احمدی نژاد: شرايط طبيعي نشان مي‌دهد وقوع زلزله در تهران قطعي است

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 احمدی نژاد: شرايط طبيعي نشان مي‌دهد وقوع زلزله در تهران قطعي است

شماره خبر : 2499    خوانده شده : 4224 مرتبه     انتشار : 18/1/1389    ساعت : 03:42


احمدی نژاد از مردم خواست لوازم امدادي اوليه تهيه و در مراكز امني در محيط زندگي و كار خود قرار دهند...

محمود احمدي‌نژاد با تاكيد بر لزوم جدي گرفتن بروز زلزله در تهران اظهار داشت: زمان وقوع زلزله مشخص نيست؛ اما شرايط طبيعي نشان مي‌دهد كه وقوع زلزله در تهران قطعي است.

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كه در جريان بازديد از مجتمع اردوگاه‌هاي اسكان اضطراري بشارت در غرب تهران در جمع نيروهاي امدادي و خدماتي سخن مي‌گفت، اظهار داشت: نوروز امسال سرشار از نشاط، شادماني و اميد بود و انجام بيش از 120 ميليون سفر نشانه سرزندگي و پويايي ملت ما است.

رئيس شورايعالي مديريت بحران كشور با اشاره به مديريت بحران در تهران بخصوص بحران زلزله اظهار داشت: آمادگي و توانمندي مقابله با بحران و ارائه خدمات در تهران خوب است اما نسبت به ابعاد وسعت و جمعيت استان كافي نيست.

احمدي‌نژاد افزود: در حال حاضر 13 ميليون و 700 هزار نفر در استان تهران هستند كه از اين جمعيت قريب 8 ميليون نفر در شهر تهران سكونت دارند و اگر حادثه‌اي رخ دهد خسارت‌بار خواهد بود.

احمدي‌نژاد افزود: اگر حادثه‌اي در تهران رخ دهد دسترسي به نقاط حادثه ديده دشوار مي‌شود و شبكه‌هاي آب، برق و گاز قطع مي‌شود و حتي شايد نتوانيم به موقع وارد عرصه تصميم‌گيري و حوزه ماموريت خود شويم.

وي بر همين اساس به مسئولين توصيه كرد هر هفته يك مانور بسيار جدي و عملياتي و نزديك به واقع با حضور همه بخش‌ها در خصوص امداد و نجات در تهران برگزار كند.

رئيس‌جمهور با اشاره به وجود بيش از 500 محله در شهر تهران بر لزوم افزايش تجهيزات امدادي و خدماتي در محلات تاكيد كرد و گفت: بايد در هر محله يك پايگاه امدادي مستقر و ثابت باشد و اگر حادثه‌اي پيش نيامد همه هزينه احداث اين پايگاه فداي يك تار موي يك نفر از مردم. اما اگر حادثه پيش آيد و كوتاهي كرده باشيم حسرت ابدي خواهيم خورد.

رئيس شوراي‌عالي مديريت بحران در بخش دوم سخنان خود به موضوع پيشگيري از بروز حوادث پرداخت و از مردم خواست به موضوعاتي چون آموزش، برخورداري از لوازم امدادي، مقاوم‌سازي سازه‌ها و همچنين سكونت در خارج از تهران بيش از پيش توجه كنند.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه تجربه زلزله‌هاي رخ داده نشان مي‌دهد نخستين كساني كه در بروز حادثه به مردم كمك مي‌كنند نزديك‌ترين آنها هستند از مسئولان دستگاه‌ها خواست كه آموزش امداد رساني براي مردم را به طور منظم و با برنامه‌ريزي انجام دهند تا كسي در تهران نباشد كه آموزش نديده باشد.

وي همچنين از مردم خواست لوازم امدادي اوليه تهيه و در مراكز امني در محيط زندگي و كار خود قرار دهند تا در مواقع بحران از آن استفاده كنند و رابطه خويش با مراكز امداد محلات را تنگاتنگ كنند.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه يكي از علماي بزرگ تهران به من پيغام داد كه از مردم بخواهم مراقب باشند و ضمن پرهيز از گناه، براي دوري از بلايا دعا كنند، از مردم تهران خواست كه موضوع زلزله و مقاوم‌سازي ساختمان‌هاي خود در برابر اين بلاي طبيعي را جدي بگيرند.

احمدي‌نژاد افزود: حادثه خبر نمي‌كند و گرچه زمان وقوع زلزله مشخص نيست اما تهران در معرض زلزله قرار دارد و شرايط طبيعي نشان مي‌دهد كه بروز زلزله در تهران قطعي است و اگر زلزله رخ دهد از فيروزكوه تا نظر‌آباد آسيب مي‌بيند و ابعاد آن گسترده خواهد بود.

وي با تاكيد بر اينكه يك چهارم مردم استان تهران امكان زندگي در ساير نقاط كشور را دارند، از ساكنان پايتخت خواست كه موضوع مهاجرت از تهران را جدي بگيرند.

رئيس‌جمهور در پايان با بيان اينكه تهران همه ايران نيست خاطرنشان كرد: تهران شهري زيبا است اما مشكلاتي در اين شهر وجود دارد و وقتي مي‌توان در نقاط ديگر كشور زندگي كرد و امكانات در همه جا فراهم است و دولت نيز تلاش مي‌كند بيش از پيش تسهيلات فراهم كند بهترين كار اين است كه قبل از بروز حادثه مهاجرت صورت گيرد.

پيش از سخنان رئيس‌جمهور مصطفي محمد نجار وزير كشور گزارشي از برگزاري چهارمين مانور امداد و نجات در چارچوب طرح مقابله با حوادث در تعطيلات نوروز ارائه كرد و جلوگيري از بحران‌هاي ناگهاني، حفظ آمادگي كشور جهت مقابله با حوادث احتمالي، ارتقاء آگاهي عمومي، افزايش تعامل دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي و مديريت يكپارچه براي مقابله با بحران را اهداف اين مانور عنوان كرد.

وي خاطرنشان كرد: مانور يك ميليون نفري اسكان اضطراري در مواقع بحران با رمز 12 فروردين در هزار و 50 نقطه برگزار شده و از 126 پايگاه امدادي ايجاد شده 25 پايگاه و اردوگاه در شهر تهران وجود دارد كه اهداف ايجاد اين اردوگاه‌ها و پايگاه‌ها اسكان، امداد و نجات، درمان اوليه، آوار برداري و ارائه خدمات عمومي است.


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 حسين : از نظر علمي زلزله حداكثر تا چند دقيقه قبل از وقوع قابل پيش بيني است البته هركس مي تونه بگه كه از نظر طبيعي ممكنه جايي زلزله اتفاق بيافته كه البته شبيه چشم بسته غيب گفتنه اين مسائل شايد از اين جهت كه مربوط به كاهش جمعيت پايتخت براي جلوگيري از شورشهاي احتمالي باشه سياسيه و ربطي به جريان فتنه نداره كه فضل خدا يا سيف خدا يا هر چيز ديگه اي نيست و نابودش كنه و پيشنهاد من به دوست اصفهانيم اينه كه بره فكر نون باشه كه خربزه آبه اينقدر مشكل و دردسر رو سر مردم ريخته كه اصلا فكر سياسي به سر شون نمي رسه چه برسه به فتنه

 رهگذر : اینکه مسئولان کشور همیشه نگران وقوع بلایای طبیعی در کشور و مخصوصاً کلان شهرها باشند خیلی خوب است، اما به نظر من ایده ی کاهش جمعیت تهران با توجه به مسائل پس از انتخابات کاملاً رنگ و بوی سیاسی دارد.

 وحید اصفهانی : سلام - در جواب این منصور باید بگیم اولّا خودت را مسخره کن و ثانیاً جریان فتنه به فضل الهی نیست و نابود می شوند دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد...

 منصور : سلام
1 - خوب است اینبار یکی از علما بهش خبر داده و هاله نور و ........ نگفته است .
2 - مثل اینکه حرفهایش ناقص است و نگفته که با درایتها و سخنان و سیاستهایش ممکن است زلزله در روی سطح زمین و از هوا اتفاق بیافتد و مرکز زلزله متعدد باشد .


آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 295

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،