بازداشت 14 عضو فرقه شعور کیهانی ( فرقه محمد علی طاهری )

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 بازداشت 14 عضو فرقه شعور کیهانی ( فرقه محمد علی طاهری )

شماره خبر : 3037    خوانده شده : 12687 مرتبه     انتشار : 29/5/1390    ساعت : 15:59


محمد علی طاهری سرکرده فرقه انحرافی عرفان کیهانی در مباحث کمیته عرفان علاوه بر اینکه شیطان را تطهیر می‌کند، می‌کوشد شبهاتی را نسبت به تلاش‌های انبیا و اولیاء در اذهان ایجاد کند وی همچنین تعریفی ویژه از بهشت و جهنم و ملکوت ارائه می‌کند که با دیدگاه‌ کابالالیستی صهیونیست ها کاملاً انطباق دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، 14 نفر به اتهام فعالیت در فرقه انحرافی عرفانی «شعور کیهانی» در رشت ، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
 
بنا بر این گزارش ، برابر اطلاعات مردمی مبنی بر برگزاری کلاس هایی  تحت عنوان دوره شعور کیهانی زیر پوشش آموزش خیاطی موضوع در چرخه کار پلیس امنیت قرار گرفت.
 
بر این اساس، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، با رعایت موازین شرعی و قانونی از مکان یاد شده بازرسی به عمل آورده و پس از ورود به محل 14 مرد و زن را که در کلاس حضور داشتند، دستگیر و تعدادی کتاب و نرم افزار غیر مجاز در این خصوص کشف و ضبط کرده و هم اکنون تحقیقات دراین زمینه ادامه دارد.

لازم به ذکر است که گردانندگان این کلاس ها  عنوان داشته اند که از تهران هدایت می شدند  و تحت عناوین مختلف اقدام به برگزاری کلاس خود  می کردند.

گفتنی است که فرقه انحرافی "عرفان کیهانی" فعالیت خود را از نیمه‌ دهه 1380 پایه‌گذاری کرده است و عوامل اصلی این فرقه در قالب دوره‌های آموزشی فعالیت خود را آغاز کردند. سپس با تربیت افرادی به عنوان مستر به صورت شبه‎هرمی در شهرهای مختلف فعالیت خود را گسترش داده‌ به سرمایه‌ کلانی نیز دست ‌یافتند.

بررسی مبانی نظری و شیوه‌های علمی این فرقه بسیار مبهم و سؤال برانگیز ميباشد

 
مبنای عرفان حلقه را مباحث ماتریالیستی و دیالکتیکی تشکیل می‌دهد و براساس ادعای سرکرده این فرقه ( محمد علی طاهری ) هیچ فردی نمی‌تواند به خدای واقعی از طریق معصومین علیهم السّلام و قرآن دست یابد.

مبنای تضاد دیالکتیکی از اصلی‌ترین مبانی این دیدگاه بوده و هر آن‌چه وجود دارد قطعاً درون خود ضد خود را نیز پرورش داده و با کمک شناسایی ضد یک چیز می‌توان اصل آن را شناسایی کرد. بر همین مبنا شعور و ضد شعور، ماده و ضد ماده،‌ آگاهی و ضد آگاهی، عرفان و ضد عرفان و . . . این‌گونه شناخته می‌شود.

به گفته وی، این فرقه انحرافی شبه‏ عرفانی، عرفان را دنیایی بدون ابزار معرفی می‌کند و با تأمل در این نکته می‌توان دریافت که نظریات ماتریالیستی عمق پیچیده‌ای در این فرقه دارد.

سرکرده 54ساله این فرقه مدعی است که آن‌چه را می‌گوید در دوران جوانی و از طریق کائنات و جهان هستی دریافت کرده و در این باره از هیچ فردی نکته‌ای نیاموخته و کتابی نیز در این باره نخوانده است.

محمد علی طاهری سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهانی" که تاکنون در کسب مدرک دیپلم نیز ناتوان بوده است مدعی دریافت دکترای افتخاری از کشورهای مختلف است.

سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهانی" می‌کوشد این‌گونه القا کند که آن‌چه تاکنون مطرح کرده از طریق وحی و الهاماتی از مرکز هوشمند جهان کسب کرده است. وی در گفتار و نوشتار خود این هوشمندی را گاهی روح ‌القدس، گاهی ید الله و گاهی روح‌ الامین و پاره‌ای از مواقع خدا معرفی می‌کند.

براساس اخبار و اسناد به دست آمده سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهانی" در مباحث کمیته عرفان علاوه بر اینکه شیطان را تطهیر می‌کند، می‌کوشد شبهاتی را نسبت به تلاش‌های انبیا در اذهان ایجاد کند. سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهانی" همچنین با ادعای دارا بودن نگاه فرادرمانی مدعی است که ویروس‌های شبکه منفی در افراد جن‌زده را خارج می‌کند.

محمد علی طاهری سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهانی" تعریفی ویژه از بهشت و جهنم و ملکوت ارائه می‌کند که با دیدگاه‌ کابالالیستی که عرفانی یهودی و مورد سوء استفاده صهیونیست هاست، کاملاً انطباق دارد.

براساس اطلاعات و اسناد دریافتی سرکرده فرقه انحرافی "عرفان کیهانی" تاکنون سه بار بازداشت شده و تذکراتی مبنی بر رفتار و گفتار غیرقانونی خود دریافت کرده است. فعالیت‌های غیرقانونی در سطح تهران و شهرستان‌ها بدون هیچ‌گونه مجوزی از مهمترین دلایل بازداشت وی بوده است.

تجدید چاپ کتب بدون مجوز قانونی، انتشار سی‌دی‌های انحرافی و القای دیدگاه‌های عرفانی توأم با ادعای درمانی، دخالت در امور درمان بدون صلاحیت و مجوزهای لازم، نگهداری اسناد محرمانه دولتی از دیگر اتهامات وی بوده است.

وی پس از آزادی در دور دوم بازداشت، با بی‌اعتنایی به تذکرات قانونی، گروهی از عوامل خود را برای کسب مدارک مورد نیاز فرقه‌ به ارمنستان فرستاده و برای خود یک مدرک دکترای افتخاری نیز تهیه کرده است.

گفتنی است غرب طی سال‌های اخیر تلاش بسیاری را به کار برده تا کشور ارمنستان را به عنوان پایگاهی برای تأسیس فرقه‌ها و نحله‌ها و ادیان جدید تبدیل کند.
 


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 کنستانتین : اره چون طاهري داره باشيطان پرستي ميجنگه همه تون شيطانين زنده بايد طاهري

جواب سوني کارت بيست : ضد شيطاني که از بردن نام خدا و لااله الا الله و عبادت واهمه داره و ترم به ترم کاربرانش را از اين موارد دور ميکند ؟ شبيه پاکن هاي دورنگي است که ميگفتند سمت آبي آن خودکار را پاک ميکند ولي نه تنها پاک نميکرد بلکه دفتر را چرک و پاره ميکرد


 مسعود : در باب رهروان عرفان های من در آوردی و جديد :
جز قلب تیره هیچ نشد حاصل و هنوز
باطل در این خیال که اکسیر می کنند


 ناشناس : لطفا الکی درمورد طاهری قضاوت بی جا نکنید من که خیلی قبولش دارم کاش مردم از خواب غفلت پا میشدند ای کاش

 شادی شادکام : سلام
فقط اینو میگم که خدا نکنه ما بخواهیم کسی را نابود کنیم. دین و ایمانمون رو هم فراموش میکنیم
متاسفم برای خودمون


 رهگذر : من هنوز اطلاعات کاملي از اين شخص ندارم ولي چيزي که براي من اثبات شده کسي را ميشناسم که بعد از چندين سال زندگي مشترک با يه فرزند بزرگ زندگي خودش را به فنا و قهقرا رساند هم خودش را هم فرزندش را هم همسرش را در به در کرد و حالا مثل سگ پشيمونه و به هر طناب پاره اي چنگ ميندازه ميبينم که کلي جادو و جمبل از منزل ايشون در اومده پس نشون ميده که اين استاد به قول طرفدارانش نتونسته شاگردش را به خدا نزديک کنه بلکه به دعا و جادو وصل کرده متاسفم براي افرادي که مطالعه نکرده يه شخص را بت ميکنن و حامي ميشن شخصي که من ميشناسم براي رفتن به جلسات به همسرش دروغ ميگفته و اعلام ميکرده کلاس قران شرکت ميکنه اگر اين کلاس شرعي و درست هست چرا عده اي عوام بايد با شريک زندگي خودشون ناصادقي کنن و وارد اين جلسات بشن جلسه اي که قراره به نام خدا اغاز بشه و جلسه خدا شناسي باشه چرا بايد با دروغ آميزش پيدا کنه کسي که من ميشناسم و در موردش اينجا توضيح دادم خودش و خانواده اش مذهبي هستن پس اگه قراره بوده تو جلسات باشه چرا بايد از همسرش پنهان ميکرده و به اسم جلسات قران از منزل خارج ميشده پس نشون ميده و براي من اثبات ميشه که اين جلسات با نام خدا به گفته اعضا اگر شروع ميشده بعد نام خدا از نام خدا و راه خدا دور ميشده و وقتي مطالب دوستان را مطالعه ميکردم ديدم چند نفر ديگه هم از مواردي نام بردن که به متلاشي شدن زندگي ها انجاميده اميدوارم هموطنانم کمي روشن بين باشن و فقط و فقط راه خدا را سر منشا راهشون قرار بدن و اميدوارم روزي بشه که عزيزانم کور کورانه اسير چنين گروهايي که من شنيدم و ديدم نشوند که باعث بشه زندگي و کانون گرم خانوادگيشون متلاشي بشه اگر اين به قول دوستان استاد تجربه داشت به رهروانش درس زندگي کردن مياموخت و رهروانش را تشويق ميکرد که تو زندگي گذشت داشته باشن و زندگي و کانون گرم خانوادگي را با جادو و سحر ادامه ندن که پايه زندگي با جادو و سحر سست ميشود و ويران ميشود و اميدوارم مسئولين زودتر به اين موارد توجه کنن چون هر روز افرادي زندگيشون بابت اين جريانتات متلاشي ميشه و کلي از خانواده ها را درگير اين مشکلات ميکنه و فقط ميتونم بگم متاسفم متاسفم متاسف

جواب سوني کارت بيست : نظر سه نفر از مراجع محترم تقليد در باره ارتداد محمد علي طاهري و حرام بودن شرکت در چنين جلسات ضاله و منحرفي و حرام بودن تبليغ و نشر تفکرات آنها و خريد و فروش آثار و کتب و نرم افزارهاي اين گروه و حکم مفسد في الارض براي اين شخص :
http://hojrehmajazi.ir/news/news_item.asp?NewsID=346


 ya mahdi adrekni : مهدی جان ببخش اگر نمیفهمیم یا خودمان را زده ایم به نفهمی ببخش که 1181 سال است مشتاقانه انتظار ظهور میکشی هنوز یارانت به تعداد کافی نرسیده اند ببخش که گفتی اگر شیعیانم به اندازه ی لیوان ابی تشنه ی ما بودند ظهور میکردم ببخش که نتوانستیم وظیفه مان را انجام دهیم به هرکس و هر چیز متوسل شدیم تا ذره ای از وجودت سیراب شویم ولی غافل از این بودیم که از تو میتوان به تو رسید این جماعتی .مباد شکوه کنی از ما.وای وای بر ما که از روی نااگاهی به مدعیان دروغینت اعتماد کردیم مهدی جان این جماعت تشنه ی معنویتند .دوستان برادران خواهرانم اگر شما هم مثل من و عده ای از دوستان و بزرگواران با مورد هایی از همین به قول این اقا درمان یافته ها مواجه میشدید طعا اینطور جبهه گیرانه حرف نمیزدید .این اقا دست پرورده ی خود شیطان است کسی که از اجنه کافر برای رسیدن به اهدافش استفاده میکند در واقع مثل فالگیرهای پولکی است که شیطان را معبود خود قرار میدهند.دوستان لطف کنید کمی در مورد حرف هایتان فکر کنید .صرری نداره کمی بیشتر تحقیق کردن.میتونید کلیپ هایی رو که با افراد درمان شده از این جلسات را ببینید و بعد قضاوت کنید.


 123 : اين آقاي استاد خانواده ما رو به آتيش کشيد عمه هامو ديوونه کرد ضمن اينکه ميليونها تومن پول بابت ديوانه شدنشون ازشون گرفته بود خدا لعنتش کنه. حرفاي مسخره و بيسوادانش معلوم بود که چه کلاه بردار کلاشي هست. خدا لعنتش کنه انشاالله

جواب سوني کارت بيست : محمد‌علي طاهري سرکرده فرقه انحرافي حلقه يا عرفان کيهاني به اتهام افساد في‌الارض از طريق منحرف کردن افراد به اعدام محکوم شد

محمد‌علي طاهري سرکرده فرقه انحرافي عرفان کيهاني يا حلقه در ايران است که 14 ارديبهشت ماه سال 90 بازداشت و از سوي دادگاه انقلاب به‌اتهام توهين به مقدسات، مداخله غيرقانوني در امور پزشکي و درمان بيماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غيرمجاز از عناوين علمي (دکتر و مهندس)، ضاله بودن کتب و آثار، به 5 سال حبس، پرداخت 900 ميليون تومان جزاي نقدي و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

افساد في‌الارض از طريق منحرف کردن افراد، ديگر اتهام طاهري بود که دادگاه به تحقيقات صورت گرفته در اين بخش اشکال نقص گرفت و پرونده براي تکميل تحقيقات به دادسرا ارسال شد. در نهايت، دادسرا پس از رفع نواقص، پرونده را مجدداً به دادگاه ارسال کرد و ششم اسفند ماه سال 93 براي رسيدگي به اين اتهام تعيين شد اما با درخواست استمهال متهم، دادگاه برگزاري جلسه محاکمه را به تاريخ ديگري موکول کرد تا اينکه دادگاه اوايل ارديبهشت ماه امسال به اين بخش از پرونده طاهري رسيدگي کرد.

به گزارش تسنيم، چندي پيش نيز 12 نفر از مسترهاي فرقه انحرافي عرفان حلقه، در مجموع به 24 سال زندان و پرداخت 100 ميليون تومان جريمه به‌دليل تحصيل مال نامشروع محکوم شدند.


 سعدی گودرز : سلام دوستان. من يک مشکل فيزيکي داشتم که چند سال هم درمان ميکردم ولي خوب نشده بودم ولي ترم اول اين کلاسها کاملا خوب شدم و خدارو شاکرم قبلا به دعا و سرکتاب اعتقاد داشتم ولي از طريق همين کلاسها فهميدم که در جاهليت و ناداني محض بودم. ميخام بگم اگه کسي منکر اين قضايا هست و فکر ميکنه دروغه پس چطور درمانها جواب ميده. مگه غير از خدا کس ديگري ميتونه از عالم غيب شافي باشه؟! پس اين شبکه کيهاني مختص خود پروردگار شک نکن

جواب سوني کارت بيست : جادوگران هم کارهاي خارق العاده ميکنند که اين قدرتشان با اراده خداست ولي همان خدا فرموده اگر کسي جادوگري کند حکمش يک ضربت شمشير است ، يا مثلا کارهاي مرتاض هاي هندي ، قدرتي که از راههائي که خدا مجاز ندانسته به دست آيد مثلا از اجنه گرفته شود مخرب است چون ذات انسان از خاک است و ذات اجنه از آتش و کسي که نهايتا سوخت ميشود انسان است ، راه خدا ميان بري نزديکتر از اهلبيت ندارد ، ديگر خود دانيد


 یک نفر : واقعا آدم نمیدونه حرف کیا رو گوش بده این وریا یا اون وریا

 خلیل : بنام بي نام او سلسله موي دوست حلقه دام بلاست....هرکه در اين حلقه نيست غافل ازاين ماجراست اگراستادطاهري درست نميگه اگه شما درست ميگين چرا خودتونو باغيرقابل قبول دونستن عرفان کيهاني تبرعه وراه درست ميدونيد

جواب سوني کارت بيست : هيچ کجاي دنيا براي نشان دادن راه خدا پول نميگيرند و کلاس عرفان پولي راه نمي اندازند پس در اولين مرحله يعني اينکه اينها عرفان نيست يک چيزي است مثل کلاس زبان و يوگا و ورزش و اين جور کلاسهاي با هدف کسب منفعت مالي و به قول ضرب المثلي که گربه راه رضاي خدا موش نميگيرد اگر بهره مالي در کار نباشد دلشان براي شما نميسوزد که راه خداشناسي به شما بياموزند ،
دوم اينکه قبلا هم عرض کردم اگر فکر ميکنيد اين کلاسها واقعا برايتان خوب است براي اينکه از چاله به چاه نيافتيد و پس سالها رفتن در مسيري متوجه شويد که بي راهه بوده و در و دکان ، آموزه هاي اين کلاسها و تزهاي آقاي طاهري و مستر ها را بدون سانسور به متخصصان و اساتيد دين ارائه کنيد اگر گفتند درست است ادامه دهيد اگر گفتند انحراف است اصرار بر رفتن به اين راهها نکنيد ، راهي که طبق فرمول دين نباشد به صاحب دين و خدا نميرسد


 امیر : کاشکي مرغ بوديم مرغ سيمرغ بوديم
آب زمزم ميخورديم ريگ بيابون ميچيديم
کوه قاف منزلمون آسمون هم دلمون
من نخوام عربي بخونم , نخوام داستان عربي گوش بدم , نخوام قهرمانم عرب باشه , نخوام وقتي خاکم ميکنند عربي بالا سرم بخونند , نخوام هويت پارسيم از کفم بره , نخوام..........
جدا بايد چي کار کرد؟؟؟
بايد به جونه هم بپريم
تو و اجداد من رو زور کردند عرب باشيم
تو قبول کردي
ما نکرديم
کلش همينه


جواب سوني کارت بيست : پس عرب نباش ، غربي و شرقي هم نباش ، ايراني باش ،‌ نه کت و شلوار بپوش نه انگليسي ياد بگير ، نه سوار ماشين شو نه از موبايل و کامپيوتر استفاده کن ، تو دشت و صحرا نان و آبدوغ بخور و گوسفند بچران تا ايراني محسوب شوي ، آيا ميشود اينطوري بود ؟ نه نميشود ، چون انسان از هر قوم و ملتي چيزي به عاريت ميگيرد براي زندگي بهتر و البته آخرت بهتر ، قرار نيست کسي عرب باشد ولي بايد آدم باشد ،‌ مسلمان خوبي باشد و براي دنيا و آخرتش به خوبي تلاش و زندگي کند نه هرهري مذهب و باري به هر جهت


 خسته ازتحمل نیرنگ : تزویر سکه ای 2روست که بر یک رویش نما خدا و بر روی دیگرش نام شیطان است...
عوام خدایش میبینند و اهل معرفت شیطانش....
امروز.تزویر ازجانب احساسات ولذتهای ما بمانزدیک میشه.ووبهتره به دیدن چندتا سایت و کتاب وشنیده هامون درموردچیزی تصمیم نگیریمو حق رو به باطل نفروشیم..نبایداجازه بدیم ازسادگیمون سوءاستفاده کنن و ارزشهامون رو زیر سوال ببرن. دلم نمیخواد درباره کسی نظر بدم امادر کل بهتره بدونید که اجنه زمانی به انسان نزدیک میشن که انسان از خدا وتمام مقدساتش دوووور شده باشه..
دین به انسان ارزش میده ..بهتره دینی رو انتخاب کنیم که مارو به ارزش واقعیمون برسونه
به امید آرامش مطلق


 لیلا : هر کسي يه تعريفي از حق و هدايت داره .اول اونو مشخص کنيد تا بعد بتوان گفت که آقاي طاهري حق گفته يا نگفته.هدايت کرده يا نکرده؟
اگر معني هدايت اينه که تا الان انجام مي شده پس چرا اوضاع مردم اينه؟دروغگويي،دزدي،افسردگي،خودکشي ،دعانويسي ،اعتيادو... داره بيداد ميکنه.
خوب اگه به نظرتون آقاي طاهري فرقه درست کرده ،بهترين راه براي اين که از طرف مردم هدايت شده ،پس زده بشه اينه که مصاحه هاش پخش بشه.اونوقت ببينيم مردم هدايت شده ما راه اونو پيش ميگيرند يا کساني که تا حالا هدايتشون کردند؟

جواب سوني کارت بيست : حق فقط حرف خداست و لاغير و بقيه همه حقه بازي است و در و دکان ، حرف خدا هم فقط از طريق قرآن مشخص ميشود و احاديث مستند از ائمه و کارشناس دين هم مشخص است

آيا درغگوها ، بي بند و بارها ، دزدها ، معتادها و قاتلين نفس ها مسلماناني هستند که واقعا خدا پيغمبر و حلال و حرام سرشان ميشود يا شبه مسلمانان هُر هُري مذهبي که هر روز دنبال يک فرقه و راهي هستند ؟ ما براي اين به جائي نميرسيم چون صاف نيستيم يک مدل و رو نيستيم ، با عرق خوره رفيقيم ، با دعا کميليه هم وعده ميذاريم بريم دعا ، با ساقي دانشگاه خوش و بش داريم يا بچه مذهبيه هم سلام عليک ميکنيم ، تو مهموني ميزنيم و ميرقصيم و جلف بازي ، تو روضه ميريم گريه ميکنيم واسه امام حسين ، واسه سينه زني امام حسين لخت ميشيم ، ناموس مردم را هم لخت ميکنيم واسه هرزگيمون ، مال مردم را کم و زياد بالا ميکشيم ،‌خيرات هم ميکنيم واسه ثوابش

مال اينه هيچي نميشيم ،نميشه آدم نون معاويه را بخوره و پشت علي نماز بخونه ، نميشه هم عرفان اوشو و اکنکار و طاهري و شري ماتاجي داشت هم معرفت امام معصوم را ، نميشه برادر من نميشه هم سياه باشه هم سفيد ، يک جور باش ،‌يک مدل باش يا رومي روم يا زنگي زنگ ، ‌راه و چاه هم مشخصه ،‌زوري هم نيست ،‌ اگه دل بخواد خودت از خدا ميخواهي که راه را نشونت بده دلت هم نخواد خود حضرت محمد صلوات الله عليه هم که بيايند و معجزه واقعي نشونت بدهند فقط گمراه تر ميشي و لجباز تر ، چون هدايت فقط دست خداست


 هستي : کسيکه زيارت عاشورا رو به خاطر داشتن کلمات لعن بر قاتلان امام حسين واهل بيتش و قرآن رو به خاطر کاغذي بودنش و ادعيه رو بخاطر مانع شدن در ايجاد ارتباط کيهاني خانه هاي ما!!!! براي رسيدن به خدا نفي ميکنه زندان براش کمه چون مرتده چون مشرکه چون داره کفر ميگه

 رحمان : به نام به نام او
جالبه که مطالبي رو که نوشتين ناخود اگاه در راه حق تبليق کردين. ممنون ازينکه به اين مسائل اشاره کردين.
جالبتر اينکه خود اين اقايون که استاد رو محکوم ميکنند دريافت دکتراي افتخاري استاد رو از شبکه 4 پخش کردن.
خداوند شما رو هدايت کنه انشائ الله

جواب سوني کارت بيست : ابتدا با مراجعه به اسناد معتبر ديني مانند نهج البلاغه اميرالمومنين و سيره ائمه درک کنيد که حق يا هدايت چيه و چطوريه ، بعد از هدايت شدن خودتون خوشحال باشيد و تصور کنيد که راهتون حق است

چون اين مدلي حتي اون گاو پرست و موش پرست توي هند هم فکر ميکنند راهشون حق است و هدايت متعلق به آنهاست ، من و شما که ديگه ادعامون سر به فلک ميگذاره


 شيرين : عذر ميخام كپي كردم ولي خيلي جالب و درسته اين مطالب
بنام بي نام او
بر سر محمد هم نادانان کلوخ ميزدند
بي خردان مسيح را به صليب کشيدند
و اينان استاد را ..............
و راه حق وحقيقت ادامه دارد

جواب سوني کارت بيست : اما قرآن نظر ديگري براي اين فرقه بازي ها و شعبه زدن ها دارد

فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ

فَذَرْهُمْ فِي غَمْرَتِهِمْ حَتَّى حِينٍ

أَيَحْسَبُونَ أَنَّمَا نُمِدُّهُم بِهِ مِن مَّالٍ وَبَنِينَ

نُسَارِعُ لَهُمْ فِي الْخَيْرَاتِ بَل لَّا يَشْعُرُونَ

پس دين خود را فرقه فرقه کردند و هر فرقه اي به روشي که برگزيده بود دلخوش بود

آنان را چندي در گمراهيشان رها کن

آيا ميپنداريد آنچه از مال و پسران ( و قدرت و شهرت ) که به آنها مدد ميدهيم

(به آن خاطر است که) ميخواهيم به سودشان در خيرات شتاب کنيم ؟ (نه اينگونه نيست) بلکه نميفهمند

آيات 53 تا 56 سوره مومنون


 یا حق : چرا کارشناسان دینی یک مناظره آزاد در صدا و سیما نمیگذارند تا با دلیل و مدرک اثبات بشه که چی درسته.در اسلام و حکومت علی پسند کسی را به خاطر عقایدش محکوم نمیکنند.اگرطاهری اشتباه می گوید ثابت کنید البته با مناظره کاملا آزاد. من هم کتابهایش را خوانده ام هیچ تضادی با قرآن نداره. خواهشن یه کم منطقی باشید.

 نعمت شاطر : شاید مسئولین فکر میکنن اگر این شخص رو اعدام کنند ممکنه به یک بت تبدیل بشه. شاید هم همینطور باشه ولی بدونید مستر های این شخص دارند به شدت فعالیت میکنند ودارند ریشه میدوانند وشاخ وبرگ میگیرند وممکنه زمانی به خودتان بیایید که دیگه قطع کردن این درخت از ریشه ممکن نباشه
من مدتهاست تو این فکرم که چرا مسئولین هیچ کاری نمیکنن


 علي : سلام من نميدونم اين اقا كيه ولي ميدونم كه مشكل خيلي از اخوندا هست كه توضيح نميدن به جونا اسلام چيه متاسفانه خيلي از اخوندا هم علم زيادي ندارند فقط زياد احكام توضيح ميدن اين جونا اگه بدونند اسلام چيه دنيال عرفان كاذب نميرند عرفان كمك ميكنه كه اين جوونا راحت خودشونو بشناسن تا به خدا برسن هر چه مي بينيم آيتي از خداست به همه توصيه ميكنم يه كم دنيال كلاسهاي آيت الله حسن زاده آملي برند در اون كلاسها شركت كنند شايد عقيده شون عوض بشه وعرفان واقعي و كاذبو بتونند از هم تشخيص بدن بخاطر خدا ريز بين باشند تو اين عرفان شما گفته اند رياضت نباشه بريد از تموم عاقلاي دنيا بپرسيد اگه كسي تلاش نكنه سختي نكشه ميتونه به رفاه و آرامش برسه از قوه قرآن چي ميدونه مگه هر كسي ميتونه مفسر قرآن باشه

 مسعود : من در اين کلاسها شرکت نميکنم ولي هر وقت پا منقل و بافور ، مواد ميکشم يا قرص اکس ميخورم يک حس عرفاني بهم دست ميده که فکر ميکنم الان تو عرش پيش خدا هستم و حالم خيلي خوب ميشه و ذهن و بدنم جون ميگيره و حس طراوت بهم دست ميده ، خدا استاد نئشه کن را از شما نگيره بافور و اکس را هم از ما چون دو تاشون آدم را صاف ميگذارند وسط عرش و آسمون اونهم با چند ده هزار تومان
تازه هر دوشون هم ميگن واسه بهبود درد و مرض مفيدند ، هر کي ميگه شما معتاد حرفها و عرفانهاي پوچين و کج ميرين دروغ ميگه چون به ما هم همين مزخرفات را ميگن ولي ما ميدونيم راهمون با صفا و باحال است و ديگران فقط زر ميزنند تا ما و شما حال نکنيم عزيز


 زهره : امیدوارم قیامت بر پا بشه و چهره واقعی این آدم به گفته شما (استاد عزيزمون،استاد جان،استاد عشق)بر همگان اشکار بشه

 روشن شده بوسیله طاهری : دکترا رو هم در این مملکت گرفتن از نوع افتخاری یا پولی وبه صندلیهای ریاستم نشستن و هیچ کسی دردش نگرفت ایشون که دکترا گرفتن و هنوزم روی صندلی خودشونن.بالاتر نرفتن. آره درکلاسهاشون چیزیهایی گفتن که من اونجا فهمیدم حجاب یعنی چی؟حجابی که سالها آخوندا گفتن فقط خدا گفته بپوش دلیلشو آقا امام زمان میگه واست خوبه دیگه حتما که گفته. یه مشت آدمهای بی سواد که شدن مثل طوطی از قران می خونن به مامیگن .الان عصرجاهلیت نیست جوانها دلیل می خوان که به حرفای قرآن عمل کنن کاری که طاهری کرد با دلیل گفت چرا قران گفت حجاب چرا قرآن گفت زکات ، چرا قرآن گفت دوستی. چرا ؟ کاری که قرنهاست شما آخوندا نکردین فساد این جامعه همش تقصیر شماست نه آمریکا و غرب . من جوون اگر اینقدر از دینم آگاه میشدم با دلیل چرا غرب بتونه فریبم بده

 نیما : کسی که از خدا و پیغمبر خدا صحبت کنه و به حقانیت و وحدانیت خداوند اعتقاد داره را چرا باید در زندان اسیر کرد.آن هم در کشور انقلابی ما ایران عزیز.
بهتر است کلی تر و دقیق تر به صحبت های جناب طاهری توجه شود!


 بینام : اگه واقعا این نظام ادعا میکنه که مطابق دستورات اسلام عمل میکنه آیا رفتاری که با این فرد دارید اسلامیه یا سیاسیه؟ اگر این فرد داره فرقه جدیدی رو بدعت میکنه چرا به طور قانونی و در معرض افکار عمومی محاکمه اش نمیکنید چرا بهش اجازه نمیدید از خودش دفاع کنه؟من خودم کتاباشو خوندم اصلا این وصله ها بهش نمیخوره.

 افسانهastronaut : به نظر من مثل برخورد هاي ناشيانه اي كه وزارت ارشاد با آهنگ هاي غيرمجاز داشته نبايد با فرقه هاي كاذب هم اينطور برخورد بشه.بايد زيرسطحي تر برخورد كنن.thanks

 بينام : واي بر ما.قضاوت نکنيد خواهشن.آقاي محمد علي طاهري از حق گفت ولي هرکي برداشت خودشو کرد تو اين زمينه و اون جور که خواست براي بقيه بازگو کرد.
ايشون ادعاي امام زمان بودن ندارن.اين حرفيه که ديگران ميزنن.قضاوت کار خداست.صحبت از درک نماز بود اما ديگران گفتند ايشون اعتقادي به نماز نداره.صحبت از درک تن واحده بود.اما....چه اتهاماتي که زده نشد و هيچ کدوم هم به اثبات نرسيد.من طرفداري نميکنم اما فکر نکنيد که خودتون خيلي درست کار و مثبت محور هستيد.به خود آي


 علي : سلام-محمد از قرآن گفت قرآن از خود مي گويد و عقل و سنت محمد پس هر چه با يکي از اين ها تناقض داشت را هرگز نپذيريد که آخرالزمان است و نگه داري از دين چون نگه داري آتش است در کف دست-کوچکترين تناقضي از جانب پيامبر هر آيين جديدي با آيين هاي تحريف نشده ي قبلي نشان دهنده ي انحراف آن آيين است چون پيامبر بايد معصوم باشد

 ابوالفضل : آدمش كنيد يعني سعي كنيد به راه راست بياريد

 صادق کيهاني : دين سازي جريان سازي و ادعاهاي واهي افرادي که خود را منجي بشرست مي خوانده اند تازگي ندارد ولي انسان دانا سحن پيامبران و اولياء خداوند را مبناي زندگي خويش قرار ميدهد و در برخورد با جريانات فکري نوظهور جانب اجتياط را رعايت کرده و چشمانش را به دهان دانشمندان و بزگان علم و دين مي دوزد تا گمراه نشود و مورد سوء استفاده قرار نگيرد زيرا انسان فقط يکبار مي تواند در دنيا زندگي کند و لذا در مورد انتخاب راه زندگي کردن خود نمي تواند ريسک کند.

 جواب گلباجي : پيامبر داراي معجزه بودند و نه اينکه با استفاده از علم جادو يا کمک از جنيان کاري را انجام دهند و علمشان لدني و الهي بود نه اکتسابي ، در حاليکه به گفته خود پيروان اين فرقه استفاده از قدرت اجنه در اين فرقه حرف اول را ميزند همان جني که رابطه با آن نهي شده
شما فرقه کيهاني را ميتوانيد با فرقه هائي چون وهابيت ، بهائيت و بابيت مقايسه کنيد که در ظاهر حرفهاي جالب و مردم پسندي ارائه ميکردند و در واقع يک فرقه انحرافي بودند که همان جنايتهائي که ذکر کرديد توسط همين فرقه هاي نو ظهور ساخته دست خلق الله و طرفدارانش انجام ميگردد
پس گول اين فرقه بازيها را نخوريد و فقط به ريسمان الهي چنگ زنيد و عرفان و ارتقا وح خود را از مذهب راستين تشيع که منبع عظيمي است ( بشرط آنکه علوم آنرا مطالعه و دنبال کنيد ) کسب کنيد


 گلباجی : اگر نباید حرف کسی را قبول داشت که به قول شما سواد ندارد یا مدرک دانشگاهی ندارد ، باید محمد مصطفی را قبول نداشت چون نمیتوانست حتی یک کلمه بنویسد!
در مورد قران که کتاب هدایت و نور است نیز طبق آیات میتواند افراد را به دورترین گمراهی ها بکشاند، اگر در جایی افرادی که خود را حامیان عرفان کیهانی نام گذاشته اند اشتباهی داشته اند دلیل بر رد شدن عرفان کیهانی نیست چون هم اکنون نیز به نام اسلام کشتارها و جنایت های کثیفی اتفاق می افتد که هرگز با دین اسلام که صلح و دوستی ست تشابهی ندارد. با آرزوی هدایت همگان


 پدرام : من تمام سخنان این مرد را گوش دادم کاری به بحث جن و چیزای دیگه ندارم اما به پختگی یه استاد نیست بعدشم به نظر من این جن گیری اقا بیشتر از پیش برنامه ریزی شده است

 سارا : خطاب به شما که می فرمایید عرفان پولی عرفان نیست: دین پولی چی؟ اخوندهای پولی چی؟ برای 1 جلسه روضه امام حسین چقدر میگیرن؟ یا حوزه علمیه برای خدماتش هزینه نمی گیره؟ اگه نگیره باید شک کرد که به کجاها وصله وداره از کجا تغذیه می شه.

 جواب حسن : در جواب حسن بايد بگم اين تشبيه شما هيچ ربط مثبتي ندارد ، موسس فرقه کثيف بهائيت را هم اميرکبير به دار کشيد اما پيروانش ميگفتند او امام زمان است و نهايتا به اين نتيجه رسيدند که خداست و به همين خاطر به سمت قبرش در اسرائيل نماز ميخوانند که خاک هر دو عالم بر سر نفهمشان
پيروان وهابيت هم او را از حضرت علي بالاتر ميدانند در صورتيکه در هر جا که ميرفت او را ميزدند و بيرون ميکردند اما الان به کمک انگليس يک عربستان به تسخير تفکرات انحرافي او در آمده است و به فتواي او در جاي جاي جهان سر ميبرند و بمب منفجر ميکنند و فکر ميکنند که با هدايت پيشوايشان رستگار و بهشتي هستند
حالا شماها هم مثل همين فرقه هاي نادان حس ميکنيد تازه هدايت شده ايد و ديگران خود پرست هستند و شما خداپرست
شرک در دل انسان نفوذ ميکند آهسته تر از حرکت مورچه سياه در دل شب تاريک بر روي سنگي سياه ... نقل به مضمون از مولاي عارفان حضرت علي عليه السلام ..... خلاصه مراقب ترفندهاي شيطان باشيد که فاصله کفر و ايمان يک تار مو است


 حسن : بنام بي نام او
بر سر محمد هم نادانان کلوخ ميزدند
بي خردان مسيح را به صليب کشيدند
و اينان استاد را ..............
و راه حق وحقيقت ادامه دارد


 رها : واقعا ادم نمي دونه حرف کي رو تو اين دوره باورکنه

جواب سوني کارت بيست :

حرف خدا و قرآن را قبول کنيد ، مثل ائمه که فرمودند سخنان و احاديثي که به نقل از ما ميشنويد را به قران رجوع دهيد اگر مطابق قران بود قبول کنيد وگرنه رد کنيد و براي همين علم رجال و حديث بوجود آمد که هر حرفي را قبول نکنيم ، اگر حوصله کسب علم رجال و حديث که بسيار گسترده هستند را نداريد عالمان متخصص دين به رايگان و وفور براي جلوگيري از انحراف و شبه در دسترس هستند فقط کافيست قبل از قبول هر ادعائي با متخصص آن ادعا مشورت کنيد


 یا حسین(علیه السلام) : خدا به آدم عقل داده به نظر شما عرفان پولی عرفان است؟؟؟؟؟

 افسانه کيهاني : حرفهاي استاد عين حق و حقيقته.تو طول تاريخ ديديم مردان حق .ائمه و معصومين با مسؤلين نا اگاه مواجه بودنزجاي هيچ نگرانی نیس.هممون ميدونيم كه به زودي استاد عزيزمون،استاد جان،استاد عشق به لطف خداوندگار عشق ازاد ميشه و راه حق رو ادامه ميده.با اميد اگاه شدن مردم جهان و مسؤلين ايران

 شهروند : الله اعلم

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 280

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،