آقای پادشاه! پدرت تو را عبدالله نامیده ، نه عبدالشیطان

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

  آقای پادشاه! پدرت تو را عبدالله نامیده ، نه عبدالشیطان

شماره خبر : 2619    خوانده شده : 3688 مرتبه     انتشار : 12/4/1389    ساعت : 01:12


ملك عبدالله پادشاه عربستان سعودي در ديدار با وزير دفاع فرانسه گفته است: «دو كشور در جهان هستند كه شايستگي و لياقت موجوديت را ندارند، يكي ايران و ديگري اسرائيل».

عصرایران ؛ سيدجواد سيدپور - روزنامه فرانسوي فيگارو خبري را از عبدالله پادشاه عربستان منتشر كرد كه در نوع خود بي‌سابقه است؛ ملك عبدالله در ديدار با وزير دفاع فرانسه گفته است: «دو كشور در جهان هستند كه شايستگي و لياقت موجوديت را ندارند، يكي ايران و ديگري اسرائيل».

هرزگويي‌هاي پادشاه عربستان درباره ايران نشان‌دهنده ضمير بيمار فردي است كه نه جايگاه خود را مي‌داند و نه مقام سخن را. چرا كه اگر او اندكي – تنها اندكي – فهم مناسبي از اسلام و سيره حضرت رسول(ص) داشت به عنوان يك مسلمان، همكيشان خود را در برابر «كافر حربي» اينگونه مورد تعريض قرار نمي‌داد.

اين نشان مي‌دهد كه او نه تنها از حكومتداري چيزي نمي‌داند كه فاقد درك اسلامي و انساني از موقعيت خود و موقعيت اسلام است. رنجي كه او و ديگر سران عرب از موقعيت ويژه انقلاب اسلامي با رهبري امام خميني(ره) در 30 سال گذشته مي‌برند قابل درك است زيرا پرچم رهبري جریان اسلامگرایی را از دست آنها ستاند و آنان را به همان گوشه حرمسراها و لعبتكده‌هاي خود نشاند.

كينه آنها كينه منافع نيست كه آنان از بابت منافع مادي در 30 سال گذشته به واسطه تحريم‌هاي غرب و آمريكا بر عليه ايران حسابي پروار شدند و آخور آباد كردند ، كينه آنها، كينه قدرت سياسي و رهبري هويت اسلامي است.

عربستان وقتي مي‌بيند به‌رغم حساب‌هاي انباشته از دلارهاي نفتي نمي‌تواند سياست‌هاي خود را در لبنان، عراق، افغانستان و در جاي جاي خاورميانه پياده كند و همه جا ايران بسان خاري در چشم آنان عمل مي‌كند و طرح‌ها و ترفندهاي آنان را باطل مي‌سازد، به عقده حقارتي دچار مي‌شود كه راهي جز درشتگويي‌هاي نامعقول ندارد تا بتواند حداقل ضمير آشوب‌زده خود را تسكين دهد.

اكنون همه مي‌دانند كه ملك عبدالله براي تضعيف دولت عراق هزينه تروريست‌ها در اقصي نقاط دنيا را مي‌پردازد تا با آمدن به عراق و ناامن كردن آن و حمله به مراكز و اماكن مقدس شيعيان به تفرقه و نقار در بين ملت عراق و سرنگوني حكومت قانوني عراق بپردازد.

ملك عبدالله از طريق يكي از برادرانش و با تشكيل بنيادي به ظاهر خيريه در مصر، اردن و كشورهاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس و پاكستان و افغانستان به تروريست‌ها كمك مي‌كند تا با رفتن به عراق به امور خرابكارانه بپردازند.

او از اين راه و با كمك علماي وهابي به افرادي كه با اين كارها آسيب مي‌بينند وعده بهشت! و به خانواده‌هاي آنان وعده دلارهاي بسيار مي‌دهد.

ملك‌عبدالله و برادرانش رسما «بارانداز تروريست» درست كرده‌اند و براي مقابله با شيعيان از هيچ اقدامي فروگذار نمي‌كنند. اگر اين شاه واشنگتني و ديگر سران عرب به جاي مقابله با شيعيان به فكر اتحاد مسلمانان بودند اكنون وضعيت غزه و فلسطين بدين شكل نبود و دشمنان اسلام تا بدين پايه گستاخ نمي‌شدند.

اما در تفكر منجمد سران عربستان حمله به شيعيان اولي‌تر از اتحاد و يكپارچگي اسلامي است و اين را عملا و علنا هم مطرح مي‌كنند و شيعيان را با مشکل مواجه مي سازند مخصوصا از نوع شيعه ايراني كه در 30 سال گذشته با وجود آنهمه دشمني اعراب نه تنها به زانو در نيامد بلكه توانست قدرت خود را هم گسترش بدهد و بسياري از دولت‌هاي عربي را به چالش بكشد و این در حالی است که قاطبه علمای عقل اندیش و اسلام شناس اهل سنت ، بر دوری از تفرقه و همدلی همه فٍرَق اسلامی تاکید و تصریح دارند.

حجم كمك‌هاي مادي و معنوي حاکمان عرب به صدام نه چيزي است كه آنها پنهان كنند و نه مسئله‌اي است كه از چشم ايرانيان دور مانده باشد. آنهمه كمك براي چه چيزي صورت گرفت؟ آيا آن زمان هم مسئله هسته‌اي در كار بود؟ آيا ايران انقلابي منافع مادی آنها را تهديد كرده بود؟ چرا شيوخ عرب سياست‌هاي خود را براساس ساعت واشنگتن تنظيم مي‌كنند؟

يادش به خير امام خميني(ره) که مي‌گفت اسلام اينها، «اسلام آمريكايي» است، آنوقت‌ها هنوز ابعاد اين سخن امام به عينه آشكار نشده بود ولي حالا چيزي نيست كه در پرده مانده باشد و كسي نداند كه «اسلام ناب آمريكايي» يعني چه.

با اين حال و مزيد اطلاع ملك عبدالله بايد گفت افتخار ايران و ايراني اين است كه با همه اختلاف‌ها و گرايش‌ها و سليقه‌ها و گروه‌ها در برابر دشمن وطن و متاجسران به خاك پاك ايران لحظه‌اي درنگ نخواهند كرد و جواب شايسته‌اي به كساني كه آرزوي حذف موجوديت ايران را دارند خواهند داد. زيرا اين مردم مفتخرند كه خود حاكم خود باشند نه ايالت اسلامي غيرمختار آمريكا.

آقاي عبدالله ، عبدا لله باش و نه عبدالشیطان ، آن هم عبد " شیطان بزرگ" و حداقل از سرنوشت صدام كه او نيز آرزوی نابودی ایران را داشت درس بگير و مهملات خود را واگويه نكن!


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 ايران : واي بر ما که عرب سوسمار خور براي ما ادم شده

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 282

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،