افشاگری پدر و پسر وزنه‌بردار علیه رضازاده

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 افشاگری پدر و پسر وزنه‌بردار علیه رضازاده

شماره خبر : 2438    خوانده شده : 5463 مرتبه     انتشار : 8/11/1388    ساعت : 09:50


عملكرد علي‌حسيني به قدری خوب بود كه بسیاری عقیده داشتند سعید نه تنها جانشین خوبی برای رضازاده خواهد شد، بلكه می‌تواند همه ركوردهای جهانی و المپیك او را بشكند و به نام خود ثبت كند. همین موضوع برای او خطرناك بود

دیروز انتشار خبر حضور علی حسینی و پدرش در خبرگزاری ایسنا برای بیان ناگفته‏هایشان آنچنان موجی به پا کرد که برخی روزنامه‏ها تا آخرین ساعات پیش از بسته شدن صفحاتشان، چشم انتظار باشند تا شاید این اظهارات که قطعاً جنجال به همراه داشت، روی خروجی خبرگزاری‏ قرار گیرد و تیتر یک امروز باشد؛ اما همکارانمان که در این زمینه جانب عدل را گرفته‏اند، صبح امروز این گفت‌وگو را منتشر کردند. علی حسینی اما به این میزان بسنده نکرد و برخی دیگر از ماجراها را هم در خبرگزاری دولت گفت تا حسین رضازاده رسماً تمام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی «تابناک»؛ گفت‌وگو آنچنان فضایی را به تصویر می‏کشد که مي‌توان دریافت اوضاع خراب‏تر از آن است که بتوان چیزی را پنهان کرد و گویی، علی حسینی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته، قصد کرده، «چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من» را به خوبی صرف کند و نشان دهد، هیچ کاری را سرخود انجام نداده است. مروری بر این گفته‏ها، مطالبی که توسط برخی اهالی وزنه‏برداری بیان می‏شد و از درجش به واسطه غیرقابل استناد بودن پرهیز می‏کردیم، مقابلمان به حرکت در می‏آورد.

اینکه او حتی از بطری که دربش باز شده بود و صدای شکستن پلمب درش را نشنیده بوده، آب نمی‏خورده و یا اینکه تماس می‏گرفته و به نام مسئولان غذا سفارش می‏داده و هنگام تحویل غذا، هزینه را پرداخت می‏کرده تا احیاناً اتفاقی در مسیر نیفتد و یا این روایت که حتی روی غذایش داروی دوپینگ ریخته بوده و تك قاشقی خورده بوده تا متوجه شود اگر در غذایش دارویی ریخته شود، چه طعمی خواهد گرفت، مطالبی است که می‏تواند با استناد به اعترافات صریح علی حسینی انطباق داد و نتیجه گرفت، او از فرا رسیدن چنین روزی با توطئه می‌ترسیده است.

او حتی برخی حرف‏هایش را نیز نزده و این نشان می‏دهد که منتظر است تا پاسخ احتمالی رضازاده را با پاسخ‏های کوبنده‏تری بدهد و به همان قرآنی که با اشک پدرش به آن قسم یاد می‏کند، در این ماجرا که حیثیت، آبرو و تمام آینده‏اش در گرو آن است، کوتاه نیاید و از حقش نگذرد: «به همين قرآن قسم كه پسر من دوپينگي نيست و آنها مي‌خواهند جوانم را قرباني كنند. من هم تا آخرين نفس، حتي اگر اعدامم هم كنند، از حقمان يك قدم عقب نمي‌نشينيم.» اين سخنان عزيز علي‌حسيني، قهرمان سال‌هاي دور وزنه‌برداري آسيا و پدر سعيد علي‌حسيني است كه پس از مثبت اعلام شدن سوال‌برانگيز آزمايش دوپينگ فرزندش، با مسئولان فدراسيون اتمام حجت كرده و مي‌خواهد بسياري از حقايق و پرسش‌‌هاي ذهنش را با مردم در ميان بگذارد.

این روزها فضای وزنه‌برداري ايران، اينقدر شوك‌آور و تاسف‌برانگيز است كه حتي رسالت اصلي و حرفه‌اي اطلاع رساني را هم تحت‌الشعاع خودش قرار مي‌دهد. هر چه تلاش مي‌كنيم از چهارچوب‌هاي اصلي كار رسانه‌اي خارج نشويم، باز هم مجبور مي‌شويم از عمق فاجعه‌هاي موجود مرثيه‌سرايي كنيم؛ مرثيه‌ای كه آخرين پرده‌اش بر مرگ سهراب است و سهراب، آن اميد ايران زمين.

فرازهای اصلی این گفت‌وگوي طولانی و روایت همراهش که بی‏شک مرثیه‏ای تلخ برای مردی است که می‏توانست تختی شود، در پی می‏آید، شاید حسین رضازاده مدتی طولانی، از ورزش جدا شود و برای عدم تداعی این آبروریزی که موجب سرشکستی مردم این مملکت نیز هست، صرفاً به فعالیت‏های اقتصادی‏اش بپردازد.


شروع غيرحرفه‌اي و سؤال‌برانگيز!

ماجرا از آنجا آغاز شد كه دوشنبه (پنجم بهمن) داراب ریاحی، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به یكباره به نمایندگان رسانه‌های گروهی اعلام كرد كه نمونه آزمایش دوپینگ «سعید علی‌حسینی» مثبت اعلام شده و او برای همیشه باید از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی كند. این خبر در حالی اعلام شد كه هیچ كدام از مراحل قانونی، بنا بر قوانین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ گذرانده نشده و حتی مراجع ذیصلاح نیز همچون فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری به آن اشاره نكرده‌اند!
در مورد مثبت شدن دوپینگ سعید علی‌حسینی صدها سؤال وجود دارد كه هر كدام می‌تواند قبول این مسأله را سخت و سخت‌تر كند. پس از همین ماجرا بود كه عزیز و سعید علی‌حسینی بسیاری از سئوال‌ها و ناگفته‌های خود را برای مردم بیان كردند تا مردم قضاوت كرده و افكار عمومی راه را برای پی‌گیری‌های آنها بازتر كند.


سابقه مشكلات علي‌حسيني

علی‌حسینی از سال پیش كه توانست ركوردهای دسته فوق سنگین جوانان جهان را بشكند، جای خود را به عنوان یك پدیده جدید در وزنه‌برداری دنیا باز كرد. او اگر در بازی‌های المپیك مصدوم نبود به گفته كارشناسان فدراسیون بین‌المللی یكی از مدال‌های المپیك پكن را به خود اختصاص می‌داد. عملكرد او به قدری خوب بود كه بسیاری عقیده داشتند سعید نه تنها جانشین خوبی برای رضازاده خواهد شد، بلكه می‌تواند همه ركوردهای جهانی و المپیك او را بشكند و به نام خود ثبت كند. همین موضوع برای او خطرناك بود.
سعید علی‌حسینی پس از رقابت‌های جوانان آسیا بارها به اردو دعوت شد و تا ماه‌ها از حضور در اردوی تیم ملی به دلایل گوناگون طفره رفت.


راضي نبودم به اردو بروم

سعید علی حسینی هم درباره رفتنش به اردو گفت: «پس از این ماجراهایی كه پدرم گفت، من را به اردوی ازبكستان دعوت كردند. همه می‌دانند كه این اردوها برای چیست و چه اتفاق‌هایی در این اردوها می‌افتد. من حضور در این اردو را نپذیرفتم، چون می‌دانستم برایم مشكل به وجود خواهد آورد. در این اردوها كارهایی انجام می‌دادند كه ورزشكار برای مسابقه آماده شود كه حالا من نمی‌خواهم جزییات این كارها را روشن كنم. خیلی از مسائل دیگر هم هست كه هنوز نیاز به گفتن آنها نیست. من به اردوی ازبكستان نرفتم و پس از اینكه این‌ها از اردوی ازبكستان آمدند، كمیته‌ای را تشكیل دادند و گفتند سعید علی حسینی را از حضور در تیم ملی محروم می‌كنیم. رضازاده گفت كه علی حسینی باید مانند یك سرباز در اختیار تیم ملی باشد و خدمت كند. من گفتم، من خدمتم را می‌كنم، اما اكنون نمی‌توانم به اردو بیایم، چرا كه درس دارم. من و پدرم آن موقع اعلام كردیم كه اردو برای ما امنیت ندارد و همین مسأله باعث شد كه جلایر ما را پیش افشارزاده ببرد. افشارزاده در آن جلسه به ما گفت كه رضازاده دیگر رضازاده سابق نیست، او همانند دوران ورزشكاری‌اش نیست. او اكنون مسئولیت دارد و پیشرفت تو برایش موفقیت محسوب می‌شود و گفت كه من هم ضمانت می‌كنم كه هیچ مشكلی برایت پیش نیاید. حتی برای اینكه من را راضی كنند كه به اردو بروم، به من گفتند كه ما معلم خصوصی برایت می‌آوریم كه درست را بخوانی كه متأسفانه هیچ كدام از اینها انجام نشد. افشارزاده مسئول اصلی است و او باید مشكلم را پیگیری كند.»
وی ادامه داد: «من از پانزدهم تیر ماه به اردو رفتم. دو هفته در تهران بودیم. پس از آن رفتیم اردبیل و در آنجا باز هم شروع كردند! و بعد رفتیم اردوی چابكسر كه در اردوی چابكسر، تنها دو روز زارع و رضازاده آنجا بودند و بقیه دست پانزوان بود. پس از این كه از چابكسر به تهران آمدیم، مسئولان اردو به ما گفتند كه از آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ برای نمونه‌گیری آمده‌اند. در حالی كه آنها از فدراسیون جهانی آمده بودند. دوم آبان ماه هم از ما نمونه‌گیری كردند كه من با خیال راحت به نمونه‌گیری رفتم. بدون اینكه هیچ مشكلی باشد، آخر آبان ‌ماه به رقابت‌های جهانی رفتیم كه آن اتفاق‌های شگفت‌انگیز برایمان رخ داد.»


در كره‌جنوبي مصدوم نشده بودم، گفتند وزنه‌ نزنم

كمتر از 24 ساعت مانده تا مسابقه سعید علی‌حسینی در رقابت‌های جهانی 2009 كره‌ جنوبی و در حالی كه او شانس نخست كسب مدال طلا به شمار می‌رفت، به یكباره اعلام شد كه علی‌حسینی آسیب دیده و نمی‌تواند در رقابت شركت كند؛ آسیب دیدگی كه بسیاری آن را مشكوك قلمداد كردند.
سعید علی‌ حسینی در این باره گفت: «من در مسابقه‌های جهانی مصدوم نبودم. در مسابقه‌های جهانی یك شب مانده به مسابقه، پدرم را صدا كردند. پدرم رفت صحبت كرد. رضازاده و كادر فنی نامه‌ای را به ما دادند و گفتند شما نمی‌توانید در مسابقه وزنه بزنید. به ما گفتند كه نامه تذكری از سوی آقای «آیان» (رئیس فدراسیون بین‌المللی) آمده و اجازه ندارید در این مسابقه شركت كنید. ما گفتیم باید چكار كنیم و گفتند: آقای آیان گفته باید وزنه‌بردار كره‌ای اول شود. همین طور كه وزنه‌بردار آلمان و روسیه نیامده. البته این صحبت‌ها را زارع می‌كرد و رضازاده بیشتر سكوت كرده بود. به من گفتند، كره‌ای باید اول شود. تو هم باید كنار بكشی تا وزنه‌بردار كره‌ای اول شود. به من گفتند، آیان با وزنه‌بردار كره‌ای بسته كه او اول شود. آنجا صحبت از دوپینگ نبود. یك نامه‌ای به ما نشان دادند كه این اخطاریه است. ما گفتیم اخطاریه چیست؟ وقتی نامه اخطاریه را دیدم، زارع به عنوان مربی تیم آن را از من گرفت و در ساكش انداخت و گفت این نمایشی و بی اهمیت است. به من گفتند كه آقای افشارزاده چون به آقای آیان پول نداده، آیان ناراحت شده و او با توجه به اینكه می‌دانسته تو مدال می‌گیری، دست روی تو گذاشته تا تو وزنه نزنی. به من گفتند كه ما می‌رویم فدراسیون جهانی پول می‌دهیم و مشكل تو حل می‌شود. هیچ كس هم نمی‌فهمد. حتی این را به من گفتند كه آیان گفته شما عكاس ورزشی دارید یا من بگویم عكاس ما بیاید كه از دست سعید عكس بگیرد و به رسانه‌ها بگویید كه مصدوم شده است. من و پدرم این را قبول نكردیم. افشارزاده زنگ زد به پدرم كه چه شده است؟ پدرم گفت من می‌خواهم موقع مسابقه بروم و روی تخته بنشینم، چرا كه می‌خواهند حق ما را بخورند. پدرم گفت نمی‌گذارم حق سعید ضایع شود. افشارزاده هم گفت شما با آبروی ایران بازی نكنید. این طوری آبروی ایران می‌رود. بعد از آن ما هم قبول كردیم. وقتی آمدیم ایران، دكتر شهابی (عضو كمیته پزشكی فدراسیون بین‌المللی) گفت كه سعید علی حسینی دوپینگش مثبت شده و من در فدراسیون جهانی دیده‌ام.»


نقشه اين بازي از كره‌جنوبي شروع شد

عزیز حسینی پدر هم در این باره خاطر نشان كرد: «روزی كه رسیدیم كره ‌جنوبی، دیدم كه سعید تنها و بدون مربی تمرین می‌كند. آنجا این پرسش برایم به وجود آمد كه مربی و سرپرستی كه از اینجا می‌روند، برای چه می‌روند؟ روزی كه من رسیدم آنجا، هیچ كس بالای سر سعید نبود كه تمرین كند. او تنها داشت تمرین می‌كرد. پس مربیان آن موقع كجا بودند؟ من به عنوان پدرش آنجا بودم. یك ورزشكاری كه از اینجا می‌رود باید تنها آنجا تمرین كند؟ این پرسش نخست من است. مربیان ما برای چه رفته بودند؟ برای توطئه كردن رفته بودند؟ برای نابود كردن سعید رفته بودند؟ سه بار آقایان رضازاده، افشین ریاحی و بهمن زارع با آیان در كره ‌جنوبی جلسه گذاشتند. در مورد چه بود؟ چرا جلسه گذاشته بودند؟ چه مسأله‌ای داشتند كه این قدر مهم بود؟ پرسش دیگرم این است؛ یك ورزشكاری كه دوم آبان‌ ماه تست داده، نتیجه آن بنا بر قوانین پانزده روز پس از تست باید اعلام می‌شد. كدام قانونی نوشته كه یك روز مانده به مسابقه اعلام كنند كه ورزشكار محروم است یا نمی‌تواند در مسابقه شركت كند؟ چرا به ما گفتند كه كره‌ای باید اول شود؟ من می‌خواهم بدانم این بر پایه كدام قانون اعلام شده است؟ الان كه اعلام می‌كنند سعید علی حسینی دوپینگش مثبت شده در كدام سایت نوشته شده است؟ دكتر طاهری در كره چه كار می‌كرد؟ چرا نمی‌گذاشتند ما خودمان برویم با مسئولان فدراسیون جهانی صحبت كنیم؟ چرا مانع ما می‌شدند؟ چرا ما وقتی می‌خواستیم برویم وزنه بزنیم و گفتیم اگر ما مشكل داریم بگذار آنجا جلوی ما را بگیرند، قبول نكردند؟ چرا به صورت علنی بچه من را فدا می‌كنند؟ با چه حسابی؟ این را من از شما می‌پرسم تا پاسخ دهید. اگر می‌خواهند نابودش كنند، درست است، حق هم دارند برای اینكه برای این ورزشكار هیچ زحمتی نكشیدند. من برای او زحمت كشیدم. به عنوان پدر و به عنوان مربی او را به اینجا رسانده‌ام. به این سادگی و راحتی دارند بچه من را نابود می‌كنند و با سرنوشت زندگی‌اش بازی می‌كنند. ماجرای كلی بچه من این است. می‌خواهم این را بدانم آقای افشین ریاحی در این مملكت چه كاره است؟ یك كارمند ساده مگر می‌تواند آنجا با آقای آیان صحبت كند كه بگوید من مشكل سعید علی حسینی را درست می‌كنم. چرا نامه محرومیت ما را به افشین ریاحی داده بودند؟ اینها باید بررسی شود ببینیم كه افشین ریاحی اینجا چه كاره است؟ افشین ریاحی این نامه را آورده، از طرف دیگر هم بهمن زارع گفته این نمایشی و فرمالیته است. آقای هادی پانزوان با دهان آرنج سعید را می‌مكید تا كبود شود كه عكس بگیرند كه بگویند سعید علی‌حسینی مصدوم شده است. كجا سعید مصدوم شده بود؟ همه این‌ها نقشه بود. همه این‌ها نقشه‌ای بود برای نابود كردن سعید. ما هم قبول نمی‌كردیم. من گفتم كه اعتراض می‌كنم. گفتم من می‌روم روی تخته می‌نشینم و نسبت به این موضوع اعتراض می‌كنم. به من گفتند با آبروی ایران بازی نكن و این كار برای ایران بد می‌شود. ما می‌رویم ایران این مشكل را حل می‌كنیم. بهمن زارع بود، حسین رضازاده بود، افشین ریاحی بود،‌ هادی پانزوان هم بود. اینها به ما گفتند ما خودمان از پشت پرده این موضوع را حل می‌كنیم. به ما گفتند كه پل‌های پشت سرمان را خراب نكنیم. آقای عبداللهی (مدیر مستعفی روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری) هم آنجا شاهد بود كه گفت من می‌دانم كه مشكلی نیست. آیان برنامه‌ای چیده تا وزنه‌بردار كره‌ای قهرمان شود. ما كه برگردیم مشكل را حل می‌كند. اكنون كه برگشتیم، می‌بینیم مشكل كه حل نشده هیچ، توطئه هم می‌كنند كه سعید را نابود كنند. این بازی ماست.»


سئوال‌هاي قانوني

بنا بر قوانین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ كه فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری نیز از آن قوانین پیروی می‌كند، دو هفته پس از نمونه‌گیری باید نتایج اولیه نمونه‌ها مشخص شود و كسانی كه در آزمایش اولیه نمونه‌ها مشكل دارند، مشخص شوند. پس از آن به صورت قطعی نتیجه نمونه A مشخص شده و در صورت اعتراض طرف مورد اتهام، نمونه B آزمایش می‌شود. پس از پایان این پروسه نتیجه اعلام خواهد شد و هیچ مدارایی در آن نخواهد بود. این مراحلی است كه عزیز و سعید علی‌حسینی معتقدند درباره آنها طی نشده و نسبت به همه مراحل اعتراض دارند.
سعید علی‌حسینی در این باره گفت: «در مورد اینكه اعلام كرده‌اند آزمایش دوپینگ من مثبت شده، من این موضوع را اصلا قبول ندارم. چون این را باید فدراسیون بین‌المللی اعلام كند و هنوز این كار را نكرده‌اند. حالا من نمی‌دانم كه این خبر از كجا نشأت گرفته كه مسئولان فدراسیون اعلام كرده‌اند. من تا آنجا كه می‌دانم دوم آبان‌ ماه از ما آزمایش دوپینگ گرفتند و طبق مقررات باید پانزده روز بعد اعلام می‌كردند. ما 28 آبان رفتیم مسابقه جهانی و پیش از آن هیچ مشكلی پیش نیامده بود.»
وی تصریح كرد: «حتی زمانی كه تست 9 نفر از ملی‌پوشان مثبت شد، پانزده روز پس از نمونه‌گیری به صورت تلفنی اعلام كردند كه نمونه تعدادی از ورزشكاران مثبت شده و آنها اجازه حضور در رقابت‌های جهانی را ندارند. مسئولان فدراسیون اكنون می‌گویند كه فدراسیون جهانی به ما مهلت داده، در حالی كه اگر من مشكل داشتم زودتر اعلام می‌كردند. اكنون دو ماه از مسابقه جهانی هم گذشته. چقدر دیگر می‌خواهند مهلت بدهند تا فدراسیون جهانی اعلام كند. اكنون پس از چهار ماه هنوز نام من در فدراسیون جهانی اعلام نشده، علت این موضوع چیست؟ چرا پیش از اعلام شدن نامم، مسئولان فدراسیون این گونه مصاحبه می‌كنند؟ تا به حال فدراسیون جهانی به كدام ورزشكار چهار ماه فرصت داده است؟ هلیل موتلو كه قهرمان سه دوره المپیك است، زمانی كه دوپینگش مثبت شد، خیلی زود اعلام كردند. مگر عاشق چشم و ابروی من هستند كه به من مهلت بدهند. این باور كردنش سخت است.»
عزیز علی‌ حسینی هم گفت: «من به نكته‌ای دیگر می‌خواهم اشاره كنم. بنا بر قانون باید به من اعلام می‌كردند كه نمونه اول پسر من مثبت اعلام شده و من اعتراض كنم. آنگاه سیصد دلار به حساب بریزم تا نمونه B را آزمایش كنند. كجا من این مراحل را گذراندم؟ كجا فدراسیون جهانی اعلام كرده كه مسئولان فدراسیون ما این گونه مصاحبه می‌كنند؟ پس باید موضوع چیز دیگری باشد. آنها می‌خواهند سعید را از بین ببرند. من خیالم راحت است كه سعید هیچ دارویی نخورده و این كار را نكرده و این یك پاپوش برای پسر من است. می‌خواهند سعید را نابود كنند. من مطمئنم كه آزمایشی كه دوم آبان گرفتند، منفی بوده است. من بر اساس قانون می‌گویم فدراسیون جهانی اگر نمونه سعید مثبت شده بود، زودتر از اینها اعلام می‌كرد.»
پدر سعید علی‌حسینی خاطرنشان كرد: «من اكنون این را می‌گویم و پشت حرفم هم هستم. داراب و افشین ریاحی هستند كه برای خراب كردن رضازاده این كارها را انجام می‌دهند. به خاطر اینكه حسین رضازاده و سعید علی حسینی رودرروی هم قرار گیرند، همدیگر را از بین ببرند و در این میان ریاحی‌ها استفاده كنند. همه اینها به نفع ریاحی‌هاست. من اكنون این را می‌خواهم بگویم چرا باید افشین ریاحی در كره روی یك برگه كاغذ بدون آرم و بدون سربرگ به ما اعلام كند كه سعید دوپینگ كرده است؟ چرا این را نگذاشتند به صورت رسمی فدراسیون جهانی اعلام كند؟ چرا برگه‌ای كه به ما دادند به سرعت زارع از ما گرفت و آن را داخل كیفش گذاشت و گفت این برگه نمایشی است؟ ما اكنون مشكلمان این است كه باید مراجع عالی ورزش به موضوعمان رسیدگی كنند. ما به فدراسیون اعتماد نداریم تا كارمان را پیگیری كند. آنها اگر می‌خواستند مشكلی حل كنند در همین سفر حل می‌كردند. آنها اكنون در معرض اتهام ما هستند چرا كه هنوز فدراسیون جهانی اعلام نكرده، اما فدراسیون ایران اعلام می‌كند كه سعید محروم است.»
عزیز علی‌حسینی می‌گوید: «نكته‌ای كه اكنون شك‌برانگیز است این است كه اكنون همه وزنه‌برداران تیم ملی با یك دارو دوپینگشان مثبت شده است. چطور می‌شود كه این اتفاق بیفتد؟ من در اردو نبودم. مربیان و كادر فنی و در راس آنها رضازاده باید پاسخگوی این مسأله باشند. من فقط این را می‌توانم بگویم كه خیال من راحت است كه پسر من هیچ دارویی را استفاده نكرده است.»
سعید علی‌حسینی برای تأكید به پاك بودنش می‌گوید: «من پارسال پیش از آن كه به اردو بیایم چندین بار ركوردهای جوانان جهان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا شكستم و چهار بار از من ـ یك بار در ایران و سه بار در رقابت‌های آسیایی ـ تست گرفتند و همه آنها منفی بود. چطور می‌شود كه آن ركوردها را بزنم و همه تست‌هایم منفی باشد و حالا اعلام كنند كه تست‌هایم مثبت شده است؟ اینها در حالی بود كه من و پدرم در اردبیل تمرین می‌كردیم و هنوز به اردو نیامده بودم. حالا چطور می‌شود كه آمده‌ام اردو و می‌گویند كه دوپینگم مثبت شده است؟ من مطمئن هستم كه نمونه دوپینگم را عوض كرده‌اند.»

اگر دوپینگی بودم، چرا گفتند خودت را به مصدومیت بزن؟!

سعید ادامه داد: «نكته جالب این است كه اگر من مشكل داشتم، چرا در مسابقه‌های جهانی به من گفتند كه خودت را به مصدومیت بزن؟ علت این ماجرا چه بود؟ اگر من مشكل داشتم و دوپینگی بودم می‌گفتند كه دوپینگ كردم. چرا به من گفتند كه آیان گفته عكس سعید علی حسینی را كه مصدوم شده در سایت فدراسیون منتشر كنید؟ چرا آیان این كار را كرد؟ مگر عاشق من است كه می‌خواهد آبرویم نرود؟»
پدر سعید علی‌حسینی یادآور شد: «نكته‌ دیگری را می‌خواهم بگویم. هدف اصلی رضازاده و ریاحی از حضور در مجارستان چه بود؟ آنها به دنبال چه بودند؟ آنها رفته بودند كار سعید را درست كنند یا برای سعید جاسوسی كنند؟ به من می‌گویند كه ما رفتیم به آیان گفتیم كه علی حسینی می‌گوید ما مداركی داریم كه آن را رو می‌كنیم. داراب ریاحی برای چه به فدراسیون جهانی رفته بود؟ برای نابود كردن سعید یا دفاع از حق او؟ چرا ریاحی در فدراسیون جهانی گفته كه پدر سعید علی حسینی می‌خواهد از آیان شكایت كند؟ این حرف یعنی چه؟ این مسأله به ما كمك می‌كرد یا مشكل ما را بیشتر می‌كرد؟ چرا از این ناراحت شدند كه من گفتم افشاگری می‌كنم؟ من حق ندارم از فرزندم دفاع كنم؟ مگر من اسم از كسی بردم و گفتم كسی این كار را كرده است؟ چرا دنبال ماجراجویی هستند؟ چرا به من می‌گویند كه مصاحبه‌های تو باعث شده آیان ناراحت شود و مشكلت پیچیده‌تر شود. من از حسین رضازاده می‌پرسم آیا در مذاكره‌ای كه با آیان داشتی متوجه شدی كه آیان چه گفته یا همه را افشین ریاحی ترجمه كرده است؟ اكنون با توجه به این موضوع من درخواست دارم تا هیأتی بلند پایه از مدیران و كارشناسان به مقر فدراسیون جهانی بروند تا مذاكره كنند. افشارزاده هم گفته بود كه اگر ریاحی و رضازاده نتوانند كاری پیش ببرند من خودم وارد عمل می‌شوم. اكنون هم از افشارزاده می‌خواهیم كه موضوع ما را پیگیری كند.»



اگر دوپينگي بودم چرا گفتند خودت را به مصدوميت بزن؟!

سعيد ادامه داد: «نكته جالب اين است كه اگر من مشكل داشتم، چرا در مسابقه‌هاي جهاني به من گفتند كه خودت را به مصدوميت بزن؟ علت اين ماجرا چه بود؟ اگر من مشكل داشتم و دوپينگي بودم مي‌گفتند كه دوپينگ كردم. چرا به من گفتند كه آيان گفته عكس سعيد علي حسيني را كه مصدوم شده در سايت فدراسيون منتشر كنيد؟ چرا آيان اين كار را كرد؟ مگر عاشق من است كه مي‌خواهد آبرويم نرود؟»

پدر سعيد علي‌حسيني يادآور شد: «نكته‌ ديگري را مي‌خواهم بگويم. هدف اصلي رضازاده و رياحي از حضور در مجارستان چه بود؟ آنها به دنبال چه بودند؟ آنها رفته بودند كار سعيد را درست كنند يا براي سعيد جاسوسي كنند؟ به من مي‌گويند كه ما رفتيم به آيان گفتيم كه علي حسيني مي‌گويد ما مداركي داريم كه آن را رو مي‌كنيم. داراب رياحي براي چه به فدراسيون جهاني رفته بود؟ براي نابود كردن سعيد يا دفاع از حق او؟ چرا رياحي در فدراسيون جهاني گفته كه پدر سعيد علي حسيني مي‌خواهد از آيان شكايت كند؟ اين حرف يعني چه؟ اين مساله به ما كمك مي‌كرد يا مشكل ما را بيشتر مي‌كرد؟ چرا از اين ناراحت شدند كه من گفتم افشاگري مي‌كنم؟ من حق ندارم از فرزندم دفاع كنم؟ مگر من اسم از كسي بردم و گفتم كسي اين كار را كرده است؟ چرا دنبال ماجراجويي هستند؟ چرا به من مي‌گويند كه مصاحبه‌هاي تو باعث شده آيان ناراحت شود و مشكلت پيچيده‌تر شود. من از حسين رضازاده مي‌پرسم آيا در مذاكره‌اي كه با آيان داشتي متوجه شدي كه آيان چه گفته يا همه را افشين رياحي ترجمه كرده است؟ اكنون با توجه به اين موضوع من درخواست دارم تا هياتي بلند پايه از مديران و كارشناسان به مقر فدراسيون جهاني بروند تا مذاكره كنند. افشارزاده هم گفته بود كه اگر رياحي و رضازاده نتوانند كاري پيش ببرند من خودم وارد عمل مي‌شوم. اكنون هم از افشارزاده مي‌خواهيم كه موضوع ما را پيگيري كند.»



يکي بگويد رضازاده با چه زباني با آيان صحبت کرد

به ديدار محمد حسن عالمي مدير کل دفتر امور مشترک فدراسيونهاي سازمان تربيت بدني رفتم و به او گفتم رضازاده سابقه خوبي پيش من ندارد و ممکن است در اين سفر اتفاقاتي رخ دهد که جبران ناپذير باشد، اما او گفت که مشکلي نيست و چون تاماش آيان با رضازاده دوست صميمي است و خطري پيش نمي آيد. يکي بگويد رضازاده با چه زباني با آيان صحبت کرده او که تسلطي به زبان انگليسي ندارد، از سوي ديگر رييس فدراسيون وزنه برداري جهان آدمي نيست که بخواهد با فردي مثل داراب رياحي حرف بزند، اين که در آنجا چه شد و چه گذشت براي من معلوم نيست، اما شک ندارم که رضازاه تنها به دليل ضربه زدن به من چنين کاري را کرده است.


در اردوي اردبيل به ما آمپول زدند!

سعيد علي‌حسيني افزود: «چطور مي‌شود براي رضازاده در آن موقعي كه آزمايش دوپينگ 9 وزنه‌بردار درآمد سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك دست به دست هم دادند تا او محروم نشود اما اكنون براي من همه كنار كشيدند. ما در اردوي اردبيل كه بوديم به ما آمپول انسولين، تستسترون و سوماتوتروپين مي‌زدند و بعد فهميديم اين همان بلايي است كه به سر خيلي از وزنه‌برداران آمده و آنها دچار بيماري ديابت شده‌اند. اين كار را مي‌خواستند براي ما هم بكنند. من و بهداد سليمي گفتيم ما نيازي به اين آمپول‌ها نداريم. پدرم هم اجازه نمي‌داد كه من از اين آمپول‌ها استفاده كنم.»


و پرسش‌هاي بي پايان عزيز علي‌حسيني

وزنه‌بردار سابق تيم ملي خاطر نشان كرد: «من اكنون اين سؤال را دارم. آن زماني كه دوپينگ 9 وزنه‌بردار مثبت شد و حسين رضازاده هم عضو آن تيم بود، او در آسمان‌ها تمرين مي‌كرد. او هم جزو اين ده نفر بود. چرا رضازاده دوپينگش درنيامد، اما سعيد علي حسيني دوپينگش مثبت شد؟ اين چرا براي من مهم است، چون كه مربي تيم ملي در آن وقت آقاي "ژنيا سارانداليف" به جاي او نمونه ادرار داده بود. واگرنه رضازاده هم جزو اين ده نفر بود. آن موقع شاهين نصيري‌نيا مي‌خواست در اين مورد صحبت كند، اما نگذاشتند كه او حرف‌هايش را بزند. نكته ديگري كه مي‌گويند اين است كه هر كدام از اين وزنه‌برداراني كه دوپينگ‌شان مثبت شده، خودشان دارو مصرف كردند. مگر مي‌شود همه يك داروي يكسان را مصرف كنند و مسوولان تيم ملي نفهمند؟»


بارها مورد بي‌مهري‌ رضازاده قرار گرفتم

سعيد علي حسيني گفت: «من بارها در اردو مورد بي‌مهري‌هاي رضازاده قرار مي‌گرفتم. وقتي بقيه بچه‌ها به وزنه‌هايي در حد ركوردهاي ايران مي‌رسيدند چند سكه پاداش مي‌گرفتند اما وقتي من در اردو ركوردهاي جهاني را هم مي‌زدم رضازاده بلند شده و مي‌رفت. وقتي 210 كيلوگرم را در يك ضرب زدم رضازاده سالن را ترك كرد. وقتي 215 كيلوگرم را هم زدم باز هم سالن را با ناراحتي ترك كرد. وقتي 250 كيلوگرم در دو ضرب زدم همين كار را تكرار كرد و هر بار با بهانه‌اي اعلام مي‌كرد كه اينها فايده‌اي ندارد. چرا بايد با من اين رفتار را انجام مي‌داد؟ آيا با اين رفتار اكنون نبايد شك كنم كه مي‌خواستند من را قرباني كنند؟ وقتي من گفتم كه مي‌خواهم از نمونه ادرارم آزمايش DNA به عمل آيد تا ببينم واقعا اين نمونه ادرار من است كه مثبت شده يا نه؟ افشين رياحي گفت كه احتياجي به اين كار نيست. مشكل تو حل مي‌شود. حتي رضازاده پيش از حضور در مجارستان به من گفت كه تو مشكلي نداري و مي‌تواني در رقابت‌هاي قهرماني كشور وزنه بزني. حالا چطور شده به يك باره من دوپينگي شده‌ام. حتي من مي‌دانم كه آيان، رضازاده را آنچنان را قبول ندارد و از ما خواسته كه مسئولان بلندپايه ما به آنجا بروند.»


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 اردبيل : سلام آقاسعيد
انشالله محروميتت بخشيده ميشه
من و تمامي مردم اردبيل هميشه دعايت ميکنيم
ما ميدونيم که شما دوپينگي نيستيد
يا ابالفضل مدد


 علي : درسته رضا زاده مقصره بهش چيزي نگين چون سوگلي اقا هستن و قلب اقا به درد مياد

 jahan : dar iran hamishe hag khori bodeh ....

 وزنه بردار : اين حرفا نيست کار از فدراسيون جهاني عيب داره.. مشکلات وزنه برداري ايران از همانجاست.......
فدراسيون جهاني سعيد علي حسيني رو ميخواد چون اين رشته خطر حذف از بازي هاي النپيک حذف ميشه
سعيد دپينگ نکرده است.
سعيد دپينگ نکرده است.
سعيد دپينگ نکرده است.
سعيد دپينگ نکرده است.
سعيد دپينگ نکرده است.
سعيد دپينگ نکرده است.
مشکل از فدراسيون ايران است نه از آقاي رضازاده.
مشکل از فدراسيون ايران است نه از آقاي رضازاده.
مشکل از فدراسيون ايران است نه از آقاي رضازاده.
مشکل از فدراسيون ايران است نه از آقاي رضازاده.


 فرهاد : عاقبت جهان پهلوان حكومتي همينه.

 ر .ر : از من میشنوی برو یک کشور دیگه و برای اونها وزنه بزن که هموزنت طلا بریزن به پات

 م ح عزيزي ا : دروغ محض -ميخوان رضا زاده رو خراب کنن چون اصولگراست

 هرماس 0312 : "ابولفضل" بزنه تو كمرت رضازاده
اينم از جهان پهلوان!


 مهدی سعادت : سلام
منم شک ندارم که حتما توطئه ای تو کار بوده
امیدوارم این قضیه حتما پیگیری بشه و مسببین این قضیه به مردم معرفی بشن
هرچند احتمالا این قضیه رو هم سیاسی کنن و یه جوری سر وتهش بهم بیارن!!!


 م : باورم نميشه يعني تا اين حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 ئ ز : رضازاده خودش ابروي ايران رو برد حالا مي خواد با بردن ابروي ديگري کار خودشو فرماليته کنه

 masoud : نظر شخصي من اينه که سياست داره ناعادلانه تاثيرشو به زور تو زندگي مردم ميگذاره. چند ساليه که نفوذش تو ورزش بيش از پيش شده.وقتي تو تعيين مديران و مسولان و مربيان ورزش سليقه اي و فقط براساس جهت گيري هاي سياسي عمل ميشه انتظار نداشته باشيد تاثيرشو تو انتخاب ورزشکاران و تو روحيشون نگذاره.چنين ميشه که کل ورزش ما تو سراشيبي سقوطي قرار ميگيره که بي سابقه بوده.روح ورزش از ورزش گرفته شده.

 حاجي : اينقدر اين رضا زاده رو باد كردين كه پكيد!!!

 م ج : بايد حق اين بنده خدا گرفته بشه بايد اول از همين رضازاده شروع بشه

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 50

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،