داستان مقاله سردار علائي چه بود + نامه اعتراضي سرداران سپاه + جواب علائی + عكس تجمع

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 داستان مقاله سردار علائي چه بود + نامه اعتراضي سرداران سپاه + جواب علائی + عكس تجمع

شماره خبر : 3263    خوانده شده : 42114 مرتبه     انتشار : 25/10/1390    ساعت : 22:26


پس از انتشار نوشته ای از سردار حسین علایی و سوء تفاهم هایی که باعث تجمع در مقابل منزل وي شد ( تصاوير پائين ) ، وی با انتشار یادداشتی به ارائه توضیحاتی در این ارتباط پرداخت

پس از انتشار نوشته ای از سردار حسین علایی و سوء تفاهم هایی که باعث تجمع در مقابل منزل وي شد ( تصاوير پائين ) ، وی با انتشار یادداشتی به ارائه توضیحاتی در این ارتباط پرداخت. به همين دليل اصل مقاله منتشره در اطلاعات به همراه تصاوير اعتراض در جلوي منزل وي و نامه 12 فرمانده سپاه و جوابيه او در زير آورده شده است :

توضيح و جواب سردار علائي :

بسم الله الرحمن الرحیم
در پی برداشت های متفاوت از "مقاله ی 19 دی از نگاه دیگر" و انعکاس گسترده ی آن در رسانه ها نکات ذیل را به اطلاع خوانندگان محترم این مقاله و به خصوص رزمندگان و فرماندهان عزیز دوران دفاع مقدس که همیشه مورد لطف و محبت آنها بوده ام می رساند:

1- هدف از نگارش این مقاله صرفا بیان رفتاراستبدادی و دیکتاتوری رژیم ستم شاهی محمدرضا پهلوی در مقابل اعتراضات مسالمت آمیز مردم مسلمان ایران در روز نوزدهم دیماه سال 1356 و قیام های مردمی پس از آن بودکه خوشبختانه منجر به سرنگونی آن پادشاهی در 22 بهمن سال 57 گردید و قطعا مقایسه نظام ستمشاهی با نظام جمهوری اسلامی ایران قیاسی مع الفارق بوده و به هیچ وجه مورد نظر نویسنده مقاله نبوده است.

2- اینجانب معتقدم که از مهمترین ویژگی ها و مشخصه های انقلاب اسلامی مردم ایران مخالفت با "استبداد و دیکتاتوری" ، "وابستگی رژیم شاه به آمریکا" و "فساد دستگاه سلطنت" بوده است که امروزه به عنوان الگویی موثر در بیداری اسلامی و سرنگونی دیکتاتورهای کشورهای عربی مورد استقبال مردم خاورمیانه و شمال آفریقا قرار گرفته است.

3- نظام جمهوری اسلامی که با هدایت و رهبری های حضرت امام خمینی قدس سره و آرای قاطبة مردم ایران به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی پدید آمد همچنان با دنبال کردن این سه مولفه ی اساسی است که به راه خود ادامه می دهد.

4- متأسفانه بعضی از رسانه های داخلی با ارائه برداشت های خاص خود، فضای مناسبی را برای رسانه های خارجی فراهم کردند تا آنها هرچه می خواهند بگویند و از ظن خود به تفسیر و تحلیل این مقاله بپردازند.

5- بدیهی است همانطور که تا کنون تمام عمر خود را در راه مخالفت با استبداد و برپایی نظام مردمی جمهوری اسلامی و دفاع از ماهیت انقلاب اسلامی و مقابله با سلطه استکبار به ویژه در دوران جنگ تحمیلی صرف کرده ام انشاءالله همچنان بر این صراط مستقیم استوار خواهم بود و معتقدم پشتبانی از ولایت فقیه موجب می شود تا مملکت ما آسیبی نبیند

*********************************************************

نامه 12 فرمانده دفاع مقدس خطاب به حسين علايي؛
 عمري سر سفره رهبري و انقلاب نشستي و حق نمك را ندانستي/ نيش قلمت نوش جان جبهه كفر و نفاق و صهيونيست‌ها شد
 12 نفر از فرماندهان ارشد دفاع مقدس در نامه‌ي سرگشاده‌اي به حسين علايي، با يادآوري روزها و صحنه‌هايي از تاريخ انقلاب اسلامي و اينكه وي و امثال او هر چه دارند، از بركت و سفره‌ي انقلاب اسلامي و رهبري بوده است كه اكنون حق نمك اين سفره را هم نمي‌دانند، خطاب به وي تأكيد كردند كه دردناك‌تر از نيش قلم او در مقاله اخيرش، به اسارت گرفته شدن وي از سوي جبهه كفر است.

به گزارش رجانيوز، اين نامه كه به امضاي سرتیپ پاسدار جعفر اسدی، سرتیپ پاسدار علی فضلی، سرتیپ پاسدار محمد کوثری، سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، سرتیپ پاسدار حسین همدانی، سرتیپ پاسدار علی زاهدی،‌ سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری، سرتیپ پاسدار محمد حجازی، سرتیپ پاسدار غلامرضا جعفری، سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی و سرتیپ پاسدار سید علی بنی لوحی رسيده است، در واكنش به مقاله اخير حسين علايي است كه او نيز از فرماندهان دوره دفاع مقدس است.

علايي در مقاله‌اي كه روز 19 دي ماه هم‌زمان با سالروز قيام مردم قم در سال 56 منتشر كرد و از قضا نيز روزنامه اطلاعات اين مقاله را منتشر كرد، با تلويحي كه رساتر از تصريح بود، توهين‌هاي متعددي به رهبر معظم انقلاب اسلامي و جريان ضد فتنه كرد و قلم و اعتبارش را در خدمت جريان خائن فتنه قرار داد.

متن نامه 12 فرمانده دفاع مقدس خطاب به حسين علايي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر محترم آقای علایی

مطالعه مقاله شما در روزنامه اطلاعات مورخه دوشنبه 19 دی 1390 بار دیگر بر زخم کهنه اهانت به انقلاب اسلامی و رهبری الهی آن که شیوه همیشگی و عاجزانه دشمن زخم خورده بوده نمک پاشید، اما بگذار دردمندانه اعتراف کنیم درد این زخم البته جانکاه‏تر در دل نشست.

34 سال قبل، صاحب قلم مزدوری بر چهره مبارک حضرت امام خمینی(ره) تیغ جفا کشید که از او انتظاری جز آن نمی‌رفت، لذا اگرچه اهانت او سخت بود ولی عجیب نبود.

اما این‌بار فردی با سیاط و نیش قلم به خلف صالح خمینی کبیر اهانت روا می‌دارد که عمری سر سفره انقلاب اسلامی و لطف و احسان رهبری نشسته بوده و اکنون چنین ناروا و بی‌پروا حق نمک خوردن را پاس نمی‌دارد و نمکدان می‌شکند. لذا تیغ جفای او بیشتر دل را می‌خراشد و بر عمق جان می‌نشیند.

فراموش نکرده‌اید که ما علویان سربه‌دار با شهدا و امام‎مان پیمان بسته بودیم تا بصیرت‌های‏مان را بر سلاح‌های‎مان حاکم کنیم، اما شما را چه شده است که اجازه می‌دهید نیش قلم‎تان بر صفحه سفید سوابق جهاد و ایثارگری‏تان خط سیاه بکشد و شما را به چنگ اندازی بر چهره عزیزترین سرمایه انقلاب اسلامی و برترین یادگار امام راحل(ره) دعوت کند.

کمی به اطراف خود بنگرید، در چه اردوگاهی قرار دارید و با چه کسانی هم‌نوا و هم‌سو شده‌اید. آیا در اطراف‌تان چهره‌های پلیدی نمی‌بینید که دیروز در اردوگاه انقلاب و همراه و هم‏پای شهدا به نبرد با آنان برخاسته بودید، آنان که دیروز دشمن شما و امت حزب الله بودند و شما هم‎پای سردارانی که امروز از آنان فاصله گرفته‌اید و آبروی خود را در گروی نبرد جانانه با آنان می دیدید، چرا امروز به‌جای مقابله، به شما لبخند می‌زنند و برای گل هایی که به جبهه انقلاب اسلامی می‌زنید، برای‎تان هورا می‌کشند و تشویق‎تان می‌کنند؟

کمی به جغرافیای وسیع انقلاب اسلامی نگاه کنید، جغرافیایی که امام راحل(ره) فرمودند مرز و کشور نمی‌شناسد و مرزهای آن را عقیده و ایمان تشکیل می‌دهد. در این جغرافیای وسیع که امروز بانشاط‌ترین و بالنده‌ترین روزهای خود را در حیات بیداری اسلامی سپری می‌کند و در حالی که همه انقلابیون مسلمان و آزادی‌خواه منطقه و جهان چشم به انقلاب اسلامی دوخته‌اند وامروز افتخار و آرزوی رهبران و پیشقراولان حرکت‎های مردمی بوسه زدن بر بازوان رهبری است، شما مشغول چنگ اندازی به این چهره عزتمند و ایجاد تردید در این مسیر الهی هستید. حقیقتاً چه‌کسی از بی‌انصافی‌هایی که در حق انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه آن کردید، احساس خوشنودی می‌کند و از سوی دیگر ببینید خریدار ادعاهای اهانت آمیز شما کیست؟

استکبار جهانی چقدر باید سرمایه گذاری کند تا چهره انقلاب اسلامی را تاریک و منکدر نشان دهد؟ این درد را به کجا بریم که شاهد باشیم کسانی امروز این خدمت را برای دشمن به رایگان انجام می‌دهند و سرمایه بزرگ افتخار دوران جهاد و ایثار را به‌ثمن بخس به معاندین نظام هدیه می دهند؟

برادر عزیز!

بیا با هم به گذشته سفر کنیم و دوباره با شهیدان بزرگی که افتخار هم‏سنگر بودن با آنها را داشته و داریم، همنشین شویم و با هم دهه اول انقلاب و با خمینی بودن را در خاطرمان مرور کنیم.

فتنه بزرگ جبهه نفاق و التقاط را در آغاز شکوفایی انقلاب شکوه‎مند اسلامی به یاد دارید؟

برآشفتن و اعتراض جبهه ملی و ملی‌گراها را از استقرار احکام الهی و ارزش‏های دینی و دعوت هر دو جبهه را تحت حمایت سران ملی مذهبی برای اردوکشی خیابانی علیه انقلاب اسلامی و احکام اسلام به یاد آوریم.

خیانت بزرگ کسانی را که خود را در حلقه اول یاران خمینی می‌دانستند و با همین پوشش به‌دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند به خاطر آوریم، هنگامی که کودتای نوژه را طراحی کردند تا انقلاب اسلامی را با حذف ولی فقیه و جایگاه والای ولایت فقیه در نطفه خفه کنند.

همراهی و هم‌داستانی و حمایت عجیب یکی از شخصیت‌های مطرح مذهبی که عنوان (مرجعیت شیعه) را نیز با خود داشت، به یاد آوریم و با خیانت و جفای حاصل عمر امام(ره) به استاد خویش و انقلاب اسلامی به یاد آوریم و بگذاریم ناله غم‎گینانه حضرت امام در شکستن کمرش زیر بار جفای حاصل عمرش یک بار دیگر در گوش جانمان طنین اندازد و اشک بر دیدگان‏مان بنشاند. به‌راستی آن روزها یاران شهیدمان همت‌ها، باکری‌ها، خرازی‌ها، زین‌الدین‌ها و شما و ما در کدام سنگر بودیم؟

آیا بر امام(ره) برآشفتیم که چرا به منافقین و ملی‌گراها اجازه اردوکشی خیابانی نمی‌دهید؟

آیا نیش قلم بر صفحه دل امام نشاندیم که چرا حامی کودتای نوژه را که عمری در کسوت مرجعیت به سر برده است حصر خانگی کرده‌ای؟

آیا بر امام نهیب زدیم: چرا حاصل عمرت را به‌خاطر هم‌داستانی با بلندگوهای استکباری و اذناب داخلی آنها یعنی منافقان از خدا بی‌خبر، از خود رانده‌ای؟

نه، هرگز. ما بر اساس آموزه‌های اصیل اسلام ناب محمدی(ص) و تجربه تاریخی صدر اسلام آموخته بودیم‌: باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت‎مان آسیبی نرسد لذا مردانه هم‎پای شهیدان در رکاب رهبر الهی خود ایستادیم و تا مرز جان‏فشانی حسرت یک لحظه جدایی از رهبر و امام خود را در دل دشمنان نشاندیم.

پس ای عزیز چه شده است که امروز، بر خلف صالح خمینی کبیر که همچون امام شهیدان سلوک می‌نماید و با خردمندی و فرزانگی کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان فتنه‌ها به در می‌آورد و خار چشم دشمنان کوردل است، با تیر زهرآلود قلم خویش این‌چنین جفا روا می‌داری؟

به یاد بیاوریم در فتنه 88 که جنگ احزابی در برابر جبهه انقلاب اسلامی گشوده شد و حقد و کینه سه دهه انقلاب اسلامی تمامی معاندین را از استکبار جهانی و نظام سلطه گرفته تا منافقین کوردل، بهايیان، صهیونیست‌ها، اپوزیسیون خارجی و داخلی و همه جبهه باطل را به‌بهانه انتخابات به میدان آورد و بنا به اعتراف صریح دشمن اصل ماجرا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود (گرچه ساده‌دلان بی‌بصیرت آن را به‌گونه‌ای دیگر تحلیل کردند) در نهایت مشاهده کردیم چگونه با رهبری و درایت آن حکیم بصیر، فتنه عظیم خنثی شد و دشمن به هزیمت رفت و بار دیگر بر همگان نشان داده شد که خامنه‌ای خمینی دیگر است.

برادر عزیز!

درد دیگری نیز بر دل‌های همسنگران‏تان سنگینی می‌کند، درد لبخند دشمن.

برگردید و بازتاب مقاله و مواضع خود را در رسانه‌های جبهه کفر و استکبار، نفاق و صهیونیسم جهانی مورد بررسی قرار دهید. آیا نمی‌بینید که ادعاهای شما را و نیش قلم‌تان، نوش جان آنان شده و لبخند رضایت بر لبان آنها نشانده است؟

حتماً می‌دانی لبخند رضایت دشمن چه تلخ است و در کربلا با امام حسین(ع) و حضرت زینب کبری(س) چه کرد؟

اما خوب است بدانی دردی که ما از تلخی لبخند رضایت دشمن می‌کشیم تنها ناشی از رضایت آنها از اهانت‌هایی که با قلم شما بر صفحه کاغذ نقش بسته است نیست.

چرا که آنها بسیار ناکسانی را در آستین دارند که می‌توانند هر زمان بخواهند قلم به دست مزدوری را به مأموریت بگمارند.

درد ما از تلخی لبخند رضایت دشمن، بدان جهت است که دشمن احساس می‌کند توانسته است از اهالی جبهه اهل حق به اسارت بگیرد. اسیری شما در جبهه کفر و نفاق برای ما از زهر نیش قلم‎تان سخت‌تر و آزار دهنده‌تر است لذا شما را دعوت می‌کنیم هم‏پای شاعر خوش‌ذوق بیایید به زیارت یار شهید تازه سفر کرده‌مان سردار شهید حسن تهرانی مقدم برویم و پیام او را از جایگاه عند ربهم یرزقون بشنویم و معیار حرکت امروز و فردای‏مان قرار دهیم، باشد تا در آن دنیا نیز توفیق همنشینی با خیل یاران شهیدمان را همچون این دنیا پیدا کنیم.

دیشب به خوابم آمد روح حسن چو نوری شأن شهید را او می‌گفت با چه شوری

اینجا ملاک عشق است پیمان با ولایت باید نمود پرواز تا مرز بی‌نهایت

مأوای ما شهیدان نزد حسین زهراست جز راه رهبری نیست راه سعادت و راست

والعاقبة للمتقین والسلام علی من التبع الهدی

تعدادی از هم‎رزمان دیروز سرداران شهید و منتقدین امروز شما و یاران بی بصیرت‌تان

***************************************************************
متن مقاله سردار علائی چاپ شده در روزنامه اطلاعات در ۱۹ دی ماه امسال

قیام ۱۹ دی از نگاهی دیگر
سردار حسین علایی

روز ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ سر آغاز قیامی مردمی و فراگیر است که ظرف حدود یک سال توانست شاه را از کشور بیرون کند و به نظام سلطانی ۲۵۰۰ ساله در ایران پایان دهد. اما این ماجرا خیلی ساده شروع شد و بهانة آن را خود حکومت فراهم کرد. در روز ۱۷ دی ماه روزنامة اطلاعات که توسط یک سناتور مورد اعتماد اداره می‌شد مقاله‌ای را با عنوان ارتجاع سرخ و سیاه علیه آیت الله خمینی که توسط شاه به عراق تبعید شده بود به چاپ رساند. چاپ این مقاله مورد اعتراض طلاب حوزة علمیة قم قرار گرفت و من که خود در آنجا بودم به اتفاق تعدادی از طلاب به در منزل تعدادی از اساتید حوزه علمیه قم مراجعه کردیم تا آنها به درج یک طرفه مقاله توهین‌آمیز علیه شخصیت محبوب مردم اعتراض کنند. این رفت و آمد به در خانة علمای قم دو روز به طول انجامید و حکومت شاه به بهانه نداشتن مجوز برای راهپیمایی به طلاب و جوانان در خیابان صفائیه حمله کرد و تعداد ۶ نفر از طلاب و معترضین را کشت و عده‌ای را نیز مجروح کرد. رفتار غلط مأمورین امنیتی شاه،نارضایتی مردم از حکومت سلطنتی را به اوج رسانید و به استمرار آن کمک کرد.چنین رفتاری موجب شد تا چهلم‌ها در ایران به راه بیفتد و رژیم شاه ظرف یک سال بیش از ۲۰۰۰ نفر از مردم معترض را در خیابان‌های شهرهای مختلف بکشد.ولی هرچه بر کشته‌های خیابانی و بازداشت مردم و تعداد زندانیان سیاسی افزوده می‌شد عملا از اقتدار نظام شاهنشاهی کاسته می‌شد. ‏
تا قبل از این حوادث، مردم مستقیما شاه را خطاب مخالفت‌های خود قرار نمی‌دادند و سعی می‌کردند تا انتقادات را متوجه نبود آزادی بیان در کشور،فقدان آزادی‌های سیاسی و رفتار بد مأمورین دولتی به ویژه عناصر گارد شاهنشاهی و در نهایت دولت وقت بکنند. اما تداوم رفتارهای خشن حکومت و سرکوب شدید اعتراضات باعث شد که مردم لبة تیز مخالفت‌های خود را متوجه شخص شاه بکنند و خواستار تغییر اساسی در نظام حاکم شوند. نامه نگاری‌ها به شاه شروع شد و او به حق عامل همة نابسامانی‌های کشور اعلام شد.‏

این روند ادامه یافت تا آن که مردم، آزادی و نجات خود را در برپایی جمهوری اسلامی دیدند تا هم از حکومت یک شخص به صورت مادام العمر جلوگیری کنند و هم مردم با انتخابات آزاد بر سرنوشت خود حاکم باشند و هم حکومت برخاسته از متن فرهنگ مردم که اسلام است باشد و تعارضی بین باورهای مردم و اَعمال حاکمیت نباشد. به هر حال شاه به سرکوب‌ها و توسعه اختناق ادامه داد تا با رهبری امام خمینی همة مردم علیه وی بسیج شدند و او برای نجات جان خود و خانواده‌اش مجبور به فرار از کشوری شد که خود را صاحب آن می‌دانست. به نظر می‌رسد احتمالا سوالات زیر پس از فرار برای شاه مطرح شده باشد که می‌تواند برای سایرین تجربه‌ای مهم و عبرت آموز باشد.

۱-اگر در واکنش به حضور مردم در مجالس ترحیم فرزند امام خمینی سعه صدر به خرج می‌دادم و با مقاله توهین‌آمیز که نویسنده آن داریوش همایون وزیر اطلاعاتم با اسم مستعار بود،مردم را تحریک نمی‌کردم بهتر نبود؟

۲- اگر پس از انتشار مقاله در روزنامه حکومتی، اجازه پاسخ به آن مقاله را در همان روزنامه می‌دادم حکومتم دوام بیشتری نمی‌یافت؟

۳- اگر به مردم معترض اجازه راهپیمایی مسالمت‌آمیز را می‌دادم و آنها را متهم به اردو کشی و زورآزمایی خیابانی نمی‌کردم، مسئله خاتمه نمی‌یافت؟

۴- اگر به مأمورین دستور می‌دادم که به تظاهر کنندگان تیراندازی نکنند و هوشمندانه و با تدبیر آنها را آرام کنند،نتیجه بهتری نمی‌گرفتم؟

۵- آیا اگر به جای حصر کردن بعضی از بزرگان در خانه‌هایشان و تبعید تعدادی دیگر به سایر شهرهای دوردست و زندانی کردن فعالین سیاسی، باب گفت‌وگو و مراوده با آنها را باز می‌کردم، کار به فرار من از کشور می‌انجامید؟

۶- اگر به جای اتهام زدن به مردم که خارجی‌ها عامل تحریک شما هستند به شعور جمعی آنها توهین نمی‌کردم حالا خودم مجبور بودم به خارجی‌ها پناه ببرم؟

۷- آیا اگر به جای متهم کردن مخالفین خودم به اقدام علیه امنیت کشور،وجود مخالف را می‌پذیرفتم و حتی آن را قانونی تلقی می‌کردم و برای آنها حق قائل بودم نمی‌توانستم بیشتر برمسند قدرت باقی بمانم؟

طبیعی است که دیکتاتورها برای خود حق ابدی حاکم بودن بر مردم قائل هستند و در زمانی که در کاخ سلطنت با همراهان متملق و چاپلوس احاطه شده‌اند فرصت طرح این سوالات را ندارند و زمانی به فکر می‌افتند که مثل قذافی پس از موش و حشره خواندن مخالفین، مجبور شوند فرار را بر مقاومت و ایستاده مردن ترجیح دهند. فاعتبروا یا اولی الابصار

منبع : http://dideye-bidar.blogfa.com/post-181.aspx
 

























تجمع مقابل خانهٔ سردار علایی

asriran/197172
 


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 جواد : این بزرگوارانی که اومدن در خونه ایشون احتمالا سوادشون به کلاس پنجم بیشتر نمیرسه. عمرا اگر یکبار اینا اصل مقاله رو مطالعه کرده باشند.

 بلادیده : عزيزان سلام بعداز حدودسه سال مديريت ايشان نتونستن حدالاقل حق کارمندان وکارگران شرکت رو جفت وجور کنه مثل اربابش روحاني فقط ناليدگناها روپاس داد به عقب .اينو داشته باشيد تابرسيم به سالهاي جنگ و.....قضاوت باشما

 حسین : .......
.
براي من از امروز سردار خواهي بود!!!

يادش بخير! شعر اول انقلاب اين بود:
شد جمهوري اسلامي به پا/ که هم دين دهد، هم دنيا به ما!!!
.
.
اوضاع دينداري مردم که مشخص است و اوضاع دنيويشان هم که مشخص تر ! .....
.
فتامل جيدا!
ياحق


 کfبhاjتgل : جانم فدای رهبر اماای کاش ماکوته نظرنبودیم سردارعلاءی دوستت داریم خوشا به سعادتت!

 رضا : سردار يعني کاسترو .چگوارا....سردار يعني مرد جنگ يعني از سربازي به سرداري رسيده...ايشان اگه ادعا داره مرد جنگ است و عمل. مرد حق و عدالت است .وجود اين همه تبعيض و ظلم که نيرو شرکتي هستند در شرکت آسمان است رو برداره

 خیال باطل : من نمیدونم این دشمنی که شما میگید آب توآسیابش میریزین کیه این دشمن همه دنیا رو ول کرده اومده به ایران چسبیده ... جالبه . من برداشتم اینه که ما بشتر دشمن اونا هستیم نه اونا ... اینا عکسا هم بد رفت رو عصابم . اینا نه مسلمونن نه میهن پرست نه عاقل به قول دوستامون اینا شعبون بی مخن. این بنده خدا که چیزی به شخص خاصی نگفته حالا من موندم چرا به بسیجیا بر خورده ی جای کار میلگه پس ...

 یه بیسواد : ایشان مزد خود را در دولت روحانی گرفتند و مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان شدند و خوب است پس از 9 ماه از تصدی گری ایشان ببینید چه تدابیری اندیشیده اند؟! البته تخصص ایشان مدیریت استراتژیک است!!!!!

 ترکزبان : هربا ا سخن جایی و هر نکته مکانی /این اظهارات بعد از قضایای فتنه در ذهن همسویی با افراد مورد دار با نظام را تداعی میکند سابقه سردار محترم در زحمتها و رشادتها ایجاب مینمود دو پهلو ننوشته و موضوع سال 57 را برای مصادره به مطلوب و همراهی با قانون گریزان یکی نمیکرد بهر حال مقام شامخ ولایت با این سیاه مشقها خدشه دار نمیشود چرا که تاریخ همیشه ولایت دینی را در ذهن خود دارد

 در جواب نصیر : تک تک بندهای مقاله آقای علائی دقیقا عملکرد نظامی است که آنرا جمهوری اسلامی می نامید که نه جمهوری است و نه اسلامی و سندش هم نهج البلاغه امیرالمومنین و قواعد حکومت داری اسلامی و جمهوری
شما هم از همان قماشی هستید که دوست دارید طرفداران تفکر خود را ضربدر ده کنید و دیگران را تقسیم بر ده ، نه برادر شما کُلتون همون پنج میلیون نفری هستید که به کل جریان اصولگرا رای دادند اونوقت شما راهپیمائی با حمایت حکومت و آنهمه تبلیغ و تدارکات را با راهپیمائی دو سه میلیونی مردم تهران بدون حمایت و تدارکات و تبلیغات رسانه ای مقایسه میکنید ؟ و تازه تقسیم بر ده هم میکنید که چه نتیجه ای بگیرید ؟
منطقی باشید و نه خودتون را گُنده فرض کنید نه دیگران را کم


 نصیر : حرف های منطقی و درست باید شاهد عینی داشته باشه
جالبه 9 دی همان سال 90 چندده میلیون نفر در تهرا و شهرستان ها به نفع نظام راه پیمایی کردن..
بعد ایشون به خاطر 5 نفر کشته شده آنهم توسط لباس شخصی های ضد انقلاب در تظاهراتی که کلا 200 هزار نفر نبودن ...یک انسان مسلمان رو با یک مشروب خور فاسد و قاتل هزاران بی گناه مقایسه می کنه
امثال این آدم از قبیله همان رجوی هستن که 11000 غیر نظامی ایرانی رو کشتن حتی شهید مطهری و...بعد حرف از دموکراسی و اسلام!! می زنند....


 هوشمند : آقای علایی ولایت فقیه مثل شاهنشاهی نیست که از پدر به پسر برسد .خبرگان رهبری که توسط مردم انتخاب می شوند ولی فقیه را تعیین می کند .
دین و زنگی سال سوم نظام جدید


 رضا احمدی : سردار علایی حرف خلاف شرعی نزده - حرف حق زده .

 يا ابا صالح المهدي ادرکنا : اي کاش مي دانستي چه کسي را با چه کسي مقايسه مي کني ...

 شاعر : همه چی مرتبه
علائی خوابیده
موسوی خوابیده
کروبی خوابیده
خاتمی خوابیده
همه چی مرتب خواهد ماند


 عاشق علی : امام علي همه تلاشش براي حق و عدالت بود ولي .........

 فاطی : کساني که به سخنان حق سردار اعتراض کردند بچه هاي ..ي اند که جنگ نديده اند و پول ميگيرند به عدالت حمله کنند عکسهاشون رانگاه کني ميفهمي

 شهاب : به قول آقای سید حسن خمینی که گفت " تا بوده همین بوده" یه عده دلشون واسه ممکلت میسوزه یه حرفی میزنن و یه عده هم چماق بدست که میزنن تو سرشون. مثل همون کارایی که شعبون بیمخ انجام میداد

 آزادیخواه : اینها نه به فکر رهبری هستند نه به فکر دین و انقلاب بلکه به فکر شکم پر شده از حرام بیت المال هستند که بیت المال را مال البیت خود کرده اند

 اشکان : حسين علايي در مقاله خود واقعا سنگ تمام گذاشت و ثابت نمود که انچه درمملکت مي گذرد کپي همان رفتار ......

 سعيد رضايي : نميدونم تو اين مملکت چرا هر کي از آقاي خامنه اي يه انتقاد کنه ميشه مفسد في الارض آخه مگه نعوذبالله خداست بعدشم آخه آقاي خامنه اي سفره اش کجا بود ......

 عليرضا : بدنبود

 سلماسي : نمي دونم چرا ياد شعبان بي مخ افتادم؟

 محمد ج ر : مرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه

 ... : متاسفم برای کسانی که سرشون مثل کپک کردن تو برف به خیال خودشون روشن فکرن وما میشیم تندرو خاک برسر من

 امیر = : این رسمش نبود سردار و خانوادشو مورد اهانت قرار بدن هر چیزی راهی داره .سردار حلالشون کن زود از کوره در رفتن؟؟؟؟؟

 ابوالفضل : آقای علائی چند سال است که سقوط کرده اززمانی که نامزد اصلاح طلبات اراک شد
خداعاقبت همه ماراختم به خیر کند هرچند امثال این آقا هیچوقت الگوی نسل جوان نیستند


 صدرا : آیا صحبتهای سردار علایی غلط بود؟
یا به یک مشت انسان خشکه مذهب که حقایق اعمالشون رو در اون می دیدند بر خورد؟
اگه سردار علایی رو از نزدیک نمیشناختم شاید من هم قضاوتی دیگر میکردم ...
زنده باد علایی و علایی ها


 علي عباسي : سردار چرا نمي داني از مقام معظم رهبري فقط بايد تعريف و تمجيد کني.
نه انتقاد


 عاشق شهدا. : مرسي از غيرتت سردار.....

 حاجي : دستش درد نکنه که اينقدر با شرف و مرد است و بجاي بنده آدمها و مقام ها بودن بنده خدا است
الان اين مملکت شده اردوگاه چاپلوسان و رياکاران ، که اگه يکروز ورق برگرده معلوم ميشه چند تاشون واقعا حامي ولايت فقيه و اسلام بودند و چند تاشون حامي جيبشون و پدر سوخته بازيشون


 علي : آدم عاقل خودش را در موضع تهمت قرار نمي ده.


 عارف : سردارن محترم شما بنده خدا باشید نه بنده مخلوق خدا

 یکی از دانشجویان استاد : کسی نباید با آزادی بیان مخالفت داشته باشد . استاد نظرش را شجاعانه مطرح کرده است .

 حیدر ج : با سلام.
آقای علایی خواسته بود یه حرف چند پهلو بزنه و همه چیز رو به هم بزنه که خوب هم تونسته.به نظر من خیلی بی شرفی هستش که آدم چندپهلو حرف بزنه.آدم آزاده هیچ وقت ریاکاری و دودره بازی درنمیاره.


 برادر دوشهید : خواهشن بگذارید همیشه باب گفتگو و انتقاد باز باشد تا مردم بر سرنوشتشان خود تصمیمیم گیری نمایند . بله فردی مفاله ای در این خصوص مینویسد و افراد یا فردی دیگری پاسخ میدهند و قضاوت را بعهده ی مردم که بقول حضرت آقا فهیم و باشور هستند بگذارید و زود کسانی به خیابان نریزند و مدافع یا محق نباشند شاید اینکارشان هم اشتباه باشد بگذارید قانون و بزرگان دینی و روشنفکران و صاحبنظران تصمیم گیری و راهنمائی کنند .

 جوان : مطمئنا آقای علائی منظور بدی نداشتن ولی بازبان بدی بیان کردن!اینگونه اعتراضات اصلا درست نیست امام و رهبر هم راضی نیستنداینگونه افراد ازانقلابیون بابصیرت جداییند.

 بخون : ميگن فحشو بنداز صاحبش خودش ور ميداره. اون بنده خدا منظورش ديکتاتوراي عربي بود نه به حضرت اقا و ديگران. چرا الکي شلوغش ميکنيد و اتو دست دشمنان ميدهيد.اين بابا از منو شما خيلي ولايت مدار تره. شما که پذيرش انتقاد نداريد به خودتون ور ميداريد.
يا حق


 سرباز ژاندارمری آب و خاک پرست : خانه از پایبند ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است آقایان سردارها که در دوران دفاع تا اهواز میرفتید ویک بستنی ویک سینما میرفتید وبرمیگشتید میگفتید خط مقدم بوده ام حالا که تقی به توقی خورده وامورات مملکتی وکشوری دست شما افتاده به فکر مردم ومشکلاتشان باشید نه اینکه توسر خود بزنیدیادمان باشد که فقط آنها نجنگیدند اولین نیروئی که در اهواز مقابل نیروهای متجاوز عراق راگرفت وجنگید نیروی ژاندارمری پاسگاه زید اهواز بودکه همگی آنها یا به درجه رفیع شهادت ویا اسیر شدند

 ذره بین : به علايي گفته اند سر سفره ي رهبر نشسته اي ولي نمکدان شکسته اي. آيا اين فرماندهان بر سر سفره ي ملت نشسته اند و يا بر سر سفره ي رهبر. پول نفت و يارانه ها و غيره و تعيين بودجه هاي کلان نظامي که هيچ وقت اعلام نمي شود، چه کسي بر سر سفره چه کسي نشسته است؟ .......

 مانی : سلام دمت گرم سردار حرف حق و زدی ایول داری

 انقلابي : لطفا بدعت و غلو را جمع كنيد.همه ما سر سفره خداوند متعال هستيم و پيرو پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصومين (س)

 آزاده : بیچاره سال57 رو گفته اینقدر اذیتش نکنید

 بسیجی : اينا چه کسي هستند؟ ميدونند جبهه کدوم وري بود که به خونه يه سردار حمله ميکنند ؟

 علی رضایی : یکی بیاد بساط این آدمای تکراری رو جمع کنه. یکی حرف دل و سالها تجربه اش رو زده . اونوقت این آدمای تکرای میان میگن چی؟ کسی چیزی نگه حرفی نزنه انتقاد نکنه چون نان یک عده قلیل آجر میشه. آقا خودش گفته انتقاد سازنده اشکالی ندارد. ولی این آدمای تکراری که همه جا به اسمها وعناوین مختلف(دانشجو.مردم .بازاری.بسیجی)ولی یک شکل هستند معلوم نیست چی میخوان.

 امیر : اینایی که به خونه سردار با کت و شلوار متحد رفتن نظر تنگ و بدبختن که باعث بدبختی ما هم شدن.وبا اینا کشور به هیچ جا نمیرسه

 حسن : بنظرمن سردارعلایی به اصطلاح خواسته یه مقوله متفاوت اما در دفاع از انقلاب بنویسد ولی متاسفانه بعلت نداشتن علم نوشتن وسخنوری در موضع دشمن حرف زده در هر صورت چیزی از رهبری کم نشد
کار بچه های بسیجی هم اشتباه بوده


 فنا شده : آقا شما اگه اين طوري نيستيد چرا بهتون بر مي خوره ؟ اين همه جلز و ولز واسه چيه ؟ طلاي پاك چه منت به خاك

 باراک اوباما : يعني هيچ کي نيست بياد اين اراذل اوباشي رو که آبروي دين و بسيجي رو بردن جمع کنه
اينهايي که نام بسيج رو به بازي گرفتن؟


 مسلمان : برادر عزيزي که اين حرف رو ميزني
"اگر حرف منطقي داشت (علائى) بيخودي به مقام رهبري توهين نميکرد بايد براي عذر خواهي داوطلبانه درجه. مدرک تحصيلي .امکانات مالي و... را پس بدهد"
تو هم برو مدرکت، تمام اموالت رو تقديم آقا کن
تا وقت هست از درگاه خدا طلب استغفار کنيد.


 احمد از ابادان : دمت گرم سردار حرفت حرفت حرف دل بود.

 شهريار : کم به اسم اسلام بزنيد توي سر مردم.

 اسي ننرا : حقيقت ،تلخه ؟سردار علائي اينا رو گفت كه تاريخ يه بار ديگه تكرار نشه!!!حالا خود دانيد.اين دوست و دلسوزه نه آن كساني كه نون تملق و چاپلوسي و در واقع نون به نرخ روز مي خورند و بوقلمون صفت هستند.

 محمد : من به يه چيز يقين دارم : اين افرادي كه در حمايت از ولايت فقيه و رهبري اين كار ها را ميكنند ،يا دوست نادان هستند و يا دشمن در لباس دوست.
آيا تا حالا شده از خودشون بپرسند كه از اين رفتارشون آقا راضيه ؟؟!!
و آيا با اين كارشون چقدر باعث تاييد متن مقاله و رضايت دشمنان شده اند


 محسن : کساني که مدعي ولايت مداري حضرت علي ع هستند با وجدان بيدار يک شيعه علي قضاوت کنند که مخالفان يک اظهارنظر دلسوزانه از چه ادبياتي استفاده ميکنند (توهين تهمت تهديد )براي شناخت اين جماعت فقط بايد کمي فکر کرد و به دور از حب و بغض قضاوت کرد

 محب علی (ع) : خداوند انقلاب پيامبرشو تضمين نکرد چه برسه به اين انقلاب.....

 فياض : کدوم قانون شرع به اين آقايان اجازه داده که بريزند در خونه ي مردم و اين کارا را بکنند؟

 متین : جناب سردار علائي مرد هستي خدا لعنت کند کساني را که پول گرفتن تا چنين بلائي سر خانه شما بياورند تا وانمود کنند خود جوش هستند ......

 انديشه : دين ما دين آزادي انديشه است، وقتي در زمان امام صادق در مسجد پيامبر بي ديناني چون ابن ابي العوجاء مناظره علمي مي كردند و امام صادق عليه السلام پاسخگوي آنان در كمال سعه صدر بود پس دين و آيين و جامعه ما اين ظرفيت را دارد كه حرف مخالف را بشنود و به آن پاسخ منطقي بدهد هر چند قياس من مع الفارق است چرا كه نه علايي و امثال او بي دينند و نه ايران مسجد پيامبر و نه زمان زمان امام صادق عليه السلام.
اما از سوي ديگرتوجه كنيم كه همانگونه كه امام علي عليه السلام فرمودند بصيرت يعني اينكه انسان در فضاي آلوده فتنه خود را در معرض اتهام قرار ندهد و زمينه سوء استفاده ديگران را فراهم نسازد
قال الامام علي عليه السلام :كن في الفتنه كابن اللبون، لا ظهر فيركب و لا ضرع فيحلب


 منتظر : ضربه این اقدام گروهی جوان جاهل(و شاید مارق) متاسفانه از سخنان آقای علائی بر پیکره ولایت فقیه بیشتر بود. مگر خدا نگفته از نبی خدا جلو نزنید!؟

 امراد : با سلام واقعا متاسفم که تو مملکتی زندگی میکنیم که اگر کسی هم حقیقتی یا حرف دل مردم را بزند باید اینجوری باهاش برخورد بشه که چند نفر عقب افتاده و بی فکر با حیثیتش و با احساسات خانوادش بازی بشه.اگر این اتفاق برای یکی از مخالفان این آقا می افتاد هم اینجوری میزاشتن آزادانه جلوی درب منزلش مانور بدن.

 خزائنه : ز ايران و ز ترک و تازيان
نژادي پيد ايد اندر ميان
نه دهقان نه ترک و نه تازي بود
سخنها به کردار بازي بود
زيان کسان از پي سود خويش
بجويند و دين اندر آرند پيش


 امین : اين جماعت خود جوش(خود در اينجا ارگان خاصي مي باشد يعني انها از طريقي به جوش مي ايند)چقدر منو ياد شعبان بي مخ ميندازه مملکت شبيه عصر حجر شده تا کسي چيزي بگه اين خود جوشارو ميندازن به جونش

 سعید : اقای علایی ازشهداوهمرزمات خجالت بکش

 لا : چرا اینقد به مطالب بدبین هستید؟بجای اینکه حرفهای سردار علائی رو تفسیر وروشن سازی کنید خنجر به وجود خودتون میزنید؟!!!!!

 جانباز +آزاده : سردار علايي : لطفا مانند زمان جنگ سرت را بر دار کن وحقايق رابگو . هرچند شايد چند روز ديگر در اين کشور نفس نکشي و داروي نظافت به خوردت بدن .

 بی بی : عجب توهمی زدن اینا
اینقدر فشارو بیشتر نکنین مغز متفکر ها
ایشون سردار سپاه بودن به نظام خدمت کردن نه اینکه نظام به اون خدمت کرده!!
حالا هم حرف دلشو زده که اینگار حرف دل همه بود غیر از یک عده توهم زده!
الهم عجل لولیک الفرج


 رزمنده ديروز : امروز دشمن قسم خورده پشت مرز منتظر همين اختلافات بي مورد است هنوز دير نشده به خودبيائيم تا خون شهدا وجانفشاني جانبازان ورزمندگان هدر نرود
هر دو طرف اشتباه مي كنند.


 ناشناس -شماره 341 : سي ساله تا کسي مي ياد حرفي بزنه مي گند در شرايط فعلي دشمن به شادي مي شه اينهاي که تا تقي به توقي مي خوره يا يک جاي را محاصره مي کنند ويا شعار مي نويسند دو سه گروه بيشتر نيستند
1-بسيجي هاي خيلي جوان که خام و احساسي هستند .
2- کساني که بواسطه شرايط فعلي به نان ونوائي رسيدند.
3- مزد بگير هاي که زمان شاه شعبان بي مخ بودند و حالا معادل آن


 تهران : این افراد ولایت را هم قبول ندارند خواهشن برخورد شود جراااااااا؟ در عصر حاضر برگردیم به جند دهه قبل وای بر ما وای آقا صبرت باد صبرت باد

 بماند : سلام با تشکر از شما که مجال ثبت همه اندیشه ها را میدهید. واقعا جواب یک مقاله روزنامه را باید اینجوری داد؟ کدام دین این را میگوید. واکنش این آدم ها یعنی این که همه خفه شن. این واکنش ها یعنی اینکه طرف مقابل جواب منطقی ندارد وگر نه اینقدر آشفته نمی شد.

 امید : چرا نیروهای امنیتی جلوی این ارازل و اوباش رو نمیگیره که میرن دم در منزل هر کسی و مزاحم ناموس و وحشت آنها میشن . اینها بنام ولایت فقیه دارن سواستفاده میکنن .

 حدیث مفصل : هر کسی با سخنان خودش بخواد جو رو متشنج کنه باید تاوانش را بدهد فتنه گر و خودی و غیر خودی و منحرف و ..... نداریم اگه این قبیل سخنان را دیگران می زدند تا الان دمار از روزگارشان در می اوردند حالا هم ایشان خودی هستند نعوذبالله فتنه گر نیستند یه چیزایی گفتن و عده ای نیز بر علیه این سخنان یه کارایی کردن حالا هم دست دست نکید و کار درست را انجام دهید و عدالت را در مورد ایشان با انصاف رعایت کنید و سکه نیز گران شده پس بهتر است صد سکه جریمه شوند

 خسته از بیداد ها : از صدای سخن دوست ندیدم خوش تر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند


 امیر حسین : همیشه شنیدن حرف حق تلخ بوده. سردار علایی هر چی گفته، درست گفته.

 م.ن.ع : حرف "حق" تلخ ميباشد


 داود : بهتر بود پاسخ آقاي علايي را در همان صفحه روزنامه اطلاعات مي داديم

 امير : .... خدا بدادمون برسه بيچاره هرکي حرف حق بزنه ولي اون دنياش بهشته.

 خیرخواه : جناب آقای علایی سلام.جنابعالی اگر منظوری نداشتید ، بهتر بود این مطالب را با ادبیات بهتری مطرح می کردید. نه اینکه در شرایط کنونی که کشور عزیزمان نیاز به ارامش دارد و قبل از انتخابات باید مردم نگرانی نداشته باشند.شما اقدام به نوشتن چنین مقاله ای کردید و روزنامه اطلاعات .. هم این مقاله را چاپ کرده.اگر شما دلسوز نظام وسرباز ولایت هستید باید بدانید که)هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد( از خداوند متعال برای شما عاقبت بخیری مسئلت دارم.

 یک ساده دل : هیچکس از انتقاد بری نیست حتی امامان نیز به مردم میفرمودند ازما انتقاد کنید چرا با حمایت های ..انه خود از رهبری عملا با ایشان مخالفت می کنیم ضمنا ایشان معصوم نیستند وچه بسا اشتباهاتی هم کرده اند.

 حسن : اگر حرف منطقي داشت (علائى) بيخودي به مقام رهبري توهين نميکرد بايد براي عذر خواهي داوطلبانه درجه. مدرک تحصيلي .امکانات مالي و... را پس بدهد.

 دانشجو... : احسنت سردار

 محمدی : گفته های سردار علایی ،نظراو ومحترم است،وحرکت عده ای جلو منزلش کاری زشت وناپسنداما نمی توان قطعا گفت اگر رزیم شاه آن موارد را رعایت می کردحکومتش تداوم می یافت.زیرااگراینگونه باشد حکومتهایی که همیشه این موارد رارعایت می کنند باید پیوسته تداوم داشته باشند ودرتجربه گذشته تاریخ هیچ حکومتی تا کنون تداوم نداشته حتی حکومت پیامبر وعلی علیه السلام،اما اگر بگوییم حکومتها مواردی را که ایشان اشاره کرده است اگر رعایت کنند،درپیشگاه حق،روسفیدندودر پیشگاه تاریخ الگو وسربلند

 یکی از فرزندان آدم : من نظری ندارم ولی خیییییلی خوشحالم آقای اعلایی درست زده تو خال البته مقام معضم رهبری از این موضوع بری هستن برداشت غلط نشه


 امیر : سوالی پیش میاد واسه آدم.اگه آقایون متوجه شباهتشون با محمدرضا پهلوی شدن که حاک تو سر ملته،پس چرا خوشونو اصلاح نمیکنن.اگه هم که شباهتی با اون ندارن که دیگه چرا 4 تا بچه که خود همین سردار علایی ها ولایت مداری رو بهشون آموختن رو میفرستن در خونه مردم.فاین تذهبون

 سيد محمد : انتقاد كردن حق مسلم هر انسانه و هيچ كس حق نداره خودش رو مبرا از خطا بدونه حتي مقام معظم رهبري.نعوذ بالله ايشون كه معصوم نيستن بنا به تشخيص ضمني و انتخاب صريح خبرگان رهبري انتخاب شدند و امكان هرگونه لغزش و خطا همانند فرد فرد جامعه ايران دارند و با من طلبه از لحاظ امكان انجام گناه هم يكسانند.

 سيد : فقط خاك بر سرما از غافله عقب مانده ايم
چه نياز است حرفهاي چرت بزنيم تا مملكت و ديگران را بجان هم بياندازيم
خجالت خوب است


 هادی : این کار بچه های بسیجی و به گفته خودشان فدائیان ولایت و همچنین نامه سرداران سپاه به آقای اعلائی دقیقاً در راستای تخریب چهره رهبری بوده و هم سو بارسانه های خارجی ، چرا که این رفتار آنها مهر تائید بر شباهت نوع حکومت استبدای گذشته با حکومت فعلی و تائید شباهت رفتار آنهاست.چون سردار علائی تنها به رفتار شاه در آن زمان اشاره کرده وقیاس آن بارفتار حاکمین فعلی تنها دل دشمنان جمهوری اسلامی را شاد میکندوخواهند گفت خودشان نیز متوجه شباهتها هستند.با اینکه در جمهوری اسلامی رهبر نیز زیر زره بین نهاد نظارتی مانند مجلس خبرگان است.البته اگرمجلس خبرگان بجای حمدوثناءگویی کمی ایرادات بگیرد وآن نیز رسانه ای شوددیگرکسی اینطور قیاس نکرده و جایگاه رهبری در نظام محکمتر خواهد شد.

 خام و نپخته : توجه توجه : ميانگين سن معترضين داخل عکسها 25 سال !!! يعني اينکار توسط آدمهاي عاقل و بزرگتر ، بي معني و نامشروع و نا صحيح بوده است

 حسن : حق با علایی است. آقا ما به خدا کسی نیستیم. تو رو خدا شعبونها رو در خونه ما نفرستین یه موقع.

 ایرانی و میهن پرست : آقاي علايي حرف راست زده .

 آزاد : فکر کنم اونهايي که جلو منزل سردار تجمع کردند يک مشت ......
حيف اون اسم که برا خودشون گذاشتند


 فرزند انقلاب : واقعا اين سردار،سرداره ها.اينا از ترسه که اينکارا رو مي کنن.مي خوان مثلا مردم متوجه نشن ولي خودشونم خوب مي دونن که چه خبره و خودشون رو با کبک اشتباه گرفتن:از اين ها چيزي جز اين حمله ها انتظار نميره.فقط زور بلدن و صحنه سازي!
واقعا حرف قشنگي زدن سردار علائي.


 احسان رسولي : فقط ايوالله به سردار علايي


 سوسماز : نوشته های سردار علایی چه ربطی به ولایت فقیه داره؟
کجاش انتقاد بوده؟
داره میگه شاه بد بود
آقا که بد نیست


 نیما : من عاشق رهبری و امامم
چه خوبه راه علی (ع) رو هم الگو قرار بدیم
خارج از شرع وعرفه این کار بهتر نبود قانونی این کارو پیگیری کنیم؟ خیلی زشته آبروی کسی رو جلو بچش و خانوادش ببری/ قبل این کارا هماهنگ کنید با کسی که صلاح بدونه/مث حرکت سفارت انگلیس


 مهدی : زینبده هیچ بچه مسلمانی نیست تا باهر حرفی از دیوار مردم بالا بره آقایان سردار اینقدر با احساسات جوانان بازی نکنید. سردار علایی عزیر برادر من شما هم مثه بقیه حرف نزن و نامه نده آره سردار شهرک شهید کلاه دوز جای زندگی نیست بکن از اونجا برو فرشته و ولنجک زندگی کن انتقاد کردن و اینحرفا از سرت میپره.


 مقیم هلند : از قدیم گفته اند سخن بینداز صاحبش جواب میده

 فردین : با سلام و درود بر شجاعت سردار علایی
کاملا مطابق با واقع بود. فقط یه صحبت با اینهایی که خانواده ندارن و تنها برای استفاده دنیوی این کارا را می کنند بگم که پشیزی بیش نیستند و با یه غرش یه بچه خودشون رو خیس می کنند . ادب خوب است . این همه دم از آزادی بیان می زنند این است. هیچ کسی بدون ایراد نیست بجز خدا و فرستاده هایش


 مهدي : من خودم پيرو حق و انسانيتم اما نوشته سردار علايي برآمده از حقانيت و عدالت است و ربطي به نظام ما ندارد و خدايي نكرده نظام ما كه اينطور نبوده و نيست و اگر افراد معترض به مقاله سردار اينگونه فكر ميكنند براي آنها كاملا متاسفم چون ضرب المثلي ميگويد تا چوب رو برميداري گربه دزد حساب كار خودشو ميكنه!!!

 واقع بین : سردار علايي حرفي زده که شما به اصطلاح مدافعان ولايت رو ناراحت کرده. ولي شما کاري کرده ايد که قطعا خود حضرت آقا رو دلگير ميکنه. حالا کي ضد ولايت فقيه؟ کاسه هاي داغ تر از آش . آبروي ماها رو هم برده ايد. اف بر شما. مملکت قانون داره. رهبر داره. هرج و مرج که نيست. حاکم ما ابن زياد که نيست. مردي از تبار علي است و علوي. شما از کجا آمده ايد. تازه به دوران رسيده ها. سرداران محترم که نامه نوشتين. شمام اگه مواظب نباشين همين نامه رو براتون خواهند نوشت. مواظب دنيازدگي باشيد.دنبال ماديات رفتن اينارو هم بدنبال داره هاااااااااااا

 دانشجو : علائي رو با منطق وايدئولوِي بايد سر جاي خودش نشوند نه با فحاشي وحرف هاي زشت.اينجوري که بدتر جبهه ميگيره.مناظره بذاريد بهتر نيست؟

 ناشناس : تا کي نبايد انتقاد کرد ..... ؟

 غریبی : سردارخیلی اشتباه کردند هم در تطبیق و هم در جسارت کتابت و پس از اون ارسال.من اصلا موافق نیستم کما اینکه در فتنه 88 و وقایع پس از اون دیدیم که آقامون چه سعه صدری از خود نشان دادند و چگونه اوضاع را ناخدایی کردند که البته این فقط یک مثال است و مصادیق سعه صدر ایشان را به کررات هم در گذشته سراغ داریم و هم به صورت جاری میبینیم. اما این را هم فراموش نکنیم که آقامون امام خامنه ای بارها فرمودند خانواده های خاطیان نباید به آتش خاطیان بسوزند و من اصلا موافق این تجمعی که روبروی منزل ایشان شد و آن شعارها را که دادند و بدتر از آن، آن چیزهایی که بر در و دیوار منزل سردار نوشتند نیستم. ضمن اینکه باید خیلی با دقت اعتراض کنیم چرا که جذب حداکثری و دفع حداقلی از منویاتی است که آقا مکررا و مصرا به آن اشاره داشتند

 علیرضا : ببینید دوستان اصولا در نظام دیکتاتوری و استبداد که کسی نباید حرفی بزنه چون سرش رو به چوبه دار میسپرن بلکه باید چشم روی همه چیز ببنده و اوامرو اجرا کنه در عوض بهش یه پست و مقام هم میدنو حالا چشم بسته و بی زحمت پولدار میشه حالا باید دید آقای علایی که تو صف سرداران بوده حالا چرا اومده تو صف سربداران.

 بنده خدا : خیلی باحاله یک مشت بچه که همه زیر 30 سالن جرائت کردن به سرمایه های این مملکت اهانت کنند

 محمد : اون مريم اولي رضا دومي امير سومي و ..... افرادي هستند که دنبال اهداف خود هستند تصادفي آمدند اين سايت ولشان کنيد .....

 ابراهیم مودب : سلام
با آرزوی سلامتی امام زمان
آقای علائی
میدانم قصد شما توهین به رهبری نبوده است متاسفانه افراد هوچیگر و فاقد اندیشه هر وقت منافعشان به خطر می افتد در لوای حمایت از آقا هر کاری می خواهند میکنند.


 روشنفکر ولايي : باخوندن مقاله آقاي علايي و با توجه به توضيحي که اخيرا در نامه اي داده اند و خود رو پشتيبان ولايت فقيه گفته اند ياد يک روايت مهم و مبنايي افتادم که:
اجتنبوا من مواضع التهم.
(بپرهيزيد از قرار گرفتن در موضع تهمت)
اگرچه که گفته ي ايشون رو مي پذيريم و حمل برصحت ميکنم که مدافع ولايتند اما درباره ي مقاله ي اولشون بايد بگم که به نظر من نوشتن اين مقاله به اين شکل اشتباه بوده چون باعث ايجاد شبهه در اذهان و مقايسه ي آن دوران با دوران فعلي در ذهن افرادي امکان داشت بيانجامد در حالي که فرق اون دوران با اين دوران در اين است که آن زمان مردم مخالف شاه به حق بودند و براي اسلام قيام کرده بودند و حاکم اون زمان باطل وطاغوتي بود اما در زمان ما مخالفان حکومت باطل و برناحق قيام کردندو نظام و ولايت فقيه برحق هستند


 مريم : من یک دختر شهیدم وبا سخنان سردار علایی کاملا موافقم اینا که دم از ولایت فقیه میزنند اگه الان جنگ بشه خیلی کم میرن پدران بیچاره ما رفتند وما تنها موندیم با یک مشت شعار که فقط شهدا پشت تریبون میشناسن ادعای حکومت حضرت علی ع دارن کجا حضرت علی یک گردان اسکورت داشت کجا اگه میخواست کسی علی ع ببینه اجازه نمیدادند من الان میخوام رهبری ببینم تو خواب هم نمیشه چه برسه به بیداری پس الکی ادعای عدالت نکنید

 پيشگو : اين قصه سر دراز دارد....

 محمد : خاک بر سرت علايي واقعا که بصيرت داشتن همينه اگر داشتي اين معملات رو نميبافتي

 رضا : تو رو خدا ببين چه جنجالي راه انداخته اند .يک نفر اومده حرف دل مردم رو زده .....

 بی نشان : چه زود همدیگه رو طرد میکنید آب تو اسیاب دشمن میریزید دنبال بهانه اید دشمن رو شاد میکنید من دفاع نمیکنم کار شما رو که ادعا میکنید هم تایید نمیکنم خدا به فرداهامون برسه

 امیر : سردار علائی بخشی از تاریخ ایران را بازگو کرده. اینکه بعضی ها از تاریخ عبرت نمی گیرند و باز همان اشتباهات سال 57 محمدرضا پهلوی را دارند تکرار می کنند، تقصیر علائی است؟ این بچه ارزشی هایی که مخل آسایش خانواده و مردم محل سکونت سردار شده اند زمان جنگ هنوز متولد هم نشده بودند. حالا اینها با بصیرت شده اند و علائی که سرد و گرم جنگ چشیده، بی بصیرت؟!
شعبون بی مخ های سال 57 را هیچ کدام از این بچه ها ندیده اند اما خوب راه آنها را ادامه می دهند.


 محب ولايت : اعلائي نبايد رو در روي رهبري مي ايستاد بالاخره ايشان مقام ولايت دارند و بيشتر تقصيرها و مشکلات گردن عملکرد دولتها بوده نه حضرت اقا
اميدوارم به اشتباهش پي برده باشه و متنبه شده باشه


 مهيا : آقاي علايي تو هم به سرنوشت استاد شجريان و آقاي خاتمي دچار شدي. عمري براي خدمت سر نهادي و حال براي اينکه صدات در نياد تهمت ضدولايت فقيه بهت زدند. در همه ي حکومت ها اين اتفاق مي افته ها فقط چگونگي اش فرق داره ... من ناراحت نشدم فقط ياد آوري کردم. آزادي بيان يعني چه؟ هرچه مي خواي بگو فقط تبعاتش گردن خودت!!!!!!!!!!!
خود آقا گفته همين چند وقت پيش: "نبايد به صرف اظهار نظر کسي رو سينه ي ديوار نهاد" يادتون مياد؟؟؟؟


 ایرانی واقع بین : حالا يکي پيدا شده حرف درستي زده بايد زد تو سرش ....

 فلانی از رشت : داداش من همين که اين همه به يه نفر فقط به خاطر اين که نظرش رو گفته توهين و حمله ميشه دليل بر وجود عدم آزادي است . نيست؟ خودتون قضاوت کنين

 رضا : سردار علايي متاسفانه هنوز خوارج زيادند و هنوز هستند جاهلاني که انتقاد از روي دلسوزي را دشمني با نظام مي دانند سردار جان تا کي بايد حرفي نزنيم و گذاريم عده اي از جاهلان هر کاري دلشان مي خواهد بکنند و به بهانه ضد ولايت بودن به کسي حق حرف زدن ندهند سردار جان پي اين قضيه به تن شما هم ماليده شد
اشکال ندارد بابا يکي نيست به اين مردم بگويد در حکومت علي (ع) مردم نبايد از ترس حرف خود را بخورند


 امین : بنده ضمن ارادت به رهبری معظم . گله درد مندانه ی هم دارم و آن اینکه با کدام دلایل شرعی لایحه خدمت رسانی به ایثار گران چندین سال با ید به مسخره گرفته شود و بسیاری از سر داران بی نام و نشان امروز محتاج کمترین نیازهای زندگیشان باشند .سردارانی که جواب داده اند آیا تا کنون یک نامه در دفاع از این لایحه به جائی نوشته اند ؟یا به انباشت مال و اموال خود مشغول بوده اند .آیا دیگر ایثار گران یک دهم دارائی آنها را دارند ؟ آیا این دلاوران در مبارزه با ربا که شمشیر کشیدن به روی خداوند است تیغی از نیام کشیده اند ؟یا به بهانه نظامی بودن حق دارند بر هر فاجعه ای چشم بپوشند وووووووو
من خودم از سرداران بی نام و از هم دوران همین آقا یان هستم
همه ما محتاج نصیحتیم . پس گوشها را باز و دل ها را دریائی کنیم .


 غفارپور : سردار حقا که لیاقت نداشتی سرت توسط اسرائیل و آمریکا بالای دار برود .

 فاطمه : واقعا که آدم باید .. باشه که متن آقای علایی رو بخونه و باز هم فکرکنه اون حرفا مال سال 57 بوده آخه کی گفته راهپیمایی مردم تو سال 57 به تحریک خارجی ها بوده علایی یه چیزی در دفاع از خودت بگو که قابل قبول باشه

 محمد : چرا همش نیروههای خودسر ؟تا کی؟مگر مملکت بزرکتر و قانون ندارد؟چرا نیروههای خودسر فکرهای خودشان را اجرا میکنند؟

 مهرداد : سردار علايي زبانت را از حلقومت بيرون خواهيم کشيد

 برگ پاییز : سردار علایی این حرکت و این شعار ها مصداق خارجی سخنان توست که پاسخ کلام را نه با منطق و استدلال بلکه با هیاهو و تهمت می زنند.
...انقلاب فرزندان خویش را می خورد...


 محمد حسين : چطور اينجور تجمعها و حمله به حريم خصوصي افراد آزاد است و فتنه خارجي ها نيست. جون فقط طرفدار ولايتند هر كاري كردند اشكال ندارد

 امیر عباس هویدا : ای کاش کسانی که همیشه تا چیزی یا خبری میشه همه چیز آماده شده جمع میشند شعار می دهند، بصیرت داشتند. وآنهای که آدم های خودشان را جمع میکنند. اونها نه انقلاب می خواهند نه نظام ونه رهبر ونه ایران را بلکه جیب ها وسرمایه اونها به به خطر افتاده ای کاش اندکی در این سی سال برای ایران وایرانی کار می کردیم واندکی هم حس مهین پرستی را تقویت می کردیم

 ترک : درود بر سردار علايي

 ایرانی : اینهایی که میان جلوی خونه مزاحم خانواده افراد میشن مگه چقدر یارانه میگیرن که نیاز به کار کردن ندارن؟ شایدم نیاز به یارانه ندارن و وضعشون خوبه!!

 حمید : واقعآ متاسفم افرادي که از جنس خودتونن اين بلاها را سرشون ميارين ......

 سردار علائي : من غلط کردم که گفتم کسي نميتونه انتقاد کنه

 مجتبی : آقا یا حرفی رو نزن یا به این تابلویی شورش نده.
اون همه اراجیف تو 19 دی سال 90! به هم بافتی بعد میگی من منظورم رژیم سال 57 بوده
قضیه قسم حضرت عباسه و دم خروس


 ایوب هاشمی : حرفهاي آقاي علائي منطقي ودرست بود.اگر اينگونه نيست چرا هر کس نظري متفاوت با شما دارد به خانه اش حمله مي کنيد؟

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 185

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،