پاسخ امیر جعفری به نتانیاهو

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 پاسخ امیر جعفری به نتانیاهو

شماره خبر : 73002    خوانده شده : 6188 مرتبه     انتشار : 16/7/1392    ساعت : 12:00


اظهارات دور از عقلانیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در خصوص ایران و شرایط زندگی در کشورمان از جمله ممنوعیت پوشیدن شلوار جین و گوش دادن به موسیقی غربی با موجی بزرگ از سوی اقشار مختلف همراه شد

اظهارات دور از عقلانیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در خصوص ایران و شرایط زندگی در کشورمان از جمله ممنوعیت پوشیدن شلوار جین و گوش دادن به موسیقی غربی با موجی بزرگ از سوی اقشار مختلف همراه شد؛ انتقادی که به یک طیف سیاسی خلاصه نمی‌شد و تقریباً تمامی اقشار مردم نسبت به این اظهارات واکنش‌های متفاوتی نشان دادند و در این میان در روزی که امیر جعفری بازیگر کشورمان یک پیغام شفاف به نتانیاهو داد، «تابناک» نیز یک ویدئوی کلیپ تقدیم نخست وزیر سرزمین های تحت اشغال می‌نماید.

به گزارش «تابناک»، «... من فکر می کنم اگر مردم ایران آزاد بودند شلوار جین می پوشیدند، به موسیقی غربی گوش می‌دادند...» این بخشی از اظهارات نخست وزیر سرزمینی است که نقشه اش بیش از هر رنگ دیگری، به سرخی خون مردمانی است که تانک ها مرکاوا از روی جسدشان گذشته است؛ سرزمینی که متعلق به دیگران است اما 60 سال متمادی است در اشغال گروهی صهیونیست است که برای تحفیظ سلطه شان، 200 کلاهک هسته ای در اختیار دارند و هیچ قدرتی سراغ‌شان نمی رود که چرا ابعاد برنامه هسته‌ای اش را در قالب پروتل‌های بین المللی مشخص نمی‌سازد! 

حال نخست وزیر چنین رژیمی که اساسش بر نظامی گری استوار است و زنان و دخترانشان نیز مکلف به چندین سال سربازی هستند، مگر اینکه از برخی طیف های یهودی باشند و از موتورهای هواپیماهایش تا شعله اجاق هایشان در روز شنبه روشن نمی شود تا گناهی متوجه یهودیان نشود و یکی از ایدئولوژیک ترین رژیم های موجود را در سطح جهان دارد که از برخی ابعاد، کره شمالی نیز در مقابلش عقب می‌ماند، درصدد برآمده از ایران تصویری بسیار تاریک به جهانیان ارائه دهد و شعله ای که برای بهبود روابط ایران با دیگر کشورهای جهان برافروخته شده را هرچه سریع تر خاموش نماید.


فیلم: از پاسخ امیر جعفری به نتانیاهو تا شلوارهای کف خیابان!


اظهارات عجیب نتانیاهو که در گفت و گو با بی بی سی فارسی صورت پذیرفته بود، البته دقایقی بعد با واکنش جالب مهاجرانی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد کشورمان همراه شد اما این نخستین واکنش بود و بلافاصله شاهد سیل واکنش ها به اظهارات دروغ نخست وزیر رژیم غاصب قدس بودیم. ده ها هزار پیغام بر روی صفحه نتانیاهو در شبکه های اجتماعی بخشی از این پاسخ بود و بخشی دیگر هزاران تصویر مردم ایران با شلوار جین از گذشته تاکنون بود که پس از این سخنرانی آپلود شد و حتی تصاویر برخی شهداء که در دوران جنگ تحمیلی نیز شلوار جین بر تن داشتند، رو شد که در نوع خود جالب بود.

برخی چهره های فرهنگی نیز در این زمینه واکنش‌هایی نشان دادند و حتی صداوسیما که به دلایل مشخصی علاقه چندانی به نشان دادن مردم با شلوار جین نداشت بر روی نمایش این موضوع تاکید ویژه ای کرد. امیر جعفری بازیگر سینمای ایران نیز شب گذشته در صفحه فیس بوکش در نوشتار محاوره‌ای خطاب به نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس نوشت:

فیلم: از پاسخ امیر جعفری به نتانیاهو تا شلوارهای کف خیابان!«پندی از کوچترین عضو یک تمدن 7000 ساله به طفلی شرور از جغرافیای خود ساخته و کوچک 65 ساله:

اگر در مورد چیزی اطلاع کافی نداری اظهارنظر نکن تا عمق فاجعه بار حماقتت نمایان نشه!تو و جغرافیای خود ساختت (که اصلا به رسمیت نمی شناسیمت) کوچک‌تر از اونی که بخوای راجع به مهد تمدن و مردم نجیبش صحبت کنی. بهترین و پاک‌ترین انسانها برای استقلال و عزت و اقتدار این کشور شهید و جانباز شدن تا یک وجب از خاک این مملکت دست تو و امثال تو نیفته که اگر می افتاد، امروز شلوار به تنمون نبود چه برسه به جینش. 

مردم ما مردم نجیب و اصیلی هستن که برای پیشرفت و آبادی کشورشون با جان و دل زحمت میکشن و همه مشکلات و سختی ها رو باصبر و حوصله خودشون حل میکنن، نیازی نیست شما نگرانشون باشی.

مردم ایران بر خلاف شما و همفکرات، نه تنها برای خودشون و دولت و کشورشون که برای همه دنیا و بشریت صلح و آرامش می خواد. اون مردی که شما باهاش کل کل میکردی و رعب و وحشت راه مینداختی تو دنیا تا مدیریت جهانی کنی، رفت و ... (بپا تورم لولو نبره!).

همه دنیا دیدن که چطور 73٪ مردم ایران امیدوارانه با شلوار جین اومدن و رای به تغییرواصلاح واعتدال همین نظام وکشور دادن. ظاهرا شما خواب بودی و ندیدی... راستی چیزی داری از جغرافیات که 70 سالش باشه؟! قدمت خودت و جغرافیای خود ساختت از زمان اولین زایمان مادربزرگ منم کمتر!چه برسه به این که اصلا بفهمی 7000 سال تمدن یعنی چی؟!...

حرف زیاده واسه گفتن ولی همین کافیه واست. سایز این حرفها نیستی که واسه ما کری بخونی. برو بشین نقاشیتو بکش بفرست سازمان ملل، زیرشم بنویس نتانیاهو 5 ساله از تل آویو ... .
»


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 asghar : motshakerm amr hagheshon&


 هموطن : اون رسانه هائي که با حروم زادگي ايران را پيش چشم مردم جهان بد ميکنند مقصر هستند تا حدي که وقتي يک توريست به ايران مي آيد با تعجب به جامعه و مردم نگاه ميکند چون انتظار يک قوم بدوي و بي فرهنگ که در بيابانهاي برهوت زندگي ميکنند را دارند ، مثل کره شمالي تو همين رسانه هاي خودمون ، جوري ازش بد ميگن اينگار مردمش را گذاشتند رو ذغال و سرخ ميکنند بدون اينکه درباره واقعيت هاي آنجا تحقيق کنند
و صد البته اون ايراني هاي نمک به حروم و وطن فروش و کثافتي که تو اين مملکت و خاک بزرگ شدند و پيش خارجي ها از ايران بد ميگويند و مثل سگ براشون دم تکان ميدهند هم مزيد علت هستند


 دانشجو : امير جعفري خيلي عالي صحبت کرد . ولي کاش جکومت در مورد مسائل اجتماعي دخالتي نداشت و مردم را ازاد مي گذاشت تا بازتابي در جهان در مورد لباس پوشيدن خانمها در ايران هم به وجودنيايد . ولي چرا بايد ؟مساله اي با عنوان ×حتي صداوسيما که به دلايل مشخصي علاقه چنداني به نشان دادن مردم با شلوار جين نداشت× دغدغه ي صدا وسيما باشد؟ چرا حکومت با ما ايرانيها با تمدني به ارزش 7000 سال کارهايي مي کند که به کشورهاي ديگر اجازه مي دهد همچين توهين هايي به ما کنند ؟ مقصر حکومت ماست .الان هر وقت اسم ايران مي ايد ناخوداگاه در ذهن غير ايرانيها کلمه ي سانسور و ازادي نداشتن پديدار مي شود .................

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 328

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،