ها را مي درند اي گاش ما هم کاواره اي داشتيم تنها يک شهر ويک کاواره حالا تمام خانه ها شده کاواره و ميخانه مشکلات اقتصادي اين طور مي خواد

جواب سوني کارت بيست : ذات انسان اگر چشم دريده و هرزه باشد و جلوي نفسش را نگيرد هر جا باشد و با هر تعداد زني هرزه است و کسي که چشم پاک است و دل و نفسش سير است به همسر خودش اکتفا ميکند حتي اگر زشت و بداخلاق باشد ، وجود کاباره چيزي از فسادهاي هيچ جامعه اي کم نکرده و نميکند


 حسن : سلام
خواهرم با قانون جلوی چنین افراد ضد دین باید محکم می ایستادید. ضمناً اون مدیر فروشگاه احتمالاًجبهه رفتن و آزاده بودنش رو به شما دروغ گفته یا از افرادی بوده که برای منافع و سوء استفاده امروزش بی غیرت شده


 پاسخ به از ناکجا آباد : در پاسخ به دوست عزیز تهرانی(نا کجا آباد)اگه این امکاناتی که به تهران میدادند به شهرستان ها هم میدادند که کسی مریض نبود بیاد تهران میان این همه دود وآلودگی و از همه بدتر میان این همه شلوغی و گرگ زندگی کنه.
همه ی امکانات رو به تهران دادند بعدش هم جالبه میگن همه از شهرستان به تهران اومدند.مطمئن باش اگه یک هزارم امکاناتی که به تهران میدن به شهرستانها هم میدادند امروز تهران به آلوده ترین وشلوغترین وبی امن ترین شهر ایران وجهان تبدیل نمیشد و هرکسی شهرشو رها نمی کرد بیاد تهران زندگی کنه!


 از ناکجا آباد : طهران بيگناه .و تهران گناه آلوده
طهران‌ بيگناه که فقط طهراني هاي اصيل در آن زندگي ميکردند .
وتهران ...کنوني (شهري در دل شهر ما ) شهري که به تعداد انگشتان دستانمان طهروني اصيل داره و الباقي همه شهرستاني هستند.بخصوص ترک و يکمشت پشت کوهي . دختران فراري شهرستاني که در اين بازار مکاره شدند دختر تهروني و متاسفانه اين اقوام وحشي پشت کوهي آمدن طهران را تصرف کردن و دنبال غيرت ميگردن بندگان خدا شما اگر غيرت داشتيد در شهر خود مانده و آن جا را آباد ميکرديد و زنان و دختران خود را حراست ميکرديد نه آن که در اين شهر شلوغ به امان خدا رهايشان کنيد . سرتان را بر گردانيد به داخل خانه هاي خود ببينيد در داخلتان چه ميگذرد ، بعد در مورد ديگران قضاوت کنيد

جواب سوني کارت بيست : هيچ چيزي اصالت واقعي ندارد و همه اصالت ها صوري و قراردادي هستند و طهراني بيگناه وجود خارجي ندارد چه به زعم شما طهراني اصيل باشد چه تهراني مهاجر ،‌ چون شهر تهران در سالهاي نه چندان دور ده طهران بوده و به همين خاطر شما در طول تاريخ کمتر شخصيت برجسته علمي و مذهبي که از آنجا ريشه گرفته باشد پيدا ميکنيد چون محل خاصي نبوده که به زعم شما حتي قرارداد اصالت براي آن متصور باشد ،‌ در همه جاي دنيا حتي در شهر خانه خدا انسانهاي پست و انسانهاي نيکو همواره وجود داشته اند و در تمام مناطق مهاجر پذير آمار جرم و تخلف به مراتب بالاتر است و اينکه با تفکرات فرقه گرائي به تصور اصالت به هموطنان خود به بدي بنگريد شايسته همان اصالت صوري و قراردادي نيست ،‌ دل هايمان را پاک کنيم اصيل فقط خداست


 صبا : شما هم یه ذره خجالت بکشید که حتی تو فضای مجازی هم به هم توهین می کنید و همتون بدونید که از این ماجراها زیاده اگه کم شنیده اید واسه اینکه دخترا نمی تونند همه جار بزنند تا آبروشون بره اگه باور ندارید یه بار صادقانه با خواهر یا مادرتون صحبت کنید ببینید روزانه چقد مزاحم دارند این کار حتما انجام بدید

 افشین ر : افرین برتو خواهرگلم تو مردبودی نه فروشنده شیرمادرت حلالت

 تهرانی : مردک بی ادب که خودتو ترک می دونی تو غیرت داری برو گمشو اونجایی که بدنیا اومدی رو سروسامون بده بعد به غیرت تهرونی ها توهین کن همین تو میری شهرت خودتو تهرونی معرفی می کنی از کجا معلوم اون فروشنده همشهری تو نباشه

 خانم : به نظر من فروشنده نمي دونسته که با کي چه رفتاري داشته باشه هر کس يه نوع فرهنگ داره وقتي مي ديده اون خانم ها معتقدند بايد خودش حريم رو حفظ مي کرده خوب بايد به اعتقادات همه احترام گذاشت... ولي اگر مي بيني کسي معتقده و دوست داره حجاب داشته باشه به عنوان يه انسان بايد بهشون احترام ميذاشت ..قرار نيست يکي ديگه چون خوشش مياد فروشنده به حريم همه تجاوز کنه...به نظر من اين از سطح فرهنگ پايين فروشنده بوده ...وگرنه خيلي ها هستن که هزاران کار خلاف مي کنن ولي با طرفش نه اين که به حدود و حريم يه انسان تجاوز بشه ..من از ديدگاه انساني مي گم بدون توجه به اين که اعتقاداتشون چيه ...فقط فرهنگ و حقوق شهروندي ايجاب مي کنه ما به اعتقادات و حريم هم احترام بذاريم.فروشنده به حريم اون خانم ها بي احترامي کرده.

 حسین : احسن به زنان باغيرت خوشم اومد ازاينکه حال اون بي حيا راگرفتيد خوشم اومد. ايول

 بیطرف : چقرساده اید. همه این حرفها ساختگی است برای مجوز بگیر و ببند.ضمنا خانمها با محرم یا شوهرشون بروند خرید نه تنها بروند

 ارش : جدا جاي تاسف ناراحتي و خجالت دارد به شدت ناراحت شديم ناراحت کننده است.بنده طرفدار ازادي هستم ولي از هر گونه هتک حرمت و ازار و اذيت و مزاحمت براي هر شخصي چه چادري باشد يا غير چادري متنفرم و اين کارها را بدترين و پست ترين کارها مي دانم اين کارها نهايت زشتي و بي شرمي است..مزاحم مزاحم است تعرض و تعدي تعرض و تعديست. (البته غير از معدود دختران زناني که چون اينجا ايران است نوع پوششان برايشان مشگلات ايجاد مي کند و يک عده از انها هم خود سوء استفاده گر هستند (البته اينم دليل بر تعدي و تعرض نمي شود کار بد بد است خواه نسبت به هر شخصي باشد)) هيچ کس حق ندارد تن و بدن زني را بدون اجازه او لمس کند .دست بزند.. سوالي برايم پيش امده ان شخص که احتمالا مذکر بوده و يک پسر يا مرد جوان اصلا حق ندارد دست به بدن حتي لباس بانويي بزند . چنين حرکاتي اصلا قابل قبول نيست به هيچ وجه نمي تواند قابل قبول باشد.اگر خودش خواهر مادر ناموس ندارد اهميتي نمي دهد ديگران که دارند و بايد چنين اشخاصي وقتي پرروئي و بي شرافتي را ادامه نتيجه عملشان قرار مي دهند به جاي اگاه شدن و پي به اشتباه خود بردن و معذرت خواستن به شدت تنبيه و مجازات شوند تا درس عبرت براي ديگران نيز باشد در کشورهاي غربي که هر نوع ازاديي وجود دارد تعرض بي حرمتي اعمالي از اين دست قبيل مجازاتهاي شديدي دارد. شما حتي حق نداريد ببخشيد به شخصي تن فروش نيز کوچکترين بي احترامي بي ادبي بي حرمتي بکنيد چه رسد ايشان را مورد تعدي و تعرض قرار دهيد. سوال بنده اين بود ان پسر چه جوري وارد اتاق پرو شد احتمال دارد خانم محترم در را باز کرده تا لباسش را به دوستان همراهانش نشان دهد و ان پسر لباس يا بدن يا هر دو مورد را لمس کرده و اين غير از دور بودن از اداب نزاکت و معاشرت و فروشندگي کاسبي در حکم تعرض محسوب مي شود. اگر با چنين کارها و اشخاصي برخورد نشود فردا ناموس هيچ شخصي در امان نخواهد بود . وقتي يک خانم محجبه اينطور مورد تعرض قرار گيرد بر سر غير چادري ها چه خواهد امد؟
مطلبي ديگر نيز هست که اينجانب مقاله اي نوشته ام و منتشرش خواهم کرد راجع به دوربينهاي مدار بسته شما وارد مي شويد هيچ اعلاني راجه به وجود دوربين مدار بسته نيست طبقه دوم فروشگاهي خانمي در اتاق پرو را باز کرد پشت در بود و ايشان ديده نمي شد بي خبر از همه جا ايشان فکر مي کرد کسي ايشان را نمي بيند ولي غافل در انتهاي فروشگاه در بالا دوربيني نصب بود و بنده به شدت ناراحت شدم بارها به نهادهاي مربوطه در اين چند سال گفتيم ولي دريغ دريغ و افسوس الان هم همه را ملزم به نصب دوربين مدار بسته کردهاند بدون انکه به حق و حقوق و حريم شخصي و ناموسي مردم بپردازند قوانين و مقررات براي جلوگيري از سوء استفاده وضع کنند. مي دانيد اين دوربينهاي مدار بسته غير از فوايدش چه ضررهاي جبران ناپذيري براي مردم داشته است؟


 ایرانی : باب اين گستاخي ها را سعيد حجاريان و حلقه يهودي کيان باز کرد. و بعد قاضيان خدا نشناس و بي دين و بعد و خاتمي و حامي او . و بي بي سي يهود. بجاي اين حرفها آدرس مغازه را بدهيد. ما هنوز مثل تهرانيها بي غيرت و ذليل و ساکت نشده ايم. ما ترکيم ما غيرت داريم!
اي لعنت بر فرهنگ تهراني!


 یک شهر وند : بی ادبی و بی احترامی مایه تاسف است چرا ما هنوز نفهمیدیم که هرکس عقایدش به خودش مربوط است فروشنده هم اگر یک هزارم در صد فهم داشت باید می فهمید با چه کسی چه رفتاری داشته باشد

 عباس : اشکال نداره بايد درگير ميشدند چاقو کشي ميکردند آنوقت يکي کشته ميشد و سپس ما وارد عمل ميشديم و قضيه را پيگيري ميکرديم مثل شهيد خليلي اينجوري بهتره

 ایرانی : انسانهای بی حجاب هم تحقیر شده اند.
یا روسری یا توسری.
بیاییم و ما ایرانی ها به هم احترام قایل باشیم.
ما را به این مسایل مشغول کردند و ...
از خواب گران خیز کاشانه ی ما رفت به تاراج غمان خیز ...


 اصفهانی : بنازم به این ناموس داری
مرد پیدا نیمشد بکوبه تو دهن این فروشنده ها
راسته میگند مردانگی افسانه شد...


 سید : جدا جای خجالت داره ببینید کار به کجا کشیده که یک آدم با حجاب باید این طور تحقیر شود خدا به دادمان برسد


آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 47

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،