طعنه مجری مشهور به احمدی نژاد وی را کله پا کرد + عکس

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 طعنه مجری مشهور به احمدی نژاد وی را کله پا کرد + عکس

شماره خبر : 3316    خوانده شده : 6696 مرتبه     انتشار :    ساعت : 10:58


جناب آقای احمدی نژاد! فکری به حال این گرانیها بکنید؛ همه ملت که نمی توانند بیایند از محله شما خرید کنند، علیخانی به شوخی گفت: اگر همه بخواهند از محله ی شما بخرند قیمت تاکسی تا محله ی شما را هم باید روی جنس بکشن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در اتفاقی تادر، مجری مشهور تلویزیون که در برنامه زنده و نوروزی تلویزیون، صحبت می کرد، به شدت و البته با لحنی آمیخته با شوخی از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی
انتخاب ، احسان علیخانی در بخشی از برنامه نوروزی شبکه دو رو به دوربین گفت: هرچند که رییس جمهور محترم در مجلس سخنانی گفتند ولی گرانی در کشور وجود دارد و مردم در فشار اقتصادی هستند.



وی در ادامه افزود: جناب آقای احمدی نژاد! فکری به حال این گرانیها بکنید؛ همه ملت که نمی توانند بیایند از محله شما خرید کنند،

علیخانی به شوخی گفت: اگر همه بخواهند از محله ی شما بخرند قیمت تاکسی تا محله ی شما را هم باید روی جنس بکشن!

به گزارش انتخاب؛ قابل ذکر است، شرایط خاص اقتصادی و گرانی های کم سابقه ، با وجودی که صدای بسیاری از مردم و حتی مسئولین ارشد نظام مثل دکتر لاریجانی را درآورده، اما همچنان از سوی برخی مقامات دولتی تکذیب شده و شرایط کشور "مناسب" توصیف می شود!

این اتفاق در شرایطی افتاد که تلویزیون نیز مانند برخی مقامات دولتی، مشکل تگرنی در کشور را تکذیب کرده و دائماً در گزارش های خود، شلوغی بازار، مسافرت ها و... به حساب شرایط مساعد اقتصادی می گذارد.

علیخانی توبیخ شد

در همین حال، یک منبع آگاه در تلویزیون در گفت و گو با انتخاب ، با بیان اینکه "احتمال عدم حضور علیخانی مقابل دوربین در برنامه های زنده" قوت گرفته، اعلام کرد که علیخانی از سوی مسئولین تلویزیون توبیخ شده است.

وی همچنین احتمال کنارگذاشتن این مجری از تلویزیون را رد نکرد و سرنوشت فرزدا حسنی را برای علیخانی پیش بینی کرد.

خبرنگار "انتخاب" می افزاید: چند سال پیش فرزاد حسنی طی گفت و گو با سردار رادان به شدت از طرح امنیت احتماعی انتقاد کرد و باعث شد وی برای مدت طولانی از تلویزیون خداحافظی کند. هر چند وی، از سال پیش، تنها در برنامه های نوروزی تلویزیون به عنوان مجری حضور پیدا می کند.

قابل ذکر است، ادعای "توبیخ علیخانی و احتمال خداحافظی وی از تلویزیون" ، هنوز از سوی تلویزیون و یا این مجری مشهور، تایید یا تکذیب نشده است.


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 رضا : به فکر آيندتان باشيد.

 نازی : گرانی بیداد می کند من و خانوده ام توی سال 84 بیچارگی بدبختی الان را نداشتیم الان حتی نمی تونیم تخم مرغ بخریم.
خسته شدم تورم تا کجا گرانی تا کجا کور که نیستیم می بینیم. نیاز به دفاع بعضیها نیست که نفسشان از جای گرم بلند می شوند حتما یه جوری جیبشون پر می شود که زبان به دفاع از این دولت کرده اند.


 مهيار : سلام. من مدتهاست تلويزيون ايران رو نگاه نمي کنم. اما اونقدر از محيط دور و برم خبر دارم که مي دونم گروني هست. بيعرضگي مسئولين هست. اما ما خودمون مي دونيم که عامل اصلي اش خودمونيم. مي گيم اين مملکت رو به افتضاح کشوندن و ... اما همين ما هستيم که مي ريم پول به حساب بانک دولتي مي ريزيم وسکه مي خريم دلار مي خريم و گوجه و خيار کيلويي 3000 تومن هم مي خريم و جيک نمي زنيم. عيبي نداره مجري تلويزيون که معلومه. چندين کارخونه ي بزرگ کشور تعطيل شدند و کارگران اونها همين برادر و خواهر هاي ما هستند. چرا منتظر خبريد مگه تو اجتماع نيستيد . مسلمه که هيچ وقت نبايد خبر ناگوار از رسانه ي وابسته به حکومت شنيد.راستي پهباد رو هم به امريکا پس دادند.!!

 جواب ساسان : در جواب ساسان بايد بگم احتمالا شما دستت تو جيب بيت المال است و دستت با اونها تو يه کاسه است که فکر ميکني مملکت را گل و بلبل کردين ، بابا اينقدر گوه زدين به اين مملکت که ديووانه هاي توي تيمارستان هم فهميدند مملکت خاک بر سر شده اونوقت نميدونم شما عقلاتون کجاي کله تون است که هنوز نفهميدين يا شايد ميفهمين و خودتون را به اون راه ميزنيد چون شايد نفعتون تو چزوندن مردم است
فرزاد حسني حتي اگه ابرو برداره و حتي تغيير جنسيت هم بده و زن بشه شرف داره به امثال کسي که مدام دروغ سر هم ميکنه و نه خودش ميدونه بايد چکار کنه نه حرف بقيه را قبول ميکنه


 ساسان : آقای علیخانی،!
نیازی نیست برای مردم دلسوزی کند و بهتر است از آقای ! فرزاد حسنی بپرسد که کجا ابروهای خود را مرتب و نازک می کند که بدون کرایه تاکسی مراجعه کند...


 دلسوز : ماآزادآزادهستيم مگه نه

 ايمان : كاش ايران به دنيا نمي امدم
به جاش زاپن به دنيا ميامدم كه تورمش صفر مسولاشم ...


 هموطن : محمود احمدي نژاد : در کشور ما بالاترين حد آزادي وجود دارد ( سخنراني در نيويورک ) !!!
قابل توجه آنهائي که فکر و القا ميکنند در ايران آزادي هست ، ولي من ميگم نيست و دليلش هم همين عملکرد خود شماهاست
اگر ميخواهيد نظر ما عوض شود بايد اول خودتان را عوض کنيد چون عيب از شماست نه از طرز فکر ما


آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 236

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،