خاله خرسه های جمهوری اسلامی

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 خاله خرسه های جمهوری اسلامی

شماره خبر : 3656    خوانده شده : 4142 مرتبه     انتشار : 27/8/1391    ساعت : 19:55


خاله خرس ها فکر میکنند دارند خدمتی به نظام جمهوری اسلامی میکنند که حق ها را ناحق ، دروغها را راست و راست ها دروغ منتشر میکنند اما غافل از اینکه با سنگهای خود مدام بر سر این نظام میکوبند تا آن را بجای حیات دادن بکشند

خاله خرس های مدیر و مسند دار در جمهوری اسلامی فکر میکنند دارند خدمتی به نظام جمهوری اسلامی میکنند که حق ها را ناحق ، دروغها را راست و راست ها دروغ منتشر میکنند اما غافل از اینکه با سنگهای خود مدام بر سر این نظام میکوبند تا آن را بجای حیات دادن بکشند

فاجعه فوت وبلاگ نویس زندانی «ستار بهشتی» از جنس حوادثی است که خیلی ها در تشخیص وظیفه و موضع خود نسبت به آن دچار سردرگمی و تردید می شوند.با نگاهی به خروجی رسانه ها و موضع گیری اهل سیاست در چند روز گذشته می توان واکنش های صورت گرفته نسبت به این اتفاق تلخ را به شرح ذیل دسته بندی و مورد نقد و بررسی قرار داد.

۱-بسیاری از رسانه ها (عموما رسانه های مدعی آرمانگرایی و اصول گرایی)،جریان های دانشجویی و نیز غالب سیاستمداران نظام موضع سکوت و حتی تکذیب را انتخاب کردند.شاید مهمترین استدلال این دسته این است که پرداختن به چنین مسائلی همراهی و همسویی با رسانه های ضدانقلاب و به نوعی تضعیف نظام است! در نظر ایشان خبری کردن مرگ یک زندانی امنیتی باعث تضعیف نهادهای امنیتی شده و گستاخی و تحرک بیشتر جریانات سیاسی معترض و معاند جمهوری اسلامی را باعث خواهد شد!

در رد چنین عملکرد و استدلالی که متاسفانه مدتهاست در ادبیات سیاسی ما وارد شده است، گفتنی ها بسیار است.اینکه هر حرف حقی به بهانه سوء استفاده رسانه های بیگانه گفته نشود و حتی انکار شود به هیچ وجه با آموزه های دینی و اخلاقی ما سازگار نیست! ما اگر خود را شیعه مولای متقیان علی علیه السلام می دانیم نباید از گفتن حق ابایی داشته باشیم! که فرمود:«حق را بگویید هرچند که تلخ و ناگوار باشد!».و در ثانی آیا اقتدار و قدرت نظام اسلامی در این است که در حق یک زندانی(حتی محکوم شده!) جفا شود و آنقدر مورد ضرب و شتم قرار بگیرد تا بمیرد؟! ما مفتخریم به پیروی از مکتبی که در آن حتی قاتل امام معصوم هم یک سیلی ناحق نمی خورد و حتی طبق توصیه مولا علی مورد کوچکترین توهین و ناسزا هم قرار نمی گیرد!

۲-برخی از رسانه ها و جریانات سیاسی و امنیتی هم چنین مسائلی را کم اهمیت دانسته و معتقدند نباید حساسیت زیادی روی این موضوع ایجاد کرد.به باور این گروه در همه کشورهای جهان چنین اتفاقاتی پیش می آید که معمولا هم غیرعمدی است.ذات سیستم های امنیتی مبتنی بر رفتار تند و خشن است، فلذا طبییعی است که گاهی چنین خطاهایی هم پیش بیاید!

هرچند این گروه چنین مواضعی را هرگز به طور رسمی بیان نمی کنند، اما به نظر می رسد متاسفانه بستر رشد چنین تفکراتی در برخی لایه های انتظامی و امنیتی نظام وجود دارد. وقوع قتل های زنجیره ای،حمله به کوی دانشگاه،ترور سعید حجاریان، جنایات کهریزک و دهها مورد رسانه ای نشده دیگر همه موید این مطلب هستند که پتانسیل کافی برای پذیرش دیدگاه فوق لااقل در بخشی از جامعه امنیتی و انتظامی و حتی مردم عادی کشور وجود داشته است. هر چند که چنین دیدگاهی هیچ وقت هم مورد تایید مسئولین طراز اول نظام نبوده است! یک نظام دینی برآمده از مکتب تشیع هیچ وقت نمی تواند حتی با توجیه حفظ نظام به روش های خارج از چارچوب دین و اخلاق متوسل شود همانگونه که حتی حضرت علی که مامور قسمت کننده بهشت و جهنم است مرتکب نمیشد ما که دیگر خاک کف کفش پینه زده علی هم نیستیم !

توجه بیشتر به تربیت اخلاقی در نهادهای انتظامی و امنیتی و حتی جریان های آرمانگرای مردمی، تصویب و اجرای دقیق قوانین سخت گیرانه در برخورد با ماموران متخلف، فراهم کردن بسترهای نظارتی و ارزیابی مستمر حقوق شهروندی در بازداشتگاهها، تصویب قوانین شفاف و کامل در تعریف عناوین مجرمانه و جلوگیری از برداشت های سلیقه ای در تشخیص اتهام و جرم، فرهنگ سازی و فعالیت رسانه ای برای تبیین حقوق شهروندی مردم، متهمان و حتی مجرمان و... راه حل های جامعی هستند که می توانند در درازمدت ضامن رسیدن به وضعیتی مطلوب و جلوگیری از تکرار چنین حوادث زشتی باشند.

۳-رسانه های بیگانه به بهانه چنین فاجعه ای طبق روال همیشگی خود، کلیت نظام را مورد حمله قرار داده و به نوعی سعی در انتقام گیری از انقلاب اسلامی را دارند.چنین رفتاری از دشمنان ملت ایران طبیعی است و نیازی هم به گله و شکایت ندارد! گله از خود ماست که با رفتارهای زشت خود بهانه به دست دشمن می دهیم!

۴- صادقانه باید قبول کرد که رسانه ها و سیاسیونی که در این دسته قرار گرفته اند بسیار محدود و انگشت شمارند! سایت الف و چند سایت و وبلاگ دیگر(فارغ از تقسیم بندی اصلاح طلب و اصول گرا) تنها رسانه هایی بودند که در اولین روزهای قطعی شدن این اتفاق به پوشش خبری آن پرداختند.این گروه باور دارند چنین حادثه های تلخی در شان نظام نبوده و باید با قاطعیت و بدون اغماض با مسببان چنین حوادثی برخورد کرد.پرداخت رسانه ای به این موضوع نه تنها باعث تضعیف نظام نیست بلکه می تواند زمینه ای برای اصلاح و رفع عیب های احتمالی نظام امنیتی و قضایی کشور فراهم کند.هر چند فراگیری این تفکر در سطح جامعه ارزشی و آرمانگرای کشور هنوز محدود است، اما به نظر می رسد در صورت پرداخت و اهتمام جدی مسئولین و رسانه ها به موضوع «نقد درون گفتمانی»، می توان به شیوع فرهنگ مطالبه گری که مورد سفارش رهبر انقلاب نیز می باشد، امیدوار بود. دفاع از حقوق مردم و آبروی نظام انگیزه کافی برای ورود رسانه ها ، سیاسیون و بزرگان مذهبی و فرهنگی کشور به چنین مسائلی است که متاسفانه در حادثه مرگ ستاربهشتی این امر محقق نشد.تازه بعد از مطرح شدن موضوع از طرف رسانه های بیگانه و هیاهوی جنجالی آنها بود که قوه قضاییه با انتشار بیانیه ای قول پیگیری موضوع را داد.و شاید بعد این بیانیه برخی رسانه ها و سیاسیون هم وارد گود شوند و از خود بپرسند:«ستار بهشتی چرا مرد؟!».

پی نوشت: اهل معنا گفته اند: «علی میزان اعمال است».این جمله عمیق درسی است برای ما تا در حوادثی که تشخیص وظیفه برایمان سخت است، به سیره و کلام مولای متقیان رجوع کنیم تا از افراط و تفریط در امان باشیم! به بهانه دفاع از انقلاب و نظام نباید چشمها را بر واقعیات تلخ پیش آمده بست! که در مرام و مکتب مولا علی، هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی «هدف وسیله را توجیه نمی کند!».به قول شهریار وقتی اصحاب آن حضرت خواستند شریعه آب را به تلافی بر سپاه معاویه ببندند و آنها را در تنگنا قرار دهند، آن هم پس از آنکه معاویه سه بار راه آب را بر سپاه امام بسته بود، امیرالمومنین(روحی له الفدا) ضمن نهی از این کار در جواب فرمود:

جواب داد که ما جنگ بهر آن داریم که نان و آب نبندد کسی به روی کسی

 
منبع : الف /170784


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 حسین : ای بابا حکومت علی کجا و اینها کجا! زمان علی (ع) دزدی بیت المال در روز روشن بود؟ هیچ نقدی نمی توان کرد وگرنه به سرنوشت وبلاگ نویس دچار می شوی. اگر هم قراره نقدی بشه مثل بالا باید اول کلی تعریف و تمجید و چاپلوسی کنی بعد نقد.

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 111

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،