لغو پروازهای داخلی عصر روزهای 8 و 10 شهریور

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 لغو پروازهای داخلی عصر روزهای 8 و 10 شهریور

شماره خبر : 3533    خوانده شده : 4113 مرتبه     انتشار :    ساعت : 02:49


با توجه به حجم پروازهای بین‌المللی در این روزها از پروازهای داخلی کاسته شده است و تنها در عصر روزهای 8 و 10 شهریورماه به دلیل مسائل امنیتی هیچ گونه پروازی انجام نخواهد شد

مدیرعامل هواپیمایی هما گفت: با توجه به حجم پروازهای بین‌المللی در این روزها از پروازهای داخلی کاسته شده است و تنها در عصر روزهای 8 و 10 شهریورماه به دلیل مسائل امنیتی هیچ گونه پروازی انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری جنبش عدم تعهد، فرهاد پرورش مدیرعامل هواپیمایی هما درخصوص خدمات ارائه شده توسط شرکت هواپیمایی هما به میهمانان شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران، گفت: حدود چند ماه پیش وظایف شرکت هواپیمایی برای بهتر برگزاری این اجلاس مشخص شد که به اعتبار حساسیت پروازها رسولی‌نژاد مسئولیت هماهنگی و هدایت سایر ارگانهایی که در سطح فرودگاه مهرآباد و حضرت امام(ره) فعالیت می‌کنند، را عهده‌دار شدند.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی، ارگان‌های انتظامی، امنیتی، نظامی و گمرک تمام تلاش خود را برای درخشیدن ایران در برگزاری این اجلاس مهم و حساس به کار گرفته‌اند.

پرورش اظهار داشت: با توجه به اطلاعات دریافتی از کشورهای شرکت کننده در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد حدود 18 تا 20 نوع هواپیمای مختلف وارد ایران می‌شود که بسته به سطح سران کشورها، تعداد همراهان و نوع هواپیماهای اعلام شده آمادگی ارائه کلیه خدمات اعم از هندلینگ، پارک پوزیشن، کترینگ(خدمات پذیرایی)، چاکس هواپیما، گذاشتن پله و دیس پج هواپیما را داریم.

وی افزود: در صنعت هوایی ارائه هرگونه خدمات منوط به داشتن گواهینامه است که این امر با وجود توانمندی ها و امکانات داخلی کشور که تمام آنها دارای لیسانس بین المللی می‌باشند، محقق شده است.

مدیرعامل هواپیمایی هما بیان کرد: کشورهای شرکت کننده برای حضور در تهران با بخش خدمات فرودگاهی ارتباط برقرار کرده و امکانات درخواستی خود را اعلام کرده اند و شرکت هواپیمایی هما هم تمام این امکانات و خدمات را در سطح عالی برای آنها آماده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آخرین آمار ورود هواپیما به تهران حدود 60 فروند از انواع مختلف است که در مدت برگزاری اجلاس برخی تهران را ترک میکنند و تعدادی دیگر در تهران می‌مانند که در این صورت همه نوع خدمات به آنها داده خواهد شد.

پرورش تصریح کرد: بعضی از سران و هیات‌ها خواستار سفر به شهرهای دیگر کشورمان هستند که در این خصوص نیز هواپیمایی آماده ارائه هرگونه خدمات است. در این بین یکی از کشورها اعلام کرده که با هواپیمای اختصاصی به زنجان خواهد رفت و دیگر هیات‌های کارشناسی با هواپیمایی ایران، به اصفهان و شیراز سفر می‌کنند، چرا که از لحاظ صرف هزینه به نفع آنها خواهد بود. بعد از اجلاس نیز ممکن است تعدادی از میهمانان تمایل به ماندن در ایران را داشته باشند که بازهم مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به حجم پروازهای بین المللی در این روزها از پروازهای داخلی کاسته‌ایم اما پروازهایی که بلیط آنها از قبل فروخته شده انجام خواهد شد. تنها در عصر روزهای 8 و 10 شهریورماه به دلیل مسائل امنیتی هیچ گونه پروازی انجام نخواهد شد که البته قبلا اطلاع رسانی شده است.

مدیرعامل هما ادامه داد: پروازهای شرکت کنندگان در اجلاس عدم تعهد بین فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) تقسیم شده اما هواپیمای سران کشورها در مهرآباد به زمین می‌نشیند. تعداد پروازها در روزهای 7 ، 8 و 9 شهریور حدود 29 پرواز در سطح رئیس جمهور، رئیس مجلس، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیر بوده و پیک پروازها از نظر اهمیت امروز و فردا انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: تسهیلات پیش بینی شده برای ماندن هواپیماها در مهرآباد تا ظرفیت 100 فروند هواپیما است که به جهت ارائه خدمات بهتر به میهمانان تعدادی از هواپیماهای خود را از تهران خارج کرده‌ایم.

مدیرعامل هواپیمایی هما در پایان اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه غرب علیه جمهوری اسلامی مخصوصا در حوزه صنعت هوایی تمامی تجهیزات و خدمات، داخلی و با استانداردهای جهانی و تحت لیسانس بین المللی صورت می‌گیرد که این نشان از توانمندی متخصصین و کارکنان ایران در این حوزه است و امیدواریم در اجلاس تهران تحریم ها را از سر راه برداریم


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 15

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،