دفاع از خليج فارس پشت کيبرد يا در شعله هاي آتش

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 دفاع از خليج فارس پشت کيبرد يا در شعله هاي آتش

شماره خبر : 2869    خوانده شده : 4227 مرتبه     انتشار : 11/2/1390    ساعت : 02:43


امروز روز ملی خلیج فارس است ؛ تلاشی برای تاکید بر یک نام تاریخی در برابر جاعلانی که حتی به هویت ثبت شده ایرانی هم چشمداشت دارند

جعفر محمدی - امروز روز ملی خلیج فارس است ؛ تلاشی برای تاکید بر یک نام تاریخی در برابر جاعلانی که حتی به هویت ایرانی هم چشمداشت دارند.

درباره روز ملی خلیج فارس ، تا کنون بسیار گفته ایم و بسیار گفته اند ، از قدمت این نام تاریخی تا دلارهایی که شیوخ عرب برای تحریف آن خرج می کنند و از نقشه های کهن تا توهمات جدید.

در این باره البته باید باز هم گفت و نوشت ، چه آن که نه فقط یک نام ، که هویت ملی ایرانیان از فارس و کرد و ترک گرفته تا بلوچ و لر و گیلک و ... آماج حملات برخی کشورهای تازه به دوران رسیده عربی است.

اما نوشتن از نام خلیج فارس ، هرگز تمام و کمال نخواهد بود اگر در چنین روزی ، یادی نکنیم از مردانی که نه فقط برای نام خلیج فارس ، که برای قطره قطره آب های این خلیج نیلگون ، قطره قطره خون شان را فدا کردند.
 

نیروی دریایی ارتش - خلیج فارس
 

اگر ما امروز ، پشت کیبوردهایمان ، زیر کولرهای گازی ، چایی مان را سر می کشیم و از نام خلیج فارس دفاع می کنیم ، به خاطر مردانی است که در روزگاری نزدیک ، از خود خلیج فارس دفاع کردند: مردان شجاع نیروی دریایی و شهیدان بزرگی که ما حتی نامشان را هم نمی دانیم و چقدر مدیونشان هستیم!

آنان اگر نبودند و نمی رفتند و ساحل امن را بر دریای خطر ترجیح می دادند ، اکنون ، نه خلیج مان خلیج فارس بود و نه ایران مان ایران و نه شاید من و تویی اکنون وجود خارجی داشتیم.

روز ملی خلیج فارس ، فرصتی است برای گرامی داشت کسانی که مرزهای دریایی سرزمین ما را نگاه داشتند و در حالی که از دریا به سمت آسمان پر می کشیدند ، آن را چونان امانتی سترگ به ما سپردند.

مگر می شود از خلیج فارس گفت اما از شهدایش ، از ناوچه سهندش و سربازان دریایی اش نگفت؟ همان ها که نه در مقابل ارتش عراق ، که در برابر نیروی دریایی آمریکا مردانه ایستادند و علم تسلیم بلند نکردند.
در همین خلیج فارس ، سهند ما که نامی است آذربایجانی ، غرق شد تا خلیج فارس همواره بماند ، تا نشانه ای باشد بر این که در این سرزمین و برای این سرزمین ، همه اقوام ایرانی ، برای هم و برای وطن و برای هویت مشترکشان ، جان می دهند.

سهند ، نام یکی از ناوچه های نیروی دریایی ارتش بود که در بهاری مانند اکنون در سال 1367 به مقابله با ناو امریکایی انترپرایز رفت . آن روز ، این ناو به همراهی دو ناو شکن ،به سکوی نفتی ایرانی "ساسان" هجوم برده بود.

با آغاز درگیری ، ناوچه سبلان و 7 قایق ایرانی هم به کمک سهند رفتند . در مقابل ، نیروی دریایی آمریکا نیز چهار ناوشکن ، یک ناو موشک انداز و سه ناوچه به میدان نبرد فرستاد و هواپیماهای آمریکایی نیز موشک باران و بمباران بی امان قایق ها و ناوچه های ایرانی را آغاز کردند.

در این جنگ نابرابر که نیروهای آمریکایی از موشک های هارپون و استاندارد و بمب های هدایت شونده لیزری اسکیپر استفاده می کردند ، ناوچه سهند تا لحظه آخر به تیراندازی و شلیک متقابل موشک ادامه داد تا این که یک فروند هلی کوپتر تهاجمی کبرای امریکایی سقوط کرد و خلبان و کمک خلبانش نیز کشته شدند... و در نهایت ، خود سهند نیز بر اثر کثرت بمب ها و موشک هایی که بدان اصابت کرده بودند و با رسیدن آتش به مخزن سوختش ، دچار انفجار شد و به آرامی و غرور در خلیج فارس غرق شد.

 

سهند
"سهند" و مردانش این گونه در آتش سوختند و در آب غرق شدند
تا خلیج فارس ، خلیج فارس بماند و ایران ، ایران
 


آمریکایی ها که با ناو هواپیما بر و چندین فروند ناوشکن و ناو موشک انداز و هواپیما و هلی کوپتر توانسته بودند یک ناوچه و چند قایق را منهدم کنند ، آنقدر از این ماجرا ذوق زده شدند که این عملیات را یکی از 5 عملیات دریایی آمریکا دانستند که نشان دهنده برتری مطلق دریایی امریکاست.
 

گلباران محل شهادت دلاورمردان نیروی دریایی
گلباران محل شهادت
 


روز ملی خلیج فارس ، اگر امروز در تقویم های ما ایرانیان جای گرفته است ، به خاطر مردان سهند و سبلان  است، به خاطر مردان جوشن و پیکان است که در دل آب های خلیج فارس  آرمیدند ،  به خاطر مردان گمنامی است که در روزی که نیروی دریایی مان تجهیزات چندانی نداشت ، با قایق به جنگ ناوهای امریکایی رفتند، به خاطر مردانی است که در سکوهای نفتی خلیج فارس ، در برابر حملات امریکایی ها و عراقی ها ایستادند و الا اکنون ایران ، نه کشوری مستقل که یکی از مستعمرات مشترک اعراب و آمریکا بود.
نه خلیج فارس ، که همه ایران و همه ایرانی ها مدیون آن مردان بزرگ هستند ؛ به احترامشان ، چه آنان که در میان ما هستند و چه آنان که با شهادت رفتند ، از جای بر می خیزیم و بهترین درودها را  نثارشان می کنیم.

asriran/164100


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 زارع : تا ایران , ایرانی هست کشور ایران وخلیج فارس پابرجا وسرافراز بر بام نام کره زمین است.

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 53

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،