بن لادن دشمن شماره يک جهان اسلام به درک واصل شد

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 بن لادن دشمن شماره يک جهان اسلام به درک واصل شد

شماره خبر : 2871    خوانده شده : 4246 مرتبه     انتشار : 12/2/1390    ساعت : 12:24


بن لادن که بنيانگذار جرياني حماقت بار به نام اقاعده بود و از ريشه ظلالتي دو چندان به نام وهابيت سرچشمه گرفته بود ابتدا با نام قيام عليه دشمنان خدا و متجاوزان به مسلمانان فعاليت خود را شروع کرد اما زماني مرگش رسيد که بيشتر کشته هاي به دست وي را مسلمانان درون مساجد تشکيل ميدادند نه اسرائيلي ها و آمريکائي هاي متجاوز !!

اسامه بن لادن کشته شد.

بن لادن که بنيانگذار جرياني حماقت بار به نام اقاعده بود و از ريشه ظلالتي دو چندان به نام وهابيت سرچشمه گرفته بود ابتدا با نام قيام عليه دشمنان خدا و متجاوزان به مسلمانان فعاليت خود را شروع کرد اما زماني مرگش رسيد که بيشتر کشته هاي به دست وي را مسلمانان درون مساجد تشکيل ميدادند نه اسرائيلي ها و آمريکائي هاي متجاوز !! يعني همان حماقتي که ريگي و يارانش انجام دادند

یک منبع خبری افغان با اعلام این خبر به عصرایران گفت جسد بن لادن تحویل نیروهای آمریکایی شده و قرار است باراک اوباما در یک نطق تلویزیونی به این موضوع بپردازد. بن لادن در حومه شهر اسلام اباد پاکستان کشته شده است.


به گفته مقامات آمريكايي، بن لادن در عمارتی مجلل زندگی می کرد و از انجا که این عمارت نه تلویزیون داشت و نه خط تلفن ، نیروهای اطلاعاتی به آن مشکوک شده و از مدت ها قبل ، آنجا را تحت نظر داشتند تا این که دو هلي كوپتر آمريكا ساعت 1:30 بامداد (به وقت محلي) يكشنبه به اين خانه که دیوارهای بلندی هم داشت حمله كردند.

در این عملیات حدود 20 تا 25 نيروي ويژه‌ي آمريكايي تحت فرماندهي عمليات‌هاي مشترك ويژه آمريكا با همكاري سازمان سيا به اين خانه حمله كردند و در یک درگیری کوتاه ، بن لادن ، پسر بن لادن و تعدادی از محافظان او را کشتند و چند نفر را هم بازداشت نمودند. مهاجمان بلافاصله جسد بن لادن را با خود بردند.

گلوله ای که بن لادن را از پای درآورده ، مستقیماً به سر وی اصابت کرده است.

دقایقی بعد از انتشار خبر کشته شدن بن لادن ، رسانه های آمریکایی اعلام کردند که وی توسط مأموران سازمان سیا کشته شده است.

بن لادن هنگام مرگ ، در خانه ای اطراف اسلام آباد ، پایتخت پاکستان پنهان شده بود.

بن لادن از سال 2001 که عملیان تروریستی 11 سپتامبر در آمریکا انجام شد ، تحت تعقیب رسمی ایالات متحده گرفت . او تا کنون چندین بار از خطر مرگ رهیده بود.
در این میان ، نقش سازمان اطلاعاتی پاکستان را در مانور یک دهه ای بن لادن نباید نادیده گرفت. هر چند سیاست اعلامی دولت پاکستان در همه این سال ها مبارزه با تروریسم و مشخصاً القاعده بود ، اما سازمان اطلاعاتی این کشور (ISI) همواره نقشی مرموز در این بازی ایفا می کرد و به نوعی حامی پنهان القاعده به شمار می رفت. در واقع ، ISI از برگ برنده بن لادن و القاعده به عنوان "اهرمی در اختیار" و ابزاری برای چانه زنی استفاده می کرد و اسلام آباد هر از گاهی با گرفتن امتیازات پنهانی از آمریکا ، برخی از اعضای این گروه تروریستی را لو می داد.

اینک به نظر می رسد کشته شدن بن لادن ، محصول یک توافق بزرگ بین پاکستان و امریکاست؛ حتی این معامله می تواند بین ISI و آمریکا بوده باشد.

ریس جمهور آمریکا در نطق خود گفت بن لادن یک رهبر مسلمان نبود. وی قاتل بسیاری از مسلمانان بوده است


پیامدها

هر چند بن لادن رهبر گروه القاعده به شمار می رفت اما در سال های اختفا و گریز ، عملاً نقش چندانی در طراحی و هدایت عملیات تروریستی این گروه نداشت.
در واقع ، القاعده توسط نیروهای میانی این جریان اداره می شود و لذا کشته شدن بن لادن نمی تواند تاثیر چندانی در کاهش توان عملیاتی این گروه تروریستی داشته باشد ، هر چند که کشته شدن بن لادن ، که یک نماد معنوی برای آنها بود ، می تواند در تضعیف روحیه شان موثر باشد به ویژه آن که عدم دستیابی آمریکا به بن لادن در طول یک دهه ، نشانه ای از ضعف مفرط آمریکایی ها به شمار می رفت.

احتمال می رود در پی کشته شدن بن لادن ، عملیات تلافی جویانه نیروهای القاعده به ویژه در پاکستان انجام گیرد و روزهای خونینی در پیش رو باشد.

در همين حال، مردم آمريكا پس از شنيدن خبر كشته شدن بن لادن، مقابل كاخ سفيد و در ميدان تايمز به شادي و پايکوبي پرداختند.

به گفته منابع آمريكايي، جسد بن لادن اكنون در زنداني در آمريكا قرار دارد.


هشدار وزارت خارجه آمريكا به اتباعش در خارج

از سوي ديگر، به دنبال انتشار خبر كشته شدن رهبر القاعده، وزارت خارجه آمريكا به تمامي شهروندان آمريكايي در خارج از اين كشور در مورد امكان افزايش خشونت‌هاي ضد آمريكايي در سراسر جهان هشدار داد.

وزارت خارجه آمريكا همچنين در بيانيه‌اي به شهروندان آمريكايي در مورد سفرهايشان در خارج از اين كشور هشدار داد و به آنها اعلام كرد كه مراقب حركت‌هاي مشكوك باشند


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 انسان : مرگ بر القاعده

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 284

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،