دو زورگیر تهرانی اعدام شدند + عکس

       
6:33:58 PM 26/6/1402

آخرين به روز رسانی :

پربيننده ترين خبرها

  چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟
  آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک هاي عضو شتاب از طریق اینترنت
  خیانت همسر از دوستی ساده تا سکس ممنوع
  سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
  طنز علمي : باد شکم و احوالات پيچيده آن
  مناطق ديدني ايران + عکس
  تاثیر مصرف مواد مخدر شیشه در 10 ماه + عکس
  مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما بخونيد )
  چند نمونه خواندني و جالب از بحر طويل
  عکس روز : تصوير خانه خدا از داخل
  آیا امام زمان ( عج ) در مثلث برمودا یا جزیره خضرا ساکن هستند ؟ حتما بخوانید و بیشتر بدانیم
  هموطنان احمق ، دشمنان زيرک
  اسکناس دلار مملو از طرحهای شیطان پرستی و فراماسونی + عکس
  ليست فتواهاي احمق هائي به نام علماي وهابي
  متن کوتاه : خداي من ، لذتم مدام باد
  مجوز قتل فجيع این کودک در جیب کدام یک از ماست ؟؟؟ + عکس
  اینجا اوین است ساعت 4:30 صبح ، پاي چوبه دار
  علامه جعفری و جريان زیباترین دختر دنیا
  حکمت : دو باری که دل عزرائیل از مرگ کسی سوخت
  عزاداري خالص براي امام حسين و دوري از چاه انحرافات
  خطرات استفاده از کولر خودرو
  خطبه بدون نقطه حضرت حيدر کرار اميرالمومنين علی علیه السّلام
  زن فوق العاده زیبا و آتش کوره آهنگری
  تصوير روز : کربلاي حسيني
  آنچه بايد در مورد خريد یا اجاره يك خانه حتما بدانيد
  حقایقی شگفت آور در مورد نشستن !
  راز غرق شدن شناگران حرفه ای و آماتور در دریا
  سوژهاي جالب وطني يا همان فقط در ایران

 دو زورگیر تهرانی اعدام شدند + عکس

شماره خبر : 3785    خوانده شده : 7466 مرتبه     انتشار : 2/11/1391    ساعت : 01:18


دو جوان زورگیر تهرانی که چندی پيش فیلم آنها در تلویزیون و اینترنت پخش شده بود در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از محاکمه توسط قاضی صلواتی پس از طی مراحل قانونی با تاکید رئیس قوه قضائیه سریعا اعدام شدند

فرارو- حکم اعدام با طناب دار دو پسر جوان که چندی پیش از یک شهروند تهرانی زورگیر‌ی‌ کرده بودند، پس از طی مراحل قانونی و تایید در دیوان عالی کشور، بامداد یکم بهمن در ملاء عام اجرا شد.

علیرضا مافیها و محمد‌علی سروری که در آذر ماه سال جاری با همکاری 2 نفر دیگر و با استفاده از سلاح سرد یک شهروند تهرانی را مورد حمله و ضرب و جرح قرار داده بودند، بامداد یکشنبه در ضلع شمالی پارک هنرمندان و در خیابان بهشهر به وسیله جرثقیل به دار مجازات آویخته شدند.

به روایت خبرنگار مهر از اجرای حکم اعدام دو زورگیر، ساعت 5 و 48 دقیقه صبح متهمان با خودروی پلیس آگاهی همراه قاضی اجرای احکام دادسرای جنایی تهران وارد محوطه اجرای حکم شدند.
 
در حالی که وحشت در چهره دو پسر زورگیر موج می زد سعی می کردند خود را خونسرد نشان دهند. محمدعلی که 20 سال سن داشت با دیدن طناب دار دیگر نتوانست خودش را کنترل کند.

علیرضا در گفتگو با خبرنگاران خود را بی گناه می دانست و گفت: «قبول دارم اشتباه کردم اما نمی دانستم حکمم اعدام است».

در ادامه محمدعلی هم گفت: «من نیازی به پول سرقتی نداشتم و فریب دوست ناباب را خوردم».

پس از آن دو پسر اعدامی را بالای جرثقیل بردند و طناب دار را بر گردن آنها انداختند. پس از قرائت قرآن، نماینده دادسرای جنایی تهران شروع به قرائت حکم کرد و گفت: «11 آذر امسال یکی از شهروندان هنگام ورود به شرکتی در خیابان خردمند مورد حمله چهار زورگیر موتورسوار قرار گرفت که فیلم این زورگیری در اینترنت منتشر شد. دزدان پس از سرقت با ایجاد رعب و وحشت از محل گریختند. با شکایت شاکی چهار زورگیر دستگیر شده و پرونده برای محاکمه به دادگاه انقلاب فرستاده شد که شعبه 15 دادگاه انقلاب دو نفر از زورگیران به نام های علیرضا مافیها و محمدعلی سروری را به اتهام محاربه به اعدام محکوم کرد. با تائید حکم در دیوان عالی کشور، دو زورگیر خشن امروز به دار مجازات آویخته می شوند».

در حالی که شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شده بود، محمدعلی تقاضای آب کرد که ماموران بلافاصله برای او آب آوردند.

عقربه های ساعت 6 و 15 دقیقه صبح را نشان می داد که با دستور قاضی اجرای احکام حکم اعدام اجرا شد و دو پسر زورگیر با طناب سفید به دار مجازات آویخته شدند.

پس از 17 دقیقه اجساد آنها پائین کشیده شد و با تائید مرگشان از سوی پزشک، به پزشکی قانونی منتقل شدند تا پرونده زوگیری خیابان خرمند مختومه شود.

از آنجا که انتشار فیلم زورگیری خشن این دو جوان در پاییز امسال مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفته بود، اجرای حکم زورگیران نیز از سوی رسانه ها مورد توجه قرار گرفت. در همین حال عکاسان خبری از خبرگزاری های مختلف صبح امروز با حضور در محل اجرای حکم لحظات ورود تا مرگ دو اعدامی را به ثبت رساندند. چهره و عکس العمل های دو جوانی که با خشونت در آذرماه امسال سعی در گرفتن پول از یک شهروند داشتند سوژه ویژه این عکاسان از خبرگزاری مهر، ایسنا، شبستان و فارس بود. 

 




 
 



 

 


 
 

منابع عکسها : مهرنيوز ، فرارو ، ايسنا ، همشهری آنلاین ، آزادنگار

و این عبرت است برای صاحبان بصیرت آیا عبرت نمیگیرید
 


به سونی کارت بیست امتیاز گوگلی دهید :

 

نظرات کاربران :

 م ش : من نمی گم اعدام درسته یا غلطه ولی هر چی باشه امیدوارم همیشه به این سختی باهاشون برخورد بشه در ضمن من فکر نمیکنم مشکلات اقتصادی باعث انجام چنین اعمالی باشه مشکل در درست تفهیم نشدن اسلام خدا را نشناختن فراموش کردن قیامت ما اگر واقعا مسلمان باشیم هر مشکلی هم داشته باشیم نیاید این کارارو انجام بدیم

 فرهاد : شایدبا این سرعت محاکمه و اعدامشان درست باشه؟!ولی این اولین اعدام و آخرین اعدام نبوده و نخواهد بود!باید دید ریشه پرورش و ورود این جوانها که تعداشان در جامعه و تربیت اسلامی!کم نیست بطوریکه از مهد کودک تا کتب درسی زیربمباران تبلیغاتی مطبوعات و صدا و سیما هستند چیست؟و از سویی حدیث داریم که حیوانی را نباید جلوی حیوان دیگر ذبع کرد ولی مردم این دیار به اشتیاق دیدن جان کندن دو جوان بر بالای دار ساعتها اجتماع کرده و شاید لذت هم ببرند در حالی که در این جمع کودک و جوان و..مشاهده میشود.این نشان از سنگدل شدن مردم در این چهار دهه است.باید بهداشت روانی حاکم شود تا جنایات کم شود.فقر ، بیکاری ، تورم افسار گسبخته ملت کش و حیف و میل بیت المال در راه جنگ و بخشش به دیگر کشورهای ایران ستیز بخشی از گره کور اقتصادی است.

 حسین : اینا رو به ما نشون ندید ما اگه برای زورگیری بهمون جایزه هم بدن زورگیری نمی کنیم. ببرید به زندانی ها نشون بدید. به سابقه دار ها. نمی دونم اگر از خود من زورگیری کرده بودن هم اینطوری حرف میزدم یا نه ولی دلم براشون خیلی سوخت مخصوصا اون کم سن و سال تره.

 خدایا چی بگم : با این چیزها خییییررررر...

آرشيو ادامه اخبار

آخرين اخبار :

نام و نام خانوادگی :  
نظرات :

(حداکثر 700 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

از تبليغات زير ديدن کنيد

اصفهان هاست ، ثبت و طراحی سايت

مظلومانه ، مداحی امام حسین ، قران ، سخنرانی ، اذان


Online User : 216

فروشگاه ساز

طراحی سایت

ثبت سایت

چراغ دفنی

چراغ دکوراتیو

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

ارسال خبر از طريق ياهو مسنجر

  @ Yahoo.com

       


طراحی سایت اصفهان هاست

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در اصفهان ، فروشگاه ساز ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ، فونت فارسی ، جوک و لطیفه ، مداحی ، نوحه ، تاپ سایت تبلیغاتی رایگان ، طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، امکانات فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت اصفهان ارزان ، قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاه ، طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان ، فروشگاه ساز فايل ، فروشگاه ساز فروش فایل ، نرم افزار فروشگاه ساز ، بهترین فروشگاه ساز ،فروشگاه ساز آنلاین ، ساخت سایت فروش کالا ، فروشگاه ساز حرفه ای ، فروشگاه ساز فارسی ، مقایسه فروشگاه ساز ، اسکریپت فروشگاه ساز فارسی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ساز اینترنتی ، فروشگاه ساز رایگان ، فروشگاه ساز دیجی کالا ، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت در اصفهان ، طراحی سایت ارزان در اصفهان ، فروشگاه ساز فایل ، خرید سایت فروشگاهی آماده ، فروشگاه ساز اینترنتی ارزان ، فروش فروشگاه اینترنتی آماده ، خرید سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، شرکت طراحی سایت در اصفهان ، قیمت طراحی سایت اصفهان ، لیست شرکت های طراحی وب سایت در اصفهان ، سایت ساز اصفهان ،برنامه نویسی اصفهان ، طراحی وب اصفهان ، طراحی سایت شرکتی در اصفهان ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی وب سایت خبری ، فروش سایت خبری ، امکانات سایت خبری ، طراحی پرتال خبری ، نمونه سایت خبری ، اصول طراحی سایت خبری ، پرتال خبرگزاری ،