اعدام چهار جوان متجاوز به عنف + عکس

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 اعدام چهار جوان متجاوز به عنف + عکس

شماره خبر : 3424    خوانده شده : 36730 مرتبه     انتشار :    ساعت : 15:04


چهار متجاوز به عنف در حالی در ملاء عام اعدام شدند که قربانیان آنها همچنان با ترس و دلهره در شهر تردد می کنند و شبها با کابوس از خواب می پرند

چهار متجاوز به عنف در حالی در ملاء عام اعدام شدند که قربانیان آنها همچنان با ترس و دلهره در شهر تردد می کنند و شبها با کابوس از خواب می پرند.
 
نخستین اعدامی پسر جوانی بود که پس از ربودن دختر دانشجویی در 16 دی‌ماه سال 87 او را مورد آزار و اذیت قرار داد.
 
آزار و اذیت دختر جوان در پشت شمشادها
 دختر جوان پس از این جنایت سیاه با مراجعه به پلیس با طرح شکایت گفت: من دانشجوی رشته دندانپزشکی هستم. روز حادثه به تهران آمدم و در حوالی میدان آزادی از اتوبوس پیاده شدم. در آنجا از یک مرد جوان آدرس ترمینال را پرسیدم که او گفت از پشت بیمارستان روانپزشکی بروم.

وقتی طبق آدرسی که او اعلام کرده بود حرکت کردم ناگهان همان مرد از پشت سر به من حمله ور شد و مرا به پشت شمشادها برد. هرچه التماس کردم فایده‌ای نداشت. مرد شیطان صفت مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم من را خواهد کشت. سپس نقشه شوم خود را اجرا کرد.
 
پس از این شکایت ماموران با ردیابی تلفن همراه دختر جوان موفق به شناسایی مرد شیطان صفت شده و او را دستگیر کردند.
 
با تکمیل تحقیقات در دادسرا پرونده برای محاکمه به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران رفت و مرد شیطان صفت در جلسه دادگاه مدعی شد در یک لحظه دچار وسوسه شده و دست به این اقدام شیطانی زده است.
 
قضات دادگاه در ادامه وی را به اعدام و 10 سال زندان محکوم کردند. حکم مجازات او نیز از سوی قضات شعبه 32 دیوان عالی کشور تایید شد.
 
تجاوز به همسر زندانیان
دومین محکوم به مرگ یک زندانی بود که با شناسایی همسران همبندی‌های خود آنها را مورد تجاوز قرار می‌داد.
 
نخستین شکایت سال 87 علیه مجرم خطرناک در دادسرای کرج مطرح شد. زن جوانی به بازپرس جنایی گفت: همسرم مدتی را در زندان بود و در آنجا با مردی به نام "ایمان" آشنا شد. یک روز ایمان سراغ من آمد و مدعی شد همسرم خیانت کرده و با زن جوانی ارتباط پنهانی دارد قرار شد شامگاه دیروز او به دنبالم بیاید تا به محل قرار شوهرم با هوویم برویم. حدود ساعت 10 شب به مقابل خانه‌مان آمد و وقتی در را برایش باز کردم با تهدید مرا مورد تجاوز قرار داد.
 
پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده و با دو پرونده مشابه دیگر روبرو شدند. در این دو ماجرا نیز مرد زندانی سراغ همسران همبندی‌های خود رفته و نیت شیطانی‌اش را اجرا کرده بود. مرد متجاوز پس از دستگیری و محاکمه در شعبه 80 دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد که حکم او در شعبه 11 دیوان عالی کشور به تایید رسید.
 
مسافربر شیطان صفت
سومین اعدامی امروز مردی بود که زن جوانی را در میدان آزادی به عنوان مسافر سوار خودروی پژوی خود کرده و او را پس از ربودن مورد آزار و اذیت قرار داد. راز این جنایت دوم آبان ماه سال 87 با شکایت زن 28 ساله در کلانتری آزادی افشا شد.

 شاکی به ماموران گفت: ساعتی قبل از میدان آزادی به مقصد شهرک آپادانا سوار یک دستگاه پژو شدم که در میان راه راننده با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. هنگام فرار از خودرو‌اش موفق شدم تلفن همراه او را بردارم.
 
در ادامه با ردیابی‌های پلیسی راننده پژو دستگیر و پس از محاکمه در شعبه 79 دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد که با اعتراض متهم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شده و در آنجا حکم اعدام نقض شد. مرد شیطان صفت بار دیگر در دادگاه کیفری محاکمه شد که این بار نیز قضات دادگاه او را به اعدام محکوم کرده و حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.
 
اعدام جبار سینگ
آخرین اعدامی امروز مرد 35 ساله‌ای به نام "بهزاد" معروف به جبارسینگ بود که کلکسیونی از جرایم خشن مانند آدم ربایی، سرقت مسلحانه، مواد مخدر، شرارت، تهدید با چاقو، خرید و فروش اسلحه، سرقت احشام و تجاوز به عنف را در پرونده تبهکاری‌اش داشت.

 او در آخرین جنایت خود پسر جوانی را سوار موتورسیکلتش کرده و به یک دامداری در حوالی ورامین کشاند. او پس از آزار و اذیت پسرنوجوان او را تهدید کرد اگر موضوع را به کسی بگوید نقشه قتلش را اجرا می‌کند. جبارسینگ پس از محاکمه در شعبه 72 دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد که قضات شعبه 20 دیوان عالی کشور حکم را تایید کردند.
 
پس از استیذان 4 حکم اعدام سحرگاه چهارشنبه 31 خردادماه برای اجرای حکم در ملاء عام مشخص شد. 4 متجاوز به عنف ساعت 4 صبح به محل اجرای حکم در چهارراه میثم اتوبان شهید محلاتی منتقل شده و پس از قرائت حکم از سوی قاضی اجرای احکام دادسرای جنایی پای چوبه دار قرار گرفتند.
 
حدود 3 هزار نفر از اهالی و تعدادی از شاکیان در محل اجرای حکم حضور داشتند که با شعارهایی از قوه قضائیه به خاطر اجرای حکم متجاوزان به عنف تشکر می‌کردند.
 
کابوس قربانیان
یکی از قربانیان که در محل اجرای حکم حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: پس از این حادثه دچار مشکلات روحی و روانی شده و شب‌ها با کابوس از خواب می‌پرم. از آن زمان دیگر نمی‌توانم به هیچ خودروی مسافربری اطمینان کنم و بیشتر با اتوبوس یا اعضای خانواده‌ام در شهر تردد می‌کنم. امروز خیلی خوشحال هستم که مرد شیطان صفت به سزای عملش می‌رسد. چند سال است که منتظر اجرای حکم او هستم. مرد متجاوز تصور نمی‌کرد سرانجام اعدام شود و در دادگاه از من می خواست که رضایت بدهم.
 
یکی دیگر از زنان نیز گفت: زنگ خانه که به صدا در می آید تمام تنم می لرزد. دیگر به هیچ مردی نمی توانم اطمینان کنم. بعد از این اتفاق تلخ زندگی ام از هم پاشید و شب ها تا تمام درها را قفل نکنم نمی توانم بخوابم.
 
قاضی فریدون امیرآبادی معاون دادستان تهران نیز پس از اجرای حکم در جمع خبرنگاران گفت: اجرای احکام در ملاء عام نقش پیشگیرانه دارد و قوه قضائیه با مجرمان به خصوص با متجاوزان به عنف به طور قاطع و سریع برخورد می‌کند. دستگاه قضائی هر جایی که صلاح بداند احکام را در ملاء عام اجرا می‌کند.در صورتی که محاکم کیفری حکم به مجازات در ملاء عام صادر کنند احکام صادره در انظار عمومی انجام خواهد شد

چرائی تجاوز :
 
به راستی چرا این جوانان باید به این خفت و بی آبروئی بخاطر وجود یک غریزه خدا دادی بر سر دار روند ؟ چرا یک انسان باید به مرحله ای از فشار برسد که برای ارضای غریزه اش جانش را از دست بدهد ؟ جواب آن زنان و پسرانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند و کابوس و استرس روحی و روانی مدام آنها را آزار میدهد با کیست ؟ هر دو طرف این قضیه قربانی چه کسی و چه تفکری هستند ؟
 
جواب آن برای اهل تعقل روشن است ، مقصر همه این فجایع ، خونها و حرمتهائی که نابود و لگدمال میشود شخص عمر بن الخطاب که لعنت خدا بر او و یارانش باد  است ، اوست که به طمع دنیا خلافتی را غصب کرد و قوانینی را بجای قوانین الهی جعل کرد که نتیجه آن مرگ این جوانان و دریده شدن شرافت زنان و پسران و استرس های شدید روحی و روانی خلق خدا از 1400 سال پیش تا کنون است
 
همان اوست که بر خلاف سیره رسول خدا و حتی رفیق نا خلفش ابوبکر ، ازدواج موقت را ممنوع کرد تا هزاران نسل را به دردسر و عذاب بیاندازد ، و بی دلیل نیست اگر در حدیث آمده است که در روز قیامت گناه همه مردم را جمع میکنند و بر پرونده اعمال این چند غاصب بار میکنند
 
و امیرالمومنین علی علیه السلام چه به جا فرمودند که اگر عُمر متعه ( ازدواج موقت ) را منع نمیکرد کسی به زنا نمی افتاد به جز افراد شقی و بدبخت
 
پس لعنت خدا بر اوی بدعت گذار و یارانش باد تا روز قیامت و درود بر مروجان سنت حسنه ازدواج موقت که باعث حیات جانها و روحها میشوند و از تجاوزات و اعدام های آینده جلوگیری میکنند و کاری هم به مزخرفات و حرفهای مفت این و آن ندارند چون برای خدا و شرافت انسانی تلاش میکنند تا گردنی با طناب سرخ اینگونه به بالا کشیده نشود
 

 

حاشیه‌های مراسم اعدام در تهران/ تماشای اعدام زیر بارش شدید باران+عکس

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

هر چه به محل اجرای حکم نزدیکتر می شویم تراکم جمعیت بیشتر می شود. جوانان ونوجوانان بیشترین تماشاچیان مراسم اعدام را تشکیل می دهند. از یکی از اهالی محل سوال کردم آیا می دانید چه کسانی امروز اعدام می شوند گفت: از شب گذشته که داربستهایی را نصب کردند و پلاکاردی بزرگ که روی آن نوشته شده بود مراسم اعدام چهار متجاوز به عنف و اراذل و اوباش نصب شد این خبر مثل بمب در محل پیچید و همه برای هم پیامک می زدند.

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

وی افزود: من خانه ام درست مقابل جایگاه مراسم اعدام است و به جرات می توانم بگویم بیش از صد نفر از ساعت 10 شب در این مکان تجمع کرده اند و همینطور که می بینید الان ساعت 4 صبح است و حدود سه هزار نفر جمعیت آمده است.

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

بالاخره انتظارها به پایان رسید و خودروی حامل زندانیان ساعت 5:13 دقیقه وارد شد. همراه با خودرو متهمان سرهنگ محمدیان رئیس اداره آگاهی تهران و فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی تهران هم حضور یافتند.

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

در این مراسم خبری از جرثقیل نبود و چوبه اعدام با داربست نصب شده بود. 4 نیروی پلیس با صورتهای پوشیده ماموریت داشتند تا طنابهای قرمز رنگ را برای مراسم اعدام آویزان کنند. بالاخره طنابها بعد از 20 دقیقه نصب شد و ساعت 5:50 دقیقه مراسم اعدام آغاز شد.

حاشیه‌های مراسم اعدام در تهران/ تماشای اعدام زیر بارش شدید باران+عکس

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

پس از قرائت قرآن و حکم دادگاه متهمان یکی یکی از خودرو پیاده شده و به سمت جایگاه حرکت کردند. در این میان یکی از متهمان گریه می کرد و دعا می خواند ولی سایر متهمان هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دادند. به دلیل کوتاه و بلند بودن طنابهای اعدام ماموران چندین بار جای متهمان را تغییر دادند تا اینکه برای رسیدن طناب به گردن یکی از متهمان چندین صندلی پلاستیکی روی هم قرار دادند.

حاشیه‌های مراسم اعدام در تهران/ تماشای اعدام زیر بارش شدید باران+عکس

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

پس از قرائت حکم راس ساعت 6:03 بامداد ماموران اعدام حکم را اجرا کردند. صدای صلوات از میان جمعیت بلند شد.

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91

ساعت 6:30 بامداد هم با تائید پزشکی قانونی اجساد متهمان به داخل خودروی ویژه حمل اجساد منتقل شد. ولی مردم همچنان حضور داشتند و از تمامی صحنه ها فیلمبرداری می کردند.

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه 31 خرداد 91


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 جوشنگ : سلام،بنده خودم شیعه ام در یک کشورشیعی،ازدستورات جناب عمرهم تبعیت نمیکنم.آقااینجا ایرانه صیغه هم جایزه.پس چراپای عمر رو وسط میکشی؟

 سیما : حتما نويسنده اقايي هوسباز وسو استفاده کن از مسايل هستن در ضمن امسال اين اقايون منظورشان از ازادبودن صيغه اينه که اقايون ازدواج دوم سوم والي داشته باشن نه اينکه مجرد ها در ثاني گيرم حق مي گه پس در اين صورت تکليف دخترا که مجردن و امکان ازدواج ندارن چي ميشه يا دين وشيعه مختص اقايون ميباشد نه عزيزم گذشت اون روزا دست شما مرداي کثيف رو شده اگر هم سنگ شيعه رو به سينه مي زنيد بخاطر مزاياي خاصي که براي شما مردا قايل شده هست نه صرفا براي اسلام وشيعه که ما خانمها از شما مومن تر وشيعه تر هستيم بيشتر شمايي که با نويسنده مطلب موافقيد حتي نماز نمي خونيد وصد البته که روزه هم نمي گيريد

جواب سوني کارت بيست : آفرين و صد بارک الله به شماي اخلاق مدار و پاک و مومن ، همه که از ديد شما فاسدند و کافر و در آسمان باز شده شما از توش پاک افتادين پائين ، هيچوقت يک دختر طوفان شهوتي که در در دل برخي از جوانان است را درک نميکند چون اصلا غريزه وي به اين سبک نيست ، گاهي بسياري از دختران سالهاي سال احساس شهواني ندارند و تاره پس از ازدواج آنرا تجربه ميکنند ولي تصور ميکنند مردان نيز به همين آرامي و سادگي روزگار ميگذرانند و نميدانند پاکدامني در پسران بسيار سخت تر از بانوان است و بي بند و باري پوششي بسياري از دختران به همين علت است که نميفهمند چه آتشي به خرمن روح و روان پسران ميزنند و چه فجايعي مي آفرينند ، هرگز شکم سير حال شکم گرسنه را درک نميکند


 فاطمه هزارپیشه : سلام
چرا بحث و فرقه ای میکنین؟
ازنظرمن انسانیت ادمها مهمتر از مذهب و ...است
سعی کنیم انسان باشیم،حالا هرمذهب و دینی که میخواهیم داشته باشیم ولطفا به دین همدیگه احترام بذارین و هیچ گونه توهین و تحقیر نسبت به عقایدهم نکنیم
از اعدام خوشم نمیاد


 ... : چي داري ميگي؟؟؟؟/ ازدواج موقت؟؟؟ واقعا متاسفم واسه شما و امسال شما...يني ما زنا انقدر بي ارزشيم که ک واسه ارضاي تمايلات شما مردا تنمونو به مدت موقت ب حراج شما بذاريم؟؟؟چرا؟ فقط بخاطر اينکه تمايلات اقايون خنثي بشه؟؟اي نهايت بي شرميه..متاسفم که مردان سرزمينم شماهاييد

جواب سوني کارت بيست : سواره از پياده و سير از گرسنه خبر ندارد ، شما احتمالا هم شکمتون سير است هم از لحاظ جنسي و روحي ساپورت ميشي و قاعدتا حال کسانيکه بخاطر سير کردن شکم يا داشتن يک همدم يا شريک جنسي حلال غصه ميخورند و اشک ميريزند را نميفهميد ، شرايط زندگي آدمها شبيه هم نيست ، جامع تر فکر کنيد


 سه : In aghayan be khater shahvatrany edam shodeand
din shoma ke baray mardan sighe dar nazar gerefte baray shahvat zanan che fekry kardeaa


 ایوب : لعنت خدا بر شما باد مگه اينها اهل سنت بودن اينها که شيعه بودن و صيغه بر اينها حلال بوده حالا چرا ربطش ميدي به سيدنا عمر و اهل سنت
خاک تو سرت کنم نويسنده اين مطلب
مگه اين اتفاق توي کشور سني مذهب افتاده که ميگي
اينها که شيعه بودن ميرفتن به قول شما صيغه ميکردن
بعدش ميتوني به من بگي کدوم دختر اهل بيت و دختر امامانتون صيغه شده
ميدونم مطلبمو چاپ نميکني
يعني کينه شما نسبت به اهل سنت حد نداره
بخدا از ابوبکر بغدادي متنفرم
ولي بخاطر همين مطلب که نوشتي حاضرم با اغوش باز به داعش بپيوندم و سر خبيث شما با افتخار قطع کنم
شماها از اسرائيل بدتريد
جالبه همون سيدنا عمر داماد علي مرتضي بود
تا کور بشه کسي که نتونه ببينه
جانم فداي اسلام و ايران

جواب سوني کارت بيست : ما نسبت به اهل سنت نه کينه داريم و نه دشمني ،‌ ناراحتي ما از کسي است که اين تفرقه را از اول بنا نهاد ، اين همه کشتار و خونريزي و تفرقه واقعا براي چيست ؟ واقعا اين چهار روز خلافت پس از پيامبر آنقدر لذت بخش و پر سود بود که بخاطرش امت پيامبر آخر الزمان را به جان هم باندازند ؟ اين بزرگترين تهمت است که بگوئيم پيامبري که حتي براي جهت چپ و راست يا پائين و بالا مسواک زدن دستورالعمل ارائه کرده است و حتي براي دستمالي که پس از نزديکي زن و شوهر خود را با آن پاک ميکنند توصيه نموده است خلافت و جانشيني و حکومت را بلاصاحب و بي جانشين رها کرده و به طوفان تفرقه امت بي خرد سپرده است ، يعني آينده حکومت اسلام به اندازه دستمال نظافت آلت ارزش نداشته ؟؟؟؟ صد و بيست و چهار هزار پيامبر جانشين و وصي داشته اند اين بي انصافي نيست که بگوئيم پيامبر ما آنقدر بي توجه بوده که وصي و جانشين منصوب نکرده اند ؟ پيامبري که حتي براي چند روز به جنگ ميرفت جانشين مشخص ميکرد ، آخه لجبازي و سر در برف فرو کردن براي چه ؟ يازده جانشين ، امام و نسل متصل و بلافصل پيامبر توسط همين شماهاي اهل سنت شهيد شدند بيائيد به کمک ابوبکربغدادي حرامي خونخوار ما را هم شهيد کنيد تا ببينيد پيامبر روز قيامت ازتون تشکر ميکنه يا حساب سختي پس ميکشه ،،،،، همين لجبازي و تعصب و تکبر شيطان را بدبخت کرد شما ديگه لجبازي نکنيد تعقل و تحقيق کنيد تا ببينيد من راست ميگفتم يا نه ،‌ مطالعه گسترده و همه جانبه از منابع شيعه و سني بکنيد ببينيد عمر و ابوبکر در کل و پس از 1400 سال به نظام اسلام خيانت کردند يا خدمت ،‌ چه چيزي بهتر از توصيه به تعقل و تحقيق ، قبول ؟ در پناه خدا و صراط واقعا مستقيم خدا باشيد با توفيق الهي


 علیرضا صمدی : لیلا خانوم حتما دخترا ایرانی جنبه دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 هشتگرد : بازم بهشون رحم کردن که اعدام کردند بایداول به خودشون تجاوز میشد بعد اعدامشان می کردند . حقشون است دست قوه قضایه درد نکنه
اما قابل توجه بعضی قضات که خوب قضاوت نمی کنند یادبگیرند .


 ناشناس : مرد کثیف حق آن همین بود

 م : سلام اقا شایان وامثال اقا شایان ها ایا خود شما وامثالهم حاضرید یکی از خانمهایی که باهشون نسبت درجه یک داری به صیغه موقت یک ساعته کسی در بیاری خدای نکرده قصد بدی نداشم

 سپیده : ايشالله همشونو بالاي دار ببينيم
باز بشين خدا رو شکرکن تو کشورت لااقل اعدامشون ميکنن مثل کشورهاي ديگه با ناز فقط واسشون چندسال حبس نميذارن که وقتي اومدن بيرون غلط هاي بيشتر بکنن امنيتي که تو ايران هست تو هيچ جانيس


 ناصر : واقعا دست قوه قضاییه و نیروی زحمت کش انتطامی درد نکنه اما نباید این کثافت هارو کشت باید تو هر شهر ببرن یکی از اعضاشونو قطع کنن باید زجر کششون کرد دست قوه قضایه رو میبوسم دست خدا یاورتان باد

 ه : لطفا بین شیعه وسنی تفرقه نیاندازید

 نوکر بقیه اله العظم ارواحنا و له القداء : خود شما ها بالاترين لياقت رو براي به دار آويخته شدن داريد
شماها دين و شريعت رو براساس نفس افسارگريخته ي خود رقم ميزنيد
يا علم نداريد يا دين نداريد و يا شعور
اصول کافي رو نخونديد
بخونيد
عرضه داريد بريد سرپرستي زنان را بعهده بگيريد
نه خانم بازي اسلامي يا صيغه رو سرزبانها بندازيد.
خيلي از نحوه پول درآوردن شما از اين طريق مستاسفم
سپاس مختص ذات حضرت حق است.

جواب سوني کارت بيست : شما به قول غربي ها ماشاالله از پاپ هم کاتوليک تر هستيد ، احتمالا چهار صفحه کتاب ديني خوانده ايد آنوقت فکر ميکنيد اوج علم و ديانت و شعور هستيد و بر خلاف نظر فقهائي که هفتاد سال درس اسلام را خوانده اند فتوا صادر ميکنيد و ميگوئيد خانم بازي اسلامي !!! تازه سنديت علم سطحي تان هم اصول کافي است که درياي مختلطي از احاديث جعلي و واقعي است و کار هر کسي هم نيست که تشخيص صحت احاديث آنرا بدهد و بايد علم رجال و حديث بداند نه فقط سواد روخواني
ضمنا اگر فکر ميکنيد ما از سايتمان يک ريال درآمد داريم بيائيد سايت را از ما بخريد و اين سود سرشار همه اش مال شما


 شایان : اول به ابوبکر به صراحت لعنت ، دوم به عمر شاه خباثت لعنت ، از لعنت حق نباشد عثمان محروم ، بر هرکه بود ضد ولايت (حيدر) لعنت

 نمکن : متجاوز بايد اعدام شود دست قضات درد نکنه

 Reza parsa : Ager malate ma be feker bod ine atefagheha nemioftad

 جني مجنون : عالي

  : لعنت خدا بر شما شيعيان كثافت باد ازدواج موقت يعني زناي آشكار

جواب سوني کارت بيست : شما لازم نيست مانند سنت رسول الله و صحابه و حتي افرادي مانند ابوبکر که شما قبولشان داريد ازدواج موقت کنيد ، شما ميتوانيد مانند عمر بن الخطاب سنت رسول الله را ناديده گرفته و شهوت خود را نگه داريد ، اتفاقا فکر کنم اينطوري به تقوي مسيحيت هم نزديک تر باشد


 از ایران : ريشه ها به تنهايي در ازدواج موقت نيست !شايدهاي ديگر هم دارد که حکومت اسلامي ما بايد پاسخگو باشند که چرا در دامان خود چنين فرزنداني را پرورش داده است ؟ آيا اگر جوانان شاغل بودند يا هزينه تفريحات سالم اينقدر نجومي نبود و در اختيار يک قشر خاص نبود و امکان ازدواج و تشکيل خانواده يک رقم نجومي نبود و يا حاکميت بجاي شعار به فکر حل واقعي مشکل جوانان بود ، آيا باز هم شاهد چنين صحنه هاي زشتي در وسط شهر و جلوي ديدگان زن و مرد و کودکان مي بوديم .

 ليلا : واقعأ پسران ايراني جنبه ندارندحالافكركنيداگربه دختران ايراني ازادي دهندچه اتفاقات ديگري مي افتد

 از تهران : ببینید ، مردم حتی در منزل خودشان هم امنیت ندارند ! دختران و پسران هم از ترس این قبیل افراد نمی توانند بیرون بروند . با اعدام چند نفر مشکل به صورت اساسی حل نمی شود . راه چاره چیست ؟

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 201

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،