بیانیه ایثارگران حامی رضایی : 8 ماه مذاکره جلیلی با اشتون کجا و 8 سال مبارزه رضائی با صدام کجا؟

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 بیانیه ایثارگران حامی رضایی : 8 ماه مذاکره جلیلی با اشتون کجا و 8 سال مبارزه رضائی با صدام کجا؟

شماره خبر : 4940    خوانده شده : 5507 مرتبه     انتشار : 15/3/1392    ساعت : 21:07


تقاضامندیم فاکتور هزینه اقامت هتل و نیز فاکتور بلیط های خریداری شده توسط تیم مذاکره کننده هسته ای، منتشر شود تا مشخص شود که «حسین و یکی دو تا از بچه ها»، در لیست هزینه های پرداخت شده توسط بیت المال هستند یا نیستند؟

آژانس خبری خوزستان - ستاد خودجوش «یار علمدار» (جمعی از ایثارگران مستقل حامی سردار محسن رضایی)، در نامه خطاب به جناب آقای دکتر سعید جلیلی، چند سوال درباره حضور تیم فیلمبرداری مستندسازان شخصی در مذاکرات استانبول را مطرح کرده و خواستار پاسخگویی این کاندیدای محترم انتخابات ریاست جمهوری به ابهامات در این خصوص شد.

متن نامه ستاد خوجوش «یار علمدار» (جمعی از ایثارگران مستقل حامی سردار محسن رضایی) خطاب به دکتر سعید جلیلی، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سعید جلیلی
کاندیدای محترم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

ضمن تقدیر و تشکر از شما که برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پا به میدان رقابتهای انتخاباتی نهاده اید، نکاتی را درباره مستند تبلیغاتی ستاد انتخاباتی جنابعالی با شما در میان می گذاریم.

یکی از ارزشهای اسلامی، صداقت است. گاهی برخی رفتارها و گفتارها، به این ارزش بنیادین خدشه وارد می کند. متأسفانه در فیلم مستند ستاد انتخاباتی منتسب به جنابعالی شاهد بودیم که فردی که به نظر میرسد کارگردان فیلم تبلیغاتی این فیلم است، رو به دوربین می گوید: «بنا بر این شد که ما مستند تلویزیونی ایشون رو بسازیم. از امروز ما حدود دو هفته ای وقت داریم که فیلم رو به تلویزیون برسونیم. الان هم آقای دکتر حدود 3 ساعت دیگه عازم استانبول هستن تا با خانم اشتون فاز جدید مذاکرات و صحبتهاشون را داشته باشن. من هم چون پاسپورت نداشتم، قرار بر این شد که حسین با یکی دو تا از بچه ها برن استانبول و با آقای دکتر باشن و ما هم در ایران با یکی دو تا از بچه ها، برداشت های مربوط به ایران را بگیریم».

حال به طرح چند سوال درباره سفر «حسین و یکی دو تا از بچه ها» به استانبول می پردازیم:

پرسش اول: حسین و یکی دو تا از بچه ها، با چه مجوزی به استانبول رفتند؟ آیا مجوز کتبی برای این کار اخذ شده است؟ اگر اخذ نشده است، چرا و چگونه این عمل غیرقانونی یعنی ضبط شخصی و تبلیغاتی از حواشی مذاکرات خاص امنیتی، میسر شده است؟
پرسش دوم: اگر مجوز قانونی صادر شده است، پرسش این است که این مجوز توسط چه مرجعی صادر شده است؟ آیا چنین مجوزی، پیش از این و به سایر گروههای تصویربرداری غیردولتی ایرانی نیز داده می شود؟ اگر چنین نبوده، آیا صدور این مجوز یک رانت محسوب نمی شود؟

پرسش سوم: در صورتی که مجوز کتبی و قانونی برای این ضبط شخصی صادر شده و قبلاً نیز مسبوق به سابقه بوده و اطلاق "رانت" بر آن صحیح نباشد، آیا هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیمای «حسین و یکی دو تا از بچه ها» و نیز اقامت آنها در هتلهای استانبول از محل بیت المال پرداخت شده است یا «حسین و یکی دو تا از بچه ها»، هزینه های سفرشان را خود پرداخت کرده اند؟

از این رو ما جمعی از ایثارگران که بطور خودجوش و تحت عنوان ستاد یار علمدار به حمایت از کاندیدای اصلح یعنی دکتر محسن رضایی می پردازیم، تقاضامندیم فاکتور هزینه اقامت هتل و نیز فاکتور بلیط های خریداری شده توسط تیم مذاکره کننده هسته ای، منتشر شود تا مشخص شود که «حسین و یکی دو تا از بچه ها»، در لیست هزینه های پرداخت شده توسط بیت المال هستند یا نیستند؟

همچنین از باب تکلیف شرعی و ملی بر خود لازم می دانیم خطاب به ملت عزیز ایران اسلامی این حقیقت را بیان کنیم که: فرزند رشید شما ملت ایران و یار علمدار انقلاب و مالک اشتر زمان جناب آقای دکتر محسن رضایی، در طول هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه های بزرگ افتخارآفرینی های ایثارگران، کمترین تیم فیلمبرداری و عکس برداری همراه خود نکرد؛ هرچند دستور ثبت و ضبط حماسه آفرینی های فرزندان روح الله را صادر کرد ولی این را برای خود نخواست بلکه برای ثبت دلاورمردی های فریادگران «یا لثارات الحسین(علیه السلام)» می خواست. اندک عکس و فیلم باقیمانده از ایشان در آن دوران، خود سند روشنی بر خلوص و عیار بالای ایثاگری های این نسخه بی بدیل یار علمدار انقلاب است. و پرسش دیگر ما این است که هشت ماه مذاکره با اشتون کجا و هشت سال مبارزه با صدام کجا؟!


ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم حاضر در صحنه انتخابات که همگی درراستای تحقق حضور حداکثری مردم گام بر می دارند، از ملت عزیز ایران اسلامی و علاقمندان به امتداد گفتمان انقلاب اسلامی می خواهیم به یار آزمون پس داده و فولاد آبدیده انقلاب اسلامی سردار حاج محسن رضایی رأی دهند. بدانیم و آگاه باشیم که دیکته نا نوشته، غلط ندارد ولی از قدیم گفته اند «دیکته قهرمانها هجده و نیم است». طبیعی است که اگر ذره بین برداریم و در کارنامه سردار پر افتخار سپاه اسلام که از سال 1358 تاکنون یعنی قریب به 34 سال مستقیماً عهده دار اجرای فرامین حضرت امام خمینی و امام خامنه ای بوده، به انکار و طعن به جستجو پردازیم، می توانیم نکاتی را به زعم خود به عنوان خطا برگزینیم و نمره دیکته او را بجای 20 به هجده و نیم تقلیل دهیم ولی فراموش نکنیم که فقط دیکته نانوشته غلط ندارد


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 238

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،