سفارت انگلیس توسط دانشجویان تصرف شد + عکس

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 سفارت انگلیس توسط دانشجویان تصرف شد + عکس

شماره خبر : 3182    خوانده شده : 6105 مرتبه     انتشار : 8/9/1390    ساعت : 19:31


پرچم انگلیس نیز که بر سر در سفارتخانه این کشور نصب بود توسط معترضین به زیر کشیده و آتش زده شد و سپس پرچم جمهوری اسلامی ایران به جای آن نصب شد

تجمع اعتراض آمیزی که از ساعاتی پیش مقابل سفارت انگلیس در خیایان فردوسی تهران در حال برگزاری است با ورود تعدادی از دانشجویان به داخل سفارت وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش عصرایران ، معترضان که علیه سیاست های انگلیس شعار می دادند، سرانجام از سد پلیس که سعی در حفاظت از سفارت داشت گذشتند و وارد آن شدند.
همچنین پرچم انگلیس نیز که بر سر در سفارتخانه این کشور نصب بود توسط معترضین به زیر کشیده و آتش زده شد و سپس پرچم جمهوری اسلامی ایران به جای آن نصب شد.

معترضین در شعارهای خود سفارت انگلیس را لانه جاسوسی عنوان می نامند و خواستار تعطیلی آن هستند.

تجمع‌کنندگان تصاویری از قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و نیز شهیدان شهریاری و علیمحمدی را در دست دارند.

در همین حال باشگاه خبرنگاران صداوسیما اعلام کرد:"دود حاصل از آتش گرفتن تجهيزات اين سفارتخانه در خيابان هاي اطراف سفارتخانه ديده مي شود.دانشجويان از موانع آهني داخل سفارت انگليس نيز عبور كرده و وارد ساختمان هاي اداري اين سفارتخانه شدند و قاب عكس ملكه انگليس توسط دانشجويان ايراني پايين كشيده شد.حضور دانشجويان در ساختمان هاي اداري سفارت انگليس ادامه دارد و در حال جمع آوري اسناد از اين لانه جاسوسي هستند كارمندان اين سفارتخانه از درب ديگر گريختند."

هم اکنون نیروهای انتظامی و امنیتی با حضور پر رنگ خود شامل ده ها نیروی یگان ویژه خودرو و موتور سیکلت کنترل اوضاع را به دست گرفته اند و آتشی مهار شده است.
دو دستگاه خودروی آتش نشانی و یک آمبولانس نیز در برابر سفارت مستقر شده اند.

از نکات جالب توجه حضور واحدهای سیار صدا و سیما، العالم و پرس تی وی در برابر سفارت است. همچنین یک جایگاه درست شده از داربست دقیقا در مقابل درب سفارت تعبیه شده و روی آن یک دستگاه دوربین فیلمبرداری وجود دارد.
 ده ها خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی در محل حضور دارند.

هم اکنون بجز مقابل سفارت، بقیه نقاط خیابان فردوسی کاملا عادی است.

از ساعت 17 که پلیس در صدد متفرق کردن افراد برای تسهیل عبور و مرور خودروها برآمده، عده ای از دانشجویان با شعارهای "مرگ بر انگلیس" ، "دانشجوی بسیجی آزاد باید گردد" ، "حیدر حیدر" و "الله اکبر" به تقابل با پلیس پرداختند که در نهایت تا این لحظه پلییس موفق شده است معبری به اندازه عبور یک خودرو از میان تجمع کنندگان باز کند.

معترضان همچنان حاضر به ترک محل نیستد.

باغ قلهک هم به تسخیر دانشجویان در آمد


در همین حال واحد مرکزی خبر گزارش داد: حدود صد نفر از دانشجویان خشمگین تهرانی از سیاست‌های خصمانه انگلیس، وارد باغ قلهک (یکی از مراکز سیاسی این کشور در تهران) شدند.

 دانشجویان خشمگین با وجود تلاش مأموران نیروی انتظامی بر ممانعت از این کار، وارد این محل شده‌اند و همچنان در آن حضور دارند.

اسناد و مدارك محرمانه و جاسوسی انگلیسی ها كه در باغ قلهك تهران موجود بود در اقدامی توسط تعدادی از دانشجویان مصادره شد.

در حال حاضر تعدادی از اتباع بیگانه مستقر در ساختمان باغ قلهك نیز توسط دانشجویان محافظت می شوند.

همچنین خبرنگار عصرایران کسب اطلاع کرد عده ای از دانشجویان تصمیم دارند با تخریب دیوارهای باغ قلهک ، آن را تبدیل به پارک عمومی کنند تا از صبح فردا همه مردم بتوانند بدون هیچ مانعی وارد آن شوند.

اولین واکنش انگلیس
 
در  واکنش به وقایع امروز تهران ، وزارت خارجه انگلیس از ایران خواست از جان دیپلمات ها و کارکنان  سفارت بریتانیا محافظت کند.

 یک سخنگو در وزارت امور خارجه انگلیس با تایید حمله به سفارت بریتانیا و محکوم کردن این اقدام گفت: عده قابل توجهی وارد سفارت شده و به آن خسارتهایی زده اند و این در حالی است که  بر اساس کنوانسیون ژنو دولت ایران موظف به حفاظت از جان کارکنان سفارت است .
 
تصرف مجدد سفارت

در حالی که ساعتی پیش دانشجویان از محوطه سفارت بیرون رانده شده بودند ، دقایقی قبل و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مقابل سفارت انگلستان علی رغم تلاش پلیس برای پراکنده کردن آنها بر ادامه تجمع خود تا آزادی کامل دوستانشان تاکید کردند و بار دیگر وارد سفارت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور پس از اقامه نماز جماعت بار دیگر با بالا رفتن از دیوار سفارت انگلستان وارد سفارت این کشور شدند.

علی رغم تلاش نیروی انتظامی برای متفرق کردن تجمع کنندگان، دانشجویان پراکنده شدن از اطراف سفارت را مشروط به آزادی تمامی دانشجویانی که در داخل سفارت هستند کردند.

با وجود اعلام قبلی مبنی بر پایان مراسم بعد از اقامه نماز جماعت مغرب، همچنان بر شمار افرادی که در این تجمع اعتراض آمیز حضور دارند افزوده می شود.

تخمین زده می شود که بیش از 200 دانشجو در حال حاضر در سفارت به سر می برند. چند دانشجو روی سر در سفارت انگلستان نشسته و از بقیه دانشجویان می خواهند تا وارد سفارت شوند.

نیروی انتظامی تلاش زیادی برای ممانعت دانشجویان از ورود به سفارت صورت می دهد که عمده این تلاش ها با توجه به تعداد بالای دانشجویان و انگیزه فراوان آنها برای اعتراض به سیاست های دولت انگلستان بی نتیجه مانده است.

دانشجویان با شعارهای هیهات من الذله ، "حیدر حیدر"، "برادر بسیجی آزاد باید گردد" بر ادامه تجمع تا پایان آزادی کامل دوستانشان تاکید دارند.

اسناد در دست دانشجویان

در جربان تصرف سفارت و باغ قلهک ، اسنادی شامل فیلم ، عکس و نوشته به دست دانشجویان افتاده است. همچنین yjc گزارش داد که آنها وارد انبار مشروبات الکلی سفارت انگلیس شدند.6 نفر از كارمندان انگليس كه در باغ قلهك در محاصره دانشجويان بودند،توسط پليس ديپلماتيك آزاد شدند.  برخي منابع مي گويند كارمندان سفارت انگليس ،برخي از اسناد را در پشت بام سفارت آتش زدند.


درگیری در داخل سفارت

در پی ورود عده ای از دانشجویان ، درگیری هایی در داخل سفارت بین این افراد و نیروهای پلیس به وقوع پیوسته است که گفته می شود چند نفر تا این لحظه مصدوم شده اند.
پلیس تا کنون تعدادی از این افراد را بازداشت کرده است.

تسخیر سفارت انگلیس در تهران




























به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 بسيجي : اين فرمايش امام راحل (ره)رابياد داشته باشيم . امريکا از شوري بدتر.
شوري از امريکا بدتــر و انگليس از هـر دو بــــدتــــــــر


 علی : ايکاش اين دانشجو نماهاي لباس شخصي به سفارت چين و روسيه هم اينچنين لشگر کشي مي کردند . هرگز انگليس و آمريکا در طول تاريخ ذره اي از خاک ما را تصرف نکردند ولي اين روس هاي کثيف و اکنون اربابان چيني در گذشته و اکنون هم خاک ما را تصرف کردند و هم اقتصاد ما را نابود کردند.راستي چرا دولت اسلامي اين چنين دست دوستي و رعيتي به دول کمونيست مي دهد.

 احسان ایرانی : انگلیس دشمن تاریخی ما! و دلمون خوشه به مثلن این خشم انقلابی که سر میکشه به آنارشی و وحشیگری . کسی نمی پرسه پس روسیه چی که همراه چین این روزها شده امید آقایان . روسیه دشمن تاریخی مانیست ؟ ترکمن چای و گلستان یادمون رفته ؟دریغ از این تاریخ سرسپرده که یا این یا اون . هرگز مستقل نشدیم !

 وحید : يعني اينا شبيه دانشجو هستن .....

 امير : آقاي مسيح، کار اشتباه را نباید با اشتباه پاسخ داد. اگر هر وحشی گری را با وحشی گری جواب دهیم نمی توانیم دم از فرهنگ غنی بزنیم

 مسيح : اه اه حالم به هم خورد چقدر بزدل اينجا هست ، بيچاره ها خاک اين مملکت را اين انگليسي هاي نمک به حروم به توبره کشيدند شما حس با کلاسي و کنوانسيون ژنو ميگيريد
سفارت ايران را که تو انگليس چند سال پيش تصرف کردند شما غربزده ها کجا بودين که جنجال کنيد که چرا سفارت ايران تو انگليس را تصرف کردند مگه سفارت ما خاک ما محسوب نميشه ؟ آهان فهميدم قوانين خاک بر سري را فقط ما بايد رعايت کنيم ببخشيد من روشن نبودم


 ..... : اقاي اشنا تو که هيچ اطلاعاتي راجع به بهاييت نداري لطفا هيچي نگو اين يک... از لحن سخن دوستان موافق اين عمل معلومه از وحشي گري خوششون مياد... ما دينو ايمون داريم صبح تا شب کارمون فحشو غيبته دعاي ناشايست در حق ديگران کردنه اخه مرد حسابي تمام دنيا مسلمون نميشن که اين ديگه واضحه اکثريت هم مسلمون نميشن مسيحي نميشن بي دين نميشن بابا دنيا قشنگين به همين تفاوتاست ولي تا موقعي تو توهم باشيم همينه من خارج زندگي ميکنم هيچ کسو نديدم اينجا به عقايد يا مليت يا نژاد کسي بي احترامي کنه خيليهاشون هم اصلا مسلمون نيستن فقط تو کشور ما هيچ کي به هيج کي احترام نميذاره و همه فک ميکنن خدا هستن.. يه ذره از موضوع پرت شدم ولي وحشي بازي رفته تو خونمون بايد ما مهد تمدن دنيايم يه ذره فکر کنيم زشته بگن ايران جاي نا امنيه

 غريبه : حالا که دستمان به خر نميرسه به کوپالش ميزنيم

 ایرانی مسلمان : حرکت خیلی تندی بودوازشونات اسلامی بدوربود اینها یک عده بیسواد وغیر دانشجو بودن چون دانشجوایرانی علم وسطح سوادش فراترازاین است دانشجوایرانی اون نخبهای هستند که برای اعتلای ایرن عزیزشان جسم وهوششان بکارمیبرند نه برای تجاوز به خاک دیگران ازشماخواهشمندم نام دانشجو راخراب نکنید چون دانشجوی ایرانی مهذب به اخلاق اسلامی ایرانی ان الله مع الصابرین

 رهگذر : فقط افسوس بايد خورد
اگر ما با هر کشوري که مشکل داريم بخواهيم اينطور برخورد کنيم و با تجاوز به خاک آن کشور (سفارت خانه ي هر کشور خاک کشور متبوعش محسوب مي شود) اعتراض کنيم آنوقت نبايد از وحشي ناميده شدن توسط مردم ساير کشورها ناراحت شويم.
وقتي اين رفتار وحشيانه که نه با مرام دانشجويان و روشنفکران ايراني سازگار است و نه مورد تاييد هيچ فرد عاقل و بالغي نيست از سوي عده اي فرد معلوم الحال و مواجب بگير (به نام دانشجو)صورت ميگيرد، آبروی کل مردم ایران را در جهان می برد.
فقط یک لحظه فکر کنید عوامل وهابی عربستان روزی به سفارت ایران در آن کشور حمله کنند و بر فرض تمامی کتاب های مفاتیح و ادعیه ی شیعی موجود در سفارت ایران را آتش بزنند، آنوقت چه حالی به شما دست می دهد؟


 عاشق علی : واقعا باید به رفیقهای خودم آفرین بگم که مانند حصرت محمد و علی ع به دل کفر زدند و این استعمارگر پسر رو از مهد ایران و ایرانی بیرون کردند . بچه ها دمتون گرم

 زاهده رضوان : اقدام ناشايست وغير متمدانه وبرخلاف اصول سياسي وديپلماسي است . چرا هميشه اينگونه برخودهاي تند وغير حرفه اي انجام ميشود . تاوان مشکلات ولطمات اين اقدامات را کداميک از آقايان اقدام کننده با يد بدهد. اينگونه اقدامها غالبادر استانه بحرانها وکشورهاي ديگر انقلابات و... سر مي زند . نه در کشور با ثبات و نظام استواري مانند کشورمان.اصلا صحيج نيست.

 محیا : این همه اختلاس و گند کاری کار بابای من بود؟
اشتباه پشت اشتباه. گند پشت گند. واقعا از مردم من بعیده. واقعا از دانشجوی این کشور بعیده. اینها دانشجو نیستند. یه مشت زودجوگیر اند. دلیل می خواهید؟ پلیس اونجا چه می کرد؟ برای همه ی 6000 سال تمدن آرایی ام متاسف شدم وقتی دیدم با مهمان چه می کنند. هرکی جرات داره نظر بده.


 ایرانی : یک رسوایی دیگر بر پیشانی تاریخ سیاسی ایرانی رقم خورد . این رسوایی را مرحوم بازرگان در تسخیر سفارت آمریکا هشدار داد ولی دیگران آن را انقلاب دوم نامیدند! چه حاصل شد از آن حرکت که امروز تکرار شد؟سران ما یک دشمن فرضی را ساختند و مرتب از کنار آن بهره میبرند و دست خون آلود را با دولت های کثیف روسیه و چین پیوند میدهند .ای دانشجویا از نوع حکومتی بوده و حرکت نیز حکومتی است . به ظاهر تجاوزگران دقت کنید .این رفتار نشان داد که ایران خود نیز به قوانین بین اللملی پایبند نیست اگر دیگران در جایی خریت کنند ما هم خریت می کنیم .

 ا : اگر مثل سفارت آمريکا ما رو وارد جنگ و عقب افتادگي تازه اي نکنه خوبه. ما با همه وارد نزاع شديم.

 میهن پرست : مي گويند اميرالمومنين(ع) پس ازضربت خوردنشان ازفرزند خویش امام حسن(ع) درمورد اوضاع واحوال قاتل خویش پپی گیر شده وفرمودند که مبادا به وی ظلمی کنید که خداوند ظالمان رادوست نمی دارد ...ضربتی به من وارد کرده شما نیز تنها ضربتی براو وارد کنید ...اما اگر ببخشیدش بهتر است(نقل به مضمون).........پس چگونه است که پس از 1400سال افرادی که داعیه ولایت چنین امامی رادارند اینچنین بی محابا ونامعقول به سرزمین دیگران(طبق قوانیت بین المللی زمین واملاک سفارتخانه ها جزئی ازخاک کشور مربوطه که درسرزمین غیر سفارتخانه دارد میباشد یعنی سفارتخانه انگلیس درایران جزئی ازخاک انگلیس می باشد) حمله می کنند وتاب وتحمل رسیدگی به تخلفات این بیگانگان را هرقدر هم که ناروا باشد از طریق قوانین ومقررات بین المللی ندارند...؟!

 آشنا : خوبشون کردند ، هر چي بدبختي مسلمانها و ايراني ها ميکشند زير سر اين انگليس پدر سوخته حرامي است از فتنه ايجاد وهابيت و بهائيت و بابيت و صهيونيسم و هر چي خباثت تو دنياست تا انواع پدرسوخته بازي هاي ديگر
خدا کشورشان را نابود کند و فکرشان را و طرز عملشان را و يارانشان را ، الهي به نون شب محتاج بشن


آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 189

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،