احمدی نژاد توپ ارزی را به زمین ارگانهای امنیتی انداخت

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 احمدی نژاد توپ ارزی را به زمین ارگانهای امنیتی انداخت

شماره خبر : 3601    خوانده شده : 4311 مرتبه     انتشار : 11/7/1391    ساعت : 00:01


آقای بهمنی تعریف می کرد در یکی از وفات ها که در کشور تعطیلی عمومی بود، این خبرگزاری نهادهای امنیتی ( خبرگزاری فارس ) پیامکی را ارسال کرد و از افزایش قیمت ارز خبر داد. بنده نیز که در جلسه ای با مسئولان بودم به این موضوع شک کردم و .......

رئیس جمهور تصریح کرد: براساس گزارش یکی از نهادهای امنیتی 22 نفر سرحلقه آشفتگی های اخیر در بازار ارز هستند و با توجه به اینکه این افراد مشخص هستند نهادهای امنیتی باید ورود پیدا کنند.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در ادامه نشست خبری با خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه منابع امنیتی عنوان کردند عده زیادی در التهابات بازار ارز دخیل هستند و انتظار دولت از منابع امنیتی برای کنترل بازار چیست؟، گفت: ما انتظار داریم این نهادها اولا با تصمیمات همراهی کنند و همچنین به مسئولان در کنترل اوضاع کمک کنند.

وی افزود: براساس گزارش یکی از نهادهای امنیتی 22 نفر سرحلقه آشفتگی های اخیر در بازار ارز هستند با توجه به اینکه این افراد مشخص هستند نهادهای امنیتی باید ورود پیدا کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: این افراد با یک تلفن به یکباره قیمت ارز را 200 و یا 500 تا افزایش می‌دهند تا التهاب در بازار ایجاد کنند و متاسفانه برخی مردم هم عجله می کنند و می خواهند خودشان را به سرعت به طلا تبدیل کنند که این اشتباه است.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: امیدواریم نهادهای امنیتی وظیفه خود را بخوبی انجام دهند و بعضی از نابسامانی ها را درست کنند.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده تحریم ها تاثیری در وضعیت اقتصادی کشور ندارد، گفت: پس حتما تصمیمات ایشان تاثیر دارد همانگونه که قبلا عنوان کردم بعضی فقط در هنگام خوشی همراه دولت هستند.

وی با بیان اینکه احترام زیادی برای آقای لاریجانی قائل هستم، گفت: بالاخره ایشان می داند وضعیت فروش نفت چگونه است و بانک مرکزی برای جابجایی ارز و تامین نیازهای کشور چه اقداماتی انجام می‌دهد.

احمدی نژاد با بیان اینکه بنده مصاحبه ایشان با یکی از خبرگزاری های داخلی دیدم و هم اکنون نیز همراه خود دارم، ادامه داد: ایشان با خبرگزاری وابسته به یکی از نهادهای امنیتی علیه دولت مصاحبه کرده است، در حالیکه خبرگزاری یک نهاد نظامی ( خبرگزاری فارس ) نباید به مسائل سیاسی ورود پیدا کند.

وی با نقل خاطره ای از رئیس کل بانک مرکزی گفت: آقای بهمنی تعریف می کرد در یکی از وفات ها که در کشور تعطیلی عمومی بود، این خبرگزاری نهادهای امنیتی ( خبرگزاری فارس ) پیامکی را ارسال کرد و از افزایش قیمت ارز خبر داد. بنده نیز که در جلسه ای با مسئولان بودم به این موضوع شک کردم و به سرعت راهی خیابان فردوسی و اطراف آن شدم، اما مشاهده کردم که همه صرافی ها و سکه فروشی ها تعطیل است.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز هم این خبرگزاری همین حرف ها را تکرار می کند، افزود: آنها امروز هم تلاش می کنند بر چند نکته تاکید کنند، اولا می گویند گرانی ها سیاست دولت است در حالیکه دولت طرف مردم است.

احمدی نژاد تاکید کرد: برخی دیگر نیز عنوان می کنند دولت به دنبال این است تا دولت آینده را در اختیار بگیرد در حالیکه همان ها باز می گویند دولت فعلی می خواهد تا دولت آینده با مشکل مواجه شود.

وی با تاکید بر اینکه این افراد از ابتدا هم با هدفمندی یارانه ها مخالف بودند، گفت: این در حالی بود که هدفمندی یارانه ها در جهت عدالت بود و ما می خواستیم هر کسی به اندازه سهم خود از یارانه ها سود ببرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه بگذارید یکسال هم هر کسی سهم خود را از یارانه ها دریافت کند، تصریح کرد: دولت تنها یارانه ها را از جیب افرادی که بیشتر مصرف می کردند به جیب افرادی که کمتر دریافت می کردند، واریز کرد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه عنوان می کنند این دولت نقدینگی را بالا برده است، گفت: در برنامه سوم توسعه 29 درصد رشد نقدینگی سالیانه بود و از اول برنامه تا آخر برنامه ای که دولت قبل حضور داشت، نقدینگی 8 برابر شد. در حالیکه در این دولت نقدینگی به 4 برابر رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی در بالاترین سطح در کارها دخالت می کنند، افزود: این افراد نمی دانند نقدینگی نسبی است، نه مطلق و این درصد است که در نقدینگی تاثیرگذار است.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در اقتصاد چین که نقدینگی 5- 6 برابر است، معلوم است که در آن اقتصاد 5 درصد نقدینگی، 30 درصد نقدینگی کشور ما به حساب می آید، اظهار داشت: متاسفانه برخی این مسائل را نمی دانند و بعد اظهارنظر می کنند و می گویند دولت در مدیریت بازار ارز ناتوان است.

احمدی نژاد با بیان اینکه افرادی دولت را به عدم مدیریت متهم می کنند که در بودجه تصویب کردند پرداخت معوقات بانکی 5 سال عقب بیافتد، تصریح کرد: این موضوع سیستم بانکی را دچار رکود کرد.

وی به رقم بسیار بالای معوقات بانکی اشاره کرد و افزود: افرادی که این پول ها گرفته اند، هم اکنون در حال تجارت در بازار هستند و این پول ها از مدیریت بانک خارج شده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: بگذارید دولت و بانک ها کار خود را بکنند. متاسفانه برخی تصمیمات را می گیرند و سپس تبعات آن گردن دولت می اندازند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: دولت شبانه روز مشغول کار است و بهتر است برخی یک مقدار هم با دولت همراهی کنند


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 316

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،