تجمع و حمایت از "زن خلافکار آمریکایی" در ایران با کدام منطق؟

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 تجمع و حمایت از "زن خلافکار آمریکایی" در ایران با کدام منطق؟

شماره خبر : 73013    خوانده شده : 9482 مرتبه     انتشار : 19/7/1392    ساعت : 11:19


این زن آمریکائی با عبور خودرو خود از موانع امنیتی نزدیک کاخ سفید علیرغم هشدارها و ایست پلیس با سرعت خود را به محوطه ممنوعه کاخ سفید میرساند و علیرغم محاصره توسط پلیس ، با یک ماشین پلیس تصادف کرده و باز هم سعی در ادامه مسیر میکند که با شلیک پلیس کشته میشود

عصر ایران – دفتر سازمان ملل در تهران روز سه شنبه شاهد تظاهرات اعتراضی جمعی از خانم هایی بود که خبرگزاری ایسنا از آنان با عنوان «زنان بسیجی» و خبرگزاری فارس «جمعی از فعالان زن» یاد کرد.

 فارغ از اختلاف در توصیف و تعلقات صنفی یا سیاسی اجتماع کنندگان ، موضوع تجمع محل مناقشه نبود:« اعتراض و محکومیت کشته شدن میریام کری زن سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس فدرال آمریکا».

احتمالا خانم های تظاهر کننده  گمان می کرده اند بانوی سیاه پوست آمریکایی در حال اعتراض مسالمت آمیز و دریک سرکوب خونین و خشونت بار به دست پلیس امریکا کشته شده و انگیزه حضور یافته اند. مولفه هایی چون « زن سیاه پوست ، پلیس آمریکا، کشته شدن و نامی شبیه به مریم» نوعی احساس اشتراک و همذات پنداری ایجاد کرده بود حال آن که شاید اگر ماجرا به طور کامل توضیح داده شود نگاه ها تفاوت کند.



قضیه از این قرار است که روزپنج شنبه 11 مهر ماه و حوالی ساعت 3 بعد از ظهر زنی کودک خود را سوار خودرو کرده و از موانع امنیتی که در خیابان پنسیلوانیا به سوی کاخ سفید واشنگتن تعبیه شده می گذرد و به هشدارهای پلیس توجه نمی کند و به مسیر خود ادامه می دهد تا در منطقه ممنوعه در نزدیکی کاخ سفید می رسد. تلاش ماموران برای متوقف ساختن او به نتیجه نمی رسد و سر انجام اتومبیل او را به گلوله می بندند و میریام کری از پا در می آید.

این روایت رسانه های مختلف درباره این حادثه است که فیلم آن نیز منتشر شده است. با این وصف می توان از خانم های اعتراض کننده پرسید آیا هر که توسط  پلیس یا ارتش آمریکا کشته شود مظلوم و مقدس است؟ در این صورت درباره صدام حسین و اسامه بن لادن چه باید گفت که آنها نیز به دست آمریکایی ها کشته شده اند؟ یا می توان پرسید آیا آنان از نقض حریم امنیتی و ورود به منطقه ممنوعه حمایت می کنند؟ یا درباره پیشینه خانم مرحومه اطلاعاتی دارند که ما نداریم و احتمالا  از فعالیت های سیاسی و اجتماعی او آگاهی دارند ؛ اما در اخباری که منتشر شده آمده است به دلیل اختلالات روانی در دسامبر سال 2012 در یک کلینیک روانی تحت درمان بوده است.

در هر تجمع اعتراضی از یک یا چند ارزش مشخص بومی یا جهانشمول حمایت و به نقض آن اعتراض می شود. مثلا باور به آزادی انگیزه مخالفت با حبس و زندان می شود یا بی توجهی به محیط زیست موجب تجمع و اعتراض می شود. حال می توان از این «فعالان زن» یا « جمعی از بانوان» یا « زنان بسیجی» پرسید تجمع شما در اعتراض به نقض کدام ارزش منطقه ای یا جهانشمول بوده است؟ آیا عبور از مناطق حفاظت شده و ممنوعه فی نفسه یک ارزش است یا هر نوع مقابله پلیس با هر مظنون اقدام کننده را ضد ارزش می دانند؟ چه وجهی دارد پوسترهای تمام رنگی از این زن خلافکار امریکایی چاپ کردن و همانند قهرمانان ، بر سر گرفتن؟ راستی هزینه هایش را چه کسی پرداخت کرده است؟!

اگر در همین تهران ، فردی با خودروی خود از موانع امنیتی پیرامون ریاست جمهوری یا بیت رهبری بگذرد و با شتاب به سمت دفتر ایشان حرکت کند و بی توجه به تلاش پلیس برای متوقف کردنش ، همچنان به حرکت خود ادامه دهد، آیا گارد محافظت ، به سمت او شلیک و متوقفش نمی کند؟ نه تنها در ایران و امریکا ، که در همه جای دنیا ، با چنین پدیده ای - که ممکن است عملیات انتحاری با مقادیر زیادی ماده منفجره در خودرو باشد - برخورد می شود و چنین فردی ، اساساً جای دفاع ندارد و خونش گردن خودش است

اگر تجمع کنندگان ، صرفا به خاطر زن بودن این خانم آزرده شده اند آیا شاهد اعتراضات آنان درباره زنان دیگر که بعضا هم کیش و هم زبان و هم میهن شان نیز هستند نیز بوده ایم؟ آیا به قدر کافی درباره حادثه مطلع بوده اند یا یک پیامک فراخوان کفایت می کرده است؟

دولت آمریکا ، آنقدر جنایت در کارنامه اش دارد که برای تجمع علیه آن ، نیازی به سینه چاک کردن برای زنی متخلف نیست که قوانین کشورش را زیر پا گذاشته و به طرز احمقانه ای خود و فرزندش را در معرض خطر مرگ قرار داده است. تجمعاتی چنین در دفاع از خلافکاران ، تنها به وهن کشورمان نزد افکار عمومی جهان می انجامد چه آن که در خود آمریکا ، برای این زن تجمعی برگزار نشد ولی اینجا عده ای کاسه داغ تر از آش شده اند و برای زنی که خلاف کرده ، شعار می دهند و یک نماینده زن مجلس هم به میان شان می رود و در رثای او، سخنرانی می کند ، گو این که او ، نه نماینده ایرانیان ، که برگزیده شهروندان آمریکاست و از آنان رأی گرفته که این گونه پیگیر ماجرای قتل "میریام کری" شده است. واقعاً تا کی باید دنیا را به ما بخندانند؟ جوگیر شدن تا کی ؟

با این حساب ، هیچ بعید نیست که فردا ، خیابانی را هم به نام این زن آمریکایی کنند و برایش همایش و کنگره هم برپا کنند!


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 پ ع : بيمار رواني بودن كه گناه تلقي نميشه
ولي انصافا تجمع كردن هم بي دليل بوده
بيشتر شبيه يك سانحه ناگواره


 حاج حسین نستراداموس : گروس جان ببین ایشون نگفتن برا تجمعاتتون با بنده هماهنگ کنین لااقل من ندیدم بگن در کل حرف ایشان این بوده که تجمع کنندگان عزیز کلا عقل چیز خوبیست و همیشه مجبور نیستیم به خاطر هر چیزی ثابت کنیم ایرانی هستیم

 ماهان گروس : آقا یا خانم نویسنده متن و شرح خبر73013
جنابعالی از چی ناراحت هستی
چرا اینقدر از پلیس امریکا حمایت میکنی
اصلا چرا حمایت از امریکا و پلیسش یه کار انسانیه ولی انتقاد به کشته شدن یه انسان غیر انسانیه ؟!
جدیدا هرکی هرجا برای اعتراض بره اولش باید با شما هماهنگ کنه؟


 سهیل : همانطوری که در آمریکا و اروپا برای آن زن ایرانی که متهم به زنای محصنه و قتل شوهرش بوده جنجال و تظاهرات و تبلیغات رسانه ای به نا حق علیه ایران بر پا کردند پس چرا زنان ایران و مردم ایران چنین کارهای علیه آمریکا بخاطر خیل کثیری از مردم آمریکا و خصوصا سیاه پوستان که بی گناه کشته اعدام میشودند انجام ندهند ؟!

 سودابه : بانظرشمامواقم وبه این خانوم هاپیشنهادمیدم برای اعتراض میتونن مواردبهتری رودنبال کنن بهترنیست یکم بیشترمنطقی باشن

 سارا : مجازات جرم این خانوم متخلف (به هر علتی) مطمئنا از دست دادن جانش نبوده.

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 37

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،