خاله هاي رقاص و ......

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 خاله هاي رقاص و ......

شماره خبر : 2993    خوانده شده : 5308 مرتبه     انتشار : 10/5/1390    ساعت : 02:29


ما فقط ميخواهيم محيط شاد و امروزي باشد و قصد بدي هم نداريم و فکر هم نميکنيم اينکار اثر بدي در آينده بگذارد ، به حضرت عباس قسم دلمون پاکه ! آدم بايد دلش پاک باشه اينحرفا چيه

فرهنگ‌سازي در زمينه حجاب و عفاف، راه‌حل شعار گونه مسئولان است كه متأسفانه در ابتدايي‌ترين سطوح حضور اجتماعي كودكان، متزلزل شده است.
به گزارش خبرنگار جامعه فارس، «مهد كودك» كه روزگاري «كودكستان» ناميده مي‌شد و مادراني كه شاغل بودند فرزندان خود را براي ساعاتي به مربيان آن مي‌سپردند اين روزها به توصيه روانشناسان براي تمام كودكان، گويي الزامي شده است چون قرار است قبل از اينكه آن‌ها راهي مدرسه شوند، اجتماعي شوند.

چه مادر شاغل باشد و چه نباشد بچه جايش در مهد كودك است. اما در مهد كودك كه محل پرورش كودك است چه مي‌گذرد؟

جداي از هزينه‌هاي سرسام‌آور مهدهاي كودك كه تحت عناوين مختلف «فوق برنامه» به راحتي از جلوي چشم ناظران سازمان بهزيستي مي‌گذرد و گاهي به اندازه هزينه يك دبستان غيرانتفاعي است، برنامه روزانه مهدهاي كودك در يك جامعه اسلامي بسيار قابل تأمل است.

تنها نشان اينكه اين مهدهاي كودك در كشوري اسلامي فعال هستند اين است كه براي خالي نبودن عريضه 2 تا 3 سوره از قرآن كريم را ياد كودكان مي‌دهند. كودكان پاك و معصومي كه لوح دل و مغزشان آماده پذيرفتن هر چيزي است. خواه، خوبي باشد و خواه، پستي.

كودكاني كه در طي روز در فضاي به ظاهر امني به نام مهد كودك؛‌ مغزشان در حال مسموم شدن است. از صبح تا غروب، چشمان پاكشان شاهد كارتون‌هاي خارجي است كه بدون هيچ فيلتري، صحنه‌‌هاي معاشقه آدم‌ها و حيوانات را به نمايش مي‌گذارند.

رفتارهايي كه كودك حتي تحليل درستي از آن‌ها براي خود ندارد و تك تك آن‌ها را در اولين برخورد در خانواده تكرار مي‌كند، حركاتي كه حتي پدر و مادر در مقابل فرزندشان انجام نداده‌اند، اما او آموخته است.

آموختن در دوران كودكي تا ابد در ذهن باقي مي‌ماند آموختني كه اگر «ناپاك» باشد نسلي را «ناپاك» خواهد كرد.

يكي از فوق برنامه‌هاي مهدهاي كودك در حال حاضر برنامه «رقص» است كه بعضي از مهدهاي كودك گران قيمت‌تر از رقص ايراني گذشته‌اند و «رقص عربي» آموزش مي‌دهند.

مربي مهد كه بچه‌ها آن را «خاله» مي‌نامند براي بچه‌ها مي‌رقصد و از آنها مي‌خواهد كه اداي او را در بياورند تا به قول خودشان فضاي مهد كودك تبديل به يك فضاي «شاد» شود، شادي كه بچه‌ها بيشتر از آنكه در رقص به دنبال آن باشند در بازي‌هاي كودكي خود جستجو مي‌كنند.

نكته قابل تأمل در وضعيت مهدهاي كودك فعلي در جامعه، شرايط دست نخورده آن‌ها با كودكستان‌هاي زمان رضاخان است.

روزگاري كه قرار بود در اين سرزمين، رضاخان ملعون، سياست‌هاي كشف حجاب را پياده كند، پيش از هر كاري به سراغ كودكستان‌ها رفت، يعني پايه‌هاي تربيتي يك مملكت و آن‌ها را مختلط كرد. وضعيتي كه پس از اسلامي‌شدن جامعه متأسفانه هنوز هيچ دستي نخورده است.

نيم‌نگاهي به وضعيت مهدهاي كودك ساير كشورها در مقايسه با كشور ايران، جالب توجه است، در حالي‌كه اشكال حيوانات و شخصيت‌هاي كارتوني خارجي، ديوارهاي مهدهاي كودك در ايران را شكل مي‌دهد شعري از حافظ روي ديوار مهد كودك يك كشور اروپايي حك شده است.

اما متأسفانه در حال حاضر عليرغم آنكه تمام مسئولان «فرهنگ سازي» براي از بين بردن هر نابهنجاري لقلقه زبانشان شده است از ابتدايي‌ترين نهاد اجتماعي كه شخصيت افراد در آن شكل مي‌گيرد و بخش اعظم نسل آينده در آن در حال تربيت شدن هستند، غافل شده‌اند.

غفلتي كه قابل جبران نيست. كودكي كه از سه چهار سالگي با رقص و آواز و صحنه‌هاي نابهنجار رشد مي‌كند در سن نوجواني به يك باره تغيير شخصيت نمي‌دهد و سر به راه نمي‌شود. او همان جوان سركشي مي‌شود كه «عفاف» و غيرت برايش مفهومي ندارد و طرح چنين موضوعاتي را به حساب «عقب افتادگي» و «امل بودن» مي‌گذارد و فقط ميخواهد همه جوره خوش باشند و لاقيد از هر قاعده اي

بهتر است مسئولان 26 دستگاه مرتبط با حجاب و عفاف يك سري به مهد كودك‌ها در جامعه بزنند و فرهنگ سازي براي عفاف را در آنجا معنا كنند.

دستگاه‌هايي چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت بازرگاني، سازمان صدا و سيما، نيروي انتظامي، سازمان ملي جوانان، سازمان تبليغات اسلامي، وزارت آموزش و پرورش، وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت علوم، مركز امور زنان و خانواده، وزارت ارتباطات، سازمان تربيت بدني، شهرداري، وزارت بهداشت، ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر، سازمان بهزيستي، وزارت امور خارجه، وزارت كار و امور اجتماعي، مجلس شوراي اسلامي، وزارت كشور، سازمان مديريت و برنامه ريزي، قوه قضاييه، وزارت مسكن و شهرسازي، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، نيروي مقاومت بسيج و وزارت راه و ترابري در ارتباط مستقيم با موضوع "حجاب و عفاف " هستند.

انتظار مي‌رود، حداقل مسئولان سازمان بهزيستي نيز تنها به ارائه مجوز براي راه‌اندازي مهد كودك اكتفا نكنند و عناوين برنامه‌هاي مهد كودك‌ها را كمي مورد ارزيابي قرار دهند.

آيا بايد در يك جامعه اسلامي «رقص» جزء لاينفك برنامه‌هاي يك مهد كودك باشد؟ آيا مهدهاي كودك‌ نبايد بين موسيقي كودك و بزرگسال فرقي قائل باشند كه كودك از 4 سالگي به دنبال پيدا كردن همسر براي خود نباشد؟ آيا هر كارتوني كه در بازار فروخته مي‌شود مجوز ورود به مهد كودك را دارد تا جملات و حركات معاشقه شخصيت‌هاي كارتوني جزئي از رفتار كودك شود؟

niksalehi/027899


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 سلمان : در این مقاله علمی -تحقیقاتی (آکادمیک) خود به نکته ای بس شگرف اشاره کرده اید، این که کودکستان های اروپا را با ایران مقایسه کردید و کودکستان های آن را مملو از معنویت و شعر دوستی و حافظ شناسی دانسته اید و اینجا را همچون باغ وحشی از حیوانات شمرده اید، ای نویسنده محترم تا کی به این استدلال های می خواهید به اهداف خود برسید حال که یک کودکستان در یک شهری از کشور های آن این کار را نموده است همه انها خوب و ایران که دارای هزاران هزار کودکستان قرانی است تبدیل شده اند به رقاص خانه خاله ها، می دانی باید جواب پس دهی....

 جواب محسن : شما اول جای پ و ژ را تو کيبرد ياد بگيرید بعد نظر فلسفی و روان شناسانه بدهید
اتفاقا خدا باید به کسانیکه در محضر شما تربیت میشوند رحم کند که دوست دارید لامذهب و بی قید و الکی خوش تربیت بشوند
آدمهائی که فقط همین چند روز دنیا براشون قشنگه و فکر نمیکنن هزاران نسل مثل اونها اومدند و رفتند و خیلی دیگه روی این دنیا باشند نهایتا پنجاه شصت سال دیگه و بعدش تو کنج قبر باید فکر جواب دادن به نظراتشون و طرز زندگی شون باشند
البته خود دانید ، اگه وقتی از دنیا رفتیم آخرتی نبود که ما خیلی ضرر نکردیم ولی اگه بود و اینهائی که میگن درست بود راه پس و پیشی دارید که بتونید اونموقع چاره کنید ، دیگه امکان جبرانی براتون هست ؟ خودتون هم میدونید که نیست


 محسن : آقاي نويسنده ژيشنهاد ميکنم يک کژي از نوشته تان را با خود همراه کرده سري به روان ژزشک بزنيد شما بيمار رواني هستيد خدا آخر عاقبت کساني که مجبورند تحت تربيت شما باشند را ختم به خير کند


آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 389

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،