شهلا جاهد به روايت تصوير اعترافات

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 شهلا جاهد به روايت تصوير اعترافات

شماره خبر : 2775    خوانده شده : 11619 مرتبه     انتشار : 10/9/1389    ساعت : 11:51


شهلا جاهد، مظنون به قتل فاطمه (لاله) سحرخیزان همسر ۳۲ ساله ناصر محمدخانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است.لاله سحرخیزان هفت سال پیش در خانه خود و در حالی که همسرش همراه با تیم پرسپولیس در آلمان به سر می برد و فرزندانش در مدرسه بودند، با ضربات چاقو به قتل رسید.


پلیس در مراحل تحقیق در مورد این پرونده، به ارتباط پنهان میان ناصر محمدخانی و یک پرستار به نام شهلا جاهد پی برد و با یافتن قرائنی علیه شهلا جاهد، او را بازداشت کرد.شهلا جاهد در مراحل بازجویی، خود را همسر موقت ناصر محمدخانی معرفی و پس از یازده ماه مقاومت در بازجویی سرانجام به قتل همسر عقدی او اعتراف کرد(تصاویر پایین) اما سپس در دادگاه منکر اعترافات خود شد.اما دادگاه شهلا جاهد را قاتل شناخت و حکم به قصاص (اعدام) او داد.این حکم در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور تأیید شد اما یکی از قضات پرونده با ارسال نامه ای برای رئیس قوه قضائیه ده مورد ایراد در پرونده شهلا جاهد برشمرد و در پی آن، رئیس قوه قضائیه با جلوگیری از اجرای حکم، پرونده را برای رسیدگی مجدد به دادگاه دیگری فرستاد.این دادگاه نیز شهلا جاهد را گناهکار و مستحق اعدام شناخت و شعبه 26 دیوان عالی کشور نیز حکم اعدام را تأیید کرد.این بار وکیل شهلا جاهد با ارسال نامه ای برای رئیس قوه قضائیه، از مستنداتی سخن گفت که حاکی از بیگناهی وکیل است و رئیس قوه قضائیه بار دیگر از اجرای حکم جلوگیری کرد و پرونده را به دادگاه دیگری ارجاع داد.بار سوم هم دادگاه شهلا جاهد را گناهکار دانست و حکم اعدامی که دادگاه صادر کرد در شعبه سوم دیوان عالی کشور تأیید شد.اما با وجود گذشت بیش از هفت ماه از صدور رأی تأیید دیوان عالی، دستور اجرای حکم اعدام شهلا جاهد صادر نشد تا اینکه روز گذشته (21 بهمن) رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که پرونده شهلا جاهد دارای ایرادهای شکلی و ماهوی است و باید تحقیقات درباره قتل از ابتدا آغاز شود و قاضی دیگری به پرونده رسیدگی کند.

طی سه مرحله ای که شهلا جاهد تا آستانه اعدام پیش رفت، مجموعاً بیش از ۲۷ قاضی در مراحل مختلف به پرونده او رسیدگی کردند که بیست و چند تن از آنان وی را گناهکار و هفت نفر بیگناه شناختند و هم اکنون حجم پرونده شهلا جاهد به بالای 3500 صفحه رسیده است.ماجرای قتل همسر ناصر محمدخانی طی پنج سال گذشته از گزارشهای پرخواننده صفحه حوادث روزنامه ها و بخصوص مطبوعات حوادثی و عامه پسند ایران بوده و شهلا جاهد را به مشهورترین زن ایرانی تبدیل کرده که در انتظار اعدام به سر می برد.


شهلا در صحنه های بازسازی قتل مدام گریه میکرد و فریاد میزد:نمیتوانم!-در بازرسی از دفاتر خاطرات شهلا تمامی روزها بدون قلم خوردگی نوشته شده بود بجز روزحادثه یعنی ۱۷ مهرماه ۸۱ که بنظر میرسید سعی داشته بطور تصنعی چیزهایی بنویسد تا خالی نباشد. بعد هم آنها را خط زده بود.(شهلا در دفترش با تنفر از لاله با عناوینی چون پیرزن عجوزه و کفتار یاد کرده بود!)


شب قبل از قتل در اتاق پذیرایی و در محل قرار گرفتن شوفاژ و پشت پرده ها پنهان شده بود.او اعتراف کرد که از همینجا صدای لاله را میشنیده که به مهرنوش نماز غفیله را یاد میداده و او نیز آن را یاد گرفته و ۱۱ ماه مرتبا در زندان میخوانده است!


در جزئیات قتل شهلا به التماسهای لاله وقتی تیغه چاقو را گرفته و قاتل روی شکمش نشسته بود اشاره کرد و مدام گفت:منو ببخش لاله! (شهلا چنان با دقت از زمان و جزئیات و صحنه قتل سخن میگفت که شکی برای مامورین باقی نگذاشت که قاتل خود وی بوده است. او حتی رنگ لباس مقتوله را نیز به خاطر می آورد!)


تشک خواب را برگردانده بود بنابراین وقتی لکه های خون را به پلیسها نشان داد. اعتراف کردند که تا آن لحظه آن را ندیده بودند!!


ناصر محمد خانی و شهلا جاهد در اتومبیل نیروی انتظامی در محل حادثه.  بررسی کارآگاهان نشان داد که ناصر به مواد مخدر اعتیاد داشته و شهلا برای وی مواد تهیه میکرده است.در دفترچه خاطرات شهلا از وی با اسم رمز "برنج" یاد شده بود! ناصر از ابتدا هم دوست نداشت که شهلا قاتل باشد...


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 سبلان : من از مدتها قبل ميگشتم يه جوري نظرم رو اعلام کنم . من خودم قرباني اينگونه رفتارها هستم . يعني پدرم با اشتباه خودش يعني ازدواج دوم که همه دوستان و فاميل و همسايه و ... قبول داشتن کار اشتباهي بوده ودر نهايت من و خواهر و برادرانم را در اثر همين اشتباه فنا کرد ... به چه ترتيب بماند . موضوع بحث چيز ديگه اي ست يه آدم منطقي ميخوام با جرات باشه و تما جوانب رو در نظر بگيره ...ناصرمحمد خاني اين وسط چکاره ست که جان دوتا زن بيگناه پايمال شد و دوتا بچه آواره وتاآخر عمر افسرده . قانون اين وسط چکاره هست .کاش ميشد امثال ناصر رو بدن به من و....من الان 49سال دارم يک فرزند دختر بعنوان يک پدر ميگم بر هر کسي که بي دليل از روي کيف و لذت از روي هر کثافت کاري ميره زن دوم ميگره رو لعنت بايد .....کرد ناصر نامرده

 علي : اونوقت جرم آقاي محمد خاني چي؟؟؟؟؟

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 206

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،